Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaPuerto Naos

7.2GoedScore uit 346 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

377 Reviews over Sol La Palma

• 8Leijen10-08-2021

hotel was fijn op enkele punten na

Bij aankomst op zondag 4 juli ‘21 bleek dat na alle Corona perikelen vrijdag ervoor heropend was, personeelstekort etc.,moest men nog op gang komen. De voorzorgsmaatregelen gaf een stressige indruk, bij de receptie duurde het een uur eer je de kamersleutel kreeg. Nadat we de kamer betrokken bleek in de badkamer de deksel vh toiletwaterreservoir ernaast te liggen. Geen water om door te spoelen. Bij de receptie op het verzoek om een andere kamer wilde men niet ingaan, wat wij weigerden .Uiteindelijk was er een beter kamer beschikbaar die door ons geaccepteerd werdOnze vakantie kon echt beginnen. Wij hadden half pension geboekt, zowel ontbijt als diner waren overdadig goed. De kok bereidt ter plekke verse vis of of iets anders voor de gasten. Ter plekke (Puerto Naos) een auto huren konniet, wel vanaf de luchthaven. Met behulp van Yay de host van Tui een taxibus geregeld en een vulkaan rondtour naar LaCumbrecita gedaan.We komen terug!

• 7Rianne23-02-2020

Prima

Wij verbleven 1 week in hotel Sol. De kamer was prima, ruim en schoon. De badkamer had een heerlijke regendouche en was ook lekker ruim. Aan de afwerking was weinig aandacht geschonken en daardoor slordig. De eetzaal was groot, weinig overzichtelijk, erg wit en gehorig. De buffet indeling was rommelig. In het hotel verbleven veel erg bejaarde Duitsers. We hebben de nodige wandelstokken, rollators en steunkousen voorbij zien komen. Het zwembad was netjes en een groot voordeel was dat je geen ligbedjes mocht reserveren en dat iedereen zich daar ook keurig aan hield. Hoera!!. Kortom een prima verblijf voor een korte periode voor wat oudere mensen. Een auto is ook erg prettig want je zit overal ver vandaan (parkeerplek moet je huren van het hotel voor €5 per dag). Met kinderen zou ik toch zoeken naar een andere accommodatie.

• 6Jeroen24-01-2020

Vriendelijk personeel, verschrikkelijk appartement

Een prachtig eiland en heerlijk rustig. Helaas hadden wij gekozen voor de appartementen die enigszins verouderd waren. Aangezien wij toch altijd op pad zijn vonden wij dit niet erg. Verouderd is absoluut niet het juiste woord voor hetgeen wij aantroffen, stucwerk dat los zat, voeg -en kitwerk in de doucheruimte dat verdwenen was. Maar het meest vervelend waren de kleine beestjes die wij overal tegenkwamen. Na melding bij de receptie (personeel in het gehele hotel is erg vriendelijk en behulpzaam) kregen wij een nieuwe kamer. De volgende ochtend bleek dat ook dit appartement vol met beestjes zat (te klein voor mieren) waarna wij hebben besloten naar het hotel te verhuizen, wel waren de kosten van deze verhuizing geheel voor onze rekening.

• 6Frank22-01-2020

Geen 4 sterren

Wij kozen voor dit hotel vanwege de goede ligging op dit mooie eiland. La Palma heeft een microklimaat en het kan maar zo zijn dat als je in het oosten bent en het regent, dat de zon volop schijnt in het westen. Gekozen voor een hotelkamer dus over de appartementen kunnen we niets over zeggen. De kamer was op zich netjes en goed, we hadden extra betaald voor zeezicht en dit was dan ook erg mooi. Hier niets op aan te merken. Wel een enorm hotel, veel te massaal. Vooral bij het ontbijt en dinerbuffet was moesten we echt wel even zoeken naar een tafeltje. Je zit daar dan te eten met 900 anderen. Eten was matig, soms lauw en met weinig smaak. Wat mij opviel is dat ik niemand heb zien zwemmen in het zwembad. Toen we het water voelden bleek het niet verwarmd te zijn dus ijskoud. Conclusie: Jammer dat dit één van de weinige hotels is aan de westkust. Het doet verouderd aan en is te massaal. Eten is matig. Dit hotel is geen 4 sterren maar 3.

• 7Marion18-10-2019

Kies voor het hotel

Wij net terug en 2 heerlijke weken vakantie gehad. Het hotel is erg mooi de appartementen daarentegen niet. Deze zijn echt aan renovatie toe. Ze werden ook slecht schoongehouden en veel last van mieren . Het uitzicht maakte veel goed. Het eten en drinken is echt prima. Er werd ook voldoende georganiseerd voor groot en klein. Als tip: boek dus alleen hotel en dan liefst met zee/zij zeezicht. En huur een auto zodat het gehele eiland kunt gaan bekijken.

• 6Mari24-07-2019

Hotel mooi, appartement verschrikkelijk

Appartement geboekt, dat was muf, oud en absoluut niet schoon. De keuken stelde niet veel voor, bedden waren ok. Na 2 nachten wegens kakkerlakken omgeboekt naar het hotel. Kregen vanwege alle overlast een mooie kamer met zeezicht. Deze kamer was mooi, modern en netjes. Ontbijt in het hotel is goed, met veel keuze. Het buffetrestaurant, waar we 1x hebben gegeten, was zeer matig. Huur als je in het hoofdseizoen gaat een parkeerplek, anders heb je grote kans dat je de auto ver weg moet parkeren.

La Palma zelf is een prachtig eiland en zeker een aanrader

• 8M van vught14-07-2019

Een heerlijk hotel op een super mooie locatie.

We zaten in een gerenoveerd 2 kamer appartement. De badkamer, keukenblokje en bedden zijn allemaal vernieuwd. De regendouche was heerlijk. Ook de slaapbanken waren prima. Genoeg opbergruimte voor je spullen door de vele ladekasten. Het ontbijt is super en het diner heeft ook genoeg keuze. Bij het verwarmde zwembad was altijd plek, heerlijk geen handdoekje leggen. Animatie moet je van houden, maar het is er wel. Het dorpje heeft wat winkeltjes en eetgelegenheden maar verder is er niet veel. Een grote spar is op loopafstand.

• 8Kous02-07-2019

Gezellig en goed personeel.

We hadden geboekt voor appartement, maar waren zeer verouderd en rook niet fris. Ook zeer achteraf gelegen. Toen omgeboekt naar hotel. Hotel prima ! Eten ook ! Wat we fantastisch vonden waren de sportlessen !! Zeer gevarieerd en professioneel. We hebben er veel gebruik van gemaakt. In hoogzomer misschien te heet, vooral voor de instructeurs ,die stonden in de volle zon. Parasol???

• 8Vincent30-06-2019

Genoten van een relaxte vakantie!

Gerenoveerde kamer met zeezicht (hiervoor kiezen) in groot en goed verzorgd hotel. Fijne zwembaden en mooie tuin met ligbedden rondom. Ontbijt met ruim aanbod in buffetvorm. Puerto Naos heeft een mooie boulevard en eetgelegenheden van redelijke kwaliteit, maar beperkt aanbod. Huurauto wel aan te bevelen om iets van eiland te zien.

• 8Ellis16-06-2019

Mooi hotel vr rustzoeker, auto n must prachtig omg

Puerto Naos is een dorp waar niets te beleven valt dus als je hier komt voor vertier, niet doen. Voor de rustzoeker is het ideaal, hotel Sol heeft gerenoveerde hotelkamers, of de appartementen ook vernieuwd zijn weet ik niet. De hotelkamers zijn ruim met goede bedden, uitstekende badkamer en wifi, badkamer ook dik in orde. Het ontbijt zeer uitgebreid, verder hebben we niet in het hotel gegeten, in het dorpje zit een goede italiaan en verder aan de kleine boulevard ook nog wat eettentjes. Het strand ligt vol met keien, niet echt fijn om te lopen of te zwemmen.

Aparthotel Sol La Palma info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar