Hotel Relaxia Lanzasur Club

Hotel Relaxia Lanzasur Club

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzasur Club voor je op een rij gezet:

528 reviews over Hotel Relaxia Lanzasur Club in het Nederlands

Met jonge kinderen

Voor herhaling vatbaar.

Hamburg
14-10-2018

Vriendelijk, hardwerkend personeel, wel gehorige huisjes. Leuk opgezet park, leuke zwembaden. Hygiëne liet wat te wensen over. Toiletten rondom het zwembad waren niet schoon. De volgende dag zag je nog bekers liggen van de dag ervoor, werd niet door de gasten opgeruimd. Mag het personeel best wat van zeggen. Animatie was top, werd veel gedaan voor jong en oud. Bedden mogen wel nieuwe matrassen op. Inventaris in huisje niet Oke. Weinig glazen, kopjes etc. Geen bezem. Eten in restaurant was gewoon goed, heel divers en goed op temperatuur. Elke dag werd er veel vers bereid waar je bij stond. Overdag was het all in concept ook goed. Je kon de hele dag door eten en drinken. Zelf je fris, water, koffie of biertje pakken was ook fijn. Als je om 10uur uitgechekt moet zijn, kun je de hele dag nog gebruik maken van alle faciliteiten. Je koffer kun je in een bewaakte ruimte stallen. Vlak voor vertrek kon je je nog douchen, in een aparte ruimte

Relaxia Lanzasur Club Team, Director Comercial, 18-10-2018

Dear Guest,

First of all we would like to say thank you for choosing our hotel and for sharing your experience with other travelers.

It´s a real pleasure to read your opinion, which is so important for us to improve our work day by day and to offer the best service for our guests.

We would like to confirm to you that analyze with detail your comments

We wish you all the best and it will be a real pleasure to welcome you soon in our installations.

Sunny regards from Lanzarote.

Een tegenvaller in z'n geheel

Duncan
10-10-2018

Bij het hotel aangekomen, rond lunchtijd, werk je door de receptie gevraagd je paspoorten in te leveren en te gaan lunchen in het restaurant. In de tussentijd zou de incheck geregeld worden. Een vriendelijk welkom had ik me anders voorgesteld.

Na de lunch moest er alsnog van alles geregeld worden en kreeg je je sleutel in je handen geduwd.

Het hotel is op zich prima. Het geheel is meer een bungalowpark waarbij je eten en drinken is inbegrepen.

Dranken laten wat te wensen over. Koffie is niet te drinken, lijkt niet eens op koffie. Er is een sapautmaat, ook dit is niet lekker. Het eten is verder koe, neutraal van aard. Wel erg op de Engelsen gericht.

Een mooi groot zwembad. De troep eromheen, veroorzaakt door badgasten word tussendoor niet opgeruimd. Zegt ook iets over de gasten zelf.

Een drie sterren hotel, misschien door ons onderschat, maar hier gaan wij niet meer naar toe.

Geen hotel maar een bungalowpark!

Kaluc
9-10-2018

Bungalows nodig opgefrist. Worden niet dagelijks gepoetst. Te weinig verse handdoeken.

Zwembad is slordig en niet aantrekkelijk. Wordt ‘s avonds niet netjes gezet, blijft dus als een slagveld liggen.

Aquapark er naast is heel leuk!

Restaurant : ruime keuze. Het eten is warm! Vuile tafelkleden waar napjes op gelegd worden. Deze worden maar half afgekuist. Vaak zoeken achter een tafel omdat er niet snel genoeg afgeruimd en klaargezet wordt. Te weinig zaalpersoneel denk ik.

Personeel is heel vriendelijk.

Ligging is goed. Op 5 minuten sta je op de promenade. Heerlijke wandeling tot in Playa blanca.

Heel veel kinderen! Misschien wel ideaal daar omdat het allemaal niet nauw steekt.

Wij boekten last-minute aan een lage prijs. Vergeleken met eerder bezochte hotels is deze zeker geen 1000€/persoon waard.

Ik wil graag terug naar Lanzarote maar zeker niet op deze “camping”!

Relaxia Lanzasur Club Team, Director Comercial, 14-10-2018

Een super fijn verblijf

Henny
8-10-2018

Super fijne bungalow. Leuk en vriendelijke personeel. Buffet in het restaurant redelijk goed. Genoeg keus, wifi is wat minder als je een bungalow achter op het park hebt. De boulevard is op loopafstand. Ook de winkelstraat is prima lopend te bereiken. Kortom een uitstekend hotel

Heerlijk tot rust gekomen!!

R&P
8-10-2018

Prima vakantie gehad, Eten weinig variatie, bungalow erg knus maar gezellig, Personeel erg vriendelijk, Zwembad fantastisch, wordt wel tijd voor een grondig onderhoud aan diverse dingen.

Super gehad!

Verburg
30-9-2018

Huisjes zijn prima, schoon en van alle gemakken voorzien.

Eten is voor deze sterren echt heel goed en gevarieerd. Elke avond wel weer wat anders zelfs thema avonden (Mexicaans, sushi enz).

Het park zelf ook heel netjes en genoeg te doen voor de kinderen. Waterpark ook erg leuk dat dit erbij zit. Ook het strand op loop afstand. Loopt langzaam af dus perfect ook met kleine kinderen.

Wij hebben een super vakantie gehad hier.

Relaxia Lanzasur Club Team, Director Comercial, 6-10-2018

Dear Guest,

It makes us happy and proud that we could be part of your holiday memories.

Sunny regards from Lanzarote.

Leuk maar te weing voor je geld.

Ronald Joosten
30-9-2018

Eten en bediening was goed en eten was afwisselend. Zwembad was goed en netjes.

Huisjes waren veel te klein. Dat was een smet op onze vakantie. De oudste (3.5 ) moest in de huiskamer liggen. Daardoor konden we savonds eigenlijk niet in de huiskamer zitten. Verder word alles wel netjes bijgehouden en ziet het er zuiver uit.

Relaxia Lanzasur Club Team, Director Comercial, 6-10-2018

Geweldig! Fantastisch !

Denise van den Boogaart
21-9-2018

Mooi hotel. Doen er alles aan om t je naar de zin te maken. Super animatie team met veeeeeel energie. 3 zwembaden en naast het park ligt het aqualava park(waterpark). Eten was prima! Voor ieder wat wils. Van pasta tot pizza tot friet tot varkenshaas tot lasagne tot gehakt tot gestoomde en gegrilde groenten enz enz enz. Voor kinderen een kinderbuffet.

Bungalows zijn -vinden wij- beter dan menig huisje van keten! Prima bedden (groot)! Speeltuintje op t park. Via t park kun je binnendoor naar het strand (via een poort).

Echt een aanrader! Ook met kids!

Er wordt in onderstaande recensies geschreven over nors personeel? Hier kunnen wij ons echt niet in vinden! Juist super aardig en kids staan voorop!

Public Relations Team, Lanzasur, Director Comercial, 26-9-2018

Geachte Denise,

Ten eerste willen wij U danken voor het kiezen van ons hotel om van uw vakantie te genieten.

De tevredenheid van onze gasten is ons belangrijkste doel en uw beoordelingen zijn belangrijk voor ons, zodat wij elke dag de diensten die wij aanbieden kunnen verbeteren.

Hartelijk bedankt voor uw waardering en dat U ons heeft laten weten dat uw verblijf uitstekend was.

Wij zullen uw positieve ervaring delen met al onze medewerkers.

Met vriendelijke groeten

PR-Team

KuiperS
19-9-2018

Bungalows zijn ruim en schoon. Eten, drinken en personeel zijn top

Public Relations Team, Lanzasur, Director Comercial, 26-9-2018

Geachte gast,

Wij zullen uw positieve ervaring delen met al onze medewerkers.

Met vriendelijke groeten

PR-Team

Goed hotel met geweldige animatie!

Nick, Kirsten en Tess
19-9-2018

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad in Relaxia Lanzasur!

Prima hotel met uitstekende voorzieningen; waterpark en 3 zwembaden, ruim voldoende voor de hoeveelheid gasten. Eten prima, met elke avond een ander thema. Huisjes zijn in orde, wel een beetje gehorig. De bedden zijn prima. Super vriendelijk personeel... en dan het animatieteam...:

Hetgeen wat onze vakantie zo geweldig maakte, is het super enthousiaste animatieteam! Wat een toppers! Ze hebben zichtbaar zoveel plezier in het werk en zetten dag na dag geweldige spellen en shows in elkaar! Ze komen elke dag wel even een praatje maken, waardoor je snel geneigd bent gezellig een spel mee te doen. Onze dochter van 15 maanden heeft de tijd van haar leven gehad; elke avond flink gedanst bij de minidisco; soms zelfs met het animatieteam op het podium! We missen jullie nu al!

Let op: Airco is inderdaad optioneel: 40 euro per week.

Public Relations Team, Lanzasur, Director Comercial, 24-9-2018

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van ons hotel om van uw vakantie te genieten.

De tevredenheid van onze gasten is ons belangrijkste doel en uw beoordelingen zijn belangrijk voor ons, zodat we de services die we dagelijks aanbieden kunnen verbeteren.

Hartelijk dank voor uw waardering en voor het feit dat u ons liet weten dat uw verblijf uitstekend was.

We zullen uw positieve ervaringen delen met al onze medewerkers.

Met vriendelijke groet

Relaxia Lanzasur PR-team.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relaxia Lanzasur Club in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relaxia Lanzasur Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.