Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
8,5

Omschrijving
Hotel Club Jandía Princess ligt op het eiland Fuerteventura in Spanje. Hier verblijf je op een schone kamer en kun je kiezen voor het adults-only deel. Je moet betalen voor de Wifi en het hotel richt zich sterk op Duitsers. Er zijn meerdere zwembaden en via de trap loop je zo het strand op. Om het eiland te verkennen heb je wel een auto nodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Jandía Princess voor je op een rij gezet:

192 reviews over Hotel Club Jandía Princess in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad.

Ingrid Van Iperen,
31-12-2018

Vriendelijke ontvangst. Mooie schone kamer. Lekker eten met ruime keus en veel variatie. Leuke animatie zowel overdag als s'avonds, er is altijd een Nederlands sprekend iemand bij. Elke avond een show door het animatie team, de Lion King, Greace enz. En live muziek. Vriendelijk personeel, altijd bereid om je te helpen. Zeker iets om naar terug te gaan!

Gereisd met partner in december 2018

Ga hier niet naar toe

jeangenie,
14-8-2018

Bezint eer ge begint. Ouderwets hotel. ijskoude zwembaden de ergste vreetschuur die ik ben tegen gekomen

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer!

Sam,
5-6-2018

Echt Nooit meer!!!

We zij net terug wat een teleurstelling dit als geweldig aangeprezen hotel.

Zie ook onze foto’s.

Zeker geen 4 sterren waard, kamers zijn smerig schimmels in de badkamer, tegels los, afbladderende plafonds, haren van vorige gasten overal. Toilet is vies en toiletrolhouder hangt los papier op de grond. Naar eenmaal douchen loopt het water langs de muren. Balkondeuren sluiten niet.

Slechte servies eigenlijk geen servies.

Het eten is koud hamburgers zijn ijskoud niet gaar eten is echt niet lekker.

Zwembad is vies overal aanslag en algen.

Wij hebben zeker een klacht ingediend, we kregen een andere iets betere kamer. Als vergoeding zouden we elke dag in het à la carte restaurant mogen gaan eten en de duren wijnkaart mogen gebruiken. Nou denk je dat is mooi, maar dit is gebakken lucht toen we het restaurant gingen boeken tikte ze ons kamer nummer in en was het restaurant elke avond vol op een avond na.

Niet boeken !!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

D-reizen

Fantastisch hotel maar voorlopig niet terug

Puntman,
2-9-2017

Het is een prachtig resort met schone kamers en terrassen. Slechts enkele traptreden vanaf het heerlijke strand. Helaas wel een verschil in aanbod tussen Duitse gasten en overige gasten. De Duitse gasten krijgen zwarte polsbandjes om en kunnen alles bestellen. Overige gasten krijgen maximaal de mogelijkheid om een grijs bandje te krijgen waarmee niet alles all-in is terwijl je wel voor all-in betaalt. Zo kunnen Nederlanders geen Heinekenbier, rum, Vodka, Whisky, fatsoenlijke wijnen en Ice Tea bestellen. Dat is enkel voorbehouden voor de Duitse gasten. En dat terwijl we allemaal voor All-in betalen. Zo moesten wij het doen met een lokaal biertje of tapwijntje en kregen de Duitse gasten een Hollands Heinekenbiertje, de lekkere mixdranken met rum, Vodka e.d., Whisky en Chardonnay aangeboden. Wat ik ook erg achterhaald vond is dat er betaald moest worden voor de (onstabiele) Wi-Fi verbinding.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Felipe Alonso, Subdirector, 1-12-2017

Dear Guest,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review to Club Jandia Princess online.

Thank you for your review following your recent stay with us. This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focused on that.

We thank you sincerely for choosing the Club Jandía Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.

Mara Veerman,
31-7-2017

Goed Hotel ,lief personeel dat alles voor je wil doen,schone kamers en bedden lekker eten en gezellig sfeertje komen hier al vele jaren. Jandia Princess we zijn hier voor de zevende keer geweest TOP wij genieten in adult gedeelte

Gereisd met partner in juni 2017
      Felipe Rodríguez Alonso, Subdirector, 3-8-2017

Dear Family Veerman,

Thank you for choosing the Club Jandia Princess to spend your vacations.

This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We also hope that you will have the opportunity to visit us again.

The Reputation Manager

Een mooi hotel met lekker eten.

Claudia,
      5-5-2017

Kamer was super schoon, iedere dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel, goed eten en veel keus. Lekkere zwembaden. Strand ligt beneden bereikbaar door middel van een trap. We hadden een vroege vlucht terug naar huis, aangegegeven bij de receptie. Dus ze hadden ontbijt eerder voor ons geregeld echt een super service. Wij hadden een auto gehuurd het eiland verkend. We zijn naar Oasis Park geweest een erg mooi en verzorgd park voor de rest plaatsjes bekeken. Genoeg parkeerplek voor de deur. Het enige qua ligging is het jammer dat je niet zo een leuk plaatsje/centrum inloopt.

Gereisd met partner in maart 2017
      Felipe Rodríguez Alonso, Subdirector, 21-5-2017

Dear ClaudiaBindinga,

Our guests are the most important component to create the big family that Club Jandia Princess is, we would like to thank you for giving us the opportunity to host you in our hotel and specially to be part of this family.

We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again.

Kind Regards

Wel goed: De kwaliteit van dit fantastische hotel. Ben er de laatste 15 jaar bijna 30 keer geweest.

Niet goed: Gevolgen van de kwaliteit van dit fantastische hotel. Uitleg: zeker 75% van de gasten zijn "repeaters"oftewel gasten die steeds terugkomen. Het gevolg is dat het hotel de laatste tijd bijna voor 100% bezet is. Zeker buiten de zomermaanden nu mensen andere bestemmingen om allerlei redenen links laten liggen.

Die drukte weerhoud me er niet van om telkens weer terug te komen.

Gereisd alleenreizend in november 2016

Fantastische vakantie gehad!

M. Mark,
      23-1-2017

Mooi hotel, goed eten, veel variatie, mooi en schoon zwembad. Kamers ruim en erg goede schoonmaak. Dagelijks nieuwe handdoeken en bedden netjes verschoond.

Alleen jammer dat de all in gasten niet gelijk worden behandeld. Wij hadden een bandje voor adults only en daarmee kan je tot 23.00u drinken halen en krijg je B merken. Met een zwart bandje (all in Premium) kun je tot 1.00u drinken halen en krijg je A merken. In Nederland is dit zwarte bandje niet verkrijgbaar en betaal je 20 euro per dag extra, terwijl een zwart bandje voor andere gasten net zo duur is als all in wat je in Nederland boekt.

Verder is het hotel erg schoon en personeel continu aan het werk aan onderhoud, schoonmaak etc.

* 's avonds bij het diner is het dragen van een lange broek bij mannen verplicht

Gereisd met partner in juli 2016

Wat een teleurstelling....

Martin
      15-10-2016

Diep triest. €700 per dag met 2 volwassenen en 2 kinderen. Eten was echt heel basic, Aldi is er culinair bij en elke avond t zelfde. De kamers; met 2 mensen net aan, met 2 kinderen erbij (5&6) geen oog dicht gedaan, naast t feit dat t extreem gehorig is. Locatie erg mooi, t weer ook en gelukkig ons gezelschap ook, de rest was zooo matig dat we het liefst t eerste vliegtuig terug hadden genomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We value all guests’ feedback as an opportunity to continue improving our services and products for our guests.

We appreciate all of our guests’ comments, because they help us achieve top quality service levels. We hasten to express our sincere regret that your visit fell below. We wish to assure you that our service standards are very important to us and hence worked upon each and every day.

We hope that you will visit us again sometime soon to see the changes we are making, thank you once again for your detailed feedback and we look forward to welcoming you back, hopefully, soon.

Fantasties

Rob en Margreet
      30-9-2016

Bandjes all inn.

Engelse en Duitser zwarte bandjes voor zelfde prijs .

Touroperator Nederland doe hier wat aan.

Gereisd met vrienden in september 2016

Dear Guest,

Once again, thank you very much for your kind words. We look forward to welcoming you back to Club Jandia Princess, hopefully soon.

Kind Regard

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Jandía Princess in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Jandía Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.