Hotel Garbi Ibiza & Spa

Hotel Garbi Ibiza & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Garbi Ibiza & Spa voor je op een rij gezet:

143 reviews over Hotel Garbi Ibiza & Spa in het Nederlands

fantastisch maar in oktober echt einde seizoen

jacqueline
12-11-2018

Zonder meer prachtig hotel, sjieke uitstraling. Zeer vriendelijk personeel. Mooi moderne kamer, min puntje aan de kamer was dat er geen faciliteit was om thee of koffie te zetten, mochten wel gratis een waterkoker lenen en wat glazen uit het restaurant. Prachtige zwembad, zee is op kruip afstand. Sauna/spa wel erg lekker, ik weet alleen niet of ik hier hoog zomers gebruik van zou maken. Wij hebben geboekt op basis van logies en ontbijt, goed ontbijt buffet, zeer uitgebreid, eieren met spek, omelet werd gebakken met wat je maar wilde, brood met zoveel keus in beleg zelfs champagne!, minpuntje koffieapparaten erg traag dus in de rij voor een bakje koffie of thee. Playa dén Bossa is echter medio Oktober bijna uitgestorven, ca 50% van de winkels en restaurants gesloten dus veel donkere plekken op straat (onverlichte panden) wat 's avonds een onprettig/onveilig gevoel gaf als je op zoek ging naar een restaurant.

Helga
5-11-2018

Garbi is fantastisch! Mooie kamers, heerlijk eten en een gezellige sfeer.

Gelegen aan een mooi breed zandstrand. Ibiza is echt de moeite waard om te ontdekken. Wij gaan zeker nog eens terug!

Helma
3-11-2018

Tweede keer Garbi Ibiza. Opnieuw genoten. Fijn kwalitatief goed hotel!

wederom great

Dee
30-10-2018

Voor de 2e keer in Garbi. Wederom prima gehad. Luxe hotel met prachtig zwembad en aan zee met een gezellig restaurant buiten en binnen.

Maria Meijjers
24-10-2018

Prachtig gelegen aan het strand. Andere delen van het eiland makkelijk bereikbaar met de auto en openbaar vervoer.

Fijne kamers, matig eten.

H. Dost
21-10-2018

Modern hotel met mooie kamers, goede bedden en ruime badkamer en fijne douche. Schoonmaak prima in orde. Voor een 4 sterren hotel vinden wij het eten onder de maat. Ontbijt is voldoende alleen missen wij de verse sappen of smoothies. Thee en koffie uit de automaat waarbij geen flessenwater wordt gebruikt dus geen lekker bakkie. Schaal met (vers) fruit wat schijnbaar uit de diepvries kwam omdat ik een stuk bevroren kiwi te pakken had. Pannekoeken komen rechtstreeks kant en klaar van de groothandel. Avondeten matig. Soep uit een pakje, 1 soort warme groenten, nooit eens aardappelpuree maar elke avond friet, gebakken aardappeltjes of i.d. allemaal uit de frituur. Alle taarten (bedoeld als dessert) komen ook uit de diepvries. Heel veel wordt er dus niet gekookt/gebakken in de keuken van Garbi. Voor ons een reden om niet meer terug te keren.

Nooit meer dit klant onvriendelijke hotel.

H.G. Heuvelrug
25-9-2018

De klachten die wij aan oa de hotelmanager, bali personnel en DJ worden niet serieus genomen. Van13.00-24.00 uur is er zo oorverdovend lawaai met kei harde muziek en de bassen voluit van de Beach Club, dat we in de superior kamer ( erg veel geld)niet op het balcon konden zitten en in de kamer de schuifpui dicht moesten doen ,dreunde het nog door. Dus laat naar bed. Niet geschikt voor senioren were ons verteld Ibiza en allemaal leugens bedacht. De hostess deed er ook niks mee. Bovendien komen er om de paar minuten laag vliegende vliegtuigen voorbij, waar je ook bent in het hotel, wat heel veel lawaai maakt.

Heerlijk!

Marije
6-9-2018

Hele fijne vakantie op Ibiza afgelopen meivakantie. Nog voordat het seizoen begon dus ook nog voor extreme drukte. Echt een aanrader! Auto gehuurd verder op in de staat op aanraden van een van de Nederlandse baliemedewerkers. Zowel het ontbijt als het diner waren allebei goed met veel variatie. Diner alleen niet heel sfeervol met alle tl verlichting. Ruime kamer met een leuk zitje op het balkon. Totaal geen last van de vliegtuigen die constant overvliegen, heel goed geïsoleerd hotel. Grappig dat je je hotel al vanuit het vliegtuig kunt zien ook! Jammer alleen dat het water nog erg koud was begin mei maar dat was te verwachten.

Top vakantie gehad.

Linda Verberk
21-8-2018

Wat een schitterend hotel, mooi gelegen pal aan zee en dicht bij de grote clubs voor de liefhebbers. Mooie schone kamer die iedere dag schoongemaakt werd. De lounge bar is de top direct aan het strand met heerlijke lounge stoelen en geweldige cocktails.

Personeel is super vriendelijk. Het eten voor ieder wat wils, vers en meer dan voldoende, iedere dag iets anders.

Komende oktober gaan we terug voor 10 dagen.

Een echte aanrader!

Roos
28-7-2018

Een top hotel!

Schone kamers, goed eten en een erg vriendelijk personeel!

Hotel ligt direct aan het strand.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garbi Ibiza & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garbi Ibiza & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.