Hotel H10 Taburiente Playasterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

Begin je dag goed met een uitgebreid ontbijt bij Hotel H10 Taburiente Playa. Of kies voor halfpension en je hebt ook het avondeten inclusief. Drink hier een van de goede wijnen bij. Elke avond kun je een kijkje nemen bij de animatie. Centraal gelegen op het eiland dichtbij het strand, maar je hebt wel een auto nodig voor uitstapjes.

136 reviews over Hotel H10 Taburiente Playa

• 2019
    5Landman26-10-2019

Geen aanrader voor jongere mensen met kinderen.

Onze kamer was oud en geen 4 sterren waardig. Op de site van Touroperator stond een hele mooie opgeknapte kamer. Veel 60+ gasten en niks te doen. Zwembad erg koud. All inclusief was ok. Wifi perfect en gratis.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Brum29-09-2019

Goed hotel!

Eten: Ontbijt goed. Genoeg keuze en goede kwaliteit!. Lunch: erg matig. Weinig keuze en het eten is vaak koud/lauw doordat het warm eten niet wordt afgedekt en er vaak al langere tijd staat. Avond eten: Meer keuze als bij de lunch, maar kwalitatief niet zo goed als elders gewend ben.

Drinken: In één woord fantastisch! Een overweldigende keuze aan cocktails en andere zowel alcoholische en non alcoholische drankjes!

Kamer: Nog niet gerenoveerd, maar wel goed schoon en goede bedden. Temperatuur van de douche is echter niet stabiel. Soms ijskoud en soms kokend heet.

Het hotel in het algemeen is zeker een aanrader met erg vriendelijk en service gericht personeel. Lunch en avondeten hebben een upgrade nodig.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Alexander09-09-2019

Mooiste eiland ooit geweest.

Je kunt hier heerlijk relaxen. In de direkte omgeving is weinig te doen. Bus naar dorpjes in de buurt stopt voor de deur. Alle excursies óók vanaf de voordeur. Voor aktieve wandelaars is het hier een paradijs. Mooiste

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Brenda23-08-2019

Niet H10 waardig en misschien ook geen 4* waardig

Alvorens wij naar dit hotel gingen, zijn wij bij diverse andere 5 en 4 hotels en resorts van H10 geweest. Een aantal minpunten t.o.v. andere H10 hotels, zo vonden wij: Weinig informatie gekregen bij inchecken over het hotel en het verblijf. Enkel informatie over waar wij de kamer konden vinden en dat een kluis op de kamer geld kost (a 15 euro voor 8 dagen). Geen informatie over wat er wel/ niet in de all inclusive service zit, waar er wanneer kan worden gegeten/ gedronken, hoe het zit met handdoeken voor het zwemmen etc. De kamer was uiterst schoon en werd iedere ochtend schoongemaakt en zo nodig ook een handdoekwissel. Echter is de airco, die staat aangegeven dat deze er is, automatisch via het gehele hotel geregeld en dus niet individueel per kamer te regelen. Verder moesten wij bij het diner lang wachten op nieuwe drankjes, waren er weinig Nederlanders en waren de zwemhanddoeken op waardoor er niet kon worden gewisseld.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Natasja11-08-2019

Geen handdoekstress in augustus .

Doordat de meeste gasten overdag wandelen of andere excursies doen, is het nooit erg druk bij het zwembad. Vanaf 9 uur mag je daar naartoe en niemand legt al om 7 uur zijn handdoek op een bedje. Kamers en badkamer zijn wat gedateerd maar schoon. Redelijk balkon met wastrek en 2 stoelen met tafel. AI is okay maar overdag sober in vergelijking met andere AI. Drank ook goede merken . Geen animatie, ‘s avonds entertainment maar geen meezing shows of clubdans. Supermarkt op 2 min lopen, bus 500 naar SAnta Cruz of luchthaven voor de deur. Vanaf mijn balkon zag ik de vliegtuigen opstijgen maar het zijn er erg weinig per dag en ook alleen overdag, absoluut geen reden om dit hotel. Niet te boeken .

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Jord Mulder17-07-2019

Fantastisch!!

Heb vanaf 9 juli tot 16 juli mogen genieten in Taburiente Playa. Hotel was picobello, eten was heerlijk, livecoocking vond ik ook een geweldig ding. Ik raad het hotel zeker aan!!! Helaas waren er werkzaamheden aan een zwembad, maar daar hebben we netjes compensatie voor gehad. Ook zijn de excursies leuk die georganiseerd worden door het hotel. Personeel is heel vriendelijk. Helemaal top vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8J.Molenaar03-07-2019

Hotel goed / dres code behoord bij een 4 star hote

H10 hotel is een mooi 4 star hotel met alle er op en er aan . goede kamers , vriendelijk personeel. goede ligging voor La Palma te ontdekken. wij zij er voor de tweede keer geweest in 2005 / 2019. wat bij ons is opgevallen dat er een Dres code is voor het avond eten , wat ons verbaast wordt er niet gehandhaafd Bord met de code staat voor de ingang restaurant . je weet niet wat je ziet hoe de mensen er bij lopen aan kleding korte broek / petten op dames en heren in korte broeken. dit vinden wij een groot min punt voor een 4 star hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Anoniem14-06-2019

Goede locatie, net hotel alleen met verbeterpunten

Prachtig eiland. Hotel ligt vrij centraal, dicht bij de luchthaven en Santa Cruz. Wij hadden een kamer in het gerestaureerde deel. Grote kamer en op het eerste oog netjes. Alleen het bed was slecht en een muffe geur (schimmel of riool) op de badkamer, dat verwacht je niet en dat is erg jammer. Het restaurant is netjes met voldoende keuze. Smaak soms wat vlak, mag wat meer gekruid worden. Ontbijt uitgebreid alleen tot 2 maal toe een oude vadoek smaak in de sinaasappelsap, dit gemeld maar er werd niets mee gedaan. Personeel is over het algemeen vriendelijk. Zwembad is aan renovatie toe, waar ze nu mee gestart zijn. Overerall een voldoende hotel.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Annemie29-04-2019

super !

Top hotel en vriendelijk personeel. We komen steeds terug en zijn altijd tevreden !

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Y.Dekker28-04-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Prachtig zwembad. Keurig hotel. Prima eten. Gezellig entertainment.

Gereisd met partner in augustus 2018

7 tips over Hotel H10 Taburiente Playa

• Anja Lardenoye, 01-06-2014

De noordtour is echt onvergetelijk en de boottocht met de Fancy ook, tientallen dolfijnen die je echt bijna kan aanraken.

• Maron en Maarten, 23-11-2011

Onze grootste tip is: Boek geen georganiseerde wandelingen/excursies maar huur een autotje en bezoek zelf al die plaatsjes/tochten. Je bent veel goedkoper uit, ziet meer, en kan stoppen wanneer je wil!

• Luc, 22-10-2013

Naast het hotel is een Spar waar je aan democratische prijzen drankjes voor in de koelkast kunt aankopen. Een paar honderd meter richting Santa Cruz is een klein commercieel centrum met enkele bars, restaurants en winkeltje. Er zijn slechts enkele tientallen parkeerplaatsen voor het hotel, maar aan de overzijde van de straat is een grote open ruimte die als parking gebruikt wordt.

13 vragen over Hotel H10 Taburiente Playa

• Suzanne, 07-03-2018

Waterkoker of kookplaatje aanwezig?

Weet iemand of de kamers een waterkoker of kookplaat hebben om water te koken? Ik drink namelijk erg veel thee en gebruik bijna altijd een warme kruik met slapen. Zou zonde zijn als ik een waterkokertje mee neem en ze zo’n ding daar gewoon hebben staan. Alvast bedankt.

• Theeleut, 05-03-2018

Waterkoker of kookplaatje?

Ik ben nogal een fanatieke theedrinker. Weet iemand of er op de kamers een waterkoker of elektrisch kookplaatje aanwezig is? Alvast bedankt.

• DR, 08-08-2017

Dresscode

Weet iemand of de dresscode in augustus wordt nageleefd? Dus een verplichte lange broek met dichte schoenen voor de heren?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages