Hotel Garbi Ibiza & Spa

Vertrekdatum
Reisgezelschap

8.4Fantastisch

Tonen op kaart

Gelegen aan een breed zandstrand op Ibiza vind je Hotel Garbi en Spa. Een modern hotel met goede bedden en een fijne douche. Het all-inclusive concept is hier vrij basic, dus heb hier niet te hoge verwachtingen van. Er heerst een gezellige sfeer met muziek. Als je op zoek bent naar vertier, zit je hier goed. Vlakbij vind je een aantal leuke clubs.

155 reviews over Hotel Garbi Ibiza & Spa

• 2019
    9Lotte Peerdeman24-10-2019

Hygiënisch, goed gelegen, gastvrij, behulpzaam

Alles klopt aan dit hotel. Gegarandeerd een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Tanja Scheurer en Henny Sukel30-07-2019

Fantastische vakantie gehad.

Voor ons eerste keer in ibiza 10 dagen in dit hotel verbleven. Half pension, eten was vers en gevarieerd. Vrij nieuw hotel , prachtig aan zee.Kamers modern.en schoon. Een heerlijke spa, waar je als gast gratis gebruik van kon maken.Wij hebben genoten, en komen graag nog eens terug.😎😊

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marieke24-07-2019

Het was een fantastisch hotel!

Luxe, schoon, compact van opzet, ideale ligging tov HI en Ushiaia. Met lijn 14 ben je voor 2 euro in ibiza stad. Schoon en rustig zwembad, goed eten in het zwembad restaurant. Goed eten in het buffetrestaurant met veel variatie. De 10+ zou het worden als je nog buiten kon eten. Fijne bedden, kluishuur is 20 euro borg en 28 euro voor een week. Balinees bed bij het zwembad kost 35 euro en liggen top. Tegenover het hotel pinautomaat en de SPAR. Door de U vorm ben je vanuit je kamer 123 bij het zwembad. Handdoeken leggen doen ze ook hier maar er is altijd weer plaats omdat mensen op excursie gaan ofzo. Ligt naast discotheek de swag maar je hoort deze niet. Ik vond de vliegtuigen niet storend, maar sommige mensen hier blijkbaar wel. Personeel zouden vriendelijker en attenter kunnen zijn. Het hotel is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Ella15-07-2019

Nooit meer

Perfect hotel maar .......alles was meer dan goed maar de partyboot van volgens mij touroperator e.a. Hangen de hele middag in de zee met afschuwelijke keiharde muziek zo hard in mijn beleving niet normaal . Rustig op t strand liggen tussen 13.00 en 17.00 is er niet bij heel vervelend !

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Monique06-07-2019

Garbi in Platja d'en bossa meer voor jeugd

Het is een mooi hotel. Heel vriendelijk personeel. Hadden zeezicht . Wel op een hoek. Dus keken naast op zee ook op een straat. Strand is niet zo mooi.En voor 2 bedjes en een parasol betaalden we meer dan 40 euro. Klein stukje verder is veel goedkoper. En platja d'en bossa is net Lloret de mar. Jeugd, herrie en veel dealers die vragen of je wat wil.wel fijn bij Ushuaia en Hardrock hotel. Leuke avondjes dj's en Children of the eighties kun je te voet doen. . In het hotel is s'avonds niets te beleven. Optredens die er soms zijn trekken geen publiek. Het Chill garbi restaurant is mooi zitten en lekker eten. Buffet is elke dag ongeveer hetzelfde. Wel lekker. Auto huren is voor ons een must. Lekker mooie strandjes af met Google Maps. Ibiza is mooi. Vorig jaar zat en we in Santa Eularia. Is voor het wat oudere publiek wel wat leuker. Jeugd komt in platja d'en bossa wel aan zijn trekken

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Michel Peels14-06-2019

Zeer mooi en modern hotel. Goed diner buffet.

We zijn met groepsreis hier geweest. Prima ligging direct aan zee en vlakbij clubs, zoals ushuaia en hii.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Jeanne30-05-2019

Zou er zo weer naartoe gaan!

Geweldig, schoon, strak design, smaakvol ingericht hotel! Eten perfect en personeel bijzonder vriendelijk. Mooi zwembad met bar en gratis ligbedden, vd Bali bedden betaal je €35. Prima ligging aan het strand, bedjes zijn niet gratis. Dichtbij de grote nachtclubs, alles is te lopen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Ilona Rikkerink21-05-2019

Prima voor een week

Eten elke dag hetzelfde weinig tot geen afwisseling. Twijfel of wij dag ziek zijn geweest van het eten hier of de spa. Spa erg verouderd veel kapot en mag geen spa heten volgens nl begrippen erg veel twijfels over de hygiene van het water. Sportschool ik denk 4 bij 8 meter zonder echt bruikbare sportapparaten , geen stimulans hier te sporten. Kamers hotel /zwembad /restaurant mooi schoon. Zeerestaurant prima kijkt er mooi weg en betaald eten prima. Nederlandse prijzen Animatie erg slecht en ongezellig Bedjes of parasols op strand 10 euro. Handoeken per dag betalen met 20 euro borg dus beter zelf 1 kopen of meenemen daar . Eerste week mei lekker rustig, 2de week veel festivalgangers schreeuwende engelsen en duitsers. Kortom schoon en netjes hotel , lekker met de huurauto in ibiza stad eten . Strand oplopen richting ushiaia mooier en bredere

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jacqueline Laseur17-04-2019

geweldig

alles aanwezig ook badlakens voor bij het zwembad en strand bediening op het strand bij de ligbedden goed eten goed hotel

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    9Shirley goossens27-11-2018

Mooi, modern en netjes hotel!

Heel mooi, modern en netjes hotel. Eten was lekker, ligging was super en personeel heel vriendelijk!

Gereisd met partner in april 2016

13 tips over Hotel Garbi Ibiza & Spa

• Jeanet, 08-06-2014

Neem vanaf het vliegveld een taxi als transfer, €15. Goedkoper dan transfer geboekt bij het Reisburo.

• c moors, 18-07-2012

De zwembad bar heeft een belgische ober die zeer vriendelijk en behulpzaam is,die je ook goede tips kan geven waar je heen kunt gaan en met welk vervoer enzo.

• Erwin Veenendaal , 30-09-2013

Ik adviseer wel om zeezicht, zwembadzijde te boeken aan de binnenring van het hotel. Doet u dit niet, dan kijk u hoogstwaarschijnlijk op een straat met “zijzeezicht” aan de buitenring van het hotel. Geen aanrader voor mensen die graag op het balkon vertoeven.

16 vragen over Hotel Garbi Ibiza & Spa

• patricia, 02-07-2017

kleding voorschriften

zijn er kledingvoorschriften voor de man bij het avondeten?

• patricia, 06-02-2017

drank

Wij hebben dit hotel geboekt nou is mijn vraag waar moet ik aan denken aan de prijzen bij het avondeten met de drank?

• mirel78, 16-08-2016

handdoeken service

weet iemand of er een handdoeken sevice aanwezig is voor bij het zwembad? dan weet ik of ik ze zelf moet meenemen.

Hotel Garbi Ibiza & Spa info

• Aantal sterrensterstersterster