Aparthotel Suitehotel Fariones Playa

Aparthotel
Aparthotel Suitehotel Fariones Playa
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Suitehotel Fariones Playa voor je op een rij gezet:

160 reviews over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in het Nederlands

Gastvrij hotel op goeie locatie

Bet69
18-3-2018

Heerlijk hotel op goeie locatie met uitzicht op zee prachtig zwembad mooie ligplaatsen er was keus zat in ligbedden het handoekjes leggen viel mee. s’ Morgens een heerlijk ontbijt volop keuze en je kon het lekker buiten op ‘t terras op eten.

Het appartement was keurig schoon we hadden een aparte slaapkamer een royale badkamer met stortdouche woonkamer kleine kitchenette en royaal balkon.

Het personeel was heel vriendelijk.

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 21-3-2018

Geachte gast,

allereerst zouden we u graag willen bedanken voor uw review op Zoover, en voor de tijd die u genomen heeft deze review te schrijven.

We zijn er blij dat we aan uw verwachtingen voldaan hebben, en dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten.

We kijken er naar uit u in de toekomst nog een keer in ons hotel te mogen verwelkomen.

José A. Fernández,

Directeur,

Suite Hotel Fariones Playa.

Fan-tas-tisch!

Karina
3-3-2018

Mooie ruime suite met zeezicht. 's Morgens en 's avonds heerlijk uitgebreid buffet met live cooking. Het "handdoekje leggen" is minder fijn, je bent bijna verplicht hier aan mee te doen of geen ligstoel. Het zwembadwater is IJskoud, ook niet leuk!
José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 6-3-2018

Geachte gast,

allereerst willen we u graag bedanken voor uw review op Zoover. Het verheugt ons zeer om te horen dat u een fijne vakantie met ons heeft gehad. Ook zouden we u graag willen bedanken voor het vermelden van de punten waar we zouden kunnen verbeteren. Het is belangrijk voor ons om feedback te ontvangen van gasten om te blijven verbeteren. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Suite Hotel Fariones Playa

Hier komen we zeker terug

Ton en Marijke Hopmans
9-2-2018

We zijn al vaker in Puerto del Carmen geweest en dat hotel stond al jaren op ons lijstje. Het was super. Midden in het centrum waar tal van restaurantjes zijn te vinden, vanuit de tuin kon je zo de oceaan inlopen en we hadden ook een verwarmd buitenbad. Het ontbijt was fantastisch en het personeel stond altijd voor ons klaar. We hadden een groot terras met uitzicht op de oceaan, elke dag schone handdoeken, een goed bed en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Een grote supermarkt in het hotel. Dus geen gesjouw met boodschappen. Als we volgend jaar teruggaan hopen we weer dezelfde kamer te kunnen boeken.
José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 22-2-2018

Zeer geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa te evalueren op Zoover.

Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Mooie vakantie

Claire
28-1-2018

Suitehotel Fariones Playa is een groot, mooi hotel met allerlei mooie en goede faciliteiten. Zowel van buiten als van binnen is het een mooi hotel. De animatie vond ik een erg leuke groep en ze probeerde altijd iedereen mee te laten doen, op een leuke manier. Het eten was heerlijk en vanaf het zwembad liep je een poortje door en je was al op het strand. Ook liep je zo vanuit het hotel op de boulevard.

De boulevard is op zich leuk, alleen wel erg verouderd. Het was in juli aardig druk, dus ook de restaurants zaten vaak (bijna) helemaal vol. 's Avonds was er op de boulevard dan ook niet veel meer te beleven, dit vond ik wel jammer.

Ook vond ik het een beetje jammer dat de medewerkers bij de receptie niet erg helpend waren toen m'n vriend en ik wat excursies wilden gaan doen. Dan voel je je, ik denk ook doordat het hotel zo groot is, toch meer een nummertje en moet je het zelf maar uit zien te zoeken.

Maar het hotel was verder super!

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 22-2-2018

Geachte gast,

In eerste instantie wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw review op Zoover. Ik ben erg blij om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. Ook wil ik u graag bedanken voor het benoemen van de punten die we in ons hotel kunnen verbeteren. Het is erg belangrijk voor ons om feedback te ontvangen van onze gasten om te blijven verbeteren.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst nog een keer in ons hotel te verwelkomen.

Suite Hotel Fariones Playa

“Suitehotel” en 4 sterren?

Ria
21-1-2018

De naam “Suitehotel” en de 4 sterren hebben ons op het verkeerde been gezet.

Goed: fantastisch ontbijt; keukentje is handig en de bedlampjes zijn prima.

Niet goed: slaapkamer zonder daglicht en buitenlucht; donker en somber. Bedden: sober.

Zwembad: er staan wel èrg veel ligbedden op elkaar gepropt; Benidorm-gevoel!

Zeezicht: voor de helft uitkijk op deel hotel dat gerenoveerd wordt!

Balkon (op het zuiden): voor de 4 sterren zouden er wel iets comfortabeler stoeltjes mogen staan.

Bovendien geen parasol of zonwering en zo kun je er met mooi weer tussen 11:00 en 16:30 uur niet zitten!

Bij aankomst waren de kamer en slaapkamer bloedheet, gordijnen waren open! Eerste nacht hierdoor slecht geslapen.

(Airco werkt gedurende de wintermaanden niet.)

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 25-1-2018

Geachte gast,

Graag wil ik u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven.

Het spijt mij zeer dat u niet met alle punten 100% tevreden was, maar ik hoop dat u alsnog een fijne vakantie heeft gehad.

Graag zou ik u nog een keer bedanken voor uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa, en we hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Een schitterend hotel

Jan Ewalds
17-12-2017

Op dit 4 sterren hotel is niets aan te merken.

Het hotel is centraal gelegen, bij de boulevard, aan zee, heeft alle faciliteiten, zelfs een supermarkt in huis. We hadden een grote kamer, gerenoveerd. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel.

Uitgebreid ontbijtbuffet en diner buffet van zeer goede kwaliteit.

Een top vakantie.

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 18-12-2017

Geachte gast,

Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u genomen heeft om uw feedback op Zoover te plaatsen

Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel gehad hebt.

Wij hopen dan ook u in de toekomst terug te verwelkomen in ons hotel.

Lammy gramsbergen
21-9-2017

Met de boeking waren er fouten gemaakt door het reisburo.de receptioniste kwam zelf op het idee dat de gereserveerde kamer niet geschikt was voor ons.recht tegenover de bouwput.kregen de volgende dag een nieuw app. Pas gerenoveerd.

Wat een service en wat lief. Ondanks de grote van het hotel is het toch rustig.super makkelijk een winkel in het hotel.

Geen kilometers lopen met flessen water. Vriendelijk personeel en er word goed schoon gemaakt. Niet bleekwaterschoon maar echt schoon. Heb met mijn dochter een heerlijke week gehad.voor mij was het de derde keer en er komt zeker een vierde keer. Ebike fietsen gehuurd aan de overkant en naar arrecife gefietst,goed te doen voor iedereen. Tegen de avond heerlijke shangria bij de zwembad kiosk.

Wat ik ook heel fijn vond,was dat het bad er uit gehaald was en een inloop douche terug geplaatst.

Anne-sofie Kroon, Public Relations, Public Relations Manager, 14-10-2017

Geachte gast,

met grote trots lezen we uw prachtige beoordeling over ons hotel. Uw mooie woorden betekenen heel veel voor ons en we zijn blij te lezen dat u een fantastische vakantie had en rondom tevreden was met onze gastronomie, service, kamers en locatie.

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten. En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening.

Anne-sofie Kroon

Public Relations

Zeker een aanrader!

Kim Nooijens
22-7-2017

Mooi hotel gelegen op een ideale locatie, recht aan zee, aan het begin van de boulevard en op loopafstand van de oude haven. Geen geluidsoverlast. Wij hadden een mooie ruime kamer op de 3e verdieping met een fantastisch uitzicht over het strand en de zee. Het is een groot hotel maar daar heb je helemaal geen idee van als je er verblijft. Supermarkt zit in het hotel en daar hebben ze alles wat je nodig hebt. Het ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid, alles is vers en lekker! Voor ieder wat wils. Bij het zwembad worden sochtends volop handdoekjes gelegd, gelukkig gaat het hotel hier goed mee om en houden ze dit in de gaten. Elk uur wordt het gecontroleerd en ben je langer dan 1uur niet bij je handdoek, dan worden je spullen weggehaald. Via een poort met code is het strand bereikbaar. 2 bedjes met parasol kosten €12. Aan de receptie staat erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een top hotel! Zeker een aanrader.
Juana Rodriguez Public Relations Manager, Public Relations Manager, 25-7-2017

Geachte gast,

hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling.

De ligging is inderdaad centraal, vlakbij vind je namelijk zowel het strand als het centrum.

Het doet ons deugd te horen dat de kamer naar wens was, goed ontbijt en dat u ons personeel zo vriendelijk vond.

Juana Rodriguez

Public Relations Manager

Superfijn hotel

Mar78
21-7-2017

Bijzonder fijne vakantie gehad in suitehotel Fariones Playa.

Wij hadden een 2-kamerappartement met balkon op de 4e etage met prachtig uitzicht over het zwembad en de zee.

Het appartement is bijzonder ruim en heeft een hoekbank welke door ons tevens gebruikt werd als 2x 1-persoonsbed. Dit was prima te doen, het blijft een bank natuurlijk, maar daar houd je rekening mee. Verder was er een tv, koffiezetapparaat, waterkoker, koelkast en wat serviesgoed aanwezig.

Fijne ruime badkamer met regendouche en normale douche.

Slaapkamer is ook erg ruim met comfortabele bedden en grote kledingkast.

De schoonmaak van de kamer en vervanging van de handdoeken was top.

Zowel op de kamer als in de gangen en de receptie rook het iedere dag schoon en fris als de schoonmaak was langsgeweest.

Zeer uitgebreid ontbijt- en dinerbuffet. Wij waren er 9 dagen en het aanbod bij het dinerbuffet is geen dag hetzelfde geweest. Heerlijk.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Op de 1e etage is een zeer uitgebreide hotelwinkel/-supermarkt met lage prijzen.

Inderdaad zijn de ligbedden bij het zwembad al heel vroeg bezet, maar bij welk hotel is dat nou niet. Er viel eigenlijk altijd nog wel een bedje te scoren later op de dag.

Animatie is gevarieerd en uitgebreid. Ik kan me voorstellen dat wanneer je er niet van houdt, het wellicht vervelend is dat dit meestal tot ca. 23:00/23:30 uur duurt en het geluid zeer goed te horen is in de appartementen. Wij vonden dit geen probleem.

De gratis wifi is prima, hoewel in woon-/slaapkamer de verbinding soms wegviel.

De ligging direct aan de boulevard is ideaal.

Direct achter/naast het hotel wordt momenteel gebouwd aan een nieuw hotel (ook van Fariones Playa) en er zijn grote kranen etc. bezig. Natuurlijk hoorde je daar af en toe wat geluiden vandaan komen, maar wij hebben dat absoluut niet als vervelend ervaren. Totaal geen last van gehad.

Genoten dus, van deze vakantie!

Juana Rodriguez Public Relations Manager, Public Relations Manager, 25-7-2017

Juana Rodriguez

Public Relations Manager

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar!

LdeGroot
5-7-2017

Wij verbleven in een suite hotelkamer van Fariones, onwijs mooi, nieuw en schoon. De kamer is groot van opzet en een balkon met zeezicht. De ligging is super, je loopt zo de boulevard op.

Het complex grenst aan het strand, dus voor ieder wat wils. Het handdoekje-leggen bij het zwembad is helaas wel een gewoonte, dus voor een goed plekje zul je even de wekker moeten zetten.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel zowel bij de bars, als bij het restaurant en bij de receptie is behulpzaam en vriendelijk. Zwembad en omgeving worden zeer goed onderhouden.

De sportschool is op 350m lopen van het hotel, de aanwezigheid van een zwembad, tennisbanen en een uitgebreide fitness + sauna maken dat je ook tijdens je vakantie fit kunt blijven!

Van de verbouwing van het ''oude'' hotel heb je trouwens weinig last, af en toe hoor je wat getimmer of geboor, maar dat mag de pret niet drukken lijkt me.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Tips:

-Wil je naar de markt in Teguise, boek dit dan via je reisorganisatie, de plaatselijke bus zit altijd bomvol

- Het mooie uitzicht in de haven is zeker de moeite waard, genieten van lekker eten en goede service kan dan bij Dolce Vita.

- Restaurant Tropicana heeft misschien geen moderne uitstraling, maar het eten is super, betaalbaar en het personeel is uiterst vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Suitehotel Fariones Playa scoort een 8.57 uit 10 op basis van 161 reviews.