Hotel HD Beach Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag31°23°
Hotel HD Beach Resort
9,3

87 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Geweldige week.

Anneke
21-9-2018

Aardige mensen. Goed eten.

Fietsen gehuurd in het hotel voor 3 euro pp voor de hele dag.

Mooi eiland. Strand verder op opgezocht, voor het hotel geen aanrader. Neem waterschoentjes mee, er liggen overal stenen.

Animatie is grappig in de show, niet echt professioneel.

Volgend jaar weer op vakantie naar Spanje.

Heerlijk, zon, zee en strand

Miranda
17-9-2018

Goed hotel, zwembad top, altijd plaats. Leuk animatieteam zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk personeel, schoon, fijne kamers. Zee aan de voorkant hotel, helaas geen bedjes en parasols. Winkels en barretjes op loopafstand. Ontbijt en lunch erg goed, avondeten iets minder keus. Maar allemaal van goede kwaliteit.

Als ik zou moeten kiezen tussen spanje of turkije, zou ik voor spanje gaan, in turkije zijn de hotels luxer maar mensen erg opdringerig. Hier laten ze je met rust...heerlijk vakantie gevoel...

Familie vakantie

Braak
15-8-2018

Op vakantie met een familie. Hetis wel een leuk hotel jammer dat het bar personeel er niets van begrijpen, elke keer is de smaak van de drankjes anders. Animatie is erg goed kamers super schoon zwemwad is ook erg leuk eten is ook goed. Jammer dat de zonnenbedjes betaald moeten worden overal hier op het strand, terwijl hier groots mee werd geadverteerd.

Het is heel mooi

Wouter
15-8-2018

Het zwembad is wel goed en het eten is wel goed heg personeel is goed en aardig de animatie is goed en aardig

Goede en leuke vakantie

Jarno
14-8-2018

In het restaurant is erg goed eten en veel keuze. Erg leuk en gezellig animatieteam. Vriendelijke receptionisten, leuke activiteiten, mooi en lekker weer. Goeie shows zowel van het animatie team zelf als professionele van buitenaf. Geneg te doen voor iedereen, al met al een aanrader!

Uitstekend

Martin
23-7-2018

Prima hotel, helemaal niets op aan te merken. Overdag levendig met actief animatieteam, ‘s avonds show programma. Na 23.00 uur keert de rust terug. Winkeltjes, restaurantjes, pubs op loopafstand, ook eens leuk om te doen.

Gezellige vakantie

Hanneke
21-7-2018

Leuk gezellig hotel ben met mijn gezin op vakantie. Erg leuke animatie voor jonge en oudere kinderen.

Het eten is prima en gevarieerd. personeel is erg vriendelijk. Bij het zwembad is altijd plek om te zitten. De kamers zijn ook netjes en schoon. Echt vakantie vieren hier!

Heel goed

Lars
21-7-2018

Helemaal top hier. Leuke animatie, eten goed en kamers zijn erg mooi en netjes.

Super!

Nikita Van Wingen
14-7-2018

Het HD beach hotel, is een uitstekend hotel om te vertoeven.

Het animatieteam is heel vriendelijk en de activiteiten zijn gevarieerd.

Het eten is super lekker en verandert elke avond door thema-avonden, dit is zeer aangenaam.

Let wel op: de twee zwembaden zijn zoutwaterbaden.

Echt een top vakantie gehad in dit hotel!

Fantastisch!

Aaron
14-7-2018

Dit was onze beste vakantie ooit! Niets op aan te merken! Lekker eten en een fantastisch animatieteam! Enige minpunt is de vele wind. Hier kan het hotel echter niets aandoen. Behalve dit punt, Een echte aanrader!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.