La Palma

Reviews over accommodaties in La Palma

Heerlijke, rustige vakantie

Jolanda,
    13-4-2019

Eenvoudig appartement met prachtige ligging. En een mooi, groot zwembad. Helaas wel achterstallig onderhoud. Als het flink waait, ligt het terras vol afgebladderde verfresten. Ietwat harde bedden die fantastisch liggen. Goed geslapen. Appartement wordt om de dag schoon gemaakt en dan worden ook de handdoeken gewisseld. Alleen wordt op zondag niet gewerkt. Dus bij ons was na vrijdag de eerste schoonmaakbeurt pas weer op maandag.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een voorrecht om hier te mogen logeren.

Renate,
    8-4-2019

Hét adres als je volledig in de watten wilt worden gelegd. Een luxe, tropische sfeer alsof je in een resort in Azië bent. Een voorrecht om rond te mogen dwalen tussen de prachtigste kunst en kostbaar antiek. Meer dan uitstekende keuken, meer dan prettig personeel. Heerlijk zwembad + een heet bubbelbad. Binnen twee minuten loop je naar het centrum van Tazacorte met z'n terrassen. Binnen vijf minuten rijd je naar de strandjes, de jachthaven en de boulevard van Puerto de Tazacorte, dat je trouwens ook via een wandelpad kan bereiken, in een halfuurtje. Hier kun je je ook vergapen aan de megalomane nieuwe betonnen cruisehaven, die er nogal stilletjes bijligt, maar perfect is voor bijzondere foto's.

Gereisd met vrienden in april 2019

Geweldig parkje.

Joop,
    3-4-2019

Een heerlijk en fantastisch villa/bungalow parkje, vlakbij Los Llanos (2 km). Hier is alles aanwezig om op diverse manieren de vakantie in te vullen, zoals je dat zelf wil. En wat heel leuk is, je krijg veel mee van het plaatselijke leven. Een auto is en must, om op de juiste plekken te komen.

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk

Ligthart,
    30-3-2019

Fijn hotel, zeer vriendelijke mensen, mooi aangelegde tuinen en schoon en verzorgd. Ondanks hoeveelheid bedden heel rustig. Mooie faciliteiten. Een auto is zeer aan te bevelen. Door de ligging in het zuiden ben je wel steeds een poos onderweg om het eiland te bekijken. Maar wat een prachtige uitzichten! Leuke eetgelegenheden in de buurt, langs de kust. Ontbijt heerlijk (verdere maaltijden hebben wij niet gebruikt in het hotel).

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijneckermann.nl

Fantastisch, we gaan zeker nog een keer terug!

Hans,
    29-3-2019

Prachtig eiland en voortreffelijk hotel! Ligt wel afgelegen maar er is genoeg te doen in het hotel. Auto huren is wel een aanrader. Eten is prima.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl