Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Cancajos

• 8sascha_la7313-08-2012

Heerlijk rustig complex met een prachtig uitzicht!

Mooi ruim appartement hadden wij op nr. 8 met de beste uitzicht van het complex, alleen moet je er veel trappen voor nemen. We kregen elke dag 4 handdoeken voor ons tweetjes.Wij hadden half pension. Aan de overkant bij een ander hotel,kon je ontbijten, en dineren, met elke dag weer zoveel varriatie, en zo heerlijk, en wat een keuze!

• 6broost20-09-2010

Nooit meer dit hotel. let op de disco!

bij aankomst een mooi hotel. 's avonds bleek dat we direct boven een discotheek zaten die niet bij het hotel hoorde een waar ze dus niets aan konden (wilden) doen, maar die tot 7 uur 's morgens door ging. Een andere kamer was niet mogelijk. Vreemd genoeg wisten zowel de portier als de dame van TO bij melding dat we een last minute hadden geboekt, "want dat is altijd met die kamer". Na 3 dagen konden we verhuizen naar een ander kamer. verder is het zwembad wat saai en het strand soms vies. Ga bij voorkeur naar de westkant van het eiland!

• 8E.Doorlag06-01-2009

goede, rustige accommodatie

Wij waren in november een week in App. Cancajos, waar we best langer hadden willen blijven, maar we bezochten alle 7 Canar. Eilanden. Dit zijn fijne appartem., het zijn er 8 totaal, allemaal een beetje anders van indeling, maar stuk voor stuk leuk. Ana zorgt voor alles en doet dit erg goed. Elke dag schone handdoeken, de bedden zijn prima, de keuken is compleet en een flesje wijn en fruit bij aankomst. Er loopt een trap naar ALLE appartementen en heb je nr. 7 of 8, dan zijn het ong. 65 treden, dus je moet wél goed ter been zijn. Het plaatsje Cancajos, dat onder Breña Baja valt, is niets bijzonders. Er is wel een strandje op 5 minuten lopen en één, vrij kleine supermarkt (Spar), ook op 5 minuten. Met de auto ben je in 7 minuten in de hoofdstad Santa Cruz, parkeren geen probleem.Ook de bushalte is voor de deur. Waarom sommige mensen een oordeel geven over het eten in het app., begrijp ik niet, want je kunt er helemaal niet eten, ze hebben het n.l over het Hotel er t.o. GraciasAna

• 0A v d Meijden29-09-2008

uitstekende accomodatie

Wij gingen voor de derde keer. Al met al is de kwaliteit van het eten iets verminderd, hoewel de keuze van de bufetten nog zeer groot is. Kwaliteit/prijs verhouing is boven gemiddeld.

• 9Otto & Oleg14-08-2008

Fijne appartementen, alleen erg gehorig!

Je hebt gemakkelijk kontakt met je buren, want de muren bestaan uit een dun gipswandje. Beneden in het gebouw is een onbetrouwbaar autoverhuurbedrijf (Oasis La Palma) gevestigd: ga liever naar een autoverhuurder met een bekendere naam, want deze vraagt een borg van EUR 150,= die je niet gemakkelijk terugkrijgt (ze proberen je schade aan de broek te smeren die al aan de auto aanwezig was), zeker wanneer je de auto ophaalt en achter laat op het vliegveld (ze hebben daar geen kantoor en volgen daarom een rare afgifte- en ontvangstprocedure).

• 8Michael20-07-2008

Een eiland waar je alles kan doen

Cancajos kent 300 regendagen en slechts 50 zon dagen, dit jaar hadden we veel zon. Het weer op het eiland is verschillend, in het zuiden is er vaak zon en in het noorden regent het het meest.

Cancajos is best toeristisch maar daar kan je makkelijk aan ontsnappen door zelf een huurauto of openbare bus te nemen, je kan met de bus bijna overal komen. Het is niet mogelijk om scooters te huren, deze trekken het niet om de berg op de gaan. Het is wel mogelijk om een fiets te huren, echter zal dit wel zwaar worden als je dit zou willen doen.

Als je een rustige accommodatie wil kies dan appartementos cancajos, ze hebben daar maar 7 appartementen waarvan er in de maand juli vaak maar weinig in gebruik zijn.

Het strand op cancajos is bijna een gewoon strand, het heeft alleen zwart zand. Hierdoor is het strand nogal heet. Toch kan je best wat dagen lekker op het strand blijven, er worden strandstoelen en parasollen verhuurd voor € 2 , - per stuk.

• 9Vereijken01-04-2008

Prachtig, op een rustige lokatie gelegen, appartement. Prachtig uitzicht over zee en het plaatsje. Mooi groot zonne- en zitterras. Over handdoekenservice niets te klagen: werden elke dag vernieuwd muv zondag. Jammer dat beheerdster Anna en haar collega alleen maar Spaans spraken, echter met handen, voeten en een woordenboekje lukte het meestal wel. Zeer aangename vakantieperiode gehad.

• 9M Plantenga12-03-2008

Ontzettend vriendelijke beheerster! Het apartament wordt bijna dagelijks schoongemaakt, alleen niet op zondag. Mooi uitzicht en ruim terras. We zijn ook ontzettend goed geholpen door de beheerster Anna en de eigenaar Jorge, toen mijn man een klein ongelukje kreeg en naar het ziekenhuis moest voor hechtingen. Dankzij hun toch een zeer goede vakantie gehad en dankzij het mooie eiland!

• 10M. Lansink05-03-2008

Heerlijk en mooi appartement. Geweldig uitzicht en erg ruim. Werd goed schoon gehouden en de tot 2 maal kado gekregen fles wijn heerlijk. La Palma een pracht eiland met een even zo verwonderlijke natuur. Kom zeker terug.

• 9M.P. Bonsema30-12-2007

Eten krijgt "slechts" een 8. Ik zou een hoger cijfer willen geven, de diversiteit was fenomenaal, maar het avondeten was niet altijd warm. Maar verder was het fantastisch.

Aparthotel Cancajos info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)