Géén boekingskosten

SpanjeLa PalmaPlaya de los Cancajos

5.7VoldoendeScore uit 130 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+108/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.7VoldoendeScore uit 130 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Begin je dag goed met een uitgebreid ontbijt bij Hotel H10 Taburiente Playa. Of kies voor halfpension en je hebt ook het avondeten inclusief. Drink hier een van de goede wijnen bij. Elke avond kun je een kijkje nemen bij de animatie. Centraal gelegen op het eiland dichtbij het strand, maar je hebt wel een auto nodig voor uitstapjes.

Bekijk de beschikbaarheid

138 Reviews over H10 Taburiente Playa

• 3Bart De Belder05-08-2022

Is gewoon een ramp

Hotel verouderd heeft haar beste tijd gehad. Kamer zijn aan verniewing toe. Het verloop van het onbijt is rampzalig. Het middag eten is refelijk masr koud. En dan het avond eten dat is echt een ramp. Je moet vroeg genoeg zijn anders staat er een rij doe lang duurt. Ook der verloop in de eetzaal is comleet chaotisch alsook het eten dat al koud is op voorhand. Van animatie hebben ze hier nog niet gehoord en om 23u30 ziet her personeel van de bar je buiten en tegen muddernacht is daar alles uitgestorven. Dit hoel is echt niet aan te raden en zeker niet voir all inn. Enkel het zwembad daar is plasts genoeg maar water veel te koud. Ik zou zeggen vermijd dit hotel.

• 8Familie01-08-2022

Genoten van een heerlijke en rustige vakantie!

Locatie is oké. Niks in de omgeving, maar vliegveld is dichtbij wat wij prettig vonden. Personeel was ontzettend vriendelijk, ondanks de taalbarrière. We hebben het elke avond dan ook ontzettend naar ons zin gehad bij de bar met de heerlijke cocktails en de gezellige muziek. Het personeel deed ontzettend hun best! Ontbijt was perfect, veel keus (fruit, verse pannenkoeken, gebakken eieren, broodjes, beleg, salades, etc.). Lunch was beperkter (voornamelijk rijst of pasta). Diner uitgebreid en gevarieerd, niet alles even warm (vooraf rekening mee gehouden). Elke dag was er andere pasta, andere soep & waren er andere stukken vlees (vers bij 'live-cooking'). Prima kamers met ruime badkamer (douche in het bad). Dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken. Hygiëne rest van het hotel kan hier & daar beter (e.g. borden/glazen vaak nog vettig). Faciliteiten perfect! Drie grote zwembaden, veel bedjes & parasol & geen handdoekjesleggers.

• 5Landman26-10-2019

Geen aanrader voor jongere mensen met kinderen.

Onze kamer was oud en geen 4 sterren waardig. Op de site van Touroperator stond een hele mooie opgeknapte kamer. Veel 60+ gasten en niks te doen. Zwembad erg koud. All inclusief was ok. Wifi perfect en gratis.

• 8Brum29-09-2019

Goed hotel!

Eten: Ontbijt goed. Genoeg keuze en goede kwaliteit!. Lunch: erg matig. Weinig keuze en het eten is vaak koud/lauw doordat het warm eten niet wordt afgedekt en er vaak al langere tijd staat. Avond eten: Meer keuze als bij de lunch, maar kwalitatief niet zo goed als elders gewend ben.

Drinken: In één woord fantastisch! Een overweldigende keuze aan cocktails en andere zowel alcoholische en non alcoholische drankjes!

Kamer: Nog niet gerenoveerd, maar wel goed schoon en goede bedden. Temperatuur van de douche is echter niet stabiel. Soms ijskoud en soms kokend heet.

Het hotel in het algemeen is zeker een aanrader met erg vriendelijk en service gericht personeel. Lunch en avondeten hebben een upgrade nodig.

• 9Alexander09-09-2019

Mooiste eiland ooit geweest.

Je kunt hier heerlijk relaxen. In de direkte omgeving is weinig te doen. Bus naar dorpjes in de buurt stopt voor de deur. Alle excursies óók vanaf de voordeur. Voor aktieve wandelaars is het hier een paradijs. Mooiste

• 6Brenda23-08-2019

Niet H10 waardig en misschien ook geen 4* waardig

Alvorens wij naar dit hotel gingen, zijn wij bij diverse andere 5 en 4 hotels en resorts van H10 geweest. Een aantal minpunten t.o.v. andere H10 hotels, zo vonden wij: Weinig informatie gekregen bij inchecken over het hotel en het verblijf. Enkel informatie over waar wij de kamer konden vinden en dat een kluis op de kamer geld kost (a 15 euro voor 8 dagen). Geen informatie over wat er wel/ niet in de all inclusive service zit, waar er wanneer kan worden gegeten/ gedronken, hoe het zit met handdoeken voor het zwemmen etc. De kamer was uiterst schoon en werd iedere ochtend schoongemaakt en zo nodig ook een handdoekwissel. Echter is de airco, die staat aangegeven dat deze er is, automatisch via het gehele hotel geregeld en dus niet individueel per kamer te regelen. Verder moesten wij bij het diner lang wachten op nieuwe drankjes, waren er weinig Nederlanders en waren de zwemhanddoeken op waardoor er niet kon worden gewisseld.

• 8Natasja11-08-2019

Geen handdoekstress in augustus .

Doordat de meeste gasten overdag wandelen of andere excursies doen, is het nooit erg druk bij het zwembad. Vanaf 9 uur mag je daar naartoe en niemand legt al om 7 uur zijn handdoek op een bedje. Kamers en badkamer zijn wat gedateerd maar schoon. Redelijk balkon met wastrek en 2 stoelen met tafel. AI is okay maar overdag sober in vergelijking met andere AI. Drank ook goede merken . Geen animatie, ‘s avonds entertainment maar geen meezing shows of clubdans. Supermarkt op 2 min lopen, bus 500 naar SAnta Cruz of luchthaven voor de deur. Vanaf mijn balkon zag ik de vliegtuigen opstijgen maar het zijn er erg weinig per dag en ook alleen overdag, absoluut geen reden om dit hotel. Niet te boeken .

• 9Jord Mulder17-07-2019

Fantastisch!!

Heb vanaf 9 juli tot 16 juli mogen genieten in Taburiente Playa. Hotel was picobello, eten was heerlijk, livecoocking vond ik ook een geweldig ding. Ik raad het hotel zeker aan!!! Helaas waren er werkzaamheden aan een zwembad, maar daar hebben we netjes compensatie voor gehad. Ook zijn de excursies leuk die georganiseerd worden door het hotel. Personeel is heel vriendelijk. Helemaal top vakantie gehad!!

• 8J.Molenaar03-07-2019

Hotel goed / dres code behoord bij een 4 star hote

H10 hotel is een mooi 4 star hotel met alle er op en er aan . goede kamers , vriendelijk personeel. goede ligging voor La Palma te ontdekken. wij zij er voor de tweede keer geweest in 2005 / 2019. wat bij ons is opgevallen dat er een Dres code is voor het avond eten , wat ons verbaast wordt er niet gehandhaafd Bord met de code staat voor de ingang restaurant . je weet niet wat je ziet hoe de mensen er bij lopen aan kleding korte broek / petten op dames en heren in korte broeken. dit vinden wij een groot min punt voor een 4 star hotel.

• 7Anoniem14-06-2019

Goede locatie, net hotel alleen met verbeterpunten

Prachtig eiland. Hotel ligt vrij centraal, dicht bij de luchthaven en Santa Cruz. Wij hadden een kamer in het gerestaureerde deel. Grote kamer en op het eerste oog netjes. Alleen het bed was slecht en een muffe geur (schimmel of riool) op de badkamer, dat verwacht je niet en dat is erg jammer. Het restaurant is netjes met voldoende keuze. Smaak soms wat vlak, mag wat meer gekruid worden. Ontbijt uitgebreid alleen tot 2 maal toe een oude vadoek smaak in de sinaasappelsap, dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. Personeel is over het algemeen vriendelijk. Zwembad is aan renovatie toe, waar ze nu mee gestart zijn. Overerall een voldoende hotel.

Hotel H10 Taburiente Playa info

• AirconditioningBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)