Hotel Garbi Ibiza & Spa

Hotel Garbi Ibiza & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Garbi Ibiza & Spa voor je op een rij gezet:

133 reviews over Hotel Garbi Ibiza & Spa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi modern hotel.

De kamer was prima met heerlijke bedden en fijne badkamer.

Je zag regelmatig vliegtuigen dichtbij maar dat was niet storend voor mij.

Het hotel lag aan het strand.

Helemaal top!!

Vera
20-6-2018

Super verblijf!! kamers zijn mooi schoon en zien er goed uit! Ook de faciliteiten in het hotel zijn top, heerlijk ontbijt en avondeten. je zit dicht bij leuke strandtentjes waar je zo naar toe kan lopen over het strand. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! ik ga hier zeker weer heen!

Super Hotel

K
22-5-2018

+ Schitterend hotel met het meest vriendelijke personeel wat je maar kunt treffen.

- Bij het eten in het restaurant zit je wat krap. Opstelling tafels zou beter kunnen..

Prima hotel, maar kolossaal.

Martin
12-5-2018

De goede beoordeling van het hotel is zeker terecht. Het hotel is erg schoon, modern en het personeel is zeer behulpzaam. Dus het hotel zelf is niks op aan te merken, gewoon netjes en goed.

Echter moet je wel houden van het kolossale, bv. ontbijten met ongeveer 300+ anderen in een grote “vreetschuur”. Wat logisch is bij een ontbijt van deze omvang is dat het niet heel gevarieerd en niet vers is (O.a. droog brood). Verder is het hotel ook in trek bij Engelse jongeren die er echt een feestje van maken waar je niet omheen kan.

Heerlijke vakantie was het.

Kelvin
10-5-2018

Heerlijk hotel met spa en gym.

Super modern ingericht.

Vond alleen het strand niet zo schoon. Enige nadeel

voor herhaling vatbaar

Dee
15-3-2018

Prachtig gelegen hotel direct aan zee!

Heerlijke lounge bar aan zee. Fijne zwembaden en goed restaurant!

Wij gaan dit jaar weer.

Geweldig

Sanne
25-2-2018

Hotel Garbi en Spa is niet alleen mooi maar onwijs schoon.

Als je aan het zwembad ligt word je drinken gewoon gebracht!

Direct aan de zee, drukke omgeving.

Geweldig er was geen minpunt

Schoon goed eten en goede sevice

Nathalie spee
11-1-2018

Geen kinderen heerlijk. Gezellig zwembad

Fantastische

J.maas
23-10-2017

De ligging Is direct aan het strand .

De accommodatie is brandschoon.

We kwamen s'morgens aan en konden gelijk in de kamer.

De drankjes zijn behoorlijk aan de prijs.

Echt een aanrader.

Super hotel

Demy
6-9-2017

Super mooi hotel met een luxe uitstraling. In Playa d'en Bossa zelf is niet zo veel te doen (behalve uitgaan), maar het ligt dicht bij Ibiza-stad en dat is een aanrader om ofwel 's ochtends vroeg ofwel 's avonds naartoe te gaan. Bij het hotel ligt een bushalte waar je voor €1,90 de bus pakt, maar je kunt het ook lopen in ongeveer 45 min.

De service in hotel Garbi is super. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Dit ging na twee weken nog steeds niet vervelen. Ook het eten in het strandrestaurant is heerlijk.

De kamers zijn ruim en schoon. Het zwembad is prima, het enige nadeel was dat op zonnige dagen iedereen ligbedjes 'reserveert' door er zijn handdoek op te leggen. Daardoor ben je genoodzaakt dit zelf ook te doen als je een plekje aan het zwembad wil.

Kleine minpuntjes: dranken zijn niet inbegrepen bij het avondeten en voor het kluisje betaal je €4 per dag. Dit is vrij prijzig als je twee weken blijft en het is onhandig dat je een sleutel krijgt ipv een code.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garbi Ibiza & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garbi Ibiza & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garbi Ibiza & Spa scoort een 8.7 uit 10 op basis van 133 reviews.