Hotel Floresta

8,3

400 reviews over Hotel Floresta in het Nederlands

Goed,schoon,vriendelijk en eenvoudig

Fam. Janssen, 20-5-2018

Een mooi en rustig gelegen complex nabij het strand. Ruim en zeer schoon appartement, meubels zijn gedateerd. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed en ruim voldoende keuze, verwacht echter géén hoogstandjes.

De eetzaal is niet echt gezellig maar alles bij elkaar genomen is de prijs /kwaliteit prima.

Voor luxe moet je betalen en dat mag je niet verwachten van een drie sterren hotel.

fantasticsh!

Eef, 24-4-2018

hotel was echt prachtig, goed verzorgd en eten drinken was met veel variaties, mooie omgeving, rustig, mooie lange strand met veel winkels en restaurants in Lanzarote.

Heerlijk

Carry, 1-3-2018

Appartementen met optie voor All Inclusive. Ruime schone appartementsn. Verzorging is prima. Ligging perfect. Dichtbij strand boulevard etc. Bushalte en taxistandplaats voor de deur. Wij komen er al meerdere jaten en gaan er deze maand weer naar toe. Dat zegt genoeg, toch?

Prima hotel.

Trijnko, 31-12-2017

Rustig gelegen, ruim tijd om gebruik te kunnen maken van het ontbijt, de lunch en het diner.

Je zit op loopafstand van de boulevard met de winkeltjes en restaurants.

Eventueel kun je ook een fiets huren (voor één dag betaal je € 10.00 bij meerdere dagen betaal je minder per dag)

Openbare wifi is bagger je kunt beter een wificode kopen (acht dagen € 19.00)

Jan en Bep Meerman, 10-12-2017

Waren na vele malen op Lanzarote, voor het eerst bij Floresta.

Geweldig park, prima appartementen, zeer schoon , prachtige tuin en dito zwembaden. Zeker een aanrader en we zullen zeker er terugkeren en liefst zo snel mogelijk.

Prima ligging, straat oversteken en je loopt het strand op. Supermarkt voor de deur.

Prima en uitstekend restaurantje "El Jamea "naast de supermarkt. Heerlijk eten en gezellig.

goed geregeld

Peter van Tilburg, 12-11-2017

Vriendelijk personeel. Goede schoonmaak. Eten gevarieerd. Voor elk wat wils.

Probleem met slot van deur gehad. Direct opgepakt en opgelost.

Ligging t.o.v. strand top.

Enige minpuntje is toch weer het traditionele handdoekje leggen. Zelf geen last van, maar je hoort er gasten over praten.

Rustig gelegen, netjes en comfortabel

Karin, 20-8-2017

Spar supermarkt met sochtends heerlijke warme broodjes tegenover dit complex.(handig als je logies boekt) Uiteraard ook voor al je boodschappen...Ligt dmv een weg oversteken aan een klein centrum met voldoende restaurants, autoverhuur, souvenirswinkeltjes, Via de wandelboulevard kan je km`s lopen. Het hotel/app ligt op 150 m van een heel breed strand. Hier parasols en ligbedden te huur.(12 euro 2 bedjes en parasol) Grotere,drukke centrum is wat verder weg (min.20 min).Je kan met de taxi voor 4 euro erheen. Voor jonge kinderen is er animatie op het complex. Parasols/schaduw bij zwembadgedeelte waren er onvoldoende voor de gasten. Het complex is rustig gelegen en ziet er netjes uit. De keer dat wij op het complex gegeten hebben vonden wij dit prijzig en kwalitatief matig. Aaanrader is restaurant El Jameo(aan rotonde,op 75meter).Leuk geprijsd, kwalitatief zeer goed. Elke dag schoonmaak, handdoekenwissel, 2a3x per week linnengoedwissel. Receptie/personeel rustig en vriendelijk.het appartement was netjes en compleet ingericht, incl tv(ook BvN) ,verduisteringsgordijnen, ventilator, airco, kluisje ,magnetron. Eigen opgang naar je appartement. Snachts altijd stil (heerlijk slapen)

Fantastische vakantie gehad, top accommodatie !

Edwin Dekker, 20-8-2017

Ruim appartement met airco en ventilator op de slaapkamer, goede ligging ten opzichte van strand, kleine boulevard en tegenover supermarkt, goed buffet (wij hadden half pension) aardig en behulpzaam personeel, schoon en groot zwembad.

Afstand naar de grote boulevard/centrum vonden wij te ver om te lopen (5 euro met de taxi). Animatie voor kids hebben wij geen gebruik van gemaakt en kunnen hier dus ook geen goed oordeel over geven.

Zeer goed

Joke, 12-8-2017

Vriendelijk, mooi complex. Bijna aan het strand en leuke boulevard.

All-inclusive goed uitgebreid. Appartementen zeer schoon, worden elke dag gedaan. Er is een supermarkt ( Spar) direct naast het complex

Heerlijke vakantie gehad

Miranda, 4-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Lanzarote. De schoonmaak is perfect.

Voor mindervalide goed geregeld, ondanks niet van te voren aangegeven dat ik met krukken liep, regelde ze gelijk een kamer op de begane grond.

Wij hadden geen all in ( je kunt perfect en niet duur eten in de omgeving).

Ontzettend veel Engelse en Duitsers die om 6 uur opstaan om handdoekje te leggen( heel irritant)

Ook overal plastic bekertje laten slingeren.( kan het hotel niks aan doen)

Let op: ben je met zijn 4 en boek een 6 persoons kamer. Anders slaap je op de bank, en deze zijn erg hard

We hebben een aantal aanbieders voor Floresta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Floresta scoort een 8.28 uit 10 op basis van 403 reviews.