Hotel H10 Lanzarote Princess

KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel H10 Lanzarote Princess
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Princess voor je op een rij gezet:

317 reviews over Hotel H10 Lanzarote Princess in het Nederlands

aan te raden

andre van der Heijden
12-9-2018

fijn en zeer goed hotel. We waren hier met de kinderen en klein kinderen. Eten uit de kunst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben het als gezin heel fijn gehad. Hotel mag hier en daar wel wat klein onderhoud gebruiken maar alles was perfect schoon. Mooie kamers en fijn balkon. animatie was erg leuk zonder opdringerig te zijn.

Tip. maak voor kleine kinderen/peuters een speelhoek binnen het hotel, b.v. ballenbak of zo.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 19-9-2018

Beste andre van der Heijden,

super hotel

M. de Haas
6-9-2018

kleine speelruimte binnen zou leuk zijn voor kleinere kinderen

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 18-9-2018

Beste M. de Haas,

fantatisch

lanzarot .time to smile appartement in puerto carm
25-8-2018

prachtig schoon appartementen complex

kleinschalig alles was keurig geregeld

WTC.nl

De ontvangst bij aankomst was prima, wel jammer dat we pas na 15.00uur de kamer kregen. De ligging , eten en drinken was prima. Wij hadden HP en de drank vonden wij relatief duur. Minpunt is dat niks contant betaald kan worden en je de hele week met een kaartje moet rondlopen wanneer je iets wilt bestellen. Handdoeken zijn te krijgen bij het zwembad maar wanneer je 12 dagen blijft en tussendoor een keer schone handdoeken wilt moet je betalen. Wel een verademing dat er niet aan handdoekje leggen wordt gedaan. Het zwembadwater is koud. Het hotel zelf is op veel plekken aan renovatie toe, vooral het sanitair in de kamers vertoond schimmel en is niet meer echt schoon te krijgen. De tegels in de kamer en rondom het zwembad zijn kapot, de vloerbedekking in de hal is vies en op de balkons zit bijna geen groene verf meer. Dat is gewoon jammer. Prima vakantie gehad maar zouden niet nog eens terug gaan.

H10 Lanzarote Princess is een goed hotel, mooie ligging (dichtbij zandstand Playa Blanca), nette kamers, goed eten, vriendelijk personeel en meer dan voldoende parkeerplaatsen voor de huurauto's! Ook voldoende bedjes bij het zwembad! Er worden ook leuke activiteiten georganiseerd door de animatie, op de dag van vertrek ging het animatieteam met de gasten paella maken! :)

Tip;

Huur een auto op het eiland, er is voldoende te doen en te zien! Wij hebben een week een auto gehuurd bij verhuurbedrijf; Cabrera Medina. Goede prijs, prima auto en geen borg bij afhalen! Je betaald de auto en je kunt het eiland gaan verkennen :)

Prima hotel

Fam. Helms-Vermeer
28-7-2018

Dit is een goed hotel. Ligging is goed t.o.v. strand (200 meter) en ook ben je snel in het centrum. Het zwembad is schoon, wat fris, met ruim voldoende bedjes. Vooraf claimen van een bedje wordt tegen gegaan door het innemen van handdoeken; werkt uitstekend.

Wij hadden half pension geboekt, en tegenvaller voor ons, is dat de drankjes bij het diner niet inbegrepen bleken. Hadden we vooraf graag willen weten. Eten gevarieerd en smakelijk. Gewoon goede buffetten.

Kamers zijn schoon, worden iedere dag schoongemaakt en schoon beddengoed iedere 3 dagen.

Minpuntjes: de manlijke receptionist was onaardig en niet behulpzaam: de dames daarentegen wel. Het hotel heeft dunne muurtjes en je hoort daardoor veel geluiden van buren en bovenburen. Wanneer je met jonge kinderen op tijd je kamer opzoekt, moet je er rekening mee houden dat je regelmatig wakker wordt van geschreeuw op de gang.

Annimatie is leuk en enthousiast.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 30-7-2018

Beste,

Heel erg bedankt voor de reacties.

We zijn erg blij dat ons beleid om hangmatten te reserveren goed voor onze gasten is.

Helaas, hier niet meer!

Dennis Jochems
11-7-2018

Slechte PR (public relations) afhandeling!

Tijdens mijn vakantie is er door toedracht van een personeelslid een bak bacon op mijn suède schoenen terecht gekomen. De schoenen werden naar de wasserette gebracht, maar helaas gingen de vlekken er niet uit. Na een aantal conversaties met de dames bij de balie, bleek er verder geen tegemoetkoming of dergelijke te komen. Het was volgens hun een ‘accident’. Natuurlijk gebeuren dit soort dingen, maar zorg dan voor een goede oplossing!! Het is jammer je net een paar nieuwe dure schoenen gekocht hebt deze meteen weggegooid kunnen worden. Daarnaast is het voor een hotelketen als H10 een grote aderlating dat men zo met haar gasten om gaat! Voor mij geen vakantie meer in dit hotel.

Daarnaast was het eten vaak lauw of koud, verre van warm. In het restaurant werden de borden zeer laat opgehaald, waardoor je soms met een hele stapel borden bij je tafel zat.

De ligging van het hotel is goed.

Sergi P., DIRECTOR, 23-7-2018

Geachte heer Jochems,

Allereerst willen we u bedanken voor het bezoeken van H10 Lanzarote Princess en voor het schrijven van deze recensie. Het housekeeping team heeft hun uiterste best gedaan om de schoenen schoon te maken en alle vlekken leken eruit te zijn. U leek blij met het resultaat, maar het spijt ons dat we uit deze recensie kunnen concluderen dat dit niet het geval was.

We verzekeren u dat uw recensie ons zeker niet onopgemerkt is gebleven. We zullen actie ondernemen om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ons doel is dat onze gastenervaringen alleen maar verbeteren.

We hopen dat dit vervelende incident de meer aangename aspecten van uw verblijf niet heeft overschaduwd. Het zou ons een genoegen zijn u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Geweldig!

iedje
26-5-2018

In 1 woord geweldig!!! Geweldige all inclusieve. Iedereen is ontzettend aardig. Maar speciaal voor Maartje van het animatieteam 👍👍. Is nog maar net hier. Maar of het nu volwassenen of kinderen zijn, ze vermaakt iedereen met haar spontaniteit. Wij gaan jammer genoeg vandaag naar huis. Maar is zeker een aanrader

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 4-6-2018

Beste iedje,

Met vriendelijke groet,

fantastisch hotel op de perfecte ligging!!

Ralph Peters
5-5-2018

Prima hotel met fijne ruime kamers. Wij hadden een family room, volgens mij zijn alle family rooms begane grond en zwembadzijde. Zwembad is heel groot met een super stoere piratenboot met glijbaan in het (aparte)kinderbad. Ook is er aangrenzend een ondieper peuterbadje. Fijne poolbar met zitjes en een gelegenheid (cactusbar) om iets te eten, frietjes, diverse hamburgers en broodjes enz. Dit alles in een mooi aangelegde en onderhouden tuin met de prachtigste cactussen en palmbomen. Tevens heeft het hotel een verwarmd en overdekt buitenzwembad, superhandig voor als het net te fris is. Eten ervaarden wij als heel gevarieerd en zeer ruim aanwezig, voor ieder wat wils met elke avond een andere specialiteit zoals sushi, pasta, hamburgers enz.

De ligging is perfect. 100 meter van het mooie zandstrand dat beschut is tegen de altijd wel aanwezige wind. daar bevind zich ook een werkelijk prachtige wandelpromenade van 10km met winkels en terrasjes

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 16-5-2018

Beste Ralph Peters,

Prima hotel

rob leen
15-4-2018

Het hotel heeft een goede service ligt dicht bij strand eten is prima kamers zin netjes zeer goefe wifi dus boeken maar.

Ismael K. - Dirección, DIRECTOR, 30-4-2018

Beste rob leen,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Princess in Playa Blanca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.