Hotel Las Olas

KinderhotelWeer vandaag23°16°
Hotel Las Olas
8,1

Las Olas Aparthotel heeft comfortabele kamers en appartementen die goed worden schoongemaakt. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en het eten en drinken in het hotel is betaalbaar. In de grote tuin kun je relaxen aan een van de zwembaden. Om erop uit te gaan in La Palma is het handig een auto te huren, maar ook de bussen zijn goed geregeld.

159 reviews over Hotel Las Olas in het Nederlands

Wij komen zeker terug!

Joyce,
17-3-2019

Het appartement is erg eenvoudig/basic maar wel goed en schoon. Je zou last kunnen hebben van het geluid aan de straatkant, maar het verkeer is vrij rustig. Wij hadden er totaal geen last van. Verder is het een toplocatie! Het ontbijt is echt een aanrader, heel uitgebreid voor weinig geld. Meestal zijn zwembaden op foto’s in het echt een stuk kleiner, maar hier niet. Tegenovergesteld zelfs, heerlijk! Met een verwarmd zwembad erbij (voor de koukleum). Ook de locatie is top: op 4km afstand van Santa Cruz. Wat een prachtig stadje is. En met de bus voor de deur als je geen auto wilt huren. Ook dat kost bijna niets. Met andere woorden: wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Perfect

Heidi,
5-3-2019

Het was een hele mooie locatie. Een tip is om een auto te huren

Gereisd met partner in februari 2019

Fijne vakantie gehad.

Gregorius,
23-2-2019

Geweldig hotel, goede ruime appartementen. Helaas moesten we wel op onze poot staan om een appartement met zeezicht te krijgen, hiervoor hadden we extra betaald. Eerst werden we in een donker verouderd appartement naast de bar geplaatst. Na veel praten toch gelukt en een mooi appartement aan de tuin kant met zeezicht gekregen. De buffetten zijn veelzijdig alleen niet om iedere dag daar te eten. Keuze genoeg in restaurantjes in de buurt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beachcheck

Geweldig om uit te breken in de winter

R Visser,
21-1-2019

Heerlijk Buffet in 't Hotel. Het is een prachtig eiland. En de moete waard om uitgebreid te gaan wandelen! Veel Bananenplantages. Erg mooie planten en veel bloemen. Heerlijk weer. Komen vast nog een keer!

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij vonden Las Olas perfect. Er komen soms vliegtuigen voorbij (afhankelijk van de wind) en dat geeft flink lawaai. Dit is echter vooral gedurende de dag en dan waren wij weg om te wandelen. De mensen waren alleraardigst, spraken Engels of zelfs Nederlands en de kamer was perfect. Een groot appartement met een enorm balkon. Er zijn ook kleinere balkons, dus we hadden geluk. Het was schoon, iedere dag nieuwe handdoeken. De bedden waren iets aan de harde kant met iets dunnere matrassen. Dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn. Keuken: weinig pannen, maar voor een beetje kok moet dit geen issue zijn. Enige nadeel is dat aan deze kant van het eiland de zon niet onder gaat en het dus in de winter wat eerder fris wordt. Daarentegen in de ochtend een heerlijk ontbijtje in de zon! We hadden enorm mooi weer, geen regen, het was echt fantastisch. Las Olas is een prima uitvalsbasis, centraal gelegen en alles is goed te bereiken. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prachtig eiland voor stevige wandelingen.

Gonnie,
22-12-2018

Hotel was goed . Staat dat het een apart hotel is ,maar dat is het al 7 jaar niet meer. Een koffiezetapparaat en waterkoker konden we voor 10 euro borg per stuk bij de balie meenemen. Er is een keukentje maar geen materiaal om te koken. Dat viel ons tegen. Gelukkig konden we vlakbij goed en niet te duur eten en in verschillende restaurantjes. Het is wel aan te raden een auto te huren anders heb je niet veel in La Palma. Ook moet je goed kunnen wandelen en klimmen om van de prachtige natuur te genieten die is echt schitterend.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Besparing

William,
15-12-2018

Is de nieuwe slogan van het nieuwe management, dit merk je als je hotel reeds meerdere malen hebt bezocht. Het ontbijt is wel erg basic geworden maar toch genietbaar ware het niet dat de koffie smaakt alsof een of andere sadistische dokter er een drankje heeft aan toe gevoegd voor genezing zodat je uren later nog met de slechte smaak in je mond zit.Gelukkig was het avondmaal als van oudsher, degelijk uitgebreid en traditioneel klaar gemaakt.Tweede minpunt was de kamer verzorging, de schoonmaaksters moeten aan zo'n tempo rondvliegen dat ze onmogelijk de tijd krijgen om degelijk werk af te leveren dit resulteerde in 9 dagen met dezelfde(witte) handdoeken die ze zelfs niet opmerkten toen ze in het bad op een hoop lagen om te vervangen.Hopelijk zien ze daar in dat het zo niet lukt om vaste gasten te blijven ontvangen ook omdat door het toegenomen vliegverkeer stilaan de overlast erg hinderlijk wordt.

Gereisd met partner in november 2018

Super genoten, zeker met deze temp.

Jose,
6-12-2018

Prima plek om het eiland te zien, een enkel min. puntje: kamer aan de straatkant en daardoor veel lawaai, zeker als je de hele dag op app. zou moeten vertoeven. En het bad was verouderd. Verder was de service aan de balie super en het ontbijt: Toppie. Verder was de bediening super vriendelijk en uitermate schoon qua uitstraling.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie

annelies,
1-12-2018

Mooi ruim appartement, elke dag werd er schoongemaakt en wanneer je zou willen kreeg je elke dag schone handdoeken. Wij hadden een appartement vlak bij het zwembad, met zijdelings zicht op zee. Goede service en vriendelijk personeel. Het eiland is adembenemend mooi, het wel is aan te raden een auto te huren. Het auto rijden is daar prima te doen, de meeste wegen zijn prima begaanbaar.

Gereisd met partner in september 2018

Wij vonden het fantastisch

Marianne Martinus-Gerrits,
25-11-2018

Heerlijke bedden, ruime appartementen / kamers. Heerlijke douches en fantastisch eten. Heel uitgebreid. 'S morgens, en 'S avonds. (wij hadden half pension) we zijn hier geweest van 18 t/m 25 november 2018. De temperatuur was gemiddeld 23° met vandaag 26°. 1 dag regen gehad. Ook het personeel is heel bedreven en altijd heel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2018

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.1 km, 14 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Olas in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Olas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.