Appartement Barcarola Club ***

8,6

120 reviews over Appartement Barcarola Club in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Tineke, 4-2-2018

Rust in alle drukte om de accommodatie heen. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze en vriendelijke en behulpzame bediening. Op vertrekdag konden we zelfs voor openingstijd terecht, zodat we nog rustig konden ontbijten. Prima ruime appartementen, die iedere dag goed worden schoongemaakt. Het hele complex wordt overigens de hele dag door schoongehouden.

Italiaans restaurant naast Barcarola is inderdaad een aanrader. Wel op tijd reserveren. Zit snel vol.

Héérlijk!

Corine, 11-10-2017

Via de drukke boulevard kom je terecht in een rustig, schoon en verzorgd complex. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, zelf een nespresso mogelijk. Glutenvrij brood is aanwezig, even naar vragen. Rustige tuin met zwembad met voldoende ligbedden en parasols, maar ook veel schaduw van de bomen. Het is mogelijk om handdoeken te huren tegen een borg van €10 per handdoek, omwisselen is mogelijk à €2 per handdoek. Appartement is heel ruim en schoon, wel harde bedden en platte kussens. Iedere dag schone handdoeken en zelfs de afwas werd gedaan.

Aan het complex zit een heel goed Italiaans restaurant, je krijgt 10% korting als je vermeldt dat je in Barcarola zit. Aan de overkant zit een kleine supermarkt, handig voor het inslaan van water. Een eindje verderop de Spar, waar je ook terecht kunt voor de krant. Schuin tegenover de Spar zit Dolomiti cafe, daar hebben ze de lekkerste koffie en croissants en het kost niet veel, daar moet je absoluut heen! Aanrader om uit eten te gaan is Cafe la Ola, stukje lopen, maar heel gezellig ingericht, ligt aan het water en heerlijk eten!

Aan de overkant is het mogelijk om een auto te huren, zeker de moeite waard om het eiland te verkennen.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit complex en gaan er zeker nog een keer naar terug!

Boven verwachting!

Petra, 23-9-2017

Qua aankleding gedateerd maar zeer goed verzorgd appartementen complex. Het personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijtbuffet is perfect met voldoende keus! Een oase van rust zodra je het complex binnenstapt. Winkels en restaurants in overvloed en op loopafstand. Mijn complimenten voor het personeel!

We hebben een aantal aanbieders voor Barcarola Club voor je op een rij gezet:

Top locatie! rust schoon en zeer centraal

Toine, 22-9-2017

Prachtig , iets gedateerde kamers, maar voor heel mooi complex. Bijzonder vriendelijke behulpzame mensen. Prima ontbijt , zelfs de Nespresso ontbreekt niet !! Hele mooie tuin met ligbedden ( geen gezeur met handdoekje reserveren en zo) Als je aankomt rijdt je over de drukke boulevard, maar zodra je door poortje, welkom geheten door vriendelijke receptie, waan je je in oase van rust. Opmerkelijk was dat we heel vroeg aankwamen ,maar we zonder probleem al konden inchecken? normaliter pas na 3pm). Als je vroeg moet vertrekken even aangeven en je krijgt s avonds een heerlijke lunchtas mee voor op reis. Boardingpassen uitprinten bij receptie geen probleem . Alles heel vriendelijk en goed geregeld, prima voor mensen die willen genieten van de gezellige drukte buiten op straat , maar daarna volop rust en ontspanning wensen. Buiten complex meteen ernaast een heel goed italiaans restaurant ( vergeet niet te vermelden dat je van het complex komt) Je krijgt er ook nog 10 procent korting op de rekening. In de buurt allemaal hele goeie restaurants en aan de overzijde tref je megq geEllige cocktailbar aan . Kortom beslist de moeite waard

Uitstekend !

Ruud, 31-8-2017

Geweldig verblijf. Personeel, appartement, locatie, ontbijt, hygiene alles voortreffelijk. Aanrader als je Lanzarote bezoekt.

Heerlijk appartementencomplex!

Patricia, 25-8-2017

Barcarola is ons heel erg goed bevallen. Niet al te groot appartement, maar van alle gemakken voorzien. Het complex is fantastisch. Goed onderhouden, fijn zwembad met voldoende ligbedden, super personeel. Het ontbijt is heerlijk, voor elk wat wils.

Het is erg rustig op het complex, maar zodra je de poort uitstapt ben je op de super-toeristische en gezellige boulevard.

Het enige dat ons tegenviel, is dat de reisorganisatie adverteert met "strand op 100 meter". Maar voor een echt goed en ruim zandstrand met bedjes moet je toch echt wel een kwartiertje lopen. Maar dat is de moeite meer dan waard.

Prima centraal gelegen hotel met veel privacy

Paul Lucardie, 5-8-2017

Hotel pension met ontbijtbuffet, voldoende keus en afwisseling, ook bruin brood! Goed 2-kamer-appartement met zitje en uitzicht op tuin en zwembad.

Lastig parkeren omdat huurautobedrijven veel vrije parkeerplaatsen innemen.

Een schone oase van rust in een actieve omgeving van de boulevard. Heerlijk verzorgd ontbijt. Meer dan voldoende goede eetgelegenheden op loopafstand. Strand in nabijheid maar ook een mooi zwembad. Nette schone kamers.

Super!

Touria, 12-7-2017

Mooie appartementen. Schoon. Apartement en het hele complex eromheen word goed onderhouden. Het personeel is zo ontzettend vriendelijk. Het ontbijt is lekker uitgebreid. Wij hebben het er ontzettend naar ons zin gehad, en komen zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.

Heerlijk gemoedelijk plekje voor een gezin

Karijn, 24-6-2017

Wij (stel met kindjes van 3 en 1 jaar) zochten een kleinschalig, rustig complex. Dit voldeed echt prima! Ons appartement (allemaal laagbouw overigens, alles max 2 verdiepingen) zat aan de boulevard, dus het was wel een beetje druk/luidruchtig (je zou even uit moeten zoeken welke appartementen niet aan de boulevard liggen), maar wél pal naast het speeltuintje van het complex. Verder prima appartement. Heerlijk ontbijt elke ochtend in de ontbijtzaal. Heel vriendelijk personeel. Fijn zwembad en overkapt kinderbadje. Verder weinig toestellen/glijbanen/sproeiers in het zwembad zelf, dat zou ik wel als klein minpuntje kunnen noemen. Maar al met al echt een fijne plek om te verblijven op Lanzarote!

We hebben een aantal aanbieders voor Barcarola Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Barcarola Club scoort een 8.63 uit 10 op basis van 122 reviews.