Reviews over Fuencaliente de la Palma

Heerlijk

Anne,
    9-12-2018

Prachtig ingericht resort. Een auto is wel een aanrader omdat alles wat verder weg is. Ideaal verblijf om heerlijk tot rust te komen met alles erop en eraan. Service buiten de boekjes is alleen waardeloos. Ik was ziek bij aankomst en kon niet eens een korstje witbrood krijgen. Dan moest er een hele maaltijd betaald worden. Aangezien er niets in de omgeving was hadden wij de eerste avond niets te eten. Personeel en fasciciteiten allemaal geweldig.

geweldig

Boodt,
    8-12-2018

een huurauto is wel een uitkomst om het eiland te verkennen.

Prima

Ger,
    5-12-2018

Prachtige grote kamers met ruime badkamer, douche en bad, ruim balcon.

Mooie omgeving, prachtig eiland.

Eten zou iets beter mogen.

Fantastisch, ik zeg doen!

Sonja,
    3-11-2018

Een prachtig resort met een heel mooi uitzicht over zee. Het resort heeft ook 10 zwembaden, een aantal restaurants, twee winkeltjes met nonfood. Heerlijk gevarieerd eten, genoeg ligbedden.

Animatie overdag en ‘s avonds.

Een huurauto is een pre, anders kom he niet zo gauw van het resort af. Het is een fantastisch eiland om te toeren en vele mooie plaatsen te bekijken en bv natuurzwembaden!

Een fantastisch hotel, maar genoeg voor een week.

Roel,
    17-10-2018

Het is een fantastisch hotel, waar het aan niets ontbreekt. Veel zwembaden, leuk animatieteam, heerlijk eten en prachtig weer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het zwembad kijk je naar de bergen, waar de wolken tegenaan kruipen.

Het hotel ligt erg afgelegen, dus je moet je vermaken op het resort zelf. Een auto of motor kun je in het hotel huren, en is wel een aanrader.

Op het eiland zelf is niet veel vertier, al zijn de vergezichten geweldig. Door de vele haarspeldbochten en bergachtig gebied, is de reistijd niet hoger dan gemiddeld 40 km/pu.

Wij waren hier twaalf dagen, maar een week is ruim voldoende, omdat je het dan wel gezien hebt. (omdat het afgelegen ligt)

Fuencaliente de la Palma scoort een 5,9 uit 10, op basis van 38 reviews