Hotel H10 Rubicon Palace

Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°
Hotel H10 Rubicon Palace

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Rubicon Palace voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooie buitenkant maar het klopt niet.

Cees van Egmond,
28-9-2018

Hotel ziet er geweldig uit. Bij een late check in ziet niemand je staan, ook niet wanneer je privilege hebt geboekt. Bij 5 sterren verwacht ik iemand die zich ontfermt over mijn koffers en me dan verteld waar ik me moet melden. Wij hebben veel extra betaald voor privilege maar niemand in de lobby aanwezig om mij te wijzen naar de juiste plaats. Heb je een klacht, die wordt aangehoord, er wordt gelachen en er wordt niets aan gedaan. De openbare toiletten stinken. Gelukkig waren de kamers nettjes, alleen hadden wij een Junior Suite waar boven onze kamer een Airco unit stond dit elk kwartier voor ongeveer 10 minuten aansloeg, daarna met een klap uitging en dan 5 minuten weer opnieuw begon. Klacht bij de receptie ingediend maar niets mee gedaan.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

149 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace in het Nederlands

Mooie buitenkant maar het klopt niet.

Cees van Egmond,
28-9-2018

The Management., Relaciones Públicas, 30-11-2018

Beste Cees van Egmond,

Wij willen u als eerst bedanken voor het verblijven in het Rubicon Palace tijdens uw vakantie op Lanzarote, en de reactie die u gegeven heeft over uw verblijf. Na het lezen van uw reactie merken wij op dat u niet genoeg heeft kunnen genieten van onze extra service bij privilege. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met uw ervaring. Ons hotel beschikt over een PR- afdeling. Omdat de afdeling verantwoordelijk is voor het verzorgen elke vorm van niet-bevredigende melding, hadden wij u graag hiermee willen helpen om uw vakantie nog aangenamer te maken. Als dit echter niet gemeld wordt is het lastig u daarbij te helpen. maar deze opmerking wordt op een constructieve manier zeer serieus genomen en we nemen aantekeningen van uw niet-voldoening.

Dit Hotel staat bekend om de hoge eisen die wij stellen en om elke gast een aangenaam verblijf te verzorgen.

Fantastische vakantie met de beste vrienden

Patrick en Tiny,
25-8-2018

Priviledge was top, extra verwend en heel lekker gegeten.

Mooi hotel met erg mooie tuin. Rustig gelegen langs mooie wandelpromenade.

minpuntje: alle zwembaden hadden zout water.

The Management., Relaciones Públicas, 30-11-2018

Beste Patrick en Tiny,

Als allereerste willen wij u bedanken voor uw reactie, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf in het Rubicon Palace. Dat u heeft genoten van de extra service Privilege, de andere faciliteiten die wij te bieden hebben. Het H10 Rubicon Palace hotel heeft in totaal 8 zwembaden voor volwassenen en kinderen, verdeeld over 3 gebieden. Dankzij dit gevarieerde aanbod kunnen we onze klanten zoetwater- of zout water zwembaden aanbieden. We bieden momenteel zoetwaterzwembaden voor kinderen en zoutwater zwembaden voor volwassenen. Op zoek naar de constante inspanning om een kwaliteitsproduct aan te bieden, willen we benadrukken dat zout water grote eigenschappen heeft voor de huid, omdat het ontgift en de celregeneratie stimuleert en het helpt om gehydrateerd te blijven. Zout water helpt om spanningen en spierpijn te verminderen. Zwemmen in zout water verbetert de bloedcirculatie en het zenuwstelsel, bovendien is het een stimulans voor het immuunsysteem. De proporties zout chloor is voldoende om een optimale kwaliteit te garanderen en de eigenschappen te behouden. Wij hopen dat het hierbij duidelijk is waarom wij zoutwater zwembaden hebben.

Wij hopen u in de nabije toekomst terug te zien in Playa Blanca

Heerlijke vakantie in dit schitterende hotel

Fabiany Lugtigheid,
30-7-2018

In 2010 en 2011 was ik al in dit hotel geweest. Toen was het erg druk, rommelig en onhygiënisch wat betreft kakkerlakken. Nu is daar helemaal niets meer van te merken. Het hotel is schitterend gerenoveerd, waardoor het ruimer oogt en zeker schoner is. Ondanks de aanwezigheid van kinderen, merk je hier weinig van (uiteraard wel bij het speciale kinderzwembad). Het Janubio-restaurant is niet aan te raden als je van rustig eten houdt. Vaak rijen voor het buffet en veel rumoer. Alternatief hiervoor is het Tabaiba-restaurant. Het buffet is kleiner, maar het restaurant heerlijk rustig. Tussen de middag zijn er heerlijke snacks in de poolbar, maar voor wie daar niet van houdt is ook het restaurant open. De pianobar is mooi opgezet, de muziek is echter aan de bejaarde kant. Problemen zijn enorm makkelijk via een app te melden, waarna het binnen een uur wordt opgelost! Heerlijke vakantie al met al!

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Geachte klant, hartelijk dank voor de reacties. Het zou leuk zijn om je in de toekomst nog een keer te ontmoeten. Met vriendelijke groet

Super service!

Christine,
22-7-2018

Mooie kamers met zeer ruime bedden en prachtig uitzicht. Netheid aanvaardbaar. Veel mooie zwembaden maar in juli grote drukte op de ligbedden die zeer dicht op mekaar geplakt staan. Wat ik miste was een aparte zone voor privilege met zachte bedden wat je bv wel in H10 van Meloneras en Adeje aantreft Ook veel trappen en hellingen, maar ondanks mijn kniebrace wel doenbaar.

Sterkste punt is ongetwijfeld het zeer vriendelijke en gedienstige personeel aan de receptie en in de restaurants. Beste resto is met stip de Italiaan; wel meteen reserveren als je maar een weekje blijft, want is erg populair.

Een bezoekje aan de Despacio Spa met watercircuit is ook zeker een must: zalig warm water en helemaal niet druk.

Kortom: echt wel een aanrader, deze mensen doen echt je best om je een superfijne vakantie te geven.

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018

Mooi hotel met goede faciliteiten

François-Nijs,
7-7-2018

Het hotel is goed gelegen aan de wandelpromenade van Playa Blanca. We hadden een mooie kamer en badkamer met faciliteiten om koffie- en thee te zetten. Goede restaurants met veel keuze en ook keuze uit specialiteitenrestaurants (3x/week). Verschillende zwembaden waaronder een verwarmd zwembad. We hebben niet echt negatieve zaken ondervonden tijdens ons verblijf in dit hotel.

Aanrader maar met Privilege servive

Marion,
2-5-2018

Schitterend enorm groot hotel met vele zwembaden, helaas met zoveel mensen is er maar 1 zwembad verwarmd. Ik zat in dit hotel All Inclusive en met een Privilege service. Deze Privilege service kan ik echt iedereen aanbevelen!!! Het kost relatief weinig maar je krijgt er erg veel voor terug. Zeker een aanrader! Voor mensen slecht te been is dit hotel niet aan te bevelen.

The Management., Relaciones Públicas, 4-6-2018
Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van enkele feedback. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de Privilege-service van het hotel. Uw opmerkingen worden echt gewaardeerd. Het zou een grote eer zijn om je binnenkort weer te verwelkomen. Beste wensen.

Een afknapper

Giselle,
15-3-2018

Zeker geen 5 sterren waard.Een heel mooie accommodatie op zich, maar je mag niet teveel verwachten. Heel veel dingen waar je zelf achter moet vragen of waar je als gast van een standaard kamer geen toegang toe hebt.Netheid kan heel veel beter.Vlekken op de gordijnen. Haren in de douche, zelfs na het melden dat de kamer niet netjes was.De opebare toiletten zijn vies en hebben een geur. Sommige plaatsen in het zwembad hebben een groene aanslag. De verbouwingen zijn nog steeds aan de gang.

H10 Rubicon Palace, Relaciones Públicas, 23-3-2018

Beste Gisèlle H,

Bedankt voor je reacties.

We zijn echt verbaasd dat je hebt besloten om op deze manier je zorgen kenbaar te maken en ons te kwalificeren met een zeer lage score, ook in deze sociale media.

Ook zijn we zeer verrast over uw opmerkingen over schoonmaak in het algemeen. Zoals te zien is aan de grote hoeveelheid beoordelingen die we hebben, en aan het wekelijkse enquêtesysteem dat in het hotel is georganiseerd, is het tevredenheidsniveau over de schoonmaakkwaliteit hoog.

Beste wensen

Mooi hotel

E. Dorresteijn,
27-11-2017

Mooie kamer met zeezicht, Eten was erg goed. Wel heel druk in de eetzaal. Helaas hebben wij na twee dagen onze vakantie moeten onderbreken ivm ernstige ziekte/overlijden familielid

Het Management, Relaciones Públicas, 6-12-2017

Geachte gast,

We zijn erg blij om te weten dat u helemaal tevreden bent met de aangeboden diensten in het hotel.

Wij hopen u snel te verwelkomen in het hotel.

Beste wensen

4 dagen puur genieten!

Van Ranst Hans,
14-11-2017

Het hotel is op een half uurtje gelegen van de vlieghaven. Gelegen aan een prachtige boulevard met enkele restaurants en bars. Wij boekte een standaardkamer , deze was schoon , enorm ruim alsook het terras en prima bedden! Drankjes in de lobby moet je vaak zelf achter gaan, is een beetje spijtig. Het buffet is elke dag anders , met vaak luxe producten zoals kreeft, foie gras, zalm etc... TOP! Tijdens het ontbijt worden elke dag heerlijke pannenkoeken voor je gebakken. Het zwembad was erg koud, alsook het buitenbad van de wellness. Op vlak van hygiëne zouden de openbare toiletten wel wat meer mogen schoongemaakt worden. We hebben 4 dagen heerlijk genoten! Het hotel is absoluut een aanrader!

Het Management, Relaciones Públicas, 6-12-2017

Het is voor ons van groot belang dat alle gasten van een heerlijke vakantie kunnen genieten. En daarom willen wij u graag bedanken voor het delen van uw mening om ons te helpen met het verbeteren van het hotel. We zullen uw commentaren doorgeven.

We hopen u in een nabije toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet

Ons reisgezelschap: 3 volwassenen met totaal 4 kinderen (leeftijd 17, 15, 12 en 12). Ivm de zeer slechte recensies de afgelopen tijd toch vooraf navraag gedaan bij touroperator. De verbouwingen waren achter de rug zijn. De reizigers zouden er geen last van hebben. We zijn blij dat we gegaan zijn (mochten nog omboeken).

De accommodatie was prachtig. Alles goed voor elkaar. Slaapkamers netjes. Bedden waren bij ons goed (2 grote bedden van 140x200 / 1 uitklapbed voor 3e persoon). Leuk terras, ruime badkamer waar dagelijks de handdoeken werden vervangen. Alleen jammer dat minibar en kluis niet inclusief waren.

Het buffet was goed en gevarieerd. Personeel uiterst vriendelijk (overigens overal op het park). Minpuntje dat het wel lang duurde voordat de spullen opgeruimd waren en er weer tafels beschikbaar waren. Jammer dat er maar 2 buffetrestaurants zijn waar je eigenlijk altijd naar toe moet. Het kleinere buffet mooi verbouwd alleen ook beperkter qua assortiment en tijdens lunch alleen voor 'privilege'. De 3 verschillende restaurants moeten gereserveerd worden s morgens tussen 9 en 11 uur. Echter zo druk dat dit bijna niet lukt. Voor ons gelukkig wel. Het steak restaurant (bij het zwembad) niet bijzonder maar wel gezellig. De Italiaan (Dolce Vita) was echt fantastisch met een prachtige ambiance (net verbouwd). Het Sakuro restaurant ook goed met prachtige uitstraling (ook net verbouwd). Blij dat er meer variaties waren omdat je anders wel heel veel in het buffet restaurant zit.

Een must is zeker langsgaan bij Mike's coffee corner op het park. Van 10.30 - 18.30 uur geopend. Onze kinderen zaten er continue voor de heerlijke milkshakes en smoothies. Wij met name voor de koffie, cappuccino en ijskoffie.

De animatie was leuk maar onze kinderen maakten daar geen gebruik van. Wel volop activiteiten die georganiseerd worden.

Voldoende bedjes dus 'geen handdoekje leggen'. Erg prettig!

Het restaurantje bij het zwembad had veel gevarieerde broodjes, patat, kipnuggets, tortilla chips, fruit, yoghurt enz.

Let op dat je niet gratis handdoeken krijgt voor zwembad. Je betaalt €10 borg per handdoek en €0.50 per omwisseling. Op zich is dit systeem wel goed omdat je toch zorgvuldiger met de spullen omgaat en niet onnodig vaak laat wassen (tenminste dat is vermoed ik het idee erachter).

Minpunt:

Het nadeel van de handdoekenwissel is dat je jouw handdoek omwisselt bij de receptie net als zoveel andere dingen die je daar moet doen zoals ook je magneetsleutel die weer eens niet werkt (over algemeen om dat bij mobiel gehouden maar soms ook 'zomaar'), wisselen van geld voor bv de speelhal, fietshuur, informatie over de omgeving enz. Echter bij de receptie moeten er natuurlijk ook mensen ingecheckt en uitgecheckt worden.

Alle overige handelingen die allemaal ook bij de receptie gedaan worden, werkt niet als er veel mensen komen in-/uitchecken. Vaak staat er een grote rij en je eigenlijk niet weet of je werkelijk zo lang moet wachten voor zo'n simpele handeling of dat je echt in de rij moet gaan staan. Daardoor is er veel onduidelijkheid en mensen beginnen te mopperen. Bij ons uitchecken op zondag een enorme rij met mensen die moesten uitchecken (voor 12 uur). Echter ook veel mensen inchecken en alles wat tussendoor moest. In eerste instantie iedereen in 1 rij. Opeens bleek er toch een rij te zijn voor 'uitchecken en overige' terwijl er al veel mensen al een tijdje stonden te wachten. Kortom chagrijnige mensen. Je kunt zeggen 'lekker belangrijk' maar mijn inziens veel beter door duidelijk een bordje neer te zetten met Inchecken en Overige als je weet dat er die dag veel mensen gaan inchecken of uitchecken (totaal 4 receptionisten dus personeel voldoende). Nog beter een aparte plek voor het vervangen van de sleutel, handdoeken ruilen en wisselen van geld.

Overigens ook geen enquete ontvangen om onze ervaringen te delen. De receptioniste zei dat ik het maar op Social Media moest zetten (nadat ik gemeld had dat er veel onduidelijkheid is in de rij).

Het Management, Relaciones Públicas, 3-11-2017
Beste gast, heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om zo'n gedetailleerde review over zoover te delen. Wij hopen dat het voor de reizigers in de toekomst nuttig kan zijn. Het is erg handig voor ons, omdat elke feedback ons helpt het volgende seizoen te verbeteren. Ons hoofddoel is om elk jaar beter betere hotlidays te bieden. Het zou u graag in de toekomst welkom zijn! Met vriendelijke groet.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Rubicon Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Rubicon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.