Hotel HD Beach Resort

Hotel aan zee, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag29°20°
Hotel HD Beach Resort

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

100 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Waardeloze troep

Patrick P
12-9-2019

Weg blijven , is zelfs geen 2 sterren waard. Het eten is zeer beperkt en alles zonder smaak Het eten in een leger kantine is nog beter dan dit buffet.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ayse
9-9-2019

Een heel mooi verzorgd hotel. Rondleiding gehad door het hotel en het management is erg vriendelijk. Vervolgens een lunch gehad met veel variatie van eten. Dit hotel is perfect voor families met kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer! Geen strand, druk, te duur

Rosalie
17-8-2019

Het hotel oogt mooi op de foto’s, maar in werkelijkheid is het echt niet zo mooi. Het onderhoud is achterstallig, zo sloot onze balkon deur niet, zat de föhn aan de muur los, hoekjes van de tafels af etc. Door het hotel heen zichtbaar achterstallig onderhoud. De speeltuin bij landzijde is echt om te huilen, deprimerend, niet onderhouden. De kamers waren wel ruim genoeg, dat wel. Je kan er met 2 kinderen verblijven, doordat je met zijn allen op een kamer ligt, minder prettig. Ook gehorig.

All inclusive redelijk. Buffet prima. Verder weinig Hapjes. Beperkte plekken voor drankjes.

De zwembaden vielen ons enorm tegen, in de zin van luide bonkmuziek, en Hut op mut bedden (je kan niet tussen twee bedjes in staan, zo dicht lig je tegen je buurman of -vrouw aan. Jammer, want je privacy is daardoor ver te zoeken. Ook zijn de bedjes al om 9 uur sochtends bezet door de bedjespikkers en handdoekleggers.

Ligging is slecht, weinig leven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

1 x is genoeg...

Marijke
16-8-2019

Goede ontvangst en vriendelijk mensen! Goed en gevarieerd eten! Echter snacks tussendoor ronduit slecht. Ook kun je niet overal terecht voor je drankje wat wel zou moeten als service. Hier is nog wel wat te verbeteren. Goede appartementen met goede bedden, hier en daar wat onderhoud nodig. Bij het zwembad is het te druk, teveel bedjes op elkaar. Animatie is matig, maar kids hebben het zeker naar de zin. Strand voor de deur matig, maar geweldig om voor surfers! Hotel geen 10 of 4 sterren, maar met 3 komt het richting 4. Eiland zelf deprimerend, weinig groen, dorpjes niet uitnodigend en veel wind. We hebben genoten maar 1 x is genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

goed te verblijven eten goed strand niet aanwezig

nielen
9-8-2019

goed verzorgd incl. hotel eten grote keuze en afwisselend in buffet vorm live koken van redelijke goede kwaliteit. niet echt mogelijkheid om op strand te liggen geen bedjes of parasol als het vloed is kun je wel lekker FF zwemmen(schoentjes nodig) redelijk dicht bij het centrum voor een wandeling of iets drinken aan de boulevard.

Geboekt bijneckermann.nl

Mooi hotel, vriendelijk personeel en lekker eten!

Manon Reininga
24-7-2019

Wij kwamen laat in de avond pas aan, maar wij konden gelijk aanschuiven om nog iets te eten ook al was het buffet gesloten. Personeel is er erg vriendelijk en het animatie team zorgt voor leuke activiteiten de hele dag door. Het eten is erg goed. Bij het ontbijt was er weinig variatie maar genoeg keuze. De lunch en het diner waren iedere dag anders met af en toe een thema. Er was veel variatie, waardoor er voor ieder wat wils was. Het eten was ook goed op temperatuur. De kamers zijn mooi en groot opgezet, maar echter is er wel sprake van wat achterstallig onderhoud. Dit is echter minimaal en heeft ons niet gehinderd. Bij aankomst werden wij gratis ge-upgrade naar een kamer met zee-zicht, wat erg mooi was! Hygiëne zou nog wel verbeterd kunnen worden. Het hotel zelf biedt mogelijkheden tot het huren van fietsen voor €4,- p.s., dit hebben wij ook gedaan. Daarnaast ligt het hotel op een mooie plek, aan het strand, met winkeltjes dichtbij.

Gereisd Met partner in juli 2019

Super!

SD
23-6-2019

Voor de eerste keer dit hotel en zeker en vast een aanrader. Ligging is super, je kan bij het hotel auto of fiets huren. Ruime kamers, proper. Maar het allerbeste was het eten. Al vaak all-in vakanties gedaan maar dit was veruit de beste. Nooit geen 2 dagen hetzelfde na elkaar. Elke dag zowel in de middag als s’avonds variatie (met de vaste standaarden natuurlijk). Het ontbijt wel maar zeker en vast genoeg keuze en voor elk wat wils. Wij zijn super tevreden over onze vakantie. Het enige wat mijn vakantie nog beter zou gemaakt hebben was een verwarmd zwembad.

Geboekt bijneckermann.nl

aanrader voor een lekkere zon en doe vakantie

Ilse
3-4-2019

Mooi hotel aan het strand playa de los charcos. Prima all inclusive service. Het buffet restaurant heeft ruime keuze en iedere avond een soort thema. Het eten is prima en het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. Het hotel heeft 3 zwembaden. Een kinderbad en dieper bad beneden en een zwembad boven met bubbelbad. Beneden zit een bar waar je zelf drinken kunt pakken of alcoholische dranken kunt vragen aan de bar. Hier is ook altijd wat te eten te vinden en ijsjes. Een aantal kamers heeft zeezicht. Hier kijk je mooi uit over de zee. De kamers zijn ruim en zien er prima uit. Vanuit het hotel kun je een auto huren om het eiland te gaan verkennen en op 5 minuten lopen is een bushalte vanuit waar je excursies kunt doen. Zeker een aanraden voor zowel volwassen als gezinnen met (kleine) kinderen

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Goed van eten prima ligging vriendelijk personeel

ben van van lierop
20-3-2019

Er verblijven weinig Nederlanders in dit hotel

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch!

Job & Belinda
12-3-2019

Top hotel..heerlijk uitgebreid ontbijt..gevarieerd middag en avondeten..schone en ruime kamers...dagelijkse schoonmaak en handdoek wissel...kortom geweldig!

Gereisd Met partner in maart 2019

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.