Hotel HD Beach Resort

9,2

69 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Heel fijn hotel

Marijke, 25-4-2018

Ik bedank iedereen van het personeel voor een super fijne vakantie. Ga zo door. Zwembad mag iets warmer in koudere maanden. Maar we genoten van alles. Echt top.

Wij komen zeker terug maar dan in het najaar. Ook de locatie van dit Hotel is zeker de moeite waard.

Vakantie Lanzarote

Sabine, 24-4-2018

Super vakantie gehad. Ruime kamer met groot zonnig balkon. Warm zwembad met mooie ligbedden en tegen het handdoekjes leggen op de bedjes was ern strict beleid. Erg fijn. Buffet was heerlijk en zeer uitgebreid. Entertainment s avonds was ook leuk. Het hotel is goed onderhouden.

Ontspannende vakantie

Martin, 24-4-2018

Dit is ons eerste bezoek aan dit hotel en het zal niet ons laatste zijn. Al het personeel is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Dit Hotel erg schoon en de kamers zijn van een goede grootte. Er is een goede selectie van eten tijdens de maaltijd.

Goed Hotel

Dan, 23-4-2018

Hotel zeer geschikt voor een relaxte zwembad strand vakantie. Veel variatie in restaurant en verschillende plekken om een drankje te drinken. Rest van het personeel ook erg vriendelijk. Samenvattend een erg fijne relaxte vakantiue gehad.

Uitstekende service

Mark, 20-4-2018

Mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel. Het eten is prima en verzorgd. Het zwembad is niet verwarmd waardoor het door de stevig wind niet echt lekker is om aan het zwembad te liggen. Voor de ervaren watersporter is het een prima hotel met faciliteiten, echter boor beginners is het geen aanrader gezien de stevig wind is het gevaarlijk de zee op te gaan.

Een aanrader

Dennis, 19-4-2018

Mooi, verzorgd en modern hotel.

De suites zijn ruim en de slaapkamer apart.

De maaltijden zijn verzorgd en iedere dag is er een ruime keus van verse producten. All in is uitgebreid.

Het kleine strand is dichtbij en er is nog geen massatoerisme.

Het stadje is gemakkelijk wandelend bereikbaar.

Mooie vakantie

Jodie, 19-4-2018

Mooi hotel gelegen aan de zee met een promenade waar je gezellig kunt wandelen. Korte transfer van de luchthaven. Winkeltjes in de buurt. Ruime propere kamers, lekker eten, goeie cocktails en heel vriendelijk personeel. Geen probleem voor een ligzetel er zij er genoeg.

Fijne vakantie

Richard, 18-4-2018

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden.

Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

sara, 18-4-2018

Mooie omgeving, vriendelijk en professioneel personeel.

Kindvriendelijk zowel het zwembad als de speeltuin, miniclub animatie team, er is echt van alles te doen.

Wat het eten betreft groot gevarieerd en lekker buffet. Gewoon een pracht tijd beleeft

The manager, responsable Marketing, 20-4-2018
Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

Geweldig hotel

Fleur, 16-4-2018

Een fantastische vakantie gehad, het personeel is leuk om mee te praten en wilt altijd je vraag beantwoorden. Verzorgde kamers, het eten is goed, en een goede sfeer! Top De avonden zijn goed georganiseerd, er is veel te doen om en in het hotel.
The manager, responsable Marketing, 20-4-2018

We hebben een aantal aanbieders voor HD Beach Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HD Beach Resort scoort een 9.22 uit 10 op basis van 116 reviews.