Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen
Advertentie

Vakantiepark Marinda Garden ***

Vakantiepark Marinda Garden ***

Vakantiepark Marinda Garden
Vakantiepark Marinda Garden
9,1

Fenomenaal

Score uit 278 reviews

Weer vandaag14°6°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,1
  • Service9,2
  • Prijs/kwaliteit8,9
  • Kindvriendelijk9,4
  • Activiteiten9,5
  • Eetgelegenheden8,9
  • Zwembad9,2
  • Onderkomen8,8
  • Hygiëne9,4
 

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

 

174 reviews over Vakantiepark Marinda Garden in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Fijne vakantie gehad in Marinda Garden

Marjan, 22-1-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Kindvriendelijk9
  • Activiteiten9
  • Eetgelegenheden9
  • Zwembad9
  • Onderkomen8
  • Hygiëne9
 

Wij verbleven een weekje in Marinda Garden met onze twee kinderen (3 en 5 jaar) en hadden het prima naar wens!

Het park is mooi opgezet met verblijven in laagbouwhuisjes en tussenin veel groen, waardoor je een heel ruimtelijk gevoel hebt. Aan de huisjes zelf is weinig ruimte voor bv een terras, dus je bent vooral aangewezen op de publieke ruimtes op het domein.

De zwembaden zijn ok, bij het hotel zelf heb je geen glijbanen maar er is wel het naastgelegen Aquapark. Wel ruim voldoende ligbedjes bij de zwembaden, wat fijn is (er wordt dan ook geen handdoekje gelegd).

Voor de kinderen is er een klein speeltuintje (eerder op peutermaat) en een sportveldje. De minigolf is aan een update toe, maar dat belette onze kids niet om er met plezier een balletje te slaan.

Het eten was lekker en heel gevarieerd met een apart (wel iets beperkter) kinderbuffetje.

Het personeel vonden wij vriendelijk en behulpzaam. Een defectje op de kamer werd bijvoorbeeld om 23 uur nog onmiddellijk hersteld.

Het animatieteam deed fantastisch werk, zeker naar de kinderen.

In de omgeving zijn enkele prachtige strandjes, een gezellig haventje met restaurantjes,... Er stopt een bus voor het hotel die je naar de andere kant van het eiland brengt.

Kortom, een echte aanrader!

Guest Relations Manager, Digital Analyst, 25-1-2018

Dear Marjan,

First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.

We are very proud to know that you enjoyed our service and facilities and we will share your comments with all our staff because they motivate us to continue offering excellent service.

We have many ways of pampering our guests; one is our helpful staff. I will share your comments with the rest of the team; they are very passionate about service and the people whom they have the privilege to serve.

We are also pleased that you were able to enjoy the variety of food that we serve in our Buffet restaurant and we hope that not only the different buffets, but also the themed areas and the select regional and international cuisine as well as our show cooking stations, where we cook before you were to your liking as well.

And last but not least we thank you for your kind words for our animation team. They work hard every day to keep our guests entertained by preparing a light programme that appeal to our guests of all ages and nationalities and they really are an asset of our hotel. We promise to relay your comments to them all and we are sure they will be pleased to know their efforts have been appreciated.

Thank you for recommending us and we hope to see you again soon!

Best wishes, your team at Marinda Garden Aparthotel.

6

Verdient absoluut geen 9.1

M, 30-9-2017
  • Ligging10
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit3
  • Kindvriendelijk5
  • Activiteiten5
  • Eetgelegenheden10
  • Zwembad7
  • Onderkomen4
  • Hygiëne2
 

Wij wilden dit jaar lekker met ons kleintje van 13 maanden even een weekje naar de zon. Marinda Garden leek daar perfect voor met een 9.1 en zeer kindvriendelijk. Alles op loopafstand en erg schoon. Niet is minder waar..

De locatie is fantastisch, maar over de accomodatie zijn we een stuk minder te spreken. Bij binnenkomst wemelde het erg van de vliegen. We zagen al

meteen dat heel veel dingen erg verroest waren. Sanitair, koelkast, scharnieren. Hebben we zelf maar de nodige maatregelen voor genomen. Gelukkig zag de slaapkamer en nog belangrijker het babybedje er goed uit.

Schoonmaak is rampzalig slecht. Moesten heel veel zelf goed schoonmaken met name in t belang van ons kleintje.

Vervolgens hebben we een en al defect gehad aan het sanitair. Personeel is vriendelijk, maar er word weinig tot niets gedaan met de klachten. Wij zeuren niet snel, maar hygiene vinden we heel belangrijk. Zeker met ons kleintje! Gelukkig was het maar één week.

Guest Relations Manager, Digital Analyst, 16-10-2017

Dear guest,

First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.

Thank you for taking the time to leave a comment on your stay with us at the Marinda Garden Aparthotel. We are concerned to read that we did not manage to exceed your expectations and would like to apologise for any inconvenience caused. At Garden Hotels we have a high standard of cleanliness, and our primary goal is to ensure each guest has a comfortable and relaxing stay while with us. I am so very sorry that this did not happen for you. Rest assured that proper follow-up action will be taken and your comments will be shared with the team. Again, on behalf of myself and the entire team here please accept our most sincere apologies.

We hope you enjoyed the many culinary delights prepared by our professional Chefs who always strive to offer a wide variety of typical delights to please all palates and we thank you for letting us know that we were able to master yours.

Once again, please accept our apologies for all inconveniences you have experienced. We are indeed sorry we were not able to meet your expectations.

Sincerely,

the team at Marinda Garden Aparthotel

  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Kindvriendelijk8
  • Activiteiten9
  • Eetgelegenheden8
  • Zwembad7
  • Onderkomen10
  • Hygiëne7
 

Voornamelijk gezinnen met kleine kinderen. Veel engelsen, maar ook behoorlijk wat Nederlanders. Ontbijt perfect, lunch/diner goed echter wat vlak van smaak maar wel genoeg keuze in warm/koud. Wel wat weinig groente. Aantal ligbedden voldoende aan het zwembad. Minpunten zwembad: Koud water en gedurende de dag ontstaat er een opeenhoping van plastic bekertjes en sigaretten rondom het zwembad. Bungalow premium heel fijn door tuintje en ligbed. Zonder premium ben je erg afhankelijk waar je terecht komt, kan zijn dat je op een stoepje zit of bijvoorbeeld een dakterras. Wij hadden 3003 en die was fantastisch. Bungalows ook erg ruim vanbinnen. Animatie was leuk en geen last van als je hier geen prijs op stelt. Vele cocktails en mixen al inclusive. Personeel over het algemeen erg vriendelijk. Ligging prima. Transfer klein half uurtje. Waterpark naast het hotel is leuk, maar niet heel groot.

Ik zou dit hotel aanraden door de ruime bungalows, ligging en voldoende keuze in eten en drinken.

Guest Relations Manager, Digital Analyst, 16-10-2017

Dear Guest,

Thank you for having chosen the Marinda Garden Aparthotel for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease.

We are thrilled to notice that our facilities and comfortable apartments were to your liking. We are also pleased that you were able to enjoy the variety of food that we serve in our Mediterranean Buffet restaurant and we hope that not only the different buffets, but also the themed areas and the select regional and international cuisine as well as our show cooking stations, where we cook in front of you, were to your liking as well.

Regarding your comment about the animation. It is true that the animation in the hotel is not very powerful. We prefer to offer a softer type of entertainment, so guests do not feel disturbed during their time of rest and relaxation. And last, but not least, we thank you for your very kind words about our staff.

Thank you for recommending us and we hope to see you again soon!

Best wishes,

The whole Marinda Garden Aparthotel Team


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

 

5

Erg Engels gericht

Op zich prima, maar..., 31-8-2017
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Kindvriendelijk5
  • Activiteiten7
  • Eetgelegenheden5
  • Zwembad5
  • Onderkomen8
  • Hygiëne5
 

De foto's die worden gebruikt in de advertenties, matchen niet met het hotel. Dit zijn foto's van het naastgelegen waterparkt, waar het all inclusive concept niet geldt.

De airco in het appartement zelf is wel goed. Ook goed dat je je eigen keukentje met waterkoker en koelkas etc. hebt.

Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 5-9-2017

Dear guest,

Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel to enjoy your holidays in Menorca and also for the time you spent to share your feelings on your stay on Zoover.

Our apologies for not being able to answer you in Dutch, your native language, but not being fluent we have selected English, as the international language, to answer you.

It is nice to know that you got a good impression of the facilities and services provided to our guests and we are delighted you found our rooms to be clean and comfortable. We strive daily to provide our guests with relaxed surroundings and a home from home experience.

We are saddened to hear you found your stay with us disappointing and assure you this is not a typical review from our visitors. We have received a lot of great feedback on the various aspects of our hotel, especially on our great facilities and all-inclusive option and as we take guest care extremely seriously, we are very disappointed to read we did not provide you with the holiday you expected. Nevertheless, we value each feedback - negative or positive alike - as they all contribute to constantly improving the quality of our services.

Thank you again for your visit and the courtesy of your time; hopefully we can fulfil your expectations soon, and remain at your entire disposal for any request you might have regarding upcoming vacations.

Kindest regards from all our team here at Marinda Garden Hotel.

8

Super leuke vakantie gehad!!!!

Familie Kouwenhoven, 30-8-2017
  • Ligging7
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Kindvriendelijk9
  • Activiteiten10
  • Eetgelegenheden9
  • Zwembad8
  • Onderkomen8
  • Hygiëne6
 
Marinda Garden is een zeer leuke vakantiebestemming voor gezinnen met kleine kinderen. Het animatieteam doet er alles aan om iedereen te vermaken en het naar zijn zin te hebben. Ook met de kinderen gaan ze super leuk en enthousiast om! De kwaliteit van de appartementen is prima en het zwembad is leuk! Enig onderhoud zou kunnen waarbij een klein glijbaantje ook leuk zou kunnen zijn. Maar geen noodzaak want tenslotte ligt er een aqua park naast waar je gratis toegang toe hebt. Al met al hebben wij een super leuke vakantie gehad en gingen wij dagelijks eten in het gezellige haventje met talloze eetgelegenheden en vermaak voor kinderen. Het strand is met kleine kinderen wat verder weg maar ook zeker leuk. Een aanrader ook wat betreft prijs kwaliteit!
Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 5-9-2017

Dear Guest,

Thank you for having chosen the Marinda Garden Aparthotel for your August holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease.

We are delighted to hear that our hotel, our food, all our facilities and our location here in Menorca have met your expectations and that you have had a great time with us.

We are also very happy that you valued the location of our hotel so positively; Cala´n Bosch is indeed a beautiful setting, so close to the beach, with nice restaurants and a variety of shops nearby, it really is an ideal spot with everything so handy.

We hope you had a safe and pleasant trip back home and look forward to your next visit to us here.

Our very best regards,

The entire team at Marinda Garden Aparthotel

6

Tegenvaller

Op den Camp, 28-8-2017
  • Ligging5
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit3
  • Kindvriendelijk8
  • Activiteiten8
  • Eetgelegenheden5
  • Zwembad4
  • Onderkomen7
  • Hygiëne5
 

De huisjes zijn prima qua grootte , allen gerenoveerd afgelopen winter, airco en koelkast aanwezig.

Echter de koelkast was verroest en de tuindeuren waren zeer makkelijk open te duwen.

Zwembad heeft dringend onderhoud nodig en veel zwerfvuil rondom zwembad, dit is echter ook te wijten aan onbeschoft gedrag van de overige gasten.

Wij hadden all inclusive geboekt en dan zit het nabijgelegen waterpark er ook bij, echter bij aankomst kregen we hier geen " bandje" voor, en wilde men bij het waterpark dat we betaalden voor ons vier, iets van 60 euro !

Uiteindelijk na aandringen bij receptie toch een bandje gekregen. Het eten vonden wij redelijk, de normale "kost" voor all inclusive in Spanje, echter de lange wachtrij om op te scheppen, een spekgladde vloer, de etensresten van ontbijt en lunch nog op de vloer stonden ons zeer tegen. Water komt als aqua uit een tap , dit blijkt gewoon kraanwater te zijn, helaas zijn mijn 2 kids en ik hier ziek van geworden.... animatie team en shows waren daarentegen weer zeer leuk...kids hebben genoten maar voor ons nooit meer, en we hebben " de lat " echt niet hoog liggen !!

Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 5-9-2017

Dear guest,

Our deepest apologies for not being able to reply in your language, but as we are not fluent in Dutch, we are writing in English as the international language to ease communication.

First and foremost, we would like to thank you for having chosen the Marinda Garden Aparthotel as your accommodation option while visiting Menorca on your all-inclusive holiday. Thank you also for the time you have taken to write about your stay. Taking each of our guests’ reviews into account is extremely important to us as it helps us to maintain and improve on the high level and quality of service we strive to provide our guests with daily.

We appreciate your mentioning that you found our hotel, its facilities and your apartment to your liking and in overall enjoyed your vacation. It was lovely to read you felt that our restaurant offered a great selection and quality of food and your kind remarks have made our day a brighter one.

We apologise that you encountered queues occasionally at mealtimes. We try our best to cater for everyone's preferred hours for their evening meal and open our restaurant from 7pm until 9.30pm in the hope this will allow for a steady stream of diners rather than long queues.

Once again, thank you for your visit; we hope that you had a pleasant journey back home and we would love to welcome you again at your earliest convenience.

Sincere wishes,

All the team here at Marinda Garden Aparthotel


Advertentie
7

Redelijk

E, 28-8-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kindvriendelijk8
  • Activiteiten7
  • Eetgelegenheden7
  • Zwembad5
  • Onderkomen7
  • Hygiëne7
 
Omgeving van zwembad moet vervangen worden, oud en vies. Appartement is okay, bedden moeten vervangen worden. Personeel vriendelijk
Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 29-8-2017

Dear Ess,

Our deepest apologies for not being able to reply in your language, but as we are not fluent in Dutch, we are writing in English as the international language to ease communication.

We would like to thank you for sharing the assessment you've completed about your recent holiday experience with us here at the Aparthotel Marinda Gardens. It is truly a pleasure for us to receive your impressions of your stay and we are so glad to know that you found it to be an overall enjoyable experience.

It was also lovely to read that you felt well taken care of during your stay by our friendly and helpful staff enabling a relaxing and peaceful stay.

We are sorry to hear you found our bed a little too hard for your liking and wish you had let us know during your stay as we would have provided you with some type of mattress topper, or changed the mattress for you in order to ensure you were completely comfortable.

Thank you again for your visit and the courtesy of your time; hopefully we will have the opportunity in the near future to welcome you as our guest once again.

Best regards,

The entire team at Marinda Gardens

4

bedenkelijk niveau

eric, 23-8-2017
  • Ligging6
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Kindvriendelijk5
  • Activiteiten5
  • Eetgelegenheden3
  • Zwembad4
  • Onderkomen6
  • Hygiëne5
 
net terug van 2 weken marinda garden.het eiland is mooi.met name de baaien.marinda garden op zich is van een bedenkelijk niveau.een slecht afgewerkt park met het nodige achterstallige onderhoud hier en daar.vooral het zwembad mag wel eens helemaal op de schop.de verflaag rondom het zwembad laat gewoon los wat de nodige valpartijen teweeg brengt.ook het zwembad en dan met name de voegen ogen niet fris.in de middag plastic bekers overal.sommige leden van het animatieteam zijn ietwat irritant aanwezig.ook het avondprogramma is niet best.en dan de engelse gasten.heb het vaker gelezen hier,maar het klopt.sommige zijn echt asociaal en ongemanierd.en wat het eten betreft kloppen de klachten eerder gelezen ook wel.veel lauw en slecht eten.het in de rij staan met je bord tot je kan opscheppen ook nog nooit eerder meegemaakt en het lijkt op rusland jaren 80.het restaurant zelf mag ook wel beter schoongemaakt worden.ik las in een review hieronder dat deze persoon iemand die commentaar had op het eten "niet wijs" noemde.tegen deze persoon zou ik willen zeggen dat dit niet echt netjes is.het is inderdaad niet best.heb veel beter meegemaakt.en cijfers van 7 tm 10 daar geloof ik ook niet echt in. dus al met al geen marinda garden meer.
Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 24-8-2017

Dear Eric,

We apologise for not being able to reply in your language, but as we are not fluent in Dutch, we are writing in English as the international language to ease communication.

First of all, thank you so much for choosing our Marinda Garden Aparthotel as your summer vacation destination on Menorca. We very much appreciate the time you have spent in reviewing your experience with us.

As one of our main goals is to achieve the complete satisfaction of all our guests, it's really important for us to know your impressions on your stay - highlighting things you've liked the most and things you haven't. This helps us to keep improving our services to provide an exceptional vacation experience to our guests.

We are very happy that you valued the location of our hotel so positively; Cala´n Bosch is indeed a beautiful setting, so close to the beach, with nice restaurants and a variety of shops nearby, it really is an ideal spot with everything so handy.

We are concerned to read however that we did not manage to fully satisfy your expectations for a fantastic holiday and it saddens us to know we fell short on other aspects.

Our gastronomy is usually highly commended by most of the guests that try our buffet restaurant; it has a great varied selection of local and international dishes and it is a pity to read that it was not what you were expecting.

We are truly sorry that your vacation ended up not being what you desired it to be. The incidents you mentioned in your comments are definitely not in compliance with our hotel standards nor typical of our guests' reviews.

We truly hope that you will allow us to change your mind about us by giving us another opportunity to show you a wonderful holiday.

Our sincerest wishes,

The entire team at Marinda Garden Aparthotel.

8

Lekkere vakantie op prachtig eiland

Kooistra-Noppert, 21-8-2017
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Kindvriendelijk8
  • Activiteiten8
  • Eetgelegenheden9
  • Zwembad8
  • Onderkomen8
  • Hygiëne8
 
Maar 2 uurtjes vliegen naar dit prachtige eiland. Het eiland heeft veel mooie stranden, dus aan te raden even een aantal keer een auto te huren. Son Bou en de Cala Galdana zijn prachtig. Ook het hoogste punt is leuk om even te bezoeken, daar heb je een prachtig uitzicht en kun je lekker even wat eten en drinken. Fornells is ook mooi. Het complex is prima, mooi zwembad, op zich groot genoeg. Het wordt ook wel goed onderhouden in principe. Het waterpark ernaast is echt geweldig, coole glijbanen en mooie grote zwembaden. Ligbedjes 3,50 per stuk. Op het strand is een ligbedje soms wel 8 euro per stuk, ligt eraan welk strand je bent, de Cala Galdana was weer goedkoper. Ons appartement was op de 1e verdieping, dat was heel fijn want we hadden een ruim balkon en privacy. De appartementen op de begane grond hadden totaal geen privacy, iedereen loopt langs jouw terras en het terras is ook nog eens klein. Het eten was erg gevarieerd en erg goed bereid, redelijk simpel maar voor ieder wat wils. Veel keus, er waren ook thema-avonden, sushi, mexicaans, etc. Echt heerlijk gegeten 2 weken lang. Ook de meeste cocktails zitten bij de all-in prijs, jummie! Er waren 2 animatieteams, waarvan 1 van touroperator. Dit was alleen op de Engelse gasten gericht. Het animatieteam van het complex was internationaal, erg goed en veel gelachen. Voor ieder wat wils. Bootje huren was ook erg leuk, wel een wilde zee. Snorkelen kan ook mooi. Zeker wel een aanrader. Mensen die hier wat te klagen hebben over het eten zijn niet helemaal wijs.
Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 24-8-2017

Dear guest,

Our deepest apologies for not being able to reply in your language, but as we are not fluent in Dutch, we are writing in English as the international language to ease communication.

We would like to thank you for having taken the time to leave your comments on Zoover regarding your recent stay at our Marinda Garden Hotel. Thank you also for your positive feedback on our hotel and facilities and we are very pleased to read that the location of our hotel was to your liking. As you have mentioned, the island is stunning and we are very fortunate to have such beautiful sandy beaches and crystal water on our doorstep.

Your remark on our excellent cuisine means the world to us as our team of chefs works exceptionally hard to offer as wide and as varied a selection of food possible at each mealtime service. We understand at Garden hotels how important an aspect this is for our guests to have a truly great holiday.

Thank you once again for staying with us and it will be a pleasure to welcome you again. We hope you don’t leave it too long until your next visit!

Yours sincerely,

Your team at Marinda Garden Aparthotel

1

geen woorden voor

Patrick, 5-8-2017
  • Ligging5
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit2
  • Kindvriendelijk6
  • Activiteiten4
  • Eetgelegenheden4
  • Zwembad7
  • Onderkomen7
  • Hygiëne3
 
marinda garden moet je zeker niet boeken.wat een hel.alle Engelse zijn varkens.alles is vies en plakkerig.zwembad is goor en smerig.animatieteam doet drankspelletjes met liters drank met uiteraard die Engelsen.om vervolgens massaal dronken tussen je kinderen te springen.nooit meer dit tokkie park ....touroperator bedankt!!
Marinda Garden Aparthotel, Digital Analyst, 24-8-2017

Dear Patrick,

Our deepest apologies for not being able to reply in your language, but as we are not fluent in Dutch, we are writing in English as the international language to ease communication.

Thank you for taking the time to leave your review of our Marinda Gardens on Zoover.

We are saddened to hear you found your stay with us disappointing and assure you this is not a typical review from our visitors. We have received a lot of fantastic feedback on all the various aspects of our hotel, especially on our great cuisine, excellent service and ability to take care of our guests. We take our generally high levels of guest care extremely seriously therefore we are very disappointed to read we did not provide you with the holiday you expected. As per our email correspondence, we will be reviewing all your comments and bringing them up for discussion at our next management meeting with the aim of ensuring our usual high standards are being maintained.

We would be very pleased to welcome you once again and to have the opportunity to make sure your next stay with us is a truly pleasant one.

Sincerely yours,

The whole team at Marinda Garden Aparthotel


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Marinda Garden voor je op een rij gezet:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marinda Garden in Cala' n Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marinda Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marinda Garden scoort een 9.07 uit 10 op basis van 278 reviews.

Lees meer
 


Advertentie
Advertentie