Appartement Atlantis Las Lomas

Appartement
Appartement Atlantis Las Lomas
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Las Lomas voor je op een rij gezet:

220 reviews over Appartement Atlantis Las Lomas in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

verschrikkelijk

bep
22-6-2018

het enige wat er deugde was het zwembad ende fohn..

het stonk enorm, appartement is erg verouderd, wc pot staat los vandaar de stank. . heel onvriendelijk personeel...handdoeken werden niet vernieuwd , ze hingen ze buiten om te drogen, reslutaat geen schone handdoeken.

wij komen hier noot meer. bah bah

Prima appartement. Ik heb van te voren veel reviews gelezen over achterstallig onderhoud en was wat huiverig, maar het is ons ontzettend meegevallen hoe het appartement er uit zag. Hier en daar zijn dingen zeker aan vervanging toe maar vond het niet storend, uiteindelijk verblijf je natuurlijk ook weinig binnen.

Wij hebben een heerlijke week gehad. We hadden een 2ka app in het bovenste gedeelte. Rustige plek, geen last van lawaai oid. Goede bedden, ruim appartement, veel berg-en kastruimte, werd goed schoongehouden met 5x p week schone handdoeken. Daniel deed leuke sportactiviteiten met kinderen, die van ons hebben echt genoten. 2x wezen eten bij bar/restaurant en we waren verrast hoe goed het was voor de ontzettend lage prijzen. Ligging tov strand en boulevard is goed. Oftewel, een echte aanrader in deze prijs categorie

Prima, zeker voor dat geld

Jolanda
21-2-2018

Perfecte locatie, berg af en je bent op de boulevard ,ontbijt was ook niet slecht, inrichting beetje gedateerd, maar voor die prijs perfect !

Goed te doen

Mary
17-1-2018

Het zwembad wordt niet verwarmd, dus in de winter is het water echt niet lekker. De zee is dan warmer. De ligging is centraal tov strand/ boulevard de ene kant en Lidl/groot winkelcentrum aan de andere kant(+ een kleine supermarkt aan de overkant van de weg). Het appartement was verouderd en er waren wat kleine mankementjes, die trouwens met de snelheid van het licht werden opgelost. De bank was verschrikkelijk, de bedden waren prima. Op de tv was 1 Nederlandse zender en Wifi was goed. Het zijn ruime appartementen, ook in de keuken ruimte genoeg en dat is heel prettig. Ze zouden eens een grote schoonmaak moeten houden in de badkamers(de tegels waren verschrikkelijk). Verder was het werkelijk niet vuil, jammer hoor! We vonden de receptie niet onvriendelijk, maar wel onverschillig overkomen. We hebben ook wel een ontbijtje genomen en wij waren daar tevreden over.

Via de receptie een auto gehuurd, al was het niet altijd even makkelijk om de auto dichtbij te parkeren.

Al met al een prima vakantie gehad.

Het appartementencomplex voldoet

Rob Tomasouw
27-8-2017

Doordat de appartementen rondom de 4 zwembaden gegroepeerd zijn, zijn er voldoende plekken om je ligbedje tot ver in de dag in de zon of schaduw te plaatsen. Ondanks dat er altijd mensen zijn die 's ochtends vroeg al een bedje vlakbij hun terras :( 'reserveren' (wat eigenlijk niet was toegestaan, maar waar men niets tegen deed). De appartementen voldoen als uitvalsbasis, maar was wel oud en vervallen. Maar dat heeft me niet gestoord. Ben wel zelf even door het huisje gegaan om het ergste vies schoon te maken :)

Het complex ligt op een aangename afstand van de boulevard met winkels, grenzend aan het strand. Je moet wel een steile helling nemen of een lange (minder prettige) trap. Er zijn meer dan voldoende supermarkten (w.o. Lidl en Spar met goed prijs-kwaliteit), restaurants, bars en winkels op (korte) loopafstand. Wel jammer dat er mensen zijn die je allerlei eten willen aansmeren; ik kies liever zelf op mijn gemakje een restaurant...

Al met al hebben wij er een TOP-vakantie gehad.

Verassend na alle negatieve rewiews

Marja van beest
30-4-2017

Erg goed geholpen bij binnenkomst vriendelijk personeel snap niet dat er mensen zulke slechte rewiews geven je krijgt waar je voor betaald ja de studio en app zijn niet modern ingericht maar schoon .Wel moet ik het eens zijn met mensen over de steile helling die is beslist voor oudere mensen en die slecht ter been zijn niet te doen verder wij hebben het erg naar onze zin gehad dat mag ook weleens gezegd

Worden

uitstekend

loes
26-4-2017

Heerlijke accommodatie, prima appartement. Ruim. Tikkeltje geleefd, maar brandschoon. Sober, maar voldoende ingericht. Straat aan voorzijde heel rustig. Prachtig zwembad. Via kort stukje (heel) steil straat zó op lekker strand.

Nog geen hoogseizoen, dus daarom waarschijnlijk nog heel rustig op het complex. Gezellige strip met winkeltjes en restaurants. Betrouwbaar massage-salonnetje vlak bij, naast supermarkt met lekkere broodjes.

Best aardig

Mike
25-4-2017

De accommodatie zag er identiek uit aan de rest van de plaats Puerto del carmen alles wit en matig onderhouden. Het appartement was wel ruim. Het personeel zit er zijn tijd uit te zitten. Het weer is er altijd lekker en maakt alles goed.

Prachtig van buiten, teleurstellend van binnen.

K. Zijlmans
10-4-2017

Vanaf de buitenkant is Atlantantis Las Lomas een plaatje, van binnen viel het ons enorm tegen. Erg verouderd. Waardoor het ook niet meer goed schoon te maken valt. Op de foto doet de kamer het prima, als je er in staat ziet het er toch iets minder rooskleurig uit. Het zwembad is erg netjes en het hele complex ziet er mooi uit. De schoonmaakster kwam bij ons pas de derde dag, wat wij erg laat vinden. Twee keer per week schone handdoeken, matig maar kan er mee door. Personeel achter de balie daarintegen waren zeer onprofessioneel. Ronduit ongeïnteresseerd en geïrriteerd als je een vraag kwam stellen. Terwijl je er toch van uit kan gaan dat die mensen er zitten om de gasten van dienst te zijn?! Verder geen airconditioning. Onze vakantie was in April, we hadden geen airconditioning nodig maar kan me voorstellen dat je die in het hoogseizoen wel kan gebruiken.

heerlijke plek centraal gelegen

Arenda Dijkhuizen
6-4-2017

Een heerlijk ruim opgezet complex, wel redelijk ter been zijn is een pre, maar heerlijke omgeving, ruim opgezet en genoeg ruimte voor privacy, gezelligheid en ontspanning.

Een huurauto brengt je op de mooiste plekjes van het eiland. Voor ieder wat wils . Een uitdagende plek is zeker playa del risco, oftewel, afdaling van een klif(1,5 uur) en daarna genieten bij een uitzonderlijk baaitje , en op tijd beginnen met de klim naar boven(1 uur). Goede schoenen is wel een pre

De markt op zondag in Te Quisse is zeer de moeite waard

Al met al een mooie locatie om te verblijven en een schitterend eiland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantis Las Lomas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantis Las Lomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Atlantis Las Lomas scoort een 7.36 uit 10 op basis van 222 reviews.