Aparthotel Grupotel Tamariscos

Aparthotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grupotel Tamariscos voor je op een rij gezet:

217 reviews over Aparthotel Grupotel Tamariscos

• 9Petra02-10-2011

Fantastisch!

Werkelijk geen enkele klacht. Prachtige ligging, goede verzorgde appartementen, het personeel is zo ontzettend vriendelijk ( en dat zelfs aan het eind vh seizoen...!)In 1 week tijd is het appartement 5 keer schoongemaakt. Rustige omgeving met voldoende supermarktjes, een leuke haven en een leuk strandje. Al met al...: Een topvakantie om helemaal tot rust te komen!

Alleenreizend

• 9Fam.Kooistra25-09-2011

Prima appartement, goede ligging!

Wij verbleven in app A206 tweede verdieping(3-kamer app)! Grote kamer, groot balkon, waar de kleine man maar raak kon kruipen en staan! Echt aanrader deze kamer! Twee zwembaden, wij zaten bij het kinderzwembad bij het speeltuintje, hier konden de kinderen mooi spelen vooral ook erg handig omdat er een erg groot grasveld bij zit. Logies geboekt zodat we iedere avond uit eten gingen, 5 x bij on egin?? gegeten (gele pui) hartstikke lekker, en erg vriendelijke bediening! warmden potjes voor je kleine op. 1x Bij mr.Jaume gegeten...nooit weer! na 5 minuten kwam alles er weer uit en er klaagden meer mensen! Voor ong 14 euro ben je met de taxi in Cituadella....(op zondag weinig te beleven) En met de bus kost dit 3.70 euro. Al met al een super relaxte vakantie gehad met onze zoon van 15,5 maand! Aanradertje!

• 9Gezin met jonge kinderen19-09-2011

Super

Wij zijn 12 dagen met onze 2 dochtertjes van 2,5 en 11 maanden geweest. We hadden een appartement op de begane grond aan het zwembad. Echt helemaal super. Ook een voordeel vonden wij dat er altijd bedjes beschikbaar waren aan het zwembad. De ligging is perfect. Aan het strand en in de haven waar genoeg leuke restaurantjes waren. Supermarkten in de buurt waar je de hele dag door verse broodjes kunt krijgen. De bestemming is wel erg gericht op gezinnen met kinderen. Dit was voor ons perfect maar zonder kinderen weet ik niet of ik naar Menorca was gegaan. Het is zeker een appartement waar we wel weer naar toe zouden willen gaan.

• 8J. Vrolijk19-09-2011

Mooi appartement

Goed en ruim appartement met zeer mooie ligging. Alleen de pech dat na 2 dagen de electra uitviel. (kamer A007). We kregen er een sleutel bij van de kamer ernaast. Na 2 dagen kwam daar een lekkage. Water kwam uit het plafond. Dit werd verholpen maar mocht niet baten. Met een kan sangria die werd aangeboden voor alle overlast werd de electra spoedig gemaakt. We gingen weer over naar ons eerste appartement. De electra werkte weer verder prima, alleen op de één na laatste dag viel hij toch weer even uit. Werd gelijk naar gekeken en gemaakt. Dit moet je zekers niet meemaken met kinderen. Verder aardig personeel, behulpzaam. Het is inderdaad niet gek om een kleine waterkokertje mee te nemen. Bij het restaurant El Pescador, ligging bij de ronding van de haven, hebben we heerlijk gegeten. Jammer van de terugreis. Tussenlanding op Mallorca. Dit kost alles bij elkaar ruim 4 uur vliegreis terug.

• 7miranda15-09-2011

echt leuk hotel. mooie zwembaden

Wij vonden het echt een mooi hotel. mooie kamer met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel en altijd even gek met kinderen. De animatie vonden wij oke de disco vondt ons zoontje van bijna 3 helemaal leuk.

• 7Mariel12-09-2011

Leuk complex met een fantastische ligging

Het appartementencomplex ligt perfect. Naast zee/strand en op enkele minuten loopafstand van de haven met de restaurantjes (Tropicana, torro Negro enz) en winkeltjes. Diverse supermarktjes om de hoek. WIl je rust kies dan voor het C Blok. Wij zaten 1 hg, C113. Groot balkon,ZIcht op zwembad, zee en speeltuin. Geen last van naastgelegen hotel.Appartementen zijn wel ietwat gehorig, maar superschoon. Qua animatie zijn de meningen verdeeld. Bij Tamariscos is het qua anmiatie minder dan bij de All inn hotels. De reisgidsen noemen mini club en animatie. Wat er wordt gedaan: 1 jongen heeft een beperkt budget en organiseert overdag wat spelletjes voor de kinderen. Dit jaar om 20 uur een mini disco en hierna 20.30 een show, quiz of bingo. Rond 22 uur is het af. Voor ons geen probleem, maar sommige hadden hoge verwachtingen. Mocht je voor veel anmiatie gaan, ben je hier verkeerd. Voor de rest is dit een perfect complex.

• 9fam van Leijen08-09-2011

Geweldige ligging en accomodatie!

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest en waarschijnlijk gaan we nog wel een 3e keer naar deze heerlijke plek. Onze dochters van 4 en 6 hebben zich uitstekend vermaakt op dit zeer kindvriendelijke eiland! Ligging is perfect naast strand/zee en de haven, alles op loopafstand. We hadden een heerlijk ontbijtbuffet bij gruphotel Aldea, hiervoor moesten we het strand over maar het was de moeite waard. Verder aten we 's avonds bij de diverse restaurantjes, Bahia vonden we erg goed en ook bij het pleintje kun je heerlijk eten. Het appartement is eenvoudig maar prima, er wordt bijna iedere dag schoongemaakt inclusief schone handdoeken.Ik zou iedereen met jonge kinderen aanraden om te genieten van deze mooie plek! Enige minpuntje is dat de annimatie beter kan, bijv knutselclub. Minidisco was wel erg leuk.

• 7Hans30-08-2011

Voor de 2de keer geweest, maar..

Voor de 2de keer geweest, 24ste aug terug gekomen, maar de bedden moeten nu echt vervangen gaan worden, wat een gekraak zeg als je je omdraait. Ook de overgeschilderde koelkasten zijn aan vervanging toe. Zat nu op een andere kamer, maar de kamer van 2 jaar geleden lag leuker, was B103 (beachview), nu zaten we in B206 (achterzee/zwembad view) ook meer gehorig. De airco werkte weer perfect, was ook wel nodig met 35/37 graden buiten, heetste week van het seizoen werd ons verteld. De ligging blijft perfect, ook de restaurantjes, favoriet nog steeds La Fontana. En nog steeds niet duur. Nog een keer terug? misschien wel, nu wel een ander hotel proberen. Helaas nu weer in Nederland met dat 'fijne' weer. jakkie.

• 8Vrolijks31-07-2011

Prima hotel met perfecte ligging.

Door de ideale ligging is dit een perfect hotel voor een heerlijke vakantie.Het ligt direct aan het strand en op enkele minuten loopafstand van het haventje van Cala 'n Bosch en een super-markt waar de hele dag door vers brood wordt gebakken.In het haventje zijn tal van kindvrien-delijke restaurantjes waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten.De appartementen zijn eenvoudig maar goed.Het personeel is zeer vrien-delijk en behulpzaam,ook bij klachten.Het hotel bezit twee prachtige zwembaden, een met een ge-integreerd kinderbad en een met een apart kinderbad.Het is alleen jammer dat de animatie te wensen overlaat.Een maal per week is er een professionele show en verder is 6 avonden per week minidisco met aansluitend bingo of brain-training.Maar ja, wat moet je organiseren als jongen alleen?Hij deed overigens erg zijn best.Wij waren hier met 2 jongens van 3 en 9 jaar.

• 7Milou26-07-2011

Prima appartement

Wij (mijn vriend en ik, beide 20ers) zijn hier 2 weken (logies) geweest. De ligging van het appartement is prima, wel naast een groot hotel waar veel Engelsen zijn en 's avonds nog vaak een optreden of muziek is. Er wordt bijna elke dag schoongemaakt en als ze een dag overslaan, laten ze dat netjes via een briefje weten. Wij hebben een kluisje gehuurd (in de linnenkast), de kosten waren geloof ik €6,- per week, zonder borg. De bedden zijn niet super, wel airco en een fijne grote badkamer. De inventaris in de keuken is zeer matig! Veel extreem grote pannen en maar 1 kleintje. In juni is er 's avonds zo nu en dan entertainment, hooguit tot tot 21.30 uur. Overdag is er ook entertainment, maar op een prettige manier zodat niet heel het appartement gestoord wordt of mee moet doen. In de omgeving veel restaurantjes en wat supermarktjes. Een auto huren is een aanrader!

3 tips over Aparthotel Grupotel Tamariscos

• van Veldhuizen, 12-07-2010

Waar je echt goed kan eten is "Tropicana". Deze zit bij de haven. Vooral de pizza's zijn hier heerlijk, maar eigenlijk is alles daar lekker. Ook "torro negro" is zeer goed, maar wel wat duurder. Dit is een steakhouse. Verder is een auto huren voor 3 dagen ook een aanrader. Het is een prachtig eiland, maar dat zie je niet als je bij cala n bosch blijft. Vooral "Cavalieria", "el Torro (hoogste punt) en "punta natï" zijn aanraders. Wij vonden vooral de noord/oost kant van het eiland prachtig.

• fam Bakker, 14-08-2009

Een weetje Nog even een tip wat bij veel gasten onbekend is..... Op de tv is BVN te ontvangen. Om het nieuws bij te houden (via teletekst), kun je (tegen betaling van een borg van E 20,00) een afstandsbediening verkrijgen bij de receptie. Zonder afstandsbediening is teletekst niet te volgen. De borg krijg je terug als je de afstandsbediening weer inlevert.

• miranda lankheet, 15-09-2011

met jonge kinderen is het echt leuk om bij "el pato"te gaan eten deze zit bij de haven. Ze hebben er voor kinderen menu's die ze dan in een race auto, trein, bus, boot enz geserveerd krijgen is erg leuk.

14 vragen over Aparthotel Grupotel Tamariscos

• fam van leijen, 29-01-2012

boeken zomer 2012

Volgens ons reisbureau is Tamariscos niet meer te boeken via nederlandse reisbureaus. Wie weet hier meer van? Wij zouden graag nog een keer boeken, maar we willen wel graag dat er Nederlanders komen en als het niet meer mogelijk is vanuit Nederland, dan zullen er weinig nederlanders komen.

nathalie, 05-04-2012

ja,helaas niet meer vanuit Nederland te boeken,is overgegaan in Bleustar,je kan het via een scandinavische reisorganisatie nog boeken,maar er zullen helaas geen Nederlanders meer komen.

fam van Leijen, 18-02-2012

Ik heb inmiddels ook begrepen dat ze het hotel aan het renoveren zijn en dat er nieuwe eigenaars zijn. Wellicht is het volgend jaar wel weer te boeken. Wij hebben nu een andere accomodatie gevonden op Mallorca, die sterk lijkt op Tamariscos maar met meer animatie en ook heel kindvriendelijk! Inturotel Cala Azul Park Mallorca, ook zeer goede beoordelingen. Succes!!!

fam Dedden, 15-02-2012

Hallo, hetzelfde probleem kwamen wij ook achter. Wij zijn de afgelopen 2 jaar bij Tamariscos geweest en wilden voor komende zomer ook weer boeken maar dat gaat dus niet. Tamariscos valt onder de Grupotel keten en zelfs op die site kun je het niet boeken en verwijzen ze je door naar evt Club Menorca of Aldea Cala 'n Bosch. Wij vinden het ook erg jammer dat het niet meer te boeken is.

• Elles, 20-07-2011

Verhuurt Tamariscos?

Hallo, Wij gaan eind september naar Tamariscos, Weet iemand of ze er ook fietsen/kinderfietsen verhuren? Of daar ergens in de buurt? Alvast bedankt voor de tip!

Berg, 13-08-2011

Je kan er idd fietsen huren, ook met kinderzitjes

• Jacquelien, 18-07-2011

wifi

weet iemand ook of er inmiddels wifi aanwezig is? las al ergens dat er 2 computers staan maar dat is misschien nu inmiddels anders?

Berg, 13-08-2011

Is geen wifi aanwezig. In de bar staan computers waar je dmv geld inwerpen op internet kan.

Jacquelien, 14-08-2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis