8,5

Gelegen aan een breed zandstrand op Ibiza vind je Hotel Garbi en Spa. Een modern hotel met goede bedden en een fijne douche. Het all-inclusive concept is hier vrij basic, dus heb hier niet te hoge verwachtingen van. Er heerst een gezellige sfeer met muziek. Als je op zoek bent naar vertier, zit je hier goed. Vlakbij vind je een aantal leuke clubs.

We hebben een aantal aanbieders voor Garbi Ibiza & Spa voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Garbi Ibiza & Spa in het Nederlands

geweldig

Jacqueline Laseur,
17-4-2019

alles aanwezig ook badlakens voor bij het zwembad en strand bediening op het strand bij de ligbedden goed eten goed hotel

Gereisd met partner in mei 2018

Mooi, modern en netjes hotel!

Shirley goossens,
27-11-2018

Heel mooi, modern en netjes hotel. Eten was lekker, ligging was super en personeel heel vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2016

Ibiza 4-ever

Tabitha,
17-11-2018

Heerlijk hotel, modern, schoon, fijne kamers en ontbijt/dinerbuffet was elke ochtend/ avond prima in orde. Ook qua variatie. Hotel zelf ligt erg gunstig. Tegenover verschillende winkeltjes, restaurantjes enz. Dichtbij Ibizastad met de scooter nog geen 15 min. Let wel op dat je er bijna niet kunt parkeren en alles 1 richtingsverkeer is. Figueretas, Playa den Bossa prima gebied om te verblijven. ( in Oktober dan) Als je van drukte houdt dan zit je daar ook goed want in het hoogseizoen zijn er heel veel feesten om de hoek. Het is net waar je van houdt. Want zeg nou eerlijk, het maakt eigenlijk niet uit waar je verblijft. Je kunt Ibiza zo door rijden van noord, west, zuid en oost. Zelf ben ik 5 dagen met de scooter eropuit geweest. Heerlijk wat heb ik genoten van alles. Zelfs van een uurtje regen. En dan als de zon doorkomt je nog mooiere foto's hebt. Ibiza is te mooi om alleen bij je verblijf te blijven.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Solfly

Jaarlijks op Ibiza en dit jaar voor hotel Garbi gekozen. De ligging is ideaal, direct aan het strand en dicht bij Ibiza stad en het vliegveld. Nette moderne en schone kamers. Aardig en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt. Avond buffet voor ons niet voor herhaling vatbaar. Eten wel goed en voldoende keus maar ongezellige diner ruimte. Kun je beter naar Ibiza stad gaan. Strand voor hotel ook niet bijzonder en als gast ook dure bedjes! Kan je voor dat geld beter bij een leuke hippe tent gaan liggen. Hotel Garbi verder zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch maar in oktober echt einde seizoen

jacqueline,
12-11-2018

Zonder meer prachtig hotel, sjieke uitstraling. Zeer vriendelijk personeel. Mooi moderne kamer, min puntje aan de kamer was dat er geen faciliteit was om thee of koffie te zetten, mochten wel gratis een waterkoker lenen en wat glazen uit het restaurant. Prachtige zwembad, zee is op kruip afstand. Sauna/spa wel erg lekker, ik weet alleen niet of ik hier hoog zomers gebruik van zou maken. Wij hebben geboekt op basis van logies en ontbijt, goed ontbijt buffet, zeer uitgebreid, eieren met spek, omelet werd gebakken met wat je maar wilde, brood met zoveel keus in beleg zelfs champagne!, minpuntje koffieapparaten erg traag dus in de rij voor een bakje koffie of thee. Playa dén Bossa is echter medio Oktober bijna uitgestorven, ca 50% van de winkels en restaurants gesloten dus veel donkere plekken op straat (onverlichte panden) wat 's avonds een onprettig/onveilig gevoel gaf als je op zoek ging naar een restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Helga,
5-11-2018

Garbi is fantastisch! Mooie kamers, heerlijk eten en een gezellige sfeer. Gelegen aan een mooi breed zandstrand. Ibiza is echt de moeite waard om te ontdekken. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2018

Helma,
3-11-2018

Tweede keer Garbi Ibiza. Opnieuw genoten. Fijn kwalitatief goed hotel!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

wederom great

Dee,
30-10-2018

Voor de 2e keer in Garbi. Wederom prima gehad. Luxe hotel met prachtig zwembad en aan zee met een gezellig restaurant buiten en binnen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Maria Meijjers,
24-10-2018

Prachtig gelegen aan het strand. Andere delen van het eiland makkelijk bereikbaar met de auto en openbaar vervoer.

Gereisd alleenreizend in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne kamers, matig eten.

H. Dost,
21-10-2018

Modern hotel met mooie kamers, goede bedden en ruime badkamer en fijne douche. Schoonmaak prima in orde. Voor een 4 sterren hotel vinden wij het eten onder de maat. Ontbijt is voldoende alleen missen wij de verse sappen of smoothies. Thee en koffie uit de automaat waarbij geen flessenwater wordt gebruikt dus geen lekker bakkie. Schaal met (vers) fruit wat schijnbaar uit de diepvries kwam omdat ik een stuk bevroren kiwi te pakken had. Pannekoeken komen rechtstreeks kant en klaar van de groothandel. Avondeten matig. Soep uit een pakje, 1 soort warme groenten, nooit eens aardappelpuree maar elke avond friet, gebakken aardappeltjes of i.d. allemaal uit de frituur. Alle taarten (bedoeld als dessert) komen ook uit de diepvries. Heel veel wordt er dus niet gekookt/gebakken in de keuken van Garbi. Voor ons een reden om niet meer terug te keren.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garbi Ibiza & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garbi Ibiza & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.