Géén boekingskosten

SpanjeFuerteventuraCorralejo

8.7FantastischScore uit 140 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Eigenlijk spreken de foto’s van dit hotel voor zich. Playa Park Zensation is een schitterend en vrij nieuw hotel op Fuerteventura. Het hotel heeft moderne kamers en alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit. Dit hotel is een populaire keuze onder gezinnen, maar er komen allerlei soorten vakantiegangers. Wie flink wil uitpakken boekt een kamer in het premium gedeelte met exclusieve voordelen, bijvoorbeeld toegang tot het infinity zwembad! Wil je meer weten over dit mooie hotel? Lees dan met ons mee.

Wil je weten wat andere vakantiegangers vinden van Playa Park Zensation? Over het algemeen zijn zij erg tevreden! Vooral de kamers, het zwembad en de service ontvangen hoge beoordelingen. Er komen allerlei soorten vakantiegangers bij dit hotel. Zo is Gert hier geweest met wat vrienden. Hij is tevreden en zegt: “Wij hebben een heerlijke tijd gehad in een prachtig ressort. Vriendelijk/behulpzaam personeel. Thema avonden qua eten. Leuk en zeer goed. Genoeg bedden bij grote zwembad en bij het dakterras. Voor ons is het een heerlijke vakantie geweest en zeker voor herhaling vatbaar.” Ook Bianca is op vakantie geweest bij Playa Park Zensation, maar dan met haar gezin. Ze verbleven in het premium gedeelte en zijn over het algemeen tevreden, op wat kleine punten na. Ze zegt: “Heel vriendelijk personeel, doen echt heel veel moeite. Premium family suite geboekt met 3p. Was echter voor 2p ingericht maar heel snel opgelost. Zo uit je kamer één van de zwembaden in. [...] Zen restaurant erg lekker! Enige minpuntje is het opklapbed in de suite. Er is ruimte genoeg voor een boxspring.”

De ligging

Playa Park Zensation ligt in de badplaats Corralejo op het Canarische eiland Fuerteventura. Het is ongeveer 500 meter lopen naar het dichtstbijzijnde strand. Hier is het gebruik van ligbedden en parasols tegen betaling. Er worden een aantal watersporten aangeboden door lokale aanbieders. Verder zijn er in de omgeving van het hotel een paar restaurants en winkels. Het centrum van Corralejo ligt op ongeveer 1,5e kilometer afstand, hier vind je nog veel meer restaurants, bars en winkels. Playa Park Zensation ligt op 40 kilometer afstand van de luchthaven van Fuerteventura.

Het hotel en faciliteiten

Playa Park Zensation is van alle gemakken voorzien. Er zijn in totaal vier buitenzwembaden, waarvan twee zich in het premium gedeelte van het hotel bevinden. Op het zonneterras vind je ligbedden en parasols, om heerlijk van de Spaanse zon te genieten. Voor de kinderen is er een speeltuin en een apart kinderbad buiten, dat verwarmd wordt van oktober tot en met april. Ook is er een waterglijbaan. Tegen de betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoekenservice. Voor de pure ontspanning ontspan je in de jacuzzi buiten of ga je naar de wellness. Het binnenbad is exclusief voor gasten die in het premium gedeelte verblijven. Tegen betaling maak je gebruik van de sauna, spa en hammam of boek je een massage of schoonheidsbehandeling. Overdag en in de avond is er in het hoogseizoen entertainment in de vorm van sport, spel en shows voor gasten van alle leeftijden. Speel een potje volleybal, voetbal, darts en jeu de boules, of doe mee met aquarobics. Tegen betaling maak je gebruik van de fitnessfaciliteiten en de pooltafel. Er is zelfs een discotheek én kinderdisco bij Playa Park Zensation. Ook belangrijk: in het hele hotel maak je gebruik van gratis WiFi, zowel in de openbare ruimtes als in de hotelkamers. De receptie is 24 uur per dag geopend en er is een bagageruimte aanwezig. Tegen betaling maak je gebruik van de wasservice.

De kamers

Er zijn verschillende kamers beschikbaar bij Playa Park Zensation. Deze beschikken allemaal over gratis WiFi, een telefoon, televisie en koffie- en theefaciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje en de minibar. In de badkamer vind je een toilet, bad of douche en haardroger. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje. Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar. Geef je interesse tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid.Het verschil in kamersDe junior suites van Playa Park Zensation zijn geschikt voor twee tot vier personen. Deze kamers beschikken over alle bovenstaande faciliteiten. In de woon- en slaapkamer staat een tweepersoonsbed en een tweepersoonssofabed. Sommige van deze kamers kunnen ook voor alleengebruik geboekt worden. De junior suites (en junior suites premium) zijn te boeken op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging.Vind je het fijn om zelf te kunnen koken? Kies dan voor een tweekamerappartement bij Playa Park Zensation. Naast de standaard faciliteiten hebben de appartementen een keuken met magnetron, elektrische kookplaat en koelkast. In de woon- en slaapkamer staat een tweepersoonssofabed. Ook is er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed. De appartementen zijn geschikt voor twee tot vier gasten. De tweekamerappartementen boek je op basis van logies, logies met ontbijt of halfpension.Tot slot zijn er junior suites premium beschikbaar bij Playa Park Zensation. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot drie gasten, maar sommige kamers zijn ook geschikt voor alleengebruik. De faciliteiten zijn grotendeels hetzelfde als bij een gewone junior suite, maar de kamers zijn gelegen in het premium gedeelte van het hotel. Verder is gebruik van het kluisje gratis en zijn er badjassen en slippers in de badkamer. Wanneer je in een premium kamer verblijf geniet je van bepaalde, exclusieve extra’s. Zo hebben premium gasten van 16 jaar en ouder gratis toegang tot de fitness en krijg je gratis badhanddoeken bij het zwembad. Je mag kosteloos gebruik maken van het à la carte restaurant en je hebt exclusieve toegang tot de infinity pool, hydro pool en lounge bar op het dak. Verder is de minibar in je kamer bij aankomst gevuld. Boek je een premium kamer met all inclusive verzorging? Dan zijn 5 premium drankenmerken inbegrepen.

Eten en drinken

Je verblijft bij Playa Park Zensation op basis van logies, logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging, afhankelijk van je kamertype. Bij logies zijn geen maaltijden of drankjes inbegrepen en bij logies met ontbijt alleen het ontbijtbuffet. Bij halfpension is daarnaast ook het dinerbuffet bij de verzorging inbegrepen. Wanneer je voor all inclusive verzorging kiest, zijn alledrie de hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen. Het ontbijt (7.30 tot 10.30 uur), de lunch (13.00 tot 15.30 uur) en het diner (18.30 tot 21.30 uur) worden opgediend in het buffetrestaurant. Ook is er een à la carte restaurant, waar je op reservering en tegen betaling kan dineren. Premium gasten kunnen (mogelijk eenmalig) gratis dineren bij het à la carte restaurant, informeer naar de voorwaarden bij de receptie. Verder zijn er vijf bars, waarvan één in het premium gedeelte. Voor wie op basis van all inclusive verzorging verblijft zijn koffie, thee, frisdranken, water, bier, wijn en lokale alcoholische drankjes bij de verzorging inbegrepen van 10.00 tot 23.30 uur. Verder zijn er tussen 10.00 en 13.00 uur verschillende snacks beschikbaar en tussen 15.00 en 17.00 uur diverse gebakjes en pizza.

All inclusive vakantie

Playa Park Zensation is een goede keuze voor een all inclusive vakantie! Het lekkere eten, de mooie kamers en het ruime zwembad maken het tot een fijne uitvalsbasis op Fuerteventura. Op zoek naar nog meer luxe? Kies dan voor een premium kamer!

Goed om te weten

Honden worden niet toegelaten bij Playa Park Zensation.De fitness is voor gasten van 16 jaar en ouder, de wellness voor gasten van 18 jaar en ouder.De Chill Out Zen Bar is alleen geopend in de zomer, indien het weer goed is.Roken is niet toegestaan bij Playa Park Zensation, zowel binnen als buiten.De afstandsbediening is tegen een borg te verkrijgen bij de receptie. Ook de pas voor de badhanddoeken en de kluissleutel haal je hier af tegen borg.

Bekijk de beschikbaarheid

148 Reviews over Playa Park Zensation

• 10Henk Hidding08-08-2022

Fantastisch hotel en personeel

Prachtig hotel en een goede ligging ten opzichte van het strand en op 10 minuten lopen winkelstraat.er is ook een kleiner winkelcentrum,op nog geen 5 minuten lopen van het hotel..bij aankomst word je vriendelijk.ontvangen,en word alles uitgelegd.. de kamers zijn ruim en schoon. ( wij hadden premium geboekt dat is wel een aanrader) net als de zwembaden,whirlpool en de spa.in de.spa kan je lekker ontspannen,en een goede massage nemen.Het grote zwembad is ook goed toegankelijk voor de mensen in een rolstoel..in het restaurant is er voldoende keuze,tijdens het ontbijt lunch en diner..het personeel wil je overal bij helpen,er is ze.niks.te veel..er is in de avond live muziek in het theater..verder heeft het een rustige ligging,geen drukke wegen er om heen dus lekker ontspannen..mocht je een late vlucht hebben,is er de mogelijkheid om je koffers,op te bergen.en je te douchen in de spa...

Bob, Eigenaar, 12-08-2022

Beste Mr. Hidding,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om te reageren op uw recente verblijf in Playa Park Zensation. Uw gedachten en opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons en worden daarom zeer gewaardeerd. Wij zijn verheugd te horen dat ons hotel en onze diensten hebben voldaan aan uw verwachtingen. Het is ook erg fijn om te horen dat de vriendelijkheid van ons personeel heeft bijgedragen aan de fijne vakantie die u heeft gehad. Het was ons een genoegen u als gast te hebben en wij hopen dat wij u spoedig weer mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Bob Ramakers Front Desk Manager

• 9Sandra08-07-2022

Fantastische hotel

Prachtig hotel met vriendelijke receptie. Wij hadden een kamer met kitchen op begaande grond. Konden zo het zwembad inlopen. Voordeel was ook dat je 2 bedjes op je terras mocht zetten zodat je altijd een bedje had.

Hebben 2 keer in het buffet restaurant gegeten en dat was prima. Maar op 5 min zat supermarkt en veel leuke eettentjes in het stadje dat had meer onze voorkeur.

Als je auto huurt dan moet je echt de FV-30 rijden. Heel gaaf door vulkanen met best een afgrond waar je langs rijdt.

Handoek voor op bedje krijg je gratis.

Vlakbij is een popcorn beach strandje. Met 2 leuke tentjes aan het strand voor cocktails of eten.

Wij hebben veel op dat strandje gelegen. Prachtig wit met helder blauw water en warmer dan zwembad. En geen harde muziek. Gino de animator is iets teveel aanwezig net als de muziek die vaak veel te hard stond.

• 8Simone11-11-2021

Goed hotel maar mist gezelligheid

Net hotel en het eten is goed ( al is lang niet alles goed warm) De ligging is ook oke en de zwembaden zeer netjes. We hadden n premium kamer. In eerste instantie kregen we een kamer aan de achterzijde met uitzicht op n dor stuk grond. Maar aangezien we zwembadzijde hadden geboekt werd dit met veranderd. De avond animatie is een aanfluiting! Slecht en er staan hooguit 10 tafeltjes voor n paar honderd mensen ! Ik snap dat t met corona niet binnen mag, maar t is s'avonds te KOUD met die eeuwige harde wind. Verder valt de omgeving tegen. Wel veel winkels maar absoluut geen gezelligheid! Voor de eerste keer in ons leven waren we echt blij dat we naar huis konden na een week ! Fuerteventura is gewoon lelijk, droog, saai. Echt niets te zien of te beleven!

• 9Gert Kleimeer11-10-2021

Aanrader

• 9J&H02-10-2021

Fantastisch hotel met prima eten!

Geweldige tijd gehad in Playa park Zensation. Wij hadden een primium verblijf. Enorm genoten van het zwembad op het dakterras. De service van de bediening Nikki, Hernán en Yuriel perfect voor deze mensen was niets teveel om het ons naar de zin te maken! Het restaurant (alacarte) was subliem, het personeel super vriendelijk en ook zij liepen de benen uit hun lijf om het je naar de zin te maken!

• 7Kevin S11-09-2021

Kan beter

Het viel wel mee, voor een ALL-INN 4 sterren prijs categorie vind ik het hotel zelfs wat te duur.

Het eten is vaak koud, vele gerechten hebben bijna tot geen smaak.

Bij het ontbijt zijn de scrumbeld eggs niet vers en de bacon is een rare mix van 10% vlees en 90% vet , een soort gemixed goedje...

Het personeel is echter wel heel vriendelijk en het hotel ligt er zeker netjes bij.

De koffie die er beschikbaar is proeft naar van die goedkope koffie vind ik echt een no go..

Voor ons geen 2de keer

• 9Bianca van Eijk27-08-2020

Heel vriendelijk personeel, doen echt heel veel moeite. Premium family suite geboekt met 3p. Was echter voor 2p ingericht maar heel snel opgelost. Zo uit je kamer één van de zwembaden in. Ook vanwege corona zeer goed geregeld. Eten op verschillende tijden, zo nooit te veel mensen bij elkaar. Zen restaurant erg lekker! Enige minpuntje is het opklapbed in de suite. Er is ruimte genoeg voor een boxspring.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 27-08-2020

Beste Mvr. van Eijk,Lieve Diego, Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Uw gedachten en opmerkingen zijn erg belangrijk voor ons en worden daarom zeer gewaardeerd. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw vakantie in Playa Park Zensation en dat de vriendelijkheid van onze medewerkers de ervaring nog extra bijzonder heeft gemaakt. Het was een genoegen u als gast te hebben en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Bob Ramakers Front Desk Manager

• 10Fam. Spelt20-08-2020

Heerlijke vakantie

Geweldig hotel niet schoon maar steriel en al het personeel zeer vriendelijk. Helaas moeten vandaag naar huis. Ondanks corona maatregelen kan je hier heerlijk vakantie houden lekker eten en drinken een woord geweldig. Personeel een dikke 10 top.

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 20-08-2020

Beste familie Spelt, Hartelijk dank dat jullie even de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over jullie ervaring in ons hotel. Jullie opmerkingen en gedachten zijn voor ons zeer waardevol en worden daarom zeer gewaardeerd. Het verheugt ons te lezen dat u een fantastische tijd bij ons had, dat u genoten hebt van het eten dat onze chef-koks dagelijks bereiden met verse en lokale producten en dat de vriendelijkheid van onze medewerkers heeft bijgedragen aan een fijn verblijf. Het was een genoegen jullie als gast te hebben en we hopen jullie ooit weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Bob Ramakers Front Desk Manager

• 9Martino20-08-2020

Super leuk hotel met top animatie

Nu laatste dag in Playa Park, wij zijn hier 8 dagen geweest met 4 kinderen van en iedereen heeft een top vakantie gehad. Wij hebben 2 kamers aan het zwembad (standaard pool view). Door corona was de bezetting iets van 60% en daardoor veel ruimte aan het zwembad en in t restaurant. Gino (regelt in zn eentje elke dag de animatie en is met de jonge kinderen echt ontzettend leuk. Hij is altijd vrolijk en enthousiast) in de avond leuke dingen te zien/doen). Bij de receptie erg goed ontvangen, zeer vriendelijk en Nederlands sprekend. Je krijgt echt het gevoel zeer welkom te zijn, niets is ze te veel. Gratis kamer mogen verlengen tot 1700 (vetrek tijd naar vliegveld, kamer mogen ruilen direct aan t zwembad). Ligging prima, winkels op korte loopafstand en zeer mooi strand (bij de RIU hotels) 5 euro met de taxi. Dit hotel absoluut een aanrader. Kleine minpunten... geen luchtbedden in t zwembad toegestaan geen bommetjes ....

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 20-08-2020

Beste Martino, Dankjewel voor uw review hier op Zoover. Uw feedback en suggesties worden erg gewaardeerd. Het verheugd ons te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben doorgebracht in ons hotel en dat de vriendelijkheid van ons personeel heeft bijgedragen tot een aangename ervaring hier in Playa Park Zensation. Het was een genoegen om jullie hier te mogen verwelkomen en we hopen jullie in de toekomst nogmaals weer te zien hier in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Bob Ramakers Front Desk Manager

• 10M Tielemans21-03-2020

We komen graag een keertje terug!

We waren hier tijdens de rare Corona periode. We waren nog maar net gearriveerd en de ene na de andere Spaanse maatregel ging in. Waar de touroperators steeds naar elkaar verwezen was de hoteleigenaar wel bereid verder te gaan dan zijn eigen verantwoordelijkheden. Dankzij het hotel zijn we weer goed thuisgekomen. Ik kan iedereen het hotel van harte aanbevelen! Het appartement was fantastisch met een kleine!! Van alle gemakken voorzien en dichtbij genoeg zodat we s middags wat zonnestralen mee konden pakken terwijl de kleine sliep. Iedereen was ontzettend vriendelijk van de receptie, tot de restaurant en onderhoudsmedewerkers! Heerlijk gegeten en ons ondanks de gekke periode prima vermaakt!

Helaas hebben we niets van het eiland gezien vanwege de quarantaine, maar we komen graag een keer terug en verblijven dan zeker weer hier!

Bob Ramakers, Front Desk Manager, 24-03-2020

Beste Mr. Tielemans,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om wat commentaar te verschaffen aangaande jullie verblijf bij ons. Het spijt ons zeer dat uw vakantie drastisch werd verstoord door de COVID-19 lockdown. Ik hoop dat u thuis bent gekomen zonder problemen en dat u en uw familie veilig en wel zijn. Dank u voor uw vriendelijke woorden over het hotel en ons personeel. We hopen allemaal dat deze wereldwijde crisis snel voorbij is en we kijken er al naar uit om jullie weer te verwelkomen hier in Playa Park.

Met vriendelijke groet, Bob Ramakers Front Desk Manager

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)