Aparthotel Royal Son Bou

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

Geniet van divers en vers eten bij Royal Son Bou Family Club. Al het personeel is gek op de kinderen en bij de animatie kunnen ze lekker dansen en springen. Even tijd voor elkaar? Breng de kinderen naar de kleine opvang tijdens het eten. De kamers zijn mooi en worden dagelijks schoongemaakt. Dichtbij het strand en de winkels op Menorca.

347 reviews over Aparthotel Royal Son Bou

• 10Marga08-09-2019

Fantastisch!

Ik was hier voor de tweede keer met mijn dochter en kleinzoon van drie. Wat een fantastische plek. Voor alles is gezorgd. Entertainment, Heerlijk eten, behulpzaam en vriendelijk personeel en alles keurig schoon. Kortom niets nadeligs op aan te merken alleen maar super positief!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department., Director General, 10-09-2019

Dear family,

Thank you so much for your great review. It is a pleaure to know you have enjoyed your holidays with your daughter and your grandson. The Family People send to you a big hug and would be very happy to welcome you in a future. Best regards from Menorca, Ester Rodríguez- Guest Relations Department

Geboekt bij neckermann
  • 9Verboon24-08-2019

Top!!!

Top locatie. Erg schoon. Leuke animatie. Vooral gericht op gezinnen met jonge kinderen. Vergeleken met Mallorca is het buiten het park minder levendig. Als je alleen op het park wilt zijn is dit een aanrader!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department., Director General, 27-08-2019

Dear family, thank you very much for sharing with us your experience at Royal Son Bou Family Club and for this great review. We are very pleaased to know you have enjoyed your stay. Our family People send you a big hug! Best regards from Menorca, Ester Rodríguez- Guet Relations Department.

Geboekt bij neckermann
  • 10Ilona20-07-2019

Paradijs voor kinderen!

Een waar paradijs voor kinderen waar ouders mee mogen genieten. We hebben voor de tweede keer een geweldige vakantie gehad met onze kinderen (4,2). Top animatie team, super service, super peuterzwembad, lekker eten, heel vriendelijk personeel! De perfecte lokatie voor een onbezorgde en relaxte vakantie!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department., Director General, 21-07-2019

Dear Ilona, Thank you so much for your lovely review and for sharing with us your experience at Royal Son Bou Family Club. It is a pleasure for us to read how you and your family have enjoyed your holidays. Our Family People will be very glad to know about your opinion. Thank you for your support! Best regards from Menorca. Ester Rodríguez-Guest Relations Department.

• 9Annemarie Boer23-06-2019

Heerlijk!

We hebben een fantastische week gehad met ons zonen (2 en 4) Complimenten voor alle medewerkers. Iedereen draagt een steentje bij aan de geweldige sfeer! Het eten was heerlijk en de thema's super uitgewerkt. PS. Bedankt voor de heerlijke fles Cava ter ere van onze Honymoon die als verrassing op onze kamer werd gebracht!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department., Director General, 24-06-2019

Dear family, Thank you so much for your lovely review. We are very happy to know that you and your little ones have enjoyed your hooney moon at Royal Son Bou Family Club!. Our Family People is very please to read the lovely words you dedicate to them. It would be a pleasure to welcome you and your family in a future. Best regards from Menorca, Ester Rodríguez-Guest Relations Departmemnt.

• 10Niels Van Doornmalen22-06-2019

Wederom een fantastische vakantie gehad. Fijn gezelschap, goede animatie en een fantastische service. We hadden dezelfde kamer als vorig jaar aangevraagd, en deze ook gekregen. Het animatieteam was geweldig, en mijn kinderen hebben zich geen moment verveeld. Kikoland is een ware uitkomst. 's ochtends even spelen, en daarna lekker zwemmen. Er is voor ieder wat wils. Het eten is goed, en er is veel variatie. Er zijn eigenlijk geen punten die wij als negatief ervaren hebben. We komen graag nog eens terug. Zelf zijn wij een week gegaan, al zou ik volgend jaar toch wel graag 10 dagen willen gaan.

Aan het management, het animatieteam, de schoonmaaksters en de rest van het team: enorm bedankt voor wederom een onvergetelijke vakantie.

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 24-06-2019

Dear family, Thank you so much for choosing once again, Royal Son Bou Family Club to spend your holidays and for writting such as good review about your experience! It is a pleasure for us to know that you have enjoyed so good your stay. Our Family People thanks you the mention you make towards them and send you a big hug! We will be very happy to welcome you again next year! Best regards from Menorca, Ester Rodríguez-Guest Relations Department

• 9Sanne Blankestijn20-05-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Super vakantie gehad met onze dochter van 2,5 jaar. Personeel is erg vriendelijk en alles is er super schoon. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en kon je schone handdoeken krijgen als je dat zou willen. Uitgebreid buffet zowel 's morgens als 's avonds met elke dag weer andere dingen. Mooie zwembaden, helaas niet verwarmd, dat was ons enige minpuntje. Het strand is heel dichtbij en te bereiken via een tunnel. Vollop animatie in Kikoland (speeltuin) met speeltoestellen en elke dag weer andere spellen en een groot animatieteam. Wij hebben genoten!

Ester Rodríguez-Guest Relations Manager, Director General, 22-05-2019

Dear family,

It is a pleasure for us to know you have enjoyed your holidays with your little daughter at Royal Son Bou Family Club. We are also very happy to know that you are satisfy with our facilities and service, like the cleaning, our buffet and Kikoland with the children's activities. Regarding your comment about the pool, we inform you that the child pool is climatized with solar energy but at this time of the year, the temperature is still not so high. We will take note of your comment in order to improve our service. Thank you so much for your trust! It would be a pleasure for our Family People to welcome you in a future. Best regards from Menorca, Ester Rodriguez-Guest Relations Department

• 8Jacoline de Man24-01-2019

Heerlijke vakantie met kleine kinderen

8 dagen geweest met kindjes van 2&4. Helaas pech gehad met het weer, vaak regen en dan is er weinig te doen hier. Het kinderzwembad is leuk, goed overzichtelijk voor de ouders en leuke glijbanen. De kinderen hebben genoten van de speeltuin, met name het babygedeelte wat overdekt is en oa een ballenbakje, schommels en glijbanen heeft. Kinderanimatie was erg leuk!!! Kiko Cookey en Hookey worden nog gemist!

Ligging is fijn, direct aan het strand en ook erg leuk om een wandeling te maken door de berg (kind van 4 kon het zelf lopen en kleinste in draagzak). Supermarkt direct om de hoek. Verder in de directe omgeving weinig te doen, behalve het treintje dat een rondje door de stad rijd. Kamers zijn perfect (3 kamer app.) en erg schoon, iedere dag schoongemaakt. De all-in formule viel ons wel tegen. Naast ontbijt, lunch en diner kon je 's middags friet met burger of hotdogs halen bij het zwembad.

Prijs/kwaliteit; vrij prijzig!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 06-05-2019

Dear family, thank you very much for sharing your experience with us. It is a pleasure for us to know that your children have enjoyed the children's activities that we offer in Kikoland. We are sad to know that you were disappointed with our all-inclusive. Maybe you could send to us more information that help us to improve this service. Thank you very much for your trust. It would be a pleasure for us to welcome you and your family in a future. Ester Rodríguez- Guest Relations Department.

• 2018
    10Niels van Doornmalen17-10-2018

Subliem

Dit is echt een fantastische accomodatie. Er is hier over werkelijk álles nagedacht. Zo kan je, als je kinderen klaar zijn met eten, je kinderen even wegbrengen naar een kleine opvang. Zo kan je als ouders nog even rustig eten. Wij hadden helaas de pech dat onze dochter op dag 1 van onze vakantie daar de waterpokken kreeg. Maar dat is heel erg professioneel en goed opgepakt. Zo hebben we ondanks het euvel dat waterpokken heet, toch een fantastische vakantie gehad. Het eten is vers, lekker, en elke dag divers. Het personeel en het animatieteam is professioneel en enorm gericht op kinderen. De dagelijkse zorgen voor je kinderen worden hier met gemak weggenomen. Aan alle medewerkers die een steentje hebben bijgedragen aan onze vakantie, enorm bedankt! We hebben geboekt voor volgend jaar juni, en kunnen niet wachten om terug te keren.

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 19-10-2018

Dear family,

We would like to thank you for writting so such a nice review about your staying at Royal Son Bou Family Club.

We are very sorry about the inconvenience and we hope that your little daughter could enjoyed the holidays.

Thank you so much for the great description you make. Our Family People would be very happy to welcome you and your family again!

Kiko, Hooky and Cuqui send a big hug to your litte ones!

• 9Sanne11-09-2018

Fantastisch kindvriendelijk hotel!

Dit is een geweldig hotel met kleine kinderen. Wij hebben 9 dagen in dit hotel geslapen, van eind augustus t/m begin september, met een kindje van 2 jaar en een baby van 5 maanden. Het was héérlijk. De hotelkamer was goed, erg schoon en een fijn bed. Er stond een goed campingbedje en een kinderstoel. Het is echt een kindvriendelijk hotel. Het personeel is erg vriendelijk en kunnen goed met kinderen omgaan. Er is een leuk en professioneel animatieteam aanwezig met de nodige activiteiten voor jong én oud. Je kunt de kinderen zelfs tijdens het eten even wegbrengen zodat je zelf even rustig kan eten. Het park is mooi aangelegd en het staat mooi in bloei. Het enige nadeel vonden wij dat, als je op de begane grond zit (zo noemden ze het) je alsnog elke keer een trapje van 15 treden moet beklimmen (met een buggy) om bij je kamer te komen. Dat was in ons geval niet handig. Al is iedereen begripvol en wil je helpen. Oftewel super hotel!

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 13-09-2018

Dear family,

It is a pleaure for us to know that you and your little kids have enjoyed your holidays at Royal Son Bou Family Club.

It is great that you consider us a fantastic hotel for children. Thank you for the mention you make about our children facilities and about our staff. The Family People will be very happy to know about your review.

Regarding your comment about the steps on the apartments, we would like to inform you that we also have groundfloor apartment with no steps. Reporting that at the reception desk, they always look for an alternative.

It would be a pleasure for us to welcome you and your family again!

• 8Francisca Leeuwen11-09-2018

Heerlijk voor de kinderen en dus ook voor de ouder

Personeel is zeer vriendelijk, bijzonder om te zien hoe gek ze allemaal zijn met de kinderen. Appartementen werden iedere dag goed schoongemaakt. Na een flinke hoosbui worden de plassen meteen weggeveegd en ziet het eruit alsof er niets gebeurd is. Animatie is ook super, zoveel leuke liedjes voor de kinderen en er wordt flink meegedanst. Activiteiten voor de kinderen zijn ook top! hang alcoholgel op bij de ingang van de restaurants. Kinderen en volwassenen zitten overal al. Heb een kind zien overgeven midden in het restaurant en een kind onder de diarree tot op de benen zien worden weggedragen uit het restaurant. Dit soort dingen gebeuren, maar alcoholgel voorkomt misschien iets dat bacteriën van niet goed gewassen handen op het eten komen, wat zorgt voor nog meer ellende. Tweede verbeterpunt: bediening tijdens optreden vanaf 20:00u is slecht bij de tafels vooraan. Het is daar flink druk, maar ook daar willen mensen een drankje.

Ester Rodríguez-Guest Relations Department, Director General, 13-09-2018

Dear Francisca,

It is a pleasure for us to know that you and your family have enjoyed your holidays at Royal Son Bou Family Club. Thank you for considering us a hotel for children and parents!

We would like also to thank you the mention you make of the cleaning and the animation.

Regarding your comment about the hygiene gel we will take note in order to improve our service.

27 tips over Aparthotel Royal Son Bou

• jackeline, 11-07-2012

-dagje mahon (stadsbus) - dagje ciutudella (huurauto) - hoogste punt menorca

• Ilona, 26-09-2013

Tip; ga voor een gerenoveerd appartement!

• Sylvie, 01-06-2012

In het krantenwinkeltje in de straat boven het hotel kan je Belgische kranten kopen.

57 vragen over Aparthotel Royal Son Bou

• Sylvia, 21-10-2018

Welke appartement

Hallo,

We willen graag boeken maar zoeken een goede tip. We willen graag als onze baby slaapt ook nog een beetje genieten van bv entertainment. Welke appartement complex kunnen we het beste kiezen? Ook willen we graag dichtbij het kinderbadje, dus we dachten complex C. In ieder geval begane grond ivm buggy. Alvast bedankt.

• Ilona, 27-08-2018

Babybed

Hallo,

Wij gaan binnenkort naar Royal Son Bou. Kan iemand mij vertellen wat voor een babybed ze daar hebben? Is het vergelijkbaar met onze Nederlandse campingbedjes?

Leeuwen, 11-09-2018

Ja vergelijkbaar. Wel een goed stevig matrasje, niet zo'n dun/opvouwbaar ding.

• Francis Lok, 30-06-2018

Handdoeken

Vraagje; zit bij de service ook handdoeken (voor in de badkamer) inbegrepen?

Aparthotel info

• Afstand tot strand100 m, 3 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk