Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.3Goed

• Animatie
  • Sauna

Club Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort is een luxe hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. Hier vind je een goede all-inclusive formule met de keuze voor à la carte dineren. Het animatieteam verzorgt elke avond een show. Resort Clubhotel Riu Paraiso Lanzarote Resort ligt direct aan het strand en de boulevard waar je goed kunt shoppen.

449 reviews over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

• 7Echtpaar09-01-2020

Nooit meer naar deze hotel.

Vriendelijk personeel, genoeg animatie maar toch enige minpunten. Restaurant is te klein voor de vele gasten, ook nooit een tafeltje voor 2 zodat men bij 4 vreemde tafelgenoten aan moet schuiven. Het eten was goed en werd doorgaans aangevuld. Een douche nemen in een bad wat in een nisje gebouwd is, zou voor ouderen niet gunstig zijn. Een kamer op de dag van vertrek tot 18.00uur aanhouden hadden we €120 moeten betalen. Zit namelijk midden in een traject en was een weekje even tussen uit voor de volgende behandelingen en had wat rust/slaaptijd nodig voor de vlucht terug. Dan is €120 wat het hotel vraagt om even een paar uren op de kamer te blijven erg veel! Dit wel aan de hostes gemeld en ze heeft bij Tui gekeken wat ze voor ons betekenen kon. Super geregeld! Ze kwam met de helft van de kosten aan. Dank je wel Melissa!
    We gaan geregeld naar een v.d Valk hotels en nemen altijd een late check out (tot 17.00uur) kost maar€25.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    7jan switsers02-12-2019

Niet bar slecht, maar nooit meer.

Een echt verouderd hotel dat er eigenlijk 2 zijn. Maar blok 2 is er blijkbaar later bijgebouwd en men heeft er geen echt hotel willen van maken. Gevolg, je er bijna niks. Buiten een bar aan zwembad met wat snacks is er niks. Een enorm groot complex volgebouwd, tussen de 2 blokken in heeft men nog appartementje gepropt. vrije ruimte is er niet. op een hoop aan het zwembad. Een enorm grote sleutelbos, en klein TV. en alles bruin. 2 gemeenschappelijke Toilet lokalen voor 2 blokken en appartementen. duizenden mensen moeten s'avonds hier passeren. Kuisen is pech. Alle dagen zelfde eten, geen afwisseling. En natuurlijk Handdoek leggers, kan hier niet anders. Positief is de top animatie (ongezien). De zelfbediening van alcoholvrij dranken. En veel verse vis. heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Mary29-09-2019

Geweldig!!

Prima hotel, eten goed,volop keus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie werkt Rens,die Nederlands spreekt. Heel fijn, om 21.00 uur stond ik aan de receptie voor een topper op mijn matras,om 21.15 werd er al een topper gebracht. Zwembaden heerlijk,en mooi groot. Wij hebben een hele fijne week gehad,mede door de geweldige mensen die er werken. Animatie team verdient ook een compliment. Vooral de dansavond was top.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Repkes25-07-2019

Mooi hotel met her en der kleine min puntjes

Leuke vakantie gehad. En mooi hotel. Het is er en der wel aan een likje verf toe. Het is ook erg ver lopen vanaf de kamer naar het eetgedeelte als je in het andere deel zit van het hotel omdat ze zijn samen gevoegd. Dit is dus en enorm min punt als je met een baby ben die een fles nodig heeft. En je 900 meter moet lopen om een flesje te warmen.! De bedden zijn erg hard. En het water in het restaurant smaakt naar gloor. Volgens mij is dat gewoon om de kraan aangesloten. Verder prima verblijf ! Lekker ontbijt en avond eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Kim Eijkhout16-05-2019

Niet RIU-waardig!

Verouderd hotel, 2 hotels samengevoegd alleen het aantal restaurants etc niet. Alles is in een hotel te doen. Tafeltjes zo op elkaar gepropt dat je zowat met andere mensen aan een tafeltje zit. Ook het eten was in alle restaurants koud en elke dag hetzelfde. Zelfs in de thema restaurants was weinig keus en koud. Op de kamers waren de bedden extreem hard! Ook als je savonds nog gezellig buiten wilde zitten, moest je geluk hebben dat er nog een tafeltje vrij was. Dit hotel is niet RIU-waardig..

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Saskia Vrijsen03-05-2019

Super gezellig hotel

Heerlijk hotel, super ligging op loopafstand van vele gezellige winkels. Veel keuze in eten. Ook glutenvrij. Juniorsuite ruim. Bedden wat hard maar prima. Hotel wat verouderd maar dat vinden wij niet erg. Wel een groot hotel omdat het voorheen 2 riu hotels waren. Je hebt daardoor het drukke zwembad met animatie en muziek en het rustige zwembad. Leuke speeltuin aan de overkant en een heerlijk strand. Genoten hier.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 7b-happy26-04-2019

laatste keer

te duur voor wat je krijgt

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Ingrid26-04-2019

Heerlijk hotel op een prachtig eiland!

Prachtig all-inclusive hotel: goed eten, geweldig animatieteam, genoeg bedjes aan zwembad; je kunt kiezen voor een rustig gelegen zwembad (2 zwembaden zijn verwarmd) of het grote zwembad waar entertainment wordt verzorgd, mooie fitnessruimte, live muziek etc! Qua ligging lig je tussen Suiza en Puerto del Carmen in! Wij hadden een auto gehuurd en dat is ideaal maar de bus stopt ook voor het hotel! Er is 1 minpuntje er is nl geen wifi op de kamer maar dat hebben wij niet als storend ervaren want bij het zwembad en restaurants is prima wifi!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Beau23-03-2019

Ik genoot er 4 hele dagen: zeer aangenaam!

Hotel: royaal, zeer schoon, keurig en netjes. Zeer vriendelijk personeel. Supersnelle wifi door vrijwel het hele hotel heen op elk moment van de dag (niet op de kamer). Muziek staat op een aangenaam volume. Strand is dichtbij. Hotel oogt misschien ‘massaal’ want groot, maar door de goede organisatie is dat niet hinderlijk. Kamer: fijn royaal bed, fijne douche, wel erg gehorig. Eten: uitgebreide keuze, voortdurend wordt bijgevuld, goed georganiseerd met voldoende personeel. Ontbijt voor ‘vroegvertrekkers’ (laatste dag) is echt te karig: dat verdient verbetering. Het animatieteam is van een buitengewone klasse: ieder krijgt op een prettige manier aandacht wat je het gevoel geeft echt welkom te zijn. Overig: trips te boeken in het hotel via touroperator zijn prijzig, er zijn genoeg aanbieders in de omgeving die hetzelfde bieden en goedkoper zijn. Tip: shopping centre Deiland (tussen Puerto del Carmen en Arrecife), 1,40 p.p. met de bus.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Wja Prins25-02-2019

Zonnige vakantie op het super Lanzarote.

Wij vierden hier onze honeymoon. Wat was dit een super hotel met van alles en nog wat. Heel veel variatie in eten (als je dat niet vind, snappen wij dat oprecht echt niet. De keuze is reuze.) Veel entertainment, leuke activiteiten. Via een poort kun je gemakkelijk op de gezellige boulevard komen. Echt super genoten samen met mijn man! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2019

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort info