Sorteren

vakanties La Palma

Reviews over accommodaties in La Palma

Héérlijk om hier te verblijven

P.H. Vink-van de Streek
    13-11-2018

Héérlijk verblijf in totale rust!

Samen met mijn zus verbleef ik 3 weken in deze heerlijke accommodatie. We hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid. Het zwembad is heel fijn, de verzorging in de vorm van wisselen van bed- en baslijnen heel verzorgd! Kortom, fantastisch om te verblijven in Las Casitas

Altijd weer genieten !

A.S.
    12-11-2018

Deze keer zaten we in een "oude" kamer. Veel minder mooi en ruim dan de vernieuwde kamers maar wel alle comfort.

In de kamer was er maar één stopcontact dat niet werkte ?! lastig om telefoon of tablet op te laden.

In het restaurant heb je twee grote buffetten. Een daarvan was eten altijd lauw. In de zomer is het aanbod ook veel meer en lekkerder.

heerlijk rustig eiland, wij komen zeker terug!

De Roos
    7-11-2018

Ruime accomodatie, vrij eenvoudig ingericht maar alles wat je nodig hebt (als je niet uitgebreid wilt koken). Schoon. Ontbijt in het hotel is fantastisch (buffet), het diner doen wij geen tweede keer. Aanrader in de buurt: restaurant Sadi heeft heerlijk vers eten! Autohuur is niet duur, het is zeker aan te raden dit mooie eiland te bekijken. Verder is er een goede (en goedkope) busverbinding op het eiland. Het enige wat ons iets tegengevallen is is het weer, maar het is november dus daar klagen we maar niet over. Wij komen zeker terug op La Palma! Opvallend is dat het een zeer relaxed eiland is met een vriendelijke bevolking.

Fantastisch, ik zeg doen!

Sonja
    3-11-2018

Een prachtig resort met een heel mooi uitzicht over zee. Het resort heeft ook 10 zwembaden, een aantal restaurants, twee winkeltjes met nonfood. Heerlijk gevarieerd eten, genoeg ligbedden.

Animatie overdag en ‘s avonds.

Een huurauto is een pre, anders kom he niet zo gauw van het resort af. Het is een fantastisch eiland om te toeren en vele mooie plaatsen te bekijken en bv natuurzwembaden!

Superfijne vakantie!! Aanrader!!

Karin
    1-11-2018

Wat heb ik samen met mijn dochter (4 jaar) genoten van onze week vakantie hier! Erg mooie ligging zo aan de kust. We hebben 4 dagen een auto gehuurd en hebben zo zoveel mogelijk van het eiland kunnen zien. Het appartement zelf was ook een echte aanrader, rustig maar toch ook gezellig. De mensen bij de receptie zijn erg vriendelijk evenals de andere medewerkers. Is er ook een minpuntje te verzinnen aan de vakantie? Werkelijk maar een, ze hadden geen stofzuiger dus het opvegen van het glas van een gevallen kopje was wat lastig met een oude bezem. Maar ja dat maakte de vakantie er niet minder om! Het appartement zelf was goed schoon en er werd regelmatig even de bedden opgemaakt en de handdoeken gewisseld. Topvakantie en een echte aanrader!!!