Appartement

25 reviews over Appartement Cotillo Sunset in het Nederlands

Geweldig!

A. Reinds
24-9-2018

Klein appartementencomplex aan de rand van El Cotillo. Ruim appartement met ruim terras, uitzicht op zee en het zwembad. Fijne bedden, vrij complete keuken en ruime badkamer. Veel kastruimte. Alles op loopafstand, supermarkt, bakker, centrum, restaurants en natuurlijk, de zee. Keuze uit diverse stranden, veel/weinig golven. Goede schoonmaak, en erg rustig. Ook een bibliotheekje met ook Nederlandse boeken. Tijdens ons verblijf geen andere Nederlanders, ook in het dorp weinig Nederlanders gezien.

Gereisd Met partner in september 2018

Genoten!

Angela
23-9-2018

Wat een heerlijke plek is dit! Een keurig appartement die ze bijna elke dag even schoonmaken. De badkamer was prima, en we hadden een heerlijk groot balkon met uitzicht op het zwembad. De appartementen grenzen aan het mooie stand van El Cotillo, prima lokatie. Wij hadden een huurauto en dat is wel lekker als je meer van het eiland wil zien, de wegen zijn prima. Lopen naar de supermarkt is 5 minuten. Ook zijn er in de omgeving restaurants te vinden. Alles samengevat, een heerlijke vakantie voor een leuke prijs.

Gereisd Met partner in september 2018

Klein paradijsje

Sandra
31-8-2017

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad. De ligging is geweldig direct aan het prachtige strand. Boek je direct bij de eigenaar vraag dan een zeezicht kamer je zult er geen spijt van hebben. Het complex bestaat uit 34 appartementen, keurig schoon, max. bezetting 3 personen. Schoonmaak elke dag behalve zondag en woensdag. Schone handdoeken om de dag. Een leuk zwembad, jacuzzi en douches. Je loopt met 10 minuten naar het dorp met genoeg leuke restaurants sommige met prachtig uitzicht. Geen winkels. Lopen was prima te doen voor onze 5 jarige zoon. Ook een speeltuin in het dorp. Om de hoek van het complex een super leuk eettentje Ocean Deli ook take away met smoothies, vis, wraps, baquettes, tapas etc. En daar weer om de hoek een bakker. Wij hadden een auto gehuurd en zijn een paar keer naar Corralejo geweest naar de duinen, strand, winkels en rijden met een treintje voor onze zoon, afstand half uur rijden. Het strand/lagune dicht bij de vuurtoren is een prachtige plek om naar toe te gaan. De haven ligt mooi. Veel Spanjaarden en Italianen paar Duitsers. Ga je voor rust, relaxed, zon, zee, strand dan zit je hier perfect. Omar is een vriendelijke eigenaar en Jan een goede conciërge. 1 kamer appartementen met slaapbank, 2 eenpersoonsbedden en met keuken, 2 kookplaten, koffiezetapparaat, magnetron, koelkast met vriesvak. Geen theekoker maar dat kan met een pannetje. Föhn in badkamer aanwezig. Wifi bij de receptie.

Preisdaler

Geweldig. Blijft onze droomvakantie.

Tonny Nieuwstraten
16-9-2016

Alles. Lokatie, beheerder, alles!!!!

Gereisd Met partner in mei 2015

paradijs

chris
30-9-2012

Wij gaan op 13 oktober voor de dertiende keer. Wij voelen ons daar thuis en houden van het dorp en zijn eenvoud. Hopelijk worden er niet teveel hotels gebouwd. En de beheerder, Omar, is bescheiden maar efficiënt. Echt aangename man; . Opvallend ook dat de gasten meestal rustige mensen zijn die geen behoefte heben aan muziek noch nachtelijk vertier. Auto is gewenst en een beetje kennis van het Spaans evident;

Gereisd Met partner in februari 2012

Geweldig appartementencomplex!

Lisa & Daan
18-6-2012

Een heel netjes verzorgd en schoon appartement!Wel simpel,maar prima! Wij waren er in juni en het was er heerlijk rustig[waren maar een paar andere vakantiegasten]Elke ochtend kan je versebroodjes krijgen die op je terrs worden neergelegd![behalve zondag]haast elke dag komen ze schoonmaken[behalve zondag en woensdag]De eigenaar is ook erg vriendelijk.Lekker ook dat het appartement pal aan het strand is.Enige nadeel dat het best nog wel een eindje lopen is naar t centrum El cottilo,zeker met een klein kind.Een auto is wel aan te raden,ook om makkelijk de rest van t eiland makkelijk te bezichtigen.El cottilo is trouwens een heel klein ,leuk en rustig plaatsje,met een paar erg lekkere restaurantjes waar je lekkere vis kunt eten.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Klein paradijs

Fam. A. Nieuwstraten
11-6-2012

Appartementen Cotillo sunset is in één woord geweldig. Iedere ochtend opstaan met uitzicht op de baai met de blauwe zee. Heerlijk schoon appartement, geweldige beheerder en hele lieve medewerkers. Nu voor de 7e keer geweest en waarschijnlijk volgend jaar toch maar weer. Verveeld nooit!!!!

Gereisd Met partner in mei 2012

Rust, reinheid en regelmaat

Diana
6-12-2011

Lekker slapen (wel harde bedden en kussens) in een schoon appartement en iedere dag is hetzelfde, behalve het weer. Heerlijk! Neem een waterkoker mee. Prachtige zonsondergang.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig appartement

Ab en Tonny
17-6-2011

Voor der 6e keer hier geweest. Er zal zeker ook een 7e keer komen. Omar is geweldig. Appartement wordt heel goed onderhouden. Heerlijke ligging aan het strand

Gereisd Met partner in mei 2011

Perfecte locatie

Els en Henk
12-4-2011

Een hele mooie accomodatie voor mensen die rust zoeken en belangstelling hebben voor locale cultuur en bijbehorende gerechten. In tegenstelling tot de oostzijde, met zijn massatoerisme, is de westkust een verademing! Cotillo Sunset ligt aan het strand en op loopafstand van het dorp. Het landschap doet je denken aan Noord-Afrika en de immer aanwezige wind maakt dat zelfs de heetste dagen hier dragelijk zijn. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd Met partner in april 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cotillo Sunset in El Cotillo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cotillo Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.