vakanties La Palma

Reviews over accommodaties in La Palma

Heerlijk

Anne,
    9-12-2018

Prachtig ingericht resort. Een auto is wel een aanrader omdat alles wat verder weg is. Ideaal verblijf om heerlijk tot rust te komen met alles erop en eraan. Service buiten de boekjes is alleen waardeloos. Ik was ziek bij aankomst en kon niet eens een korstje witbrood krijgen. Dan moest er een hele maaltijd betaald worden. Aangezien er niets in de omgeving was hadden wij de eerste avond niets te eten. Personeel en fasciciteiten allemaal geweldig.

geweldig

Boodt,
    8-12-2018

een huurauto is wel een uitkomst om het eiland te verkennen.

Super genoten, zeker met deze temp.

Jose,
    6-12-2018

Prima plek om het eiland te zien, een enkel min. puntje: kamer aan de straatkant en daardoor veel lawaai, zeker als je de hele dag op app. zou moeten vertoeven.

En het bad was verouderd.

Verder was de service aan de balie super en het ontbijt: Toppie.

Verder was de bediening super vriendelijk en uitermate schoon qua uitstraling.

Prima

Ger,
    5-12-2018

Prachtige grote kamers met ruime badkamer, douche en bad, ruim balcon.

Mooie omgeving, prachtig eiland.

Eten zou iets beter mogen.

Fantastische vakantie

annelies,
    1-12-2018

Mooi ruim appartement, elke dag werd er schoongemaakt en wanneer je zou willen kreeg je elke dag schone handdoeken.

Wij hadden een appartement vlak bij het zwembad, met zijdelings zicht op zee.

Goede service en vriendelijk personeel.

Het eiland is adembenemend mooi, het wel is aan te raden een auto te huren.

Het auto rijden is daar prima te doen, de meeste wegen zijn prima begaanbaar.