Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Suitehotel Fariones Playa vind je op het zonnige Lanzarote. Een mooi hotel met ruime kamers en uitzicht op zee. Afkoelen kun je in het grote zwembad. s’ Ochtends en ’s avonds is er een uitgebreid buffet met live-cooking. Suitehotel Fariones Playa ligt op loopafstand van gezellige restaurantjes. Vanuit de hoteltuin wandel je meteen naar de oceaan.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

164 Reviews over Suitehotel Fariones Playa

• 8Janneke05-01-2020

Fijn hotel

Prima verzorgd hotel, mooie kamers, aan het strand waar je ook met de kinderen kan snorkelen bij een aantal rotsen die in het water liggen. Ligt aan de boulevard en dichtbij stadje. Hotel personeel aan de receptie, kan wat aardiger. Je kunt lekker buiten eten en er langs ligt een speeltuin, wel voor wat verouderd, maar onze kinderen van 3,5 en 5 vermaakte zich prima. Alleen 1 groot nadeel, allemaal oude mensen, met veel rollator. We gingen al extra buiten eten (prima eten), maar dan kijken de oudjes je nog aan als de kinderen wat kabaal maken in de speeltuin. En jammer dus dat er weinig kinderen waren. Het is gewoon voor een andere doelgroep!

Public Relations Manager, 07-01-2020

Geachte Janneke,

Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij vinden het erg belangrijk om feedback zoals dit te krijgen zodat wij als hotel kunnen groeien en de service voor onze gasten kunnen verbeteren.

Wij vinden het jammer om te horen dat u vond dat het personeel van de receptie wat aardiger kon zijn. Het personeel in gepassioneerd en het is altijd onze grootste wens om al onze gasten een heerlijke vakantie te bezorgen. Mijn excuses, mocht u een andere indruk hebben gekregen; dit is zeker niet de service die wij nastreven.

Ook vinden wij het erg jammer om te horen dat u de doelgroep een groot nadeel vind, wij zijn namelijk een familiehotel en we hebben veel gezinnen met hun kinderen in de schoolvakanties.

Wij willen u wel bedanken voor het prijzen van de locatie en de kamers. Wij hopen u nog een keer in de toekomst te mogen verwelkomen.

General Director Suite Hotel Fariones By Plus Fariones

• 8Tessa24-10-2019

Bejaardenhuis

Het hotel is prima, de ligging is ideaal: aan het strand en op loopafstand van winkels en restaurants. Ook onze kamer was top met uitzicht op zee en alles is erg schoon. Maar wat voor ons echt een reden is om niet meer terug te komen is het feit dat 90% van de hotelgasten bejaard is. Zelfs in de schoolvakantie in het geheel geen leeftijdsgenootjes voor onze kinderen. Het ontbijt is prima (niet ontzettend uitgebreid, maar voor ieder wat wils) maar wanneer je zit te ontbijten is het net of je in een verzorgingstehuis zit. Dit zorgt ervoor dat er totaal geen leven in het hotel is. Doodse stilte bij het zwembad, bedjes waarop om half 8 al handdoeken worden gelegd door alle bejaarden die elke dag exact hetzelfde plekje willen hebben. Geen muziek bij het zwembad, dus oogt wat saai. Er wordt wel een nieuw 5 sterren hotel naast gebouwd van Fariones, misschien is dat beter.Mocht je jong zijn, dan zou ik twee keer nadenken om dit hotel te kiezen.

Public Relations Manager, 26-10-2019

Geachte gast,

Ik wil u graag hartelijk bedanken voor de moeite die u heeft genomen uw mening op Zoover te delen.

Vind ik het erg jammer om te horen dat je niet terugkomt naar ons hotel vanwege onze klantenkring, ook al zijn we een familiehotel, en we hebben veel gezinnen met hun kinderen op schoolvakanties.

Aan de andere kant ben ik blij dat u tevreden was over onze locatie, de kamer en de netheid.

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van hun vakantie kunnen genieten, daarom zou ik u nogmaals hartelijk willen bedanken voor het delen van uw mening.

Mocht u besluiten ons nog een tweede kans te geven, twijfel dan alstublieft niet contact op te nemen.

We kijken er naar uit u nog een keer te mogen verwelkomen.

Directeur Generaal Suite Hotel Fariones By Plus Fariones

• 10Tilburg08-09-2019

Superaccomodatie ,schoon tropisch paradijs TOP

We hebben een heerlijk verblijf gehad. Keurige kamer mee zeezicht echt een tropisch paradijsje. Elke dag schone handdoeken en om de 2 dagen schone lakens. De kamers worden dagelijks heel goed schoongemaakt. Ontbijt is in een woord VOORTREFFELIJK echt alles wat je maar wilt. Zelfs champagne kon je nemen bij het ontbijt. Diverse mogelijkheden voor dieet mits je het even zegt tegen de bediening of kok. Ook heeft het hotel een handdoekenservice 3x per week kun je de badlakens wisselen bij de receptie. Er worden badlakens gelegd door mensen die zeker willen zijn van hun plekje bij het zwembad. Vanaf tien uur gaat de badmeester rond en legt bij de badlakens op bedjes die lang niet gebruikt worden een briefje met de tijd waarop hij dil zag en dan een uur verder neemt hij alles van het bedje en doet dit in een zakje zodat je de spullen bij hun kunt terughalen. Wij hebben voor 22 euro een 3 dagenkaart gehaald voor het diner dit viel tegen

Public Relations Manager, 01-10-2019

Directeur-Generaal

• 8R.Franken18-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel. Prachtige ligging direct aan het lange zandstrand. De bedjes moet je hier wel betalen. Je bent ook snel bij de oude haven (5 min.lopen). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prima lunchkaart. En je loopt zo het hotel uit de boulevard op. Goede schoonmaak, grote kamers met zeezicht en heerlijke bedden. Zeker een hotel om terug te gaan.

Public Relations Manager, 19-08-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed aan het delen van uw persoonlijke indrukken van uw verblijf in ons Suite Hotel Fariones. We zijn altijd blij met feedback, omdat we zo de ervaring die we voor onze gasten creëren voortdurend kunnen verbeteren.

Wij zijn er trots op dat u ons huis op veel punten prijst. Ik wil u bedanken voor het benadrukken van ons vriendelijke personeel, goed eten en onze uitstekende locatie. Een van de belangrijkste doelen van ons team is het bieden van de beste ervaring op het eiland, zodat ze kunnen ontspannen en genieten van de tijd op dit prachtige eiland.

Tot slot willen we nogmaals onze dankbaarheid uitspreken voor het doorbrengen van uw vakantie bij ons in Suite Hotel Fariones. Het zou een genoegen zijn om u hier in de toekomst weer terug te hebben om weer een onvergetelijke tijd samen door te brengen.

Met vriendelijke groeten,

Directeur Generaal

• 9Liesbeth11-06-2019

Prachtig hotel.

Schitterend hotel, mooie schone kamers. Uitgebreid ontbijt en goede lunch kaart. Gunstige ligging aan het strand. We vonden alleen de bedden wat hard. Ook wordt er aan “ handdoeken leggen “ gedaan terwijl het hotel ermee adverteert dat dit niet gebeurt. Dat is erg jammer want om 7 uur ‘s morgens lagen de eerste handdoeken al op de bedjes.

Public Relations Manager, 12-06-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed aan het delen van uw persoonlijke indrukken van uw verblijf in ons Suite Hotel Fariones op Zoover.

We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met ons hotel, vooral met onze gastronomie, de kamer en onze prachtige locatie.

Het spijt ons te moeten weten dat we uw verwachtingen over onze bedden niet hebben kunnen waarmaken. We hebben onze hotelmatrassen verbeterd met een extra topper. Graag willen wij u er echter op wijzen dat u voor uw volgende verblijf contact met ons op moet nemen, zodat wij het voor u kunnen voorbereiden.

Het reserveren van de handoekken is iets wat wij proberen uit te roeien, maar we vragen ook om de medewerking van onze gasten om het welzijn van iedereen te bereiken.

We hebben uw opmerkingen opgeslagen in ons systeem zodat het ons helpt om onze service te verbeteren.

Ik hoop om u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel zodat wij u een nieuwe mogelijkheid hebben om u een goede beleving te geven in Lanzarote.

• 8Jacobus26-05-2019

Weet niet of we daar nog eens naar toe gaan.

De airco, die ze zeggen in de woon kamer is een vieze bijna verstopte luchtvervoer, die alleen benauwde circulatie gaf. Dus dat helpt totaal niet als het heel erg warm binnen word.

Dat Viel ons Erg tegen.

De kamers waren erg netjes daar is niks op aan te merken . Eten was erg goed. En lag prima aan het strand.

Public Relations Manager, 07-06-2019

Directeur-Generaal

• 9Ton en Lia27-04-2019

Prima hotel met ruime kamers met apart slaapgedeel

Zeer centraal gelegen aan het begin van de boulevard en het fietspad naar Arrecife. Groot winkelcentrum vlakbij en goede supermarkt in hotel zelf. Geen last van de bouw van het naastgelegen hotel. Voortreffelijke keuken. Er waren altijd voldoende ligbedden beschikbaar. Breed strand voor het hotel Animatie voor kinderen prima. 's-avonds voor de ouderen matig.

Geachte gast,

Wij danken u ook voor uw vriendelijke woorden over ons animatieteam. Wij zullen uw lovende opmerkingen aan hen doorgeven en wij zijn er zeker van dat zij blij zullen zijn te weten dat hun inspanningen worden gewaardeerd. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomstl.

• 9Marion25-04-2019

Geweldig hotel. Groot maar toch heel relaxt . Prachtige gerenoveerde kamer. Enige nadeel, die vreselijke mensen die smorgens vroeg meteen hun handdoek neerleggen op een bedje bij het zwembad!

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones te evalueren op Zoover.

Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

José A. Fernández Directeur Suite Hotel Fariones By Plus Fariones

• 8Birger Pedersen22-04-2019

Zo nooit meer!!

Het hotel is prima, maar een drama toen we aankwamen. Het was karnaval daar. Werden buiten het dorp met de bus met drie koffers afgezet. Eerst naar boven klimmen . En die hoge stoepen!! Toen naar beneden tussen al die mensen! En drie koffers en handbagage!! Gelijk een klacht bij de hostes? En een brief , maar we horen niets. De brief was slordig geschreven sorry ,maar mijn Duits is niet zo goed. En had te weinig tijd, en vermoeid. We zijn oud!! Allebij ,79 en 81. Hoop wat van jullie te horen want zo ga je niet leuk op vakantie. Groetend fam Pedersen.

Geachte gast,

Allereerst zouden we u graag willen bedanken voor uw review op Zoover, en voor de tijd die u genomen heeft deze review te schrijven.

Het spijt ons te horen dat u deze problemen ondervonden hebt bij uw aankomst. Met Karnaval wordt door de overheid inderdaad heel wat straten afgesloten, waarvoor uw reisagentschap echter normaal altijd een passende oplossing tracht te vinden.

Hartelijk dank dat u ons hotel prima vond en we kijken er dan ook naar uit u in de toekomst nog een keer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Aarzel niet om direct met het hotel contact op te nemen indien u in een andere periode Lanzarote nogmaal wenst te bezoeken.

José A. Fernández, Directeur, Suite Hotel Fariones

• 9Karina Missorten07-04-2019

Heerlijke vakantie gehad ☺

Mijn dochter en ik kwamen hier voor het 2de jaar op rij voor onze jaarlijkse moeder-dochter quality time ☺ Je wordt hartelijk ontvangen aan de receptie met een glaasje Cava.Kamers zijn ruim en proper en met een mooi uitzicht op de oceaan wanneer je zeezicht boekt. Koelkast op de kamer is zeker een pluspunt. Een fles water stond klaar bij aankomst. Rare ligging van de aparte slaapkamer, kijkt uit op de gang, geen daglicht of frisse lucht en ook geen airco, enkel airco in de woonkamer. Super lekkere, uitgebreide buffetten met live-cooking. Je kan zowel binnen als buiten eten. De WiFi is matig. De ligzetels aan het zwembad staan dicht op elkaar en het is moeilijk een vrije zetel te vinden = handdoekje leggen om dan pas in de late namiddag te verschijnen. Je wandelt van het zwembad zo door een toegangspoortje met code naar het strand. Het hotel ligt aan het einde van de strandboulevard, je wandelt zo het centrum van Puerto del Carmen in.

Public Relations Manager, 16-04-2019

Geachte gast,

We zijn blij te lezen dat u tevreden was met het eten, het personeel en de service. Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten.

En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening. Wij hopen u in de toekomst in Suite Hotel Fariones te kunnen verwelkomen.

Aparthotel Suitehotel Fariones Playa info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)