Hotel Garbi Ibiza & Spa

Hotel Garbi Ibiza & Spa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Garbi Ibiza & Spa voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Garbi Ibiza & Spa in het Nederlands

Heerlijk!

Marije
6-9-2018

Hele fijne vakantie op Ibiza afgelopen meivakantie. Nog voordat het seizoen begon dus ook nog voor extreme drukte. Echt een aanrader! Auto gehuurd verder op in de staat op aanraden van een van de Nederlandse baliemedewerkers. Zowel het ontbijt als het diner waren allebei goed met veel variatie. Diner alleen niet heel sfeervol met alle tl verlichting. Ruime kamer met een leuk zitje op het balkon. Totaal geen last van de vliegtuigen die constant overvliegen, heel goed geïsoleerd hotel. Grappig dat je je hotel al vanuit het vliegtuig kunt zien ook! Jammer alleen dat het water nog erg koud was begin mei maar dat was te verwachten.

Top vakantie gehad.

Linda Verberk
21-8-2018

Wat een schitterend hotel, mooi gelegen pal aan zee en dicht bij de grote clubs voor de liefhebbers. Mooie schone kamer die iedere dag schoongemaakt werd. De lounge bar is de top direct aan het strand met heerlijke lounge stoelen en geweldige cocktails.

Personeel is super vriendelijk. Het eten voor ieder wat wils, vers en meer dan voldoende, iedere dag iets anders.

Komende oktober gaan we terug voor 10 dagen.

Een echte aanrader!

Roos
28-7-2018

Een top hotel!

Schone kamers, goed eten en een erg vriendelijk personeel!

Hotel ligt direct aan het strand.

Mooi modern hotel.

De kamer was prima met heerlijke bedden en fijne badkamer.

Je zag regelmatig vliegtuigen dichtbij maar dat was niet storend voor mij.

Het hotel lag aan het strand.

Helemaal top!!

Vera
20-6-2018

Super verblijf!! kamers zijn mooi schoon en zien er goed uit! Ook de faciliteiten in het hotel zijn top, heerlijk ontbijt en avondeten. je zit dicht bij leuke strandtentjes waar je zo naar toe kan lopen over het strand. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! ik ga hier zeker weer heen!

Super Hotel

K
22-5-2018

+ Schitterend hotel met het meest vriendelijke personeel wat je maar kunt treffen.

- Bij het eten in het restaurant zit je wat krap. Opstelling tafels zou beter kunnen..

Prima hotel, maar kolossaal.

Martin
12-5-2018

De goede beoordeling van het hotel is zeker terecht. Het hotel is erg schoon, modern en het personeel is zeer behulpzaam. Dus het hotel zelf is niks op aan te merken, gewoon netjes en goed.

Echter moet je wel houden van het kolossale, bv. ontbijten met ongeveer 300+ anderen in een grote “vreetschuur”. Wat logisch is bij een ontbijt van deze omvang is dat het niet heel gevarieerd en niet vers is (O.a. droog brood). Verder is het hotel ook in trek bij Engelse jongeren die er echt een feestje van maken waar je niet omheen kan.

Heerlijke vakantie was het.

Kelvin
10-5-2018

Heerlijk hotel met spa en gym.

Super modern ingericht.

Vond alleen het strand niet zo schoon. Enige nadeel

voor herhaling vatbaar

Dee
15-3-2018

Prachtig gelegen hotel direct aan zee!

Heerlijke lounge bar aan zee. Fijne zwembaden en goed restaurant!

Wij gaan dit jaar weer.

Geweldig

Sanne
25-2-2018

Hotel Garbi en Spa is niet alleen mooi maar onwijs schoon.

Als je aan het zwembad ligt word je drinken gewoon gebracht!

Direct aan de zee, drukke omgeving.

Geweldig er was geen minpunt

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garbi Ibiza & Spa in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garbi Ibiza & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.