Appartement Fariones

Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Appartement Fariones
8,7

169 reviews over Appartement Fariones in het Nederlands

Ik heb met mijn gezin (2 kids van 10 en 6) twee heerlijke weken gehad in een 3-kamer app. in Fariones. Het ontbijt is super en gevarieerd! Het complex is niet heel luxe, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het zeer goede onderhoud en schoonmaak. De appartementen worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en wil alles voor je doen. Ook de animatie is goed geregeld, ook voor kinderen is er genoeg te doen. De mensen bij de receptie waren zeer attent en behulpzaam. Mijn vrouw heeft aan het einde van onze vakantie hernia-achtige klachten gehad, de receptie heeft daarop gelijk een dokter laten komen. En dagelijks werd er ook gevraagd hoe het ging, dat gaf echt een heel fijn gevoel! We hebben dus heerlijk genoten, echt een aanrader! Er is één klein minpuntje, namelijk de beperkte parkeerruimte. Wij konden onze huurauto bijna nooit kwijt in de buurt, dus was het altijd een stukje wandelen, met wat hoogteverschil.

Heerlijk verblijf!!

Familie vd Nosterum
20-8-2018

Het is een mooi en goed onderhouden complex. Vriendelijke medewerkers! We vonden ook het animatie aanbod leuk, 's middags even lekker een uurtje met banden in het zwembad en de rest van de dag gewoon lekker spelen. Goed ontbijt en ook een goed restaurant aanwezig voor de lunch of een lekkere snack bij het zwembad. Op loopafstand van het oude centrum of de gezellige boulevard.

Een echte aanrader is ook de handdoeken service...keurig geregeld! De eerste keer gratis en daarna 1 euro per handdoek per wissel.

Als ik dan 1 minpunt mag noemen dan is het het handdoekje leggen vanaf 6uur....zou dat graag opgelost zien maar ik denk dat veel accomodaties daar mee zitten!

Topper!

Nathalie en Bert
13-8-2018

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en zeer ruime kamers.

Top dmv touroperator

Janssen
9-8-2018

Hele mooie accommodatie vriendelijk personeel als je ergens mee zit helpen ze je meteen waar ze kunnen. Centraal gelegen je bent zo bij de winkels en zo bij het strand en de boulevard waar een diversiteit aan restaurantjes te vinden zijn. 1 tip boek niet via touroperator deze komen niet op deze locatie en wil je excursies boeken word je verwezen naar een website waar je alleen met creditcard kunt betalen. Gelukkig werden wij gered door andere touroperator, deze vriendelijke meid maakte er geen probleem van om via haar excursies te boeken. Een absolute must see is het Timonfaya park dat alleen per bus toegankelijk is en de lava tunnels in het noorden van het eiland. Heerlijk genoten van het eiland dat wij in 2 weken hebben mogen beleven.

Waardeloos

Sjorske
4-8-2018

Prima appartement. Lekkere temperatuur. Maar geen zon gezien. Erg bewolkt. We zijn misleid door de mooie weerpraatjes van weerplaza cs. Dus al met al: een waardeloze week voor veel geld.

Uitstekend

Eric
30-7-2018

Mooie appartementen, alles ziet er er verzorgt uit. Uitstekend en uitgebreid ontbijt buffet. Personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader. Kan geen slechten punten bedenken.

Een top vakantie gehad en voor herhaling !!

Van kessel
26-7-2018

Alles was goed! Mooi en schoon app, vriendelijke mensen, super uitgebreid buffet, dichtbij het strand en boulevard en een heerlijk zwembad en zelf een bubbelbad op een dakterras. Evt handdoek te huur voor bij zwembad. Iedere dag kamer schoongemaakt en schone handdoeken.

En als ik dan iets op moet noemen wat minder was dan zeg ik je mag niet met een bal of luchtbed in het zwembad.

Zeer klantvriendelijk en leuk complex

V. Smit
23-7-2018

Wij zijn een jong stel van begin 20 en hebben 14 dagen met veel plezier in het apartementcomplex verbleven. Wij hadden Logies en ontbijt. Ontbijt was super! Voor ieder wat wils als je niet elke dag hetzelfde eet ook gevarieerd. Wij verbleven in kamer 343 (3 pers ap.). Kamer was erg schoon en groot. Wel gemerkt dat bed niet elke dag wordt voorzien van nieuw bedlinnen maar dat is thuis ook niet. Ook hebben wij last gehad van vooral Engelse maar ook zeker Nederlandse ‘handddoek leggers’. Hier werd door sommige badmeesters goed op gelet. Om +/- 10.00u werd bij bezette bedjes een kaart gelegd en na +/- 1u werd er gecontroleerd of mensen er al lagen en anders werden de handdoeken weg gehaald. Goede zaak zo zou het ook moeten. Sommige gezinnen houden tot wel 2 u smiddags bedden bezet. Dus voel je aangesproken, dit is erg vervelend. Verder leuke plaats. Restaurant Oriental World en Playa Mar zijn aanraders! Arrecife geen aanrader volgens ons..

Leuk en Aardig

fam. sijben
13-6-2018

Het app. was goed ,netjes verzorgd,mooie zuivere kamers,alle personeel was uiterst vriendelijk,van receptie tot intrieurverzorgster.

Wij hadden logies en ontbijt,wat zeer goed bevallen is.

In PDC liggen genoeg restaurants, voor ieder wat wils.

In het app. zijn wel twee nadelen vonden wij,het handdoek leggen,wij werden smorgens om 6.30 wakker van mensen die met de bedjes gingen schuiven ,en er dan vervolgens de hele dag bezet hielden.

Om deze reden zullen wij hier niet meer terug komen,

Verder is de jongen van de animatie zeer eenkennig, voornamelijk gericht op engelstaligen mensen.

Verder is Lanzarote best de moeite waard om te bezoeken,en de highlights te bekijken zoals,alle werken van Cesar Manrique

De directie, Directora, 20-6-2018

Bedankt voor het kiezen van Apartamentos Fariones voor uw vakantie in Lanzarote en voor het delen van uw Zoover-ervaring.

Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de locatie van ons complex en de behandeling die al onze medewerkers hebben ontvangen.

Wat betreft de ligbedden, het is iets waar we aan werken, maar we hebben samenwerking van onze gasten nodig om een ​​gemeenschappelijk welzijn te bereiken.

Onze animator spreekt Spaans en Engels, omdat bij ons mensen van veel verschillende nationaliteiten blijven en we proberen voor iedereen een gemeenschappelijke taal te hebben.

We zullen uw opmerkingen in overweging nemen om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Kind onvriendelijk voor zwembad en activiteiten

Van der velden
29-4-2018

Verblijf goed , maar voor kinderen zeer matig

Ze mogen echt helemaal niks in het zwembad

En dat jammer zeker als de zee nog “te”koud is

The Management, Directora, 6-5-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback.

In the pool if you can play, but it is true that the use of mats is prohibited so that the rest of the guests can swim and enjoy as well.

We regret your discomfort and hope you understand it.

Sincerely yours,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fariones in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fariones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.