Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°

Omschrijving
Club Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort is een luxe hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. Hier vind je een goede all-inclusive formule met de keuze voor à la carte dineren. Het animatieteam verzorgt elke avond een show. Resort Clubhotel Riu Paraiso Lanzarote Resort ligt direct aan het strand en de boulevard waar je goed kunt shoppen.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Paraiso Lanzarote Resort voor je op een rij gezet:

426 reviews over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in het Nederlands

Prima om af en toe te relaxen

Elfering Bekhuis,
21-1-2019

Hotel is gedateerd, maar dit heeft ook zijn charme. De kussens van de terrasstoelen zouden wat beter kunnen zijn, ze zijn behoorlijk uitgezakt.Het hele complex is super schoon.Vriendelijk personeel, een eetzaal met wit tafellinnen, goed buffet kortom

Wij waren tevreden.

Gereisd met partner in januari 2019

Niets anders dan lof!

Djennifer,
17-11-2018

Geweldig hotel! Tweede keer dat we dit hote bezochten en er is werkelijk niets wat geen lof verdient! Schone kamers, vriendelijk personeel en goede al inclusief formule. Ook de ala kart restaurants valt niets negatiefs over te zeggen. Het hotel heeft prachtig uitzicht, goede ligging en direct aan het strand. De boulevard geeft uren winkel plezier en de lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam, wie geen zin heeft in winkelen kan zich vermaken door de top entertainment van het hotel. Kortom wie op zoek is naar een heerlijke vakantie zonder zorgen is hier meer dan aan het goede adres!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastische vakantie

Aly,
24-9-2018

Wat een fantastisch hotel. Heel groot en dat was tijdens het eten wel erg druk.

Ook na het eten 's avonds waren er geen stoelen genoeg op het terras.

Het eten was meer dan goed en erg gevarieerd. En wat een bijzonder animatie team.

Elke avond een mooie show. Perfect. Echt een aanrader.

Ook schonmaak was heel goed. en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2018

WTC.nl

heerlijk schoon hotel , groot dat wel maar niet hinderlijk . super goed eten . vriendelijk personeel . wel handdoekje leggen , nog nooit zo erg meegemaakt .

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Prima hotel, maar niet spectaculair

Evaline,
19-6-2018

Het hotel zelf kan hier en daar wel een likje verf gebruiken, maar over het algemeen ziet het er netjes uit. Het aantal openbare toiletten is echter zeer beperkt, dus je moet altijd een eindje lopen. Alles is wel heel erg schoon! De kamers, de restaurants enz. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, niets dan complimenten voor hen. Het eten is eenzijdig en niet bijzonder. Slecht is het niet, maar ook niet heel goed. (maar wij zijn misschien wat verwend op het gebied van eten)

De ligging is prima, je wandelt ze de boulevard op. Ook zijn de taxi's super goedkoop, dus als je geen zin hebt om te lopen, voor 3,50 zit je in de oude haven.

Wij vinden Lanzarote niet bijzonder en na een week heb je alles wel gezien. Onze voorkeur ligt bij wat meer cultuur en vooral wat meer natuurlijk groen :)

Gereisd met vrienden in juni 2018

1 van de Mindere RIU vakanties geweest

Zonnekloppers,
5-6-2018

Helaas 1 van de oude RIU hotels, geen welkoms drankje of van RIU zelf welkoms brief. Wat je normaal als vate RIU client wel krijg. Geen binnen bar waar je eventueel kan zitten als het in de avond fris is en veel wind staat.Je heb alleen een buiten terras.

Het zijn eerst twee hotels geweest,maar alles moet in 1 restaurant gebeuren ontbijt en avond eten .Wat onnodige rommelige drukte veroorzaakt.

Personeel is vriendelijk,kamers worden goed schoongemaakt. Maar het hotel is echt aan renovatie toe.

De ligging is perfect

Gereisd met partner in mei 2018

Geen RIU waardig hotel

Fam. van Heteren,
25-4-2018

Als je RIU kwaliteit gewend bent, moet je hier niet naar toe. Gedateerd, oubollig hotel. Eten kwalitatief goed, maar erg fantasieloos. Geen welkomstdrankje. Lunch en diner voor 80% hetzelfde, en ook iedere dag hetzelfde. Er worden geen omeletten bereid bij het ontbijt, ook geen vers bereide pasta's bij lunch en diner. Geen idee wat men hier met showcooking bedoeld. Thema restaurants zijn een verademing, maar ga naar ieder restaurant maar 1 keer, dat is genoeg. Personeel is vriendelijk, maar spreekt geen Nederlands. Lampen in badkamer gingen stuk, 3x moeten bellen voor het gerepareerrd werd. Wij zijn 2 keer eerder in een RIU hotel geweest en vonden deze fantastisch, maar dit hotel is voor ons bij lange na niet RIU waardig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Fantastisch hotel

Van der weide,
12-1-2018

Het hotel personeel was super vriendelijk. Ze spraken Engels bij de receptie, maar ze waren super vriendelijk. Voortreffelijk animatie team, de hele dag door was er iets te doen voor jong en oud. De kamers waren ook heel schoon. Je kreeg gratis flesse water en als ze op waren kon je weer nieuwe halen bij de receptie. Bij het eten was keuze genoeg. Er was altijd genoeg plek bij het zwembad. De vakantie was zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2017

Héérlijk

M.Cramer,
29-11-2017

Drukke weg waar je absoluut geen last van hebt. Afstand tot centrum redelijk ver weg. Hotel goed. Genoeg afwisseling van het eten. Gewoon niet elke dag alles op je bord proppen ( doe je thuis ook niet ) groot salade buffet. Avond vis, vlees en pasta. Middags soep. Enz. Bruine inrichting gewoon erg netjes. Niets geen beschadigingen. Leuke professionele animatie. Behalve die met de ober.twee plastic stoelen en tafel buiten. Wasrekje, handdoeken bij zwembad.schoonmaak.mmm. Mijn schampo zakje lag na drie dagen nog in het hoekje van het bad. Ik mis Zeepdispencers . Aziatisch restaurant erg lekker. Mijn punt. Veel mensen zwemmen niet , maar wisselen dagelijks hun handdoeken. Stapels onnodige was. Misschien een idee om de schoonmaakster twee maal per week een zwembad handdoek op de kamer neer te leggen.

Gereisd met partner in november 2017

Voor ons niet meer

M&M,
5-10-2017

Wij zijn hier al 8 x geweest, maar voor ons geen 9e x! Hotel is ondertussen aan een flinke renovatie toe. Kamers, bedden en badkamers zijn niet meer van deze tijd. De veren voel je door matras heen en kussen lijkt wel een baksteen. Krakkemikkige plastic stoeltje op t balkon. Overal gebruikersschade en afgebladderde verf. Het eten is echt achteruitgehold, helaas. Teenslippers, korte broeken en blote buiken in de restaurants. Eet smakelijk...... In de openbare ruimtes nu wel goede gratis WiFi, maar waarom dit niet in de kamers???

Schoonmaak ook niet best, om propjes papier werd heen geveegd en gedweild, als er geveegd en gedweild werd?

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamers. Veel te weinig parasols bij het zwembad. Bedje altijd wel te vinden, maar helaas geen parasols. Te weinig zitplaatsen op buitenterras. Vooral 'savonds. Personeel is nog steeds vriendelijk en de ligging van het hotel aan de boulevard prima. Kortom: jammer maar helaas........

Gereisd met partner in september 2017

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.