Appartement Los Tulipanes

8.1Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 275p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Los Tulipanes

• 9Fons05-08-2020

Aanrader

Leuk kleinschalig complex. Recent gerenoveerd, goede bedden. Dagelijks schone handdoeken en schoon appartement. Eigenaars zijn zeer gastvrij. Op loopafstand van strand. Aanrader als je een rustige locatie zoekt in nabijheid van boulevard.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Fam. De Graaf13-02-2020

Complex krijgt een voldoende. Personeel is attent en het is schoon. Inrichting mag wel gerenoveerd , bad had roestplekken.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    8Elke25-09-2019

Lanzarote zeer de moeite waard.

Er wordt op sommige sites negatief over Appartementen complex Los Tulipanes in Puerto del carmen geschreven. Er zijn Appartementen gerenoveerd en zeer de moeite waard. De andere appartementen worden verbeterd en gerenoveerd de komende tijd, is ook nodig want sanitair en meubels keuken zijn verouderd. Maar er wordt elke dag gepoetst, om de dag nieuwe handdoeken, als er iets niet werkt of stuk is wordt het meteen gemaakt. Mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook de barman bij het zwembad. Ze doen alles voor je je hoeft het maar te vragen. Het vervelende zijn de luidruchtige, hele dag zuipende (sorry), nachts schreeuwende Engelse , die het daarom minder leuk maken om daar te verblijven. Wij hebben geluk gehad de 1e week, 2e week was minder door deze luidruchtige mensen. Omdat we veel ondernomen hebben en vaak naar strand zijn geweest hebben we toch een heerlijke vakanti e gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rob04-03-2019

Fantastisch!!

Los Tulipanes vinden wij een erg leuk complex in Puerto del Carmen, het ligt een paar honderd meter van de boulevard, maar dat is goed te belopen! Leuke ontvangst bij de receptie en een heerlijk appartement, erg rustig! Schoonmaak ook heel goed. Wij komen hier zeker weer terug!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8J.Bos07-12-2017

netjes en schoon

leuk appartement, kleinschalig, gezellig. Bijna dagelijkse schoonmaak, handdoekwissel om de dag

Gereisd met partner in november 2017

• 8de Raafjes04-03-2017

Fijne accomodatie voor een heerlijke vakantie

Het appartement is netjes gerenoveerd. In de keuken o.a. een oven. Prettig om ook zelf te kunnen koken. SatellietTV met o.a. BVN. Internet bij receptie en in apt (tegen betaling). In apt niet altijd even sterk.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Lien de Bock18-01-2011

Supervakantie

Misschien ligt het ook aan de tijd van het jaar, maar ik heb hier absoluut een pracht van een vakantie beleefd! Zowel receptie, als barpersoneel, als schoonmaakploeg waren ontzettend vriendelijk. De appartementen zelf vielen zeker mee. De apparaten werkten goed. (In het veiligheidsvoorschrift staat dat de apparaten beter uit het stopcontact worden getrokken, vandaar dat ik nog even de stekker van de oven wat beter in het stopcontact moest duwen vooraleer die werkte.) De badkamer was meer dan in orde. Enkel de bedden waren wat nadelig, ik zie liever een dubbel bed dan twee aparte bedden. Voor deze prijs kan ik zeker niet klagen&moest alles vernieuwd zijn, had ik waarschijnlijk het dubbele betaald. Lanzarote kampt met een ernstig watertekort, hier wordt best zuinig mee omgesprongen. Ideaal dus dat ze de zwembaden niet te groot maken! Om het eiland te verkennen huur je best een auto (mog vanaf 83 euro vr 7 dagen). Eten is leuker in het oude gedeelte van Puerto del Carmen (aan het water).

Gereisd met partner in januari 2011

• 5Pieter Bruinsma09-03-2008

Los Tulipanes is zwaar verouderd. In de keuken e badkamer van appartement zijn veel zaken defect en beschadigd. Schoonmakers komen elke dag langs om het vuil te verplaatsen. Met dezelfde mop worden de appartementen om de dag even aangeraakt, waardoor je de geblondeerde haren van de buurvrouw op jouw vloer herkent. Het zwembad is niet verwarmd, ondanks de mededelingen op de website. De receptie is wel correct. De afstand tot aan het strand en de boulevard is vrij groot. Het overwegend getatoueerde Engelse publiek is overigens niet onaardig, wel soms luidruchtig. Best mooie plaatjes.....

Met een kind is deze accomodatie zeker geen aanrader. Voor de prijs is in deze badplaats ongetwijfeld meer kwaliteit elders te vinden.

Gereisd met familie in maart 2008

• 8M. ten Hoope16-02-2008

Een redelijk appartement, wel verouderd maar schoon, redelijk/goede bedden, een knus/gezellig complex, veel Engelse gasten.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7Gino en Loez25-08-2007

Eenvoudig en rustig complex, zwembaden waren klein maar prima voor verkoeling. Afstand tot de boulevard 10 minuutjes en strand 20 ongeveer. Maar als je niks mankeert makkelijk te doen!! Boulevard erg gezellig, alleen weinig variatie kwa eet tentjes! Daar voor kun je beter naar de haven omgeving! (met de taxi 3 euro) Excursie eilandtour erg leuk en ook dagje naar het buureiland Fuertenventura is ons prima bevallen! Kortom al heb je een wat minder budget en toch een leuke vakantie wilt hebben op het mooie eiland Lanzarote is dit een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

Appartement Los Tulipanes info