Aparthotel Sol Lanzarote ****

7,3

178 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote in het Nederlands

Fijne vakantie

Jaimy, 27-9-2017

Hotel ligt perfect! Direct aan het strand en op 10 minuten afstand van het vliegveld. Wij kregen een ruime en mooie kamer met een grote badkamer en groot balkon. In het begin van onze vakantie waren er veel Duitsers en Engelse. Begin juli kwamen meer Nederlanders. Het hotel is eind juni nog wel in opbouw, maar dit is niet hinderlijk. Het is een kindvriendelijk hotel. Als stel zou ik hier niet snel heen gaan. Het eten is prima! Elke dag iets anders en allergieën staan goed aangegeven, wat voor mij als persoon met meerdere allergieën erg fijn is! Daarnaast worden de alcoholische drankjes naar Amerikaanse maatstaven gemixt: veel alcohol! Bij het zwembad was bijna geen één dag een bedje vrij, terwijl staat aangeven dat deze voor 10 uur worden weggehaald. Dit is dus niet zo. Wij hebben hierdoor de meeste dagen op het strand doorgebracht. Hier kun je voor een kleine vergoeding een bedje huren en dit is prima. De animatie voor volwassen ‘s avonds stelt niet veel voor.

Nooit meer!

Fam. Beumkes/ Pot, 11-7-2017

Vies, onhygiënisch, slecht eten, veel gefrituurd kortom ongezond! Bij het ontbijt zweterige kaas en worst niet gekoeld. Tijdens de lunch ligt er vis / vlees op het buffet wat niet gaar is. Onvriendelijke bediening. Op tijd komen anders geen eten/ drinken!! Tijdens het diner ligt er snoep als dessert, vieze drilpudding in felle kleuren, geen variatie/ elke dag hetzelfde eten. Voor ijsjes moet je apart betalen. Geen bediening/ service tijdens het eten. Zelf drinken halen, wijn komt uit een biertap. Er ligt veel viezigheid op de grond in het restaurant en op het terras, afgezet met gaas. Gaten in het gaas, veel vuil, stof en vogelpoep op de houten palen. Er staat een groene kliko in het midden van het restaurant voor het afval. Het zwembad is oud en heel slecht onderhouden, roest en schimmel/ kapotte tegels. De ligbedden zitten onder de vogelpoep/ zijn smerig en doorgezakt en er liggen overal sigarettenpeuken. Wel gek want in het hotel en bij het zwembad mag je niet roken maar iedereen rookt gewoon. De prullenbakken worden slecht geleegd zitten vaak overvol en er ligt tevens veel vuil op de grond. Er is een klein prive gedeelte wat exclusief is maar daar moet je voor alles betalen. Alle foto's en plaatjes op internet zien er geweldig uit maar in werkelijkheid is het niets! De beelden zijn misleidend. Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. Alles moet opnieuw geverfd worden. De gangen zijn vies, en de lift is vies en overal steken er draden en buizen uit de muur, niks is afgewerkt. De kamers zijn gerenoveerd maar waarschijnlijk door een beunhaas. De platen in het plafond laten los, roestplekken en deuken in het bad. Het afvoerputje is te smerig voor woorden. Gaten in de muren en kozijnen en een schuifpui die niet geïsoleerd is dus het tocht! Voor foto,s kunt u altijd contact met mij opnemen.

De ligging is vreselijk, geen winkels aan de boulevard. Wij checken na 2 dagen hier uit na lang geonderhandeld te hebben met touroperator. De manager van het hotel wil hier niets van afweten, niet met ons in contact komen en is ons niet tegemoet gekomen. Nu gaan we naar een ander hotel en moeten we heel veel bijbetalen.

Leuke plek

Leo, 28-6-2017

Goed hotel maar te massaal ze kunnen het niet goed bij houden met schoonmaken dat zegt iets over de mensen maar niet over het hotel

superformiweldigeindefantakolosachtig

r.s.hofman, 20-4-2017

Eigenlijk was alles goed, van af de accommodatie , personeel en eten drinken.

gewoon goed geregeld en de service was geweldig

In dit hotel gaan we nooit meer heen

Janette de nijs, 18-3-2017

je verwacht in het hotel dat er geen stukken van de muren af komen. En je niet ziek word op vakantie met een luchtwegeninfectie oorzaak waarschijnlijk door de airco dus voor ons nooit meer.

Niets op aan te merken!

Jan&Marion, 10-3-2017

Mooi hotel, ruime en vooral schone kamers.Uitstekende bedden, maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks.Rustige ligging, maar gezellige boulevard met winkeltjes en eethuisjes op wandelafstand. Wij vonden het personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Eten & drinken was prima en er was volop variatie. Het enige wat hierin verbeterd zou kunnen worden is de temperatuur van de warme gerechten; die zou iets hoger mogen. Al het overige voedsel stond keurig gekoeld.Wij herkennen ons absoluut niet in de negatieve recensies van sommige mensen hier. Misschien verwacht men buigende knipmessen aan tafel of strandbed? Ja, in dát geval begrijpen wij de teleurstelling. Wij vinden Sol Lanzarote een aanrader en wij zijn écht wel wat gewend op het gebied van all-inclusive reizen.

Boven verwachting

hoezen_f, 8-3-2017

Ik heb mij vooraf zorgen gemaakt door de reacties hier op zoover. Dat het hotel en eten ronduit slecht was. Mensen, neem van mijn aan, alle slechte recensies zijn van mensen die spreekwoordelijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, is mijn mening. Het hotel is simpelweg gewoon normaal goed. Voor mensen die gewoon normaal gewend zijn en niet veel willen betalen. Het eten is uitmuntend. Elke dag alles vers. Verse salades. Vers vlees en vis wordt voor je gebakken en in de ochtend een lekker ontbijtje. Geen gaar keuken zoals men gewend is in bijvoorbeeld Turkije. Ik heb het idee dat ik op vakantie hier in Sol Lanzerote gezonder heb gegeten dan thuis. Oké, het hotel is wat verouderd maar dat is weg te wuiven voor het feit dat er elke dag bijzonder goed schoon wordt gepoetst, dat het proper is, het personeel service heel hoog in het vaandel heeft staan en dat je netjes wordt behandeld. En dan heb ik het nog niet gehad over het mooie boulevard gelijk aan het hotel, direct aan zee. Fiets, wandel en ren tip! Sol Lanzerote is echt een aanrader.

Boven verwachting

Wim Moelard, 4-3-2017

Het was een goed hotel alleen niet geschikt vonden wij voor mensen die slecht ter been zijn, er zijn n.l nogal wat hoogte verschillen rond om het hotel om bij de diverse liften te komen.

Nooit meer

Marian de jong, 15-2-2017

Hotel is sterk verouderd aan de buitenkant. Kamers zijn mooi. Maar dat was het dan ook.

Je hebt in je superieur kamer waterkoker plus koffie en thee mogelijkheid.

Maar geen water.

Bij navraag bij de receptie werd gemeld dat ik waterflessen in de bar kon halen of kopen in de winkel.

Je betaald 20 euro borg voor je handdoek per stuk.

Wil je een schone kost dit 1 euro.

Geen service aan tafel, zelf je drankje of koffie halen.idem in de bar.

Receptie onvriendelijk.

Snackbar open om 10.30 maar pas om 12 uur iets te eten.

Dit is 4 sterren all-inclusief????

Ik zou zeggen, nooit dit hotel boeken ver weg blijven. Bah bah bah

Ronduit teleurstellend

Sjaan, 7-1-2017

Het mooie witte verlichte terras valt niet onder all inclusive

Het eten is altijd lauw of koud

Hotel is verouderd, enkel de kamers zijn gerenoveerd, in de muren van de balkons zitten scheuren

De helft van de kamers zien de hele dag geen zon, balkons hele dag in de schaduw

Bij aankomst lagen er vieze zwarte haren in onze kamer, na twee keer vragen om schoonmaak hebben we het zelf maar gedaan want men kwam niet

Rode wijn uit een gekoeld vat en dus niet te drinken

Je eet van tafeltjes met placemats waarvan de vorige gast ook heeft gegeten, niks schoon tafelkleed

Borden zijn vaak nog nat (en vies) van de vaatwasser

Boulevard om de hoek stelt niets voor, veel leegstand

8 dagen all inclusive voor € 1150, zonde van het geld!

Costa Calma Beach Resort op Fuerteventura is vele malen beter, niet veel te doen in die omgeving maar daar waan je je echt in een paradijs

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Lanzarote voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Lanzarote scoort een 7.29 uit 10 op basis van 179 reviews.