Appartement Acuario Sol

Meer appartement info

26 reviews over Appartement Acuario Sol

• 8annemieke11-03-2013

Prima plek

Mooi appartement,prima prijs/kwaliteit verhouding. Boek wel acuario sol II dit is veel mooier. Appartement is echt netjes en ik denk recentelijk opgeknapt, alles netjes en schoon. Enige minpuntje, kleine boiler dus warm water snel op, even wachten tussen de douches in. Boulevard ligt op 2 min. lopen, via vlakke weg. Je zit wel helemaal aan het einde maar als je van wandelen langs de boulevard houdt geeft dat niet. Tip om te eten. Als je op de boulevard komt linksaf zit meteen een italiaanse eettent, iedere avond bomvol en heerlijk eten!

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8bartdemeester7722-04-2012

Prima accomodatie

We hadden het beste appartement in Acuario Sol II omdat het op de begane grond was en aan het zwembad en hele dag zon en groot terras. We hebben nogal wat ervaring op Lanzarote en deze accomodatie behoort tot de beste. Zeker als je de prijs € 252 p.w. voor 2 personen in aanmerking neemt. Rustig gelegen en niet ver van de boulevard.

Gereisd met partner in maart 2012

• 7van Wensen02-01-2012

goed te doen

Het app. is schoon, bedden redelijk, ontbijt als extra bijgeboekt karig. Een continentaal ontbijt, bestaande uit 2 croissants met jam 4 sneetjes toast met 1 plakje ham en kaas,voor een ei moest worden bij betaald. + je moest kiezen tussen koffie of thee of jus Orange.Het water van de douche kwam uit een kleine boiler en je had na 4 minuten al koud water. Het zwembadwater is onverwarmd dus extra koud in dit jaargetij. De dag temperatuur was 20 tot 23 graden, en dan wil je wel eens zwemmen. Uitzicht is op het zwembad als je in acuario sol 2 zit, 1 is erg afgelegen. het is ongeveer 8 minuten lopen naar de boulevard en het strand. Vanuit het appartement zie je de zee niet. Het personeel is erg vriendelijk. De BBQ door het restaurant georganiseerd was goed. Alleen de animatie erg Engels met domme spelletjes en een quiz . Op oudejaarsdag sloot het restaurant al om 20.00 uur. De restaurants op de boulevard om 22.00 uur. In Hotels wordt wel aan party's gedaan met Kerst en oud en nieuw.

Gereisd met partner in december 2011

• 7marjan02-10-2009

zeer goed te doen

Heb een heerlijke 12 dagen gehad. De Ligging is lekker rustig en toch dicht bij het strand. Service was erg goed. Ik had een kapot raam maar dit werd meteen gemaakt, of ik mocht een ander appartement. Vriendelijke mensen.

Alleen gereisd in oktober 2009

• 7Rachel en Aaron05-09-2009

heerlijke vakantie

Ongv 5 tot 10 min lopen naar een van de 2 stranden. Supermarkt om de hoek. (neem wel afwasmiddel etc mee) poolbar maakt in avond wel veel geluid, je kunt beter er wat verder vandaan zitten. Rekening houden met douche, kleine boiler. Zwembad is heerlijk. Er wordt regelmatig schoon gemaakt. Simpel interieur maar meer heb je ook niet nodig. Het was een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Janneke04-01-2009

Nooit meer!

Wat een ramp! Lanzarote is erg leuk (na een week ken je het eiland helemaal, maar dat was prima), maar het appartement was zeker minder! Ik heb de hele week beroerd geslapen, wat een rampzalige bedden! Je durft je bijna niet om te draaien, bang dat het bed in elkaar stort en je wordt 's ochtends gebroken wakker, omdat het zo verschrikkelijk hard is. ik heb de kussens van de bank er op een gegeven moment opgelegd, zodat het nog een klein beetje iets werd. Het appartement werd dagelijks schoongemaakt, maar wel met sop dat al bij de rest was gebruikt, echt schoon werd het er niet van. Ook de douche was rampzalig: een pisstraaltje en maar heel kort warm water. Aan de achterzijde was een bouwplaats: om 7 uur ging de betonmolen lopen... Ook verder lopen dan verwacht naar het strand. en de winkels en restaurants zijn op loopafstand, maar het echte leuke deel van het dorp is minimaal een half uur lopen. kortom: als ik jou was, zou ik een ander complex kiezen!

Gereisd met partner in september 2007

• 8Maaike en Sjors19-10-2008

Prima appartement

Goed appartement, niet heel dicht bij het strand (10 min lopen) maar daardoor ook 's avonds wat rustiger. Wel vrij harde muziek vanaf de poolbar tot ong. 22.00 uur, maar wij vonden dit wel gezellig. Douche is niet goed, weinig warm water en wisselende druk. Zwembad is ook erg koud, maar wel te doen. Appartement is vrij ruim en voorzien van oa pannen, 2 electrische pitten, koffiezetapparaat (neem filters mee) waterkoker en een messenset. Wij hebben geen kakkerlak gezien! Kortom een prima locatie voor een leuke vakantie. Op het eiland is niet zoveel te doen maar als ik nog eens een weekje op het strand wil liggen zou ik zo weer dit boeken.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 5De Koter - Smits05-08-2008

Dit nooit meer

• Bijna geen water uit de kraan. Onvoldoende warmwater door zeer kleine boiler.
    • bedden en meubilair kraakte vreselijk
    • slechte schoonmaak, met 1 emmer sop meerdere appartementen
    • Electrische kookplaten onvoldoede, vlees braden onmogelijk, alleen sudderen
    • hoeveelheid servies net genoeg voor 4 maar niet voor 6. servieswerk erg summier
    • veel te veel omgevingslawaai: blaffende honden de hele nacht, bussen en vrachtwagens door aanliggende staten.
    • veel geluid uit andere appartementen door krakende meubelen en bedden
    • continue gieren door het appartement door slecht hang en sluitwerk op de ramen.

Lanzarote een prima eiland voor vakantie met wel veel wind. Appartement acuario Sol niet aan te bevelen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8richard van steen29-07-2008

goede prijs/ kwaliteitverhouding

eenvoudig apartement met alle voorzieningen aanwezig maar geen super de luxe en alles binnen loop afstand zowel winkels als strand

Gereisd met familie in juli 2008

• 8M.M. Boterman25-03-2008

Het zwemwater is erg koud en douche valt niet mee met 1 minuut warm water. voor de rest is alles prima geregeld. binnen 5 minuten op het strand en boulevard, supermarkt om de hoek die elke ochtend warme broodjes heeft.

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement Acuario Sol info