Aparthotel Sol Lanzarote

Meer aparthotelinfo

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 4van Veen11-07-2019

Hotel is geen luxe 4 **** waard

All Inclusief is niet voor alles , je betaald 20,- per dag pp extra als je gebruik wil maken van alle cocktails, bedden zijn veel te hard topper voor het matras hebben ze nog nooit van gehoord, op balkon zitten sávonds kan tot 23 uur dan gooien ze het licht uit, zaal voor entertainment is te klein dus wie het eerst komt heeft geluk. Eten is elke dag het zelfde vies gefrituurd en vlees is te doorbakken toetje bestaat uit heel veel snoep en taart. Wijn/Sangria is niet te drinken. Kamers zijn aan renovatie toe licht knippert, badkamer is groot maar tegels zitten los, niet elke dag schone handdoeken en ze vegen alleen de vloer ipv een dweil erover. je moet extra betalen voor een bedje op het strand en het zand is zo heet dat je je voeten verbrand. staat dat het centrum op 2800 meter afstand is dat is niet waar reken op 7 km . eens maar nooit meer naar Sol Lanzarote.

Met vrienden

• 7Sofie22-03-2019

Degelijk hotel met prachtige ligging

• Ruime kamer, grote badkamer, groot terras
    • Prachtige ligging dichtbij de zee en vlot bereikbaar vanaf de luchthaven
    • Groot buffet met veel keuze
    • Veel vers fruit en zelfs snoepjes bij het buffet
    • Vriendelijk, hulpvaardig personeel
    • Snelle check-in
    • Ondanks de nabijheid van de luchthaven, zo goed als geen overlast van de vliegtuigen
    • Private toegang naar de boulevard en het strand
    • Leuke wandelboulevard
    • Zeer zeer zeer goede wifi!

• Hotel is toch wel wat verouderd
    • Buitenkant van het hotel ziet er niet echt aantrekkelijk uit
    • Veel Britten
    • Vrij druk in het restaurant en aan het zwembad
    • Enkel het kinderbad is verwarmd, de andere zwembaden zijn ijskoud
    • Onze kamer was boven de inkom van het hotel, dus we hadden wel wat last van de bussen en taxi's
    • Het eten was bijna altijd koud, of je nu vroeg of laat naar het buffet ging
    • TV gaat aan telkens je de kamer binnenkomt
    • Geen weerbericht in de lobby of het restaurant

Guest Experience at Sol Lanzarote, Guest Experience, 30-03-2019

Beste Sofie,

Wij willen u bedanken voor het achterlaten van deze review, en hierbij het delen van uw ervaringen hier bij Sol Lanzarote.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van bijna alle faciliteiten, en daarbij de mooie ligging van ons hotel.

Wij willen bij deze onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft meegemaakt tijdens uw verblijf. Wij hadden dan ook graag gewild dat u deze aanmerkingen bij ons had gemeld zo dat wij er alles aan konden doen om uw vakantie zo goed mogelijk te kunnen laten verlopen.

Wij willen u bedanken voor de informatie die u ons gegeven heeft enwij zullen deze informatie doorgeven aan onze medewerkers zodat wij deze aanmerkingen kunnen voorkomen bij onze toekomstige gasten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u te kunnen laten zien dat we deze aanmerkingen in acht hebben genomen.

Met vriendelijke groet.

• 2017
    8Jaimy27-09-2017

Fijne vakantie

Hotel ligt perfect! Direct aan het strand en op 10 minuten afstand van het vliegveld. Wij kregen een ruime en mooie kamer met een grote badkamer en groot balkon. In het begin van onze vakantie waren er veel Duitsers en Engelse. Begin juli kwamen meer Nederlanders. Het hotel is eind juni nog wel in opbouw, maar dit is niet hinderlijk. Het is een kindvriendelijk hotel. Als stel zou ik hier niet snel heen gaan. Het eten is prima! Elke dag iets anders en allergieën staan goed aangegeven, wat voor mij als persoon met meerdere allergieën erg fijn is! Daarnaast worden de alcoholische drankjes naar Amerikaanse maatstaven gemixt: veel alcohol! Bij het zwembad was bijna geen één dag een bedje vrij, terwijl staat aangeven dat deze voor 10 uur worden weggehaald. Dit is dus niet zo. Wij hebben hierdoor de meeste dagen op het strand doorgebracht. Hier kun je voor een kleine vergoeding een bedje huren en dit is prima. De animatie voor volwassen ‘s avonds stelt niet veel voor.

• 2Fam. Beumkes/ Pot11-07-2017

Nooit meer!

Vies, onhygiënisch, slecht eten, veel gefrituurd kortom ongezond! Bij het ontbijt zweterige kaas en worst niet gekoeld. Tijdens de lunch ligt er vis / vlees op het buffet wat niet gaar is. Onvriendelijke bediening. Op tijd komen anders geen eten/ drinken!! Tijdens het diner ligt er snoep als dessert, vieze drilpudding in felle kleuren, geen variatie/ elke dag hetzelfde eten. Voor ijsjes moet je apart betalen. Geen bediening/ service tijdens het eten. Zelf drinken halen, wijn komt uit een biertap. Er ligt veel viezigheid op de grond in het restaurant en op het terras, afgezet met gaas. Gaten in het gaas, veel vuil, stof en vogelpoep op de houten palen. Er staat een groene kliko in het midden van het restaurant voor het afval. Het zwembad is oud en heel slecht onderhouden, roest en schimmel/ kapotte tegels. De ligbedden zitten onder de vogelpoep/ zijn smerig en doorgezakt en er liggen overal sigarettenpeuken. Wel gek want in het hotel en bij het zwembad mag je niet roken maar iedereen rookt gewoon. De prullenbakken worden slecht geleegd zitten vaak overvol en er ligt tevens veel vuil op de grond. Er is een klein prive gedeelte wat exclusief is maar daar moet je voor alles betalen. Alle foto's en plaatjes op internet zien er geweldig uit maar in werkelijkheid is het niets! De beelden zijn misleidend. Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. Alles moet opnieuw geverfd worden. De gangen zijn vies, en de lift is vies en overal steken er draden en buizen uit de muur, niks is afgewerkt. De kamers zijn gerenoveerd maar waarschijnlijk door een beunhaas. De platen in het plafond laten los, roestplekken en deuken in het bad. Het afvoerputje is te smerig voor woorden. Gaten in de muren en kozijnen en een schuifpui die niet geïsoleerd is dus het tocht! Voor foto,s kunt u altijd contact met mij opnemen. De ligging is vreselijk, geen winkels aan de boulevard. Wij checken na 2 dagen hier uit na lang geonderhandeld te hebben met touroperator. De manager van het hotel wil hier niets van afweten, niet met ons in contact komen en is ons niet tegemoet gekomen. Nu gaan we naar een ander hotel en moeten we heel veel bijbetalen.

Met oudere kinderen

• 4Leo28-06-2017

Leuke plek

Goed hotel maar te massaal ze kunnen het niet goed bij houden met schoonmaken dat zegt iets over de mensen maar niet over het hotel

• 8r.s.hofman20-04-2017

superformiweldigeindefantakolosachtig

Eigenlijk was alles goed, van af de accommodatie , personeel en eten drinken. gewoon goed geregeld en de service was geweldig

• 7Janette de nijs18-03-2017

In dit hotel gaan we nooit meer heen

je verwacht in het hotel dat er geen stukken van de muren af komen. En je niet ziek word op vakantie met een luchtwegeninfectie oorzaak waarschijnlijk door de airco dus voor ons nooit meer.

• 8Jan&Marion10-03-2017

Niets op aan te merken!

Mooi hotel, ruime en vooral schone kamers.Uitstekende bedden, maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks.Rustige ligging, maar gezellige boulevard met winkeltjes en eethuisjes op wandelafstand. Wij vonden het personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Eten & drinken was prima en er was volop variatie. Het enige wat hierin verbeterd zou kunnen worden is de temperatuur van de warme gerechten; die zou iets hoger mogen. Al het overige voedsel stond keurig gekoeld.Wij herkennen ons absoluut niet in de negatieve recensies van sommige mensen hier. Misschien verwacht men buigende knipmessen aan tafel of strandbed? Ja, in dát geval begrijpen wij de teleurstelling. Wij vinden Sol Lanzarote een aanrader en wij zijn écht wel wat gewend op het gebied van all-inclusive reizen.

• 8hoezen_f08-03-2017

Boven verwachting

Ik heb mij vooraf zorgen gemaakt door de reacties hier op zoover. Dat het hotel en eten ronduit slecht was. Mensen, neem van mijn aan, alle slechte recensies zijn van mensen die spreekwoordelijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, is mijn mening. Het hotel is simpelweg gewoon normaal goed. Voor mensen die gewoon normaal gewend zijn en niet veel willen betalen. Het eten is uitmuntend. Elke dag alles vers. Verse salades. Vers vlees en vis wordt voor je gebakken en in de ochtend een lekker ontbijtje. Geen gaar keuken zoals men gewend is in bijvoorbeeld Turkije. Ik heb het idee dat ik op vakantie hier in Sol Lanzerote gezonder heb gegeten dan thuis. Oké, het hotel is wat verouderd maar dat is weg te wuiven voor het feit dat er elke dag bijzonder goed schoon wordt gepoetst, dat het proper is, het personeel service heel hoog in het vaandel heeft staan en dat je netjes wordt behandeld. En dan heb ik het nog niet gehad over het mooie boulevard gelijk aan het hotel, direct aan zee. Fiets, wandel en ren tip! Sol Lanzerote is echt een aanrader.

• 8Wim Moelard04-03-2017

Boven verwachting

Het was een goed hotel alleen niet geschikt vonden wij voor mensen die slecht ter been zijn, er zijn n.l nogal wat hoogte verschillen rond om het hotel om bij de diverse liften te komen.

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats