Appartement San Miguel Park

Meer appartementinfo

10 reviews over Appartement San Miguel Park

• 8Ron31-07-2019

Wederom prima

Voor de tweede keer in dit resort verbleven en het was wederom prima! Eten, zwembaden, animatie, de kamer allemaal weer ruim voldoende tot goed. Nu wel wat vaker er op uit getrokken met een huurauto. Boten kijken en Dalt Vila in Ibiza stad is sowieso een ‘must’; er zit een geweldig cocktail-barretje in de smalle straatjes als je vanaf de kerk terug naar beneden loopt... Ook de zonsondergang op zondag op Cala Benirras is een happening; heel ritueel met trommels en feestende hippies.

• 8Dirk28-07-2019

Uitstekende accomodatie

Voor de 2e keer terug in dit hotel en dat is niet voor niks. Accomodatie is prima. Ligging lekker rustig aan de noordkant van het eiland. Het eten is geen sterrenklasse, maar op zich altijd genoeg te kiezen. Openbaar vervoer blijft wel een ding; als je er op uit wilt trekken, zou je echt een auto moeten huren, maar dat kan redelijk voordelig. Gezellige animatie met bingo, schuimparty, karaoke. Lekker kneuterig. Als het aan mij ligt, volgend jaar weer...

• 2018
    8Ron22-07-2018

Heerlijk rustig complex

Met een groot gezin hier een week all inclusive vertoefd in 2 accomodaties.

Kamers waren prima met grote balkons met uitzicht op zee. Sanitair was goed en de bedden sliepen prima.

Zwembaden klein, maar ok.

Eten was ook ok. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar er viel iedere dag genoeg te kiezen. De hele dag door drank, ijs en wat snacks, niet echt veel bijzonders.

De animatie is ok; voetbaltoernooitje, muziekquiz en een schuimparty. Aardige gasten. Personeel in het restaurant kan vriendelijker; die straalden niet bepaald klantvriendelijkheid uit, ondanks dat ze wel hard liepen...

Strand is ideaal. Kleinschalig en overzichtelijk. Ook zat bedjes, verhuur van kano’s e.d. Wel een behoorlijke klim terug naar het hotel dat op een berg ligt. Ook binnen het complex zelf leg je de nodige hoogtemeters af; kinderwagens en rolstoelen zijn niet te doen.

In de buurt weinig te beleven. Een auto huren is een aanrader.

• 9Aafke van Overbeeke22-05-2018

Geweldig ik kom terug!

Wij hadden met 3 vriendinnen een premium appartement met 2 slaapkamers met uitzicht op zee. We hadden een gerenoveerd appartement wat er erg goed uit zag. Ruim balkon met zeezicht. De badkamer was prima, fijne regendouche. De bedden waren goed. Ons appartement lag bij het kleine zwembad. Vanaf het zwembad ook een mooi uitzicht over de baai. Wij vonden de ligging heel fijn. Port de Sant Miguel is een klein dorpje met een mooi baaitje. Wij ging iedere ochtend bij de spar een vers gebakken stokbrood halen voor het ontbijt. Het complex ligt in het rustige gedeelte van Ibiza. De baai ernaast is Cala Benirras waar iedere zondag trommelaars komen. Bij de kleine pizzeria kan je een lekkere pizza eten. Een auto is echt een must op het eiland. Je komt dan op alle mooie plekjes!

Ik zou het appartement echt aanraden maar dan wel een gerenoveerde kamer!

Met vrienden

• 2017
    7Lilian22-08-2017

Prima!

Eenvoudig hotel/appartementencomplex. Sommige kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken (gedateerd) maar alles is keurig schoon. Eten is niet bijzonder maar voldoende keuze. Ontbijt op zondag is zeer uitgebreid! Wij verbleven hier op basis van halfpension maar het merendeel van de gasten is Engels en heeft all inclusive. Animatie is dus ook erg gericht op de Engelse gasten en had dus weinig te bieden voor onze dochter van 8. Zwembad is erg klein voor het aantal gasten, wij gingen daarom liever naar het strand. Op loopafstand en erg overzichtelijk met kleine kinderen. Het is wel aan te raden een auto te huren. Puerto San Miguel zelf is erg klein met maar enkele restaurantjes/winkeltjes. Bovendien kom je met de auto op de mooiste plekjes van Ibiza!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

6Jade Schilder06-08-2016

Voor ons nooit meer

Laat je niet foppen door de 2 zwembaden. Het waren eerst 2 appartementen die samengevoegd zijn. Je moet dus een aardig stukje lopen om naar het andere zwembad te komen. Bij de zwembaden was er geen genoeg plek waardoor je handoekje leggen kreeg. Wij hebben dan ook elke dag op het strand gelegen. Er was wel animatie, alleen daar kon je ook niet zitten omdat er ook niet genoeg plek was bij de tafeltjes. De kamers waren wel goed en schoon met een aardig groot balkon. Je had alleen wifi bij het zwembad, maar die was ook heel erg slecht. Heb niet 1 keer wifi gehad bij het appartement. Voor San Miguel zelf heb je zeker een auto nodig. Ik zou dit appartement niet aanraden bij andere mensen.

• 7Bram19-06-2014

Nieuwe appartementen zijn prima

Tegenwoordig gaat dit complex door het leven als San Miguel Park / Esmeralda Mar. Wij hadden een appartement met twee slaapkamers en zicht op zee. Dit waren de luxere gerenoveerde kamers. Deze appartementen waren van binnen prima en netjes. Goede bedden en iedere dag schoonmaak. (behalve op de zondag)

Buiten het appartement doet het complex wat goedkoop en verouderd aan, evenals het zwembad, de tennisbanen en het restaurant. Het ligt vlak bij het strand waar ook enkele restaurants en winkeltjes zijn, maar dat zijn er slechts enkele.

Als je in het bezit bent van een auto is bijna alles wel binnen een half uur aan te rijden. Het vliegveld van Ibiza is ongeveer 40 minuten met de auto.

Met jonge kinderen

• 6M. Spaargaren03-11-2007

Klein gedateerd complex, appartementen zijn verdeeld over meerdere bijgebouwen. Het geheel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Er wordt wel goed schoongemaakt en ook dagelijks schone handdoeken. Wij hadden all inclusive geboekt: ontbijtbuffetten waren goed, vooral op zondag, maar lunch en diner-buffetten leken steeds heel erg op elkaar, dus toch maar een paar keer uit eten geweest in Sant Antoni en Ibiza Stad. Als het mooi weer is, is het goed toeven bij het zwembad, maar als je zoals wij in de herfstvakantie gaat en dus ook bewolkte en regenachtige dagen krijgt, verveel je je al gauw hier, ondanks de dagelijkse "animatie". Huurauto heb je dus echt wel nodig als je hier naar toe gaat. Personeel is heel vriendelijk, maakt een hoop goed.

Familie

• 7I. van Diemen08-08-2007

De inrichting van de accomodatie was zeer somber en vies en de verzorging van sanitair/keuken zeer matig, maar het weer was prima.

Zakelijk

• 7Wimpie21-07-2007

Wij zijn in juli 2007 naar dit complex geweest. Het eten is goed, afwisselend. Cocktails zijn bij all-inclusive ook inclusief. Je kunt de hele dag ijs en fruit eten. Twee kleine zwembaden. 1 zwembad ligt hoog en van daaruit heb je een mooi uitzicht op de baai. Er waren veel (duitse) families met kleine kinderen. Fietsen en kano's zijn ook inclusief en je kunt met de animator gaan wandelen. Het amusement 's avonds stelt niet veel voor. De slaapkamer van het appartement is klein. Maar de bedden zijn goed. Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Familie

1 tip over Appartement San Miguel Park

• Bram, 19-06-2014

Waterfiets met leuke glijbaan op het strand te huur. (leuk met kinderen) Grotten zijn 400 meter van de appartementen vandaan, leuke rondleiding door een gids ieder halfuur. Leuke Hippie markten op woensdag en zaterdag.

0 vragen over Appartement San Miguel Park

• Aantal personen5 tot 6

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats