Hotel H10 Lanzarote Princess

9.1Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Playa Blanca

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Princess voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie H10 Lanzarote Princess

Stap in het vliegtuig naar Lanzarote en in vier en een half uur bevindt jij je op dit prachtige Spaanse eiland. Op maar 5 minuten lopen van zandstrand Playa Blanca vind je Hotel H10 Lanzarote Princess in Spanje. Met de ruime kamers, het nieuwe overdekte zwembad en de animatie overdag en ’s avonds heb je hier alles voor een leuke vakantie. Breng op woensdag en zaterdag een bezoekje aan de boulevard op maar 15 minuten lopen om de gezellige markt te bezoeken. Je vakantie is begonnen.

Faciliteiten en kamers

In hotel H10 Lanzarote Princess verveel jij je geen moment. Er is genoeg entertainment voor jong en oud. Dit vind je allemaal onder de heerlijke Spaanse zon. Geniet van een verkoelende duik in het zwembad. Als je bent afgekoeld kun je lekker zonnen op een van de ligbedden. Genoeg zon gezien? Klap dan de parasol uit en lees rustig een boek op het ligbed. Ben je uitgekeken op het zwembad? Ga dan richting het strand en neem een duik in de zee.

Bij Lanzarote Princess vind je ook animatie, leuke shows, verschillende sportactiviteiten en een wellness. Maak je geen zorgen over de kids, zij vermaken zich in de miniclub en het kinderzwembad met een piratenschip.

Eten doe je 's ochtends, 's middag en 's avonds in het buffetrestaurant. Daarnaast kun je ook aanschuiven in één van de twee à la carte restaurants: een Italiaanse en een Aziatische. Overdag kun je genieten van drankjes in de Cactus poolbar, de Vintage bar en Mike's Coffeebar.

's Avonds kun jij je terugtrekken in je hotelkamer die van alle gemakken voorzien is. Alle 407 kamers, verdeeld over drie verdiepingen, zijn sfeervol ingericht. Je kunt kiezen uit kamers voor één tot vier personen, van standaard uitvoering tot superieur uitgevoerde kamers.

Ligging en omgeving op Lanzarote

H10 Lanzarote Princess ligt middenin Playa Blanca, aan de zuidwestkust van Lanzarote. Het strand ligt op een wandelafstand van 200-300 meter. Dit hotel ligt heerlijk centraal in het rustige vissersdorpje, prachtig om doorheen te wandelen tijdens je vakantie. Daarnaast kun je ook naar het shopping center, wat op een halve kilometer afstand van het hotel ligt.

Wil je op excursie? Ga dan naar Los Hervideros om kliffen en grotten te zien. De badplaats ligt aan de westkust van Lanzarote en staat bekend door de prachtige rotsformaties die je langs de kust vindt. Dit lavagesteente is een waar natuurfenomeen en zeker een aanrader om te zien.

Het vliegveld van Lanzarote ligt op ongeveer 30 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over H10 Lanzarote Princess? Vergelijk aanbieders, boek je vakantie en geniet.

1291 reviews over Hotel H10 Lanzarote Princess

• 9Groeneveld24-03-2020

fantastisch personeel

We waren deze maand 10 dagen in het hotel. Hierbij hebben wij het fantastisch gehad totdat de Spaanse overheid een Lockdown afkondigde ook voor Lanzarote.(coronavirus) Op dinsdag een vlucht richting huis echter de firma Easyjet had besloten om alle vluchten te cancelen.(geen contact met Easyjet is gelukt en ook niemand op de luchthaven als vertegenwoordiger.) Met het gevolg dat wij geen kant meer op konden (net zoals nog zo een 300 reizigers van easyjet) Terug naar het Hotel om uit de drukte van de luchthaven te komen. In het Hotel op een fantastische manier geholpen met het boeken van tickets ,ferry,hotels onderweg . Hierbij nam de receptie alle tijd voor om ons te helpen

uiteindelijk via veel omwegen in drie dagen en drie landen thuis gekomen. onze dank is dan ook zeer groot en gaan zodra het weer mogelijk is wederom naar dit hotel. ook omdat we het een fantastisch hotel vinden wat betreft eten slapen en ligging

Deborah De Nitto, DIRECTOR, 23-07-2020

Dear Groeneveld,

We appreciate that you have taken the time to write this positive review and your score of 9

We regret the inconvenience this global situation may have caused you!

We feel happy to know that you spent a fantastic holiday at H10 Lanzarote Princess.

We are glad to see that we have met your expectations and that our facilities, services and staff have encountered in a positive way to create an exceptional stay for you.

Our main goal is to ensure that our guests spend a relaxing stay and a feedback like yours drive us to follow these values every day

We hope to welcome you very soon back in our H10 Lanzarote Princess

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Joop Bonte23-02-2020

Prima hotel

Mijn echtgenote en ik waren van 15 tot 23 februari voor de 3 e keer in dit hotel en het verblijf is ons weer prima bevallen. We hadden een mooie kamer met zwembad zicht. We hadden half pension. Het eten was lekker. Het personeel is erg vriendelijk en relaxed. Het hotel heeft een prachtige tuin waarin de zwembaden zijn gelegen. Het hotel heeft ook een overdekt zwembad het lekker warm water. Het hotel ligt dichtbij het strand, boulevard en het centrum van Playa Blanca.

Deborah De Nitto, DIRECTOR, 29-02-2020

Geachte Joop Bonte,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het en dat je van al onze diensten hebt genoten

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9MartjeV13-12-2019

Playa Blanca en hotel beide een aanrader.

Een keurig hotel met een mooie ligging vlak bij boulevard, winkels en bus. Denk dat hotel gerenoveerd is, want het zag er allemaal als nieuw uit. Ruim voldoende bedjes bij het zwembad en bedje reserveren is niet toegestaan. Twee leuke barretjes en een gezellige koffiebar bij het zwembad. Personeel is overal even vriendelijk en wat werken deze mensen hard. Restaurant is prima, wel hebben ze een wekelijkse menucyclus. Elke dag de nadruk op een ander thema bij het diner, maar dus wel elke week hetzelfde. We hebben een erg fijne vakantie gehad in dit hotel. Is zeker een aanrader. Enig minpunt is de doorstroom bij de incheck. Dat duurt veeeeeel te lang. Wel vriendelijke receptie en je krijgt ook een glaasje bubbels voor het wachten, maar de receptie is niet ingespeeld op enige drukte. houd rekening met een uurtje wachten, maar ach je hebt vakantie.... Zowel de plaats Playa Blanca als het Hotel zijn voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 18-12-2019

Dear MartjeV

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that we could meet your expectations and that you could enjoy your stay in our hotel.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay!

Deborah De Nitto

Gereisd met partner in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Peter V.16-11-2019

minder en minder....

oor de vierde keer verbleven in dit Hotel. Personeel ( bijna ) altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten, ontbijt en diner, was van goede tot zeer goede kwaliteit. Zon- en zwembadzone proper verzorgd. De kamers zijn wat gedateerd aan het worden. Een grondige renovatie dringt zich op. ( Waar ze ook blijkbaar mee bezig zijn ). Bedden zijn naar onze normen véél te hard. Zelfs met 2 toppers erop ( nu ja toppers..., hier zijn de donsdekens dikker ) was het nog maar amper te doen voor ons. Het onderhoud van de kamers was ook maar op het randje. Niet vuil maar ook verre van kraaknet. Meubels hebben hun beste tijd gehad ( Suite 336 ). Ook de extra's als classmember van de H10 club was een stuk minder geworden. Vorig jaar kon ik nog in de twee a la carte restaurants gaan eten, Dit jaar ....Twee flesjes water, een gratis fles huiswijn in de bar en alle dagen twee, altijd dezelfde, pralines.Een vijf keer? Dan gaat er veel moeten veranderen....

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 24-11-2019

Dear Peter V. ,

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our pools and gastronomy offer.

I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Hugo Otjens05-10-2019

Een aanrader!

Geweldig hotel waar we al verschillende keren waren geweest. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. De kamers werden uitstekend schoongemaakt en hebben perfecte bedden. Het eten is van uitstekende kwaliteit en zeer uitgebreid zowel ‘s-morgens als bij het diner.. M.A.W een uitstekende lokatie waar het goed vertoeven is.

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 11-10-2019

Familie Otjens,

• 9Daphne27-09-2019

Geweldig

het verblijf was heerlijk. Alles schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel, locatie top en het eten goed maar niet gevarieerd. Er is elke avond muziek in het hotel maar vaak hetzelfde. In het weekend werd er wel wat meer gedaan. All - inclusive is zeker aan te raden.

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 28-09-2019

Dear Daphne,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services.

We all do hope to welcome you back soon again.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Jacqueline18-09-2019

Fantastisch!😍

H10 Lanzarote Princess is een heel mooi hotel! De faciliteiten zijn super en de kamer was schoon! Daarnaast is het personeel altijd vrolijk en gastvrij! Dit alles ondanks de drukte op onze aankomstdag! Super en voor herhaling vatbaar!

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 22-09-2019

Dear Jacqueline,

First of all thank you very much for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote and for taking the time to write such a beautifull review.

Our first aim is to create fantastic holidays and knowing that you enjoyed your stay is very satisfactory for us.

From me and all the staff, we do hope to welcome you back soon for another fantastic stay.

• 9Brian21-08-2019

Super hotel, zeker voor gezinnen.

We verbleven hier met ons gezin met 1 kind van 4 jaar en wat hebben we een leuke vakantie gehad. We kregen een ruime standaard kamer waar we genoeg plek hadden. De kamer had een nette badkamer en een heel ruim balkon/terras (circa 4meter diep). Het eten was redelijk tot goed. Het zwembad is leuk opgezet met genoeg ruimte en een hele leuke glijbaan ( mag wel weer opgeknapt worden) waar onze dochter zich heel de vakantie goed vermaakt heeft. Bij het zwembad mag je geen ligbedden reserveren in de ochtend. Dit vonden we heel prettig. Ook het speeltuintje bij zwembad is leuk. Animatie is ook leuk maar alleen in het Engels en Spaans.Het hotel ligt zeer centraal bij playa Blanca en de boulevard en andere dorpjes zijn makkelijk aan te lopen. 2 minpuntjes wat wij ondervonden hebben zijn : tijdschakelaar buitenlicht balkon om circa 23.00uur en de piano op de 1e verdieping is vrij gehorig.

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 22-08-2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9familie De Wolf20-08-2019

Heel aangenaam hotel

Wij waren aangenaam verrast. Een mooi ruim hotel dat zeer netjes is. Ook de omgeving van het hotel is zeer proper. De kamers waren ruim, mooi en zoals de rest van het hotel prima onderhouden. De douche in onze kamer was wel wat verouderd maar wel netjes. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven in all - in formule en daar was niets op aan te merken, lekker eten, keuze genoeg, uitgebreide keuze aan dranken, helemaal niks op aan te merken. Mooie tuin met mooi zwembad, voldoende ruimte rond het zwembad zodat je niet als sardientjes op elkaar lag geplakt. Het water was de eerste 2 dagen wel ijskoud maar daar wen je snel aan.
    Kortom wij vonden het een prima hotel.
    Afstand tot het strand en de boulevard is heel kort. Het strand is mooi met helder water en ook de boulevard is heel gezellig met leuke winkeltjes, je kan zowel naar links en rechts wandelen. Omgeving is zeer mooi en ook weer heel proper. Top !

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 21-08-2019

Geachte familie De Wolf,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam. Van Troost23-07-2019

Prima vakantie gehad

Boek een kamer met zicht op het zwembad. Deze kamers zijn moderner en ruimer en dat is handig als je met je gezin reist. Half pension is ons ook goed bevallen. Er was eten in overvloed, zowel ‘s ochtends als ‘s avonds. Je moet wel apart betalen voor de drankjes bij het eten. Het zwembad vonden we echt te koud, ook bij een temperatuur van 30 graden leek het wel ijswater. Er is ook een klein zwembad met overkapping, hier hebben we vaak gezwommen, terwijl de buitenbaden juist zo leuk zijn. Wij vonden dat wel een minpunt. Het personeel in het hotel is vriendelijk. Ons kind wilde elke avond naar de mini disco. Dit wordt leuk georganiseerd door de jongens en meiden van het hotel. Huur zeker een auto voor een dag, bij Avia auto’s. Dit was helemaal niet zo duur. Voor zo’n 45 euro en wat geld voor de benzine, kun je de hele dag op pad.

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 24-07-2019

Geachte familie Van Troost,

Hartelijk dank voor uw review and om er tijd nemen for het!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann

Hotel H10 Lanzarote Princess info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk