Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°20°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Villa VIK voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Tjingo
Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Hotel Villa VIK in het Nederlands

Mooi hotel, prachtige tuin/zwembad, heerlijk eten

Wijbenga
28-10-2017

Een bijzonder mooi, klein en zeer verzorgd hotel. Mooie kamers met alle wenselijke comfort. Een rustige tuin die buitengewoon goed onderhouden is door de tuinman, het zwembad voldoet aan alle eisen. Wij hebben genoten van een heerlijk ontbijt en iedere avond van een geweldig diner. Alleen maar lof voor de kwaliteit van zowel het buffet in de ochtend en het driegangenmenu in de avond. Ons verblijf was aangenaam, het personeel zeer toegankelijk en vriendelijk. Een advies voor de directie/ management van Villa Vic: het personeel in de bediening moet volgens de hoge standaard die door u wordt gehanteerd wel redelijk Engels kunnen verstaan, bestellingen verliepen niet vlekkeloos, de meest eenvoudige vragen werden niet begrepen en geregeld werden verkeerde producten aangeboden. Dit was voor beide kanten niet fijn. Ondanks dat er hard werd gewerkt was duidelijk dat de competenties niet aanwezig waren om in deze functie redelijk te kunnen functioneren. De verantwoordelijkheid die bij deze twee jonge en onervaren krachten was neergelegd was te groot. Dit heeft ons mooie verblijf in Villa Vic niet nadelig beïnvloed, het mag worden beschouwd als een positief kritische noot richting directie/management. Voor de rest van het personeel niets dan lof, een woord was genoeg, de communicatie verliep uitstekend. Een aanrader voor diegene die juist het stukje extra aandacht en kleinschalige luxe weet te waarderen!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Het was fantastisch

À Nijdam
25-11-2011

We hebben 12 dagen mogen genieten in hotel Vik ,het eten was super en de gastvrijheid was bijzonder

Gereisd Met partner in november 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Afstand tot strand2 km, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa VIK in Arrecife, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa VIK zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.