Hotel SBH Costa Calma Palace

Hotel SBH Costa Calma Palace

8.2Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Wie tot rust wil komen kan naar Costa Calma Beach Resort (Fuerteventura). Verwacht hier geen entertainment, maar eerder af en toe een concert van een violist, pianist of harpist. In de avond geniet je van showcooking tijdens het diner. De zwembaden en terrassen zijn mooi aangelegd. Met een auto kun je de natuur op het eiland ontdekken.

23 reviews over Hotel SBH Costa Calma Palace

• 2019
    8LR07-08-2019

Optimaal genoten, schoon hotel, goed en vers eten!

Er staat veel wind op het eiland, waardoor de hitte heeeel aangenaam is🏝

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9J. de Bruin04-08-2018

Super mooi, helemaal tot rust gekomen!

Het is een supermooi hotel aan het strand. Prachtig ingericht, mooie zwembaden, terrassen en bars. Het eten is erg goed, veel keus bij ontbijt en diner. Showcooking erg leuk en veel keus! Personeel allemaal erg behulpzaam en vriendelijk. In het voorseizoen erg rustig in dit hotel. Bijna niemand bij het zwembad. Gemiddelde leeftijd is denk ik 65+. Voornamelijk rustige Duitse echtparen. Leuk is dat er op elke verdieping boekenkasten staan, waarin mensen boeken achterlaten. Die kan je dan lenen en later weer terug zetten. Geen animatieteam, vonden wij prima. ‘S avonds een optreden van bv. violist, harpist, pianist, saxofonist. Rustig publiek. Ligging is heel erg rustig, gelijk asn het strand. Niet veel te beleven in de omgeving. Heerlijk hotel om helemaal tot rust te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

10Francisca18-04-2016

Geweldig hotel!

Een super hotel, schoon, heerlijk eten, vriendelijk personeel, prachtige zwembaden...echt, niks negatief. Drinken in bar heel lekker, niet te zuinig en betaalbaar. Als ik dan toch een minpuntje moet opnoemen, de zetels in de lobby mogen misschien vervangen worden. Ik ben geen heavy person, maar zakte toch bijna tot op de grond, haha! Eerder leuk dan vervelend.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Ritaboltjes25-09-2012

Perfect hotel heerlijk eten mooie Spa

Een aanrader de spar naast het hotel! Chinese masseuses op het strand, Hier kom je terug!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9j hankel26-08-2012

geweldig

heel goed hotel.vriendelijk personeel.goed eten.mooie kamers.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9E. Bakker26-05-2011

great place to relax

hotel costa calma place is great place to relax. Just got back from an 8 day stay and had a wonderful time. The staff is nice and friendly, rooms are clean and the food is fantastic. Most of the guests are German but all very relaxed, no noisy groups, everybody is clearly staying in this hotel to relax.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Monique27-02-2011

prachtig resort !

Wij zijn 12 dagen (eerste 4 dagen bewolkt en fris, daarna zonnig en warm) naar dit prachtig resort geweest. Groots opgezet (etageverschillen)met overal leuke plekjes om te zonnen. Vooral het glazen paviljoen (La Choza) is een aanrader. Bij minder weer, lekker achter glas vertoeven met prachtig uitzicht op de zee. Alles is er heel relax er werd nergens moeilijk over gedaan, konden ook na het uitchecken heel de dag van het all-inclusive programma gebruik maken en mochten zelfs voor vertrek nog even douchen op een hotelkamer. Het drankassortiment was heel uitgebreid en allemaal geserveerd in glas (m.u.z. van het de poolbar). Het buffet was voornamelijk hetzelfde maar zeer uitgebreid, wel oppassen dat je geen lauw eten pakt, dus de koks in de gaten houden die het warme eten steeds weer aanvulden. Kortom een super vakantie gehad, beslist een aanrader !

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Mirjana15-01-2011

Heel goed

Net terug van 12dgn Costa Calma Palace, zeer goed bevallen. Eten was voortrefelijk, we hadden HP all inclusive niet mogelijk(wat voor meer rust zorgt).Personeel zeer vriendelijk en netjes. Hotel is wel bezet voor 85%met oudere Duitse gasten, wat Engelse en Spaanse toeristen. Een zwembad verwarmd maar ook een binnen zwembad verwarmd. Spa ook aanwezig en kapper(gerund door ervaren Duitse dames).Elke avond wordt voor entertainment gezorgd in de nacht klub. In de buurt van hotel 2 winkel centra's met gezellige bar's en resturants. Hotel biedt ook rent à car en fiets verhuur. Boekwinst plekken bij het zwembad. Enige minpunt geen wifi op kamer's en hotel wel 2 pc met internet aanwezig in de lobby werkt op muntjes, maar in de dichtbijzijnde surf bar gratis. Strandhandoeken aanwezig maar wisselen kost 1euro. Vaste tafel indeling, geen korte broek bij de diner(heren). Mogelijkheid voor lunch bij het zwembad(heel lekker)alles wat je besteld ook bij de diner(drankjes) kan op kamer nr gezet worden

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Gustaaf25-08-2010

was een prachtig hotel

we waren hier voor het 3 de jaar op rij, nu moesten wij logeren in het naast liggend Neptunus hotel, bij deze zijn de kamers uitgeleefd en dringend aan herstelling toe, in de hall komt het water uit het plafond, vloer tpv de trappen is gebarsten, tegels liggen los in de hall. eten is merkelijk van minder kwaliteit, en de sangria in de bar is vermengd met veel fruitsap, zeker mijn laatste bezoek

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Eef De smet02-08-2010

Prachtig en rustig hotel!

Dit hotel is meer waard dan 4 sterren, dit verdient op z'n minst 4 + of 5 sterren. De rust, het personeel, het eten, alles maakt van dit hotel een aanrader. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Hotel SBH Costa Calma Palace info