Vakantiepark
8,3

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Lanzarote ligt HL Club Playa Blanca. De hele dag door worden er activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden. Houd er rekening mee dat het zwembad niet verwarmd is en dus niet heel warm is in bepaalde perioden. Het strand en de boulevard zijn op loopafstand. Een leuke excursie doen? Ga een dagje naar de vulkaan.

We hebben een aantal aanbieders voor HL Club Playa Blanca voor je op een rij gezet:

383 reviews over Vakantiepark HL Club Playa Blanca in het Nederlands

• Onderkomen7
  • Onderkomen7

Prachtig park met best ruime bungalows. Bungalows hebben een eigen terras wat ideaal is met kleine kinderen. Mooie aangelegde tuintjes die goed werden onderhouden. Bungalows zijn wel gedateerd maar worden erg goed schoongemaakt. Bedden kunnen inderdaad wel beter. Personeel zijn hardwerkende mensen die erg vriendelijk zijn en lief voor de kinderen. Eten is heel erg goed!! Zwembad is mooi aangelegd. Leuk kinderbad en 1 van de zwembaden was verwarmd. Animatie voor de kinderen en volwassen is ook erg goed. Onze kinderen waren te jong voor animatie maar vanaf de zijlijn te hebben gezien was dit erg leuk en bracht het veel gezelligheid! Onze complimenten!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Het management, Comercial, 6-3-2019

Beste Elisa,

Hartelijk dank voor je review over jullie verblijf in HL Club Playa Blanca.

Goed te lezen dat jullie als gezin een leuke tijd hebben gehad bij ons.

En vooral dat jullie genoten hebben van de tuinen, de bungalow en onze activiteiten.

Wij kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Super!!

Lizet,
10-2-2019
  • Onderkomen8

Prachtig aangelegd hotel en heel schoon. Zeer vriendelijk personeel.De appartementen liggen heel erg verspreid en het kan zijn dat je een behoorlijk stukje moet lopen daar naar toe. Verder een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Het management, Comercial, 20-2-2019

Beste Lizet,

Hartelijk dank voor je goede review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat je een geweldige vakantie hebt gehad bij ons.

Hopelijk kunnen we je in de toekomst wederom verwelkomen!

Het management

prima als je eenmaal uit bed bent.

Hans Dijkink,
24-12-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2
  • Activiteiten6

Prachtig park, een kwartier lopend van de zee. Lekker en gevarieerd eten. Huisjes wat gedateerd en bedden moeten nodig worden vernieuwd (rugklachten)

Het management, Comercial, 24-12-2018

Beste Hans Dijkink,

Hartelijk dank voor uw recensie over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Dit jaar gaan wij renoveren waardoor de bungalows vernieuwd zullen worden, Wij vinden het spijtig te lezen dat de bedden niet naar uw smaak waren bij de receptie hebben wij op aanvraag ook toppers beschikbaar.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer verwelkomen!

Super

Dick,
14-12-2018
  • Activiteiten8

Was super. Goed appartement, prachtig aangelegd complex. Vlakbij gezellige boulevard . Wij gaan zeker nog eens terug.

Het management, Comercial, 19-12-2018

Beste Dick,

Fijn te lezen dat u en uw partner een supervakantie hebben gehad bij ons!

Wanneer u weer terugkomt bij ons neemt u dan gerust contact met ons op voor eventuele kamer wensen.

Hopelijk tot snel.

Nog een keer!

J.scheerman,
1-12-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Mooi complex,relaxte sfeer,goed eten,en mooi weer.

Leuk dorpje met een kilometers lange boulevard.

Het management, Comercial, 19-12-2018

Beste heer Scheerman,

Hartelijk dank voor uw goede review over uw verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad met uw partner en de animatie, ligging, service en eten en drinken als goed heeft beoordeeld.

Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer verwelkomen in HL Club Playa!

Fantastisch!

Stefanie,
5-11-2018
  • Activiteiten8

Nette en schone accomodatie. Erg leuke animatie voor kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018
Het management, Comercial, 15-11-2018

Beste Stefanie,

Wij danken u voor uw goede review over HL Club Playa Blanca.

Fijn te lezen dat u een fantastisch verblijf bij ons heeft gehad.

En dat u met name heeft genoten van de schone accomodatie en ons animatieteam.

Fantastische vakantie gehad.

Corrie Muizer,
12-10-2018
  • Activiteiten8

De ligging was goed.De schitterende tuinen en de leuke bungalowtjes waren top.

Wat minder vinden wij, dat we er s'morgens rond 12 uur waren, en we pas stipt om 3 uur de sleutel kregen, terwijl de bungalow al lang klaar was.

Eten goed, met thema's (Mexicaans, Chinees) en goed warm.

Het hele park was wel heuvelachtig. ( voor mensen, slecht ter been wat minder geschikt)

Gereisd met vrienden in september 2018
Het management, Comercial, 18-10-2018

Beste Corrie Muizer,

Hartelijk dank voor uw positieve review over HL Club Playa Blanca.

Fijn te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, en van de schitternde tuinen.

Om variatie te bieden hebben wij een thema restaurant Mexicaans/Chinees en een internationaal buffet. Wij zijn blij te lezen dat u hiervan genoten heeft.

Aangaande de check-in tijd, wij streven ernaar om de check-in tijd altijd te vervroegen indien dit mogelijk is.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in HL Club Playa Blanca.

Het management

Een goede week met het gezin

Norah,
9-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

Het hotel beschikt over comfortabele en lichte kamers die zeer aangenaam zijn. Er is een goed terras en de basis dingen om te leven. In het restaurant is er veel ruimte en de bediening is beleefd, maar het eten kan veel verbeteren in kwaliteit en variatie, het vlees is erg laag. Het zwembad is erg leuk en het animatieteam speelt altijd games en wedstrijden, ze zijn erg goed jongens en meisjes, altijd glimlachend. Ook het tropycal-feest is brutaal en erg grappig, heel erg bedankt aan alle animators met genegenheid. Het strand is dichtbij en het centrum van de stad ook. Het is een zeer aan te bevelen plaats als je met het hele gezin reist.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Het management, Comercial, 16-10-2018

Beste Norah,

Wij danken u voor uw goede review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat u en uw familie zo hebben genoten van de kamers, ons personeel het zwembad en met name van ons animatie team.

Aangaande het eten we streven er voordurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij HL Club Playa Blanca.

Veel zon en plezier

Elena,
1-10-2018
  • Activiteiten10

We genieten erg van dit hotel. Het zijn de laatste dagen en we zijn er zeker van dat we zullen terugkeren. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en beleefd, vooral de meisjes en animatiemannen, die heel goed zijn met de kinderen en altijd een glimlach voor je hebben. Er is een miniclub voor de kleintjes en activiteiten voor het hele gezin. We willen het animatieteam speciaal bedanken omdat ze onze vakanties echt veel beter hebben gemaakt. Zonder twijfel is het een zeer bekende plaats en ten zeerste aanbevolen voor kinderen. We zouden terugkeren naar dit hotel

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Het management, Comercial, 8-10-2018

Beste Elena,

Hartelijk dank voor uw positieve review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

En met name dat u ons animatie team zo goed beoordeeld, de miniclub en de activiteiten die dagelijks voor het hele gezin worden georganiseerd.

Wij zouden u graag in de toekomst nogmaals willen verwelkomen.

Met Hartelijke groet,

Het Management

Goed gelegen, familiehotel.

Robb,
24-9-2018
  • Activiteiten10

De kamers zijn comfortabel en ruim, hoewel ze wat renovatie nodig hebben. Ook het restaurant dat oud is en je kunt zien dat de tafels erg oud zijn, maar het is ruim en het eten is prima, maar het is een beetje repetitief. Het personeel is zeer beleefd en de receptie meisjes zijn erg leuk. Een knuffel en een speciale groet aan de animatie- en entertainment-jongens voor altijd goed werk geleverd. De meisjes zijn erg aardig en hebben altijd een glimlach voor je. Een zeer aan te bevelen plaats als je met kinderen reist.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Het management, Comercial, 8-10-2018

Beste Robb,

Hartelijk dank voor uw recensie over uw verblijf in HL Club Playa Blanca.

Fijn te lezen dat u de ruime comfortable kamers waardeert, het eten en ons personeel.

Daarnaast zijn wij erg blij te lezen dat u in het bijzonder heeft genoten van het animatie team en van het werk wat zij leverden.

Ook informeren wij u graag dat er volgend jaar een renovatie zal plaats vinden en hierbij het restaurant ook aangepakt zal worden.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark HL Club Playa Blanca in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark HL Club Playa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.