Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Voor een luxe vakantie moet je bij La Palma & Teneguia Princess zijn. Het resort ligt afgelegen, maar is van alle gemakken voorzien. Je vindt er winkels, restaurants, tien buitenbaden, tennisbanen en kidsanimatie. Daarnaast maakt de autoverhuur het toch mogelijk om het dichtstbijzijnde centrum van Fuencaliente op 10 kilometer afstand te bezoeken.

331 reviews over Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• 9A. Rademaker08-02-2020

Resort prima, eten slecht

Mooi en schoon resort. Mooie gelegen mooie kamers. Buffetten zijn zeer matig te noemen. Oud brood, verkleurde vleeswaren & alles wat warm is, is of te droog, te lang gebakken of te lang door gekookt. Resort & ligging een 10. Eten een 4

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Van der Steen31-01-2020

Mooi-Schoon-Vriendelijk-Goed Eten- GOED FITNESS

Schoon, mooi, vriendelijk, gratis sauna en betaalde sauna. Gratis sauna is eigenlijk alleen de finse sauna ok. Ligt wel in het Adult Only & nudisten gedeelte, Turks stoombad is lauw. Betaalde sauna viel tegen. Eten was heerlijk, maar soms wel lauw-koud (vind ik niet zo erg). Veel hoogte verschil. Geen strand. Elke dag schone handdoeken en beddenopmaak. Gratis badhanddoeken. Buiten het resort is niets te zien, wij hadden een huurauto voor de hele week en zijn naar de hoofdstad, Los Tilos, de krater, Charco Azul en nog veel meer geweest. In januari in de ochtend en avond best fris. 1 dag volle zon gehad, gevoel was 25 graden uit de wind. Alleen 1 x in de avond een paar kakkerlakken zien wegschieten. Hotelkamer was zeer schoon, badkamer met volle straal in de douche ook schoon ! Maximaal 2 etages hoog, geen lift, wel bij het eten. La Choza is een Adult Only restaurant. En de nieuwe fitness is GEWELDIG, nieuwe dure apparaten ! Technogym

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Inge Sterk30-01-2020

Fantastisch, een paradijs!

Het grote resort was in januari erg gemoedelijk, hele fijne rustige mensen en vriendelijk en erg kundig personeel. We hebben genoten vanaf de eerste minuut tot de laatste. De voordeelkamer was een giga grote kamer met schuifpui naar terras, heerlijk! Kamer werd elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het eten was ongelooflijk goed; ik heb nog nooit ergens zoveel keus gehad en het smaakte allemaal zo lekker. De bediening was snel met weghalen van vieze borden. 's avonds nog de animatie in het theater, altijd gezellig en leuk om naar te kijken maar ook om zelf mee te doen. Dan nog een pianobar in de lobby, tja wat wil je nog meer? 10 zwembaden waarvan zelfs 1 verwarmd (buiten). En ook 's middags even een (nooit opdringerig geweest) animatie team voor een sportief verzetje of bingo. De fitness school is een volwaardige, alles vind je er. Ook hier weer: smetteloos schoon. Voor de mooie omgeving pak je de bus of auto.

Gereisd met partner in januari 2020

• 5Cyrus28-01-2020

Onvriendelijk personeel

Personeel was niet vriendelijk (Animatie en Fitness). Geen activiteiten en faciliteiten voor een kind tussen 10 en 16 jaar. De booking was niet correct, derhalve extra moeten betalen. Locatie is erg afgelegen. Kamers zijn oud. Airconditioning werkte niet. Kakkerlakken in de kamer, mijn zoon durfde niet te slapen uit angst.

Javier Belido, Content Marketing, 11-02-2020

Dear Cyrus, We would like to thank you for having taken the time to share your impressions with us and we want to apologize for not having been able to meet the expectations you put on our hotel. Maybe you think that our staff are not kind because your son could not go to the gym but you have to understand that we have rules so that coexistence among all is possible. Between 10 and 16 years old, we have teenager activities with our animation team. We are sorry for the problem with your reservation, but if you make a reservation with a child between 2 and 12 years old now we have special offer and he doesn't pay but if your son has 13 or more years old, he need to pay like an adult. If you found cockroaches in the room and your son could not sleep, the reception department had looked you a solution. Best Regards, The Management.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Diana06-01-2020

Waanzinnig mooi

Waanzinnig mooi resort. Groot complex, lijkt op klein dorp. Normaal boeken wij kleinschalig voor wat rust, maar hier was het prima vertoeven, vooral bij het zwembad bij de mini golf, heerlijk rustig en soms lag ik alleen in het zwembad. Aanrader is wel een auto om wat te zien van het eiland. Ik lees hieronder dat mensen wat klagen... lopen kun je hier zat en bij de restaurantjes op het park kan je ook terrasje pakken en over de oceaan turen... Aanrader is echt om de waterval te bezoeken, ongeveer 1 uurtje van het hotel rijden. 5 minuten lopen vanaf parkeerplaats. Aanrader is ook om in het donker, rustig ! Door de bananenplantages te rijden richting vuurtoren. De sterren hemel is prachtig, wij hebben zelf de Melkweg met bloot oog gezien ! En vallende sterren.

Voor mensen die slecht ter been zijn is het minder, er zijn trappen van en naar restaurant, zwembad of een afrol...

Wij komen voor een korte vakantie zeker eens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Hans en Patricia06-12-2019

Fantastische vakantie

Normaal reageren wij niet snel, maar na 2 (imo) discutabele recensie’s, van “vakantiegangers” voor ons, menen wij toch wat recht te moeten zetten. Wij vinden dit een top resort en willen dit zeer aanbevelen. Dit overigens wel met de mededeling dat je wel over een auto moet beschikken (of bereid bent om de bus of georganiseerde reis te nemen) om wat van het eiland te zien. Verder vind je hier geen marktjes of boulevards. Wij waren van plan om heerlijk bij te komen van onze dagelijkse beslommeringen. Iets wat perfect gelukt is. Ontbijt (zeezicht heerlijk), lunch (ook weer zeezicht) en diner is zeer goed en voor ieder wat wils. Ook de tussendoor pizza’s, hamburgers (ook vega) en div snacks en salades waren erg goed. De drankjes waren prima (locale sterke drank) En de barmensen waren zeer vriendelijk. Mensen moeten echter wel goed ter been zijn om hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Paul25-11-2019

nooit meer

wij waren hier voor een tennisvakantie met een hele groep. tegenvallend was de vriendelijkheid van het personeel. de wachtrijen voor en in het restaurant. wachtrijen bij de bar. de starheid van het hotel t.ov. de tennisbanen. 1 minuut voor je les pas open en precies op tijd moest je eraf en ging de baan weer op slot. eten was gemiddeld tot matig van kwaliteit. het uitzicht op het terras en zwembad was super mooi.

Javier Belido, Directeur, 26-11-2019

Dear Paul, First of all we want to apologise for not having been able to meet the expectations you put on our hotel. We are glad to read you have enjoyed our pool and terrace view. Regarding queues in the restaurant, choosing the correct time to eat is important to avoid busy times and the usual push and shove. We regret that the service of our staff has not been to your liking, since they strive to offer the best quality. The schedule of your tennis lessons were reserved for the group, if it seemed you a short time, you should have talked to your group leader. Outside these hours you had to make a reservation at the reception and it would be an extra cost. Hope to see you again at the hotel. Kind Regards, The Management.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 5Daatje23-11-2019

Kortom, nooit meer.

De ligging is mooi, de tuin prachtig aangelegd. In de omgeving is niets te doen. Geen dorpje waar je naar toe kunt lopen om bijv. een terrasje te pakken. Om wat van het eiland te zien is een auto een must, tenzij je de hele vakantie alleen maar op een bedje bij het zwembad wilt liggen. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Als je van een stevig bed houdt, dan prima. Voor ons was het bed te hard. Onze kamermeisjes waren zeer vriendelijk. Dat kan helaas niet van de rest van het personeel worden gezegd. Sommigen waren ronduit niet vriendelijk; overall vonden wij de klantgerichtheid ver te zoeken. Het buffet was goed, maar zeker niet culinair. Een beetje zoals je in alle all inclusive hotels tegenkomt, rommelig en altijd wachtrijen. De enige bar in het hotel kon het aanbod van klanten niet aan, lange wachtrijen en moeten smeken voor een gewoon kopje koffie (i.p.v. uit de automaat).

Javier Belido, Content Marketing, 10-12-2019

Dear Daatje, We are grateful for your opinion. We are glad to read you enjoyed our location, rooms and gardens. The complex is situated 10 km far from Fuencaliente centre, where you can sit down in the different terraces and drink a coffee or going for a walk around the volcanoes. We are sorry the perception that you has had of our staff, as they work hard to make all our guests feel at home. About food, we will inform the department and we are going to take measures, but you need to understand that it is not easy to satisfy everyone equally, other comments from other guests for the same date are happy. We hope we will have the opportunity to welcome you again in the future and offer you a wonderful experience. Best Regards, The Managemen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Sjoerd11-11-2019

Heel mooi verblijf.

Prijskwaliteitsverhouding meer dan goed. Hele fijne verblijf gehad. Alles schoon en netjes. Ontbijtbuffet is perfect, lunchbuffet kan beter, dinerbuffet was lekker gevarieerd, elke dag een andere keuken, dus voor ieder wat wils. Personeel is niet helemaal stressbestendig, dit wordt soms geuit door kort en chagerijnig te reageren. Denk dat dit resort met hoogseizoen niks voor ons zou zijn. Het drinken kan ook beter, cocktails zijn niet weg te krijgen, zeker een verbeteringspunt. Maar buiten dat om een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9G. Stander25-10-2019

Prachtig eiland vraagt om herhalingsbezoek

Prachtige locatie met enkel wat verbeterpuntjes. PLUS: Ligging, locatie +++, Voldoende eten en ruimte. RUST+++ (als je daar voor wilt kiezen), Alle leeftijden++ , Groot opgezet maar toch niet dat gevoel. Voldoende wisselend aanbod bij buffetten.Tafels in restaurant(s) en aan zwembad(en) ruim genoeg opgezet! Animatieteam doet veel moeite om ook te animeren! MIN:Harde(re) bedden -- (vaak gehoord) Slechte Wifi-(niet meer van deze tijd!) Niet al het personeel is vriendelijk( is vooral druk bezig) ! Bij aanspreken echter altijd vriendelijk antwoordend!, Werkzaamheden aan zwembaden. VERBETERPUNTEN: Viltjes onder de hardplastic stoelen! bij schuiven is dit op een rustige plaats als de buiten bar een mega-vervelend geluid!., Onduidelijkheid in het all-inclusive concept: bijv bij het serveren van drankjes. Cocktails "on the house"zijn allemaal van een B-merk en superzoet. Worden ook verschillend bereid.. Doucheruimte mag een lichtje hebben.

Gereisd met partner in oktober 2019

29 tips over Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• Cindy, 09-05-2014

Wij hadden kamers 4008 1-2. Deze zijn vrij centraal gelegen. Vraag lunchboxes als je een dagje weggaat.Huur een auto, er zijn veel mooie dingen te zien op het eiland en voor kinderen veel mooie en leuke strandjes waar ze zich kunnen vermaken. Wij vonden Los Cancajos een heerlijke plek om met de kinderen te verblijven. Bekijk ook het eiland onder water, erg mooi. Hiervoor kunnen we Casa de Buceo-Duikhuis La Palma zeer aanbevelen.Met hen hebben we mooie duiken gemaakt.

• wim, 17-04-2014

Wel een auto huren omdat het hotel erg afgelegen ligt. Kan in het hotel geregeld worden.

• Corrie, 24-02-2014

Boek een kamer met zee of zwembadzicht, de kamers achteraan liggen minder mooi. Boek zelf je excursies direct op het eiland, is erg duur via een touroperator. Het resort ligt erg afgelegen, handig als je een auto huurt zodat je niet afhankelijk bent.

33 vragen over Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness

• Wilma, 11-01-2020

Lange broek heren bij het diner?!

Lees bij de beschrijving van de reisorganisatie dat de heren bij het diner een lange broek moeten dragen. Word die regel echt nageleefd of mogen ze toch met korte broek naar het diner?

• Monique de vogt, 20-07-2018

Handdoek service bij t zwembad

Heeft dit hotel ook handdoekservice bij t zwembad?

• Joyce , 23-05-2018

Auto huren

Kunnen we al in Nederland een huurauto huren voor 5 dagen? En staat de huurauto dan bij de accomodatie? En hoe heet het verhuurbedrijf waar je en auto van huurt?

Hotel La Palma & Teneguía Princess Vital & Fitness info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats