Aparthotel Sol Lanzarote

Meer aparthotel info

183 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 8Castlenco20-08-2020

Prima hotel, ook tijdens covid-19

Prima 4* hotel, dus ik snap andere beoordelingen niet. Het hotel heeft goede maatregelen genomen tijdens covid. Overal staat desinfectie. Bij het buffet is het verplicht om plastic handschoenen aan te doen, zo pakt niemand de lepels direct vast en daar wordt goed op toegezien. Het eten is prima en gevarieerd. Toetjes, fruit en salades in afgedekte bakjes. Heel hygiënisch! Hotelkamers zijn groot (we hadden superior) met 2 ruimtes. Bedden aan de harde kant maar daardoor niet doorgelegen dus prima geslapen. De hotelkamers worden netjes elke dag schoongemaakt. Hotel ligt in Matagorda, niet in Peurto del Carmen. Er zijn winkeltjes e.d. aan de boulevard maar tijdens covid-periode is er veel gesloten. Voor €5 ben je met de taxi in Pto del Carmen. Autohuur is ook goedkoop. (V.a. €100/week) Elke dag is er aquagym en een variatie van sportactiviteiten zoals yoga, spinning, zumba. Gegeven door een enthousiast team! Kortom: Een goede vakantie!

Guest Experience at Sol Lanzarote, Guest Experience, 29-08-2020

Beste Castlenco,

Groeten uit Sol Lanzarote!

Wat een genoegen om zulke mooie woorden te ontvangen ... al het personeel werkt er hard aan om de volledige tevredenheid van onze klanten te bereiken, in een veilige omgeving, en wetende dat we dat in hun geval hebben kunnen bereiken, geeft ons voldoening.

We hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen in dit, je strandhuis,.

Onze beste wensen.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    3frans janssen28-11-2019

NOOIT MEER !!!

2 x geweest maar nooit meer !!We zouden naar marsa alam egypte gaan maar wegens negatief reisadvies uitgeweken ivm het weer naar sol lanzarote voor de tweede keer. Op de eerste plaats hebben ze er schoftig gebruik van gemaakt en ivm met het negatief reisadvies voor egypte de prijzen dik verhoogd. Hotel was overduidelijk overvol geboekt wat overal aan te merken was. Zelfs wachten voor de eetzaal tot je geroepen werd als er een plaats vrij was. Dan stond je aan een tafel waar alle vieze borden gewoon nog stonden. Eten koud en onverzorgd en smaakloos . Drank zelf halen die lauw was en niks van koolzuur erop. Ook ontbijd van zeer slechte kwaliteit. Zwembad zeer slecht onderhouden en veel kapotte tegels en vieze doorgezakte en kapotte bedjes. Alinclusive waardeloos. Veel drankje bijbetalen. Zeer lang wachten voor drinken omdat ze gasten zonder all in altijd eerst helpen omdat die alles moesten betalen. All in klanten laten ze gewoon staan !

Gereisd met partner in februari 2017

• 4van Veen11-07-2019

Hotel is geen luxe 4 **** waard

All Inclusief is niet voor alles , je betaald 20,- per dag pp extra als je gebruik wil maken van alle cocktails, bedden zijn veel te hard topper voor het matras hebben ze nog nooit van gehoord, op balkon zitten sávonds kan tot 23 uur dan gooien ze het licht uit, zaal voor entertainment is te klein dus wie het eerst komt heeft geluk. Eten is elke dag het zelfde vies gefrituurd en vlees is te doorbakken toetje bestaat uit heel veel snoep en taart. Wijn/Sangria is niet te drinken. Kamers zijn aan renovatie toe licht knippert, badkamer is groot maar tegels zitten los, niet elke dag schone handdoeken en ze vegen alleen de vloer ipv een dweil erover. je moet extra betalen voor een bedje op het strand en het zand is zo heet dat je je voeten verbrand. staat dat het centrum op 2800 meter afstand is dat is niet waar reken op 7 km . eens maar nooit meer naar Sol Lanzarote.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Sofie22-03-2019

Degelijk hotel met prachtige ligging

• Ruime kamer, grote badkamer, groot terras
    • Prachtige ligging dichtbij de zee en vlot bereikbaar vanaf de luchthaven
    • Groot buffet met veel keuze
    • Veel vers fruit en zelfs snoepjes bij het buffet
    • Vriendelijk, hulpvaardig personeel
    • Snelle check-in
    • Ondanks de nabijheid van de luchthaven, zo goed als geen overlast van de vliegtuigen
    • Private toegang naar de boulevard en het strand
    • Leuke wandelboulevard
    • Zeer zeer zeer goede wifi!

• Hotel is toch wel wat verouderd
    • Buitenkant van het hotel ziet er niet echt aantrekkelijk uit
    • Veel Britten
    • Vrij druk in het restaurant en aan het zwembad
    • Enkel het kinderbad is verwarmd, de andere zwembaden zijn ijskoud
    • Onze kamer was boven de inkom van het hotel, dus we hadden wel wat last van de bussen en taxi's
    • Het eten was bijna altijd koud, of je nu vroeg of laat naar het buffet ging
    • TV gaat aan telkens je de kamer binnenkomt
    • Geen weerbericht in de lobby of het restaurant

Guest Experience at Sol Lanzarote, Guest Experience, 30-03-2019

Beste Sofie,

Wij willen u bedanken voor het achterlaten van deze review, en hierbij het delen van uw ervaringen hier bij Sol Lanzarote.

Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van bijna alle faciliteiten, en daarbij de mooie ligging van ons hotel.

Wij willen bij deze onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft meegemaakt tijdens uw verblijf. Wij hadden dan ook graag gewild dat u deze aanmerkingen bij ons had gemeld zo dat wij er alles aan konden doen om uw vakantie zo goed mogelijk te kunnen laten verlopen.

Wij willen u bedanken voor de informatie die u ons gegeven heeft enwij zullen deze informatie doorgeven aan onze medewerkers zodat wij deze aanmerkingen kunnen voorkomen bij onze toekomstige gasten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u te kunnen laten zien dat we deze aanmerkingen in acht hebben genomen.

Met vriendelijke groet.

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

8Jaimy27-09-2017

Fijne vakantie

Hotel ligt perfect! Direct aan het strand en op 10 minuten afstand van het vliegveld. Wij kregen een ruime en mooie kamer met een grote badkamer en groot balkon. In het begin van onze vakantie waren er veel Duitsers en Engelse. Begin juli kwamen meer Nederlanders. Het hotel is eind juni nog wel in opbouw, maar dit is niet hinderlijk. Het is een kindvriendelijk hotel. Als stel zou ik hier niet snel heen gaan. Het eten is prima! Elke dag iets anders en allergieën staan goed aangegeven, wat voor mij als persoon met meerdere allergieën erg fijn is! Daarnaast worden de alcoholische drankjes naar Amerikaanse maatstaven gemixt: veel alcohol! Bij het zwembad was bijna geen één dag een bedje vrij, terwijl staat aangeven dat deze voor 10 uur worden weggehaald. Dit is dus niet zo. Wij hebben hierdoor de meeste dagen op het strand doorgebracht. Hier kun je voor een kleine vergoeding een bedje huren en dit is prima. De animatie voor volwassen ‘s avonds stelt niet veel voor.

Gereisd met partner in juni 2017

• 2Fam. Beumkes/ Pot11-07-2017

Nooit meer!

Vies, onhygiënisch, slecht eten, veel gefrituurd kortom ongezond! Bij het ontbijt zweterige kaas en worst niet gekoeld. Tijdens de lunch ligt er vis / vlees op het buffet wat niet gaar is. Onvriendelijke bediening. Op tijd komen anders geen eten/ drinken!! Tijdens het diner ligt er snoep als dessert, vieze drilpudding in felle kleuren, geen variatie/ elke dag hetzelfde eten. Voor ijsjes moet je apart betalen. Geen bediening/ service tijdens het eten. Zelf drinken halen, wijn komt uit een biertap. Er ligt veel viezigheid op de grond in het restaurant en op het terras, afgezet met gaas. Gaten in het gaas, veel vuil, stof en vogelpoep op de houten palen. Er staat een groene kliko in het midden van het restaurant voor het afval. Het zwembad is oud en heel slecht onderhouden, roest en schimmel/ kapotte tegels. De ligbedden zitten onder de vogelpoep/ zijn smerig en doorgezakt en er liggen overal sigarettenpeuken. Wel gek want in het hotel en bij het zwembad mag je niet roken maar iedereen rookt gewoon. De prullenbakken worden slecht geleegd zitten vaak overvol en er ligt tevens veel vuil op de grond. Er is een klein prive gedeelte wat exclusief is maar daar moet je voor alles betalen. Alle foto's en plaatjes op internet zien er geweldig uit maar in werkelijkheid is het niets! De beelden zijn misleidend. Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. Alles moet opnieuw geverfd worden. De gangen zijn vies, en de lift is vies en overal steken er draden en buizen uit de muur, niks is afgewerkt. De kamers zijn gerenoveerd maar waarschijnlijk door een beunhaas. De platen in het plafond laten los, roestplekken en deuken in het bad. Het afvoerputje is te smerig voor woorden. Gaten in de muren en kozijnen en een schuifpui die niet geïsoleerd is dus het tocht! Voor foto,s kunt u altijd contact met mij opnemen. De ligging is vreselijk, geen winkels aan de boulevard. Wij checken na 2 dagen hier uit na lang geonderhandeld te hebben met touroperator. De manager van het hotel wil hier niets van afweten, niet met ons in contact komen en is ons niet tegemoet gekomen. Nu gaan we naar een ander hotel en moeten we heel veel bijbetalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 4Leo28-06-2017

Leuke plek

Goed hotel maar te massaal ze kunnen het niet goed bij houden met schoonmaken dat zegt iets over de mensen maar niet over het hotel

Gereisd met partner in juni 2017

• 8r.s.hofman20-04-2017

superformiweldigeindefantakolosachtig

Eigenlijk was alles goed, van af de accommodatie , personeel en eten drinken. gewoon goed geregeld en de service was geweldig

Gereisd met partner in april 2017

• 7Janette de nijs18-03-2017

In dit hotel gaan we nooit meer heen

je verwacht in het hotel dat er geen stukken van de muren af komen. En je niet ziek word op vakantie met een luchtwegeninfectie oorzaak waarschijnlijk door de airco dus voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Jan&Marion10-03-2017

Niets op aan te merken!

Mooi hotel, ruime en vooral schone kamers.Uitstekende bedden, maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks.Rustige ligging, maar gezellige boulevard met winkeltjes en eethuisjes op wandelafstand. Wij vonden het personeel bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Eten & drinken was prima en er was volop variatie. Het enige wat hierin verbeterd zou kunnen worden is de temperatuur van de warme gerechten; die zou iets hoger mogen. Al het overige voedsel stond keurig gekoeld.Wij herkennen ons absoluut niet in de negatieve recensies van sommige mensen hier. Misschien verwacht men buigende knipmessen aan tafel of strandbed? Ja, in dát geval begrijpen wij de teleurstelling. Wij vinden Sol Lanzarote een aanrader en wij zijn écht wel wat gewend op het gebied van all-inclusive reizen.

Gereisd met partner in maart 2017

Aparthotel Sol Lanzarote info