Hotel Hesperia Playa Dorada

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Playa Dorada voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Hesperia Playa Dorada in het Nederlands

• 9Carina07-09-2019

Heerlijk hier !

3e keer in dit hotel en het bevalt ons steeds beter. Neem vooral een luxe kamer met extra's het is zeker de moeite waard.

• 10Fam van Soest17-07-2019

Top vakantie gehad!!!

Wij zijn hier met onze boys van 6 & 8 jaar geweest, zijn net terug!!! Wat was het geweldig, iedere dag entertainment, voor jong en oud, mooie zwembaden!!! We hadden half pension geboekt, zag er netjes en verzorgd uit, alleen de borden hadden wel iets schoner gemogen, sommige waren nog vies, maar wij zijn heel makkelijk, dus gewoon een andere gepakt!!! Iedere avond live cooking en genoeg keus... Sochtends werd er ook voor je spiegelei /pannenkoek gebakken. Hotel heeft een perfecte ligging, tussen 2 havens in, en een leuke boulevard!!!! Hadden voor 3 dagen een auto gehuurd en zijn daarmee over het eiland getoerd!! Aanraders: Timanfaya, Texas rancho Park, noord tour, El golfo, kameel rijden enz...

10Ligging
    10Kamers
    10Kindvriendelijk
    10Zwembad

Guest Service Department, Guest Service Manager, 03-08-2019

Geachte Familie van Soest,

Ten eerste wil ik u hartelijk danken dat u voor ons hotel heeft gekozen en de tijd heeft genomen uw excellente commentar achter te laten op Zoover. Uw commentaar heb ik doorgegen naar betreffende afdelingen, een commentaar zoals die van u geeft altijd extra motivatie. Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote, Miranda Wasser Guest Service Department

Met jonge kinderen

• 4Hannelore09-07-2019

Verschrikkelijk

Wij gaan nooit mee terug! Het eten was niet lekker, geen variatie en koud. Het zwembad is klein en onaangenaam om te vertoeven. Belachelijk hoe met linten, compleet ongezellig, een afgebakende zone gemaakt wordt voor de VIP’s. Mag niet elke gast met respect behandeld worden dan? Aparte restaurants en ga zo maar door .... Als je dan toch VIP wil zijn, neem dan een beter hotel. Dit is geen vier sterren waard. De andere 4 * hotels in playa blanca zijn veel beter!!

2Service
    2Prijs/kwaliteit
    2Eten
    3Kamers
    3Kindvriendelijk
    3Zwembad
    3Hygiëne

Guest Service Department, Guest Service Manager, 03-08-2019

Geachte mevrouw Hannelore, Ten eerste wil ik u bedanken dat u voor ons hotel Hesperia Playa Dorada heeft gekozen en de tijd heeft genomen uw commentaar achter te laten. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het verbaast mij een beetje uw commentaar over het eten, we hebben iedere avond een thema avond van italiaans, mexicaans, mediterraans, aziatisch etc. Ons hotel, zoals zo vele andere hotels, bieden verschillende kategoriën aan. Bij ons is deze beter bekend als Standaard kamers en Deluxe kamers. Bij de de deluxe kamers zijn andere services inbegrepen dan de standaard kamers. Ik wil graag nog even vermelden dat wij al onze gasten met veel respect behandelen, ongeacht welke kamer geboekt is. Nogmaals onze excuus dat wij niet aan uw volwachting hebben voldaan. Hopen u toch nog een keer te mogen begroeten in ons hotel. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

• 9Eric Dorresteijn14-06-2019

Wij waren op Lanzarote voor de 12e keer dus prima

Dit hotel in Lanzarote heeft een prachtige ligging aan zee, vlak bij een mooi strandje Playa Dorada. Het is aan te bevelen om een luxe kamer met zeezicht te boeken in verband met het uitzicht en de faciliteiten, zoals een luxe eetzaal, een gereserveerde plek bij het zwembad, fitness en Spa. Het eten is goed, voldoende keus. De Promenade langs de zee voert je aan de linkerkant naar de Marina Rubicon dat zeker een bezoek waard is op zaterdag ivm met de markt. Naar rechts voert de Promenade je langs de haven van Playa Blanca waar de boot naar Fuerta Ventura vaart en langs andere grote hotels. Naast dit hotel wordt een nieuw hotel gebouwd aan de Oostzijde, wat overdag voor enige overlast zorgt. Wij waren overdag vaak op stap en hadden daar weinig last van.

8Prijs/kwaliteit
    8Eten
    10Hygiëne

Guest Service Department, Guest Service Manager, 24-06-2019

Geachte heer Dorresteijn, Ten eerste willen we u hartelijk danken dat u voor ons hotel Hesperia Playa Dorada heeft gekozen, en voor uw excellente waardering en commentaar op Zoover.

Hopende u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten,

Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

• 7Marcel25-01-2019

Volgende keer geen Hesperia voor ons

Net terug van 12 dagen Hesperia. Goede locatie direct aan zee. Zeker geen 4 sterren waardig. Ontbijt en diner buffet van matige kwaliteit. Alles zeer slecht aangevuld. Naar aanvulling moest je vaak vragen. Lange wachtrijen voor restaurant tijdens ontbijt waar je door een zeer onvriendelijke ober naar een tafel werd gebracht, en als je een ander tafel wilde begon hij nog net niet te stampvoeten. Door wat extra personeel in te zetten voorkom je ook wachtrijen en ontevreden mensen.Over het algemeen lopen de obers voornamelijk plichtmatig rond zonder spontaniteit. Sleutelkaart na 8 dagen geblokkeerd. Excuus was dat ze dachten dat we 8 dagen verbleven. Celebrations pakket niet geleverd op aangegeven datum en tijd tbv verjaardag vrouw. Dit overigens niet hoeven te betalen. Drankjes redelijk hoog geprijsd. Hygiëne goed. Ruime kamers. Guest relations luisteren serieus naar je en lossen problemen,wanneer mogelijk, goed op.

10Ligging
    8Zwembad
    8Hygiëne

Guest Service Department, Guest Service Manager, 27-03-2019

Geachte heer Marcel,

Ten eerste wil ik bedanken dat u voor Hesperia Playa Dorada heeft gekozen en de tijd heeft genomen om uw commentaar achter te laten. Het spijt ons ten zeerste dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben voldaan, ik heb dan ook uw commentaar doorgegeven aan desbetreffende afdelingen om zo hiermee onze service te kunnen verbeteren. Hierbij wil ik u nogmaals onze excuus aanbieden dat het misgegaan is met het celebrations pakket voor de verjaardag van uw vrouw, dit had niet mogen gebeuren. Ondanks alles hoop ik dat we u toch nog eens te mogen begroeten zodat u de verbeteringen kunt zien, dat we mede dankzij commentaar zoals die van u kunnen realiseren. Zonnige groet vanuit Lanzarote Guest Service Department

• 2018
    8Henri Roggeman21-12-2018

Wij komen niet meer terug naar dit hotel !

Goede ligging,naar rechts richting veerhaven met winkeltjes en restaurantjes, leuk wandelen en vertoeven,naar links richting jachthaven, het meer mondainere met boetiekjes en de betere restaurantjes. Neem een de luxekamer : aanrader !! ( behalve 2301 t.e.m. 2306 : veel lawaai van de bar en avondanimatie !!), de service van de kamer is perfect !!! ,niks is er teveel gevraagd !! Het hotel is proper en verzorgd , goede hygiene . Het zwembadgedeelte is gesplitst( ook de restaurants) in een gewoon gedeelte en éen voor de deluxe kamers ( waarom ??,we zijn toch allemaal maar mensen die op verlof komen ??) Het eten : dat is andere koek : hier ook weerom die splitsing ,het ontbijt is gewoon goed , de kwaliteit van het avondeten is de minste van ons 25 jaar ervaring op de can. eilanden !!! Wekservice : Ramp !!! tweemaal gevraagd ( excursie en bij vertrek ) 2 x Niet gewekt : geen excuses,noppes,niet eens gevraagd hoe ons verlof geweest was !!!

5Service
    7Prijs/kwaliteit
    5Eten
    10Kamers
    8Zwembad
    8Hygiëne

Guest Service Department, Guest Service Manager, 27-03-2019

Geachte heer Roggeman, Ten eerste onze dank dat u voor Hesperia Playa Dorada heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar op Zoover achter te laten. Wij hebben uw commentaar zowel positief als negatief aan desbetreffende afdelingen doorgegeven zodat wij deze kunnen optimaliseren. Onze excuses voor de wekservice, dat dit niet gelukt is, dat had niet mogen gebeuren. Ik hoop dat u toch een fijne tijd bij ons heeft gehad en ik hoop oprecht dat u ons nog een kans geeft en dat u kunt zien dat we met de commentaar zoals die van u zeker wel aan het werk gaan en de service proberen te verbeteren. Zonnige groet vanuit Lanzarote Guest Service Department

• 3Benny C10-08-2018

Rampzalig

Ik was met mijn zoon van 13 en mijn dochter van 11 naar dit hotel gegaan en ik vond het rampzalig: het eten was koud, weinig variatie en de broodjes leken wel van eergisteren. Het zwembad is klein en het water heel koud. Op de website staat vermeld dat in elke kamer WiFi is, wel bij ons was dat niet het geval. We zijn dit gaan zeggen en men gaf ons een andere kamer, maar ook daar geen WiFi. Andere gasten klaagden ook over het eten en de WiFi. De shows waren saai en de animatie was aanwezig maar niet goed. Mijn zoon had zijn scheenbeen geschaafd door een losse tegel aan de trap. Dit hotel is de sterren niet waard, is te duur voor wat het is. Alleen de ligging is goed.

5Kindvriendelijk
    4Hygiëne
    3Zwembad
    2Eten
    6Kamers
    4Prijs/kwaliteit
    3Service

Geachte Benny C,

Ten eerste willen wij u bedanken dat u gekozen heeft voor Hesperia Playa Dorada en dat u tijd heeft genomen om uw commentaar op Zoover achter te laten. Wij geven uw commentaar door aan desbetreffende afdelingen. Met vriendelijke groet, Guest Service Department

Met oudere kinderen

• 9Andre05-07-2018

Een heerlijke vakantie!

Wij hebben een “deluxe” (half pension) boeking gedaan, omdat dit nog de enige mogelijkheid was en daar hebben we geen spijt van gehad. Het apart hiervoor aanwezige restaurant en de vip-lounge met late ontbijt mogelijkheid tot 12:00 uur, zijn zeer goed bevallen! Van de gratis faciliteiten bij de welness hebben wij geen gebruik gemaakt, maar ook die zagen er prima uit. Bij aankomst bleek dat we kamer (met zeezicht) hadden met uitzicht op de verdorde achtertuin. Bij de vraag of er nog andere kamers beschikbaar waren hadden we binnen een half uur een prachtige kamer met uitzicht over het grote zwembad, de zee en het tegenoverliggende Fuerteventura. Bij het grote zwembad zijn 2 aparte gebieden met ligbedden voor de “deluxe” gasten en ook dat hebben we als zeer prettig ervaren. Ondanks dat het hotel aangeeft dat het verboden is om bedden te reserveren door de bekende handdoekentruc, werd dit wel in overvloed gedaan en jammer genoeg deed het p

9Kindvriendelijk
    10Eten

Geachte Andre,

Hartelijk dank dat u gekozen heeft voor uw vakantie in ons hotel Hesperia Playa Dorada. En voor uw tijd om uw commentaar op Zoover achter te laten.

Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Een zonnige kerstgroet vanuit Lanzarote

Guest Service Team

• 9FH03-07-2018

Een prima hotel

Mooie ligging, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Vooral nadat ik een blessure had opgelopen. Heerlijk uitgebreid ontbijt en bij avondeten altijd 2 vis- en 2 vleessoorten ter plekke bereid. Daarnaast ook nog veel andere gerechten. Heerlijke toetjes. De kamer was ruim met heel veel kastruimte. Kortom een fijne vakantie gehad!!

9Kindvriendelijk

g, Guest Service Manager, 27-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wij willen u hartelijk danken dat u voor Hesperia Playa Dorada heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar op Zoover achter te laten.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Zonnige groet vanuit Lanzarote Guest Service Department

• 9Salomé17-06-2018

Heerlijke relaxte vakantie

Heel fijn hotel dat aan een heel mooie boulevard ligt. Voor een rustige vakantie ben je hier aan het juiste adres. Het eten en drinken is lekker en het zwembad heerlijk en ruim. Altijd genoeg bedjes beschikbaar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi met een lekker groot balkon. In juni zijn de gasten allemaal wat ouder, óf jonge gezinnen met kleine kinderen. Als je een auto huurt kan ik je aanraden om eens een rondje eiland te maken naar het noorden. Prachtige landschappen trekken aan je voorbij! Wat tegenviel is dat je moet betalen voor een kluisje. Ook de welness viel tegen. 1 groot koud bad waar je verplicht een badmuts op moet en twee type sauna’s en een bubbelbad. Niet echt een plek om lang te relaxen. Deed allemaal wat kil en ongezellig aan. Maar verder een hele fijne vakantie gehad!

10Hygiëne
    8Eten

Guest Service Department, Guest Service Manager, 20-12-2018

Geachte Salomé, Wij willen u graag bedanken dat u gekozen heeft voor Hesperia Playa Dorada en voor de tijd die u genomen heeft om uw commentaar op Zoover achter te laten. Wij hopen dat we u nogmaals mogen begroeten in ons hotel.

Zonnige groet vanuit Lanzarote Guest Service Team

Zakelijk

8 tips over Hotel Hesperia Playa Dorada

• Freddie Manders, 19-07-2014

Ik zou de deluxe kamers adviseren all in,met zeezicht.

• jkjbout, 16-08-2013

Een tocht maken met de catamaran van Catlanza en natuurlijk de eiland toer. En het witte strand op een zwart eiland!

• Danielle, 14-05-2012

Trip naar timanfaya (nationaal park) is echt een aanrader! Wel gewoon met de auto ipv georganiseerd, scheelt een hoop geld en je kunt gaan en staan waar je wilt

5 vragen over Hotel Hesperia Playa Dorada

• R, 26-07-2017

COCTAILS??

ijn cocktails bij all in inbegrepen?

• im, 06-02-2017

douchhe ???

ik ben een beetje behinderd. kan ik in het bad komen?? is er een aparte douche ???

• Francoise, 15-06-2014

Wie weet

Zijn er in de directe omgeving restaurantjes en winkels? Of te wel is er dichtbij wat te doen?

Freddie Manders, 19-07-2014

Ja er is een redelijke winkelstraat achter de boulevard en op de boulevard wisselen de winkel en restaurants elkaar af. Ook in de haven zijn er veel restaurants en winkels. Aan de wandelpromenade tussen het hotel en Playa Blanca zit ook nog een soort winkelcentrum met bars en restaurants,maar dat is het soort engels vermaak waar ik niet van hou,dus even doorlopen en dan wordt het erg gezellig.Ook vlakbij het hotel heel leuke standbar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats