Vakantiepark HL Club Playa Blanca

Vakantiepark HL Club Playa Blanca
8,2

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor HL Club Playa Blanca voor je op een rij gezet:

377 reviews over Vakantiepark HL Club Playa Blanca in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische vakantie gehad.

Corrie Muizer
12-10-2018
  • Onderkomen8

De ligging was goed.De schitterende tuinen en de leuke bungalowtjes waren top.

Wat minder vinden wij, dat we er s'morgens rond 12 uur waren, en we pas stipt om 3 uur de sleutel kregen, terwijl de bungalow al lang klaar was.

Eten goed, met thema's (Mexicaans, Chinees) en goed warm.

Het hele park was wel heuvelachtig. ( voor mensen, slecht ter been wat minder geschikt)

Het management, Comercial, 18-10-2018

Beste Corrie Muizer,

Hartelijk dank voor uw positieve review over HL Club Playa Blanca.

Fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, en van de schitternde tuinen.

Om variatie te bieden hebben wij een thema restaurant Mexicaans/Chinees en een internationaal buffet. Wij zijn blij te lezen dat u hiervan genoten heeft.

Aangaande de check-in tijd, wij streven ernaar om de check-in tijd altijd te vervroegen indien dit mogelijk is.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in HL Club Playa Blanca.

Het management

Een goede week met het gezin

Norah
9-10-2018
  • Onderkomen9

Het hotel beschikt over comfortabele en lichte kamers die zeer aangenaam zijn. Er is een goed terras en de basis dingen om te leven. In het restaurant is er veel ruimte en de bediening is beleefd, maar het eten kan veel verbeteren in kwaliteit en variatie, het vlees is erg laag. Het zwembad is erg leuk en het animatieteam speelt altijd games en wedstrijden, ze zijn erg goed jongens en meisjes, altijd glimlachend. Ook het tropycal-feest is brutaal en erg grappig, heel erg bedankt aan alle animators met genegenheid. Het strand is dichtbij en het centrum van de stad ook. Het is een zeer aan te bevelen plaats als je met het hele gezin reist.

Het management, Comercial, 16-10-2018

Beste Norah,

Wij danken u voor uw goede review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat u en uw familie zo hebben genoten van de kamers, ons personeel het zwembad en met name van ons animatie team.

Aangaande het eten we streven er voordurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij HL Club Playa Blanca.

Veel zon en plezier

Elena
1-10-2018
  • Onderkomen8

We genieten erg van dit hotel. Het zijn de laatste dagen en we zijn er zeker van dat we zullen terugkeren. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en beleefd, vooral de meisjes en animatiemannen, die heel goed zijn met de kinderen en altijd een glimlach voor je hebben. Er is een miniclub voor de kleintjes en activiteiten voor het hele gezin. We willen het animatieteam speciaal bedanken omdat ze onze vakanties echt veel beter hebben gemaakt. Zonder twijfel is het een zeer bekende plaats en ten zeerste aanbevolen voor kinderen. We zouden terugkeren naar dit hotel

Beste Elena,

Hartelijk dank voor uw positieve review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

En met name dat u ons animatie team zo goed beoordeeld, de miniclub en de activiteiten die dagelijks voor het hele gezin worden georganiseerd.

Wij zouden u graag in de toekomst nogmaals willen verwelkomen.

Met Hartelijke groet,

Het Management

Goed gelegen, familiehotel.

Robb
24-9-2018
  • Onderkomen8

De kamers zijn comfortabel en ruim, hoewel ze wat renovatie nodig hebben. Ook het restaurant dat oud is en je kunt zien dat de tafels erg oud zijn, maar het is ruim en het eten is prima, maar het is een beetje repetitief. Het personeel is zeer beleefd en de receptie meisjes zijn erg leuk. Een knuffel en een speciale groet aan de animatie- en entertainment-jongens voor altijd goed werk geleverd. De meisjes zijn erg aardig en hebben altijd een glimlach voor je. Een zeer aan te bevelen plaats als je met kinderen reist.

Beste Robb,

Hartelijk dank voor uw recensie over uw verblijf in HL Club Playa Blanca.

Fijn te lezen dat u de ruime comfortable kamers waardeert, het eten en ons personeel.

Daarnaast zijn wij erg blij te lezen dat u in het bijzonder heeft genoten van het animatie team en van het werk wat zij leverden.

Ook informeren wij u graag dat er volgend jaar een renovatie zal plaats vinden en hierbij het restaurant ook aangepakt zal worden.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.

Fam. Van Galen
18-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig resort, alles was heel schoon, het eten was heerlijk, personeel behulpzaam en vriendelijk, animatie was erg goed,heerlijke vakantie gehad!!!

Beste familie van Galen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een heerlijke vakantie bij ons en met name van ons vriendelijke personeel, het eten en ons animatie team.

Wij hopen u en uw familie weer mogen te verwelkomen in de toekomst.

Het management

Een leuk hotel met veel entertainment.

Kiarah
17-9-2018
  • Onderkomen8

We hebben een zeer aangenaam verblijf in dit hotel doorgebracht. De kamers zijn een beetje oud, maar ze zijn comfortabel en groot. Het restaurant is ruim, maar het eten is een beetje repetitief en er zijn heel weinig echt vers en goed eten. Het zwembad is goed en de animatie is geweldig om elke dag toernooien en activiteiten te doen. We houden van waterpolo !! De netheid van het hotel kan verbeteren, maar over het algemeen is het een leuke plek voor een gezin.

Beste Kiarah,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in HL Club Playa Blanca.

We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Ook informeren wij u graag dat er volgend jaar een renovatie zal plaats vinden en hierbij de kamers en het restaurant ook aangepakt zullen worden.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u genoten heeft van de activiteiten die ons animatie team elke dag weer voor u organiseert.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in HL Club Playa Blanca.

Met Vriendelijke Groet,

Het management,

Een erg leuke week

Adam
12-9-2018
  • Onderkomen9

Het is een leuk hotel hoewel een beetje oud. Maar de kamers zijn groot en comfortabel. Het restaurant moet worden opgeknapt, maar het is ook groot. Het zwembad is breed en met een goede oriëntatie. Het animatieteam is geweldig en ze spelen altijd games rond het zwembad, er is ook een zeer goede mini-club service voor kleine kinderen. Veel dank aan de animators en voor dat tropische feest waar we veel dansen. We zullen terugkeren!

Het management, Comercial, 20-9-2018

Beste Adam,

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel HL Club Playa Blanca.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een vakantie bij ons en met name van de Tropical Party en animatie.

Het hotel heeft een verbouwing op de planning staan (volgennd jaar) waar ook het restaurant wordt aangepakt

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Het management

Mijn zoon zn aller eerste vakantie en het was top!

Claudia en Yordi
31-8-2018
  • Onderkomen7

Wat een heerlijk hotel!! Personeel is vriendelijk, het eten is heerlijk en gevarieerd! De activiteiten zijn hartstikke goed geregeld. En alles is keurig schoon en fris!

Wel vind ik het wat glad bij het zwembad en ik mis een midnight snack.

Het management, Comercial, 20-9-2018

Beste Claudia en Yordi,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in HL Club Playa Blanca te boordelen.

Fijn te lezen dat u de ruime kamers en ons personeel waardeert.

Wij informeren uw graag dat er een renovatie op de planning staat waar wij ook de tegels van het zwembad zullen aanpassen.

Hopelijk kunnen wij u nogmaals verwelkomen in één van onze hotels.

Het management

Leuke vakantie gehad, erg genoten!

Berkenbosch
30-8-2018
  • Onderkomen9

Eten was goed, maar had iets diverser gekund. Bungalows waren goed, genoeg ruimte, alleen handdoeken roken niet lekker en drogen niet af. Rest ok en 1 dag hadden we geen wc-papier meer. Animatie team was goed, niet overweldigend en geen druk om te participeren in alle activiteiten, prima!

Het management, Comercial, 12-9-2018

Beste Berkenbosch,

Hartelijk dank voor uw reactie over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons en de bungalows en ons animatie team als goed heeft beoordeeld.

Uw opmerkingen aangaande het eten en de handdoeken zullen wij intern bespreken zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Charlie Annika en Kim animatie was top

Fam Niekamp
30-8-2018
  • Onderkomen7

Mensen met passie super leuke vakantie gehad lekker eten leuke mensen en een top animatie team !!!!!!!!!

Het management, Comercial, 12-9-2018

Beste Fam. Niekamp,

Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de de animatie waardeert.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Club Playa Blanca of in één van onze andere hotels.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark HL Club Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark HL Club Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.