7.6GoedScore uit 27 reviews

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

7.6GoedScore uit 28 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

28 reviews

Overbevolkt,rumoerig,vuil,oud
Door Ellen op 05-10-2017
Gereisd met partner

Slechtste hotel ooit. De eetzaal was net een schoolrefter vol joelende kinderen. Eten was ondermaats. Geen streekgerechten.ppl ranzig vuil. Kamers zijn oud,meubilair versleten en stuk. We zijn geradbraakt rerug uit vakantie gekomen.het bed is een houten plank met een versleten matras. In het hotel wordt er van alles aangeboden maar als je gebruik van wilt maken dan gaat het niet. Niet alle personeelsleden spreken Engels. Het terras aan de kamer brokkelde af,geen veilig gevoel. Enige positieve was de ligging zodat we gelukkig constant weg konden overdag. We hebben 6 dagen een scooter gehuurd om weg te zijn uit het.hotel. veeeeeel te duur voor dit ondermaats oud simpel hotel. We zijn geradbraakt uit vakantie teruggekeerd door de.slechte nachtrust omwille van slechte bedden, doorlopende wc,...

Fantastische plek om te bezoeken met kinderen.
Door Martlinbri op 12-08-2017
Gereisd met jonge kinderen

Er worden diverse activiteiten georganiseerd voor kinderen, alleen is dit helaas alleen gebaseerd op de buitenlandse kinderen, alle activiteiten worden begeleidt door de Spanjaarden zelf en wordt er dus nergens enigzinds Nederlands gesproken. Verder beginnen de shows pas om 22:00 s avonds. Daarnaast is er een kleine boulevard, wel leuk dat ze iedere avond een kermis hebben voor de kinderen. Het hotel ligt dicht bij het strand en het zwembad, dit is ideaal. Het uitzicht was dan ook super mooi. De kamers worden goed schoongemaakt, helaas was de kamer erg klein.

Prima hotel voor een weekje zon!
Door Nico op 25-08-2014
Gereisd met partner

Na het inchecken kunnen we vroeg terecht bij het ontbijt. De kamer, die qua grootte tegenviel, is zoals gebruikelijk vanaf 14.00 gereed. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en attent. De beide restaurants zijn grootschalig, daar moet je van houden. Het eten valt niet tegen en is wat je van een driesterren hotel mag verwachten. Enige variatie over de verschillende dagen. Rond het zwembad zijn ruim voldoende zonbedden en geedurende de dag worden verschillende activiteiten georganiseerd: o.a. zumba, spinning, aquarobics, voetbal, waterpolo voor volwassenen en veel activiteiten voor kinderen.

Sol Club Milanos Pinguinos

Redelijk hotel met véél te kleine kamers.
Door Glen op 31-07-2014
Gereisd met vrienden

Ik ben net terug met een familie van een weekje Sol Milanos Pinguinos. Het hotel is zeker een aanrader voor een familie met kleine kindjes. Het thema draait helemaal rond de Flinstones. Voortdurend zijn de animators bezig om de kleinsten te entertainen. Leuk om te zien. De avondshows zijn echt prima gedaan. Over de kamers zijn we helemaal niet te spreken, deze zijn véél te klein! Het buffet is zo goed als iedere avond helemaal hetzelfde maar wel veel keuze natuurllijk. Niet prima ook zeker niet slecht. We hebben deze reis gemaakt via touroperator . Jammer dat er zo weinig excursies waren.
Qua prijs / kwaliteit vind ik persoonlijk dat we te veel betaald hebben voor deze week all-inclusive.

Leuk hotel
Door katia bout op 04-07-2014
Gereisd met partner

Wij zijn in juni geweest en het seizoen was nog niet volop bezig,waardoor het er nog vrij rustig was. Inderdaad kleine kamers maar die wel heel netjes zijn,vriendelijk personeel en een super animatieteam. Het eten is zeker niet slecht maar vergeet niet dat je in een 3 sterren hotel verblijft,dus de uitgebreide buffetten van een vijf sterren hotel zijn er niet. één klein nadeel wifi is te betalen,maar tegenover het hotel zijn er genoeg bars en restaurants waar er free wifi is. Hotel ligt direct aan het strand. Menorca is een zeer mooi eiland tip:huur eens een auto en rijd een dagje rond,o,gelofelijk hoe mooi da natuur nog is.

Leuk !
Door katia op 20-06-2014
Gereisd met partner

We zijn juist terug van onze vakantie en zijn toch wel tevreden. Je komt in een 3 sterren dus weet je ook wat te verwachten,de kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant maar wel heel netjes,het buffet is inderdaad niet zo uitgebreid maar wel lekker en toch gevarieerd. Voldoende ligzetels aan het zwembad en een super animatieteam,een paradijs voor kinderen.

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.