Hotel H10 Rubicon Palace

Hotel H10 Rubicon Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Rubicon Palace voor je op een rij gezet:

237 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace in het Nederlands

Heerlijke vakantie in dit schitterende hotel

Fabiany Lugtigheid
30-7-2018

In 2010 en 2011 was ik al in dit hotel geweest. Toen was het erg druk, rommelig en onhygiënisch wat betreft kakkerlakken. Nu is daar helemaal niets meer van te merken. Het hotel is schitterend gerenoveerd, waardoor het ruimer oogt en zeker schoner is. Ondanks de aanwezigheid van kinderen, merk je hier weinig van (uiteraard wel bij het speciale kinderzwembad). Het Janubio-restaurant is niet aan te raden als je van rustig eten houdt. Vaak rijen voor het buffet en veel rumoer. Alternatief hiervoor is het Tabaiba-restaurant. Het buffet is kleiner, maar het restaurant heerlijk rustig. Tussen de middag zijn er heerlijke snacks in de poolbar, maar voor wie daar niet van houdt is ook het restaurant open. De pianobar is mooi opgezet, de muziek is echter aan de bejaarde kant. Problemen zijn enorm makkelijk via een app te melden, waarna het binnen een uur wordt opgelost! Heerlijke vakantie al met al!

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Geachte klant, hartelijk dank voor de reacties. Het zou leuk zijn om je in de toekomst nog een keer te ontmoeten. Met vriendelijke groet

Favorable

Xavier
29-7-2018

Me gustaron la ubicación y la atención del personal, pero el he ho de encontrarme hasta 3 cucarachas en la habitación me decepcionó un poco. Cierto es que entendieron mi queja enseguida en las RRPP.

La Dirección., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Apreciado Xavier, muchas gracias por transmitirnos su opinión. Sentimos que tras una agradable estancia, se hayan visto decepcionados por lo que ustedes mencionan. En los más de cien-mil metros cuadrados de superficie contamos con grandes jardines y el clima de Canarias hace que pueda darse tal situación, si bien informamos y aseguramos que tenemos controles y tomamos acciones para evitar que esto ocurra. Saludos cordiales.

Amazing holiday agai

Paul
29-7-2018

Our third stay at this hotel, great food excellent friendly staff. The pools are creat and the spar was excellent.

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Dear Paul, we are very glad to read that you decided to spend another holidays at the hotel. Your comments are very appreciated. As a loyal guest, we feel proud to know your stafisfaction is achieved each time you come. Best regards.

Fantástico

Robert
29-7-2018

Sobre todo el trato del personal del hotel.

La Dirección., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Estimado Robert, muchas gracias por transmitirnos sus impresiones sobre el hotel. Nos es muy grato leer que han quedado satisfechos con sus vacaciones. Sería un placer volver a recibiros en un futuro. Saludos cordiales.

Super service!

Christine
22-7-2018

Mooie kamers met zeer ruime bedden en prachtig uitzicht. Netheid aanvaardbaar. Veel mooie zwembaden maar in juli grote drukte op de ligbedden die zeer dicht op mekaar geplakt staan. Wat ik miste was een aparte zone voor privilege met zachte bedden wat je bv wel in H10 van Meloneras en Adeje aantreft Ook veel trappen en hellingen, maar ondanks mijn kniebrace wel doenbaar.

Sterkste punt is ongetwijfeld het zeer vriendelijke en gedienstige personeel aan de receptie en in de restaurants. Beste resto is met stip de Italiaan; wel meteen reserveren als je maar een weekje blijft, want is erg populair.

Een bezoekje aan de Despacio Spa met watercircuit is ook zeker een must: zalig warm water en helemaal niet druk.

Kortom: echt wel een aanrader, deze mensen doen echt je best om je een superfijne vakantie te geven.

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018

nice trendy hotel at a beautiful location

Georges
22-7-2018

The lay out of the garden and swimming pools is brilliant and clean. The room we had was very spacious. Ample choice of food. You can eat as healthy as you want. There are two different breakfast places which open at different hours and have ample choice of fruits, cereals, pumpkin seed, line seed,eggs, sausage, cheese, ham etc. Unfortunately too many screaming kids. We thought we were in Euro Disney. Main restaurant too crowded and noisy.

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Dear Georges, thank you for your comments about the hotel. We are glad to rread you had an excellent stay with us. Your comments about the services we offer are very appreciated. OF course, during the children holidays there might be more families at the hotel. We would like to see you during other season so you will find an ambiance more suitable to your tastes. Best regards

Great holiday

Andrew dod
19-7-2018

Enjoyed everything .. second time we’ve been to this hotel.. food was great.. friendly staff and great service .. can’t wait to go again

The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Dear Andrew Dod, thank you for your comments. We appreciate your loyalty to the hotel and your comments are very valued for us. It would be a great honour to welcome you again in the future. Best regards.

Muy buena

Arturo Cesar
14-7-2018

Me ha gustado el servicio y la atención del personal.

No me ha gustado el servicio de los ascensores.

La Dirección., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Estimado Arturo Cesar, muchas gracias por transmitirnos sus impresiones. Valoramos sus comentarios sobre el servicio del hotel, y además, vamos a tomar nota respecto a su percepción de los ascensores. Saludos cordiales.

Muy bien.

FRANCISCO BARBADO LOPEZ
13-7-2018

En general todo me ha gustado.

La Dirección., Relaciones Públicas, 17-8-2018
Estimado Francisco Barbado López, muchas gracias por sus comentarios. Sería un placer volver a recibiros en otra ocasión. Saludos cordiales.

Mooi hotel met goede faciliteiten

François-Nijs
7-7-2018

Het hotel is goed gelegen aan de wandelpromenade van Playa Blanca. We hadden een mooie kamer en badkamer met faciliteiten om koffie- en thee te zetten. Goede restaurants met veel keuze en ook keuze uit specialiteitenrestaurants (3x/week). Verschillende zwembaden waaronder een verwarmd zwembad. We hebben niet echt negatieve zaken ondervonden tijdens ons verblijf in dit hotel.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Rubicon Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Rubicon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Rubicon Palace scoort een 8.72 uit 10 op basis van 237 reviews.