Arenal d`en Castell

We hebben een aantal aanbieders voor Arenal d`en Castell voor je op een rij gezet:

Reviews over Arenal d`en Castell

Heerlijk voor vakantie met peuter!

Hester,
    8-1-2017

Prima vakantiestek voor met een peuter, mooi strand met ondiepe, en rustige zee.

Dorpje is leuk om te wandelen. Maar verwacht er niet te veel van! Winkels zijn er weinig, wel enkele supermarkten en toeristenshops. Groente en fruit zijn ver te zoeken op de meeste menukaarten en ook zeer beperkt verkrijgbaar in de winkels in het dorp. Om goed boodschappen te doen en een leuke stad te bezoeken moet je naar Mahon. Een huurauto is aan te raden, er zijn veel leuke baaien en strandjes die je kan ontdekken!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Mooie plaats

Veme,
    8-10-2015

Het verblijf bij Arenal d en Castell was goed. Alleen heel weinig winkeltjes maar wel weer genoeg bars/restaurant Mooi en schoon plaatsje. Superr mooi strand en een hele heldere zee (echt blauw). Je kunt met de bus naar de Hoofdstad Mahon. en voor de rest zou ik zeker een auto huren voor 1 of 2 dagen.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Leuk !

EM van Diemen,
    21-7-2015

Aflopend strand zonder stroming. Perfect voor kleine kinderen. Mooi snorkelgebied.Het is een toeristendorp zonder cultuur of oude gebouwen, alles is nieuw en voor de toerist gebouwd. Prachtige baai en zee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige baai, weinig gezelligheid

mandy,
    28-7-2014

Familiebestemming en geschikt voor kinderen. Strand is geweldig en er zijn ook twee leuke strandtenten. Prachtige zeewater, waar de kinderen eindeloos kunnen spelen. Winkels zijn op 1 hand te tellen. Je kunt wel via de rotsen naar een andere dorpje lopen, maar dat is een flinke wandeling. En het andere dorpje is net zo klein. Je hebt er dus wel een auto nodig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Ideale uitvalsbasis

Andy,
    27-6-2014

Heerlijk om met je gehuurde auto van een 'drukke' toeristische plek waar de restaurantheren je naar binnen willen praten weer terug te keren naar het mooiste strand van het eiland. Kinderen hebben niet veel nodig, er is zat te doen [springkussen, auto's, paarden etc. waar je 1 euro in moet doen]. Maar laat de kinderen vooral genieten en op avontuur uit gaan, ze hebben niet meer nodig dan zee, strand en wat stenen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014
Arenal d`en Castell scoort een 7,7 uit 10, op basis van 47 reviews