Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Een vakantie bij Hotel Garbi Ibiza & Spa in Sant Jordi de ses Salines is een vakantie in stijl. In dit hippe hotel aan het strand op Ibiza ontdek je wat échte luxe is. Werk aan je zomerkleurtje aan het zwembad, haal een drankje bij de chill-out bar of relax in de spa. Het hotel ligt vlakbij de feestlocaties Ushuaïa en Hi!, waar je het nachtleven van Ibiza kan verkennen. Toch liever een dagje naar Ibiza stad om te winkelen? Met de bus of boot ben je er in ongeveer 10 minuten. Wat wil je nog meer op vakantie?

Er gingen je al vele enthousiaste vakantiegangers voor die hotel Garbi Ibiza & Spa bezochten. Over het algemeen hebben de vakantiegangers een zeer positieve beoordeling achtergelaten. Iets waarin deze accommodatie echt uitblinkt is de uitmuntende service. Tijdens jouw vakantie op Ibiza hoef je echt nergens over na te denken, het personeel helpt je graag verder met alles wat je nodig hebt om jouw vakantie compleet te maken! Zo zegt een vakantieganger: “Heerlijk weekje gehad op Ibiza. Garbi is een mooi hotel met heerlijk eten en een luxe uitstraling. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben alles via de receptie kunnen regelen: kaarten Ushuaia, taxi, huurauto. Perfect!” Eigenlijk scoort dit hotel echt op alle vlakken goed en is dus de ideale accommodatie voor jouw vakantie naar Ibiza. Zo laat Jolanda het volgende weten over hotel Garbi Ibiza & Spa: “Super hotel! Super aardig personeel, heel behulpzaam, schone prachtige kamer, schoon en mooi zwembad met ligbedden, vlak aan zee, heerlijk ontbijt en avondbuffet! Wij hadden op de aankomstdag vertraging en kwamen pas na het avondeten aan, bij het inchecken werd er al gezegd dat ze voor ons nog wat hadden klaargemaakt zodat we nog konden eten na een vermoeiende dag. Wij waren met vriendinnen op een korte relax vakantie en dat is daar zeker gelukt!” Door de super gunstige ligging is dit hotel de perfecte uitvalsbasis voor jouw aankomende vakantie!

De ligging

Hotel Garbi Ibiza & Spa ligt op slechts 6 kilometer afstand van de luchthaven van Ibiza. Vanuit het hotel loop je direct het strand op. Ook is er een bushalte op 100 meter afstand, waarmee je verder het eiland in kan trekken. Bijvoorbeeld naar het centrum van Ibiza stad, wat 3 kilometer verderop ligt. Kortom, er is van alles te doen in de buurt! Het eiland Ibiza staat bekend om het bruisende nachtleven, de hippie invloeden en de ontspannen sfeer. Ibiza is niet te vergelijken met andere vakantiebestemmingen, het is niet voor niets dat veel toeristen graag terugkeren. Een echte aanrader tijdens je vakantie naar Ibiza is het bezoeken van een hippiemarkt. Hier worden allerlei producten verkocht, zoals sieraden en kleding. Het uitgaansseizoen van Ibiza loopt van eind mei tot begin oktober. Tijdens het hoogseizoen vind je er regelmatig wereldberoemde DJ's zoals Tiësto en Afrojack.

Het hotel en faciliteiten

Hotel Garbi Ibiza & Spa is een onlangs gerenoveerd 4 sterrenhotel en heeft een moderne uitstraling. Het vriendelijke personeel staat 24 uur per dag klaar voor je klaar bij de receptie, waar een afgesloten bagageruimte aanwezig is. In het gehele hotel is WiFi aanwezig. Tegen betaling kun je gebruik maken van de kleding wasservice. Het hotel heeft een groot zwembad met een apart kinderbad. Hier kan je heerlijk tot rust komen op een ligbed. Naast een verfrissende duik in het zwembad kan je gebruik maken van de fitnessfaciliteiten van het hotel. Voor ultieme ontspanning kan je gebruik maken van de spa, met onder andere een sauna en whirlpool. Tegen betaling kan je diverse behandelingen in de schoonheidssalon en massages bijboeken.

De kamers

Het hotel heeft verschillende kamers, die allemaal beschikken over airconditioning, een telefoon, gratis WiFi, een televisie en een koelkast. Tegen betaling kan je gebruik maken van een kluisje. De kamers hebben allemaal een eigen badkamer met een douche, toilet en föhn. De kamers hebben een moderne uitstraling.

Het verschil in kamers

De tweepersoonskamer met zijzeezicht is geschikt voor twee tot drie personen. In de kamer vind je 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Ook is er een balkon met een zitje. De tweepersoonskamer met zijzeezicht voor alleengebruik is vergelijkbaar met de normale tweepersoonskamer, alleen met minder slaapplaatsen. De tweepersoonskamer Superior is geschikt voor twee personen en heeft zeezicht. Deze kamer heeft 1 tweepersoonsbed. De kamer is ruimer dan de andere kamers en beschikt over een regendouche.

Eten en drinken

Geen zin om te koken op vakantie? Geen probleem! Je kan in dit hotel verblijven op basis van halfpension. Dit betekent dat je in het buffetrestaurant kan genieten van een ontbijt- en dinerbuffet.Van 8:00 tot 11:00 kan je in het restaurant terecht voor een uitgebreid ontbijtbuffet. Het dinerbuffet wordt geserveerd van 19:00 tot 22:00. Een keer in de week is er Spaanse avond, waar je van alles kan proeven van de Spaanse keuken, zoals heerlijke paella. Aan het zwembad kan je een drankje bestellen bij de poolbar. Wil je tijdens je vakantie een keer buiten de deur eten? Het eten op Ibiza is vergelijkbaar met dat in andere toeristische gebieden in Spanje. Je kunt er van alles eten, van biefstuk tot vis, van Chinees tot Italiaans. Er zijn genoeg hippe fusion restaurants te vinden op Ibiza.

Goed om te weten

Om gebruik te maken van de badhanddoekenservice moet je een borg betalen. De spa verwelkomt gasten vanaf 16 jaar. Tegen een betaling kan je een Balinees bed reserveren voor bij het zwembad. Mannen zijn verplicht een lange broek te dragen bij het diner. Het vliegveld is vlakbij, hierdoor kan je vliegtuigen horen over vliegen. Op verzoek zijn er kinderbedjes beschikbaar voor de jongste gasten.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

161 Reviews over Garbi Ibiza & Spa

• 10Cees Hagenaars22-10-2022

Hoe is het mogelijk..........!!!

Ik heb al gelogeerd in vele hotels over heel de wereld, beroepshalve werk of vakantie, doch dit hotel slaat alle records, want ik kan geen enkel negatief punt opnoemen. Het hele team van het hotel doet er alles aan om de gasten te verwennen. Ik kan alleen maar zeggen: mensen voor een prefecte vakantie boek via TUI dit hotel en je zult begrijpen wat ik bedoel.

• 9Manon Dangez02-09-2022

Relax en geniet

Luxe lamer, wij vonden de bedden te hard dus iets minder lekker geslapen. Er is verder overal aan gedacht zodat je optimaal van een zorgeloze vakantie kunt genieten. Bezoek ook zeker de Spa en geniet van een massage. Personeel is heel vriendelijk. Het strand is heerlijk. Complimenten aan de koks van het restaurant, elke dag heerlijk gegeten geen dag hetzelfde op het menu en keus te over.

• 9List10-06-2022

Geweldig verblijf

Heerlijk weekje gehad op Ibiza. Garbi is een mooi hotel met heerlijk eten en een luxe uitstraling. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben alles via de receptie kunnen regelen: kaarten Ushuaia, taxi, huurauto. Perfect! Goede bedden en ook heerlijke ligbedden bij de pool. Direct aan het strand. We hadden nog wel langer willen blijven

• 10Jolanda24-05-2022

Super hotel!

Super hotel! Super aardig personeel, heel behulpzaam, schone prachtige kamer, schoon en mooi zwembad met ligbedden, vlak aan zee, heerlijk ontbijt en avondbuffet! 👍🏼 Wij hadden op de aankomstdag vertraging en kwamen pas na het avondeten aan, bij het inchecken werd er al gezegd dat ze voor ons nog wat hadden klaargemaakt zodat we nog konden eten na een vermoeiende dag. Wij waren met vriendinnen op een korte relax akantie en dat is daar zeker gelukt!

• 9MEES REMY11-08-2021

Top hotel

We came here for 2nd time this year and 5 times in total.. and its getting our second home.Director mr Toni Palau and his staff are really top !! Really for us the place to be and we hope to visit as often we can as long we live and financially possible. Remy and Ingrid Belgica

• 10Monique van der Vooren04-08-2021

Altijd een feest om er te zijn !

Design hotel on the beach, clean rooms, healthy food, beautiful pool with luxury poolbeds, happy crew.

• 9Lotte Peerdeman24-10-2019

Hygiënisch, goed gelegen, gastvrij, behulpzaam

Alles klopt aan dit hotel. Gegarandeerd een top vakantie!

• 8Tanja Scheurer en Henny Sukel30-07-2019

Fantastische vakantie gehad.

Voor ons eerste keer in ibiza 10 dagen in dit hotel verbleven. Half pension, eten was vers en gevarieerd. Vrij nieuw hotel , prachtig aan zee.Kamers modern.en schoon. Een heerlijke spa, waar je als gast gratis gebruik van kon maken.Wij hebben genoten, en komen graag nog eens terug.😎😊

• 9Marieke24-07-2019

Het was een fantastisch hotel!

Luxe, schoon, compact van opzet, ideale ligging tov HI en Ushiaia. Met lijn 14 ben je voor 2 euro in ibiza stad. Schoon en rustig zwembad, goed eten in het zwembad restaurant. Goed eten in het buffetrestaurant met veel variatie. De 10+ zou het worden als je nog buiten kon eten. Fijne bedden, kluishuur is 20 euro borg en 28 euro voor een week. Balinees bed bij het zwembad kost 35 euro en liggen top. Tegenover het hotel pinautomaat en de SPAR. Door de U vorm ben je vanuit je kamer 123 bij het zwembad. Handdoeken leggen doen ze ook hier maar er is altijd weer plaats omdat mensen op excursie gaan ofzo. Ligt naast discotheek de swag maar je hoort deze niet. Ik vond de vliegtuigen niet storend, maar sommige mensen hier blijkbaar wel. Personeel zouden vriendelijker en attenter kunnen zijn. Het hotel is echt een aanrader!

• 10Ella15-07-2019

Nooit meer

Perfect hotel maar .......alles was meer dan goed maar de partyboot van volgens mij touroperator e.a. Hangen de hele middag in de zee met afschuwelijke keiharde muziek zo hard in mijn beleving niet normaal . Rustig op t strand liggen tussen 13.00 en 17.00 is er niet bij heel vervelend !

Hotel Garbi Ibiza & Spa info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)