Vakantiepark HL Club Playa Blanca

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
Vakantiepark HL Club Playa Blanca

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor HL Club Playa Blanca voor je op een rij gezet:

360 reviews over Vakantiepark HL Club Playa Blanca in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

Coby, 12-5-2018
  • Onderkomen8

Ter gelegenheid van mijn 60e verjaardag zijn wij met de kinderen en kleinkinderen in de meivakantie een week op vakantie geweest.

De keus was gevallen op Bungalow club Playa Blanca een all inn vakantiepark, een mooi kleinschalig bungalow park met een schitterend aangelegde tuin.

Het eten was goed en gevarieerd en ik vond het zo leuk te zien hoe de kleinkinderen elke dag hun patatjes uitzochten haha.

Enig minpuntje vonden wij het steenkoude water in het zwembad, het zeewater was warmer.

We hadden ook het Dino waterpark bijgeboekt dat vonden de kinderen ook heel leuk en voordeel is dat je daar ook kan eten en drinken.

Er is een excursie geboekt naar de vulkaan met geisers en de kinderen hebben op een kameel gereden.

En we vlogen op Rotterdam dit is een kleine luchthaven en zo fijn om zo snel de buggy’s en bagage te hebben binnen 10 minuten stonden wij buiten.

Het management, Comercial, 14-5-2018

Beste Vanbregt,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u en uw kinderen + kleinkinderen een leuke tijd hebben gehad en genoten hebben van het water park in het zusterhotel HL Paradise Island.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen in HL Club Playa Blanca voor een weekje in familie er tussen uit!

Heerlijk!

Irene, 10-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Zeer vriendelijke mensen, zowel in restaurant als bij de receptie, de annimatie, het zwembad en schoonmaak. Het park lijkt wat verouderd, maar dat is geen groot probleem. Leuk zwembad. Annimatie voor jong en oud. Heerlijke plek om even lekker te nixen maar ook een mooie plek om uitstapjes te maken. Prachtige uitzichten. Bij aankomst stonden er hapjes en drankjes klaar. Pubers hebben ook genoten van deze vakantie als zijn er in parken als deze meer gezinnen met kleinere kinderen.
Het management, Comercial, 11-5-2018

Beste Irene,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een vakantie bij ons en ons personeel/service met een 10 beoordeelt.

Met onze ideale locatie (10 min wandelen naar het centrum en met 1 minuut van de snelweg) zijn wij een goede uitvalsplek voor iedereen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Aanrader

Thijs Pillen, 8-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk ruim huisje en eten was prima en faciliteiten ook prima op orde
Het management, Comercial, 10-5-2018

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons en het eten, de accomodatie en de locatie als goed beschouwt.

Hopelijk kunnen wij u en uw familie in de toekomst weer verwelkomen.

Rustig maar leuk!

Joel, 1-5-2018
  • Onderkomen8

Leuke en comfortabele pauze voor de zomer om je batterijen op te laden. We hebben gereisd als een gezin met drie kinderen en het was goed. Het hotel is groot en comfortabel en heeft goede gemeenschappelijke ruimtes. Het is een beetje ver van het strand, maar het is een goede optie als u een auto kunt huren om overal te geraken. Het is een leuke en leuke plek.
Het management, Comercial, 4-5-2018

Beste Joel,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en punten over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Vakanties zijn belangrijk om weer op te laden en tijd te spenderen met uw familie en gelukkig hebben wij als hotel u hierbij kunnen helpen.

Wij bieden ook een gratis shuttlebus aan om naar het strand te gaan die een aantal keer per dag gaat.

Wij hopen u en uw familie weer mogen te verwelkomen in de toekomst.

Het management

Een geweldige week met het gezin

Lily, 28-4-2018
  • Onderkomen10

Een speciale plek om te ontspannen en te genieten met je familie. De stad is dichtbij en er zijn veel winkels en restaurants. Het hotel is mooi en heeft een goed zwembad en goede diensten. Een groot all-inclusive restaurant en een normale drankoptie. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, het is een zeer professioneel team. De nachten zijn erg leuk met de shows en de wedstrijden. Een plek om van te genieten

Beste Lily,

Wij hopen u en uw familie weer mogen te verwelkomen in de toekomst.

Hl Club geweldig

Mirosh, 25-4-2018
  • Onderkomen10

We hebben genoten van een geweldige tijd in dit hotel met alles aangeboden door het all-inclusive regime. Veel eten en zeer goed gelegen. Er is een heel leuk animatieteam dat altijd heeft geprobeerd ons te helpen met alle informatie. Veel dank aan Mr. Alvaro voor het goed zorgen voor ons en al zijn team voor het geven van liefde aan onze kinderen.

Beste Mirosh,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf in HL Club Playa Blanca.

Goed te lezen dat jullie als gezin een leuke tijd hebben gehad bij ons.

En vooral dat de kinderen genoten hebben van de animatie en jullie van het eten.

Wij kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Prima

Fam. Maas, 24-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Over her algemeen best tevreden. Voor kinderen valt het tegen: weinig animatie, ook onduidelijk hoe,wat,waar. Geen enkel bad is verwarmd due erg koud water in April, hoewel warm water was beloofd vanuit touroperator. Speeltuin slaat nergens op. Al met al erg genoten Van een lekkere vakantie tussendoor. Hygiene is prima!! Eten ruim voldoende aanbod.

Beste Familiie Maas,

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel HL Club Playa Blanca.

Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een vakantie bij ons en met name van het eten daar wij met verschillende thema avonden voor ieder wat wils proberen te hebben.

Aangaande de animatie we streven er voortdurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen,

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Warm welkom

Claudia, 18-3-2018
  • Onderkomen10

Dankzij jullie toch een fantastische vakantie gekregen nadat wij op de luchthaven te horen kregen dat ons hotel gesloten was voor een verbouwing wij hadden al geboekt in juli 2017 en moesten dit vernemen op de luchthaven. We zijn uit eindelijk met de boot van fuerteventura naar lanzarote gevaren en bij jullie terecht gekomen . We hebben het super gehad
Het management, Comercial, 20-3-2018

Beste Claudia,

Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca

Wij zijn erg blij te lezen dat u alsnog een goede vakantie heeft gehad!

En vooral dat u onze service met een 9 beoordeeld daar ons team zijn best doet om het een ieder naar zijn zin te maken!

Hopelijk kunnen wij u en uw gezin in de toekomst weer verwelkomen in 1 van onze hotels.

Het management

Geweldige huwelijk jubileum reis met vijf

Koeleman, 9-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

al kwamen wij helaas 1 dagje later door een storm vliegveld dicht !We kwamen bij jullie omdat we 25 jaar getrouwd zijn en werden bij aankomst verrast met champagne en leuke snackjes in onze bungalow ,om die rede, super bedankt daar voor. we hebben een prachtig week gehad we vonden vooral die lieve dame met staartje in bij de receptie geweldig vriendelijk dank u .heerlijk gegeten en echt genoten van de echt prachtige tuin met cactussen ,het zwembad ,Ligging van de bungalows enzovoort alles eigenlijk. Leuk plaatsje ook met mooie lange promenade aan de zee ,Echt heerlijk van de zon genoten en naar de vulkaan geweest
Het management, Comercial, 12-3-2018

Beste Familie Koeleman,

Hartelijk dank dat u ons heeft gekozen om uw huwelijks jubileum en vakantie bij ons te vieren.

Wij zijn blij te lezen dat wij u positief hebben kunnen verassen bij aankomst dat u heeft genoten van het park, de omgeving en het personeel.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen voor een goed verblijf.

Het management

Ruimschoots de de moeite waard .

Ted, 6-3-2018
  • Onderkomen7

HL Club Playa Blanca is een mooi aangelegd resort met bij alle bungalows mooie beplanting (veel cactussoorten en natuurlijk palmbomen). De bungalows zijn wel toe aan wat renovatie. Er worden zowel overdag als 's-avonds de nodige activiteiten georganiseerd voor zowel kinderen als volwassenen. Vriendelijk personeel in zowel de receptie, restaurant (eetzaal) als de rest van het complex).

Strand, boulevard op loopafstand (ca. 15 min). Playa Blanca heeft een mooie kilometerslange wandelboulevard met veel restaurants en winkels. Lanzarote is ook leuk om met de auto te verkennen. De wegen zijn zeer goed onderhouden en de plaatsen worden prima aangegeven.

Het management, Comercial, 8-3-2018

Beste Ted,

Hartelijk dank voor het delen van uw review bij HL Club Playa Blanca en Lanzarote.

Wij zijn blij te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad en onze beplanting en personeel als goed beoordeeld.

Wij hebben in de planning het hotel te renoveren in 2019 waarbij de bungalows worden aangepast, net als de rest van het complex.

Hopelijk kunnen wij u dan weer verwelkomen!

Het management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark HL Club Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark HL Club Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark HL Club Playa Blanca scoort een 8.03 uit 10 op basis van 396 reviews.