Reviews over Madrid

The place to be voor een citytrip !

norbertjozef,
    15-6-2018

Ideale ligging voor een stadsbezoek. Supervriendelijk personeel, goed geïsoleerde kamers, uitstekend ontbijt. Het desk-personeel heeft goede tips zoals Restaurant Casa Gallega (fijne Galicische keuken) en de flamencoshow Torres Bermejas en dit alles op wandelafstand.

Goed hotel voor een meerdaags verblijf in Madrid

Ruud,
    10-4-2018

Hotel Acta Madfor is strategisch gelegen aan de rand van de oude binnenstad (wel: lopend een flinke heuvel op!) en tegenover shoppingmall Principe Pio (oud station). Leuk winkelen en ook goed dineren, diverse restaurants. De metro stopt hieronder. Hotelkamer; vraag om een kamer aan de achterzijde, etage 5 of hoger, dan heb je een balkonnetje met leuk uitzicht. 'Het ontbijt is voldoende, de kamers wat gehorig maar goed schoon en voor een verblijf van enkele dagen zeer geschikt. De regendouche is prettig. Wij verbleven hier met plezier.

Super goed hotel! Echt aanrader

Jill,
    28-11-2017

Een fijn hotel waar je je welkom voelt.

Er wordt een goed ontbijtbuffet gepresenteerd met live cooking. Verse producten en er word nagedacht over het milieu. De kamers zijn prima en erg schoon. In de lobby kun je gratis van alles pakken zoals frisdrank, bier, wijn, broodjes en soep. Kortom een top hotel. Het hotel ligt 15min lopen van metrostation Barrio de la Concepion. Je kunt ook lijn 21 pakken, die brengt je van voor het hotel zo naar het metrostation. De ligging is daardoor ook prima.

prima!..

once,
    12-11-2017

goed ontbijt, gedateerd maar schoon, receptie vriendelijk, nederlands, engels sprekend,

De perfecte uitvalbasis! Super hotel!

Joost,
    19-10-2017

Hotel Moderno is gelegen aan de Puerta del Sol en is daarmee de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prima kamers en voorzieningen en 's-nachts geen last van het leven dat op de Puerta del Sol gewoon doorgaat. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel omdat we in een van de vele dichtbij gelegen café's hebben ontbeten. Het personeel heeft ons prima tips gegeven over tapasbar's, restaurants en bezienswaardigheden. En ook ongevraagd werden de bedden opgedekt en handdoeken vervangen. Als wij weer naar Madrid gaan, staat het hotel al vast. In één woord: SUPER!

Madrid scoort een 8,5 uit 10, op basis van 744 reviews