Appartement Fariones

161 reviews over Appartement Fariones in het Nederlands

Leuk en Aardig

fam. sijben
13-6-2018

Het app. was goed ,netjes verzorgd,mooie zuivere kamers,alle personeel was uiterst vriendelijk,van receptie tot intrieurverzorgster.

Wij hadden logies en ontbijt,wat zeer goed bevallen is.

In PDC liggen genoeg restaurants, voor ieder wat wils.

In het app. zijn wel twee nadelen vonden wij,het handdoek leggen,wij werden smorgens om 6.30 wakker van mensen die met de bedjes gingen schuiven ,en er dan vervolgens de hele dag bezet hielden.

Om deze reden zullen wij hier niet meer terug komen,

Verder is de jongen van de animatie zeer eenkennig, voornamelijk gericht op engelstaligen mensen.

Verder is Lanzarote best de moeite waard om te bezoeken,en de highlights te bekijken zoals,alle werken van Cesar Manrique

De directie, Directora, 20-6-2018

Bedankt voor het kiezen van Apartamentos Fariones voor uw vakantie in Lanzarote en voor het delen van uw Zoover-ervaring.

Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de locatie van ons complex en de behandeling die al onze medewerkers hebben ontvangen.

Wat betreft de ligbedden, het is iets waar we aan werken, maar we hebben samenwerking van onze gasten nodig om een ​​gemeenschappelijk welzijn te bereiken.

Onze animator spreekt Spaans en Engels, omdat bij ons mensen van veel verschillende nationaliteiten blijven en we proberen voor iedereen een gemeenschappelijke taal te hebben.

We zullen uw opmerkingen in overweging nemen om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Kind onvriendelijk voor zwembad en activiteiten

Van der velden
29-4-2018

Verblijf goed , maar voor kinderen zeer matig

Ze mogen echt helemaal niks in het zwembad

En dat jammer zeker als de zee nog “te”koud is

The Management, Directora, 6-5-2018

Dear Guest,

Thank you very much for your feedback.

In the pool if you can play, but it is true that the use of mats is prohibited so that the rest of the guests can swim and enjoy as well.

We regret your discomfort and hope you understand it.

Annemiek van Rees -Bek
20-4-2018

Mooi appartementen complex .Rustige ligging .Wij hadden een appartement beneden met terrasje.Elke dag schone handdoeken kamer e.d netjes schoon gemaakt.Ontbijt is werkelijk niets op aan te merken.Handdoeken voor bij het zwembad wordt redelijk opgelet dat de stoelen echt bezet zijn zoniet worden de handdoeken weggehaald.JACUZZI op het dak met ligbedden en uitzicht op zee.Vlakbij 2 mooie stranden .Huur op strand 2 ligbedden met parasol.12 euro per dag.Eten deden wij vaak bij cantina Quadeloupe mexicaansrestaurantje met heel veel heerlijke gerechten.Het ligt achter de burgerking.Bij vertrekdag wij werden 7.00 uur opgehaald stond er de avond er voor een goed gebulde box met ontbijtspullen voor ons klaar.Echt super service.Een top vakantie gehad met aardig entertainment wat jammer genoeg niet druk bezocht werd.Eij waren er van 12 tot 19 april 2018

Dear Guest,

Thank you very much for having chosen Apartamentos Fariones and for sharing your experience on Zoover.

We kindly appreciate all your positive comments about the room assigned and the wide range offer at our breakfast buffet.

We hope to see you soon again.

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Lustig
17-2-2018

Mooi appartement. Jammer dat de stoelen bij het zwembad altijd door dezelfde mensen gereserveerd werden.

Uitstekend

Ineke
14-2-2018

Appartement op de 3 hoog uitzicht in de verte op zee.

Keurig schoon gemaakt iedere dag.

Ligging in het centrum maar toch heel rustig geen last van geluid van buiten.

Personeel heel aardig en behulpzaam.

Auto gehuurd via het appartement niet duur en goed geregeld.

Ontbijt was geweldig verzorgd alles was aanwezig top!

Zwembad is verwarmd en op dakterras een jacuzzi!

Ik zou het zeker aanbevelen als je naar puerto del Carmen wilt gaan en een appartement wilt boeken.

Dear Guest,

Thank you for having chosen Apartamentos Fariones as a destination of your holidays in Lanzarote.

We are glad that you have enjoyed your stay with us due the cleanliness of our resort, our location and the nice treatment received by our staff.

It will be a pleasure to welcome back you soon.

Kind regards,

Geweldig appartement

Fam.Roose-Hummeling
27-12-2017

Net terug van een geweldig verblijf in appartement Fariones,wij waren op basis van logies/ontbijt en het ontbrak ons echt aan niets,de bediening een en al lof de tafels werden goed schoon gemaakt en het eten werd continue bijgevuld.Het app.ligt op een heel goede locatie vlak bij het strand en de oude vissershaven waar je voor weinig erg goed kan eten en het is er super gezellig Mochten wij weer naar Lanzarote gaan dan hoeven wij niet lang na te denken waar wij naar toe gaan dan wordt het of het app.Fariones of het hotel want dat ziet er ook fantastisch uit en de ligging is ook super.

M.vr.gr; Hans en Eveline

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your experience on Zoover.

We kindly appreciate your compliments about us. We are glad that you have enjoyed your holidays in Apartamentos Fariones and we hope to see you soon again.

It will be a pleasure to welcome back on your next holidays in Lanzarote.

Sincerely yours,

geweldig schoon complex op prima plek

Bé en Marian
9-10-2017

op een rustige plek aan de boulevard, vlak bij het strand dit zeer nette appartementen complex, vlakbij enkele supermarkten en op loopafstand van de oude haven en winkelcentrum, niets is het personeel te veel, op vragen bv te hard bed gelijk een topper erop, prima en uitgebreid ontbijt. Douchen op laatste dag prima geregeld

Dear Guest,

We kindly appreciate your positive comments about your stay with us. Thank you very much for recommending us.

It will be a pleasure to welcome back you soon.

Fantastische hotel

Hakimeh Gheytanchie
8-9-2017

moderne appartement met mooie uitzicht, schoon en veel ruimte, goede ontbijt, genoeg plaatsen bij het zwembad, goede prijs kwaliteit

Toplocatie

R.
15-6-2017

Voor vertrek hadden we al contact gehad over de inhoud van de kluis en of we op de bovenste etage konden verblijven. Nog dezelfde dag kregen we uitsluitsel over de inhoud van de kluis (er past een 15 inch laptop in). Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar, maar we hadden wel een kamer op de bovenste etage met zeezicht. De kamer was schoon. Dagelijkse schoonmaak. Het ontbijt was grandioos. Ook vragen tijdens ons verblijf werden goed beantwoord en indien het noodzakelijk was opgelost. Kortom een top locatie

De twee minpuntjes waren dat men al vroeg bedden bij het zwembad reserveerde door de handdoek erop te leggen (in strijd met de regels van het complex) en dat niet bij ieder bed een parasol aanwezig was. Maar verder een goede uitvalbasis om te winkelen, maar ben je slecht ter been dan is de heuvelachtige omgeving niet geheel geschikt.

Apartamentos Fariones, Directora, 28-6-2017

Geachte gast,

Dank u zeer voor het kiezen van Apartmentos Fariones als bestemming voor uw vakantie in Lanzarote.

We zijn blij dat u heeft genoten en dat het door ons personeel aangeboden service uw verblijf nog aangenamer heeft gemaakt. Wij staan altijd klaar om onze klanten te helpen met eventuele problemen die ze kunnen hebben tijdens uw verblijf.

Hartelijk dank voor uw positieve reacties over de dagelijkse schoonmaak en het brede aanbod op het buffet. Wij werken dagelijks aan onze hoge standaarden en opmerkingen om de kwaliteit te handhaven.

Wat betreft het reserveren van zonnebedden, het is een praktijk die we proberen uit te stoppen, maar we vragen de medewerking van onze gasten met het oog op het welzijn van allen te bereiken.

Bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen u binnenkort weer te zien.

De Directie

Grandioos

Yvonne
11-6-2017

Appartementos Fariones is in 1 woord geweldig! Alles wat je wenst in een appartement en meer. Super schoon, ruim en mooi appartement. Heerlijk ontbijtbuffet en een mooi zwembad met dakterras met bubbelbad. Personeel is ontzettend vriendelijk en willen alles voor je doen. Mijn moeder was jarig tijdens ons verblijf en op haar verjaardag stond er een leuke kaart en een heerlijke taart in ons appartement.
Apartamentos Fariones, Directora, 28-6-2017

Beste gast

Bedankt voor het kiezen van Apartmentos Fariones en delen van uw ervaring op Zoover.

We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf, ook tijdens de verjaardag van uw moeder. Wij zorgen ervoor dat onze klanten zich thuis voelen bij ons.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen als u ervoor kiest terug te keren naar Lanzarote.

De Directie

We hebben een aantal aanbieders voor Fariones voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fariones in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fariones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fariones scoort een 8.65 uit 10 op basis van 165 reviews.