Aparthotel Sol La Palma

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

376 reviews over Aparthotel Sol La Palma

• 7Rianne23-02-2020

Prima

Wij verbleven 1 week in hotel Sol. De kamer was prima, ruim en schoon. De badkamer had een heerlijke regendouche en was ook lekker ruim. Aan de afwerking was weinig aandacht geschonken en daardoor slordig. De eetzaal was groot, weinig overzichtelijk, erg wit en gehorig. De buffet indeling was rommelig. In het hotel verbleven veel erg bejaarde Duitsers. We hebben de nodige wandelstokken, rollators en steunkousen voorbij zien komen. Het zwembad was netjes en een groot voordeel was dat je geen ligbedjes mocht reserveren en dat iedereen zich daar ook keurig aan hield. Hoera!!. Kortom een prima verblijf voor een korte periode voor wat oudere mensen. Een auto is ook erg prettig want je zit overal ver vandaan (parkeerplek moet je huren van het hotel voor €5 per dag). Met kinderen zou ik toch zoeken naar een andere accommodatie.

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Jeroen24-01-2020

Vriendelijk personeel, verschrikkelijk appartement

Een prachtig eiland en heerlijk rustig. Helaas hadden wij gekozen voor de appartementen die enigszins verouderd waren. Aangezien wij toch altijd op pad zijn vonden wij dit niet erg. Verouderd is absoluut niet het juiste woord voor hetgeen wij aantroffen, stucwerk dat los zat, voeg -en kitwerk in de doucheruimte dat verdwenen was. Maar het meest vervelend waren de kleine beestjes die wij overal tegenkwamen. Na melding bij de receptie (personeel in het gehele hotel is erg vriendelijk en behulpzaam) kregen wij een nieuwe kamer. De volgende ochtend bleek dat ook dit appartement vol met beestjes zat (te klein voor mieren) waarna wij hebben besloten naar het hotel te verhuizen, wel waren de kosten van deze verhuizing geheel voor onze rekening.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Frank22-01-2020

Geen 4 sterren

Wij kozen voor dit hotel vanwege de goede ligging op dit mooie eiland. La Palma heeft een microklimaat en het kan maar zo zijn dat als je in het oosten bent en het regent, dat de zon volop schijnt in het westen. Gekozen voor een hotelkamer dus over de appartementen kunnen we niets over zeggen. De kamer was op zich netjes en goed, we hadden extra betaald voor zeezicht en dit was dan ook erg mooi. Hier niets op aan te merken. Wel een enorm hotel, veel te massaal. Vooral bij het ontbijt en dinerbuffet was moesten we echt wel even zoeken naar een tafeltje. Je zit daar dan te eten met 900 anderen. Eten was matig, soms lauw en met weinig smaak. Wat mij opviel is dat ik niemand heb zien zwemmen in het zwembad. Toen we het water voelden bleek het niet verwarmd te zijn dus ijskoud. Conclusie: Jammer dat dit één van de weinige hotels is aan de westkust. Het doet verouderd aan en is te massaal. Eten is matig. Dit hotel is geen 4 sterren maar 3.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Marion18-10-2019

Kies voor het hotel

Wij net terug en 2 heerlijke weken vakantie gehad. Het hotel is erg mooi de appartementen daarentegen niet. Deze zijn echt aan renovatie toe. Ze werden ook slecht schoongehouden en veel last van mieren . Het uitzicht maakte veel goed. Het eten en drinken is echt prima. Er werd ook voldoende georganiseerd voor groot en klein. Als tip: boek dus alleen hotel en dan liefst met zee/zij zeezicht. En huur een auto zodat het gehele eiland kunt gaan bekijken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Mari24-07-2019

Hotel mooi, appartement verschrikkelijk

Appartement geboekt, dat was muf, oud en absoluut niet schoon. De keuken stelde niet veel voor, bedden waren ok. Na 2 nachten wegens kakkerlakken omgeboekt naar het hotel. Kregen vanwege alle overlast een mooie kamer met zeezicht. Deze kamer was mooi, modern en netjes. Ontbijt in het hotel is goed, met veel keuze. Het buffetrestaurant, waar we 1x hebben gegeten, was zeer matig. Huur als je in het hoofdseizoen gaat een parkeerplek, anders heb je grote kans dat je de auto ver weg moet parkeren.

La Palma zelf is een prachtig eiland en zeker een aanrader

• 8M van vught14-07-2019

Een heerlijk hotel op een super mooie locatie.

We zaten in een gerenoveerd 2 kamer appartement. De badkamer, keukenblokje en bedden zijn allemaal vernieuwd. De regendouche was heerlijk. Ook de slaapbanken waren prima. Genoeg opbergruimte voor je spullen door de vele ladekasten. Het ontbijt is super en het diner heeft ook genoeg keuze. Bij het verwarmde zwembad was altijd plek, heerlijk geen handdoekje leggen. Animatie moet je van houden, maar het is er wel. Het dorpje heeft wat winkeltjes en eetgelegenheden maar verder is er niet veel. Een grote spar is op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Kous02-07-2019

Gezellig en goed personeel.

We hadden geboekt voor appartement, maar waren zeer verouderd en rook niet fris. Ook zeer achteraf gelegen. Toen omgeboekt naar hotel. Hotel prima ! Eten ook ! Wat we fantastisch vonden waren de sportlessen !! Zeer gevarieerd en professioneel. We hebben er veel gebruik van gemaakt. In hoogzomer misschien te heet, vooral voor de instructeurs ,die stonden in de volle zon. Parasol???

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Vincent30-06-2019

Genoten van een relaxte vakantie!

Gerenoveerde kamer met zeezicht (hiervoor kiezen) in groot en goed verzorgd hotel. Fijne zwembaden en mooie tuin met ligbedden rondom. Ontbijt met ruim aanbod in buffetvorm. Puerto Naos heeft een mooie boulevard en eetgelegenheden van redelijke kwaliteit, maar beperkt aanbod. Huurauto wel aan te bevelen om iets van eiland te zien.

Geboekt bij neckermann
  • 8Ellis16-06-2019

Mooi hotel vr rustzoeker, auto n must prachtig omg

Puerto Naos is een dorp waar niets te beleven valt dus als je hier komt voor vertier, niet doen. Voor de rustzoeker is het ideaal, hotel Sol heeft gerenoveerde hotelkamers, of de appartementen ook vernieuwd zijn weet ik niet. De hotelkamers zijn ruim met goede bedden, uitstekende badkamer en wifi, badkamer ook dik in orde. Het ontbijt zeer uitgebreid, verder hebben we niet in het hotel gegeten, in het dorpje zit een goede italiaan en verder aan de kleine boulevard ook nog wat eettentjes. Het strand ligt vol met keien, niet echt fijn om te lopen of te zwemmen.

• 8Staf en Paula Geens07-06-2019

Zalig!!!

Geen grote drukte.Rustige ligging.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Wij komen er al sinds 2001,en voelen er ons thuis.In het begin,toen we nog werkten 1x per jaar,nu we op pensioen zijn 2 tot 3 x per jaar.Mijn man(Staf) komt er om de sterren te fotograferen,dus is 's nachts dikwijls op pad en slaapt dan overdag.Ook daar wordt rekening mee gehouden,om de kamer te kuisen.Ik (Paula)hou me dan overdag bezig met lezen of een praatje maken met personeel of andere klanten,want er komen daar veel tevreden klanten terug.Dus we zien daar dikwijls vaste klanten terug,wat heel leuk is.Het hotel is de laatste jaren prachtig gerenoveerd,zoals zwembaden,kamers,restaurant,ze doen echt hun best om alles te vernieuwen.Ik (Paula)ben allergisch voor look en indien mogelijk doen de koks hun best om voor mij iets te bereiden zonder look.Echt top!!!Voor ons is het daar iedere keer thuiskomen,zalig!!!!

Gereisd met partner in april 2019

Aparthotel Sol La Palma info