Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

8.9FantastischScore uit 215 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

215 Reviews over Atlantis Las Lomas

• 9H. Bulters19-08-2022

Al vaker hier, prachtig, personeel heel behul0zaam

Dat is altijd voor elkaar. Zelfs de app. die nog niet gerenoveerd zijn. Netjes schoon. Diverse zwembaden. Altijd een rustig plekje. In centrum gelegen

• 9Annie16-01-2022

Mooi ruim appartement, goede ligging, aanrader!

Wij hadden een ruim premium appartement (252) verschil met basic is dat deze gemoderniseerd is, mooie badkamer en keuken, alles aanwezig en schoon. Inderdaad veel trappen en zeer steile weg naar mooi strand en boulevard met veel winkels en restaurants. Vulkanen bezoeken en op kameel rijden is aanrader. Koelt 's avonds wel af en waait. Geen last gehad van Engelsen, er waren vooral Nederlanders. Kortom aanrader, zeker voor deze prijs.

• 8Natuur
  • 8Welman01-01-2020

Mooi appartement, goede ligging en net zwembad.

Wij zaten in een mooi gerenoveerd appartement, ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. nr 610. Het appartement lag op het zuiden, uitzicht op het zwembad en deel op zee. Wij hebben ons prima vermaakt maar de vele Engelse waren zeer luidruchtig en dat was erger bij het "grote" zwembad. Het ontbrak alleen aan sfeer verlichting. Jammer dat in de winter het zwembad niet verwarmt is.

• 6Jaep24-07-2019

ligging goed, maar geen service

De ligging is prima, moet wel veel trappen en een hele steile heuvel belopen , dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Appartementen zijn best leuk verbouwt, maar je moet niks extra's verwachten, alles moet je betalen, ligt nog geen zeepje om je handen te wassen en maar 2x per week handdoeken wissel. Wel goede bedden. zwembaden zijn netjes, maar parasols moet je zelf kopen of huren. Nergens is wifi of je moet het kopen, zelfs niet bij de receptie. Er is een eenmans animatie team/barmedewerker/klusjesman, voor de biljarttafel moet je betalen. restaurantje beneden is netjes en snel, andere restaurant was gesloten. Wij vonden het een magere voldoende, ze kunnen beter bij het boeken een paar tientjes meer rekenen en dan al die dingen waar je nu voor moet betalen (zelfs je koffer wegen kost geld) als service geven, geeft een stuk minder irritaties. Verder is het gewoon een Engels dorp, bijna geen Nederlanders oid. gezien.

• 8Fam. Koopmans03-02-2019

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Prima verblijf gehad, nadat we eerst kamer 507 hadden toegewezen, wat erg afgelegen was, hebben we de volgende dag gelijk kamer 163 gekregen, iets kleiner, maar wel veel knusser dan de vorige. En wat dichter bij alles, ook omdat je nogal veel trappen moest lopen. Schoonmaak, wissel handdoeken en beddengoed prima geregeld! Nergens anders zo meegemaakt, vriendelijk personeel. En het weer werkt natuurlijk ook mee, ca. 20 à 21 graden, ook wel eens een dag met bewolking, maar over het algemeen prima te doen. Komen zeker terug!!

• 3Ine11-01-2019

Nooit meer

Het complex ligt gunstig t.o.v. strand en stad, mooie zwembaden en voldoende zonnebedjes. Helaas zijn app. erg gehorig en worden niet goed schoongemaakt. De schoonmaakster gooit er een natte dweil doorheen en vindt dat blijkbaar voldoende:-( Veel overlast gehad van dronken Engelsen die enorm veel lawaai maakten. Overdag konden ze al niet normaal praten tegen elkaar maar moest alles geschreeuwd worden. 's nachts kwamen ze dronken terug en maakten dan veel kabaal op de kamer. Helaas hebben wij hierdoor geen een nacht normaal kunnen slapen. De receptie ondernam geen actie op de klachten die ze hierover van verschillende kanten kregen. Kortom, ondanks de mooie ligging gaan wij hier nooit meer naartoe.

• 8Maria28-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Heel goed zeer tevreden, elke dag schoonmaak, geen lawaaierige muziek, behulpzaam

• 7M van der hulst12-12-2018

Nu even niet !

Geboekt bij touroperator prima verblijf echter men vergeet er bij boeking bij te vertellen dat men met complete renovatie bezig is van 8 tot 18.00 5 dagen per week.Dit was ook hard nodig maar met deze herrie had men dit nooit moeten aanbieden.Natuurlijk weet men van niets bouwvakkers zijn al maanden bezig en duurt zeker tot Maart 2019 maar dan zijn de meeste appartementen weer prachtig. Zwembad elke avond en in de ochtend controle voor kwaliteit en rondom gepoetst.Elke dag appartement gepoetst en om de twee dagen handdoeken wissel.

• 8Marjon30-10-2018

Eenvoudig maar goed.

Appartementen rondom een aantal zwembaden. Nette maar eenvoudige appartementen. Dichtbij centrum en strand. Vriendelijk personeel. Helaas zeer veel schreeuwende Engelsen aanwezig. Rondom genoeg parkeerplaatsen. Goede schoonmaak. 5 x pw schoonmaak, 3 x pw schone handdoeken. Kleine supermarkt met verse broodjes dichtbij.

• 8Cobie van Zeben02-09-2018

GEWELDIG wij kaan voor de 4e keer!

Wel een lange vliegreis van dik 4 uur. Ons app. Los Lomas vonden wij prima. Je moet er geen luxe verwachten het is basic maar voor ons geen bezwaar. Alles is er aanwezig. Wel na iedere maaltijd moet er worden afgewassen want veel servies en bestek is er niet. Hou rekening dat er in de meeste appartementen geen verwarming is. Kruik is een aanrader. De tv heeft geen nederlandse zender. Voor ons geen bezwaar. Wifi hebben wij niet genomen. Wij vonden dit aan de prijzige kant. De plaats zelf is erg gezellig met een kilometers lange boulevard. Ook het oude gedeelte is een aanrader. Lekker tapas eten voor een redelijke prijs. Er is ook een groot overdekt winkelcentrum voor mensen die graag winkelen. Huur een auto om het eiland te ontdekken. Beslist de moeite waard!

Appartement Atlantis Las Lomas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden