• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Fuencaliente de la Palma

Mooi, goed en goede invalidentoilet.

Conny Kooijman
    8-3-2018

Het is daar heel mooi. Mooi de zoutpannen en de omgeving en landschap. Ook een mooi en klein bezoekerscentrum met winkeltje. En ook een mooi restuarant en net café en terras. Ook een heel goede invalidentoilet. Daar hebben ze echt overaan gedcaht. Ik dank dat daar het beste invalidentoilet hebben van heel La Palma. De lijnbus komt daar.

Altijd lente

v_heel
    7-1-2017

Bijzondere wijn proeven in dit plaatje

Ben hier alleen maar met de outo doorgereden.

fra.boers
    2-10-2016

Uitgaansleven speelt zich af in het imposant gelegen hotel onder aan de berghelling met prachtige bergweg en haarspeldbochten.

Lekker rustig

Corrie
    22-11-2015

We hebben 12 dagen gelogeerd in Tenequia Prinsess, hotel ligt erg afgelegen, om het eiland te bezichtigen heb je dus een auto nodig.

Mooie natuur

Mooiste eiland in Europa

Peter
    16-7-2015

Door regelmatig toch wat water uit de lucht is het eiland groen. Er zijn plaatsen die zo mooi zijn, onvoorstelbaar.

Fuencaliente de la Palma scoort een 7,1 uit 10, op basis van 38 reviews