Hotel Princesa Yaiza

150 reviews over Hotel Princesa Yaiza in het Nederlands

Alles in 1 hotel, heerlijk

Tamara
29-9-2018

Mooi hotel, alles goed onderhouden. Met kamertype “suite” hadden wij een woonkamertje, aprte slaapkamer klein keukentje en ruime badkamer. Erg fijn met een kindje van 13 maanden welke lekker rustig in haar bedje kon slapen in een ander kamertje.

Eten is zeer goed, met half pension heb je 3 buffetrestuatants waarvan 2 wisselend open. Voldoen variatie...!

Een minpunt is toch zeker wel de ligbedjes bij het zwembad. De parasols staan namelijk vast aan de grond dus deze kun je niet verplaatsen, lastig met iemand die niet in de zon mag door medicijn gebruik. Opzich nog geen ramp want dan zoek je een bedje op bij een parasol want we zitten immers niet in het hoogseizoen maar ondanks dat het niet mag worden hier flink bedjes gereserveerd dmv “handdoekje leggen”. Personeel doet hier niets aan ook niet als je het aangeeft dat er al 1,5 opgevouwen handdoeken opliggen, dat vind ik toch wel een flink minpunt.

Steffi, Guest Relations Department, e-Business Administrator, 2-10-2018

Beste Tamara,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel met de andere gebruikers van Zoover.

Het is heel fijn te lezen dat jullie samen met jullie kindje hebben genoten van onze gastronomie en onze accommodatie.

Wat betreft uw constructieve feedback ivm de ligbedden, geven wij graag mee dat directie momenteel op zoek is naar een oplossing zodat onze gasten geen ligbedden meer reserveren. Voor onze invalide gasten of voor gasten die omwille van medische redenen een ligbed in de schaduw nodig hebben, maken wij een uitzondering en reserveren wij dagelijks ligbedden. Hiervoor dienen onze gasten contact op te nemen met Guest Experience Center zodat wij het personeel rond het zwembad kunnen briefen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Wij zijn eind juli in dit hotel verbleven en hebben het heel goed gehad. In eerste instantie vonden we het groot aandoen maar door de persoonlijke benadering van het personeel en logische indeling was het na twee dagen al helemaal vertrouwd. Een luxe hotel vinden met voldoende kinderfaciliteiten is niet makkelijk maar Yaiza voldoet hier zeker aan. Wij verbleven in een familiesuite wat een aanrader is want dan heb je twee aparte slaapkamers en badkamers. Eten is goed, zeer uitgebreid ontbijt! Dit hotel is een echte aanrader vonden wij dus voor het eerst dat ik een review schrijf.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 8-8-2018

Beste familie Berg,

Hartelijk dank voor het delen van uw beleving in ons hotel.

Het is zeer fijn te lezen dat u heeft kunnen genieten van al onze familiefaciliteiten en dat u onze persoonlijke aanpak heeft kunnen waarderen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet om Guest Relations te contacteren zodat zij van uw vakantie een onvergetelijke ervaring kunnen maken.

Steffi Hofman - Guest Experience Team

Prachtig, zwembaden te koud.

De Vries
29-5-2018

Fijne vakantie gehad. Hotelkamer is erg mooi en heel groot. Alleen de slaapbank in de suite is geen hotelbed waardig, erg dun matras en klein voor een volwassen persoon. Kamer verder schitterend. Eten in de buffetrestaurants is top, echt voor ieder wat wils. Personeel ook top door het gehele hotel heen. Er zijn meerdere zwembaden, maar zijn op de jacuzzi na allemaal te koud. 21 graden voor het zoutwaterbad en 25 graden voor het zoutwaterbad en het kinderbad vinden wij voor een 5*l hotel echt onder de maat. Waren ook niet de enigen, want bijna iedereen zat in de jacuzzi, waarvan het water varieerde van 30 tot 32 graden, wat voor een jacuzzi ook erg koud is. Animatie is goed. Elke dag mini disco en vermaak voor de kinderen overdag. Bij het ontbijt elke ochtend een verkleed persoon om de kinderen te laten weten wat er die dag op de planning staat. Prachtig hotel, maar doe iets aan de temperatuur van de zwembaden.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 24-6-2018

Geachte gast,

In naam van het gehele hotelpersoneel willen we u hartelijk danken voor uw bezoek aan ons hotel en voor u feedback.

Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en de opinie van onze gasten is dan ook uiterst belangrijk.

We hadden graag contact met u gehad tijdens de vakantie om u matras te kunnen veranderen. Er is namelijk de mogelijkheid om een extra bed te zetten in de woonkamer.

Het is fijn te lezen dat jullie genoten hebben van de kinderanimatie en van onze mascotte Kiko en dat jullie tevreden waren over het personeel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met ons Guest Experience Center zodat wij van uw verblijf een onvergetelijke vakantie kunnen maken.

Elke Puttemans - Guest Relations

WTC.nl

Mwah, de smile moeten we nog ontdekken

Wilco
6-5-2018

Vriendelijk personeel, goed eten.

Maar de ‘direct aan het strand’ hangt sterk af waar je terecht komt. Wij hadden een familie suite. Die zat in een soort dependance, aan de andere kant van de weg (en met uitzicht op die weg) en buiten het complex. Met kleine kids best een eind weg van het strand. Kikoland ook relatief ver weg. Even op het balkonnetje zitten nodigt niet uit. Als je goed kijkt zie net een stukje zee, maar verder alleen verkeer (wat soms best gehorig is). Vervelend dat dat niet vermeld werd op de site van touroperator. We zijn er net maar die smile moeten we nog even ontdekken...

Guest RelationsTeam Princesa Yaiza Suite Hotel 5*L, e-Business Administrator, 13-5-2018

Beste Familie Van Schaik,

Vanuit het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en uw opinie is uiterst belangrijk hierbij.

Onze familiekamers bevinden zich aan de overkant van het hoofdgebouw. Daar is er een verwarmd zwembad, poolbar en restaurant voor het ontbijt, naast een speelzaal en gymzaal. Het hoofdgebouw kunnen onze gasten via een tunnel met aquariums bereiken, waardoor het strand gemakkelijk bereikt kan worden zonder een straat te moeten oversteken.

Het merendeel van onze gasten zijn heel tevreden met de aangeboden services voor gezinnen, en in geval van ontevredenheid proberen wij altijd een oplossing aan te bieden. In dit geval hebben wij u een ruime selectie van verschillende kamertypes in het hoofdgebouw, zoals een Suite zonder supplement, of een Suite of een Presidential Suite met Zeezicht tegen een klein supplement, aangeboden.

Wij vinden het jammer dat de ligging van uw kamer uw verwachtingen niet heeft overtroffen, maar onzes inziens zijn er veel redenen om u te helpen bij het ontdekken van deze smile. Wij hopen dat het gastronomisch aanbod met 8 restaurants, de kwaliteit van onze faciliteiten, zwembaden met zoet en zout water, een ruim animatie programma, het gehele team dat klaar staat om u te helpen, een ruime kamer met 2 slaap- en badkamers, woonruimte en terras, u ertoe helpt deze glimlach terug te vinden.

Wij zullen ons uiterste best doen om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken en uw verwachtingen en die van alle families die besloten hebben ons te bezoeken dit jaar, te voldoen of zelfs te overtreffen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw feedback en wij zijn u dankbaar dat u ons hotel hebt gekozen om van uw vakantie te genieten.

Het zou voor ons een genoegen zijn u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en ons team zal u graag helpen bij het kiezen van een kamertype naargelang uw wensen.

Met vriendelijke groet,

Super hotel, een regelrechte aanrader. Service TOP

FamilievdBos
3-5-2018

Prachtig hotel met mooie tuin, palmen, zwembaden (wel een beetje koud) ruimte genoeg rond het zwembad, mooie ligbedden. Goede verzorgde kamer, goed bed, ruim, met zitgedeelte met grote tv. Inloopkast, kitchenette met koelkast en ruime badkamer. Gratis kluisje, koffie- en theevoorziening. Ligging prachtig aan de boulevard, heel centraal aan de boulevard en strand. Een regelrechte aanrader!

Het centrale gedeelte van het hotel leek op Burgers Bush, waterpartijen met Koikarpers en palmen. Diverse ontbijtruimten, restaurants. Bij het zwembad is het lunchrestaurant te duur voor de kwaliteit. Wij hadden alleen ontbijt geboekt. Restaurants te over in de omgeving waar je over het algemeen goed en goedkoop kunt eten. Vlak bij het hotel twee gezellig terrassen, pubs met iedere avond live muziek. Vergeet niet het eiland te bekijken, dit is beslist de moeite waard.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 14-5-2018

Geachte Familie vd Bos,

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Resort Hotel *****L willen wij u graag bedanken voor het denle van uw ervaring in ons hotel.

Het is leuk te lezen dat u van uw vakantie bij ons hebt genoten. Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat onze gasten een unieke ervaring beleven. Een feedback als deze geeft ons de motivatie om dit telkens opnieuw mogelijk te maken.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen. Ons team van Guest Relations helpt u graag met advies in verband met restaurants of informatie over het eiland.

Guest Relations Team

Super hotel, echte aanrader!

Lammers
1-3-2018

Prachtig hotel, van alle gemakken voorzien. Ruime, schone kamers. Ontbijt was heerlijk. Verder niet veel gebruik gemaakt van restaurants. Deze waren behoorlijk prijzig. Ligging perfect. Op loopafstand genoeg leuke eetgelegenheden. Strand voor het hotel is ook super. Helaas wel veel reservering van bedjes bij zwembad. Indien mensen geen bedje konden vinden hielp het personeel en werden handdoeken van lang gereserveerd bedjes gehaald.

Guest Relations, e-Business Administrator, 3-3-2018

Beste deheer en mevrouw Lammers,

Vanuit het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring. Feedback als deze van u is zeer fijn om te lezen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Overrated

Catherine VG
25-1-2018

Vriendelijke bediening.

Zwembaden ondermaats.

Eetgelegenheden alleen binnen buiten 1 restaurant dat direct vol zat.

Algemeen niet al zijn sterren waard.

Elke Puttemans, Public Relations, e-Business Administrator, 17-4-2018

Geachte,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het delen van uw ervaring in ons hotel.

Het is leuk te weten dat u tevreden was over het personeel. Wij werken elke dag hard om onze gasten een fijn verblijf te kunnen aanbieden.

Het verbaasd ons dat u niet tevreden was over onze zwembaden. We hebben namelijk heel wat zwembaden: één met alleen gezouten water, één zwembad met zoet water en een apart kinderbad (beide in het hoofdgebouw), en er is ook een zoetwaterzwembad in het Family Suite-blok (met een apart kinderbad) en nog een zoet water zwembad in de Kikoland. Daar in Kikoland, heb je ook een groot zwembad en een babybad, beide met warm zoet water.

Al onze zwembaden zijn verwarmd (behalve het zoutwaterzwembad) met een temperatuur van ongeveer 26 graden. De temperatuur van de jacuzzi is ook ongeveer 30 graden.

Verder informeren we jullie graag nog dat het hotel geopend is gedurende gans het jaar, ook gedurende de wintermaanden. Omdat het gedurende de avonden fris kan zijn, hebben we inderdaad meer restaurants binnen.

Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en de opinie van onze gasten is uiterst belangrijk hierbij.

Daarom nogmaals bedankt voor u feedback.

Prachtig

Job Muis
18-12-2017

Hotel is echt een plaatje, alles is tot in de puntjes geregeld! uitstekende service. Ontbijt is zeer veelzijdig, voor iedereen meer dan genoeg. Bedden zijn prima, je kunt zelfs kussen en dekbedden, dekens etc. bijbestellen:). De kamer wordt twee keer per dag schoon gemaakt, je krijgt dus simpelweg de kans niet om er een zooitje van te maken:) De ligging is perfect, op loopafstand van alles wat playa blanca te bieden heeft. Mooi strand, prachtig uitzicht!

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 25-12-2017

Geachte Meneer Muis,

Het was een genoegen u te kunnen verwelkomen.

In de naam van het hele Princesa Yaiza team willen wij u van harte bedanken voor uw vriendelijke woorden.

Het doet ons deugd te horen dat u zo van uw vakantie heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Elke Puttemanns - Guest Relations

Gewoon doen, echt super!!!

Familie uit Dilbeek
21-8-2017

We kunnen echt geen negatieve punten meegeven. Is de 2de maal dat we naar dit hotel gaan en weer was alles perfect in orde.

Lekker eten, goede service en onthaal in eigen taal, geen noodzaak maar wel een leuke verrassing.

Voor ons het beste hotel van Lanzarote!

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 6-9-2017

Beste gast,

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Resort Hotel willen wij u graag bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het is fijn te lezen dat u hier heeft genoten van een leuke tijd. Wij doen er alles aan om het verblijf van onze gasten tot een unieke ervaring te maken. Een feedback als deze motiveert ons om dit elke keer opnieuw weer mogelijk te maken.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet om het team van Guest Relations om advies te vragen indien u op zoek bent naar restaurants en plaatsen die een bezoek waard zijn.

Steffi Hofman - Guest Experience Team Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L

Over the top luxe!

Familie uit Brandevoort
10-8-2017

Luxer, mooier en fijner dan in Princesa Yaiza gaat het niet worden.Zo luxe, zo vriendelijk en gastvrij, zo servicegericht en zo'n fijne ambiance.In alle opzichten over the top luxe!

Daarbij ligt dit ook nog aan zo'n mooi stuk wit strand met heldere aquablauwe zee met een prachtige onderwaterwereld van tropische prachtige vissen!

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 6-9-2017

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat u een fijne vakantie gehad hebt en dat u heeft kunnen genieten van al de luxe die het hotel te bieden.

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Resort Hotel willen wij u bedanken voor deze positieve feedback. En wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Steffi Hofman - Guest Experience Team Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princesa Yaiza in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princesa Yaiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.