Sorteren

Reviews over accommodaties in Madrid

De perfecte uitvalbasis! Super hotel!

Joost
    19-10-2017
    Hotel Moderno is gelegen aan de Puerta del Sol en is daarmee de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prima kamers en voorzieningen en 's-nachts geen last van het leven dat op de Puerta del Sol gewoon doorgaat. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel omdat we in een van de vele dichtbij gelegen café's hebben ontbeten. Het personeel heeft ons prima tips gegeven over tapasbar's, restaurants en bezienswaardigheden. En ook ongevraagd werden de bedden opgedekt en handdoeken vervangen. Als wij weer naar Madrid gaan, staat het hotel al vast. In één woord: SUPER!

Goed hotel op een geweldige locatie

Berkhout
    11-10-2017
    Mooie, maar wat kleine kamers. Heerlijke bedden, mooie badkamer en een geweldig ontbijt. Het hotel ligt in een zijstraat van de Gran Via, midden in het centrum en omgeven door bars en restaurants. Metrostation op de hoek van de straat. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.

super!

miffy
    16-9-2016

in een gezellige drukke buurt van de wijk latina, zeer schoon en netjes voldoende ruimte . zeer gunstig gelegen .in de weekends erg gezellig , madrid is een bruisende stad. met de metro ook zeer goed te doen.

geweldig genoten

goede uitvalbasis

tonny morssinkhof
    16-10-2015
    deze camping uitsluitend zien als een goede uitvalbasis voor een bezoek(en) aan Madrid-El Escorial en Toledo. Camping gelegen aan een drukke weg, hetgeen aan het begin van de camping nog wel eens voor geluidoverlast kan zorgen. ook staan op de camping veel vaste mobil homes en huisjes variërend van nieuw tot bouwval, van spanjaarden die met hun gezinnen tot diep in de nacht nog wel eens luidruchtig zijn! Zwembad goed , maar zonder uitstraling. Wij hadden een houten bungalow gehuurd, sober,maar doelmatig ingericht. Alles schoon. Fijne overdekte varanda. Goede busverbinding voor de camping naar centrum Madrid-ruim een half uur
Madrid scoort een 7,5 uit 10, op basis van 790 reviews