Hotel H10 Timanfaya Palace

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel H10 Timanfaya Palace ligt op het Spaanse eiland Lanzarote. Zowel in het specialiteiten als in het buffetrestaurant kun je heerlijk eten. De grote buitenzwembaden en de jacuzzi zijn niet verwarmd, maar er is voor de minder warme dagen wel een verwarmd binnenbad beschikbaar. Het is 20 minuten lopen naar Playa Blanca.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Timanfaya Palace voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel H10 Timanfaya Palace

• 10East2625-08-2019

Top lokatie, een oase van rust!

Zeer mooi en schoon hotel. Zeer ruime goede all-in formule, A merk dranken, ook buitenlands gedestilleerd, Coca Cola uit flesjes. Ruime kamer met zeezicht. Zeer vriendelijk personeel. Lekkere en verzorgde maaltijden. Zeker geschikt voor minder valide, (lift om in en uit het zwembad te komen). Veel gasten waren er voor de 2e of 3e keer. Elke avond op 2 plaatsen live muziek. Leuke koffie/ thee bar. Een zee van rust, geen jankende/ gillende kinderen. H10 Timanfaya Palace is een super locatie, echt een aanrader, heerlijk rustig en van alle gemakken voorzien.Wij gaan zeker weer in 2020.

• 10Limburger29-05-2019

Super hotel wat betreft personeel, schoonmaak en entertainment. Hier verbleven op basis van All in. Een echte aanrader.

• 2018
    8Tonnie11-08-2018

Mooi

Super hotel alleen geen muziek bij de zwembad dat vinden we jammer verders super eten en vriendelijk personeel

• 9Roger & Anne10-02-2018

Zeer goed met enkel minpuntjes

We boekten dit hotel in Privilege en kregen een zeer mooie kamer, pal op het zuiden en konden daardoor volop genieten van de zon, terwijl het door de gure wind gedurende 2 weken, het ijzig koud was rond de zwembaden.Gratis kluisje, cava bij aankomst en half gevulde minibar Vorig jaar verbleven we in H10 Tinerfe en de service voor de Privilegereizigers was daar beduidend beter. Geen persoonlijke welkom, PR geen enkele keer gezien, weinig of geen hapjes in het salon. Wel lekker eten in het specialiteitenrestaurant. Ook het buffetrestaurant zeer goed, zowel voor ontbijt als diner. Alles lekker warm, lekkere, betaalbare wijntjes. Buiten eten niet mogelijk. Domein wordt netjes gehouden. Grote zwembaden echter niet verwarmd zelf de whirlpool niet(13°!), wel een overdekt verwarmd zwembad. Rigoureus beleid in het handdoekleggen.(+) Via 2 poortjes kan men naar de wandeldijk.Samengevat:zeer goed hotel, een tikkeltje meer aandacht voor de Privilegegasten, maar deze formule blijft de moeite om te nemen.

• 2017
    8A&W11-12-2017

Rustige mooie locatie

Als je van een bruisend uitgaansleven houdt moet je hier niet zijn maar wij vonden het hier heerlijk! Met de kamer waren wij in eerste instantie niet zo tevreden, lag op een hoek waar geen zon kwam. Zonder problemen kregen wij een andere kamer op de tweede verdieping bij het zwembad en deze kamer was super. Het hotel is al wat ouder, dat zie je vooral op de gangen hier en daar wat verveloos. Ook douchen in het bad is niet echt comfortabel zeker als je wat ouder bent. Begreep dat men nu de badkamers aan het verbouwen is. Kamer was voorzien van kluisje en koelkast en dat is natuurlijk altijd prettig. Hotel ligt aan gezellige boulevard met supermarkten en bars en het is ongeveer 20 minuten lopen naar Playa Blanca waar nog meer winkels en horeca zijn. Ontbijt en diner vonden wij prima, na een dag of 5 wordt het wat eentonig maar er was verder niets op aan te merken

• 9Ineke07-12-2017

Wat een fantastisch verblijf hebben we gehad. Bij aankomst hadden we de incheck met Anouk . We voelden ons gelijk thuis. Wat een warm welkom. Gedurende de week konden wij met alle vragen terecht. We zijn op plekken geweest waar we anders nooit zouden komen. Voor herhaling vatbaar.

• 8Johanna5328-10-2017

Goed 'adults only' hotel

Onze 2e keer. Privilege zeezicht kamer, half pension. Kamer fijn, incl. Nespresso en safe. Badkamer goed, beetje verouderd met douche in ligbad. Konden ook gebruik maken van Privilege lounge+terras en Privilege zonneterras. Beide erg prettig. Ook op gewone zwembad terras gelegen. O.k., maar bedjes en (weinige) tafeltjes niet echt schoon. Ontbijt- en dinerbuffet goed. Voldoende keuze. Vriendelijke bediening. Receptie meestal snel en aardig. Hotel ligt aan boulevard ca 20 minuten lopen van Playa Blanca. Vlakbij wel supermarkten en enkele restaurantjes. Wij hadden een goede vakantie maar gaan voorlopig niet terug. Temperatuur prima (24/9-3/10), dag: 25-29°, avond: 20-22° maar vrijwel altijd (erg) veel wind. Vorige keer augustus ook, maar warme wind bij 32-35°! In nabije omgeving niet veel te doen/zien. Hotel o.k., maar zou nog beter kunnen. Als je Privilege boekt, heb je wel veel extra's.

• 9Ineke rendering15-10-2017

Dit is echt een prima hotel. Schoon, heerlijk eten en drinken, mooie kamers. We hadden een privilege kamer, leuke extra's zoals élke dag een krant en toegang tot een speciale bar. We hebben genoten

• 9Tjitske24-09-2017

Super super super!

Nog nooit zo' n prachtig hotel gezien. De tuin was schitterend, de kamers ruim en licht en luxe, het kingsize bed fantastisch. Prachtig uitzicht over zee (vraag een kamer zo hoog mogelijk )De keuze voor het eten was werkelijk geweldig. Zoveel keus, zoutarm, vetarm, enz. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. We gaan hier zeker nog eens naar terug. Voor kindvriendelijk heb ik een een gegeven omdat dit een hotel voor volwassenen is.

• 9Robin11-09-2017

Top hotel echt een aanrader.

Wij hebben een super vakantie gehad in H10 Timanfaya Palace. Aardig personeel, lekker eten en een hele fije kamer :). Met name het bed was echt heel fijn! Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we schone badhanddoeken. Ook de rest van het hotel was goed, mooie zwembaden. Tip: je hoeft geen strandlaken mee te nemen van thuis want die krijg je bij de receptie en kun je iedere dag omwisselen, scheelt weer ruimte in de koffer. Het enige minpuntje vonden wij ligging, het is wel bijna een half uurtje lopen naar de boulevard waar je leuke winkeltjes en restaurantjes hebt. Maar als je geen zin hebt om te lopen kun je voor 3 euro een taxi pakken, geen probleem! Ook zijn er redelijk veel oudere mensen maar wij vonden dat niet erg. Al met al top vakantie. Wij hebben geboekt via touroperatorI.

11 tips over Hotel H10 Timanfaya Palace

• S. De Graaf -Tieman, 25-06-2014

Neem een vestje mee het restaurant is erg koud , hebben we gemeld maar daar werd niet op gereageerd.

• Cooreman Jozef, 12-12-2013

Als je op zondag de mis wenst bij te wonen in het mooie kerkje ga dan een half uurtje vroeger weg of je kan buiten moeten staan. Neem best een kamer met zeezicht.

• Sandra, 06-09-2013

De duikschool bij het hotel(Dive College) is echt geweldig, professioneel, niet duur en ze maken prachtige duiken,(de eigenaar is Nederlands) een echte aanrader!!. Mocht je toch zin hebben in een frakandel/kroket oid, op 10 min lopen ligt bar Arena (tegenover hotel Natura Palace) waar je heerlijk kan lunchen. Bij El Argrentino( naast hotel Natura Palaca) kan je wereld biefstuk eten, je moet wel de tijd nemen want de oude chef wil dat elk bordje perfect wordt geserveerd :-)

6 vragen over Hotel H10 Timanfaya Palace

• Nougatine_leonidas, 22-01-2016

Nudisten

Zitten er nudisten in dit hotel?

• renevz, 24-08-2015

Avond Entertainment

Kan iemand wat meer vertellen over het avond entertainment op dit park?

• pheijne, 28-04-2015

Auto huren

Kan ik het beste een auto huren bij de luchthaven of bij het hotel? Bij welk bedrijf kan ik het beste een auto huren op Lanzarote?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats