Appartement Atlantis Las Lomas

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Appartement Atlantis Las Lomas
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Las Lomas voor je op een rij gezet:

223 reviews over Appartement Atlantis Las Lomas in het Nederlands

GEWELDIG wij kaan voor de 4e keer!

Cobie van Zeben
2-9-2018

Wel een lange vliegreis van dik 4 uur. Ons app. Los Lomas vonden wij prima. Je moet er geen luxe verwachten het is basic maar voor ons geen bezwaar. Alles is er aanwezig. Wel na iedere maaltijd moet er worden afgewassen want veel servies en bestek is er niet. Hou rekening dat er in de meeste appartementen geen verwarming is. Kruik is een aanrader. De tv heeft geen nederlandse zender. Voor ons geen bezwaar. Wifi hebben wij niet genomen. Wij vonden dit aan de prijzige kant. De plaats zelf is erg gezellig met een kilometers lange boulevard. Ook het oude gedeelte is een aanrader. Lekker tapas eten voor een redelijke prijs. Er is ook een groot overdekt winkelcentrum voor mensen die graag winkelen. Huur een auto om het eiland te ontdekken. Beslist de moeite waard!

Heerlijk appartement, Terugkomertje!!

Marlies
        27-8-2018

de appartementen zijn lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Veel appartementen liggen direct aan 1 van de 4 zwembaden.

De schoonmaak wordt iedere dag gedaan en de handdoeken worden om de dag vervangen.

Ook zijn ze heel strikt met het controleren van het zwembadwater.

Het enige nadeel is dat ze ook hier gaan reserveren...

Geen bedjes, maar plekken. De bedjes worden namelijk pas om 10 uur vrij gegeven, maar de handdoeken liggen al zeker om 9 uur op "hun" plek....

Daar wordt helaas door het personeel niks aan gedaan, maar verder staat iedereen voor je klaar :)

Top!!

Jochien
        15-8-2018

Wij hebben een fijne vakantie hier gehad. We hadden een 2-kamer appartement en die is ons prima bevallen. Prijs- kwaliteit verhouding was prima. Goede bedden. Het appartement was een beetje gedateerd, maar hier hebben we geen hinder van ondervonden. De zwembaden waren schoon, wel erg koud. Het appartement lag op een prima locatie. Vlak bij het strand en de boulevard met zijn vele restaurantjes. De bult die je af moet om bij het centrum te komen is voor mensen die niet goed ter been zijn niet zo praktisch, maar voor ons was het een goede work out om de heuvel weer op te komen.

verschrikkelijk

bep
        22-6-2018

het enige wat er deugde was het zwembad ende fohn..

het stonk enorm, appartement is erg verouderd, wc pot staat los vandaar de stank. . heel onvriendelijk personeel...handdoeken werden niet vernieuwd , ze hingen ze buiten om te drogen, reslutaat geen schone handdoeken.

wij komen hier noot meer. bah bah

Prima appartement. Ik heb van te voren veel reviews gelezen over achterstallig onderhoud en was wat huiverig, maar het is ons ontzettend meegevallen hoe het appartement er uit zag. Hier en daar zijn dingen zeker aan vervanging toe maar vond het niet storend, uiteindelijk verblijf je natuurlijk ook weinig binnen.

Wij hebben een heerlijke week gehad. We hadden een 2ka app in het bovenste gedeelte. Rustige plek, geen last van lawaai oid. Goede bedden, ruim appartement, veel berg-en kastruimte, werd goed schoongehouden met 5x p week schone handdoeken. Daniel deed leuke sportactiviteiten met kinderen, die van ons hebben echt genoten. 2x wezen eten bij bar/restaurant en we waren verrast hoe goed het was voor de ontzettend lage prijzen. Ligging tov strand en boulevard is goed. Oftewel, een echte aanrader in deze prijs categorie

Prima, zeker voor dat geld

Jolanda
        21-2-2018

Perfecte locatie, berg af en je bent op de boulevard ,ontbijt was ook niet slecht, inrichting beetje gedateerd, maar voor die prijs perfect !

Goed te doen

Mary
        17-1-2018

Het zwembad wordt niet verwarmd, dus in de winter is het water echt niet lekker. De zee is dan warmer. De ligging is centraal tov strand/ boulevard de ene kant en Lidl/groot winkelcentrum aan de andere kant(+ een kleine supermarkt aan de overkant van de weg). Het appartement was verouderd en er waren wat kleine mankementjes, die trouwens met de snelheid van het licht werden opgelost. De bank was verschrikkelijk, de bedden waren prima. Op de tv was 1 Nederlandse zender en Wifi was goed. Het zijn ruime appartementen, ook in de keuken ruimte genoeg en dat is heel prettig. Ze zouden eens een grote schoonmaak moeten houden in de badkamers(de tegels waren verschrikkelijk). Verder was het werkelijk niet vuil, jammer hoor! We vonden de receptie niet onvriendelijk, maar wel onverschillig overkomen. We hebben ook wel een ontbijtje genomen en wij waren daar tevreden over.

Via de receptie een auto gehuurd, al was het niet altijd even makkelijk om de auto dichtbij te parkeren.

Al met al een prima vakantie gehad.

Het appartementencomplex voldoet

Rob Tomasouw
        27-8-2017

Doordat de appartementen rondom de 4 zwembaden gegroepeerd zijn, zijn er voldoende plekken om je ligbedje tot ver in de dag in de zon of schaduw te plaatsen. Ondanks dat er altijd mensen zijn die 's ochtends vroeg al een bedje vlakbij hun terras :( 'reserveren' (wat eigenlijk niet was toegestaan, maar waar men niets tegen deed). De appartementen voldoen als uitvalsbasis, maar was wel oud en vervallen. Maar dat heeft me niet gestoord. Ben wel zelf even door het huisje gegaan om het ergste vies schoon te maken :)

Het complex ligt op een aangename afstand van de boulevard met winkels, grenzend aan het strand. Je moet wel een steile helling nemen of een lange (minder prettige) trap. Er zijn meer dan voldoende supermarkten (w.o. Lidl en Spar met goed prijs-kwaliteit), restaurants, bars en winkels op (korte) loopafstand. Wel jammer dat er mensen zijn die je allerlei eten willen aansmeren; ik kies liever zelf op mijn gemakje een restaurant...

Al met al hebben wij er een TOP-vakantie gehad.

Verassend na alle negatieve rewiews

Marja van beest
        30-4-2017

Erg goed geholpen bij binnenkomst vriendelijk personeel snap niet dat er mensen zulke slechte rewiews geven je krijgt waar je voor betaald ja de studio en app zijn niet modern ingericht maar schoon .Wel moet ik het eens zijn met mensen over de steile helling die is beslist voor oudere mensen en die slecht ter been zijn niet te doen verder wij hebben het erg naar onze zin gehad dat mag ook weleens gezegd

Worden

uitstekend

loes
        26-4-2017

Heerlijke accommodatie, prima appartement. Ruim. Tikkeltje geleefd, maar brandschoon. Sober, maar voldoende ingericht. Straat aan voorzijde heel rustig. Prachtig zwembad. Via kort stukje (heel) steil straat zó op lekker strand.

Nog geen hoogseizoen, dus daarom waarschijnlijk nog heel rustig op het complex. Gezellige strip met winkeltjes en restaurants. Betrouwbaar massage-salonnetje vlak bij, naast supermarkt met lekkere broodjes.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantis Las Lomas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantis Las Lomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.