Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

5.5VoldoendeScore uit 178 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer appartement info

Op loopafstand van het oude centrum en de gezellige boulevard ligt Appartement Fariones op Lanzarote. Het complex wordt goed onderhouden en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook is het kindvriendelijk en is er leuke animatie. Heel bijzonder zijn de lavatunnels in het noorden en het Timanfaya park dat alleen per bus toegankelijk is.

Bekijk de beschikbaarheid

188 Reviews over Fariones

• 4Petra24-04-2022

Bouwwerkzaamheden!

Aan 2 kanten bouwwerkzaamheden. De hele dag lawaai. Niet mijn idee van een fijne vakantie. Normaal word je hiervan wel op de hoogte gesteld en word de mogelijkheid geboden om om te boeken. Tui heeft echter niets van zich laten horen. Vanaf de vakantie geklaagd en bij thuiskomst klacht ingediend. Zeggen gewoon dat het buiten het park is en dat ze er niks aan kunnen doen. Ook nog zeggen dat ze dat vantevoren aangeven naar de gasten. Bij ons beslist niet aangegeven anders hadden we zeker omgeboekt. Veel te weinig bedjes bij het zwembad. Je moet vroeg op als je bij het zwembad wil liggen en je moet je bedje bewaken. Op dakterras veel handdoekenleggers die wel bedjes bezet houden maar er nauwelijks of pas na de middag komen liggen. Word ook niks aan gedaan. Als je niet vroeg bent kun je gewoon nergens liggen. Erg slecht geregeld. Appartementen zijn goed. Schoonmaak is ook goed.

Comunicacion, Eigenaar, 18-05-2022

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf in onze appartementen. Wij zijn blij dat u onze faciliteiten waardeert, maar het spijt ons dat uw ervaring niet zo bevredigend was als wij hadden gewild. Wat betreft de kwestie die u noemde over de werkzaamheden, deze worden inderdaad uitgevoerd in een buitengebouw en daarom kunnen wij ons slechts verontschuldigen voor het ongemak dat hierdoor wordt veroorzaakt, wij hopen deze werkzaamheden die buiten onze controle vallen zo spoedig mogelijk af te ronden. Wat de ligstoelen betreft, ondervinden wij door de huidige situatie andere beperkingen wat de capaciteit betreft en zijn ze beperkter, wij hopen dat dit zo snel mogelijk weer normaal wordt. Daarom doen wij altijd een beroep op de verantwoordelijkheid van onze gasten, zodat iedereen onder dezelfde omstandigheden van zijn verblijf kan genieten. Wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen op ons mooie eiland, aarzel niet om contact met ons op te nemen voor al uw wensen tijdens uw volgende verblijf in Fariones Apartments. Met vriendelijke groet.

• 9Dani11-11-2021

Gezellig complex en centraal gelegen

Leuke ruime appartementen met balkon of terras, opgelet niet alle appartementen hebben airco. Wij hadden zelf standaard appartement op gelijkvloers met terras dicht bij ingang, wat ook betekent dat andere mensen alsmaar langslopen. Persoonlijk vond ik matras te hard maar even melden bij de receptie en er wordt een zachte topmatras op je bed gelegd. Super ! Het ontbijt was heerlijk uitgebreid in buffetvorm en lekkere koffie op gezellige lokatie, mogelijkheid tot zowel binnen als buiten zitten. Mooi zwembad + dakterras met jacuzzi. Diverse restaurantjes in de omgeving maar ook mogelijk wat ter plaatse te bestellen als lunch.. Het complex ligt aan steilere weg omhoog maar toch niet zo ver (of zo hoog) dat het niet te doen is. Het viel ons in elk geval best mee ! Alles samen genomen superlocatie ! Openbaar vervoer bus vlakbij en goedkoop. gewoon op de bus betalen, geen briefjes groter dan 10 euro. Heel makkelijk.

• 9Natuur
  • 3Peter03-08-2021

Niet voor herhaling

Vriendelijke mensen. De appartementen met airco zijn het slechtst gelegen, uitzicht op muur en je hoort van vroeg tot laat de afzuiginstallatie van het naastgelegen restaurant. Verder is alles oud, echt oud!!

• 9G. Stokkie22-02-2020

perfecte locatie

we waren met 5 personen en onze kamer naast het zwembad zag er prima uit. Ligging van appartement is perfect want je bent dichtbij de boulevard met alle restaurantjes, de zee en de oude haven. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeker een aanrader. Schoonmaak, bediening en receptie waren bij ons zeer behulpzaam. We hebben hier een hele mooie week gehad. Voor ons een +++ locatie.

Waar Fariones niks aan kan doen maar wat wel een issue is in heel Peurto del Carmen is de parkeerlocatie in de buurt als je een auto hebt gehuurd. Overdag kan je bijna niet parkeren door alle dagjesmensen.

• 9Fritz en Petra02-11-2019

Aanrader.

We hebben een heerlijk verblijf gehad in apartementos Fariones. Leuke appartementen in bescheiden park. Zowel de appartement als het park goed schoon en goed onderhouden. Elke dag schone handdoeken schoonmaak. Vriendelijke staf en personeel. Keurig ontbijt vanaf 7.30 uur dat je heerlijk in de zon bij het zwembad kunt nuttigen. Gratis goede wifi verbinding in appartement. Complex staat zeer centraal ten opzichte van boulevard, winkels en openbaar vervoer. Wij hadden appartement 314 met zeezicht. Er is een lift aanwezig, wat bij aankomst erg aangenaam is in verband met bagage. Balkon ruim genoeg voor 2, de stoelen hadden wel iets geriefelijker gemogen. Puerto del Carmen is een leuk stadje met lange boulevard langs de oceaan.

• 7mieke barents20-09-2019

Wij gaan zeker nog een derde keer terug.

Appartementen Fariones is voor ons een heerlijk verblijf, ongedwongen sfeer, prima bungalow, uitstekend ontbijtbuffet en voldoende variatie in amusement. Van yoga, pilates, stretchingen aquajogging tot muziekquiz, paella maken enz enz. Elke dag schoonmaak, en handdoeken. Handdoekenservice bij het zwembad. Ligging is vrij centraal, je loopt overal in korte tijd naartoe.

• 8Lisa21-08-2019

Super app. complex. Ruime en schone appartementen, appartementen worden iedere dag goed schoongemaakt. Ontbijt is goed en uitgebreid! Winkeltjes en restaurants allemaal op loopafstand. Enige nadeel inderdaad dat alle bedjes bij het zwembad voor 09.00 uur al al geclaimed worden door de ‘handdoekleggers’. Verder een heerlijke en fijne vakantie gehad en wij komen graag terug.

• 9Henriëtte van Beek02-08-2019

Geweldig

Super schoon, vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt buffet, iedere dag werd alles schoongemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar, en gaan we ook doen.

• 9Isa25-07-2019

Super

Erg goed! Leuk en verzorgd complex met een mooi zwembad. Mooie en grote appartementen. Goed ontbijt. Daarnaast is de locatie top! dichtbij de levendige boulevard en het mooie strand, de haven en om de hoek van een shoppingcenter. Echt een aanrader!

• 8Tomas12-07-2019

Fijne plek!

Heerlijke plek. Appartement wordt elke dag (mits je dat wilt) goed schoongemaakt. Enige minpuntje is een erg gehorig appartement. Toevallig was het bouwverkeer bezig tijdens ons verblijf, maar ook buren etc. hoorden we goed. Heerlijke bedden! Ontbijt is goed, mits de Engelsen nog wat voor je over houden. Wel weinig variatie. Personeel is erg vriendelijk, vrolijk en geïnteresseerd. Appartement ligt vlakbij mooi en rustig strand. Zelf ben ik half Spaans en hoopte op iets meer Spaanse cultuur op de boulevard. Helaas is dit vooral Engels/Duits. Tip om romantisch aan zee te eten: La Ola. Tip om typisch Spaans te eten: La Sevillana. Wij hebben in 2 dagen het hele eiland gezien. De eerste dag met de auto een mooie route: Puerto del Carmen-Tahiche-Jardin de Cactus-Mirador del Rio-Haria-Teguise-Playa Blanca (Playa Papagayo). De tweede dag met een bus naar het vulkanengebied, groene meer en de wijngaarden. Echt de moeite waard, heel bijzonder.

Appartement Fariones info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)