Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een geschikte accommodatie op Lanzarote? Of je nou samen, met vrienden of het hele gezin gaat, je zit goed bij H10 Lanzarote Princess. Dit viersterrenhotel in Playa Blanca heeft mooie kamers, een ligging vlakbij zee en ruime zwembaden. Tel daar de mogelijkheid voor all inclusive verzorging bij op en je vakantie naar Spanje is compleet!

Over het algemeen zijn andere vakantiegangers tevreden over hun verblijf bij H10 Lanzarote Princess. Het hotel scoort vooral goed op het gebied van servicegerichtheid en kindvriendelijkheid. Rudy is op vakantie geweest bij dit hotel met zijn partner en vond het zeker voor herhaling vatbaar. Eigenlijk heeft hij geen negatieve punten te noemen. Hij zegt: “Hotel Lanzarote Princess heeft een perfecte en rustige ligging in Playa Blanca. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers met minibar en koffie,thee faciliteiten.mooie tuin met voldoende ligbedden. Heel fijn restaurant met lekkere gerechten en zeer ruim aanbod. Heel schappelijke prijzen voor drankjes. Wij komen zeker nog terug. We hadden een fijne tijd daar. Doe zo verder en bedankt.🤗” Ook Linda is hier op vakantie geweest. Ze is tevreden, maar geeft aan dat de avondanimatie beter kan. Ze zegt: “Leuk hotel, mooi zwembad. Ook voor kinderen. Vriendelijkheid van medewerkers is super. Goede All-in. Iets minder vonden we persoonlijk de avondanimatie. Lanzarote zelf heeft ook mooi te ontdekken plekken. Dit kan perfect met huurauto.”

De ligging

H10 Lanzarote Princess ligt in de badplaats Playa Blanca op het Canarische eiland Lanzarote. Het hotel ligt op slechts 300 meter van het zandstrand. Het gezellige centrum van Playa Blanca ligt op slechts 500 meter. Doordat het hotel in de buurt van een winkelcentrum ligt, vind je een ruim aanbod aan winkels en restaurant in de omgeving. De luchthaven van Lanzarote ligt op ongeveer 35 kilometer vanaf het hotel. Wil je meer van het eiland zien? Bezoek bijvoorbeeld het Nationaal Park Timanfaya!

Het hotel en faciliteiten

H10 Lanzarote Princess is een viersterrenhotel. Het is heerlijk vertoeven bij één van de zwembaden die worden omgeven voor een tropische tuin met palmbomen. Na een verkoelende duik neem je plaats op het zonneterras met ligbedden en parasols. Tegen de betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoeken. Ook de kinderen zullen zich niet vervelen dankzij het kinderbad met piratenschip en de waterglijbaan. Ook is er een speeltuin. Voor kinderen van 4 tot 8 jaar worden er activiteiten georganiseerd bij de miniclub, maar in de avonduren is er vermaak voor gasten van alle leeftijden in de vorm van shows of spellen. Voor de sportieve afwisseling kan je (mogelijk tegen betaling) verschillende sporten beoefenen, waaronder tennis, volleybal, basketbal en voetbal. Daarnaast is er een fitnessruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de biljarttafel of tafeltennistafel. Wie toe is aan ontspanning gaat naar het verwarmde binnenbad of gaat naar de sauna. Tegen betaling boek je een massage of behandeling in de schoonheidssalon. Verder is in het hele hotel gratis WiFi aanwezig. Het personeel staat 24 uur per dag voor je klaar bij de receptie. Tegen betaling maak je gebruik van de wasservice of ga je naar het winkeltje.

De kamers

H10 Lanzarote Princess heeft in totaal ongeveer 400 kamers. Deze zijn allemaal voorzien van airconditioning, gratis WiFi en een televisie. Het kluisje, de minibar en de telefoon zijn tegen betaling. De kamers hebben een balkon of terras met zitje. In de badkamer vind je een toilet, haardroger en bad of douche. Er zijn babybedjes beschikbaar op aanvraag, maar geef je voorkeur tijdig aan in verband met de beschikbaarheid. Het verschil in kamersDe bovenstaande faciliteiten zijn van een standaardkamer, die geschikt zijn voor één tot drie gasten. Deze kamers hebben standaard uitzicht op de tuin van het hotel. Daarnaast kan je kiezen voor een superiorkamer. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot drie gasten en zijn grotendeels hetzelfde als de standaardkamers. Het enige verschil is dat deze kamers uit ruimer zijn, zwembadzicht hebben. Daarnaast is het kluisje gratis en maak je gratis (eenmalig) gebruik van de minibar bij een superiorkamer. Deze is gevuld bij aankomst, maar bijvullen is tegen betaling.Ga je met het hele gezin op vakantie naar H10 Lanzarote Princess? Kies dan voor een familiekamer. Deze kamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten. De faciliteiten zijn grotendeels hetzelfde als een standaardkamer, maar dan ruimer. De familiekamers hebben twee losse bedden en een sofabed. Het woon- en slaapgedeelte van de kamer kunnen gescheiden worden door een gordijn. De familiekamers hebben tuin- of zwembadzicht.De suites van H10 Lanzarote Princess zijn geschikt voor twee tot vier gasten. De suites hebben een woon- en slaapkamer met een bedbank en een aparte slaapkamer. In de badkamer vind je badjassen en badslippers. De suites hebben een eigen terras met zonnebedden. De minibar is gratis gevuld bij aankomst, maar bijvullen is tegen betaling. De suites hebben uitzicht op de tuin of het zwembad. De verdere faciliteiten zijn hetzelfde als van een standaardkamer.Tot slot heeft H10 Lanzarote Princess privilege kamers die geschikt zijn voor twee tot drie gasten. Naast de standaard faciliteiten hebben deze kamers verschillende extra’s, waaronder badjassen, badslippers, een Nespresso-apparaat, een welkomstgeschenk en exclusieve handdoeken bij het zwembad. Verder heb je toegang tot de Privilege Lounge, waar je onder anderen een bar vindt. Tegen een reservering kan je ontbijten en dineren in een à la carte restaurant, informeer bij de receptie naar de voorwaarden.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Lanzarote Princess op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet bij de reissom inbegrepen, maar bij halfpension ook het dinerbuffet. Bij all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Het ontbijt wordt geserveerd van 7.30 tot 10.30 uur, de lunch van 13.30 tot 15.00 uur en het diner van 19.00 tot 22.00 uur. Tussen 11.00 en 18.30 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar. Verschillende alcoholvrije en alcoholische dranken zijn bij de all inclusive verzorging inbegrepen van 11.00 tot 01.00 uur. Import dranken zijn altijd tegen betaling, ongeacht het verzorgingstype.

All inclusive vakantie

H10 Lanzarote Princess is een fijne keuze voor een all inclusive vakantie samen, met vrienden of met het hele gezin. De mooie zwembaden, comfortabele kamers en de mogelijkheid voor all inclusive verzorging maken het een populaire keuze onder andere vakantiegangers!

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en moet ter plekke worden betaald.Roken is niet toegestaan bij H10 Lanzarote Princess, zowel binnen als buiten.Sommige faciliteiten kunnen gesloten zijn afhankelijk van het seizoen, weer of onderhoud.Er wordt verwacht dat gasten zich gepast kleden tijdens het diner, mannen gelieve een lange broek.De all inclusive tijden kunnen afwijken tijdens het laagseizoen.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1289 Reviews over H10 Lanzarote Princess

• 9Gert Kleimeer16-11-2022

Prima verblijf

Goed hotel, vriendelijk personeel. Groot zwembad en overvloed aan bedjes. In begin iets verwarrend met de polsbandjes wat nu niet en wel mag maar na een dag of 2 goed te doen. Ontbijt en Avondeten Prima. Lunch wat karig. Altijd plek. Kamers waren ruim en schoon ruim balkon. Hotel ligt bij verlaten achteruitgang, op loopafstand van strand en centrum. Echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

• 9Caatje21-10-2022

echt een aanrader!

Een prima hotel, lief personeel. We hadden een zeer ruime kamer en dagelijks werd er goed schoon gemaakt. Eten redelijk gevarieerd, wel soms wat lauw. Werd goed aangevuld. Drank van goede kwaliteit en in glas. Prima locatie met boulevard en zandstrand op loopafstand. Jammer dat ze net in onze vakantie een groot deel van het terras verbouwden, waardoor je moest omlopen. Entertainment zou beter mogen, meer rondlopen, vragen of mensen mee willen doen. Entertainment 's avonds: geluid stond erg hard in ruimte waar voorstellingen werden gegeven en het was daar te warm (airco ging niet aan), maar wel gevarieerd programma. We hebben ervoor gezorgd dat meerderen gezellig mee dansten, wat gewaardeerd werd door de artiesten. Heel leuk dat je, als je er een week verbleef, 1x mocht eten in Italiaans of Japans restaurant.

• 6Fam H02-09-2022

Absoluut geen 4 sterren waard!!

We hadden een fam kamer geboekt, beschreven als 2 aparte kamers. Dit was dus gewoon een gordijn in het middel van de (zeer verouderde en gehorige) kamer. Minibar gemeld bij aankomst gevuld, deze was leeg! Slechte hygiëne op kamers, 1x gevraagd voor nieuwe bedlakens voor ons zoontje, personeel kon geen engels, met pijn en moeite een nieuw laken gekregen. Wc constant verstopt, ook hier deden ze niks blijvends aan. Het eten was heel slecht, broodjes waren zo hard als een steen, eten vooral gericht op engelse gasten. Beschimmeld fruit in de manden, vullen nauwelijks tot niet bij als iets op was, borden en kopjes waren heel vaak vies.Geen lepels op gedekte tafels en als je er eentje wilde vragen was je een uur verder. Duidelijk onderbezet in personeel. Zwembad prima, wel vrij fris. Annimatie voor de kinderen was er genoeg maar wel vooral gericht op eigen, spaanse gasten. We hebben een leuke vakantie gehad maar komen niet terug!!

• 6Patrick30-08-2022

Geen 4-sterren waardig

Ligging: perfect Eten: drama, broodjes zijn keihard, zeer slecht aangevuld, iedere dag vragen voor bestek, je kunt de tafel van de voorganger zelf opruimen en schoonmaken. Kamers: zeer gedateerd , vlekken in de slaapbank en slecht schoongemaakt. Wij hebben in 11 dagen tijd geen 1x schone bedwas gekregen. Wat ze noemen een airco is slechts een ventilator. Animatie : oke leuk voor kids In de avond is de show binnen, niks te doen buiten in de avond.

De tijd dat wij er waren was helaas 1 van de 2 zwembad glijbaan buiten gebruik, jammer voor de kids

Dit hotel is absoluut geen 4-sterren waard er zijn veel beteren voor dit geld

• 10Familie uit Delft30-07-2022

Twee weken genoten!

Aanrader! Van begin tot eind echt een vakantie gevoel gehad. Vriendelijk personeel, geweldige lieve mensen van de animatie en hard werkende mensen in de bediening. Het hotel heeft verschillende faciliteiten en een top all inn formule. Aan eten en drinken geen gebrek! Wij hadden half pension. Ook erg goed. In de avond gingen wij in één van de restaurants buiten eten. Het eten in het hotel is goed. Ruime keus, gevarieerd en voor iedereen zit er wel wat lekkers tussen. Ideale ligging. Je bent zo op het strand of bij de winkels. Het hotel is goed onderhouden en schoon. Onze kamer (uitzicht op het zwembad) was top. Iedere dag schone handdoeken. Ze letten er goed op dat er geen handdoeken worden neer gelegd bij het zwembad. Het zwembad is lekker fris en het binnen zwembad is wat warmer. Er zijn veel Engelsen en Spanjaarden, daar is de animatie ook op geörienteerd. Maar ze betrekken iedereen erbij. Geen twijfel en gewoon boeken!

• 7Yves16-07-2022

Goed hotel maar gedateerd en hygiëne kan beter!

Tja… Ruime kamer met genoeg opbergruimte en grote badkamer. Eten is goed en er is een ruime keuze voor elk. Het zwembad is echter schandalig koud…. De zee bvb was tijdens ons verblijf warmer dan het zwembad. Het overdekt zwembad is wel warm genoeg maar dit zit dikwijls stampvol en hier verga je van de chloordamp. De ligging van het hotel is goed en op wandelafstand van het zogeheten ‘centrum’ van Playa Blanca. Daar zijn allerhande giftshops, parfumeries en kledingwinkels. Naar de andere kant ligt de Rubicon haven ook op wandelafstand met gezellige restaurants en ook wat winkels. Het grote minpunt voor ons was toch wel de hygiëne en onderhoud van de kamers…. We hadden mieren op onze kamers… Twee keer moeten vragen vooraleer ze kwamen… Deurknop brak altijd af … na 4x vragen eindelijk hulp ! De vloeren w nauwelijks gekuist de dode mieren zijn blijven liggen heel ons verblijf. Goed maar geen 4* meer en dringend opfrissen is nodig!!!

• 8Van Hoecke Rudy22-12-2021

Voor herhaling vatbaar 👍

• 9Linda05-09-2021

Zalig genieten

• 9Groeneveld24-03-2020

fantastisch personeel

We waren deze maand 10 dagen in het hotel. Hierbij hebben wij het fantastisch gehad totdat de Spaanse overheid een Lockdown afkondigde ook voor Lanzarote.(coronavirus) Op dinsdag een vlucht richting huis echter de firma Easyjet had besloten om alle vluchten te cancelen.(geen contact met Easyjet is gelukt en ook niemand op de luchthaven als vertegenwoordiger.) Met het gevolg dat wij geen kant meer op konden (net zoals nog zo een 300 reizigers van easyjet) Terug naar het Hotel om uit de drukte van de luchthaven te komen. In het Hotel op een fantastische manier geholpen met het boeken van tickets ,ferry,hotels onderweg . Hierbij nam de receptie alle tijd voor om ons te helpen

uiteindelijk via veel omwegen in drie dagen en drie landen thuis gekomen. onze dank is dan ook zeer groot en gaan zodra het weer mogelijk is wederom naar dit hotel. ook omdat we het een fantastisch hotel vinden wat betreft eten slapen en ligging

DIRECTOR, 23-07-2020

Dear Groeneveld,

We appreciate that you have taken the time to write this positive review and your score of 9

We regret the inconvenience this global situation may have caused you!

We feel happy to know that you spent a fantastic holiday at H10 Lanzarote Princess.

We are glad to see that we have met your expectations and that our facilities, services and staff have encountered in a positive way to create an exceptional stay for you.

Our main goal is to ensure that our guests spend a relaxing stay and a feedback like yours drive us to follow these values every day

We hope to welcome you very soon back in our H10 Lanzarote Princess

With kind regards,

• 9Joop Bonte23-02-2020

Prima hotel

Mijn echtgenote en ik waren van 15 tot 23 februari voor de 3 e keer in dit hotel en het verblijf is ons weer prima bevallen. We hadden een mooie kamer met zwembad zicht. We hadden half pension. Het eten was lekker. Het personeel is erg vriendelijk en relaxed. Het hotel heeft een prachtige tuin waarin de zwembaden zijn gelegen. Het hotel heeft ook een overdekt zwembad het lekker warm water. Het hotel ligt dichtbij het strand, boulevard en het centrum van Playa Blanca.

DIRECTOR, 29-02-2020

Geachte Joop Bonte,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het en dat je van al onze diensten hebt genoten

Hoop je volgend jaar te zien.

vriendelijke groeten uit Lanzarote,

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)