Appartement Barcarola Club

Appartement
Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag27°18°
Appartement Barcarola Club
8,7

Barcarola Club is een rustig en goed onderhouden complex. De appartementen zijn schoon en aan het verwarmde zwembad vind je altijd wel een vrij bedje. Je begint de dag hier goed met een uitgebreid ontbijtbuffet. Barcarola Club op Lanzarote ligt op een paar passen van het uitgestrekte strand. Tip voor een uitstapje: het bezoeken van de Green Caves.

128 reviews over Appartement Barcarola Club in het Nederlands

Fam. de Groot
4-10-2019

Prima onderhouden park. Nette en schone appartementen. Wij hadden een appartement aan de straatzijde wat wij te druk vonden, konden zonder problemen een ander appartement krijgen. Ontbijt zeer uitgebreid. Park zelf is heerlijk rustig zodra je uit de poort loop ben je op de boulevard . Diverse kleine stranden inde buurt verderop grote stranden. Spar en restaurants op loopafstand. Eiland toer is aan te raden.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anne Scheffers
15-7-2019

Appartement heeft ideale ligging aan boulevard

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Ria van Kooten
19-2-2019

Het is er superrelax. Als je van rust houdt is dit de juiste plek. Het appartement, tuin en zwembad worden echt super schoon bijgehouden. Je zit overal dicht bij supermarkt en bushalte en genoeg restaurants.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tjingo

Perfecte ligging en fijne sfeer

Marije
6-5-2018

Erg goed onderhouden bungalowpark. Erg schoon, ook het appartement zelf is keurig. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijtbuffet is uitgebreid. De ligging is perfect bij de boulevard en een klein strandje. Het is geen plek met veel drukte en animatie, maar dat waren we ook niet naar op zoek. Wij waren heel tevreden over alles.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

M.G.E. de Wilde - te Riele
26-4-2018

We waren zeer tevreden over deze accommodatie. De appartementen zagen er goed en verzorgd uit. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd. En het zwembad was netjes schoon en voorzien van voldoende ligbedden. Het heeft een perfecte locatie.In het park voel je de rust. En als je enkele passen buiten het park zet, sta je al midden op de boulevard. Voldoende restaurantjes om gezellig uit te gaan eten. Dicht bij het strand, en heerlijk flaneren over de boulevard met de leuke winkeltjes. Niet onbelangrijk om te vermelden is dat het personeel vriendelijk was .

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn rustig

Charlotte
26-3-2018

Heel fijn complex, netjes en rustig. Jammer dat 3-kamerappartementen op de 1e verdieping liggen. Dat was dus steeds sjouwen met onze kinderwagen... Prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel. En verwarmd zwembad!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Wij komen zeker een keer terug!

jits
21-3-2018

Geweldig complex. Wordt goed onderhouden. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ontbijt zeer verzorgd. Omdat we de volgende dag voor het ontbijt vertrokken, werd er de dag voor vertrek een tas met allerlei lekkernijen gebracht voor het ontbijt, zeer attent!!!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Zeer verzorgd park en vriendelijk personeel

Trommelen
25-2-2018

Het park toont erg verzorgd en al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim maar de keuken is wel wat verouderd. De rest is volgens ons recent geschilderd en opgeknapt. Het ontbijtbuffet is goed met van alles wat en erg goede koffie ! De bedden vonden wij niet slecht, in tegenstelling tot anderen. Het enige nadeel is de Wifi. Die was zeer matig en valt ook telkens weg of je moet opnieuw inloggen. Bij de entree van het park zit een goede pizzeria met diverse keus. Wel reserveren. Als je het park uitgaat linksaf zit na 200 meter een Indiaas restaurant. Ook dat vonden wij erg goed. De overige restaurants zijn wat je van een grote toeristenplaats mag verwachten. Niet erg hoogstaand dus. Puerto del Carmen is 6 kilometer aaneengesloten dezelfde winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf

Tineke
4-2-2018

Rust in alle drukte om de accommodatie heen. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze en vriendelijke en behulpzame bediening. Op vertrekdag konden we zelfs voor openingstijd terecht, zodat we nog rustig konden ontbijten. Prima ruime appartementen, die iedere dag goed worden schoongemaakt. Het hele complex wordt overigens de hele dag door schoongehouden. Italiaans restaurant naast Barcarola is inderdaad een aanrader. Wel op tijd reserveren. Zit snel vol.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Héérlijk!

Corine
11-10-2017

Via de drukke boulevard kom je terecht in een rustig, schoon en verzorgd complex. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, zelf een nespresso mogelijk. Glutenvrij brood is aanwezig, even naar vragen. Rustige tuin met zwembad met voldoende ligbedden en parasols, maar ook veel schaduw van de bomen. Het is mogelijk om handdoeken te huren tegen een borg van €10 per handdoek, omwisselen is mogelijk à €2 per handdoek. Appartement is heel ruim en schoon, wel harde bedden en platte kussens. Iedere dag schone handdoeken en zelfs de afwas werd gedaan. Aan het complex zit een heel goed Italiaans restaurant, je krijgt 10% korting als je vermeldt dat je in Barcarola zit. Aan de overkant zit een kleine supermarkt, handig voor het inslaan van water. Een eindje verderop de Spar, waar je ook terecht kunt voor de krant. Schuin tegenover de Spar zit Dolomiti cafe, daar hebben ze de lekkerste koffie en croissants en het kost niet veel, daar moet je absoluut heen! Aanrader om uit eten te gaan is Cafe la Ola, stukje lopen, maar heel gezellig ingericht, ligt aan het water en heerlijk eten! Aan de overkant is het mogelijk om een auto te huren, zeker de moeite waard om het eiland te verkennen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit complex en gaan er zeker nog een keer naar terug!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Barcarola Club in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Barcarola Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.