Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
7,7

Club Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort is een luxe hotel met schone kamers en vriendelijk personeel. Hier vind je een goede all-inclusive formule met de keuze voor à la carte dineren. Het animatieteam verzorgt elke avond een show. Resort Clubhotel Riu Paraiso Lanzarote Resort ligt direct aan het strand en de boulevard waar je goed kunt shoppen.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Paraiso Lanzarote Resort voor je op een rij gezet:

432 reviews over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in het Nederlands

Niet RIU-waardig!

Kim Eijkhout
16-5-2019

Verouderd hotel, 2 hotels samengevoegd alleen het aantal restaurants etc niet. Alles is in een hotel te doen. Tafeltjes zo op elkaar gepropt dat je zowat met andere mensen aan een tafeltje zit. Ook het eten was in alle restaurants koud en elke dag hetzelfde. Zelfs in de thema restaurants was weinig keus en koud. Op de kamers waren de bedden extreem hard! Ook als je savonds nog gezellig buiten wilde zitten, moest je geluk hebben dat er nog een tafeltje vrij was. Dit hotel is niet RIU-waardig..

Super gezellig hotel

Saskia Vrijsen
3-5-2019

Heerlijk hotel, super ligging op loopafstand van vele gezellige winkels. Veel keuze in eten. Ook glutenvrij. Juniorsuite ruim. Bedden wat hard maar prima. Hotel wat verouderd maar dat vinden wij niet erg. Wel een groot hotel omdat het voorheen 2 riu hotels waren. Je hebt daardoor het drukke zwembad met animatie en muziek en het rustige zwembad. Leuke speeltuin aan de overkant en een heerlijk strand. Genoten hier.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

laatste keer

b-happy
26-4-2019

te duur voor wat je krijgt

Gereisd Met vrienden in april 2019

D-reizen

Heerlijk hotel op een prachtig eiland!

Ingrid
26-4-2019

Prachtig all-inclusive hotel: goed eten, geweldig animatieteam, genoeg bedjes aan zwembad; je kunt kiezen voor een rustig gelegen zwembad (2 zwembaden zijn verwarmd) of het grote zwembad waar entertainment wordt verzorgd, mooie fitnessruimte, live muziek etc! Qua ligging lig je tussen Suiza en Puerto del Carmen in! Wij hadden een auto gehuurd en dat is ideaal maar de bus stopt ook voor het hotel! Er is 1 minpuntje er is nl geen wifi op de kamer maar dat hebben wij niet als storend ervaren want bij het zwembad en restaurants is prima wifi!

Gereisd Met partner in maart 2019

Ik genoot er 4 hele dagen: zeer aangenaam!

Beau
23-3-2019

Hotel: royaal, zeer schoon, keurig en netjes. Zeer vriendelijk personeel. Supersnelle wifi door vrijwel het hele hotel heen op elk moment van de dag (niet op de kamer). Muziek staat op een aangenaam volume. Strand is dichtbij. Hotel oogt misschien ‘massaal’ want groot, maar door de goede organisatie is dat niet hinderlijk. Kamer: fijn royaal bed, fijne douche, wel erg gehorig. Eten: uitgebreide keuze, voortdurend wordt bijgevuld, goed georganiseerd met voldoende personeel. Ontbijt voor ‘vroegvertrekkers’ (laatste dag) is echt te karig: dat verdient verbetering. Het animatieteam is van een buitengewone klasse: ieder krijgt op een prettige manier aandacht wat je het gevoel geeft echt welkom te zijn. Overig: trips te boeken in het hotel via touroperator zijn prijzig, er zijn genoeg aanbieders in de omgeving die hetzelfde bieden en goedkoper zijn. Tip: shopping centre Deiland (tussen Puerto del Carmen en Arrecife), 1,40 p.p. met de bus.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zonnige vakantie op het super Lanzarote.

Wja Prins
25-2-2019

Wij vierden hier onze honeymoon. Wat was dit een super hotel met van alles en nog wat. Heel veel variatie in eten (als je dat niet vind, snappen wij dat oprecht echt niet. De keuze is reuze.) Veel entertainment, leuke activiteiten. Via een poort kun je gemakkelijk op de gezellige boulevard komen. Echt super genoten samen met mijn man! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima om af en toe te relaxen

Elfering Bekhuis
21-1-2019

Hotel is gedateerd, maar dit heeft ook zijn charme. De kussens van de terrasstoelen zouden wat beter kunnen zijn, ze zijn behoorlijk uitgezakt.Het hele complex is super schoon.Vriendelijk personeel, een eetzaal met wit tafellinnen, goed buffet kortom Wij waren tevreden.

Gereisd Met partner in januari 2019

Niets anders dan lof!

Djennifer
17-11-2018

Geweldig hotel! Tweede keer dat we dit hote bezochten en er is werkelijk niets wat geen lof verdient! Schone kamers, vriendelijk personeel en goede al inclusief formule. Ook de ala kart restaurants valt niets negatiefs over te zeggen. Het hotel heeft prachtig uitzicht, goede ligging en direct aan het strand. De boulevard geeft uren winkel plezier en de lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam, wie geen zin heeft in winkelen kan zich vermaken door de top entertainment van het hotel. Kortom wie op zoek is naar een heerlijke vakantie zonder zorgen is hier meer dan aan het goede adres!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastische vakantie

Aly
24-9-2018

Wat een fantastisch hotel. Heel groot en dat was tijdens het eten wel erg druk. Ook na het eten 's avonds waren er geen stoelen genoeg op het terras. Het eten was meer dan goed en erg gevarieerd. En wat een bijzonder animatie team. Elke avond een mooie show. Perfect. Echt een aanrader. Ook schonmaak was heel goed. en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in september 2018

fantastisch genoten van dit mooie ,schone hotel

coby
3-9-2018

heerlijk schoon hotel , groot dat wel maar niet hinderlijk . super goed eten . vriendelijk personeel . wel handdoekje leggen , nog nooit zo erg meegemaakt .

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.