Géén boekingskosten
SpanjeLa PalmaFuencaliente de la PalmaHotels Fuencaliente de la PalmaHotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In het zuiden van het Spaanse eiland La Palma staat het luxe resort La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness. Gebouwd op de kliffen van het eiland, biedt dit resort een waanzinnig uitzicht over de Atlantische Oceaan. Rust en ontspanning is waar het allemaal om draait in dit resort. En daar is alles dan ook op ingericht. Of je nu alleen komt, als stel of met kinderen: iedereen kan hier terecht. Zie je het ook wel zitten om op vakantie te gaan naar de Spaanse zon? Lees dan zeker even verder.

La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness is een resort waar het je aan niets ontbreekt. Alles is zo opgebouwd dat iedereen van de meeste faciliteiten kan genieten. Maar het resort biedt ook een apart gebied aan dat alleen toegankelijk is voor gasten boven de zestien jaar. Dit deel van het resort heet Esencia de La Palma. Met maar liefst vier zwembaden, een bar, een buffetrestaurant en gerenoveerde kamers is het hier als volwassene heel goed vertoeven.Ben je met je hele gezin op vakantie? Dan hoef je niet bang te zijn iets te missen. Er zijn namelijk nog drie zwembaden in het resort aanwezig, waarvan één speciaal voor kinderen is bedoeld. Zij kunnen zich daarnaast ook heel goed vermaken in de speeltuin of bij de miniclub.Ga je puur voor je ontspanning naar La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness? Ga dan zeker een dag naar de spa. Het resort beschikt namelijk over een spa van maar liefst 700m². Hier kun je verschillende sauna’s, jacuzzi’s, thermale baden en extra ruime douches verwachten. Om je dag helemaal compleet te maken boek je van tevoren een massage. Het aanbod aan massages is namelijk erg ruim.Voor sportliefhebbers is het fitnesscentrum ideaal. Dit centrum beschikt over de nieuwste apparatuur. Er worden ook lessen gegeven in onder andere yoga, zumba en spinning. Een balletje slaan kan op het tennisveld en ook voor andere balsporten kun je hier terecht.La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness heeft bij elkaar drie buffetrestaurants en twee à-la-carte restaurants. Sommige reviewers geven aan dat de buffetten niet altijd warm zijn en je voor sommige drankjes moet bijbetalen, maar gevarieerd eten kun je hier sowieso. Je kunt er ook voor kiezen om buiten te ontbijten, zodat je de eerste zonnestralen van de dag meepikt.

Kamers

La Palma & Teneguía Princess beschikt over 442 kamers die allemaal een terras of een balkon hebben. Ook hebben alle kamers een douche met een apart bad. Er zijn standaardkamers, familiekamers en suites te boeken, waarbij je zelf de ligging kunt kiezen. Het is ook mogelijk om een kamer te boeken met uitzicht over de oceaan of te kiezen voor een kamer die dichtbij het fitnesscentrum ligt. De familiekamers bestaan uit twee individuele kamers die met elkaar verbonden zijn door een deur.

Ligging van Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

Hotel La Palma & Teneguía Princess ligt in het zuidwesten van het Canarische eiland La Palma. La Palma is het groenste eiland van de Canarische eilanden en wordt minder druk bezocht dan eilanden als Tenerife en Gran Canaria. Het resort is gebouwd op heuvels en kliffen, waardoor het niet direct aan het strand ligt. Hou er dan ook rekening mee dat sommige paden op het resort wat steil kunnen zijn.Aanrader is om een auto te huren tijdens je verblijf bij Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness, zodat je gemakkelijk uitstapjes kunt maken in de omgeving. Bezoek bijvoorbeeld het bergdorpje Fuencaliente op ongeveer 10 kilometer rijden van het resort. In de directe omgeving van La Palma & Teneguía Princess is er verder niet veel te beleven. Dit geeft heel veel rust, maar voor restaurants en winkels moet je dus wel een stukje rijden. La Palma zelf staat bekend om zijn prachtige natuur en vulkanen, dus trek er ook zeker op uit om dit bijzondere landschap te bewonderen.Vanaf Nederland brengt een directe vlucht je in ongeveer vijf uur naar La Palma. Vanaf het vliegveld is het nog drie kwartier rijden naar het resort.Sta je nu ook op het punt om je vakantie naar La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness te boeken? Ga ervoor!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

324 Reviews over La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• 8Ben10-03-2020

heel goed

prachtig resort wordt heel goed bij gehouden geen winkels of restaurantjes in de buurt veel steile paden op het resort veel en ruime zwembaden verschillende leuke plekjes binnen en buiten om je koffie of ander drankje te nuttigen erg druk in het main restaurant ook adults only zwembaden en restaurant

• 9A. Rademaker08-02-2020

Resort prima, eten slecht

Mooi en schoon resort. Mooie gelegen mooie kamers. Buffetten zijn zeer matig te noemen. Oud brood, verkleurde vleeswaren & alles wat warm is, is of te droog, te lang gebakken of te lang door gekookt. Resort & ligging een 10. Eten een 4

• 9Van der Steen31-01-2020

Mooi-Schoon-Vriendelijk-Goed Eten- GOED FITNESS

Schoon, mooi, vriendelijk, gratis sauna en betaalde sauna. Gratis sauna is eigenlijk alleen de finse sauna ok. Ligt wel in het Adult Only & nudisten gedeelte, Turks stoombad is lauw. Betaalde sauna viel tegen. Eten was heerlijk, maar soms wel lauw-koud (vind ik niet zo erg). Veel hoogte verschil. Geen strand. Elke dag schone handdoeken en beddenopmaak. Gratis badhanddoeken. Buiten het resort is niets te zien, wij hadden een huurauto voor de hele week en zijn naar de hoofdstad, Los Tilos, de krater, Charco Azul en nog veel meer geweest. In januari in de ochtend en avond best fris. 1 dag volle zon gehad, gevoel was 25 graden uit de wind. Alleen 1 x in de avond een paar kakkerlakken zien wegschieten. Hotelkamer was zeer schoon, badkamer met volle straal in de douche ook schoon ! Maximaal 2 etages hoog, geen lift, wel bij het eten. La Choza is een Adult Only restaurant. En de nieuwe fitness is GEWELDIG, nieuwe dure apparaten ! Technogym

• 9Inge Sterk30-01-2020

Fantastisch, een paradijs!

Het grote resort was in januari erg gemoedelijk, hele fijne rustige mensen en vriendelijk en erg kundig personeel. We hebben genoten vanaf de eerste minuut tot de laatste. De voordeelkamer was een giga grote kamer met schuifpui naar terras, heerlijk! Kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het eten was ongelooflijk goed; ik heb nog nooit ergens zoveel keus gehad en het smaakte allemaal zo lekker. De bediening was snel met weghalen van vieze borden. 's avonds nog de animatie in het theater, altijd gezellig en leuk om naar te kijken maar ook om zelf mee te doen. Dan nog een pianobar in de lobby, tja wat wil je nog meer? 10 zwembaden waarvan zelfs 1 verwarmd (buiten). En ook 's middags even een (nooit opdringerig geweest) animatie team voor een sportief verzetje of bingo. De fitness school is een volwaardige, alles vind je er. Ook hier weer: smetteloos schoon. Voor de mooie omgeving pak je de bus of auto.

• 5Cyrus28-01-2020

Onvriendelijk personeel

Personeel was niet vriendelijk (Animatie en Fitness). Geen activiteiten en faciliteiten voor een kind tussen 10 en 16 jaar. De booking was niet correct, derhalve extra moeten betalen. Locatie is erg afgelegen. Kamers zijn oud. Airconditioning werkte niet. Kakkerlakken in de kamer, mijn zoon durfde niet te slapen uit angst.

Javier Belido, Content Marketing, 11-02-2020

Dear Cyrus, We would like to thank you for having taken the time to share your impressions with us and we want to apologize for not having been able to meet the expectations you put on our hotel. Maybe you think that our staff are not kind because your son could not go to the gym but you have to understand that we have rules so that coexistence among all is possible. Between 10 and 16 years old, we have teenager activities with our animation team. We are sorry for the problem with your reservation, but if you make a reservation with a child between 2 and 12 years old now we have special offer and he doesn't pay but if your son has 13 or more years old, he need to pay like an adult. If you found cockroaches in the room and your son could not sleep, the reception department had looked you a solution. Best Regards, The Management.

• 9Diana06-01-2020

Waanzinnig mooi

Waanzinnig mooi resort. Groot complex, lijkt op klein dorp. Normaal boeken wij kleinschalig voor wat rust, maar hier was het prima vertoeven, vooral bij het zwembad bij de mini golf, heerlijk rustig en soms lag ik alleen in het zwembad. Aanrader is wel een auto om wat te zien van het eiland. Ik lees hieronder dat mensen wat klagen... lopen kun je hier zat en bij de restaurantjes op het park kan je ook terrasje pakken en over de oceaan turen... Aanrader is echt om de waterval te bezoeken, ongeveer 1 uurtje van het hotel rijden. 5 minuten lopen vanaf parkeerplaats. Aanrader is ook om in het donker, rustig ! Door de bananenplantages te rijden richting vuurtoren. De sterren hemel is prachtig, wij hebben zelf de Melkweg met bloot oog gezien ! En vallende sterren.

Voor mensen die slecht ter been zijn is het minder, er zijn trappen van en naar restaurant, zwembad of een afrol...

Wij komen voor een korte vakantie zeker eens terug

• 9Hans en Patricia06-12-2019

Fantastische vakantie

Normaal reageren wij niet snel, maar na 2 (imo) discutabele recensie’s, van “vakantiegangers” voor ons, menen wij toch wat recht te moeten zetten. Wij vinden dit een top resort en willen dit zeer aanbevelen. Dit overigens wel met de mededeling dat je wel over een auto moet beschikken (of bereid bent om de bus of georganiseerde reis te nemen) om wat van het eiland te zien. Verder vind je hier geen marktjes of boulevards. Wij waren van plan om heerlijk bij te komen van onze dagelijkse beslommeringen. Iets wat perfect gelukt is. Ontbijt (zeezicht heerlijk), lunch (ook weer zeezicht) en diner is zeer goed en voor ieder wat wils. Ook de tussendoor pizza’s, hamburgers (ook vega) en div snacks en salades waren erg goed. De drankjes waren prima (locale sterke drank) En de barmensen waren zeer vriendelijk. Mensen moeten echter wel goed ter been zijn om hier naar toe te gaan.

• 4Paul25-11-2019

nooit meer

wij waren hier voor een tennisvakantie met een hele groep. tegenvallend was de vriendelijkheid van het personeel. de wachtrijen voor en in het restaurant. wachtrijen bij de bar. de starheid van het hotel t.ov. de tennisbanen. 1 minuut voor je les pas open en precies op tijd moest je eraf en ging de baan weer op slot. eten was gemiddeld tot matig van kwaliteit. het uitzicht op het terras en zwembad was super mooi.

Javier Belido, Content Marketing, 26-11-2019

Dear Paul, First of all we want to apologise for not having been able to meet the expectations you put on our hotel. We are glad to read you have enjoyed our pool and terrace view. Regarding queues in the restaurant, choosing the correct time to eat is important to avoid busy times and the usual push and shove. We regret that the service of our staff has not been to your liking, since they strive to offer the best quality. The schedule of your tennis lessons were reserved for the group, if it seemed you a short time, you should have talked to your group leader. Outside these hours you had to make a reservation at the reception and it would be an extra cost. Hope to see you again at the hotel. Kind Regards, The Management.

• 5Daatje23-11-2019

Kortom, nooit meer.

De ligging is mooi, de tuin prachtig aangelegd. In de omgeving is niets te doen. Geen dorpje waar je naar toe kunt lopen om bijv. een terrasje te pakken. Om wat van het eiland te zien is een auto een must, tenzij je de hele vakantie alleen maar op een bedje bij het zwembad wilt liggen. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Als je van een stevig bed houdt, dan prima. Voor ons was het bed te hard. Onze kamermeisjes waren zeer vriendelijk. Dat kan helaas niet van de rest van het personeel worden gezegd. Sommigen waren ronduit niet vriendelijk; overall vonden wij de klantgerichtheid ver te zoeken. Het buffet was goed, maar zeker niet culinair. Een beetje zoals je in alle all inclusive hotels tegenkomt, rommelig en altijd wachtrijen. De enige bar in het hotel kon het aanbod van klanten niet aan, lange wachtrijen en moeten smeken voor een gewoon kopje koffie (i.p.v. uit de automaat).

Javier Belido, Content Marketing, 10-12-2019

Dear Daatje, We are grateful for your opinion. We are glad to read you enjoyed our location, rooms and gardens. The complex is situated 10 km far from Fuencaliente centre, where you can sit down in the different terraces and drink a coffee or going for a walk around the volcanoes. We are sorry the perception that you has had of our staff, as they work hard to make all our guests feel at home. About food, we will inform the department and we are going to take measures, but you need to understand that it is not easy to satisfy everyone equally, other comments from other guests for the same date are happy. We hope we will have the opportunity to welcome you again in the future and offer you a wonderful experience. Best Regards, The Managemen

• 9Sjoerd11-11-2019

Heel mooi verblijf.

Prijskwaliteitsverhouding meer dan goed. Hele fijne verblijf gehad. Alles schoon en netjes. Ontbijtbuffet is perfect, lunchbuffet kan beter, dinerbuffet was lekker gevarieerd, elke dag een andere keuken, dus voor ieder wat wils. Personeel is niet helemaal stressbestendig, dit wordt soms geuit door kort en chagerijnig te reageren. Denk dat dit resort met hoogseizoen niks voor ons zou zijn. Het drinken kan ook beter, cocktails zijn niet weg te krijgen, zeker een verbeteringspunt. Maar buiten dat om een fantastisch verblijf gehad.

Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)