Port de San Miguel

We hebben een aantal aanbieders voor Port de San Miguel voor je op een rij gezet:

vakanties Port de San Miguel

Reviews over Port de San Miguel

mooie natuur

Mark en Sofie,
    9-7-2017

Port de San Miguel is nogal afgelegen, het uitgangsleven stelt niets voor. Er zijn redelijke busverbindingen met de voornaamste steden, wie naar andere plekken wil huurt best een wagen. Wie graag stapt en van de natuur houd komt hier zeker aan zijn trekken.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige bestemming, auto nodig

Hyperkine,
    24-5-2015

Zalig als je eigen wagen hebt om van daaruit alles te ontdekken. In de buurt kan je zelf kleine wandelroutes doen vanuit hotel, maar beter die van Ibiza Travel aan infobalie luchthaven halen! Uitgaan deden we er niet. Seizoen begint maar eind mei, begin juni!

Gereisd met partner in mei 2015

Mooie baai, maar weinig te doen

Melanie Hovenkamp,
    30-9-2014

Naast een paar hotels vind je hier 3 winkeltjes en 3 restaurants ofzo. Verwacht hier niet te veel van. Doordat het in een baai ligt kun je ook niet even snel naar een dorp verderop. Om de omgeving te verkennen is een auto toch wel erg handig. Het eiland is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustige plek

Suus,
    5-6-2014

rustige plaatsje, beetje afgelegen. Alleen strand, hotels / appartementen, winkeltjes en restaurantjes. Wil je meer beleven dan is een grotere plaats aan te bevelen. Wel busverbinding naar andere plaatsen mogelijk (niet heel frequent) en mogelijkheid om auto te huren. Ook kun je excursies boeken. Ideaal voor gezinnen en rustzoekers.

Gereisd met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig uitgangspunt

Rob en Bianca,
    12-5-2014

Port de San Miguel is de perfecte bestemming voor mensen die rust zoeken, die willen ontspannen en van de natuur willen genieten. Binnen een kwartiertje ben je op een van de meest idyllische strandjes maar ook midden in de partyscene van St. Antoni.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Port de San Miguel scoort een 7 uit 10, op basis van 40 reviews