FamiliehotelWeer vandaag28°20°
9,2

Op maar 5 minuten lopen van zandstrand Playa Blanca vind je Hotel H10 Lanzarote Princess in Spanje. Met de ruime kamers, het nieuwe overdekte zwembad en de animatie overdag en ’s avonds heb je hier alles voor een leuke vakantie. Breng op woensdag en zaterdag een bezoekje aan de boulevard op maar 15 minuten lopen om de gezellige markt te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Princess voor je op een rij gezet:

347 reviews over Hotel H10 Lanzarote Princess in het Nederlands

Fantastisch!😍

Jacqueline
18-9-2019

H10 Lanzarote Princess is een heel mooi hotel! De faciliteiten zijn super en de kamer was schoon! Daarnaast is het personeel altijd vrolijk en gastvrij! Dit alles ondanks de drukte op onze aankomstdag! Super en voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2019

Super hotel, zeker voor gezinnen.

Brian
21-8-2019

We verbleven hier met ons gezin met 1 kind van 4 jaar en wat hebben we een leuke vakantie gehad. We kregen een ruime standaard kamer waar we genoeg plek hadden. De kamer had een nette badkamer en een heel ruim balkon/terras (circa 4meter diep). Het eten was redelijk tot goed. Het zwembad is leuk opgezet met genoeg ruimte en een hele leuke glijbaan ( mag wel weer opgeknapt worden) waar onze dochter zich heel de vakantie goed vermaakt heeft. Bij het zwembad mag je geen ligbedden reserveren in de ochtend. Dit vonden we heel prettig. Ook het speeltuintje bij zwembad is leuk. Animatie is ook leuk maar alleen in het Engels en Spaans.Het hotel ligt zeer centraal bij playa Blanca en de boulevard en andere dorpjes zijn makkelijk aan te lopen. 2 minpuntjes wat wij ondervonden hebben zijn : tijdschakelaar buitenlicht balkon om circa 23.00uur en de piano op de 1e verdieping is vrij gehorig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, Thu Aug 22 2019 11:24:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte familie De Wolf,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het en dat je van al onze diensten hebt genoten

Heel aangenaam hotel

familie De Wolf
20-8-2019

Wij waren aangenaam verrast. Een mooi ruim hotel dat zeer netjes is. Ook de omgeving van het hotel is zeer proper. De kamers waren ruim, mooi en zoals de rest van het hotel prima onderhouden. De douche in onze kamer was wel wat verouderd maar wel netjes. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven in all - in formule en daar was niets op aan te merken, lekker eten, keuze genoeg, uitgebreide keuze aan dranken, helemaal niks op aan te merken. Mooie tuin met mooi zwembad, voldoende ruimte rond het zwembad zodat je niet als sardientjes op elkaar lag geplakt. Het water was de eerste 2 dagen wel ijskoud maar daar wen je snel aan.
Kortom wij vonden het een prima hotel.
Afstand tot het strand en de boulevard is heel kort. Het strand is mooi met helder water en ook de boulevard is heel gezellig met leuke winkeltjes, je kan zowel naar links en rechts wandelen. Omgeving is zeer mooi en ook weer heel proper. Top !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 21-8-2019

Geachte familie De Wolf,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het!

Prima vakantie gehad

Fam. Van Troost
23-7-2019

Boek een kamer met zicht op het zwembad. Deze kamers zijn moderner en ruimer en dat is handig als je met je gezin reist. Half pension is ons ook goed bevallen. Er was eten in overvloed, zowel ‘s ochtends als ‘s avonds. Je moet wel apart betalen voor de drankjes bij het eten. Het zwembad vonden we echt te koud, ook bij een temperatuur van 30 graden leek het wel ijswater. Er is ook een klein zwembad met overkapping, hier hebben we vaak gezwommen, terwijl de buitenbaden juist zo leuk zijn. Wij vonden dat wel een minpunt. Het personeel in het hotel is vriendelijk. Ons kind wilde elke avond naar de mini disco. Dit wordt leuk georganiseerd door de jongens en meiden van het hotel. Huur zeker een auto voor een dag, bij Avia auto’s. Dit was helemaal niet zo duur. Voor zo’n 45 euro en wat geld voor de benzine, kun je de hele dag op pad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 24-7-2019

Geachte familie Van Troost,

Hartelijk dank voor uw review and om er tijd nemen for het!

Prima hotel

S. Masius
13-7-2019

Prima hotel, goede service ic priijs

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 18-7-2019

Geachte familie Masius,

Hartelijk dank voor uw review and om er tijd nemen for het! Hoop je volgend jaar te zien met je hele gezin. vriendelijke groeten uit Lanzarote

Wij hebben genoten!

Hoihoi
12-7-2019

Heerlijke vakantie gehad in dit hotel!! Schoon, vriendelijk personeel en goed eten! Bij verblijf o.b.v. half persoon dien je bij eventuele aankopen (ook drankjes bij het eten) je kamernummer te laten zien. Bij het uitchecken betaal je de rekening. Erg fijn, zo hoef je niet moeilijk te doen :). In de avond uren hoor je de kroegjes in de Papagayo, voor ons niet storend. Centrum, boulevard en strand zijn op loopafstand. Wij zullen hier zeker terug komen!

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 15-7-2019

Dear Hoihoi,

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that we could meet your expectations and that you could enjoy your stay in our hotel.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay!

dik tevreden

de Jager
1-7-2019

prima ligging, eten en drinken is gewoon perfect. de echte merken drankjes. kamer ruim en schoon met heerlijk balkon. wel geboekt voor zwembadzijde, en dat zaten wij ook. echt goed bevallen. helaas niet het zwembad in geweest vond het water zoooooo koud, dat was jammer

Gereisd Met partner in juni 2019
Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 5-7-2019

Dear de Jager,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services.

We all do hope to welcome you back soon again.

With kind regards,

Heerlijk onthaasten, perfect met kleine kinderen

Fam D
16-5-2019

Service en klantvriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en kindgericht. Het complex is netjes en prachtig aangelegd. Onze kamer had wat defecten, die na doorgeven meteen werden gerepareerd. De kamer (suite) is wel verouderd en vervallen. Bijv te korte gordijnen en volledig doorgezeten bank. Bed is wel prima!! De kamermeisjes hielden na een aantal dagen rekening met slaaptijden van ons kindje, heel attent. Het eten is in overvloed en zeer gevarieerd. Elke dag een ander aanbod en zeer goede bediening die alles netjes houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Ludovica Magini, DIRECTOR, Sat May 18 2019 09:40:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Fam. D,

First of all thank you very much for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote and for taking the time to write such a beautifull review.

Our first aim is to create fantastic holidays and knowing that you enjoyed your stay is very satisfactory for us.

From me and all the staff, we do hope to welcome you back soon for another fantastic stay.

With kind regards,

Een aanrader om te doen.

Marjo fr
15-5-2019

Playa Blanca leuke gezellige plaats, mooie boulevard heerlijk om te wandelen zowel beide kanten op. H10 Lanzarote Princess mooi hotel, vriendelijk ontvangst. Eetzaal ruim van opzet soms wat gehorig als het druk is. Voornamelijk veel Engelsen aanwezig met kinderen. Ontbijt en diner ruime keuze voor iedereen ,iedere dag een ander thema. Ook aan kinderen wordt gedacht bij het diner. Kamers netjes en ruim alleen voor oudere mensen is een bad niet handig. Instap en uitgleden is gevaarlijk een inloopdouche zou fijner zijn. De bedden waren goed iedere dag schone handdoeken. Wij hadden geregeld problemen met de kaart van de kamer, dat die het niet deed. Dit werd meteen verholpen. Strand, zee is ongeveer 5 minuten lopen. Op dinsdag en zaterdag is er een markt links de boulevard op. Leuk om heen te gaan, huur een auto om het eiland te verkennen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in het hotel met onze vrienden.

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, Sat May 18 2019 09:44:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Marjo fr,

We all do hope to welcome you back soon again.

Leuke hotel met kinderen

ThijsvB
5-5-2019

Wij hebben een family kamer geboekt op de begane grond voor 4 nachten via touroperator voor € 750 incl half pension. Ze probeerden ons eerst in een bezemkast-kamer te zetten op de 3e verdieping. Kamers 311b en 311c niet nemen! Na onze klacht dat we deze kamer niet geboekt hadden kregen we wel een normale familiekamer op de begane grond die we geboekt hadden.

Hotelkamer netjes met 2 persoonsbed en los bed voor onze zoon. Airco aanwezig maar niet heel krachtig. Safe in hotelkamer is alleen te gebruiken tegen betaling. € 2.60 per dag of € 16 euro per week.

Ontbijt erg goed en uitgebreid. Personeel is erg aardig en behulpzaam. De ontbijtzaal is groot en erg gehorig, het is moeilijk elkaar te verstaan. Behalve bij de receptie (blonde dame) is het personeel erg vriendelijk.

Zwembad en tuin erg mooi alleen jammer dat het zwembad onverwarmd is. Voor een handdoek bij het zwembad moet je € 15 euro per stuk/ per week borg betalen. Echt belachel

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Ludovica Magini, DIRECTOR, 6-5-2019

Dear ThijsvB,

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our staff attitude, the room and the food offered.

I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the different departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Princess in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.