Appartement Fariones

Appartement
Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
Appartement Fariones
8,5

Op loopafstand van het oude centrum en de gezellige boulevard ligt Appartement Fariones op Lanzarote. Het complex wordt goed onderhouden en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook is het kindvriendelijk en is er leuke animatie. Heel bijzonder zijn de lavatunnels in het noorden en het Timanfaya park dat alleen per bus toegankelijk is.

174 reviews over Appartement Fariones in het Nederlands

Appartement was goed, housekeeping top

S van Deursen
19-6-2019

Lanzarote is erg heuvelig geldt ook voor locatie van appartementen in Puerto del Carmen, soms stevige klim.

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, zouden zo weer teruggaan

Ed
18-6-2019

Geweldige accommodatie, goed ontbijtbuffet, vriendelijke mensen, schoon en netjes. 1 minpunt, dakterras met ligbedden is iedere morgen rennen om je handdoek neer te leggen. Is niet mijn ding maar je moet meedoen anders heb je geen olekkie

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Jordana
22-5-2019

Al 4 keer eerder geweest. Beetje soort thuiskomen. Kleinschalig schoon appartement. Vriendelijk personeel. Voor mensen die van rust houden en geen hoge eisen stellen . Wij komen terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

goed complex aan helig

Karin verhoef
16-1-2019

super fijn appartement heel vriendelijk personeel wel aan steile helling als je naar buiten gaat en op balkon stoeltjes waar je niet echt lekker op zit en geen viltjes onder zitten wat er gehorig is boven je veder echt wel een aanrader het is op de puntjes naar een super fijn complex ontbijt heerlijk gewoon genoeg wij hebben er een leuke gezellig vakantie gehad

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijk verblijf op centrale plek

Erik en Irene
16-11-2018

Net terug van een weekje Lanzarote. Voor de tweede keer een week in Fariones . Het appartementen complex ligt zeer gunstig ten opzichte van de boulevard en het oude centrum van Puerto del Carmen. Met name in het oude centrum (met haven) vind je nog een beetje de Spaanse cultuur en de Spaanse keuken. Heerlijk gegeten bij Lomo Alto, Bodega en ‘smiddags lunchen bij Dolce Vita en Mardeleva. Bij Fariones ontbreekt het je als gast aan niets. De appartementen worden goed schoon gehouden en het ontbijt is geweldig. Men doet hun best mbt het handoekje leggen, maar dit is ook een kwestie van mentaliteit van de gast zelf. Enigste minpuntje zijn de ijzeren stoelen op het balkon; je zit je een breuk op die krengen. We komen volgend jaar graag weer terug.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en rustig complex voor een relaxte vakantie

Dennis
7-9-2018

Ik heb met mijn gezin (2 kids van 10 en 6) twee heerlijke weken gehad in een 3-kamer app. in Fariones. Het ontbijt is super en gevarieerd! Het complex is niet heel luxe, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het zeer goede onderhoud en schoonmaak. De appartementen worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is zeer vriendelijk en wil alles voor je doen. Ook de animatie is goed geregeld, ook voor kinderen is er genoeg te doen. De mensen bij de receptie waren zeer attent en behulpzaam. Mijn vrouw heeft aan het einde van onze vakantie hernia-achtige klachten gehad, de receptie heeft daarop gelijk een dokter laten komen. En dagelijks werd er ook gevraagd hoe het ging, dat gaf echt een heel fijn gevoel! We hebben dus heerlijk genoten, echt een aanrader! Er is één klein minpuntje, namelijk de beperkte parkeerruimte. Wij konden onze huurauto bijna nooit kwijt in de buurt, dus was het altijd een stukje wandelen, met wat hoogteverschil.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf!!

Familie vd Nosterum
20-8-2018

Het is een mooi en goed onderhouden complex. Vriendelijke medewerkers! We vonden ook het animatie aanbod leuk, 's middags even lekker een uurtje met banden in het zwembad en de rest van de dag gewoon lekker spelen. Goed ontbijt en ook een goed restaurant aanwezig voor de lunch of een lekkere snack bij het zwembad. Op loopafstand van het oude centrum of de gezellige boulevard. Een echte aanrader is ook de handdoeken service...keurig geregeld! De eerste keer gratis en daarna 1 euro per handdoek per wissel.

Als ik dan 1 minpunt mag noemen dan is het het handdoekje leggen vanaf 6uur....zou dat graag opgelost zien maar ik denk dat veel accomodaties daar mee zitten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Topper!

Nathalie en Bert
13-8-2018

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en zeer ruime kamers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Top dmv touroperator

Janssen
9-8-2018

Hele mooie accommodatie vriendelijk personeel als je ergens mee zit helpen ze je meteen waar ze kunnen. Centraal gelegen je bent zo bij de winkels en zo bij het strand en de boulevard waar een diversiteit aan restaurantjes te vinden zijn. 1 tip boek niet via touroperator deze komen niet op deze locatie en wil je excursies boeken word je verwezen naar een website waar je alleen met creditcard kunt betalen. Gelukkig werden wij gered door andere touroperator, deze vriendelijke meid maakte er geen probleem van om via haar excursies te boeken. Een absolute must see is het Timonfaya park dat alleen per bus toegankelijk is en de lava tunnels in het noorden van het eiland. Heerlijk genoten van het eiland dat wij in 2 weken hebben mogen beleven.

Geboekt bijneckermann.nl

Waardeloos

Sjorske
4-8-2018

Prima appartement. Lekkere temperatuur. Maar geen zon gezien. Erg bewolkt. We zijn misleid door de mooie weerpraatjes van weerplaza cs. Dus al met al: een waardeloze week voor veel geld.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fariones in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fariones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.