Hotel Floresta

418 reviews over Hotel Floresta in het Nederlands

Fijn!

Sandra
26-10-2018

Fijne appartementen, haast grenzend aan fijne Pocicillos-strand. Heerlijk kunnen zwemmen in de zee! Bedjes betaalbaar aan strand; 2 voor 12,-

Nederlanders zijn in oktober niet in de meerderheid.

Voor ons geen all- inn; daarbij waren we ook in de minderheid. Supermarkt naast de deur met vers brood. Heerlijk gegeten bij Italiaan (sapore) boven restaurant molino aan de boulevard ( aan overkant van de weg), echt een aanrader!!! Pizza’s, pasta’s en risotto waren overheerlijk! En knoflookbrood vooraf was ook om te smullen! Met prachtig uitzicht op zonsondergang en de baai.

Huur een auto voor een aantal dagen bij een van de kantoortjes; aanraders zijn papagayo-beach, grotten, vulkanenpark en dromedarisritje.

Ook lekker gegeten ( en super bediening) in grillrestaurant aan de haven.

El Jameos ook prima! Lekker schepijs en cappucino bij chill out bar. Flamingo-dans en goochelshow bij hotel waren erg leuk! Fijne dames bij de receptie.

Prima appartementen met heel verschillende ligging

Marcel Carnal
24-10-2018

Het complex was veel groter als wij hadden verwacht. Het bestaat twee gedeelten, gescheiden door een weg en toegangshekken. Het gedeelte aan de andere kant heeft een eigen zwembad. De appartementen zelf waren ruim en weinig op aan te merken. (wij zaten helemaal aan het eind, dus mooi rustig) Ruim eigen terras met ligbed en terras-set. Via een zijuitgang loop je zo naar de supermarkt, en aan de overkant van de weg richting boulevard, winkeltjes en horeca.

Aangezien wij alleen het appartement gebruikten, hadden we gelukkig niets te maken met de zeer drukke en ongezellige eetzaal / receptie / lounge. De poolbar was ook zeer ongezellig en niet uitnodigend, echt gericht op all-inclusive en families. De zwembaden bij de poolbar waren vrij druk en massaal. Het zwembad in het andere gedeelte was veel rustiger, wel reden daar de hele dag de schoonmaakkarretjes langs. Niet ideaal.

Afrader

Karlijn
20-10-2018

Het personeel was zeer onvriendelijk! Het slaat nergens op dat het personeel i dont know andere i dont Care tegen je zegt! De kamers waren schoon maar dat was het ook!!!!!!!! Onze ervaring was zeer slecht!!

Tot volgend jaar!

A.E. Nix
11-10-2018

Prima Hotel. Voor prijs en kwaliteit is dit een aanrader. Mooie ligging. Dicht bij strand en boulevard. Ook handig, de Spar zit er tegenover. Goed onderhouden zwembaden en interieur. Airco is zalig. Kamers worden 5 maal per week schoongemaakt, bedden opgemaakt en voorzien van schone handdoeken. All in is handig, want het eten is echt lekker (al heb je altijd wel zeikerdjes). Personeel is uiterst correct en altijd vriendelijk.

Voor tieners is het misschien niet zo geschikt want er is weinig echt vertier qua dans- of disco. Animatie voor peuters is erg leuk.

Al met al komen wij er graag weer terug voor een heerlijke luie vakantie.

Prachtig

Joyce
5-10-2018

Super apartement met hotelfaciliteiten. 5xper week schoonmaak en schone handdoeken! Ook het eten was heerlijk, wij zaten op basis van half pension. Drie zwembaden en mooi onderhouden tuinen.

Enige minpuntje was voor ons dat het buffet pas vanaf 18.30u open ging. En dit is voor jongekindjes toch erg laat.

Mooie ligging en omgeving

Danny
25-9-2018

Het appartement waar wij in verbleven was top, de bedden lagen prima, airco werkte goed, en de kamer werd goed schoongemaakt.

Wij vonden het avondeten niet geweldig, maar ja wat verwacht je dan van een 3 sterren hotel. Het ontbijt was overigens prima. Het personeel was ook prima. Spraken bijna allemaal (sommigen gebrekkig) prima Engels.

hebben appartement met ontbijt geboekt leuk appartement aparte slaapkamer goede schoonmaak en vriendelijk personeel voor de rest hebben wij onszelf vermaakt

Geweldig waarschijnlijk nog een keer terug

Linda van der hek- jager
2-9-2018

Het was een super vakantie erg genoten.

Mooi verzorgde apartement heeeul goed eten leuke boulevards.

All in clusif wat je voor tussen de middag kon halen ging er mee door.

Nooit meer!

Gast
30-8-2018

Weinig keuze qua eten ( we hadden all in geboekt) temperatuur van het eten was niet goed, wat koud moest zijn was niet koud en wat warm moest zijn was niet warm. Het eten was funtioneel, inspiratieloos, niet verrassend elke dag hetzelfde.

Personeel niet aardig. Ongezellige eetzaal, stoelen die pikken van het smeer. Vloer was glibberig. Temperatuur in de eetzaal was veel te warm.

Slechte tot geen animatie. Avondprogramma is binnen in een te hete ruimte ( airco werdt niet aangedaan) We kunnen zo nog wel even doorgaan. We waren gelukkig maar 8 dagen.

Smaken verschillen en ieder hotel is anders maar de basis dingen zoals dat het eten goed moet zijn en dat het schoon is, en vriendelijk personeel dat is toch niet teveel gevraagd!

Wij vinden het iig geen aanrader .

Fantastisch.

Ellen van Hulsen
12-8-2018

Lekkere stek, dichtbij het strand. Elke dsg schoonmaak. Gezellige boulevard.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.