Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
7,7

Hotel Princesa Yaiza op Lanzarote heeft ruime kamers. De gezinssuites hebben twee slaapkamers en badkamers. Er zijn meerdere zwembaden die onverwarmd zijn, maar je kunt ook opwarmen in de jacuzzi. Ook vind je hier goede restaurants met vriendelijke obers en een animatieprogramma. Hotel Princesa Yaiza ligt aan de boulevard van Playa Blanca.

154 reviews over Hotel Princesa Yaiza in het Nederlands

Laatste keer.

Twan
1-8-2019

Ik was hier in 2016, toen was er echt een WoW factor als je de restaurants binnen kwam. Dit is inmiddels niet meer het geval. Als je echt voor het eten gaat, kun je beter de Riu Palace hotels boeken. Accommodatie. En personeel en service zijn verder perfect.

Een 2 sterren kok over laten komen, terwijl ze ze hun eigen koks niet op juiste pad hebben, lijkt me niet juist. ( tristan brandt)

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L, e-Business Administrator, Mon Aug 05 2019 08:18:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Vanuit het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*L wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring tijdens uw recent verblijf.

We betreuren het te lezen dat wij tijdens uw tweede bezoek niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, voornamelijk dan op gastronomisch gebied. Het klopt dat wij meerdere malen per jaar gastronomische dagen organiseren waarbij wij een sterrenchef uitnodigen om voor onze gasten te koken. Op die manier bieden wij onze gasten een unieke kans aan om van een degustatiemenu uit de hand van een sterrenchef te kunnen genieten.

Onze dagelijkse en meest belangrijke taak is om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen in de hoop dat ze steeds opnieuw voor ons kiezen als vakantiebestemming. Het is zeer jammer dat wij hier niet in geslaagd zijn, wij nemen uw constructieve feedback zeker mee naar de toekomst toe.

Mocht u ons toch nog verblijden met een bezoek, neem dan zeker contact op met ons Guest Experience Center zodat wij uw verblijf optimaal kunnen voorbereiden en personaliseren.

Met vriendelijke groeten, Steffi Hofman - Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*L

Nooit meer!

CHM Rolkens
15-12-2018

Redelijk hotel, aardige ligging, geweldig eten. Het hotel is extreem kindvriendelijk, dus geen aanrader wanneer je een rustige, comfortabele zonvakantie wenst. Het hotel zegt een 5 sterren hotel te zijn, echter dat gevoel krijg je daardoor niet. Verder prik je snel door de oppervlakkige schijnvriendelijkheid van het gebrekkig Engels sprekende, personeel heen. Houd je van onrustig zonnen/ liggen aan het zwembad, vind je het prima dat je amper gebruik kunt maken van dat zwembad omdat er enorme plastic pizza's en flamingo's in ronddobberen, dan is dit hotel een aanrader, anders niet.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 18-12-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in ons Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*L.

Wij vinden het heel jammer te lezen dat ons hotel niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zijn een 5*L familiehotel met faciliteiten voor het hele gezin maar ook met voldoende faciliteiten waar gasten zonder kinderen in alle rust kunnen genieten van hun vakantie. Zo hebben we een Spa&Thalasso Center dat enkel toegankelijk is voor volwassenen, ook kunnen gasten zonder kinderen genieten van een overheerlijk à la carte ontbijt in ons gastronomisch restaurant Isla de Lobos. Ook is de fitness adults only en zijn er geen opblaasbare items toegestaan in het zoutwater zwembad.

Ons voltallig personeel doet elke dag oprecht haar best om al onze gasten een onvergetelijk verblijf te verzekeren. In ons hotel werken collega’s van over heel de wereld, het klopt dat niet elk personeelslid van elke afdeling perfect Engelstalig is. Voor die reden hebben wij in het hotel een 13-koppig Guest Experience team aan het werk die samen zo goed als elke wereldtaal goed tot zeer goed beheerst.

Als laatste geven wij graag mee dat elke feedback, zowel positief als minder positief, doorgegeven wordt aan alle afdelingshoofden. Wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen om u te overtuigen van onze goede intenties.

Met vriendelijke groeten, Steffi Hofman - Guest Relations

Verwenvakantie

Marina Potman
1-12-2018

Wil je je in de watten laten leggen? Hou je van luxe, heerlijk eten en een verwenvakantie? Dan moet je hier beslist naar toe. Vriendelijk personeel die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Goede ligging aan de wandelboulevard van Playa Blanca. Ruime luxe kamers.

Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L, e-Business Administrator, Tue Aug 06 2019 15:41:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mevrouw Potman,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*L.

Het is zeer fijn te lezen dat u genoten heeft van het hotel en de service die u aangeboden werd.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Dit hotel is echt top!

Henricus Claassen
13-11-2018

Goed hotel. Ook voor kinderen veel mogelijkheden.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, Thu Nov 22 2018 14:44:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Deheer Claassen,

Hartelijk dank voor het geven van een uitmuntende score naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*L. Het is heel fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en van alles wat ons hotel te bieden heeft.

Wij hopen u heel graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten vanuit Lanzarote, Steffi Hofman - Guest Experience Team

Alles in 1 hotel, heerlijk

Tamara
29-9-2018

Mooi hotel, alles goed onderhouden. Met kamertype “suite” hadden wij een woonkamertje, aprte slaapkamer klein keukentje en ruime badkamer. Erg fijn met een kindje van 13 maanden welke lekker rustig in haar bedje kon slapen in een ander kamertje.

Eten is zeer goed, met half pension heb je 3 buffetrestuatants waarvan 2 wisselend open. Voldoen variatie...!

Een minpunt is toch zeker wel de ligbedjes bij het zwembad. De parasols staan namelijk vast aan de grond dus deze kun je niet verplaatsen, lastig met iemand die niet in de zon mag door medicijn gebruik. Opzich nog geen ramp want dan zoek je een bedje op bij een parasol want we zitten immers niet in het hoogseizoen maar ondanks dat het niet mag worden hier flink bedjes gereserveerd dmv “handdoekje leggen”. Personeel doet hier niets aan ook niet als je het aangeeft dat er al 1,5 opgevouwen handdoeken opliggen, dat vind ik toch wel een flink minpunt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Steffi, Guest Relations Department, e-Business Administrator, 2-10-2018

Beste Tamara,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel met de andere gebruikers van Zoover.

Het is heel fijn te lezen dat jullie samen met jullie kindje hebben genoten van onze gastronomie en onze accommodatie.

Wat betreft uw constructieve feedback ivm de ligbedden, geven wij graag mee dat directie momenteel op zoek is naar een oplossing zodat onze gasten geen ligbedden meer reserveren. Voor onze invalide gasten of voor gasten die omwille van medische redenen een ligbed in de schaduw nodig hebben, maken wij een uitzondering en reserveren wij dagelijks ligbedden. Hiervoor dienen onze gasten contact op te nemen met Guest Experience Center zodat wij het personeel rond het zwembad kunnen briefen.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Top service, luxe en ontspanning in combinatie met

Berg
7-8-2018

Wij zijn eind juli in dit hotel verbleven en hebben het heel goed gehad. In eerste instantie vonden we het groot aandoen maar door de persoonlijke benadering van het personeel en logische indeling was het na twee dagen al helemaal vertrouwd. Een luxe hotel vinden met voldoende kinderfaciliteiten is niet makkelijk maar Yaiza voldoet hier zeker aan. Wij verbleven in een familiesuite wat een aanrader is want dan heb je twee aparte slaapkamers en badkamers. Eten is goed, zeer uitgebreid ontbijt! Dit hotel is een echte aanrader vonden wij dus voor het eerst dat ik een review schrijf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 8-8-2018

Beste familie Berg,

Hartelijk dank voor het delen van uw beleving in ons hotel.

Het is zeer fijn te lezen dat u heeft kunnen genieten van al onze familiefaciliteiten en dat u onze persoonlijke aanpak heeft kunnen waarderen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet om Guest Relations te contacteren zodat zij van uw vakantie een onvergetelijke ervaring kunnen maken.

Met vriendelijke groeten, Steffi Hofman - Guest Experience Team

Prachtig, zwembaden te koud.

De Vries
29-5-2018

Fijne vakantie gehad. Hotelkamer is erg mooi en heel groot. Alleen de slaapbank in de suite is geen hotelbed waardig, erg dun matras en klein voor een volwassen persoon. Kamer verder schitterend. Eten in de buffetrestaurants is top, echt voor ieder wat wils. Personeel ook top door het gehele hotel heen. Er zijn meerdere zwembaden, maar zijn op de jacuzzi na allemaal te koud. 21 graden voor het zoutwaterbad en 25 graden voor het zoutwaterbad en het kinderbad vinden wij voor een 5*l hotel echt onder de maat. Waren ook niet de enigen, want bijna iedereen zat in de jacuzzi, waarvan het water varieerde van 30 tot 32 graden, wat voor een jacuzzi ook erg koud is. Animatie is goed. Elke dag mini disco en vermaak voor de kinderen overdag. Bij het ontbijt elke ochtend een verkleed persoon om de kinderen te laten weten wat er die dag op de planning staat. Prachtig hotel, maar doe iets aan de temperatuur van de zwembaden.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 24-6-2018

Geachte gast,

In naam van het gehele hotelpersoneel willen we u hartelijk danken voor uw bezoek aan ons hotel en voor u feedback. Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en de opinie van onze gasten is dan ook uiterst belangrijk.

We hadden graag contact met u gehad tijdens de vakantie om u matras te kunnen veranderen. Er is namelijk de mogelijkheid om een extra bed te zetten in de woonkamer.

Het is fijn te lezen dat jullie genoten hebben van de kinderanimatie en van onze mascotte Kiko en dat jullie tevreden waren over het personeel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met ons Guest Experience Center zodat wij van uw verblijf een onvergetelijke vakantie kunnen maken.

Met vriendelijke groetjes,
Elke Puttemans - Guest Relations

Mwah, de smile moeten we nog ontdekken

Wilco
6-5-2018

Vriendelijk personeel, goed eten. Maar de ‘direct aan het strand’ hangt sterk af waar je terecht komt. Wij hadden een familie suite. Die zat in een soort dependance, aan de andere kant van de weg (en met uitzicht op die weg) en buiten het complex. Met kleine kids best een eind weg van het strand. Kikoland ook relatief ver weg. Even op het balkonnetje zitten nodigt niet uit. Als je goed kijkt zie net een stukje zee, maar verder alleen verkeer (wat soms best gehorig is). Vervelend dat dat niet vermeld werd op de site van touroperator. We zijn er net maar die smile moeten we nog even ontdekken...

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest RelationsTeam Princesa Yaiza Suite Hotel 5*L, e-Business Administrator, Sun May 13 2018 18:36:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Familie Van Schaik,

Vanuit het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *L wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en uw opinie is uiterst belangrijk hierbij.

Onze familiekamers bevinden zich aan de overkant van het hoofdgebouw. Daar is er een verwarmd zwembad, poolbar en restaurant voor het ontbijt, naast een speelzaal en gymzaal. Het hoofdgebouw kunnen onze gasten via een tunnel met aquariums bereiken, waardoor het strand gemakkelijk bereikt kan worden zonder een straat te moeten oversteken.

Het merendeel van onze gasten zijn heel tevreden met de aangeboden services voor gezinnen, en in geval van ontevredenheid proberen wij altijd een oplossing aan te bieden. In dit geval hebben wij u een ruime selectie van verschillende kamertypes in het hoofdgebouw, zoals een Suite zonder supplement, of een Suite of een Presidential Suite met Zeezicht tegen een klein supplement, aangeboden.

Wij vinden het jammer dat de ligging van uw kamer uw verwachtingen niet heeft overtroffen, maar onzes inziens zijn er veel redenen om u te helpen bij het ontdekken van deze smile. Wij hopen dat het gastronomisch aanbod met 8 restaurants, de kwaliteit van onze faciliteiten, zwembaden met zoet en zout water, een ruim animatie programma, het gehele team dat klaar staat om u te helpen, een ruime kamer met 2 slaap- en badkamers, woonruimte en terras, u ertoe helpt deze glimlach terug te vinden.

Wij zullen ons uiterste best doen om uw vakantie zo aangenaam mogelijk te maken en uw verwachtingen en die van alle families die besloten hebben ons te bezoeken dit jaar, te voldoen of zelfs te overtreffen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw feedback en wij zijn u dankbaar dat u ons hotel hebt gekozen om van uw vakantie te genieten. Het zou voor ons een genoegen zijn u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en ons team zal u graag helpen bij het kiezen van een kamertype naargelang uw wensen.

Met vriendelijke groet,

Super hotel, een regelrechte aanrader. Service TOP

FamilievdBos
3-5-2018

Prachtig hotel met mooie tuin, palmen, zwembaden (wel een beetje koud) ruimte genoeg rond het zwembad, mooie ligbedden. Goede verzorgde kamer, goed bed, ruim, met zitgedeelte met grote tv. Inloopkast, kitchenette met koelkast en ruime badkamer. Gratis kluisje, koffie- en theevoorziening. Ligging prachtig aan de boulevard, heel centraal aan de boulevard en strand. Een regelrechte aanrader! Het centrale gedeelte van het hotel leek op Burgers Bush, waterpartijen met Koikarpers en palmen. Diverse ontbijtruimten, restaurants. Bij het zwembad is het lunchrestaurant te duur voor de kwaliteit. Wij hadden alleen ontbijt geboekt. Restaurants te over in de omgeving waar je over het algemeen goed en goedkoop kunt eten. Vlak bij het hotel twee gezellig terrassen, pubs met iedere avond live muziek. Vergeet niet het eiland te bekijken, dit is beslist de moeite waard.

Gereisd Met partner in april 2018
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 14-5-2018

Geachte Familie vd Bos,

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Resort Hotel *L willen wij u graag bedanken voor het denle van uw ervaring in ons hotel.

Het is leuk te lezen dat u van uw vakantie bij ons hebt genoten. Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat onze gasten een unieke ervaring beleven. Een feedback als deze geeft ons de motivatie om dit telkens opnieuw mogelijk te maken.

Wij hopen u in de toekomst terug te mogen verwelkomen. Ons team van Guest Relations helpt u graag met advies in verband met restaurants of informatie over het eiland.

Met vriendelijke groeten, Guest Relations Team

Super hotel, echte aanrader!

Lammers
1-3-2018

Prachtig hotel, van alle gemakken voorzien. Ruime, schone kamers. Ontbijt was heerlijk. Verder niet veel gebruik gemaakt van restaurants. Deze waren behoorlijk prijzig. Ligging perfect. Op loopafstand genoeg leuke eetgelegenheden. Strand voor het hotel is ook super. Helaas wel veel reservering van bedjes bij zwembad. Indien mensen geen bedje konden vinden hielp het personeel en werden handdoeken van lang gereserveerd bedjes gehaald.

Guest Relations, e-Business Administrator, Sat Mar 03 2018 10:38:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste deheer en mevrouw Lammers,

Vanuit het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring. Feedback als deze van u is zeer fijn om te lezen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Sushi, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princesa Yaiza in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princesa Yaiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.