Hotel Florestastersterster

Tonen op kaart

456 reviews over Hotel Floresta

• 10Wim van Rutten16-01-2020

Erg goed hotel.

Wij hadden kamer L-204, grote kamer met zithoek, eethoekje en keukentje. Bij deze kamer een groot balkon met zeezicht. Badkamer met bad (en douchen in bad), wc en wastafel. Altijd goed warm water en voldoende. Slaapkamer met balkonnetje met zwembadzicht. Prima bedden. Elke dag schoonmaak. Vriendelijk personeel. Ontbijt erg goed en uitgebreid. Avondeten niet gedaan, dus geen beoordeling. Zag er wel goed uit.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Hoekstra-Roest24-11-2019

Goed type

Goed appartement, ruim met fijn groot balcon. Lekker ontbijt en diner. Alleen voor mensen die wat ouder zijn is het minder prettig om steeds de trap op en af te moeten naar je appartement. Dit ook omdat er geen leuning is, maar alleen een betonrand om je een beetje aan vast te houden.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Piet20-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een prima hotel, vriendelijk personeel en goed eten. Een "weetje" is wel dat in de ontbijtzaal ouderwetse koffieketels staan met niet al te beste koffie. Maar helemaal achterin staat een apparaat voor "vers gemalen bonen koffie". Park met appartementen is ruim opgezet en ligt op loopafstand van strand, boulevard en winkeltjes. En wil je een dagje weg, verschillende stadsbussen stoppen voor de deur.

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5TEUN05-11-2019

Niet mee

Ik lees allemaal dat zo top is ik ben er geweest in september maar wat de mensen schrijven vindt ik wel mee vallen zwaar verouderd veel ongedierte veel spullen kapot komen ze maken maar dat doen ze maar half ontvangst op de eerste dag me vrouw aan de receptie zeer onbeschoft wat gezegd over het ongedierte dat was normaal ik was in spanje . Code voor hek gehad dat was voor de veligheid als je een klein stukje door liep kon je zo naar binnen lopen. Dus ik vindt het een zesje niet meer

Gereisd met partner in september 2019

• 8Robin Heijgen08-10-2019

Leuk hotel, leuke locatie

Oorspronkelijk zouden we met touroperator naar gaan; toen dat werd geannuleerd heb ik gebeld en mocht ik alsnog komen met korting. Erg vriendelijke mensen en ontvangst.

Prima appartement, voor 2 personen zeker. Ruimer dan de gemiddelde bungalow in Nederland. Servies en bestek is inderdaad erg schaars. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Wij zaten aan het rustige gedeelte, vlakbij het kleinere (zoutwater) bad.

Het was tijdens ons verblijf rustig. Geen gebruik gemaakt van de all-in faciliteiten dus daar geen oordeel over. Vanaf het hotel een leuke boulevard en strand . Wij hadden een auto gehuurd, voor uitstapjes naar de markt, timanfaya, grotten etc. Ook boottocht gemaakt en wilde dolfijnen gezien.

Nadeel: 12 uur moet je je kamer uit. Je mag dan nog zwemmen en er wordt je aangeboden te douchen elders. Echter, tussen 12 en 14 kan dit niet en wij moesten 14 uur op het vliegveld zijn. Helaas werd daarin helemaal niet meegedacht

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8huub13-09-2019

Fijne vakantie bestemming

Het verblijf in Floresta is ons prima bevallen. Mooi park ,dicht bij de zee. Ruim appartement voorzien van alle dingen die je vakantie aangenaam maken.Het appartement wordt iedere dag schoon gemaakt,wat een prettig idee is in dit klimaat.Er is op het park voldoende afleiding en maakt geen "drukke" indruk,voldoende gelegenheid om b.v. te zwemmen of op een "bedje" te liggen aan het zwenbad,wij vonden het prima.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anita31-08-2019

Rustig gelegen hotel met uitstekend ontbijt

Aparthotel met 3 verschillende delen. 1 deel heeft een groot zwembad, 2e deel een klein zwembad en het 3e deel ligt zeer rustig gelegen. Bij de zwembaden is het druk en waar ook de gezinnen met kinderen verblijven. Ontbijt is uitstekend. Appartement zeer schoon en van alle denkbare gemakken voorzien. Mooi terras bij het appartement met een zitje en stoelen en ligbedden. Prima boxspringbed. Kluisje op de kamer kan je huren tegen een redelijk goedkope huurprijs. Personeel zeer vriendelijk. Parkeerplaatsen voor het hotel, maar kan overdag soms vol staan. Elke avond animatie bij het hotel. Sommige delen van de gebouwen zijn niet geschikt voor rolstoelgebruikers, hoewel men daar wel zoveel mogelijk aan gedacht heeft. Supermarkt, boulevard met winkels, restaurantjes en enkele bars met terrasje en busverbinding naar het centrum van Playa del Carmen binnen loopafstand. Hotel ligt in het rustige deel aan de rand van Playa del Carmen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Bos20-08-2019

Heerlijk gehad!

Het is een mooi complex, laag bouw, goed onderhouden. Aardig personeel. Goed eten. Ruime, schone kamers! Dichtbij het strand en boulevard. Echt een aanrader! Twee kleine minpuntjes. Alleen het kinderbad heeft zoet water, het grote bad heeft zoutwater. Dat had ik graag van te voren geweten. En er worden alsmaar handdoekjes gelegd, het hotel doet daar na 9.00 uur niks meer aan. Uren lang lege bedden zonder dat mensen er op liggen. Dat is ook echt het enige puntje van kritiek! All inclusive is hier ook echt all inclusive. Indrukwekkend! Inclusief flessen drinkwater op je kamer, cocktails etc!

• 9Marcel Scheltus16-08-2019

Prima locatie om heen te gaan !

Perfecte accommodatie, het enige wat als niet prettig werd ervaren “ het water van de zwembaden was fris”, maar een maal door heerlijk. Eten was perfect, elke avond een ander land als eten.

• 10Paula13-08-2019

Super vakantie

We hebben een top vakantie gehad bij floresta ,schoon lekker eten

40 tips over Hotel Floresta

• a. van zanden, 14-04-2012

huur een wagen, het kost niet veel... de noordtoer is prachtig. de zuidtoer kan je beter georganiseert doen, er staan veel wagen in de file voordat je het natinnale park inrijd.....de bus rijd er gewoon langs.

• Ellie_, 04-02-2014

Bij het Estación de Guaguas in Arrecife kochten we een BBL (Bono Bus Lanzarote) kaart (tarjeta) voor € 2,--. Geeft 10% korting op de ritprijzen. Wellicht ook bij de buschauffeur te koop. Als hij leeg is kan hij worden aangevuld (importer) bij de chauffeur met 5, 10 of 20 euro. Bij het instappen verlaagt de chauffeur het saldo van de kaart met de ritprijs.

• Hoogstad, 25-01-2014

Huur een aantal dagen een auto. Ga naar de markt in Tequise met de bus van All incl travel. (Overal aan de boulevard te bespreken) € 4,-- p.p.

37 vragen over Hotel Floresta

• H v d Heuvel., 27-11-2018

Handdoeken

Zijn er dagelijks schone handdoeken.

• Marjanne, 04-10-2017

Fietsen stallen

Wij zijn van plan fietsen te huren. Kun je die ergens stalen bij/in het complex?

• Jan, 17-04-2017

eten en kamer info

Hallo, een vraag van ons over de snacks, wat zijn de snacks. Bijvoorbeeld hamburgers pizza of wat anders. En weet iemand iets over de ligging en het uitzicht van de drie kamer appartementen. Wij horen het graag van jullie.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Regionaal

• Gratis wifiLobby