Hotel Playa Park Zensation

Hotel Playa Park Zensation

9Fenomenaal

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 358p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Sauna

142 reviews over Hotel Playa Park Zensation

• 9Bianca van Eijk27-08-2020

Heel vriendelijk personeel, doen echt heel veel moeite. Premium family suite geboekt met 3p. Was echter voor 2p ingericht maar heel snel opgelost. Zo uit je kamer één van de zwembaden in. Ook vanwege corona zeer goed geregeld. Eten op verschillende tijden, zo nooit te veel mensen bij elkaar. Zen restaurant erg lekker! Enige minpuntje is het opklapbed in de suite. Er is ruimte genoeg voor een boxspring.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 27-08-2020

Beste Mvr. van Eijk,Lieve Diego, Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Uw gedachten en opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons en worden daarom zeer gewaardeerd. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie in Playa Park Zensation en dat de vriendelijkheid van onze medewerkers de ervaring nog extra bijzonder heeft gemaakt. Het was een genoegen u als gast te hebben en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Bob Ramakers Front Desk Manager

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Fam. Spelt20-08-2020

Heerlijke vakantie

Geweldig hotel niet schoon maar steriel en al het personeel zeer vriendelijk. Helaas moeten vandaag naar huis. Ondanks corona maatregelen kan je hier heerlijk vakantie houden lekker eten en drinken een woord geweldig. Personeel een dikke 10 top.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 20-08-2020

Beste familie Spelt, Hartelijk dank dat jullie even de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over jullie ervaring in ons hotel. Jullie opmerkingen en gedachten zijn voor ons zeer waardevol en worden daarom zeer gewaardeerd. Het verheugt ons te lezen dat u een fantastische tijd bij ons had, dat u genoten hebt van het eten dat onze chef-koks dagelijks bereiden met verse en lokale producten en dat de vriendelijkheid van onze medewerkers heeft bijgedragen aan een fijn verblijf. Het was een genoegen jullie als gast te hebben en we hopen jullie ooit weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Bob Ramakers Front Desk Manager

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Martino20-08-2020

Super leuk hotel met top animatie

Nu laatste dag in Playa Park, wij zijn hier 8 dagen geweest met 4 kinderen van en iedereen heeft een top vakantie gehad. Wij hebben 2 kamers aan het zwembad (standaard pool view). Door corona was de bezetting iets van 60% en daardoor veel ruimte aan het zwembad en in t restaurant. Gino (regelt in zn eentje elke dag de animatie en is met de jonge kinderen echt ontzettend leuk. Hij is altijd vrolijk en enthousiast) in de avond leuke dingen te zien/doen). Bij de receptie erg goed ontvangen, zeer vriendelijk en Nederlands sprekend. Je krijgt echt het gevoel zeer welkom te zijn, niets is ze te veel. Gratis kamer mogen verlengen tot 1700 (vetrek tijd naar vliegveld, kamer mogen ruilen direct aan t zwembad). Ligging prima, winkels op korte loopafstand en zeer mooi strand (bij de RIU hotels) 5 euro met de taxi. Dit hotel absoluut een aanrader. Kleine minpunten... geen luchtbedden in t zwembad toegestaan geen bommetjes ....

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 20-08-2020

Beste Martino, Dankjewel voor uw review hier op Zoover. Uw feedback en suggesties worden erg gewaardeerd. Het verheugd ons te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben doorgebracht in ons hotel en dat de vriendelijkheid van ons personeel heeft bijgedragen tot een aangename ervaring hier in Playa Park Zensation. Het was een genoegen om jullie hier te mogen verwelkomen en we hopen jullie in de toekomst nogmaals weer te zien hier in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Bob Ramakers Front Desk Manager

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10M Tielemans21-03-2020

We komen graag een keertje terug!

We waren hier tijdens de rare Corona periode. We waren nog maar net gearriveerd en de ene na de andere Spaanse maatregel ging in. Waar de touroperators steeds naar elkaar verwezen was de hoteleigenaar wel bereid verder te gaan dan zijn eigen verantwoordelijkheden. Dankzij het hotel zijn we weer goed thuisgekomen. Ik kan iedereen het hotel van harte aanbevelen! Het appartement was fantastisch met een kleine!! Van alle gemakken voorzien en dichtbij genoeg zodat we s middags wat zonnestralen mee konden pakken terwijl de kleine sliep. Iedereen was ontzettend vriendelijk van de receptie, tot de restaurant en onderhoudsmedewerkers! Heerlijk gegeten en ons ondanks de gekke periode prima vermaakt!

Helaas hebben we niets van het eiland gezien vanwege de quarantaine, maar we komen graag een keer terug en verblijven dan zeker weer hier!

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 24-03-2020

Beste Mr. Tielemans,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om wat commentaar te verschaffen aangaande jullie verblijf bij ons. Het spijt ons zeer dat uw vakantie drastisch werd verstoord door de COVID-19 lockdown. Ik hoop dat u thuis bent gekomen zonder problemen en dat u en uw familie veilig en wel zijn. Dank u voor uw vriendelijke woorden over het hotel en ons personeel. We hopen allemaal dat deze wereldwijde crisis snel voorbij is en we kijken er al naar uit om jullie weer te verwelkomen hier in Playa Park.

Met vriendelijke groet, Bob Ramakers Front Desk Manager

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 8Lotte26-02-2020

Super vakantie gehad!

Hotel ligt gunstig ten opzichte van supermarkt, strand is een kleine 10 minuten lopen. Grote aanrader is om premium te boeken! Je hebt dan toegang tot 2 extra zwembaden, mooie ruime kamer en je hoeft niet te rennen voor een bedje bij het zwembad. Eten vonden wij niet bijzonder, kip soms niet gaar en eten vaak koud.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, Front Desk Manager, 28-02-2020

Beste Lotte, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf in Playa Park. Uw opmerkingen en feedback zijn erg waardevol en worden daarom ten zeerste geapprecieerd. Het spijt ons te vernemen dat onze catering niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan, maar we hopen dat u over het in het algemeen van uw verblijf bij ons heeft genoten. Met vriendelijke groet, Bob Ramakers, Front Desk Manager

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Fam van Beek08-02-2020

Heerlijk weekje

Premium geboekt en dat is een aanrader. Goede kamer, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en gedronken. Supermarkt en winkelcentrum om de hoek. Markt, strand en Corralejo op loopafstand. Je moet hier niet heengaan voor het spetterende nachtleven, maar daar waren we ook niet naar op zoek. Toevallig hadden we heerlijk weer, dus wij hebben een top week gehad. Als ik iets negatiefs moet zeggen, moet ik wat gaan verzinnen.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, Front Desk Manager, 11-02-2020

Beste Gast, Hartelijk dank om ons feedback te verschaffen over uw recente verblijf hier bij ons. Uw bevindingen zijn ons erg waardevol en worden zeer gewaardeerd.Wij verheugen ons te horen dat uw hebt genoten van uw vakantie hier op Fuerteventura en in ons hotel. Wij hopen dat we u en uw familie nogmaals mogen verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Theo01-12-2019

mooi gerenoveerd, zeer schoon,super personeel!

schitterend gerenoveerd hotel. ontzettend schoon, zeer vriendelijk personeel, van de balie, bediening en kamermeisjes, echt iedereen! goed eten. we kregen een upgrade naar een suite en dat was natuurlijk helemaal geweldig. op loopafstand van het levendige Corralego. en op 2 km afstand van de schitterende stranden . we komen hier zeker terug.

Bob Ramakers, Receptie manager, Front Desk Manager, 03-12-2019

Beste Gast, Bedankt voor het schrijven van deze review. Het verheugd ons om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en we hopen dat we u gauw andermaal mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

• 9J.B.28-11-2019

Heerlijk

Prima verblijf. Leuk kleinschalig en net hotel. Personeel is erg vriendelijk. Het eten is goed. Mooie ruime kamer. Het is ong. 20 minuten lopen naar het centrum.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, Front Desk Manager, 01-12-2019

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf hier bij ons. Met vriendelijke groeten,

• 8Marjon27-11-2019

uitnodigend

Van af hier is het strand een kwartier lopen . Winkels op een zelfde afstand . Personeel vriendelijk . Alleen zwembad nodigde niet uit doordat het koud water was .Jammer het zag er wel uitnodigend uit . klein minpuntje geen mogelijkheid tot een vroeg ontbijt laatste dag .

Bob Ramakers, Front Desk Manager, Front Desk Manager, 01-12-2019

Beste Gast, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Het spìjt ons te horen dat U het zwembad wat aan de koude kant vond. Met vriendelijke groet,

• 9Fam looman19-09-2019

Het hotel is prachtig gerenoveerd, we komen hier al voor de 4e keer, eten is nog beter geworden, helaas weinig kinderanimatie in september. Hotelkamer en woonkamer en keuken zijn mooi geworden. Het voelt voor ons als thuiskomen, helaas niet a la carte gegeten, maar dat had wel gekund.

Bob Ramakers, Receptie manager, Front Desk Manager, 30-11-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw gedachten en opmerkingen worden zeer gewaardeerd. We zijn blij te horen dat jullie andermaal genoten hebben van jullie verblijf hier in Playa Park.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met jonge kinderen in september 2019