Reviews over Puerto Naos

Mijn thuis

PeterP,
    27-4-2018

Goede kamer goed personeel goed eten en drinken

Fantastisch genoten en boven verwachting!

Jeroen Vegter,
    25-4-2018

Sol la palma is een mooi hotel met een fantastische ligging aan de westkust van La Palma. Vlakbij het hotel heb je diverse restaurants en barretje waar je heerlijk kan eten en goede cocktails kan drinken.

Wij hebben overnacht in 1 van de 2 kamer appartementen en deze waren heel ruim, ook het balkon was ruim genoeg en de keuken faciliteiten zijn voldoende.

Daarnaast mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel zoals zwembad, restaurant en bars en kan je een rekening op je appartement laten zetten voor je consumpties.

De appartementen worden elke dag heel goed schoongemaakt. Tevens kan je voor 5 euro per dag een prive parkeerplaats huren voor je huurauto.

Absolute aanrader als je La Palma wil bezoeken.

Wij komen terug!

Janet,
    22-4-2018

(Appartement 18)

Goed apartement qua prijs/kwaliteit verhouding.

Wil je graag wél ontbijt smorgens??? Boek via touroperator(Duitsland), zit er voor de zelfde prijs ontbijt bij in in hotel Sol La Palma!

Grenen keuken en meubelen, wat oubollig. Keuken inclusief magnetron én wasmachine. Genoeg keuken benodigdheden. Ruim balkon mét zonnewering dmv knikarm luifel, dus prima.

Ook is er airco aanwezig. Goede ligging, leuke restaurants, playa chica ( alleen vis), en El Rincon (paella).

Bij receptie is elke ochtend iemand aanwezig in naast staand hotelletje.

Rustig gelegen, 1X per week handdoek wissel, en schoonmaak, maar prima!

Wel een auto nodig, maar dan zie je ook wat!! Los Tilos en El lol af is een aanrader én natuurlijk de weg die geheel over/oost naar west/ nationaal park ligt (LP 4) geweldig!!! Maar liefst 2429 mtr hoog!!

Kort om,ik ga een keer terug naar la palma én Roque en Monica.

Geweldige locatie. Alles op loopafstand

Diane,
    8-2-2018

Het is een eenvoudig appartement maar op een prima ligging. Uitzicht op zee, aan het einde van de boulevard en op 50 meter van de Spar supermarkt. Keuken inventaris karig maar voldoende. Kleine tv, geen goed koffiezetapparaat, geen magnetron of oven maar wel restaurantjes op loopafstand die ook heerlijke ontbijtjes en diners aanbieden tegen een zeer schappelijke prijs. Bedden zijn prima. Een aanbeveling! Genoten. Volgend jaar weer!

Super

Mart geerlings,
    13-1-2018

Schoon, netjes, mooi uitzicht, prima zwembad

Puerto Naos scoort een 7,6 uit 10, op basis van 133 reviews