Hotel H10 Timanfaya Palace

Hotel H10 Timanfaya Palace

9.9Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 598p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.9Fenomenaal

• Aan zee
  • Adults only
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Hotel H10 Timanfaya Palace ligt op het Spaanse eiland Lanzarote. Zowel in het specialiteiten als in het buffetrestaurant kun je heerlijk eten. De grote buitenzwembaden en de jacuzzi zijn niet verwarmd, maar er is voor de minder warme dagen wel een verwarmd binnenbad beschikbaar. Het is 20 minuten lopen naar Playa Blanca.

89 reviews over Hotel H10 Timanfaya Palace

• 2019
    10GUICHA18-11-2019

FANTASTISCH hotel

Prachtige ligging,direct aan de kilometerslange wandelpromenade. Ongeveer 20 min.wandelen tot aan de gezellige haven en autovrije winkelstraat. Nog 20min.verder de prachtige moderne jachthaven met zeer goede restaurants en merkwinkels. De kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien en worden zeer goed onderhouden. Al het eten is van zeer goede kwaliteit en al de dranken, zowel alcoholische als frisdrank ,zijn van A-merken.Al het personeel is super vriendelijk.Aan de receptie staat altijd een nederlandstalige persoon wat zeer aangenaam is.In de piano-bar is het 's avonds zeer gezellig met livemuziek(zang,piano,...)De tuin is zeer groot met voldoende ligbedden die meestal per twee staan opgesteld waardoor je niet te dicht bij elkaar ligt. De stoelen worden niet gereserveerd en toch is er de hele dag voldoende plaats , ook op de mooiste plekjes. Het hele hotel, binnen en buiten, wordt zeer goed onderhouden.Adults-only is TOP

Gereisd met partner in november 2019

• 10East2625-08-2019

Top lokatie, een oase van rust!

Zeer mooi en schoon hotel. Zeer ruime goede all-in formule, A merk dranken, ook buitenlands gedestilleerd, Coca Cola uit flesjes. Ruime kamer met zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Lekkere en verzorgde maaltijden. Zeker geschikt voor minder valide, (lift om in en uit het zwembad te komen). Veel gasten waren er voor de 2e of 3e keer. Elke avond op 2 plaatsen live muziek. Leuke koffie/ thee bar. Een zee van rust, geen jankende/ gillende kinderen. H10 Timanfaya Palace is een super locatie, echt een aanrader, heerlijk rustig en van alle gemakken voorzien.Wij gaan zeker weer in 2020.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Limburger29-05-2019

Super hotel wat betreft personeel, schoonmaak en entertainment. Hier verbleven op basis van All in. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Tonnie11-08-2018

Mooi

Super hotel alleen geen muziek bij de zwembad dat vinden we jammer verders super eten en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Roger & Anne10-02-2018

Zeer goed met enkel minpuntjes

We boekten dit hotel in Privilege en kregen een zeer mooie kamer, pal op het zuiden en konden daardoor volop genieten van de zon, terwijl het door de gure wind gedurende 2 weken, het ijzig koud was rond de zwembaden.Gratis kluisje, cava bij aankomst en half gevulde minibar Vorig jaar verbleven we in H10 Tinerfe en de service voor de Privilegereizigers was daar beduidend beter. Geen persoonlijke welkom, PR geen enkele keer gezien, weinig of geen hapjes in het salon. Wel lekker eten in het specialiteitenrestaurant. Ook het buffetrestaurant zeer goed, zowel voor ontbijt als diner. Alles lekker warm, lekkere, betaalbare wijntjes. Buiten eten niet mogelijk. Domein wordt netjes gehouden. Grote zwembaden echter niet verwarmd zelf de whirlpool niet(13°!), wel een overdekt verwarmd zwembad. Rigoureus beleid in het handdoekleggen.(+) Via 2 poortjes kan men naar de wandeldijk.Samengevat:zeer goed hotel, een tikkeltje meer aandacht voor de Privilegegasten, maar deze formule blijft de moeite om te nemen.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8A&W11-12-2017

Rustige mooie locatie

Als je van een bruisend uitgaansleven houdt moet je hier niet zijn maar wij vonden het hier heerlijk! Met de kamer waren wij in eerste instantie niet zo tevreden, lag op een hoek waar geen zon kwam. Zonder problemen kregen wij een andere kamer op de tweede verdieping bij het zwembad en deze kamer was super. Het hotel is al wat ouder, dat zie je vooral op de gangen hier en daar wat verveloos. Ook douchen in het bad is niet echt comfortabel zeker als je wat ouder bent. Begreep dat men nu de badkamers aan het verbouwen is. Kamer was voorzien van kluisje en koelkast en dat is natuurlijk altijd prettig. Hotel ligt aan gezellige boulevard met supermarkten en bars en het is ongeveer 20 minuten lopen naar Playa Blanca waar nog meer winkels en horeca zijn. Ontbijt en diner vonden wij prima, na een dag of 5 wordt het wat eentonig maar er was verder niets op aan te merken

Gereisd met partner in december 2017

• 9Ineke07-12-2017

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad. Bij aankomst hadden we de incheck met Anouk . We voelden ons gelijk thuis. Wat een warm welkom. Gedurende de week konden wij met alle vragen terecht. We zijn op plekken geweest waar we anders nooit zouden komen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2017

• 8Johanna5328-10-2017

Goed 'adults only' hotel

Onze 2e keer. Privilege zeezicht kamer, half pension. Kamer fijn, incl. Nespresso en safe. Badkamer goed, beetje verouderd met douche in ligbad. Konden ook gebruik maken van Privilege lounge+terras en Privilege zonneterras. Beide erg prettig. Ook op gewone zwembad terras gelegen. O.k., maar bedjes en (weinige) tafeltjes niet echt schoon. Ontbijt- en dinerbuffet goed. Voldoende keuze. Vriendelijke bediening. Receptie meestal snel en aardig. Hotel ligt aan boulevard ca 20 minuten lopen van Playa Blanca. Vlakbij wel supermarkten en enkele restaurantjes. Wij hadden een goede vakantie maar gaan voorlopig niet terug. Temperatuur prima (24/9-3/10), dag: 25-29°, avond: 20-22° maar vrijwel altijd (erg) veel wind. Vorige keer augustus ook, maar warme wind bij 32-35°! In nabije omgeving niet veel te doen/zien. Hotel o.k., maar zou nog beter kunnen. Als je Privilege boekt, heb je wel veel extra's.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ineke rendering15-10-2017

Dit is echt een prima hotel. Schoon, heerlijk eten en drinken, mooie kamers. We hadden een privilege kamer, leuke extra's zoals élke dag een krant en toegang tot een speciale bar. We hebben genoten

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Tjitske24-09-2017

Super super super!

Nog nooit zo' n prachtig hotel gezien. De tuin was schitterend, de kamers ruim en licht en luxe, het kingsize bed fantastisch. Prachtig uitzicht over zee (vraag een kamer zo hoog mogelijk )De keuze voor het eten was werkelijk geweldig. Zoveel keus, zoutarm, vetarm, enz. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. We gaan hier zeker nog eens naar terug. Voor kindvriendelijk heb ik een een gegeven omdat dit een hotel voor volwassenen is.

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel H10 Timanfaya Palace info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats