Aparthotel Sol La Palma

Meer aparthotelinfo

373 reviews over Aparthotel Sol La Palma

• 7Marion18-10-2019

Kies voor het hotel

Wij net terug en 2 heerlijke weken vakantie gehad. Het hotel is erg mooi de appartementen daarentegen niet. Deze zijn echt aan renovatie toe. Ze werden ook slecht schoongehouden en veel last van mieren . Het uitzicht maakte veel goed. Het eten en drinken is echt prima. Er werd ook voldoende georganiseerd voor groot en klein. Als tip: boek dus alleen hotel en dan liefst met zee/zij zeezicht. En huur een auto zodat het gehele eiland kunt gaan bekijken.

• 6Mari24-07-2019

Hotel mooi, appartement verschrikkelijk

Appartement geboekt, dat was muf, oud en absoluut niet schoon. De keuken stelde niet veel voor, bedden waren ok. Na 2 nachten wegens kakkerlakken omgeboekt naar het hotel. Kregen vanwege alle overlast een mooie kamer met zeezicht. Deze kamer was mooi, modern en netjes. Ontbijt in het hotel is goed, met veel keuze. Het buffetrestaurant, waar we 1x hebben gegeten, was zeer matig. Huur als je in het hoofdseizoen gaat een parkeerplek, anders heb je grote kans dat je de auto ver weg moet parkeren.

La Palma zelf is een prachtig eiland en zeker een aanrader

• 8M van vught14-07-2019

Een heerlijk hotel op een super mooie locatie.

We zaten in een gerenoveerd 2 kamer appartement. De badkamer, keukenblokje en bedden zijn allemaal vernieuwd. De regendouche was heerlijk. Ook de slaapbanken waren prima. Genoeg opbergruimte voor je spullen door de vele ladekasten. Het ontbijt is super en het diner heeft ook genoeg keuze. Bij het verwarmde zwembad was altijd plek, heerlijk geen handdoekje leggen. Animatie moet je van houden, maar het is er wel. Het dorpje heeft wat winkeltjes en eetgelegenheden maar verder is er niet veel. Een grote spar is op loopafstand.

Met jonge kinderen

• 8Kous02-07-2019

Gezellig en goed personeel.

We hadden geboekt voor appartement, maar waren zeer verouderd en rook niet fris. Ook zeer achteraf gelegen. Toen omgeboekt naar hotel. Hotel prima ! Eten ook ! Wat we fantastisch vonden waren de sportlessen !! Zeer gevarieerd en professioneel. We hebben er veel gebruik van gemaakt. In hoogzomer misschien te heet, vooral voor de instructeurs ,die stonden in de volle zon. Parasol???

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Vincent30-06-2019

Genoten van een relaxte vakantie!

Gerenoveerde kamer met zeezicht (hiervoor kiezen) in groot en goed verzorgd hotel. Fijne zwembaden en mooie tuin met ligbedden rondom. Ontbijt met ruim aanbod in buffetvorm. Puerto Naos heeft een mooie boulevard en eetgelegenheden van redelijke kwaliteit, maar beperkt aanbod. Huurauto wel aan te bevelen om iets van eiland te zien.

Geboekt bij neckermann
  • 8Ellis16-06-2019

Mooi hotel vr rustzoeker, auto n must prachtig omg

Puerto Naos is een dorp waar niets te beleven valt dus als je hier komt voor vertier, niet doen. Voor de rustzoeker is het ideaal, hotel Sol heeft gerenoveerde hotelkamers, of de appartementen ook vernieuwd zijn weet ik niet. De hotelkamers zijn ruim met goede bedden, uitstekende badkamer en wifi, badkamer ook dik in orde. Het ontbijt zeer uitgebreid, verder hebben we niet in het hotel gegeten, in het dorpje zit een goede italiaan en verder aan de kleine boulevard ook nog wat eettentjes. Het strand ligt vol met keien, niet echt fijn om te lopen of te zwemmen.

• 8Staf en Paula Geens07-06-2019

Zalig!!!

Geen grote drukte.Rustige ligging.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Wij komen er al sinds 2001,en voelen er ons thuis.In het begin,toen we nog werkten 1x per jaar,nu we op pensioen zijn 2 tot 3 x per jaar.Mijn man(Staf) komt er om de sterren te fotograferen,dus is 's nachts dikwijls op pad en slaapt dan overdag.Ook daar wordt rekening mee gehouden,om de kamer te kuisen.Ik (Paula)hou me dan overdag bezig met lezen of een praatje maken met personeel of andere klanten,want er komen daar veel tevreden klanten terug.Dus we zien daar dikwijls vaste klanten terug,wat heel leuk is.Het hotel is de laatste jaren prachtig gerenoveerd,zoals zwembaden,kamers,restaurant,ze doen echt hun best om alles te vernieuwen.Ik (Paula)ben allergisch voor look en indien mogelijk doen de koks hun best om voor mij iets te bereiden zonder look.Echt top!!!Voor ons is het daar iedere keer thuiskomen,zalig!!!!

• 9Jannie22-04-2019

Fanrastisch

Dat het eiland La Palma fantastisch is. Hotel Sol 4 sterren meer dan waard is Eten prima, kamer schoon Mooi ingericht en schoonmaak erg goed personeel hotel erg goed en vriendelijk Hostess touroperator nuttige informatie gegeven over La Palma

• 8vakantieganger03-04-2019

Was prima vertoeven in het appartement.

Hotel Sol Palma heeft 2 verschillende accomodaties. Appartementen die verouderd zijn ( worden opgeknapt) en het moderne hotel gebouw. Wel is er veel verschil tav het uitzicht.

Geboekt bij neckermann
  • 6S. Vis31-01-2019

Verouderde appartementen met belabberd uitzicht

Wij verbleven in een appartement en maakten gebruik van het ontbijt. Het appartement was zwaar verouderd en donker. Meubilair waarop je niet lekker zat en keiharde bedden. Douchen in bad - geen handgrepen om er in en uit te stappen, voor ouderen niet praktisch. Het uitzicht was ronduit bedroevend, je keek recht bij de overburen naar binnen. Het keukentje mag geen naam hebben, erg klein en oud. Het ontbijt was prima, voldoende keus. Personeel aan de balie erg vriendelijk, een extra vroeg ontbijt was geen probleem.

Het gehele complex was erg schoon en netjes, de zwembaden hadden een aangename temperatuur. Voor ons was het een prima uitvalsbasis, we hadden gedurende het verblijf een huurauto. Voor een parkeerplaats bij het hotel betaal je 5 euro per dag, maar er is voldoende ruimte om hem elders te parkeren.

Al met al hebben we er een goed verblijft gehad, maar zullen we er niet snel terug keren.

25 tips over Aparthotel Sol La Palma

• Jansen, 08-07-2012

Walvissen en dolfijnen kijken is erg leuk, maar pas op voor zeeziek worden! (vrouw en dochter) 's maandags wij naar Los Llanos de Aridane maar er was een feestdag, 's woensdags rustdag, dus donderdags maar gewinkeld, weinig eetgelegenheden ook op de terugweg naar hotel. Toch goed gegeten bij restaurant in Tazacorte, Norias restaurant/grill.

• José, 03-10-2013

Maak wandelingen met Natour! Prachtige wandelingen en tot in de puntjes geregeld.

• Mark, 15-11-2013

Neem een massage aan het begin van je vakantie ;)

13 vragen over Aparthotel Sol La Palma

• ctheking300361, 24-07-2017

Buitenzwembad in de winter

Is het buitenzwembad in de winter (december) warm genoeg om er in te kunnen zwemmen? Hoe is het binnenzwembad?

• H.B., 01-03-2017

2 kamer appartement met zeezicht

Hoe zijn de appartementen? Zijn deze ook gerenoveerd of betreft dit alleen de hotelkamers? Ik zie geen foto's van het keukentje, welk koffieautomaat staat er b.v., voor filterkoffie of koffiepads? (Senseo)

Melisa, 23-07-2019

Deze zijn ze nu, zomer 2019, aan het renoveren. En je kunt er filterkoffie zetten.

• A. Nijboer, 15-01-2017

voetbalveld

Is er ook een voetbalveld(je) aanwezig?

Aparthotel info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald