Hotel H10 Rubicon Palace

Hotel H10 Rubicon Palace

9.4Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 569p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

381 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace

• 10Hans26-03-2020

Beste

Beste hotel waarin ik verbleef. 8 restaurants, 8 zwembaden, spa, 5 bars, faciliteiten voor volwassenen en kinderen. Volledig aanbevolen

Alleen gereisd in februari 2020

• 10Ans24-01-2020

Geweldig.

Het is een geweldig hotel. Mooie kamer en vriendelijk personeel. Extra compliment voor de mevrouw van public relations, zij heeft mij super goed geholpen. Eten is lekker en van goede kwaliteit. We konden ook eten in de A la carte restaurants. Alles is mooi schoon en over het hele terrein is een prachtige tuin. Super vakantie gehad.

The Managment, Relaciones Públicas, 24-02-2020

Beste Ans,

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Pierre Gaethofs20-01-2020

Onvergetelijk verblijf.

Een ideaal hotel voor een ontspannen vakantie. Alles is voorzien in de kamer. De restaurants beschikken over een zeer uitgebreide en gevarieerde keuze. De shows en de spektakels waren met zorg gebracht. De kinderen zagen er heel gelukkig uit met de monitoren.

The Management, Relaciones Públicas, 24-02-2020

Beste Pierre,

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Emmy16-12-2019

Zeer vriendelijke ontvangst met glaasje bubbels, weggebracht met treintje naar onze kamer. Fijn groot balkon bij de kamer. Alles op het resort werd prima schoongehouden. Het buffet restaurant was uitstekend evenals het ontbijt. Hebben ook gebruik gemaakt van keuze restaurants, steakhouse, italiaans, aziatisch en 1 keer een soort theaterdiner. Bij de laatste vonden we het eten ‘ t minst ( massa). Het was wel speciaal om een keer mee te maken. Op het terrein zelf zit een duikschool waardoor de drempel lager is om er gebruik van te maken. Erg vriendelijk en deskundig personeel. Fijn dat het resort aan de boulevard lag zodat je heel mooi kon wandelen.

Relaciones Públicas, Relaciones Públicas, 19-12-2019

Beste Emmy, We zijn blij dat je de sfeer en de goede service van ons hotel hebt gewaardeerd, ideaal voor een geweldige vakantie, en we waarderen de tijd die je hebt besteed aan het schrijven van je reactie. We hopen dat dit niet de laatste keer is dat we je bezoeken, want het is een trots voor ons om naar je terug te keren. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Eric09-12-2019

Geweldig

Prima locatie, prachtige accommodatie, vriendelijk en toegewijd personeel

The Management, Relaciones Públicas, Relaciones Públicas, 19-12-2019

Beste Eric, We zijn blij dat je de faciliteiten in het hotel en de vriendelijkheid van het personeel waardeert. We hopen dat dit niet de laatste keer is dat we je bezoeken, want het zal voor ons een eer zijn je weer te zien. Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ferdie11-11-2019

Voor herhaling vatbaar!

Geweldig hotel!!! Ik snap er niks van dat er mensen zijn die negatieve dingen over dit hotel kunnen schrijven..... Wat zijn je verwachtingen dan eigenlijk... Maar goed. Alles tiptop in orde. Heerlijk eten, prima kamer, rustig hotel(ook rond zwembad overdag, altijd plek en geen "handdoekje leggen"). Eten in de buffetrestaurants is prima en lekker, in de a la carte restaurants echt perfect en heerlijk! We hebben zonder privilege geboekt met de intentie dat evt bij te boeken in het hotel zelf, maar we hebben het niet gemist en het was niet nodig(geen toevoeging, al kunnen we er niet over oordelen). Alle dranken inclusief en geen namaak, allemaal echt goede merken. Personeel heel behulpzaam en aardig(soms is het Engels wat slecht. Tip: boek Oh Dinner! Echt geweldig!

De Leiding, Relaciones Públicas, 12-11-2019

Beste gast, Hartelijk bedankt voor de tijd die u genomen heeft om een recensie over ons H10 Rubicon Palace hotel te schrijven.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u een geweldige tijd heeft gehad in ons hotel, het zijn de recensies zoals deze waardoor wij zeer gemotiveerd blijven om te blijven verbeteren elk seizoen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u genoten heeft van het eten en de rust dat het hotel te bieden heeft, we hebben hier erg hard aan gewerkt met een hoog level van de service die wij onze gasten aan kunnen bieden. Het is een eer om te horen dat u ons personeel erg behulpzaam en aardig heeft gevonden, ons personeel doet elke dag hun uiterste best om het zo gemakkelijk en fijn mogelijk te maken voor onze gasten. Dank u wel voor het aanbevelen van onze Oh Dinnershow, wij waarderen uw recommandatie heel erg en zullen deze ook zeker doorvoeren naar de verschillende afdelingen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw mening over ons hotel en wij kijken er naar uit om uw opnieuw te verwelkomen in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in november 2019

• 5Hans02-10-2019

Kakkerlakken, kakkerlakken, kakkerlakken

Kamer [superior privilege] Men maakt de kamer gewoonweg niet schoon. Ze komen slechts het bed op maken en de handdoeken wisselen. Hoe vaak je ook vraagt om schoonmaak van de vloer, de tafels of balkon. Ze doen het niet. Elke dag wel een paar kakkerlakken in de kamer. We kregen zelfs onze eigen gifspuitbus. Na vele klachten en telefoontjes kregen we chocolaatjes, tientallen zeepjes en andere meuk, schalen met worst, flessen wijn, potjes mojosaus. Maar schoonmaken gebeurde NIET. De een na laatste dag van de 15 kregen we een suite aangeboden. Daar heb je dus dan niks meer aan. Uiteindelijk is onze hotelrekening kwijtgescholden. Netjes, maar we wilden alleen schoonmaak en geen kakkerlakken. Ik zal verder niet over het slechte bed, het waardeloze uitzicht en de te kleine en volle kamer beginnen. Over de vele vliegen op het terrein waardoor niet op balkon te zitten was. Dit was ons 4e hotel in Playa Blanca, maar hier komen we nooit meer.

De Leiding, Relaciones Públicas, 05-11-2019

Beste Hans,

Als eerste willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van een recensie.

Het spijt ons om te horen dat uw kamer niet schoongemaakt werd zoals u dat had verwacht, we nemen uw commentaar in account om onze schoonmaakservice te verbeteren. We vinden het erg jammer dat het verblijf in het hotel geen leuke ervaring was en dat u hierdoor niet meer terug zult keren. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam Sambo22-08-2019

geweldig

Prachtig hotel met hele mooie tuinen. Heerlijk gegeten in de Bistro en genoten van Mike's coffee corner. Wij vonden het personeel super vriendelijk! Ons zoontje heeft ernstige allergieeen o.a pinda en vis. Hij heeft 9 dagen van alles kunnen eten omdat ze er heel nauwkeurig mee omgaan; er is zelfs een systeem waar je de allergie kan intoetsen. De restaurant managers en de koks hebben het geweldig gedaan voor ons, wij willen zeker terug!!

The Management., Relaciones Públicas, 27-08-2019

Beste gast, bedankt voor het beoordelen van ons en voor het delen van uw mening. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over het proces van allergie en het personeel in het hotel. Ook uw opmerkingen over de verschillende bars en reastaurants worden meer dan op prijs gesteld. Het zou een genoegen zijn u weer in het hotel te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten, De leiding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Rik17-08-2019

We gaan zeker nog eens

Rustig, mooie natuur. Ook heel rustig in het hotel. Privilege is zeker de moeite waard

The Management., Relaciones Públicas, 19-08-2019

Beste Rik, Hartelijk dank voor het kiezen van ons als vakantiebestemming en bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. We zijn blij dat je ons privilege-pakket hebt gekozen, om ten volle van het hotel te genieten en hopen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer te zien en je nog een onvergetelijke vakantie te kunnen aanbieden.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Anoek21-06-2019

Top vakantie!

Mooi hotel, gastvrij personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken meer keus dan je lief is. Kamer groot en keurig schoon. Excursies en auto goed te regelen via het hotel.

The Management, Relaciones Públicas, 29-06-2019

Beste Anoek,

Heel erg bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. We stellen uw commentaar zeer op prijs en zijn blij dat u uw mening met ons deelt. Het was een genoegen om u te verwelkomen in ons hotel en we hopen u opnieuw te mogen ontvangen, in de niet al te verre toekomst.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats