Hotel Aguamarinastersterster

55 reviews over Hotel Aguamarina

• 2019
    7Diana Slag27-07-2019

Heel leuk!

Heel leuk hotel. Groot. Prima verzorgd en schoon. Eten prima. Altijd voldoende - ruimvoldoende zelfs. Wordt tot de laatste minuut bijgevuld. Wij hadden zeezicht- mooier kon niet!! Echt prachtig. Maar de bedden waren een ‘ hel’. Verschrikkelijk . Keihard! Alleen daarom zou ik nooit meer hier heen gaan. ( zonde!) Voor de oudere kinderen is ee niet zo veel te doen. Zeker niet voor de Nederlandse. Gek genoeg liepen de Italiaanse animatie mensen steevast de Nederlanders voorbij. Niet dat wij nou zulke ‘ doeners’ zijn, maar het had voor onze zoon van 14 wel leuk geweest. Strand top! Echter wel 17,- voor 2 bedden en een parasol. Ondanks dat het bij het hotel hoort. ( niet echt goedkoop dus). Nu hebben wij Nederlanders altijd wel wat te zeuren uiteraard. Al met al, heel mooi ( gehad) Leuk eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Wilfried van Vuuren30-06-2019

Prima!

Prima hotel, lekker eten, s avonds goede optredens en met name is dit hotel geschikt voor ouders met jonge kinderen gezien de ligging aan zee. Het strand loopt geleidelijk af in zee. Ligging een 8 omdat buiten het park geen stad is om s avonds naar toe te wandelen , daarentegen is er genoeg vertier op het park.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Sven Bijster31-05-2019

Nog vermoeider naar huis

Aguamarina is een oud hotel en dat zie je duidelijk, in het algemeen en in je eigen kamer. Twee stopcontacten, gehorig en niet echt meer van deze tijd. Over het personeel niks dan goeds, mensen doen hun best, alles is schoon en het eten is goed. Het personeel achter de receptie zit echter niet te wachten op commentaar....of verstaan je niet. Het hotel bestaat uit twee gebouwen, 1 vol met Engelsen en het andere vol met dove, dus schreeuwende Spaanse en Italiaanse bejaarden. Wij zaten in het laatste gebouw...tevens met een grote groep die een wandel vakantie hadden en om 7 uur op moesten iedere dag. Aangezien die overal in het gebouw geplaatst waren werd het hele gebouw rond die tijd wakker van het lawaai van gestommel, dicht kloppende deuren en hard gepraat voor het hotel. De gehele 8 dagen dat wij hier hebben verbleven was ik vroeger wakker dan dat ik dat thuis ben......Voor je rust moet je hier echt niet zijn, de hele dag lawaai!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8LS05-11-2018

Voor herhaling vatbaar.

Kindvriendelijk. Goed eten. Hygiënisch. Altijd een ligbedje bij het zwembad. Genoeg ligruimte. Zeer dicht bij het strand. Geen golfslag. Rustig water.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Els Rooijackers27-03-2018

Heerlijk

Goed hotel zeer rustige omgeving !!!! (wel vlakbij vliegveld )

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

8José03-07-2016

Prima hotel, prachtige locatie!

Allereerst wil ik het animatieteam van Cosmo Animacion bedanken!! Wat een superteam! We hebben genoten van de shows! Goed en strak georganiseerd, echt top! Leuke minidisco. Ook over de kidsclub hoorden wij niets dan goeds van ouders om ons heen! Michelle en Saioa van de kidsclub hadden een hoop fans! Prima 2 persoonskamer. keurig schoon. Wij zaten in het gebouw dat op de zwembaden uitkeek. Het andere gebouw kijk je gedeeltelijk op het strand. Je hebt kamers op de zonzijde en kamers op de schaduwkant. Het eten was prima. Je kunt natuurlijk iedere dag hetzelfde kiezen, maar dat hoeft niet want er is keus genoeg. Toen wij er waren, waren er vooral Engelse en Spaanse gezinnen met jonge kinderen. Wij vonden dit niet hinderlijk. Er zijn diverse zwembaden. Een zwembad waar veel animatie is, een zwembad zonder animatie, een kinderbad en een zwembad "adults only" zonder animatie. Dus er wordt met iedereen rekening gehouden. In de omgeving van het hotel is weinig te doen. Via een "loopvlonder" langs het strand kun je naar andere restaurantjes en kroegjes, maar echt winkels vind je er niet, daarvoor moet je naar Mahon of Ciutadella.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Veme08-10-2015

Goed hotel.

Jammer dat Menorca nog niet zo bekend is bij de Nederlanders. Wij hebben hier een super leuke vakantie gehad. Hotel Aquamarina is gewoon een goed hotel. Ik zou er zo weer na toe gaan. Het eten is prima. Personeel vriendelijk en beleefd Hele mooie omgeving aan het strand. Het animatie (Cosmo animacion) gebeuren is Superrrr. 5 xin de week een show s avonds en sport en spel overdag voor jong en oud. Ik kan dit all in hotel dan ook echt bij iedereen aanraden en vooral voor wat oudere mensen en zeker voor gezinnen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Jojanneke10-08-2015

Prima hotel en prachtige omgeving

Net terug van een heerlijke vakantie en verbaasd over de negatieve beoordelingen. Keurig hotel in prachtige baai. Kindvriendelijk, vooral de Nederlandse animatie was top. Eten was prima en er was altijd genoeg plek ondanks hoogseizoen. De kinderen (8 en 12) vonden de glijbanen (gratis) geweldig . De kamers werden elke dag schoon gemaakt. Enige minpuntje waren de harde bedden. Echt een hotel voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 4bennie vissers08-10-2014

Nooit weer!

Behandeld als honden! Door zowel het hotel als touroperator! Werden in een klein kamertje geplaatst waar de gereserveerde campingbedjes voor onze kinderen (2 jr en 6 mnd oud) niet stonden! Die moesten het stapelbed die aan de muur uitklapbaar was! Uiteindelijk werden de bedjes geleverd, op de gang! In de kamer was geen ruimte! Eetzaal is 1 grote vreetschuur, mensen asociaal!! Onze contactpersoon in geen velden of wegen te bekennen! Ook niet nadat beloofd is langs te komen! Na 1 nacht op balkon te hebben geslapen ander hotel kunnen boeken voor €400 extra! Nooit weer deze touroperator, nooit weer Aguamarina!! Alleen speeltuin was "goed".

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Andy Heyman17-09-2014

Niet voor herhaling vatbaar

• Het eten is uitgebreid & gevarieerd, maar blijft elke dag zo goed als hetzelfde (ontbijt & dessert is exact hetzelfde). Vaak is het buffeteten lauw tot zelfs koud. Showcooking aanwezig. Het restaurant lijkt op een refter. Vriendelijke & snelle bediening.
    • Shuttlebus: rijdt amper 3x/dag (9h30, 11h30 & 15h30) heen naar Los Chrisitanos & Las Americas en keert ook 3x/dag terug (laatste=18h30) Zaterdag=geen service. Taxi's:€20 voor 15 minuten naar Las Americas. De plaatselijke bus (rijdt 1x/90-120 minuten) is 45 minuten en kost €2.35 p.p. *Geen gratis internet, wifi kost €35/week *Zeer ruime en mooie kamer, veel te groot voor 2 pers. Wel 2 kakkerlakken aangetroffen. *Personeel: vriendelijk. Spreken goed FR & ESP, amper EN. Ook de animatie is puur Franstalig met slecht Engels. Nooit NL gehoord. *Klein zwembad
    • Niets te doen in de buurt 's avonds na de avondshow.
    • Zon van 9h tot 19h *All in heeft veel uitzonderingen (ijsjes, cocktails, poolen,...)
    • Goede fitness *zeer rustig hotel

Gereisd met partner in september 2014

2 tips over Hotel Aguamarina

• kirsten, 06-08-2012

Menorca op zich mooi eiland, auto huren goed te doen ( 65 euro per dag)

• priscilla, 03-06-2012

Auto huren is aan te raden. Cituadela stad is erg leuk .

1 vraag over Hotel Aguamarina

• Veme, 20-08-2015

Wij gaan 6 sept 2015 hebben een paar vragen

Zijn er parasols bij het zwembad?. Als je vroeg in de ochtend aankomt heb je dan al gelijk all in? Rijden er bussen naar Mahon en Citudella? Hoe lang van te voren wordt je terug opgehaald door de bus? Als je s avonds laat pas terug vliegt heb je dan nog de hele dag all in totdat je vertek?

Hotel Aguamarina info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras