Hotel Club Drago Park

Hotel Club Drago Park

8.3Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Costa Calma

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 437p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang

69 reviews over Hotel Club Drago Park

• 9Richard19-08-2020

Super schoon en mooi

Heerlijk genoten van het zwembad, de palmbomen en het weer. Het hotel is echt enorm schoon. Ook belangrijk in corona tijd, elke dag werden de bedjes gedesinfecteerd en alles rondom het zwembad grondig schoongemaakt. Het personeel doet er alles aan je een zo veilig mogelijke vakantie te gunnen.

Het eten had de eerste week beter gekunt, veelal koud, maar de 2e week was het dan ook beter.

Echt een aanrader! Zeker met kinderen!

Tip! Huur een auto, wij hebben dit ook gedaan, en deze heb je gezien de ligging ook wel nodig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Leuk hotel met top animatie super schoon13-08-2020

Superleuk schoon en netjes top animatie.

Een heel erg leuk hotel. Het animatie team.is totaal niet opdringerig waar we ons vaak in andere hotels aan storen. Het eten is iedere dag vers en gevarieerd. Vlees vis kip pasta rijst aardappelen. Ook vonden we het hotel buitengewoon schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het hotel heeft een wat oudere look en feel maar er is niet veel kapot. Ook de kamer is ruim maar wel gedateerd. We hebben dan ook twee minpuntjes:

Het bed is echt aan vervanging toe. Wij voelden de spiralen zitten. Dit hebben we gemeld en ze hebben het matras vervangen. Helaas niet veel beter. Ook is het jammer dat er geen strand is. En het strand bij de plaatst is niet wat we gewend zijn van Fuerteventura. Dus maar met de auto naar de prachtige stranden die dit eiland te bieden heeft.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Jagersma08-03-2020

Geen spijt van!

4e dag in maart. Het bevalt erg goed. Eten super! Erg lekker gemaakt en uitgebreid. Je kunt de hele dag genieten van hapjes en maaltijden. Strand 15 min lopen. Drankjes pak je zelf. Geen wachtrijen.

Lekkere bedjes bij zwembad, schoon hotel. Gratis wifi bij kamer en lobby. Vriendelijk personeel op de barman bij de lobby na die in Spaans loopt te mopperen tegen je. De dames bij de bar maken het wel goed en zijn vriendelijk.

Leuke animatie. Dit zijn aardige mensen die met passie hun werk doen. Zwembad is sfeervol met mooi aangelegd park rondom. Geen ongedierte te zien hier. Verwacht geen boulevards maar vooral lekker zonnen en relaxen. Snachts echt muisstil en geen last van schreeuwende mensen, harde muziek en. Niet geschikt voor groepen jongeren. Tips: Goede wifi bij zwembad zou nog fijn zijn en bij de lunch ook wat zoete beleggen bij het brood voor de mensen die geen warm eten smiddags. Brood en broodjes overigens zeer lekker vers!

Online Customer Service, Online Customer Service, 11-03-2020

Dear Guest, thank you for taking the time to share a generous review of your experience at our Hotel Drago Park. We are happy you enjoyed a great holiday with us and we appreciate your nice words about our helpful staff, the entertainment activities, free WiFi, the pool area as well as the quality and variety of our all inclusive meals and drinks. Thank you very much and we look forward to welcoming you again at our hotel Your Primasol Drago Park Team.

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Tempelman29-01-2020

Aanrader voor de zonaanbidder

super fijne week gehad ... hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken ... personeel is top... eten was gevarieerd en lekker... auto huren bij het vliegveld is een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    10Elle30-11-2019

Zeer goed hotel, het is er heel erg schoon, vriendelijk personeel en heel goed eten. We hebben een heerlijk verblijf gehad

Gereisd met partner in november 2019

• 8Jansen16-09-2019

Heerlijk

Goed en fijn hotel! Inrichting wat gedateerd, maar wel alles schoon en netjes. Genoeg ligbedjes bij t zwembad, handdoekje leggen werd wel gedaan, maar overbodig. Eten prima en voor ieder wat wils. Let alleen op, bij het zwembad is de vloer glad indien nat! (Paar keer bijna onderuit gegaan) al met al een heerlijke vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar!

Alleen gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Annabellla27-08-2019

Prima, verzorgd, rustig, kindvriendelijk hotel

Netjes en rustig gelegen hotel. Personeel vriendelijk. Animatie was super, overdag en avond. Kids vermaakte zich heel goed. Alleen op zaterdag geen animatie. Kamer werd elke dag verzorgd. Badkamer schoon. Elke dag schone handdoeken. Bed netjes opgemaakt. Airco, Koelkastje, tv, föhn in de kamer. Nadeel kamer: gehorig, bedden hard. Buffet zag er verzorgd uit, smaakte ook goed. Lunch viel tegen, vooral weinig keuze en lang wachten in de rij voor het eten. Zwembad, heerlijk, temperatuur goed. Wij zaten in hoogseizoen dus wel een drama met handdoeken leggen, na 10uur geen bedje meer over. Er zijn liften aanwezig. Met kinderwagen prima te doen. Omgeving rustig, er is een klein supermarktje 5 min lopen van hotel. Er is een gratis pendelbus naar strand. Wij hebben alles met taxi gedaan,(zelfde koste als in nl, duur dus) dorpjes bezoeken enz. Prima relaxe vakantie gehad. Kids waren blij dus waren wij ook blij😏

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Familie L09-08-2019

Prima hotel

Ligt niet direct aan het strand of in het centrum, huurauto is dus ideaal. Wij hebben geen transfer bijgeboekt, maar de hele vakantie een auto bijgeboekt. Zo ook het eiland verkend. Hotel is goed, schoon rustig en het eten en de animatie prima

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7Reinoud20-07-2019

Moeite waard

Prima accommodatie. Eten was goed, maar naar mijn idee wat smakeloos. Aanbod waserg goed en zeker de dicersiteit. Groente bar, salade bar, fruit bar etc

Animatie erg leuk, alleen volume kan wat zachter.

Prima vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Rik09-01-2019

Geweldige vakantie in prima hotel

Prima hotel en erg vriendelijk personeel. Eten was zeer afwisselend en goed. Mooi zwembad en altijd zonnebedjes vrij, dus 'handdoekje leggen' was niet nodig. Hotel en vooral kamers wel beetje gedateerd, maar werd goed schoon gemaakt. Prima gratis wifi verbinding overal in hotel en op kamer. Hotel ligt wel een stukje van centrum/strand, maar er gaat een busverbinding van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Hotel Club Drago Park info