Playa de los Cancajos

We hebben een aantal aanbieders voor Playa de los Cancajos voor je op een rij gezet:

vakanties Playa de los Cancajos

Reviews over Playa de los Cancajos

Heerlijk rustig mooi plaatsje

Jolanda
    13-4-2019

Rustig plaatsje met voldoende gezellige horeca waar men goed en voor weinig kan eten. Prachtige wandelpromenade met een schitterende kustlijn. Oosten van het eiland heeft meer bewolking maar de temperatuur is hier iets hoger en daardoor warmer dan het westen en veel bewolking blijft in de bergen hangen waardoor je best nog wel wat zonuren hebt.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was weer een heerlijke verblijf in Februari 2019.

Bert Eradus
    19-2-2019

Redelijk rustig eiland met veel natuur. Leuk om b.v. 3 dagen een auto te huren en leuke plekken te bezoeken. Playa de Los Cancajos is een klein plaatsje vlak bij het vliegveld. Dus je hoort wel eens een vliegtuig over vliegen. Weinig te winkelen en redelijk wat horeca. Onze toppers waren een klein nieuwe restaurant Il Ghiottone en Ristorante Sadi. Ons balkon van het appartement lag aan zee, dus met een geweldig gezicht op zee. Ontbijten in de zon en evt. naar het zwembad toe. De zee sprak me niet zo aan om daar te gaan liggen. Leuk om de hoofdstad te bezoeken Santa Cruz, maar ook de kleine plaatsjes op de diverse routes.

Gereisd Met partner in februari 2019

Goede locatie ... voor wandelaars.

Fernand
    13-1-2019

Goede ligging, je kan te voet naar een strand (10 minuten) en naar de hoofdstad (1 uur). Er zijn bussen vlak bij het hotel, al moet je Spaans geduld hebben om er een te zien komen...Vanuit Los Cancajos kan je vlot de GR130 bereiken en mooie wandeltochten maken.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ervaring maar voor ons niet meer

Bianca
    15-8-2018

Wil je wat toeristische dingen doen.... dan deze kant van het eiland mijden. Er is amper iets te doen. Hou daar echt rekening mee. Wil je rust/wandelen etc dan zit je hier goed. Maar voor veel moet je naar de andere kant. Auto huren is zeker een must maar niet duur.

Erg rustig dorp

Henk
    6-8-2018

Een rustig dorpje waar niet veel te beleven valt. Het heeft wel enkele leuke restaurantjes. Het ligt op 3km van de hoofdstad San Jose wat met ov goed te doen is. Het is een prima startpunt om het eiland te bezichtigen.

Playa de los Cancajos scoort een 7,2 uit 10, op basis van 218 reviews