Sorteren

Reviews over Port de San Miguel

mooie natuur

Mark en Sofie
    9-7-2017

Port de San Miguel is nogal afgelegen, het uitgangsleven stelt niets voor. Er zijn redelijke busverbindingen met de voornaamste steden, wie naar andere plekken wil huurt best een wagen.

Wie graag stapt en van de natuur houd komt hier zeker aan zijn trekken.

Mooi kleine baai

I.vW
    27-5-2017

Prachtige ligging. Zandstrand. Helder water. Verhuur van bedjes en parasols.Voldoende restaurants en winkeltjes. Geen schreeuw muziek. Gemoedelijke sfeer. Aanrader.

Mooie en rustige plaats

josdeblock
    4-7-2015

Mooie en rustige plaats in het Noorden van Ibiza. Voor het grote vertier heb je vanuit hier toch echt een auto nodig.

Voor jonge gezinnen

poerle
    13-6-2015

Ons hotel Port Balansat was vooral geschikt voor jonge gezinnen. Die zijn dan ook volop aanwezig. Veel Britten, Ieren wat Nederlanders en Duitsers.

rustig om lekker te ontspannen

Elise
    30-5-2015

als je wilt uitgaan of shoppen moet je hier niet zijn. alhoewel, met de bus ben je zo in Ibiza stad. dit is echt om te genieten van zon en stand en omgeving en je lekker laten verwennen in hotel.

Port de San Miguel scoort een 7,4 uit 10, op basis van 40 reviews