Hotel HD Beach Resort

• Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Nikita Van Wingen
14-7-2018

Het HD beach hotel, is een uitstekend hotel om te vertoeven.

Het animatieteam is heel vriendelijk en de activiteiten zijn gevarieerd.

Het eten is super lekker en verandert elke avond door thema-avonden, dit is zeer aangenaam.

Let wel op: de twee zwembaden zijn zoutwaterbaden.

Echt een top vakantie gehad in dit hotel!

Fantastisch!

Aaron
14-7-2018

Dit was onze beste vakantie ooit! Niets op aan te merken! Lekker eten en een fantastisch animatieteam! Enige minpunt is de vele wind. Hier kan het hotel echter niets aandoen. Behalve dit punt, Een echte aanrader!!

Prima hotel

Sophie
19-6-2018

Het buffet was over het algemeen lekker en voldoende keuze. Het mocht alleen wat warmer geserveerd worden! Drank is zelfbediening, wat ik een pluspunt vond. het enige jammere vonden wij dat de wijntap kapot was, zo goed als gans ons verblijf. Je kon wel wijn bestellen van de kaart maar deze was betalend

Er was enorm veel wind wat maakte dat het aan het zwembad dikwijls erg koud was. Zon kwam er ook pas tegen de middag door, dat was het minpunt aan de vakantie (wat natuurlijk niks met het hotel zelf te maken heeft.

Hotel ligt vlak aan de zee, wel keienstrand. Ook vlakbij soevenierwinkels en supermarkten. Er is vlakbij ook een apotheek.

Hotel ligt niet ver van de luchthaven, pluspunt als je met kleine kindjes reist.

S'avonds kinderdisco, onze dochter vond dit super!

De kamer was ruim genoeg, voldoende kastruimte en groot balkon. Er is ook een frigo, koffiezet, waterkoker en microgolf op de kamer.

In het hotel zelf is een klein speeltuintje en net buien het hotel ligt ook nog een speeltuin.

Relax vakantie

Mond
7-6-2018

Hier met mijn jonge gezin 10 dagen verbleven. Erg goede tijd gehad, goed eten in het restaurant, zeer vriendelijk personeel en leuke activiteiten voor iedereen. Mijn jonge kinderen erg genoten van de miniclub terwijl ik en mijn man konden meedoen met de andere activiteiten, lekker konden zonnen en konden genieten van de prachtige spa!

Geweldig hotel

Claire
31-5-2018

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden. Een fantastische vakantie gehad, het personeel is leuk om mee te praten en wilt altijd je vraag beantwoorden. Verzorgde kamers, het eten is goed, en een goede sfeer! Top De avonden zijn goed georganiseerd, er is veel te doen om en in het hotel.

Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

HD Beach Resort

annabelle
25-5-2018

Het was een leuke vakantie, prachtige ruime kamer. De accomodatie was super. Vriendelijk personeel. Alles was steeds zeer proper. Veel kindjes in het hotel. Enkel de mini club in het hotel was volledig Engelstalig. Aan tafel wordt de drank niet geserveerd en er is ook geen verse koffie, enkel van het machine.

Maar heel weinig minpunten aan dit hotel.

Een heerlijke ontspannen vakantie

Tim
25-5-2018

Eén van de weinige dingen die voor verbetering vatbaar is, is de Wifi. Al het personeel vriendelijk en behulpzaam, inchecken ging zeer snel zodat we voor sluiting ook nog iets konden eten. We zaten dicht bij de receptie, restaurant en bar maar geen last van geluidsoverlast. Animatie team is super enthousiast.

Geweldig

Jenns
11-5-2018

Ons derde bezoek in vijf jaar aan "HD Beach Resort".... Een bewijs dat we hier op alle vlakken méér dan tevreden zijn.

Enkele "eyecatchers": vriendelijk en attent personeel, culinaire verwennerij, ruime en comfortabele kamers.

HD Beach Resort

Din
9-5-2018

Prima hotel wat erg ruim is opgezet, ruime kamers, ruime vertrekken zoals bar en andere ruimtes. Hele relaxte omgeving, direct aan de zee. Enige minpuntje is de wifi die zelfs tegen betaling niet echt goed was.

Vakantie

Vakantie
8-5-2018

Prachtige omgeving en veel te doen op het eiland. De ligging in het midden van het eiland is prachtig omdat je overal zo bent met de huurauto of bus. Het hotel zelf ook erg netjes en goed. Personeel erg vriendelijk. Het resort word goed onderhouden net zoals de kamers die keurig worden opgeruimd, kortom dit is een top hotel in een gezellig plaatsje wat u zeker een keer moet bezoeken!.
The manager, responsable Marketing, 11-5-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa.

Groeten uit Lanzarote!

We hebben een aantal aanbieders voor HD Beach Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HD Beach Resort scoort een 9.26 uit 10 op basis van 126 reviews.