Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Rubicon Palace voor je op een rij gezet:

156 reviews over Hotel H10 Rubicon Palace in het Nederlands

Top vakantie!

Anoek
21-6-2019

Mooi hotel, gastvrij personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten en drinken meer keus dan je lief is. Kamer groot en keurig schoon. Excursies en auto goed te regelen via het hotel.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Management, Relaciones Públicas, Sat Jun 29 2019 21:14:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Anoek,

Heel erg bedankt voor het beoordelen van uw verblijf. We stellen uw commentaar zeer op prijs en zijn blij dat u uw mening met ons deelt. Het was een genoegen om u te verwelkomen in ons hotel en we hopen u opnieuw te mogen ontvangen, in de niet al te verre toekomst.

Met vriendelijke groet,

5 sterren met tekortkomingen

Geert VQ
17-6-2019

Fantastisch hotel qua uiterlijk en tuinen. Bij aankomst prachtige receptie maar niet altijd even behulpzaam als je de Engelse taal niet goed kunt. 80% van de hotelgasten waren Engelsen. Er zijn mooie kamers maar als je pech hebt zoals wij, heb je een verouderde kamer. De beloofde Nespresso op de kamer bleek een waterkoker met oploskoffie te zijn. Zeezicht geboekt al was dit maar van ver te zien en is dit niet wat ze beloven aan de hand van hun foto's. Dan moet je privilege boeken. Eten was goed maar een dikke tegenvaller als je 7 dagen dezelfde keuzes hebt in het buffet. Zeer weinig afwisseling voor 5 sterren en niet allemaal verse producten. Ook hebben ze een probleem om hun eten warm te houden. Veel personeelsleden zijn niet gemotiveerd. Ik had meer verwacht van deze locatie.

Gereisd Met partner in juni 2019
The Management, Relaciones Públicas, 21-6-2019

Beste gast,

Bedankt voor het schrijven aan ons. We zijn altijd blij feedback te ontvangen van onze gewaardeerde gasten, omdat dit ons helpt bij onze zoektocht naar het bieden van perfecte vakanties elke dag. We betreuren het dat u problemen ondervond tijdens uw verblijf in onze gastvrijheid en we zullen deze onderzoeken, maar we hebben geen verslag van uw ontevredenheid en zijn daarom teleurgesteld omdat we in het H10 Rubicón Palace altijd proberen onze gasten naar huis te sturen met gelukkige herinneringen aan hun verblijf en we zouden hebben geprobeerd een oplossing te vinden.

We zijn blij om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad en het zou een genoegen zijn om u in de toekomst te mogen dienen in een van onze hotels over de hele wereld, daarom hopen we dat u ons nog een kans zal geven. Tot die tijd wensen we je het allerbeste.

Vriendelijke groeten,

Veel Britse families met kids

Erick
5-6-2019

Er zijn veel families met kids, zeer druk restaurant met veel bakgeurtjes. Veel slechte tegels en constante grill geur rond het te koude zwembad. Kwaliteit eten en dranken zijn ok, mooie aangename piano bar.

Gereisd Met partner in januari 2019
The Management, Relaciones Públicas, 12-6-2019

Beste Erick,

We willen u om te beginnen bedanken voor uw beoordeling van uw recente vakantie bij ons op h10 Rubicon Palace *.

We houden rekening met uw opmerkingen. Desalniettemin zijn we van mening dat dit uw type hotel niet was.

Wij wensen u het beste voor uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groet,

Preisdaler

waren al meerdere malen hier

Dirk Foqué
12-4-2019

Zeer mooi en rustig hotel met alle mogelijke accomodatie en prima personeel

Gereisd Met partner in maart 2019
De leiding., Relaciones Públicas, 13-4-2019

Beste Dirk,

Hartelijk dank dat u uw recensie hebt gedeeld.

We zijn blij om te lezen dat je de ervaring met ons hebt genoten.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen om nieuwe goede herinneringen te delen.

Vriendelijke groeten.

Never again

Hermans
11-4-2019

Prijs kwaliteit meer dan ondermaats. Geen vijf sterren waard. Lange wachttijden in restaurants. Onvoldoende plaatsen voor de hoeveelheid mensen. Te weinig variatie, zeker voor een vijf sterren hotel. Personeel niet even vriendelijk en al zeker niet kindvriendelijk. Kamers zijn wel proper en goed ingericht. Zwembadwater is veel te koud, zeker het kinderzwembad. Als je melding maakt, doen ze er niks aan, meer nog, ze houden een zeer arrogante houding aan. Deze ochtend ook weer geen plaats in restaurant. Gevolg : tafel buiten toegewezen met drie kleine kinderen in 13 graden. Deze avond 20 minuten in de rij gestaan voor een tafel van vijf. Uiteindelijk met vijf aan een tafel van vier gezet. Andere optie was buiten in de Felle wind. Prijzen wellness zijn exuberant hoog.

Nooit meer. Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding . Zeker niet met kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019
The Management, Relaciones Públicas, 12-4-2019

Beste Hermans, Wees alsjeblieft zeker dat we altijd openstaan ​​om constructieve oordelen te ontvangen, omdat ze ons kunnen helpen te verbeteren en te begrijpen waar we onze inspanningen meer op moeten richten, maar helaas geven de problemen die je opgeeft ons niet dit gevoel: we zijn eigenlijk een beetje verrast omdat we de nr. 1 in zowel Playa Blanca als Lanzarote in de ranglijst van kwaliteitsprijzen die is opgesteld door Tripadvisor en we staan ​​in de top 20 van de 1300 hotels op de Canarische Eilanden. Uiteraard is de smaak en mening van de gastronomie iets heel subjectiefs dat van elke persoon afhangt. We doen een wekelijkse survey-controle in het hotel, waar de overgrote meerderheid van onze gasten ons beoordeelt en de algemene feedback is meer dan positief. We willen u graag laten weten dat er 8 buitenzwembaden zijn en we zijn verheugd dat 3 van hen zijn verwarmd. Desalniettemin kunnen de klimatologische omstandigheden die gepaard gaan met uw verblijf, uw thermische waarneming stipt veranderen, waardoor een gevoel van frisheid ontstaat dat niet gerelateerd is aan de temperatuur van het zwembad, maar de koele wind van buitenaf. Zorg ervoor dat onze verwarmde zwembaden de meest populaire van het eiland zijn. Weinig hotels kunnen bogen op dit voordeel. Aan het eind van de dag hadden we je graag persoonlijk ontmoet bij de Guest Relations-desk om hier op tijd over te luisteren en acties te ondernemen, zodat je zou hebben gezien dat we echt om de mening van de gasten geven. Na het zorgvuldig lezen van uw beoordeling en het verzenden van elke melding aan de betrokken afdeling, denken we dat dit misschien niet alleen het type hotel was waarnaar u op zoek was, omdat onze service bekend staat om de kwaliteitsprijs die wij bieden en wij hebben een grote hoeveelheid terugkerende gasten die ons meerdere keren per jaar vertrouwen en zeer tevreden zijn telkens ze komen. Vriendelijke groeten, De leiding

Gastvrijheid

Elies Schilders
3-3-2019

Een prachtig resort. Voor een 5*resort verwachten wij meer kwaliteit uit de restaurants. Vooral de a la carte mag nog meer uitstraling geven. Ook jammer dat je ruim 3 kilometer moet wandelen voordat je een supermarkt tegenkomt. Voor de boulevard met de bekende winkeltjes is het zeker een wandeling van ruim 4 kilometer. ..natuurlijk kun je gebruik maken van een taxi of bus.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
De General Manager, Relaciones Públicas, Sat Mar 09 2019 19:45:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast, hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons te lezen dat u niet genoten hebt van ons gastronomisch aanbod. We hadden graag meer details gelezen om het te verbeteren.

We zijn het niet eens met uw mening over onze locatie.

Het is zelfs een echt voordeel dat door de meeste van onze klanten wordt gewaardeerd. Het geweldige uitzicht op Fuerteventura, de prachtige zonsondergang op de vuurtoren en de mooie promenade voegen magie toe aan de ervaring.

Vergeet niet dat taxi en bus tot uw beschikking staan ​​als u sneller naar Playa Blanca wilt gaan.

Vriendelijke groeten.

Heerlijke tijd gehad

Mark
26-2-2019

Wij hebben met ons gezin ( kind van bijna 3) twee weken gelogeerd in het H10 Rubicon hotel. Voor zowel kinderen als volwassen is het een heerlijk hotel. Pluspunten: ruim opgezet, goede service en vriendelijk personeel. Nadelen: wij zijn hier verbleven als privilege gasten in een Junior suite, de luxe aspecten die je verwacht bij een Junior suite waren simpelweg niet aanwezig.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl
De General Manager, Relaciones Públicas, 2-3-2019

Geschatte Mark,

We stellen uw mening op prijs. We nemen nota van uw suggestie en zullen onze service verbeteren. Wachtend om je weer te zien. vriendelijke groeten

Mooie buitenkant maar het klopt niet.

Cees van Egmond
28-9-2018

Hotel ziet er geweldig uit. Bij een late check in ziet niemand je staan, ook niet wanneer je privilege hebt geboekt. Bij 5 sterren verwacht ik iemand die zich ontfermt over mijn koffers en me dan verteld waar ik me moet melden. Wij hebben veel extra betaald voor privilege maar niemand in de lobby aanwezig om mij te wijzen naar de juiste plaats. Heb je een klacht, die wordt aangehoord, er wordt gelachen en er wordt niets aan gedaan. De openbare toiletten stinken. Gelukkig waren de kamers nettjes, alleen hadden wij een Junior Suite waar boven onze kamer een Airco unit stond dit elk kwartier voor ongeveer 10 minuten aansloeg, daarna met een klap uitging en dan 5 minuten weer opnieuw begon. Klacht bij de receptie ingediend maar niets mee gedaan.

The Management., Relaciones Públicas, Fri Nov 30 2018 11:34:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Cees van Egmond, Wij willen u als eerst bedanken voor het verblijven in het Rubicon Palace tijdens uw vakantie op Lanzarote, en de reactie die u gegeven heeft over uw verblijf. Na het lezen van uw reactie merken wij op dat u niet genoeg heeft kunnen genieten van onze extra service bij privilege. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent met uw ervaring. Ons hotel beschikt over een PR- afdeling. Omdat de afdeling verantwoordelijk is voor het verzorgen elke vorm van niet-bevredigende melding, hadden wij u graag hiermee willen helpen om uw vakantie nog aangenamer te maken. Als dit echter niet gemeld wordt is het lastig u daarbij te helpen. maar deze opmerking wordt op een constructieve manier zeer serieus genomen en we nemen aantekeningen van uw niet-voldoening. Dit Hotel staat bekend om de hoge eisen die wij stellen en om elke gast een aangenaam verblijf te verzorgen.

Fantastische vakantie met de beste vrienden

Patrick en Tiny
25-8-2018

Priviledge was top, extra verwend en heel lekker gegeten. Mooi hotel met erg mooie tuin. Rustig gelegen langs mooie wandelpromenade. minpuntje: alle zwembaden hadden zout water.

Gereisd Met vrienden in juli 2018
The Management., Relaciones Públicas, 30-11-2018

Beste Patrick en Tiny, Als allereerste willen wij u bedanken voor uw reactie, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent geweest met uw verblijf in het Rubicon Palace. Dat u heeft genoten van de extra service Privilege, de andere faciliteiten die wij te bieden hebben. Het H10 Rubicon Palace hotel heeft in totaal 8 zwembaden voor volwassenen en kinderen, verdeeld over 3 gebieden. Dankzij dit gevarieerde aanbod kunnen we onze klanten zoetwater- of zout water zwembaden aanbieden. We bieden momenteel zoetwaterzwembaden voor kinderen en zoutwater zwembaden voor volwassenen. Op zoek naar de constante inspanning om een kwaliteitsproduct aan te bieden, willen we benadrukken dat zout water grote eigenschappen heeft voor de huid, omdat het ontgift en de celregeneratie stimuleert en het helpt om gehydrateerd te blijven. Zout water helpt om spanningen en spierpijn te verminderen. Zwemmen in zout water verbetert de bloedcirculatie en het zenuwstelsel, bovendien is het een stimulans voor het immuunsysteem. De proporties zout chloor is voldoende om een optimale kwaliteit te garanderen en de eigenschappen te behouden. Wij hopen dat het hierbij duidelijk is waarom wij zoutwater zwembaden hebben.
Wij hopen u in de nabije toekomst terug te zien in Playa Blanca

Heerlijke vakantie in dit schitterende hotel

Fabiany Lugtigheid
30-7-2018

In 2010 en 2011 was ik al in dit hotel geweest. Toen was het erg druk, rommelig en onhygiënisch wat betreft kakkerlakken. Nu is daar helemaal niets meer van te merken. Het hotel is schitterend gerenoveerd, waardoor het ruimer oogt en zeker schoner is. Ondanks de aanwezigheid van kinderen, merk je hier weinig van (uiteraard wel bij het speciale kinderzwembad). Het Janubio-restaurant is niet aan te raden als je van rustig eten houdt. Vaak rijen voor het buffet en veel rumoer. Alternatief hiervoor is het Tabaiba-restaurant. Het buffet is kleiner, maar het restaurant heerlijk rustig. Tussen de middag zijn er heerlijke snacks in de poolbar, maar voor wie daar niet van houdt is ook het restaurant open. De pianobar is mooi opgezet, de muziek is echter aan de bejaarde kant. Problemen zijn enorm makkelijk via een app te melden, waarna het binnen een uur wordt opgelost! Heerlijke vakantie al met al!

Gereisd Alleenreizend in juli 2018
The Management., Relaciones Públicas, 17-8-2018

Geachte klant, hartelijk dank voor de reacties. Het zou leuk zijn om je in de toekomst nog een keer te ontmoeten. Met vriendelijke groet

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Rubicon Palace in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Rubicon Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.