Hotel Princesa Yaiza *****

Overrated

Catherine VG, 25-1-2018

Vriendelijke bediening.

Zwembaden ondermaats.

Eetgelegenheden alleen binnen buiten 1 restaurant dat direct vol zat.

Algemeen niet al zijn sterren waard.

Prachtig

Job Muis, 18-12-2017

Hotel is echt een plaatje, alles is tot in de puntjes geregeld! uitstekende service. Ontbijt is zeer veelzijdig, voor iedereen meer dan genoeg. Bedden zijn prima, je kunt zelfs kussen en dekbedden, dekens etc. bijbestellen:). De kamer wordt twee keer per dag schoon gemaakt, je krijgt dus simpelweg de kans niet om er een zooitje van te maken:) De ligging is perfect, op loopafstand van alles wat playa blanca te bieden heeft. Mooi strand, prachtig uitzicht!
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 25-12-2017

Geachte Meneer Muis,

Het was een genoegen u te kunnen verwelkomen.

In de naam van het hele Princesa Yaiza team willen wij u van harte bedanken voor uw vriendelijke woorden.

Het doet ons deugd te horen dat u zo van uw vakantie heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Elke Puttemanns - Guest Relations

Gewoon doen, echt super!!!

Familie uit Dilbeek, 21-8-2017

We kunnen echt geen negatieve punten meegeven. Is de 2de maal dat we naar dit hotel gaan en weer was alles perfect in orde.

Lekker eten, goede service en onthaal in eigen taal, geen noodzaak maar wel een leuke verrassing.

Voor ons het beste hotel van Lanzarote!

Beste gast,

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Resort Hotel willen wij u graag bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het is fijn te lezen dat u hier heeft genoten van een leuke tijd. Wij doen er alles aan om het verblijf van onze gasten tot een unieke ervaring te maken. Een feedback als deze motiveert ons om dit elke keer opnieuw weer mogelijk te maken.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet om het team van Guest Relations om advies te vragen indien u op zoek bent naar restaurants en plaatsen die een bezoek waard zijn.

Over the top luxe!

Familie uit Brandevoort, 10-8-2017

Luxer, mooier en fijner dan in Princesa Yaiza gaat het niet worden.Zo luxe, zo vriendelijk en gastvrij, zo servicegericht en zo'n fijne ambiance.In alle opzichten over the top luxe!

Daarbij ligt dit ook nog aan zo'n mooi stuk wit strand met heldere aquablauwe zee met een prachtige onderwaterwereld van tropische prachtige vissen!

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat u een fijne vakantie gehad hebt en dat u heeft kunnen genieten van al de luxe die het hotel te bieden.

Namens het voltallige personeel van Princesa Yaiza Resort Hotel willen wij u bedanken voor deze positieve feedback. En wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Steffi Hofman - Guest Experience Team Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L

Super hotel met uitstekende service

Jessica, 29-7-2017

Schone, ruime kamers. Wij hadden half pension, prima bufferts met voldoende afwisseling.

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel.

Wat onze formules betreft, beschikken wij naast de formule half pension ook over half pension deluxe. Met de formule half pension heeft u toegang tot onze 3 buffet-restaurants (Internationaal, Italiaans en Mexicaans buffet) en krijgt u korting in onze 4 à la carte restaurants (Spaans, Italiaans, Japans en Gourmet restaurant). De formule half pension deluxe geeft u toegang tot zowel onze 3 buffet-restaurants als onze 4 à la carte restaurants. Ook wordt bij deze formule de minibar in de kamer dagelijks aangevuld. Naast half pension en half pension deluxe is het mogelijk om enkel kamer met ontbijt te boeken.

Steffi Hofman - Guest Experience Team Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L

Goed: Leuke zwembaden, veel entertainment voor jonge kinderen in Kikoland (Kiko en Cooky en Hooky). In het zwembad is er veel opblaasspeelgoed dat is achtergelaten door vorig bezoekers. Dat kan gewoon worden gebruikt. Ook over badlakens wordt niet moeilijk gedaan en die kunnen iedere keer worden omgewisseld. De voetbalschool die er iedere dag was tussen 10:00 - 12:00 uur was erg leuk. De verschillende buffetrestaurants zijn erg goed en compleet qua aanbod. Vooral het ontbijt is erg uitgebreid. Het hotel doet niet moelijk over het gebruik van de koelkast voor eten uit de nabijgelegen supermarkt. Met een verjaardag (van partner of kind) is het hotel op verzoek zéér attent en flexibel om mee te denken.

Niet goed: Het zwembad heeft geen glijbanen en een aantal zwembaden kan koud zijn, omdat het niet verwarmd is. Ook de wind kan parten spelen, waarmee het op sommige plaatsen rondom de ligbedden kan "waaien". De ruimte met tafeltennis en spellen worden niet goed opgeruimd en is heel warm.

Beste gast,

Kikoland is toegankelijk voor kinderen vanaf 3 jaar, een hele dag staan er heel wat leuke activiteiten ingepland. Voor kinderen jonger dan 3 jaar, hebben we Baby Kikoland waar de peuters opgevangen worden door gediplomeerde kinderbegeleiders. Het hotel beschikt tevens over een indoor speeltuin met ballenbad en glijbanen waar kinderen onder toezicht van begeleiders kunnen spelen.

Het hoofdgebouw beschikt over een verwarmd zoetwater zwembad en kinderzwembad, een niet verwarmd zoutwater zwembad en 2 jacuzzi’s (één voor kinderen en één voor volwassenen). In onze familievleugel (blok D) bevindt zich eveneens een verwarmd zwembad. Ook Kikoland beschikt over een groot verwarmd zwembad en een aantal kleinere verwarmde zwembaden.

Het team van het Guest Relations departement staat dagelijks ter uw beschikking voor het organiseren van attenties voor verjaardagen, huwelijksverjaardagen of andere verrassingen en aangelegenheden. U kan het Guest Relations departement reeds voor uw aankomst contacteren via info@princesayaiza.com, wij kijken er al naar uit u te mogen verrassen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gewoon geweldig!

Wendy, 1-5-2017

Wat een heerlijk hotel! Zeer ruim opgezet en daardoor valt je de mensenmassa niet op. Voor iedere leeftijd valt er meer dan voldoende te beleven. Kamers zijn zeer netjes en schoon. Problemen (onze airco kreeg lekkage) worden binnen 10 minuten opgelost. Mooie restaurants, fantastische zwembaden. Kortom, niets dan lof!!
Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L, e-Business Administrator, 5-5-2017

Geachte gast,

Wat ontzettend fijn te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad bij ons in Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L en zo heeft kunnen genieten van de restaurants, uw kamer en de zwembaden.

Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen en wij zullen in de tussentijd uw complimenten delen met het gehele team.

Met vriendelijke groet,

Ilse Hontelé - Guest Relations

een Super vakantie om niet te vergeten !!

Dirk Basteleurs, 14-3-2017

enkele trips maken bijv. naar het huis van Cesar Manrique, cactustuin, eilandrondrit enz... echt mooi om zien !! een heerlijk en rustig eiland ! we zijn er in 2016 tweemaal naartoe geweest eens in april en eens in juli , we gaan dit jaar opnieuw naar ginder , echt de moeite waard !! Het hotel zelf is een echte aanrader , niet goedkoop , maar super service, vriendelijk en gedienstig personeel , lekker eten , prachtige suites en kamers .

Geachte,

Het was voor ons een groot genoegen om u te mogen ontvangen en we zijn blij om the horen dat u zo onder de indruk bent van ons hotel, en een fijne vakantie heeft gehad.

We hopen u in de toekonst weer te verwelkomen.

Guest Relations Department

Super!

Vanessa, 26-2-2017

Het is een top-hotel!! Niets op aan te merken! Alleen als je met kleine kindjes gaat is bijboeken half pension geen overbodige luxe!!

Koekie, hoekje en kiko zijn top! Onze kindjes spreken er nog steeds van!

Ook de boot nemen naar fuerteventura is een aanrader!!

Jammer dat het hotel zo duur is, anders ging ik dadelijk terug!!

Geachte,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Vanuit Princesa Yaiza zijn wij blij om te horen dat u en de kinderen het zo naar hun zin hebben gehad.

Wij kijken ernaar uit uw volgend jaar weer te mogen verwelkomen.

Guest Relations Department

Schitterend hotel !

Jeanquart, 24-2-2017

Dit hotel heeft alles wat nodig is voor een vakantie op topniveau. De kamers zijn zeer ruim, de bediening is prima en de diverse restaurants zijn stuk voor stuk de moeite van het proberen waard. Een aanrader!

Geachte,

Graag willen we u bedanken dat u de tijd heeft genomen om u ervaring in het hotel met ons te delen . Het doet ons deugd te lezen dat u zo van uw vakantie bij ons heeft genoten en dat alle restaurants een aanrader zijn.

Hopelijk mogen we jullie binnekort nogmaals ontvangen.

Guest Relation Department

We hebben een aantal aanbieders voor Princesa Yaiza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princesa Yaiza in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princesa Yaiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Princesa Yaiza scoort een 8.97 uit 10 op basis van 147 reviews.