Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Las Lomas voor je op een rij gezet:

229 reviews over Appartement Atlantis Las Lomas in het Nederlands

ligging goed, maar geen service

Jaep
24-7-2019

De ligging is prima, moet wel veel trappen en een hele steile heuvel belopen , dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Appartementen zijn best leuk verbouwt, maar je moet niks extra's verwachten, alles moet je betalen, ligt nog geen zeepje om je handen te wassen en maar 2x per week handdoeken wissel. Wel goede bedden. zwembaden zijn netjes, maar parasols moet je zelf kopen of huren. Nergens is wifi of je moet het kopen, zelfs niet bij de receptie. Er is een eenmans animatie team/barmedewerker/klusjesman, voor de biljarttafel moet je betalen. restaurantje beneden is netjes en snel, andere restaurant was gesloten. Wij vonden het een magere voldoende, ze kunnen beter bij het boeken een paar tientjes meer rekenen en dan al die dingen waar je nu voor moet betalen (zelfs je koffer wegen kost geld) als service geven, geeft een stuk minder irritaties. Verder is het gewoon een Engels dorp, bijna geen Nederlanders oid. gezien.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Koopmans
3-2-2019

Prima verblijf gehad, nadat we eerst kamer 507 hadden toegewezen, wat erg afgelegen was, hebben we de volgende dag gelijk kamer 163 gekregen, iets kleiner, maar wel veel knusser dan de vorige. En wat dichter bij alles, ook omdat je nogal veel trappen moest lopen. Schoonmaak, wissel handdoeken en beddengoed prima geregeld! Nergens anders zo meegemaakt, vriendelijk personeel. En het weer werkt natuurlijk ook mee, ca. 20 à 21 graden, ook wel eens een dag met bewolking, maar over het algemeen prima te doen. Komen zeker terug!!

Gereisd Met partner in januari 2019

Nooit meer

Ine
11-1-2019

Het complex ligt gunstig t.o.v. strand en stad, mooie zwembaden en voldoende zonnebedjes. Helaas zijn app. erg gehorig en worden niet goed schoongemaakt. De schoonmaakster gooit er een natte dweil doorheen en vindt dat blijkbaar voldoende:-( Veel overlast gehad van dronken Engelsen die enorm veel lawaai maakten. Overdag konden ze al niet normaal praten tegen elkaar maar moest alles geschreeuwd worden. 's nachts kwamen ze dronken terug en maakten dan veel kabaal op de kamer. Helaas hebben wij hierdoor geen een nacht normaal kunnen slapen. De receptie ondernam geen actie op de klachten die ze hierover van verschillende kanten kregen. Kortom, ondanks de mooie ligging gaan wij hier nooit meer naartoe.

Gereisd Met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Maria
28-12-2018

Heel goed zeer tevreden, elke dag schoonmaak, geen lawaaierige muziek, behulpzaam

Gereisd Alleenreizend in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nu even niet !

M van der hulst
12-12-2018

Geboekt bij touroperator prima verblijf echter men vergeet er bij boeking bij te vertellen dat men met complete renovatie bezig is van 8 tot 18.00 5 dagen per week.Dit was ook hard nodig maar met deze herrie had men dit nooit moeten aanbieden.Natuurlijk weet men van niets bouwvakkers zijn al maanden bezig en duurt zeker tot Maart 2019 maar dan zijn de meeste appartementen weer prachtig. Zwembad elke avond en in de ochtend controle voor kwaliteit en rondom gepoetst.Elke dag appartement gepoetst en om de twee dagen handdoeken wissel.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig maar goed.

Marjon
30-10-2018

Appartementen rondom een aantal zwembaden. Nette maar eenvoudige appartementen. Dichtbij centrum en strand. Vriendelijk personeel. Helaas zeer veel schreeuwende Engelsen aanwezig. Rondom genoeg parkeerplaatsen. Goede schoonmaak. 5 x pw schoonmaak, 3 x pw schone handdoeken. Kleine supermarkt met verse broodjes dichtbij.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

GEWELDIG wij kaan voor de 4e keer!

Cobie van Zeben
2-9-2018

Wel een lange vliegreis van dik 4 uur. Ons app. Los Lomas vonden wij prima. Je moet er geen luxe verwachten het is basic maar voor ons geen bezwaar. Alles is er aanwezig. Wel na iedere maaltijd moet er worden afgewassen want veel servies en bestek is er niet. Hou rekening dat er in de meeste appartementen geen verwarming is. Kruik is een aanrader. De tv heeft geen nederlandse zender. Voor ons geen bezwaar. Wifi hebben wij niet genomen. Wij vonden dit aan de prijzige kant. De plaats zelf is erg gezellig met een kilometers lange boulevard. Ook het oude gedeelte is een aanrader. Lekker tapas eten voor een redelijke prijs. Er is ook een groot overdekt winkelcentrum voor mensen die graag winkelen. Huur een auto om het eiland te ontdekken. Beslist de moeite waard!

Gereisd Met partner in februari 2018

Heerlijk appartement, Terugkomertje!!

Marlies
      27-8-2018

de appartementen zijn lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Veel appartementen liggen direct aan 1 van de 4 zwembaden. De schoonmaak wordt iedere dag gedaan en de handdoeken worden om de dag vervangen. Ook zijn ze heel strikt met het controleren van het zwembadwater. Het enige nadeel is dat ze ook hier gaan reserveren... Geen bedjes, maar plekken. De bedjes worden namelijk pas om 10 uur vrij gegeven, maar de handdoeken liggen al zeker om 9 uur op "hun" plek.... Daar wordt helaas door het personeel niks aan gedaan, maar verder staat iedereen voor je klaar :)

Gereisd Met partner in augustus 2017

Top!!

Jochien
      15-8-2018

Wij hebben een fijne vakantie hier gehad. We hadden een 2-kamer appartement en die is ons prima bevallen. Prijs- kwaliteit verhouding was prima. Goede bedden. Het appartement was een beetje gedateerd, maar hier hebben we geen hinder van ondervonden. De zwembaden waren schoon, wel erg koud. Het appartement lag op een prima locatie. Vlak bij het strand en de boulevard met zijn vele restaurantjes. De bult die je af moet om bij het centrum te komen is voor mensen die niet goed ter been zijn niet zo praktisch, maar voor ons was het een goede work out om de heuvel weer op te komen.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

verschrikkelijk

bep
      22-6-2018

het enige wat er deugde was het zwembad ende fohn.. het stonk enorm, appartement is erg verouderd, wc pot staat los vandaar de stank. . heel onvriendelijk personeel...handdoeken werden niet vernieuwd , ze hingen ze buiten om te drogen, reslutaat geen schone handdoeken. wij komen hier noot meer. bah bah

Gereisd Met partner in juni 2018

• Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantis Las Lomas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantis Las Lomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.