Villa Alondra

Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
Villa Alondra
8,9

36 reviews over Villa Alondra in het Nederlands

Een prachtig park op iets te steile weg.

Peter de Cauwer
26-6-2016

Goed onderhouden park met erg vriendelijke mensen niets op aan te merken. Jammer dat het restaurant niet op de dag open is , maar ik denk dat dit is voor de rust van het park te behouden. Het park ligt wel aan een hele steile weg dit is het enige nadeel. Het privé zwembad en de kamers werden elke dag schoongemaakt.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Maakt alle verwachtingen waar

Menno
1-11-2015

Een heerlijke villa met geweldig zwembad voor kleine kinderen, stuk van 4x6 meter dat slechts 20cm diep is perfect voor de allerhoogste. Verder was de villa van alle gemakken voorzien, goed werkend internet, volledig uitgeruste keuken, keurig onderhouden tuin etc etc.

Het ligt op de heuvel boven het haventje dus een auto is handig om snel bij de boulevard te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Heel mooi verblijf

gveldhorst
12-3-2015

Wij waren met 2 echtparen en hadden een villa geboekt. Bij aankomst bleek deze er net zo mooi uit te zien als op de foto's. We hadden elk een eigen badkamer met dubbele wasbak, toilet en douche. Alles was zeer schoon en netjes. Het park is zeer rustig gelegen aan de rand van de stad. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar het haventje maar dat vonden wij niet erg.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Mooie villa, echt genoten

familie Smits
28-2-2015

We hadden een villa (nr. 15) met 3 slaapkamers en 2 badkamers plus grote tuin met zwembad. Zeer comfortabel alleen de zitmeubels zijn echt aan vervanging toe. Uitzicht prima. Schoonmaak is geweldig ook van het zwembad. Vriendelijk personeel. Kinderstoel en bedje stonden klaar zoals gevraagd. In zeer rustige buurt. Geen herrie van auto's en bussen. De weg naar de winkels en de haven is best te doen. Veel boodschappen: neem een taxi terug voor een paar euro. Prijs/kwaliteit redelijk in aanmerking genomen dat er verder geen eetgelegenheid, broodservice of winkeltje is.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Grand villa's van topkwaliteit !

Rick Beurskens
1-5-2014

De grand villa is luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. De slaapkamers zijn ruim en hebben allen een aparte toilet en badkamer. Buiten ligt een heerlijk zwembad om in af te koelen, het is geen zwembad om baantjes in te trekken, maar naar onze mening ruim voldoende. De tuin is ingericht als golfbaan met een green en bunker. De kinderen hebben zich er wel mee vermaakt, maar een beetje grasveld voor twee jongere kinderen om te ravotten is ook niet verkeerd. De huiselijke hulp is uitstekend. Dagelijks schoonmaak van zowel de grand suite als van het zwembad. Een auto is wel makkelijk, zeker om he boodschappen te doen. Om naar de boulevard te gaan is een taxi ook een optie. Het kost enkel €3 !! Daar tegen over staat wel dat er een enorme rust heerst rond de suite ! Heerlijke vakantie gehad, alleen Lanzarote zelf viel een beetje tegen t.o.v. de overige cabarische eilanden. Maar dit doet niet af aan deze accommodatie !!! Topper !!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Heerlijk rustig

Vincent
27-11-2013

Qua accommodatie was alles top. De suite was mooi en ruim ingericht. Werd vaak schoon gemaakt en was van alle gemakken voorzien. Het is wel waar dat het vrij afgelegen ligt, waardoor het een stijle helling is naar de restaurants aan de haven of de boulevard. Voordeel is dan wel dat het er echt rustig is. Het is verstandig om een auto te huren om de omgeving zelf te gaan verkennen. Doe dit voor 2 of 3 dagen Max want dan heb je het eiland wel gezien. Een ideale vakantie voor een weekje zo'n!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Fantastische plek pure luxe

Evie Kors
16-1-2013

Een geweldige accomodatie de grand suite was super schoon, 3 grote slaapkamers met ook allen een eigen badkamer en een eigen apparte toilet Elke dag schoonmaak, de poolman kwam elke dag ons privé zwembad ontdoen van het dek en later nog eens schoonmaken.

Bedden perfect, prachtige omgeving. Huurauto kun je niet missen, een tip regel dit gewoon bij de receptie, 6 dagen een Vito bus met maxicosi voor €270,00 incl. Verzekeringen geen eigen risico

Heel klein minpuntje, bij aankomst s avonds was alleen de bewaking aanwezig, in het donker zeulend met baby en koffers zelf zoeken naar onze villa. Gelukkig kwamen wij deze bewaker nog tegen en hij wees ons nog even naar de toegangspoort. Waarna wij uiteindelijk onze villa konden betrekken.

Maar zodra wij de villa hadden betreden was deze ergernis verdwenen, Alles perfect, volgend jaar weer.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

misleidend

wouter den bakker
16-12-2012

wij hebben afgelopen zomer in villa alondra gezeten. op de foto's is alles super luxe. nu bleek dat die paar luxe villa's allemaal bezet waren. De andere villa's zijn zwaar verouderd, stoelen zijn stuk, geen wifi, geen airco en in het zwembad zat schimmel. we zijn allemaal ziek geworden. kranen stuk, gaten in het bubbelbad en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan. broodjesservice is er niet en het resaurant is al tijden gesloten en gaat zeer waarschijnlijk ook niet meer open vanwege vergunningsproblemen. niets op loopafstand en hele stijle wegen. niet te doen met een buggy of voor oudere mensen. we zijn van het kastje naar de muur gestuurd met onze klachten en zijn ten einde raad. een erg dure vakantie maar absoluut niet de luxe die is beloofd. als mensen dezelfde ervaring hebben gehad hoor ik het graag. wij willen hier echt werk van gaan maken. wij hebben geboekt bij reisbureau en die kunnen niets voor ons doen....een schande! als iemand de foto's wil zien hoor ik het wel.....

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Onthaasten to the max!

Hans Grimm
21-10-2012

Deze villa geboekt met het voornemen een week lang NIETS te doen. Nou, dat is gelukt :) We hadden het eiland in 2006 al bekeken, dus deze keer hoefden we nergens heen.

Accomodate: wij hadden een villa, het wat oudere minder strakke model, met eigen zwembad en 3 slaapkamers.

Zwembad: niet groot, maar groot genoeg. Wel koud, maar dat went. Zal 's zomers wel iets beter zijn. Ligbedden, fijn terras, helemaal top.

Ligging: stuk buiten het centrum, lekker rustig. Winkels op 10 minuten lopen, haventje met restaurants nog een stukje verder. Heenweg steil naar beneden, terug steil naar boven. Goede workout na avondje eten en drinken, taxi's zijn voor mietjes :)

Personeel: uitermate vriendelijk, van de poolman (dagelijks) tot de schoonmaakdames (om de dag, erg vrolijk, zingen tijdens het werk). Ook bij de receptie erg plezierig. We vertrokken op de laatste dag pas 's avonds, en het was geen enkel probleem dat we de hele dag de villa nog gebruikten. Perfecte service!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Super mooi!

Annie
17-9-2012

Villa Alondra is echt een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar rust, privacy en een heerlijke accommodatie in een zonnig klimaat. Wij hadden een villa met zwembad geboekt voor twee personen. Kregen een 6-persoonshuisje! Zwembad was top, kamer waren goed, 2 badkamers, etc. Dagelijkse schoonmaak van zwembad en huisje werd 3x per week schoongemaakt. Indien je extra handdoeken wilde was dat geen probleem. Ontbijt was verzorgd door El Toro vanwege verbouwing eigen restaurant. De bediening bij El Toro was ook top! Eten was goed, uitgebreide keuze, je kwam echt niets tekort! Qua internet en WiFi was het helaas zo dat dit niet werkte in onze villa. Bij de receptie werkte dat wel. De TV is overigens zeer beperkt, slechts 6 zenders, maar dit was voor ons niet relevant. Je zat wel wat verder van het centrum van Peurto del Carmen af, maar dit was goed aan te lopen of met de taxi te doen.

Gereisd Met partner in september 2012

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Alondra in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Alondra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.