Vakantiepark HL Club Playa Blanca

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op het Spaanse eiland Lanzarote ligt HL Club Playa Blanca. De hele dag door worden er activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden. Houd er rekening mee dat het zwembad niet verwarmd is en dus niet heel warm is in bepaalde perioden. Het strand en de boulevard zijn op loopafstand. Een leuke excursie doen? Ga een dagje naar de vulkaan.

451 reviews over Vakantiepark HL Club Playa Blanca

• 2019
    10Marcella Aantjes15-12-2019

Fantastisch verblijf zeker een aanrader

Geweldig hotel veel te doen voor kinderen en volwassenen super goed eten prachtige kamer en SUPER personeel ik ga zeker terug

• 10Onderkomen

Het management, Comercial, 18-12-2019

Beste Marcella,

Hartelijk dank voor je goede review en score over het verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca!

Wij zijn erg blij te lezen dat de vakantie goed bevallen is en met name mede dankzij ons personeel.

Wij hopen jullie weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Joël10-12-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prima hotel, ligging perfect dicht bij het strand 10 minuten lopen van de boulevard. Of je kan met de bus gratis er naar toe. Schone kamer bedden lagen goed. Eten is perfect en afwisselend. Animatie is leuk en de shows in de avond zijn ook leuk.

• 9Onderkomen

Het management, Comercial, 11-12-2019

Beste Joël,

Hartelijk dank voor je goede review over je verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat jullie je goed vermaakt hebben bij ons en het hotel, de ligging en de animatie met een 10 hebben beoordeeld!

Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in november 2019

• 9peter24-11-2019

top bangelijk eten

goed hotel leuke bungalows

Het management, Comercial, 28-11-2019

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te zien dat je ons hotel en voornamelijk het eten en de activiteiten als goed hebt beoordeeld.

Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 4Gertjan Waalboer21-08-2019

Zeer tegenvallende faciliteiten & vies zwembad

Absoluut geen 4* waard... Onze bungalow: doorgelegen bedden, een krakkemikkig opvouwbed met een paar boorden erop geschroefd voor een kind. Kussens van de bank aan de achterkant helemaal kapot, versleten, koelkast heeft een vriezer, maar het "klepje" om de vriezer te sluiten ontbreekt. Airco draait volle toeren, maakt een hoop geluid maar geeft NUL verkoeling. De achterdeur naar een open "binnenplaatsje" past zo slecht dat met 1 ruk vanaf de buitenkant de deur open is. Dat maakt natuurlijk niet zoveel uit als je op een omheind complex zit. Echter kan iedereen zomaar het terrein oplopen en bij de bungalows komen. Ben er nu 10 dagen, nog geen beveiliger gezien....... Het zwembad is 's ochtends om 10:00 al niet helder, gedurende de dag wordt dit uiteraard alleen maar erger. Er zweven door het bad zwarte deeltjes, dag in dag uit(men 'stofzuigt' het bad niet denk ik). Achterhaald -> NIET DOEN

• 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Het Management, Comercial, 14-09-2019

Beste Gertjan Waalboer,

Wij vinden het spijtig te lezen dat je niet hebt genoten van je vakantie.

Wij kunnen ons helaas niet in je opmerkingen vinden daar wij dagelijks, zelfs meerdere keren per dag, schoonmaak van de publieke zones hebben. Met het hotel vol met gasten is het onmogelijk om het de hele dag spik en span te houden.

Momenteel zijn wij bezig met plannen voor mogelijke renovering.

Wellicht kunnen wij jullie in de toekomst verwelkomen in een van onze andere HL Hotels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maartje21-07-2019

Aanrader

Playa Blanca is een gezellig dorp. Mooie boulevard, fantastisch strand (helder water, de vissen zwemmen rond je benen) Aanrader! HL Playa Blanca Club is een mooi park, ruime bungalows, schoon, super goed eten, aardig personeel, enthousiast animatie team, shuttlebus naar strand is heel fijn, badlakens beschikbaar. Wat mindere puntjes: er moet grondig gerenoveerd worden. Binnendeuren/binnenmuren in bungalow in slechte staat, zwembadtegeltjes laten los, slechte ligbedden. Als dit allemaal is aangepakt is het een top verblijf! Gasten zijn voornamelijk Engels, enkele Duitsers, nog minder Nederlanders. Engelsen hebben andere gewoonten (alcohol in de ochtend, luidruchtig). Wat betreft het zwembad; niet geschikt voor kleine kinderen. Er is geen ondiep gedeelte. Hele bad is 1.30 diep. Ronde peuterbadje is saai, glijbaantje of spuitfiguur zou leuk zijn. Top vakantie gehad, indien gerenoveerd een echte aanrader!

• 8Activiteiten

Het management, Comercial, 22-07-2019

Beste Maartje,

Hartelijk dank voor je review over jullie verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf in het gezellige Playa Blanca.

Daarnaast vinden wij het fijn dat je ons park, het eten en ons personeel waaronder het animatie team als goed beoordeeld hebt.

De shuttle bus naar het strand is op een zonnige dag inderdaad ideaal!

Graag informeren wij je dat we plannen hebben om in de toekomst het een ander te renoveren waaronder het zwembad en bijbehorend meubilair.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in HL Club Playa Blanca en hopelijk mogen we jullie in de toekomst weer verwelkomen en verdienen we dan een 9+! :)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Remco Sonneveld27-04-2019

Super vakantie !

Dit is een mooi,ruim en gezellig park. Overal was het personeel even vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg goed en gevarieerd. De bungalow was prima met 2 slaapkamers met lekkere grote bedden. Een shuttlebus bracht je naar het aqua park of naar het strand en lopend ben je na 15 minuten al op de gezellige boulevard. Een hoop gezien van dit eiland via goed georganiseerde excursies. Dit hotel is een echte aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug !!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Het management, Comercial, 04-07-2019

Beste Remco,

Hartelijk dank voor je goede review over HL Club Playa Blanca!

Wij zijn blij te lezen dat het jullie hebben genoten van het eten, de ruime bungalows, de vriendelijkheid van het personeel en het eiland zelf.

De shuttle bus service is erg handig voor een stranddagje maar inderdaad het centrum is vlakbij!

Wij kijken ernaar uit jullie weer te mogen verwelkomen in de toekomst!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Geert15-04-2019

Genoten

Wij hebben hier echt genoten. De accomodaties waren wel verouderd maar zeer schoon. Het eten was goed. Elke dag een ander land als thema en vers bereid op de grilplaat. Wij hebben genoten en denken er over na om nog een keer terug te gaan.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Het management, Comercial, 18-04-2019

Beste Geert,

Fijn om je positieve recensie te lezen over ons hotel!

Wij zijn erg blij te lezen dat ons hotel en jullie vakantie goed bevallen is.

Hopelijk kunnen wij jullie in de nabije toekomst weer verwelkomen in HL Club Playa Blanca.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7M.van Es29-03-2019

Prima verblijf

Het park ligt op een mooie locatie, gratis shuttlebus goed eten, erg gevarieerd enige minpunt is dat all inclusieve niet helemaal klopt, je moest voor veel dingen extra betalen, zelfs je eigen waterfles mocht je niet bijvullen maar je moest er 1 kopen bij de receptie. Verder was de handoekenservice voor het zwembad wel erg fijn!

Het management, Comercial, 10-04-2019

Beste M. van Es,

Hartelijk dank voor jullie bezoek in HL Club Playa Blanca.

Wij zijn blij te lezen dat jullie genoten hebben van de locatie de faciliteiten als de gratis shuttle bus.

Met spijt lezen wij dat de waterfles niet bijgevuld mocht worden, dit zullen wij intern bespreken.

Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Hanneke van der hoeff22-03-2019

Ditjaarzeker nog een keer

Een heerlijke plek met supervriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. De huisjes ruim met heerlijke bedden en lekker schoon. Het terrein goed verzorgd.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Het management, Comercial, 28-03-2019

Beste Hanneke,

Fijn dat jullie voor ons hotel hebben gekozen!

Ook erg fijn om te lezen dat we jullie dit jaar weer mogen verwelkomen!

Neem gerust contact met ons op voor eventuele kamerwensen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Geert Bressers22-03-2019

schitterend

Schitterend gewoon. Leuk hotel vlakbij centrum. Lekker eten, veel afwisseling

• 10Onderkomen

Het management, Comercial, 28-03-2019

Beste Geert Bressers,

Dank voor jullie verblijf bij ons!

Wij zijn blij te lezen dat ons hotel en de locatie goed bevallen zijn!

Hopelijk kunnen wij jullie nogmaals verwelkomen!

Gereisd met partner in december 2018

11 tips over Vakantiepark HL Club Playa Blanca

• Ad, 03-01-2014

Tip, huur een auto voor de volle week. Wij hadden een Seat Ibiza voor 6 dagen voor EUR 162 gehuurd, gewoon direct via de receptie van het hotel. Dan is het aquapark en het strand makkelijk bereikbaar en tevens zijn de excursies naar timanfaya en de mirado lekker bereikbaar en betaalbaar

• Danny, 15-01-2013

All inclusive ben je idd na een week helemaal zat, maar dan kun je lekker eten in de restaurants beneden aa het strand. La Gondola bijvoorbeeld. Waterpark van het hotel moet je er niet bij boeken. Je hebt ook een waterpark die Lavapark heet en die is wel wat warmer.

• Joyce Verbakel, 05-08-2012

We hebben erg lekker gegeten op de boulevard bij Vulcan de Timanfaija. In het hotel handoekensevice aanwezig.

26 vragen over Vakantiepark HL Club Playa Blanca

• Peter, 10-01-2019

Wanneer zijn de renovatiewerkzaamheden?

Ik lees dat er renovatiewerken zullen plaatsvinden in 2019. Vanaf welke maand gaan deze werken plaatsvinden? Wij hebben interesse in jullie accomodatie voor begin maart. Zijn er dan reeds werken gestart? Alvast bedankt

Van duijn, 19-02-2019

Ik volg.. wij zijn vorig jaar oktober geweest en willen dit jaar nog een keer

• Leo, 03-06-2018

Bar

Hallo wij komen in de winter naar jullie park. Ik wil graag weten wat voor merk bier jullie in de tap hebben.

• Nicole Van der Kaaij, 02-04-2018

Babyvoeding

Is er in het hotel of ergens in de buurt olvarit potjes te verkrijgen?

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenChinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats