Appartement Lomo Blanco

Appartement Lomo Blanco
5,1

Matig

77 reviews over Appartement Lomo Blanco in het Nederlands

Lomo Blanco geen aanrader !!

Marian Meister
9-9-2018

Vies appartement,schimmel in de badkamer,vieze plekken in de lakens .Slechte schoonmaak.Niet klantvriendelijk .Veel overlast door Engelsen.Voor mensen die slecht ter been zijn niet doen naar het strand is het alleen mogelijk om via een trap van 150 trede bij het strand te komen Misleidende info over open wifi (je moet betalen) Wil je je boarding pas uitprinten moet je zelfs voor een velletje papier in de printer betalen .Belachelijk.

Gezellig hotelcomplex rondom een mooi zwembad.

Jos
31-8-2018

De appartementen van dit complex liggen rondom een zwembad met veel mooie groene beplanting. De sfeer is er gezellig en relaxed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving zijn genoeg winkeltjes, restaurants en supermarkten te vinden. De slaapbanken in de woonkamer vielen helaas wat tegen wat betreft slaapcomfort.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi complex

Gineke
7-5-2017

Ruim opgezet complex. Ligt op een rustige plek. Gezellig barretje bij het zwembad. Verwarmd zwembad in februari.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ramon
1-5-2017

Prima appartement, ruimte genoeg met z'n tweeën. Het zwembad is wat aan de kleine kant, maar wel groot genoeg voor het aantal gasten. Het hotel ligt iets hoger dan veel anderen hotels, naar de boulevard moet je 2 stijle trappen of wegen af. Je zit wel precies tussen de oude haven en de boulevard in, waardoor vrijwel alles op loopafstand te doen is. Voor oudere en mensen die slecht ter been zijn, is dit echter geen aanrader!

Gereisd Met partner in april 2017

Heerlijk overwinteren op prima locatie

Ruud en Corrie de Boer
15-3-2017

Prachtige locatie maar de kortste weg naar de boulevard en strand gaat via (gemakkelijke) 152 traptreden. Centraal gelegen, ideaal voor het maken van uitstapjes met de lokale buslijnen. Personeel zeer vriendelijk en het appartement wordt zeer goed schoongemaakt. De kwaliteit prijsverhouding is zeer goed.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed. Schoon

Jb
11-7-2016

Ik zet eigenlijk alleen dit bericht erop omdat ik me erger aan die mensen die sochtens heel vroeg de handdoeken op de bedjes leggen bij het zwembad en vervolgens laat in de middag eens komen. Vreselijk irritant dit..verder kan ik niks slechts zeggen over dit appartement. Wij zitten in b. Indd 90 %engels maar we hebben er geen last van. Zijn merendeel gezinnen. Wij verblijven op dit moment nog in het appartement tot aan donderdag.

ruime appartementen

redelijk
18-8-2015

Wij hadden een 3 kamer appartement, in blok A. de appartementen van blok A liggen rondom het zwembad. De appartementen zijn ruim, echt goede bedden. Badkamer ziet er netjes uit. Keuken heeft geen oven zoals op diverse sites vermeld maar een magnetron met grill functie. Ruime huiskamer. De balkons zijn ruim. Het groen op het park is goed onderhouden. een maal hebben wij ontbijt genomen, dit was niet geweldig. Er is een snackbar waar je ook kan lunchen, relatief duur en niet lekker. Er waren erg veel Engelsen. Wil je hier naar toe met jonge (nederlandse) kinderen is het geen aanrader als ze met anderen willen spelen. (wij hebben in 2 weken tijd maar 4 andere nederlandse kinderen gezien) Ligging op zich prima, maar je zit erg ingebouwd. Wij vinden het niet echt een aanrader.Het zwembad is klein en de hoeveelheid bedjes minimaal in vergelijking met het aantal appartementen. De boulevard bereik je door een lange trap af te lopen. Hier doe je ongeveer 10 minuten over.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

afgetrapt, uitgewoond, smerig gehorig appartement

de Groot
17-3-2015

Het is een complex met oude gebouwen waarvan 1 (het B complex) gerenoveerd en de appartementen beter schijnen te zijn. Dat van ons (in het niet gerenoveerde gedeelte) was een, je kon het al niet eens gedateerd meer noemen, uitgewoond afgetrapt en smerig en uitermate gehorig appartement. Keuken diverse elektrische apparaten te smerig om te gebruiken of zelfs kapot. Stop klapte er dan ook regelmatig uit. Nieuwe apparatuur was er, maar er was geen tijd om eea te vervangen werd door management aangegeven. Badkamer. Daar kan ik kort over zijn. Ook daar moet enig leven mogelijk zijn.…zie de foto’s. Ook gemeld bij management. En ook hier geen aktie op geweest. De bezetting van het complex bestaat hoofdzakelijk uit engelsen. En dat hoort u 24 uur per dag. Animatie ook erg HI-DE-HO met bijbehorende muziek. Schoonmaaksters doen erg hun best maar er is geen eer aan te behalen.

Gereisd Met partner in Tue Feb 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvallende accommodatie

RT
1-3-2015

is zeker niet de mooie accommodatie zoals de info en de foto,s van de aanbieder je laten geloven. Ons appartement was oud en veel , erg veel achterstallig onderhoud. Gelukkig wel regelmatige schoonmaak zodat het iets minder aftands leek. Bovendien een hoog gehalte aan Engelsen, daar kan je een mening over hebben. Zoals al door anderen aangegeven,je moet voor veel extra bij betalen, voor je het weet ben je tientallen euro's verder op kosten gejaagd. Personeel op zich vriendelijk maar niet erg inventief in het vinden van klantvriendelijke oplossingen.

Gereisd Met partner in februari 2015

Leuke restaurants

Marianne
22-2-2015

Doordat wij slecht weer hadden, de eerste week geen zon gezien, vonden we het appartement erg somber en donker. Het resort ligt hoog, 144 treden trap of een heel steile weg leiden naar de boulevard. Het keukenblok was met maar 2 platen erg minimaal. De Spar wat beperkt wat voorraad betreft ook niet geweldig dus... Elke avond in een restaurant gegeten. Slechts 1 keer niet best, bij de Chinees. Een echte aanrader is het Italiaanse restaurant la Casa del Parmagiano. Wel eerst reserveren. Het zit elke avond vol. Het restaurant met de boot op het dak was ook prima, alles wordt op een grote bbq gegrild.

Gereisd Met partner in februari 2015

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lomo Blanco in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lomo Blanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.