Hotel H10 Lanzarote Princess

Hotel H10 Lanzarote Princess
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Princess voor je op een rij gezet:

311 reviews over Hotel H10 Lanzarote Princess in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Helaas, hier niet meer!

Dennis Jochems
11-7-2018

Slechte PR (public relations) afhandeling!

Tijdens mijn vakantie is er door toedracht van een personeelslid een bak bacon op mijn suède schoenen terecht gekomen. De schoenen werden naar de wasserette gebracht, maar helaas gingen de vlekken er niet uit. Na een aantal conversaties met de dames bij de balie, bleek er verder geen tegemoetkoming of dergelijke te komen. Het was volgens hun een ‘accident’. Natuurlijk gebeuren dit soort dingen, maar zorg dan voor een goede oplossing!! Het is jammer je net een paar nieuwe dure schoenen gekocht hebt deze meteen weggegooid kunnen worden. Daarnaast is het voor een hotelketen als H10 een grote aderlating dat men zo met haar gasten om gaat! Voor mij geen vakantie meer in dit hotel.

Daarnaast was het eten vaak lauw of koud, verre van warm. In het restaurant werden de borden zeer laat opgehaald, waardoor je soms met een hele stapel borden bij je tafel zat.

De ligging van het hotel is goed.

Geweldig!

iedje
26-5-2018

In 1 woord geweldig!!! Geweldige all inclusieve. Iedereen is ontzettend aardig. Maar speciaal voor Maartje van het animatieteam 👍👍. Is nog maar net hier. Maar of het nu volwassenen of kinderen zijn, ze vermaakt iedereen met haar spontaniteit. Wij gaan jammer genoeg vandaag naar huis. Maar is zeker een aanrader

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 4-6-2018

Beste iedje,

Met vriendelijke groet,

fantastisch hotel op de perfecte ligging!!

Ralph Peters
5-5-2018

Prima hotel met fijne ruime kamers. Wij hadden een family room, volgens mij zijn alle family rooms begane grond en zwembadzijde. Zwembad is heel groot met een super stoere piratenboot met glijbaan in het (aparte)kinderbad. Ook is er aangrenzend een ondieper peuterbadje. Fijne poolbar met zitjes en een gelegenheid (cactusbar) om iets te eten, frietjes, diverse hamburgers en broodjes enz. Dit alles in een mooi aangelegde en onderhouden tuin met de prachtigste cactussen en palmbomen. Tevens heeft het hotel een verwarmd en overdekt buitenzwembad, superhandig voor als het net te fris is. Eten ervaarden wij als heel gevarieerd en zeer ruim aanwezig, voor ieder wat wils met elke avond een andere specialiteit zoals sushi, pasta, hamburgers enz.

De ligging is perfect. 100 meter van het mooie zandstrand dat beschut is tegen de altijd wel aanwezige wind. daar bevind zich ook een werkelijk prachtige wandelpromenade van 10km met winkels en terrasjes

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 16-5-2018

Beste Ralph Peters,

Prima hotel

rob leen
15-4-2018

Het hotel heeft een goede service ligt dicht bij strand eten is prima kamers zin netjes zeer goefe wifi dus boeken maar.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 30-4-2018

Beste rob leen,

Eenmalig!

Elisabeth
3-4-2018

Ligging van hotel is prima

eten kan veel beter,eentonig,

wij werden s.ochtends om 7 uur opgehaald voor vervoer naar vliegveld,maar waren te laat volgens receptie voor ontbijt te regelen,

we waren met 6 personen,en deden geen enkele moeit om nog voor ons iets te regelen.

zeer slecht van H10 princess,dit was dus eenmalig in dit hotel,

Hotel is aan renovatie toe,kijk alleen maar naar de vloerbedekking in de gang.

H10 Princess Lanzarote, DIRECTOR, 10-4-2018

Hallo Mevrouw,

As eerst willen wij u bedanken voor uw reactie. Door middel hiervan proberen wij het hotel te verbeteren.

Zeer vervelend dat niet alles naar wens was.

Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

Hartelijk dank,

goed maar

van keer patrick
18-3-2018

oud hotel en aan vernieuwing toe onze kamer2056 had een beergeur in de badkamer

eten was kwalitatief veel minder dan in andere H10 hotels

voor de rest goede ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel

Zo weer heen.

Wilma hengeveld
6-3-2018

Fantastisch eiland. Alleen zaten wij er in de slechte (veel regen onweer koud )periode.hadden de eiland bewoners nog nooit mee gemaakt

Op dit weer zijn de accomodatie ook niet op berekend.

Maar ondanks het slechte weer toch genoten, heerlijk tot rust gekomen.

Onbezorgde vakantie mede door touroperator die alles van a tot z goed geregeld had.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 13-3-2018

Beste Wilma hengeveld,

Fantastisch we gaan al voor de 4e keer

Joke van dijk
25-2-2018

Dat het niet groot maar helemaal geweldig

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 6-3-2018

Beste Joke van dijk,

Prima

T
24-2-2018

Erg mooi zwembad (en een redelijk kleinnieuw verwarmd bad) met een super strand tegenover het hotel. Zo met de handdoek onder de arm er naar toe. Lekker rustig nu in februari. Veel bedjes vrij en genoeg plek, geen parkeerplaats zoeken met een auto.

Het hotel zelf vind ik ook wel wat vergane glorie. Het zwembad en de tuin niet. Maar er ligt oud en op sommige plekken vies tapijt in de hal, onze kamer had een aantal gebreken (die overigens direct verholpen werden nadat we het gemeld hadden), onze kamer is erg gehorig, keiharde bedden, het bad aangekit in plaats van een nieuw bad, douchen in bad, etc.

Personeel in het restaurant loopt zich de benen uit het lijf en was zeer behulpzaam!

Kidsclub was geen succes. De dame en heer daar waren bezig met een wandschildering, terwijl onze zoon met 2 kindjes aan een tafel met Lego moest spelen. Dat is geen animatie, dat is oppas.

Heerlijk weer en samen genieten. Dat kan hier wel!

Één grote verwennerij.

Heerlijk eten,ruime kamers, mooi nieuw overdekt zwembad. Grote tuin met veel groen.

Vriendelijk personeel.

Animatie overdag en in de avond geweldige shows.

prachtige omgeving, 5 minuten lopen naar het strand.

Woensdag en zaterdag markt 15 minuten lopen langs het strand op de boulevard.

Auto vrije winkelstraat.

Op loop afstand voor de boot naar Fuerteventura.

Te veel om op te noemen.

Een hotel waar je wil terug komen.

Ismael K., DIRECTOR, 14-2-2018

Beste Hilda,

Met vriendelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Princess in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Lanzarote Princess scoort een 8.85 uit 10 op basis van 779 reviews.