Hotel H10 Timanfaya Palace

Hotel H10 Timanfaya Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Timanfaya Palace voor je op een rij gezet:

79 reviews over Hotel H10 Timanfaya Palace in het Nederlands

Zeer goed met enkel minpuntjes

Roger & Anne
10-2-2018

We boekten dit hotel in Privilege en kregen een zeer mooie kamer, pal op het zuiden en konden daardoor volop genieten van de zon, terwijl het door de gure wind gedurende 2 weken, het ijzig koud was rond de zwembaden.Gratis kluisje, cava bij aankomst en half gevulde minibar Vorig jaar verbleven we in H10 Tinerfe en de service voor de Privilegereizigers was daar beduidend beter. Geen persoonlijke welkom, PR geen enkele keer gezien, weinig of geen hapjes in het salon. Wel lekker eten in het specialiteitenrestaurant.

Ook het buffetrestaurant zeer goed, zowel voor ontbijt als diner. Alles lekker warm, lekkere, betaalbare wijntjes. Buiten eten niet mogelijk. Domein wordt netjes gehouden. Grote zwembaden echter niet verwarmd zelf de whirlpool niet(13°!), wel een overdekt verwarmd zwembad. Rigoureus beleid in het handdoekleggen.(+) Via 2 poortjes kan men naar de wandeldijk.Samengevat:zeer goed hotel, een tikkeltje meer aandacht voor de Privilegegasten, maar deze formule blijft de moeite om te nemen.

Rustige mooie locatie

A&W
11-12-2017

Als je van een bruisend uitgaansleven houdt moet je hier niet zijn maar wij vonden het hier heerlijk! Met de kamer waren wij in eerste instantie niet zo tevreden, lag op een hoek waar geen zon kwam. Zonder problemen kregen wij een andere kamer op de tweede verdieping bij het zwembad en deze kamer was super. Het hotel is al wat ouder, dat zie je vooral op de gangen hier en daar wat verveloos. Ook douchen in het bad is niet echt comfortabel zeker als je wat ouder bent. Begreep dat men nu de badkamers aan het verbouwen is. Kamer was voorzien van kluisje en koelkast en dat is natuurlijk altijd prettig. Hotel ligt aan gezellige boulevard met supermarkten en bars en het is ongeveer 20 minuten lopen naar Playa Blanca waar nog meer winkels en horeca zijn.

Ontbijt en diner vonden wij prima, na een dag of 5 wordt het wat eentonig maar er was verder niets op aan te merken

Ineke
7-12-2017

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad.

Bij aankomst hadden we de incheck met Anouk . We voelden ons gelijk thuis. Wat een warm welkom. Gedurende de week konden wij met alle vragen terecht. We zijn op plekken geweest waar we anders nooit zouden komen.

Voor herhaling vatbaar.

Goed 'adults only' hotel

Johanna53
28-10-2017

Onze 2e keer. Privilege zeezicht kamer, half pension. Kamer fijn, incl. Nespresso en safe. Badkamer goed, beetje verouderd met douche in ligbad. Konden ook gebruik maken van Privilege lounge+terras en Privilege zonneterras. Beide erg prettig. Ook op gewone zwembad terras gelegen. O.k., maar bedjes en (weinige) tafeltjes niet echt schoon. Ontbijt- en dinerbuffet goed. Voldoende keuze. Vriendelijke bediening. Receptie meestal snel en aardig. Hotel ligt aan boulevard ca 20 minuten lopen van Playa Blanca. Vlakbij wel supermarkten en enkele restaurantjes. Wij hadden een goede vakantie maar gaan voorlopig niet terug. Temperatuur prima (24/9-3/10), dag: 25-29°, avond: 20-22° maar vrijwel altijd (erg) veel wind. Vorige keer augustus ook, maar warme wind bij 32-35°! In nabije omgeving niet veel te doen/zien. Hotel o.k., maar zou nog beter kunnen. Als je Privilege boekt, heb je wel veel extra's.

Ineke rendering
15-10-2017

Dit is echt een prima hotel. Schoon, heerlijk eten en drinken, mooie kamers. We hadden een privilege kamer, leuke extra's zoals élke dag een krant en toegang tot een speciale bar. We hebben genoten

Super super super!

Tjitske
24-9-2017

Nog nooit zo' n prachtig hotel gezien. De tuin was schitterend, de kamers ruim en licht en luxe, het kingsize bed fantastisch. Prachtig uitzicht over zee (vraag een kamer zo hoog mogelijk )De keuze voor het eten was werkelijk geweldig. Zoveel keus, zoutarm, vetarm, enz. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. We gaan hier zeker nog eens naar terug. Voor kindvriendelijk heb ik een een gegeven omdat dit een hotel voor volwassenen is.

Top hotel echt een aanrader.

Robin
11-9-2017

Wij hebben een super vakantie gehad in H10 Timanfaya Palace. Aardig personeel, lekker eten en een hele fije kamer :). Met name het bed was echt heel fijn! Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we schone badhanddoeken. Ook de rest van het hotel was goed, mooie zwembaden. Tip: je hoeft geen strandlaken mee te nemen van thuis want die krijg je bij de receptie en kun je iedere dag omwisselen, scheelt weer ruimte in de koffer. Het enige minpuntje vonden wij ligging, het is wel bijna een half uurtje lopen naar de boulevard waar je leuke winkeltjes en restaurantjes hebt. Maar als je geen zin hebt om te lopen kun je voor 3 euro een taxi pakken, geen probleem! Ook zijn er redelijk veel oudere mensen maar wij vonden dat niet erg. Al met al top vakantie. Wij hebben geboekt via touroperatorI.

Mooi hotel

Nelleke
16-8-2017

Mooi hotel. Adults only dus lekker rustig. Goed eten en goede bediening en service. De ligging is ook goed!

Goed maar gedateerd

Rein
13-8-2017

Het is een mooi hotel maar wat gedateerd ruim opgezet overal plaats genoeg. De ligging is prima goed te lopen naar de boulevard of taxi voor 4 euro . Het eten is goed en zeer gevarieerd keuze genoeg . De hygiene vindt ik aan de matige kant rond het zwembad en openbare toiletten . We hebben er een fijne vakantie gehad lekker rustig.

Mooi resort direct aan wandelpromenade.

Hannepan
18-3-2017

Wat een verademing een vakantie zonder kinderen. Dit verblijf is "adults only". Ik heb geen hekel aan kinderen (heb ze zelf ook) maar ze niet hebben tijdens de vakantie is zo fijn!

Eten is erg goed. Ieder avond een ander thema. Heel veel naar mijn bekkie :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Timanfaya Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Timanfaya Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Timanfaya Palace scoort een 8.7 uit 10 op basis van 84 reviews.