Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePlaya Blanca

8.7FantastischScore uit 1282 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Minder dan 1km van het strand

Op zoek naar een geschikte accommodatie op Lanzarote? Of je nou samen, met vrienden of het hele gezin gaat, je zit goed bij H10 Lanzarote Princess. Dit viersterrenhotel in Playa Blanca heeft mooie kamers, een ligging vlakbij zee en ruime zwembaden. Tel daar de mogelijkheid voor all inclusive verzorging bij op en je vakantie naar Spanje is compleet!

Over het algemeen zijn andere vakantiegangers tevreden over hun verblijf bij H10 Lanzarote Princess. Het hotel scoort vooral goed op het gebied van servicegerichtheid en kindvriendelijkheid. Rudy is op vakantie geweest bij dit hotel met zijn partner en vond het zeker voor herhaling vatbaar. Eigenlijk heeft hij geen negatieve punten te noemen. Hij zegt: “Hotel Lanzarote Princess heeft een perfecte en rustige ligging in Playa Blanca. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers met minibar en koffie,thee faciliteiten.mooie tuin met voldoende ligbedden. Heel fijn restaurant met lekkere gerechten en zeer ruim aanbod. Heel schappelijke prijzen voor drankjes. Wij komen zeker nog terug. We hadden een fijne tijd daar. Doe zo verder en bedankt.🤗” Ook Linda is hier op vakantie geweest. Ze is tevreden, maar geeft aan dat de avondanimatie beter kan. Ze zegt: “Leuk hotel, mooi zwembad. Ook voor kinderen. Vriendelijkheid van medewerkers is super. Goede All-in. Iets minder vonden we persoonlijk de avondanimatie. Lanzarote zelf heeft ook mooi te ontdekken plekken. Dit kan perfect met huurauto.”

De ligging

H10 Lanzarote Princess ligt in de badplaats Playa Blanca op het Canarische eiland Lanzarote. Het hotel ligt op slechts 300 meter van het zandstrand. Het gezellige centrum van Playa Blanca ligt op slechts 500 meter. Doordat het hotel in de buurt van een winkelcentrum ligt, vind je een ruim aanbod aan winkels en restaurant in de omgeving. De luchthaven van Lanzarote ligt op ongeveer 35 kilometer vanaf het hotel. Wil je meer van het eiland zien? Bezoek bijvoorbeeld het Nationaal Park Timanfaya!

Het hotel en faciliteiten

H10 Lanzarote Princess is een viersterrenhotel. Het is heerlijk vertoeven bij één van de zwembaden die worden omgeven voor een tropische tuin met palmbomen. Na een verkoelende duik neem je plaats op het zonneterras met ligbedden en parasols. Tegen de betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoeken. Ook de kinderen zullen zich niet vervelen dankzij het kinderbad met piratenschip en de waterglijbaan. Ook is er een speeltuin. Voor kinderen van 4 tot 8 jaar worden er activiteiten georganiseerd bij de miniclub, maar in de avonduren is er vermaak voor gasten van alle leeftijden in de vorm van shows of spellen. Voor de sportieve afwisseling kan je (mogelijk tegen betaling) verschillende sporten beoefenen, waaronder tennis, volleybal, basketbal en voetbal. Daarnaast is er een fitnessruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de biljarttafel of tafeltennistafel. Wie toe is aan ontspanning gaat naar het verwarmde binnenbad of gaat naar de sauna. Tegen betaling boek je een massage of behandeling in de schoonheidssalon. Verder is in het hele hotel gratis WiFi aanwezig. Het personeel staat 24 uur per dag voor je klaar bij de receptie. Tegen betaling maak je gebruik van de wasservice of ga je naar het winkeltje.

De kamers

H10 Lanzarote Princess heeft in totaal ongeveer 400 kamers. Deze zijn allemaal voorzien van airconditioning, gratis WiFi en een televisie. Het kluisje, de minibar en de telefoon zijn tegen betaling. De kamers hebben een balkon of terras met zitje. In de badkamer vind je een toilet, haardroger en bad of douche. Er zijn babybedjes beschikbaar op aanvraag, maar geef je voorkeur tijdig aan in verband met de beschikbaarheid.

Het verschil in kamers

De bovenstaande faciliteiten zijn van een standaardkamer, die geschikt zijn voor één tot drie gasten. Deze kamers hebben standaard uitzicht op de tuin van het hotel. Daarnaast kan je kiezen voor een superiorkamer. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot drie gasten en zijn grotendeels hetzelfde als de standaardkamers. Het enige verschil is dat deze kamers uit ruimer zijn, zwembadzicht hebben. Daarnaast is het kluisje gratis en maak je gratis (eenmalig) gebruik van de minibar bij een superiorkamer. Deze is gevuld bij aankomst, maar bijvullen is tegen betaling.

Ga je met het hele gezin op vakantie naar H10 Lanzarote Princess? Kies dan voor een familiekamer. Deze kamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten. De faciliteiten zijn grotendeels hetzelfde als een standaardkamer, maar dan ruimer. De familiekamers hebben twee losse bedden en een sofabed. Het woon- en slaapgedeelte van de kamer kunnen gescheiden worden door een gordijn. De familiekamers hebben tuin- of zwembadzicht.

De suites van H10 Lanzarote Princess zijn geschikt voor twee tot vier gasten. De suites hebben een woon- en slaapkamer met een bedbank en een aparte slaapkamer. In de badkamer vind je badjassen en badslippers. De suites hebben een eigen terras met zonnebedden. De minibar is gratis gevuld bij aankomst, maar bijvullen is tegen betaling. De suites hebben uitzicht op de tuin of het zwembad. De verdere faciliteiten zijn hetzelfde als van een standaardkamer.

Tot slot heeft H10 Lanzarote Princess privilege kamers die geschikt zijn voor twee tot drie gasten. Naast de standaard faciliteiten hebben deze kamers verschillende extra’s, waaronder badjassen, badslippers, een Nespresso-apparaat, een welkomstgeschenk en exclusieve handdoeken bij het zwembad. Verder heb je toegang tot de Privilege Lounge, waar je onder anderen een bar vindt. Tegen een reservering kan je ontbijten en dineren in een à la carte restaurant, informeer bij de receptie naar de voorwaarden.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Lanzarote Princess op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet bij de reissom inbegrepen, maar bij halfpension ook het dinerbuffet. Bij all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Het ontbijt wordt geserveerd van 7.30 tot 10.30 uur, de lunch van 13.30 tot 15.00 uur en het diner van 19.00 tot 22.00 uur. Tussen 11.00 en 18.30 uur zijn er verschillende snacks beschikbaar. Verschillende alcoholvrije en alcoholische dranken zijn bij de all inclusive verzorging inbegrepen van 11.00 tot 01.00 uur. Import dranken zijn altijd tegen betaling, ongeacht het verzorgingstype.

All inclusive vakantie

H10 Lanzarote Princess is een fijne keuze voor een all inclusive vakantie samen, met vrienden of met het hele gezin. De mooie zwembaden, comfortabele kamers en de mogelijkheid voor all inclusive verzorging maken het een populaire keuze onder andere vakantiegangers!

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en moet ter plekke worden betaald. Roken is niet toegestaan bij H10 Lanzarote Princess, zowel binnen als buiten. Sommige faciliteiten kunnen gesloten zijn afhankelijk van het seizoen, weer of onderhoud. Er wordt verwacht dat gasten zich gepast kleden tijdens het diner, mannen gelieve een lange broek. De all inclusive tijden kunnen afwijken tijdens het laagseizoen.

Bekijk de beschikbaarheid

1293 Reviews over H10 Lanzarote Princess

• 8Van Hoecke Rudy22-12-2021

Voor herhaling vatbaar 👍

• 9Linda05-09-2021

Zalig genieten

• 9Groeneveld24-03-2020

fantastisch personeel

We waren deze maand 10 dagen in het hotel. Hierbij hebben wij het fantastisch gehad totdat de Spaanse overheid een Lockdown afkondigde ook voor Lanzarote.(coronavirus) Op dinsdag een vlucht richting huis echter de firma Easyjet had besloten om alle vluchten te cancelen.(geen contact met Easyjet is gelukt en ook niemand op de luchthaven als vertegenwoordiger.) Met het gevolg dat wij geen kant meer op konden (net zoals nog zo een 300 reizigers van easyjet) Terug naar het Hotel om uit de drukte van de luchthaven te komen. In het Hotel op een fantastische manier geholpen met het boeken van tickets ,ferry,hotels onderweg . Hierbij nam de receptie alle tijd voor om ons te helpen

uiteindelijk via veel omwegen in drie dagen en drie landen thuis gekomen. onze dank is dan ook zeer groot en gaan zodra het weer mogelijk is wederom naar dit hotel. ook omdat we het een fantastisch hotel vinden wat betreft eten slapen en ligging

Deborah De Nitto, DIRECTOR, 23-07-2020

Dear Groeneveld,

We appreciate that you have taken the time to write this positive review and your score of 9

We regret the inconvenience this global situation may have caused you!

We feel happy to know that you spent a fantastic holiday at H10 Lanzarote Princess.

We are glad to see that we have met your expectations and that our facilities, services and staff have encountered in a positive way to create an exceptional stay for you.

Our main goal is to ensure that our guests spend a relaxing stay and a feedback like yours drive us to follow these values every day

We hope to welcome you very soon back in our H10 Lanzarote Princess

• 9Joop Bonte23-02-2020

Prima hotel

Mijn echtgenote en ik waren van 15 tot 23 februari voor de 3 e keer in dit hotel en het verblijf is ons weer prima bevallen. We hadden een mooie kamer met zwembad zicht. We hadden half pension. Het eten was lekker. Het personeel is erg vriendelijk en relaxed. Het hotel heeft een prachtige tuin waarin de zwembaden zijn gelegen. Het hotel heeft ook een overdekt zwembad het lekker warm water. Het hotel ligt dichtbij het strand, boulevard en het centrum van Playa Blanca.

Deborah De Nitto, DIRECTOR, 29-02-2020

Geachte Joop Bonte,

Hartelijk dank voor uw mooie review and om er tijd nemen for het en dat je van al onze diensten hebt genoten

Hoop je volgend jaar te zien.

vriendelijke groeten uit Lanzarote,

• 9MartjeV13-12-2019

Playa Blanca en hotel beide een aanrader.

Een keurig hotel met een mooie ligging vlak bij boulevard, winkels en bus. Denk dat hotel gerenoveerd is, want het zag er allemaal als nieuw uit. Ruim voldoende bedjes bij het zwembad en bedje reserveren is niet toegestaan. Twee leuke barretjes en een gezellige koffiebar bij het zwembad. Personeel is overal even vriendelijk en wat werken deze mensen hard. Restaurant is prima, wel hebben ze een wekelijkse menucyclus. Elke dag de nadruk op een ander thema bij het diner, maar dus wel elke week hetzelfde. We hebben een erg fijne vakantie gehad in dit hotel. Is zeker een aanrader. Enig minpunt is de doorstroom bij de incheck. Dat duurt veeeeeel te lang. Wel vriendelijke receptie en je krijgt ook een glaasje bubbels voor het wachten, maar de receptie is niet ingespeeld op enige drukte. houd rekening met een uurtje wachten, maar ach je hebt vakantie.... Zowel de plaats Playa Blanca als het Hotel zijn voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 18-12-2019

Dear MartjeV

First of all I wanted to thank you for taking the time to leave your opinion and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am very happy to know that we could meet your expectations and that you could enjoy your stay in our hotel.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay!

Deborah De Nitto

• 7Peter V.16-11-2019

minder en minder....

oor de vierde keer verbleven in dit Hotel. Personeel ( bijna ) altijd vriendelijk en behulpzaam. Het eten, ontbijt en diner, was van goede tot zeer goede kwaliteit. Zon- en zwembadzone proper verzorgd. De kamers zijn wat gedateerd aan het worden. Een grondige renovatie dringt zich op. ( Waar ze ook blijkbaar mee bezig zijn ). Bedden zijn naar onze normen véél te hard. Zelfs met 2 toppers erop ( nu ja toppers..., hier zijn de donsdekens dikker ) was het nog maar amper te doen voor ons. Het onderhoud van de kamers was ook maar op het randje. Niet vuil maar ook verre van kraaknet. Meubels hebben hun beste tijd gehad ( Suite 336 ). Ook de extra's als classmember van de H10 club was een stuk minder geworden. Vorig jaar kon ik nog in de twee a la carte restaurants gaan eten, Dit jaar ....Twee flesjes water, een gratis fles huiswijn in de bar en alle dagen twee, altijd dezelfde, pralines.Een vijf keer? Dan gaat er veel moeten veranderen....

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 24-11-2019

Dear Peter V. ,

I am very happy to know that you enjoyed your holidays and that you liked our pools and gastronomy offer.

I would like to remember that our guests opinion is very important for us as it helps us to improve our services. We will speak with the head of the departments to find a fast and effective solution.

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay and to show you the improvements!

• 9Hugo Otjens05-10-2019

Een aanrader!

Geweldig hotel waar we al verschillende keren waren geweest. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in het restaurant. De kamers werden uitstekend schoongemaakt en hebben perfecte bedden. Het eten is van uitstekende kwaliteit en zeer uitgebreid zowel ‘s-morgens als bij het diner.. M.A.W een uitstekende lokatie waar het goed vertoeven is.

Deborah De Nitto (Guest-services), DIRECTOR, 11-10-2019

Geachte familie De Wolf,

Familie Otjens,

Hoop je volgend jaar te zien.

vriendelijke groeten uit Lanzarote,

• 9Daphne27-09-2019

Geweldig

het verblijf was heerlijk. Alles schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel, locatie top en het eten goed maar niet gevarieerd. Er is elke avond muziek in het hotel maar vaak hetzelfde. In het weekend werd er wel wat meer gedaan. All - inclusive is zeker aan te raden.

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 28-09-2019

Dear Daphne,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services.

We all do hope to welcome you back soon again.

• 10Jacqueline18-09-2019

Fantastisch!😍

H10 Lanzarote Princess is een heel mooi hotel! De faciliteiten zijn super en de kamer was schoon! Daarnaast is het personeel altijd vrolijk en gastvrij! Dit alles ondanks de drukte op onze aankomstdag! Super en voor herhaling vatbaar!

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 22-09-2019

Dear Jacqueline,

First of all thank you very much for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote and for taking the time to write such a beautifull review.

Our first aim is to create fantastic holidays and knowing that you enjoyed your stay is very satisfactory for us.

From me and all the staff, we do hope to welcome you back soon for another fantastic stay.

• 10Lesley10-09-2019

Good value for money

Good value for monet. It is better then most hotels,

Ludovica Magini - Guest Services, DIRECTOR, 14-09-2019

Dear Lesley,

We all do hope to welcome you back soon again for another fantastic stay!

Hotel H10 Lanzarote Princess info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)