Hotel H10 Taburiente Playa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°20°
Hotel H10 Taburiente Playa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Taburiente Playa voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel H10 Taburiente Playa in het Nederlands

H10 Taburiente Playa

Kim Weernink
11-6-2018

Je moet in een mooi gebied verblijven waar zonsondergang is , zodat je kunt afkoelen want het is best heel erg warm in de maand juni/juli. De mooiste hotels zijn de H10 Taburiente Playa daar heb je garantie dat je een mooi uitzicht heb. Je moet goed kijken of het 3 of 4 sterren hotel is want het kan verschillen, als je op verschillende sites kijkt. Het eten is lekker, accommodatie is goed, ligging is goed, dicht bij het strand zeker een aanrader als je een levensgenieter bent en van luxe houdt.

Super fantastisch

Joze
        26-5-2018

Fantastisch hotel, bied alles war er te wensen val. Ligging mooi centraal van het mega mooie eiland. Eten top, ontbijt zeer uitgebreid, half pension ideaal. Avondeten, niet te kiezen zoveel lekkers, wijn is heerlijk. Prijs drank niet hoog, zeker geen all inn nemen omdat je zoveel kan doen op dit eiland! Auto huren is prima en je kan zelf naar alle mooie plekjes rijden. Wegen zeer goed, zelfs gefietst. Het weer is zeer wisselend, eiland is niet bedoeld om stranvakantie te houden. Er is naast het hotel geeb bouw meer, deze is allang klaar.

Fantastisch wandel eiland

Lilian
        26-9-2017

Dit is echt een wandel eiland.Het H10 hotel taburiente was echt super. Heel schoon ,goed eten, iedere avond animatie(moet je wel van houden). Zeer vriendelijk personeel. Geen ge-ren en handdoekje leggen bij het zwembad. Helaas in de buurt niks te doen, geen terrasjes en winkels buiten een spar en een drogist. Dat is wel jammer.Verder een super accomodatij

Preisdaler

Mooi eiland, fijn hotel, vriendelijk personeel

Alexandra
        22-8-2017

Onze kamer met zeezicht ving veel wind waardoor je bijna niet op het balkon kunt zitten maar waardoor het ook heerlijk afkoelt 's avonds. Geen airco nodig gehad!

Stukje lopen naar de verschillende strandjes waar het nooit te druk was. Snorkelend is er veel te zien!

Het ontbijtbuffet was heerlijk uitgebreid en vers en ook de avondmaaltijden waren goed en gevarieerd.

Het personeel is allervriendelijkst, uitstekende service, erg beleefd.

We kregen een kamer die 2x groter was dan degene die we geboekt hadden, "because I can" zei de receptionist!

We hebben veel met de lokale bus gereisd, sommigen gaan maar eens in de 2 uur dus dat is even plannen.

Schitterend eiland met veel gezichten en omdat we toch ook wel lekker aan het strand wilden zitten hebben we lang niet alles kunnen bezichtigen.

Mooi hotel maar veel lawaai door renovatie

Patrick Coolen
        17-7-2017

H10 Taburete playa is een mooi hotel met uitermate vriendelijke medewerkers. Het eten is er goed en de cocktails fantastisch. De kamers zijn schoon net als het hele hotel. Het is er gemoedelijk en nooit vechten om bedjes! Er zijn genoeg bedjes en ook al kom je laat; er is nog voldoende keuze. Helaas wordt het hotel er direct naast volledig gerenoveerd waardoor je elke dag betonboren en andere bouwgeluiden hoort. Eind juli moet het klaar zijn maar wij schatten het op eind oktober.

De buitenmuur van onze kamer werd geschilderd waardoor er schilders twee dagen lang voor ons zijraam stonden zonder dat we werden gewaarschuwd; dus het gordijn moest dichtblijven. Voor zon aanbidders: het is aan de oostkant vaak bewolkt werd ons verteld. Helaas hebben wij dit ervaren. Toch hebben we genoten van alle verdere luxe. Alleen hadden we een jaar later moeten gaan.

Bouwplaats

I van Dooren
        27-6-2017

Het naastgelegen hotel zijn ze aan het verbouwen waardoor je de hele dag in een soort bouwplaats bent veel geluid over last van gereedschap en bouwvakkers van 8uur tot 20.00 dus als je er een hele dag bent GEEN aanrader verder gaat het wel

Top hotel!

Han & Mirjam
        24-6-2017

H10 Taburiente is een prachtig hotel, mooie locatie aan zee, het hotel is een echte aanrader.Ontbijt is zeer goed en gevarieerd, lunch en diner vonden wij kwalitatief minder maar dat is over het hele eiland naar ons mening. Personeel werkt heel hard en doen er alles aan om het de mensen naar de zin te maken en het hotel naar een hoger level te trekken. Kortom, met onze ervaring is dit het beste hotel van het eiland!

Aanrader

Marion
        9-6-2017

Tot juli zijn er werkzaamheden ,waardoor je bij het zwembad lawaai hoort.

Wij waren daar van op de hoogte gebracht door touroperator!

Op het eiland is genoeg te doen met in de buurt mooie strandjes .

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en een compliment voor het

super vriendelijke personeel .

Het eten vonden wij smakelijk bereid met voor iedereen voldoende keuze .

Bouwplaats

A.Duiker
        3-6-2017

Prima hotel, vriendelijk personeel,goede kamer wat gedateerd maar wel schoon. Prima Wifi gratis.

Maar ga hier niet naar toe 6 dagen in de week verbouwings activiteiten zoals slijpen hakken van beton aanbrengen bouwsteigers en timmeren en schreeuwende bouwvakkers van 08.00 uur tot 19.00 uur.Dus elke dag herrie en nog eens herrie.

goed hotel maar....

ineke rendering
        18-5-2017

Dit was op zich een goed hotel, mooie ligging, prima kamer, schoon , vriendelijk personeel. Maar...wat viel het eten ons tegen, koude pannenkoekjes bij het ontbijt, doorgekookte boontjes, lauwe doperwten, weinig variatie in vlees en vis,slappe patrat en alles zag er slecht uit. De soep was wel goed, evenals de salades en desserts, maar het warme deel was ver onder de maat, we zijn ook op fuerteventura en lanzarote in een h10 geweest en daar was het uitstekend Jammer, maar in deze h10 komen we niet meer terug Ook de animatie was er niet, enkele avonden een gitarist of zanger

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Taburiente Playa in Playa de los Cancajos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Taburiente Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.