Hotel Floresta

KinderhotelWeer vandaag30°22°
Hotel Floresta
8,2

411 reviews over Hotel Floresta in het Nederlands

Geweldig waarschijnlijk nog een keer terug

Linda van der hek- jager
2-9-2018

Het was een super vakantie erg genoten.

Mooi verzorgde apartement heeeul goed eten leuke boulevards.

All in clusif wat je voor tussen de middag kon halen ging er mee door.

Nooit meer!

Gast
30-8-2018

Weinig keuze qua eten ( we hadden all in geboekt) temperatuur van het eten was niet goed, wat koud moest zijn was niet koud en wat warm moest zijn was niet warm. Het eten was funtioneel, inspiratieloos, niet verrassend elke dag hetzelfde.

Personeel niet aardig. Ongezellige eetzaal, stoelen die pikken van het smeer. Vloer was glibberig. Temperatuur in de eetzaal was veel te warm.

Slechte tot geen animatie. Avondprogramma is binnen in een te hete ruimte ( airco werdt niet aangedaan) We kunnen zo nog wel even doorgaan. We waren gelukkig maar 8 dagen.

Smaken verschillen en ieder hotel is anders maar de basis dingen zoals dat het eten goed moet zijn en dat het schoon is, en vriendelijk personeel dat is toch niet teveel gevraagd!

Wij vinden het iig geen aanrader .

Fantastisch.

Ellen van Hulsen
12-8-2018

Lekkere stek, dichtbij het strand. Elke dsg schoonmaak. Gezellige boulevard.

Tjingo

prima, maar mag iets moderner en gezelliger.

van Heeswijk
10-8-2018

Mooi opgezet app.complex, superschoon,beetje gedateerd. vriendelijk personeel Bedjes zwembad volop . Ligging perfect, vlakbij t strand en wat kleinere boulevard met winkeltjes +eettentjes .Op ong. 20 minuten lopen van t "grote"centrum van Puerto del Carmen en dierentuin. Bus en taxi voor de deur van t hotel. Animatie in t hotel is niet veel soeps, 3 pers die hun best doen ,maar behalve de kinderdisco, is er niks aan, Saaie shows, overdag bijna geen animatie of een gezellig muziekje bij t zwembad.Voor kinderen van 12-17 jaar is er niks te doen, geen tiener hangplek ofzo. Het eten is goed, veel keus ,ene dag wat beter dan de andere. De eetzaal is een beetje ongezellige vreetschuur. Jammer dat je niet buiten kunt eten. all-in was prima, drankkeuze beetje beperkt en uit plastic flessen, maar dat is meestal met all-in en smaakte prima .al met al een prima vakantie, maar qua leeftijd kids gaan we niet nog een keer.(Kids 0-12 is t perfect)

Nooit meer

Gerlinda
8-8-2018

We kregen om de dag schone handdoeken, werd ons bed opgemaakt, schoongemaakt (nou ja vloer was altijd vies). Zwembad was smerig en rond het zwembad ook. Zwembadwater veel te koud, het weer was kouder dan normaal in deze tijd maar daar werd geen rekenschap mee gehouden.

Poolbar is simpel, niet gezellig, niet erg toegankelijk, het eten erg simpel en niet te eten, plastic bekers. Geen gezelligheid rond het zwembad, geen muziek op de achtergrond.

De snacks die voor AI zouden zijn stelde helemaal niks voor.

Personeel was ongeïnteresseerd en niet erg vriendelijk.

De ligging is wel goed, met taxi ca € 5,00 naar het centrum. Bij naastgelegen boulevard heerlijk kunnen lunchen, drankje doen, dessert eten bij Jungla. Leuke tent met vriendelijke mensen.

Heerlijk

Ronald Pos
5-8-2018

verbleven er van 19-7 t/m 1-8. Heerlijk groot zwembad waar je alle ruimte had om bijvoorbeeld een balletje over te gooien (wel zout water) met prima temperatuur. Hadden logies dus het eten daar hebben we geen oordeel over. All in zag er wat karig uit. Uit eten is daar prima te doen, genoeg restaurants voor weinig geld. Entertainment heb ik te weinig van gezien, alleen de laatste avond heel even toen er een Nederlandse goochelaar was, zag er leuk uit. Bij aankomst stonk ons appartement naar kattezeik wat ze niet konden oplossen, dus konden we s avonds nog over naar een ander appartement, met een betere ligging, terras met uitzicht op zwembad, dus prima opgelost. Alleen de Wi-Fi is belachelijk duur, 19 euro per apparaat per week, overigens in de hotel lobby gratis. Auto gehuurd bij plus car iets verderop op de boulevard, 150 euro voor een week, via hotel is een stuk duurder. Al met al, heerlijk gehad.

verder prima apphotel, all incl concept is minder!

remon van westenbrugge
28-7-2018

wij zaten in app H104. recht bij de midgetgolf. app zijn prima voor het geld, bedden waren aan de harde kant en vooral de slaapbank. ze worden netjes bijgehouden en schoongemaakt. wij hadden alleen ontbijt genomen en daar heb ik totaal geen spijt van gehad. ontbijt was verder oké. je betaald heel wat meer als je all incl neemt. gezien je geen A merken drinken krijgt en dat er vooral in plasticflessen wordt geschonken en bier in plastic bekers. er zit een Spar winkel aan de overkant van het hotel daar kost een halve liter 0,85 cent. ik ben iedere avond uit eten geweest. prima te betalen en lekker, dit is ook op loop afstand bij het strand. we hebben vooral goed gegeten bij een Italiaan SAPORE, op de 1e etage , schitterend uitzicht over het strand, lekker eten en livemuziek door Micheal, owner Francesco en de kok Ramona. gewoon lekker uit eten zeker een aanrader. je kunt gaan en staan als je hiervoor kiest. geeft veel rust!

Not bad, but never Again !!!😪

Rob
26-7-2018

Hotelkamers zijn schoon maar oud en gedateerd. eten geen hoogstandjes en koud . Vooral als het druk begint te worden kunnen ze het niet bijbenen. Dan zit er eten bij dat niet echt gaar is. Zwembad is schoon maar wel aan de koude kant. Ligging is praktisch . Spar voor de deur en een leuke bar, Marco's en Aless. Iedere avond live muziek. Taxi naar winkelcentra en winkelstraat langs boulevard . Nog geen 5 euro. Auto gehuurd en naar de vulkanen en cactustuin geweest. Genoeg te zien.

Strand was niet te doen tot 23 juli. Veel wind. Luchtbedden vlogen de zee op en verdwenen aan de horizon. All met al een hotel met prijs / kwaliteit. Van een 2 a 3 sterren, niet te duur.

3 sterren hotel met mixed feelings. Appartementen prima in orde net als algemene service en de pool bar. Wifi niet meer van deze tijd, eten zelden op gewenste temperatuur. Helaas zoutwater zwembad👎🏻. Wij hadden allinclusive, maar dat is het geld voir het eten niet waard. In de buurt ook prima en betaalbare alternatieven. 9 dagen geweest en keer of 8 buiten de deur gegeten (lunch en diner). Ligging aan rand puerto del carmen en strand is fantastisch.

Heel fijn hotel!

Lili van Dijk
17-7-2018

Super fijn hotel! Kamers werden keurig schoongemaakt, geen haartje of zandkorrel te zien! Fijne ligging direct aan (kleine) boulevard en strand! vriendelijk personeel en leuk opgezet hotel . Wij hadden logies en ontbijt geboekt, was prima voor ieder wat wils! wel ongezellige ontbijt zaal, maar dat mocht de pret niet drukken!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floresta in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floresta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.