Hotel H10 Lanzarote Princess

KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel H10 Lanzarote Princess
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Princess voor je op een rij gezet:

Op maar 5 minuten lopen van zandstrand Playa Blanca vind je Hotel H10 Lanzarote Princess in Spanje. Met de ruime kamers, het nieuwe overdekte zwembad en de animatie overdag en ’s avonds heb je hier alles voor een leuke vakantie. Breng op woensdag en zaterdag een bezoekje aan de boulevard op maar 15 minuten lopen om de gezellige markt te bezoeken.

320 reviews over Hotel H10 Lanzarote Princess in het Nederlands

super vakantie gehad

Kirsten gorisse
8-11-2018

Het was een super hotel, eten was goed iedere dag iets anders op het menu. De straat oversteken en je bent op het strand wat overginds ook een super strand was. Het personeel van het hotel was super gastvrij aardig en behulpzaam.

We hebben met zijn allen een prima vakantie gehad

André
17-10-2018

Alles was goed. Hotel was prima. Personeel vriendelijk en behulpzaam gewoon top.

Esther Sánchez- Guest Relation, DIRECTOR, 21-10-2018

Dear André,

Thank you very much for this review and for choosing H10 Lanzarote Princess to enjoy your holidays in Lanzarote.

We´re looking forward to seeing you next year!!

Best regards

Zeker teruggaan

Louis Van Waes
3-10-2018

Centrale ligging: niet ver van het strand (en autovrije strandpromenade) winkels, restaurants. Zeer goede en afwisselende keuken met een enorme keuze, vriendelijk en attent personeel. Mooie kamer en netjes onderhouden. Er is wel een disco in de omgeving maar met de vensters gesloten stoorde dat niet.

Esther Sánchez- Guest Relation, DIRECTOR, 7-10-2018

Beste Louis:

Heel erg bedankt voor het kiezen van ons hotel om van je vakantie te genieten.

We zijn trots om te weten dat u een ongelooflijk verblijf heeft gehad.

We hopen je volgend jaar te zien.

Groeten

aan te raden

andre van der Heijden
12-9-2018

fijn en zeer goed hotel. We waren hier met de kinderen en klein kinderen. Eten uit de kunst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben het als gezin heel fijn gehad. Hotel mag hier en daar wel wat klein onderhoud gebruiken maar alles was perfect schoon. Mooie kamers en fijn balkon. animatie was erg leuk zonder opdringerig te zijn.

Tip. maak voor kleine kinderen/peuters een speelhoek binnen het hotel, b.v. ballenbak of zo.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 19-9-2018

Beste andre van der Heijden,

Heel erg bedankt voor de reacties!

super hotel

M. de Haas
6-9-2018

kleine speelruimte binnen zou leuk zijn voor kleinere kinderen

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 18-9-2018

Beste M. de Haas,

Heel erg bedankt voor de reacties!

fantatisch

lanzarot .time to smile appartement in puerto carm
25-8-2018

prachtig schoon appartementen complex

kleinschalig alles was keurig geregeld

De ontvangst bij aankomst was prima, wel jammer dat we pas na 15.00uur de kamer kregen. De ligging , eten en drinken was prima. Wij hadden HP en de drank vonden wij relatief duur. Minpunt is dat niks contant betaald kan worden en je de hele week met een kaartje moet rondlopen wanneer je iets wilt bestellen. Handdoeken zijn te krijgen bij het zwembad maar wanneer je 12 dagen blijft en tussendoor een keer schone handdoeken wilt moet je betalen. Wel een verademing dat er niet aan handdoekje leggen wordt gedaan. Het zwembadwater is koud. Het hotel zelf is op veel plekken aan renovatie toe, vooral het sanitair in de kamers vertoond schimmel en is niet meer echt schoon te krijgen. De tegels in de kamer en rondom het zwembad zijn kapot, de vloerbedekking in de hal is vies en op de balkons zit bijna geen groene verf meer. Dat is gewoon jammer. Prima vakantie gehad maar zouden niet nog eens terug gaan.

H10 Lanzarote Princess is een goed hotel, mooie ligging (dichtbij zandstand Playa Blanca), nette kamers, goed eten, vriendelijk personeel en meer dan voldoende parkeerplaatsen voor de huurauto's! Ook voldoende bedjes bij het zwembad! Er worden ook leuke activiteiten georganiseerd door de animatie, op de dag van vertrek ging het animatieteam met de gasten paella maken! :)

Tip;

Huur een auto op het eiland, er is voldoende te doen en te zien! Wij hebben een week een auto gehuurd bij verhuurbedrijf; Cabrera Medina. Goede prijs, prima auto en geen borg bij afhalen! Je betaald de auto en je kunt het eiland gaan verkennen :)

Prima hotel

Fam. Helms-Vermeer
28-7-2018

Dit is een goed hotel. Ligging is goed t.o.v. strand (200 meter) en ook ben je snel in het centrum. Het zwembad is schoon, wat fris, met ruim voldoende bedjes. Vooraf claimen van een bedje wordt tegen gegaan door het innemen van handdoeken; werkt uitstekend.

Wij hadden half pension geboekt, en tegenvaller voor ons, is dat de drankjes bij het diner niet inbegrepen bleken. Hadden we vooraf graag willen weten. Eten gevarieerd en smakelijk. Gewoon goede buffetten.

Kamers zijn schoon, worden iedere dag schoongemaakt en schoon beddengoed iedere 3 dagen.

Minpuntjes: de manlijke receptionist was onaardig en niet behulpzaam: de dames daarentegen wel. Het hotel heeft dunne muurtjes en je hoort daardoor veel geluiden van buren en bovenburen. Wanneer je met jonge kinderen op tijd je kamer opzoekt, moet je er rekening mee houden dat je regelmatig wakker wordt van geschreeuw op de gang.

Annimatie is leuk en enthousiast.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 30-7-2018

Beste,

Heel erg bedankt voor de reacties.

We zijn erg blij dat ons beleid om hangmatten te reserveren goed voor onze gasten is.

Helaas, hier niet meer!

Dennis Jochems
11-7-2018

Slechte PR (public relations) afhandeling!

Tijdens mijn vakantie is er door toedracht van een personeelslid een bak bacon op mijn suède schoenen terecht gekomen. De schoenen werden naar de wasserette gebracht, maar helaas gingen de vlekken er niet uit. Na een aantal conversaties met de dames bij de balie, bleek er verder geen tegemoetkoming of dergelijke te komen. Het was volgens hun een ‘accident’. Natuurlijk gebeuren dit soort dingen, maar zorg dan voor een goede oplossing!! Het is jammer je net een paar nieuwe dure schoenen gekocht hebt deze meteen weggegooid kunnen worden. Daarnaast is het voor een hotelketen als H10 een grote aderlating dat men zo met haar gasten om gaat! Voor mij geen vakantie meer in dit hotel.

Daarnaast was het eten vaak lauw of koud, verre van warm. In het restaurant werden de borden zeer laat opgehaald, waardoor je soms met een hele stapel borden bij je tafel zat.

De ligging van het hotel is goed.

Sergi P., DIRECTOR, 23-7-2018

Geachte heer Jochems,

Allereerst willen we u bedanken voor het bezoeken van H10 Lanzarote Princess en voor het schrijven van deze recensie. Het housekeeping team heeft hun uiterste best gedaan om de schoenen schoon te maken en alle vlekken leken eruit te zijn. U leek blij met het resultaat, maar het spijt ons dat we uit deze recensie kunnen concluderen dat dit niet het geval was.

We verzekeren u dat uw recensie ons zeker niet onopgemerkt is gebleven. We zullen actie ondernemen om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ons doel is dat onze gastenervaringen alleen maar verbeteren.

We hopen dat dit vervelende incident de meer aangename aspecten van uw verblijf niet heeft overschaduwd. Het zou ons een genoegen zijn u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Princess in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.