Reviews over Port de San Miguel

Middelmatig

MJ,
    19-8-2018

Het is een leuk hotel. Schone kamer, netjes, met 2 volwassenen en 2 kinderen net te doen qua grootte. Wel erg gehorig!

Erg leuk peuterbad met een hek er omheen. Dat was ideaal zodat de kleintjes niet naar de diepe baden kunnen. Vriendelijk personeel!

Minpunten vonden wij het eten. Vaak lauw of niet lekker qua smaak. Vaak hetzelfde. Was allemaal nét niet. De manager van de eetzaal vonden we ook onvriendelijk overkomen. Je moest echt op tijd naar de eetzaal anders had je geen kinderstoel. Ze hadden er maar een stuk of 6.

De omgeving van st Miquel was niet bijzonder, de baai zelfs vies, veel troep in het water en geen schoon strand. Wij hadden een huurauto en dat vonden we echt een must. Strand van Portinatx is veel mooier en kindvriendelijker.

Entertainment erg veel lawaai en gaat door tot 23/23.30, als je een kamer dichtbij het podium hebt met kleine kindjes dan word je daar niet blij van.

Over all prijs kwaliteit redelijk.

Heerlijk rustig complex

Ron,
    22-7-2018

Met een groot gezin hier een week all inclusive vertoefd in 2 accomodaties.

Kamers waren prima met grote balkons met uitzicht op zee. Sanitair was goed en de bedden sliepen prima.

Zwembaden klein, maar ok.

Eten was ook ok. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar er viel iedere dag genoeg te kiezen. De hele dag door drank, ijs en wat snacks, niet echt veel bijzonders.

De animatie is ok; voetbaltoernooitje, muziekquiz en een schuimparty. Aardige gasten.

Personeel in het restaurant kan vriendelijker; die straalden niet bepaald klantvriendelijkheid uit, ondanks dat ze wel hard liepen...

Strand is ideaal. Kleinschalig en overzichtelijk. Ook zat bedjes, verhuur van kano’s e.d.

Wel een behoorlijke klim terug naar het hotel dat op een berg ligt. Ook binnen het complex zelf leg je de nodige hoogtemeters af; kinderwagens en rolstoelen zijn niet te doen.

In de buurt weinig te beleven. Een auto huren is een aanrader.

Geweldig mooie vakantie

Linda,
    19-7-2018

Heerlijke vakantie gehad, rustige en prachtige omgeving. Auto huren is wel een aanrader want in deze baai is savonds niet veel te doen. Aanrader; het vis restaurant aan het strand serveert heerlijke gerechten! Wij gaan zeker nog een keer terug samen met onze 4 kids!

Heerlijk!

Sanne,
    19-6-2018

Fantastische locatie, adembenemend mooi uitzicht. Mooie kamer, ontzettend vriendelijk personeel. Zeker prijzig maar genoeg leuke restaurantjes in de buurt mocht je niet in het hotel willen eten. Heerlijk ontbijt!

Goed hotel, zeker een aanrader!

Mirjam,
    15-6-2018

Een hele mooie locatie, super mooi uitzicht op de baai en de zee. Wel wat afgelegen. Er zijn een aantal hotels, winkeltjes en restaurantjes en dat is het..geen boulevard. Een auto was in ons geval echt wel nodig. (Via hotel geboekt, veel goedkoper dan via touroperator en bij hotel afgeleverd) Wij hadden een ruime familiekamer met 2 aparte slaapruimtes (zonder deur) en uiteraard een mooi uitzicht vanaf het balkon. De kamer zat boven de bar en animatieruimte (4e verdieping), was wel erg gehorig. Verder wel schoon en elke dag schone handdoeken. Het zwembad is niet erg groot, maar in deze periode niet erg druk dus groot genoeg. Het eten was prima, genoeg keuze. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, wij waren erg tevreden!

Port de San Miguel scoort een 7,2 uit 10, op basis van 40 reviews