• Type accommodatie

Reviews over Puerto Naos

Wandelen over de boulevard

Peter
    2-5-2018

Leuk stadje met leuke winkels en een mooie boulevard.

Heerlijke vakantie gehad!

Jeroen Vegter
    29-4-2018

Puerto Naos is een heel klein kustplaatsje maar daardoor niet minder gezellig. De lekkerste cocktails vind je bij Laly's Bar inclusief de bekende barraquito (een latte met licor 43).

Bij restaurant Las Olas vindt je de lekkerste mosselen en inktvisringen van La Palma, zwaar genieten.

Aan het strand kan je ook lekker cocktails drinken bij Kiosco Ocean Drive.

De Spar in het dorp is een redelijk grote winkel en hier vind je alles wat je nodig hebt tijdens je verblijf.

Na een weekje Puerto Naos kan je echter geen bananen plantage meer zien aangezien dit het landschap domineert.

Relaxte locatie, met mooie boulevard zonder kern.

A. Ruiter
    12-10-2017

Het is maar waar je naar op zoek bent. Het is een nu nog gemoedelijke locatie waar de zon altijd schijnt; oktober 28 graden. Geen plaats voor kinderen of jongeren die uit willen gaan. Wel voor mensen die willen relaxen na bijv. een dag wandelen. Er zijn wat kleine winkeltjes, restaurantjes, een enkele bar en verder kan je wandelen over de boulevard langs de kust van de oceaan.

Geen dorpskern of historie. Wel is het duidelijk een toerist stadje in wording want wordt er veel aangebouwd.

Een ideale uitval basis om het eiland te ontdekken.

Leuk klein plaatsje

Sylvia
    4-10-2017

Schoon plaatsje, maar eigenlijk iets te klein voor een twee wekelijkse vakantie. Je moet er niet teveel van verwachten.

Fantastische vakantie voor herhaling vatbaar

RW
    16-8-2017

Alleen maar positieve dingen. Wat een geweldig eiland. Leuke kleine boulevard. Lekkere restaurantjes waar je eet tussen de lokals. Sommige spreken geen eens engels. Dan uitleggen wat je bedoelt is fantastisch zo voelt het helemaal niet toeristisch maar gewoon dat je echt ergens anders bent. In een ander land tussen andere mensen.

Puerto Naos scoort een 7,4 uit 10, op basis van 133 reviews