Aparthotel Suitehotel Fariones Playa

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°23°
Aparthotel Suitehotel Fariones Playa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Suitehotel Fariones Playa voor je op een rij gezet:

164 reviews over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in het Nederlands

Top vakantie

Bergshoeff
2-9-2018

Prima hotel mooie kamer en goede verzorging. Ontbijd zeer uitgebreid.

Heerlijk aan het strand

José A. Fernández, Public Relations Manager, 14-9-2018

Zeer geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa te evalueren op Zoover.

Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over ons hotel.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Nooit meer

Frans
23-8-2018

Personeel spreek bijna alleen Spaans . Is erg onvriendelijk.

José A. Fernández, Public Relations Manager, 24-8-2018

Geachte gast,

Bedankt voor uw mening over Suite Hotel Fariones PLaya op Zoover.

Het spijt ons te horen dat u niet heeft genoten van uw verblijf bij ons. We hebben een notitie gemaakt van u opmerking.

We doen hard ons best om onze service in het hotel te verbeteren zodat onze gasten een goed verblijf hebben.

Alsnog hopen wij in de nabije toekomst u een positievere ervaring te kunnen bieden.

Directeur Suite Hotel Fariones Playa

Prima vakantie!!!!!!

Fam.Vullings
14-8-2018

Wij hadden een appartement 5 hoog pas gerenoveerd, zeezicht maar ook helaas zicht en geluid van verbouwing hotel niet heel hinderlijk maar toch.

Iedereen maakte het ons heerlijk naar onze zin vanaf receptie personeel tot bedienend personeel tot interieurverzorgster.

Kleine probleempjes gehad met keycard,en het avond amusement zou ons inziens wat langer mogen zijn.

Ontbijt prima, warm eten prima (temperatuur goed).

Kortom een prima vakantie voor herhaling vatbaar, maar dan misschien in het nieuwe hotel. Trouwens het vermelden waard prima bedden.

José A. Fernández, Public Relations Manager, Public Relations Manager, 17-8-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor u mening over Suite Hotel Fariones Playa.

We zijn blij om te horen dat u zo genoten heeft van de kamer, het personeel en het ontbijt.

Het spijt me echter zeer als de onderhoudswerkzaamheden tijdens uw verblijf u hebben gestoord. We hebben een notitie gemaakt van u opmerking over het avond amusement.

We hopen u in de toekomst terug te kunnen verwelkomen.

José A. Fernández,

Directeur,

Age Nijdam
26-6-2018

Prachtig hotel geweldig ontbijt

Super vriendelijk personeel

Mooie kamer en super schoon

Komen graag terug

José A. Fernández, Public Relations Manager, 19-7-2018

Zeer geachte gast,

Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Gastvrij hotel op goeie locatie

Bet69
18-3-2018

Heerlijk hotel op goeie locatie met uitzicht op zee prachtig zwembad mooie ligplaatsen er was keus zat in ligbedden het handoekjes leggen viel mee. s’ Morgens een heerlijk ontbijt volop keuze en je kon het lekker buiten op ‘t terras op eten.

Het appartement was keurig schoon we hadden een aparte slaapkamer een royale badkamer met stortdouche woonkamer kleine kitchenette en royaal balkon.

Het personeel was heel vriendelijk.

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 21-3-2018

Geachte gast,

allereerst zouden we u graag willen bedanken voor uw review op Zoover, en voor de tijd die u genomen heeft deze review te schrijven.

We zijn er blij dat we aan uw verwachtingen voldaan hebben, en dat u van uw vakantie bij ons heeft genoten.

We kijken er naar uit u in de toekomst nog een keer in ons hotel te mogen verwelkomen.

José A. Fernández,

Directeur,

Suite Hotel Fariones Playa.

Fan-tas-tisch!

Karina
3-3-2018

Mooie ruime suite met zeezicht. 's Morgens en 's avonds heerlijk uitgebreid buffet met live cooking. Het "handdoekje leggen" is minder fijn, je bent bijna verplicht hier aan mee te doen of geen ligstoel. Het zwembadwater is IJskoud, ook niet leuk!

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 6-3-2018

Geachte gast,

allereerst willen we u graag bedanken voor uw review op Zoover. Het verheugt ons zeer om te horen dat u een fijne vakantie met ons heeft gehad. Ook zouden we u graag willen bedanken voor het vermelden van de punten waar we zouden kunnen verbeteren. Het is belangrijk voor ons om feedback te ontvangen van gasten om te blijven verbeteren. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Suite Hotel Fariones Playa

Hier komen we zeker terug

Ton en Marijke Hopmans
9-2-2018

We zijn al vaker in Puerto del Carmen geweest en dat hotel stond al jaren op ons lijstje. Het was super. Midden in het centrum waar tal van restaurantjes zijn te vinden, vanuit de tuin kon je zo de oceaan inlopen en we hadden ook een verwarmd buitenbad. Het ontbijt was fantastisch en het personeel stond altijd voor ons klaar. We hadden een groot terras met uitzicht op de oceaan, elke dag schone handdoeken, een goed bed en de kamer werd elke dag schoongemaakt. Een grote supermarkt in het hotel. Dus geen gesjouw met boodschappen. Als we volgend jaar teruggaan hopen we weer dezelfde kamer te kunnen boeken.

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 22-2-2018

Mooie vakantie

Claire
28-1-2018

Suitehotel Fariones Playa is een groot, mooi hotel met allerlei mooie en goede faciliteiten. Zowel van buiten als van binnen is het een mooi hotel. De animatie vond ik een erg leuke groep en ze probeerde altijd iedereen mee te laten doen, op een leuke manier. Het eten was heerlijk en vanaf het zwembad liep je een poortje door en je was al op het strand. Ook liep je zo vanuit het hotel op de boulevard.

De boulevard is op zich leuk, alleen wel erg verouderd. Het was in juli aardig druk, dus ook de restaurants zaten vaak (bijna) helemaal vol. 's Avonds was er op de boulevard dan ook niet veel meer te beleven, dit vond ik wel jammer.

Ook vond ik het een beetje jammer dat de medewerkers bij de receptie niet erg helpend waren toen m'n vriend en ik wat excursies wilden gaan doen. Dan voel je je, ik denk ook doordat het hotel zo groot is, toch meer een nummertje en moet je het zelf maar uit zien te zoeken.

Maar het hotel was verder super!

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 22-2-2018

Geachte gast,

In eerste instantie wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw review op Zoover. Ik ben erg blij om te lezen dat u van uw vakantie genoten heeft. Ook wil ik u graag bedanken voor het benoemen van de punten die we in ons hotel kunnen verbeteren. Het is erg belangrijk voor ons om feedback te ontvangen van onze gasten om te blijven verbeteren.

We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst nog een keer in ons hotel te verwelkomen.

Suite Hotel Fariones Playa

“Suitehotel” en 4 sterren?

Ria
21-1-2018

De naam “Suitehotel” en de 4 sterren hebben ons op het verkeerde been gezet.

Goed: fantastisch ontbijt; keukentje is handig en de bedlampjes zijn prima.

Niet goed: slaapkamer zonder daglicht en buitenlucht; donker en somber. Bedden: sober.

Zwembad: er staan wel èrg veel ligbedden op elkaar gepropt; Benidorm-gevoel!

Zeezicht: voor de helft uitkijk op deel hotel dat gerenoveerd wordt!

Balkon (op het zuiden): voor de 4 sterren zouden er wel iets comfortabeler stoeltjes mogen staan.

Bovendien geen parasol of zonwering en zo kun je er met mooi weer tussen 11:00 en 16:30 uur niet zitten!

Bij aankomst waren de kamer en slaapkamer bloedheet, gordijnen waren open! Eerste nacht hierdoor slecht geslapen.

(Airco werkt gedurende de wintermaanden niet.)

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 25-1-2018

Geachte gast,

Graag wil ik u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven.

Het spijt mij zeer dat u niet met alle punten 100% tevreden was, maar ik hoop dat u alsnog een fijne vakantie heeft gehad.

Graag zou ik u nog een keer bedanken voor uw verblijf in Suite Hotel Fariones Playa, en we hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Een schitterend hotel

Jan Ewalds
17-12-2017

Op dit 4 sterren hotel is niets aan te merken.

Het hotel is centraal gelegen, bij de boulevard, aan zee, heeft alle faciliteiten, zelfs een supermarkt in huis. We hadden een grote kamer, gerenoveerd. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel.

Uitgebreid ontbijtbuffet en diner buffet van zeer goede kwaliteit.

Een top vakantie.

José A. Fernandez, Directeur, Public Relations Manager, 18-12-2017

Geachte gast,

Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u genomen heeft om uw feedback op Zoover te plaatsen

Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel gehad hebt.

Wij hopen dan ook u in de toekomst terug te verwelkomen in ons hotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Suitehotel Fariones Playa in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.