Appartement Las Marismas de Corralejo

348 reviews over Appartement Las Marismas de Corralejo

• 2019
    9A.M.23-10-2019

Een relaxed resort

Een heerlijke onbezorgde vakantie in een resort die voor de helft bezet was. Ruime en schone gedateerde kamers, maar alles was ruim voldoende. Bedden waren ok. Kwalitatief goed restaurant, variatie was minimaal m.u.v. de thema avonden (Spaans, Mexicaans, Aziatisch). Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Het park was erg schoon met mooie tuinen en een leuke minigolfbaan. Zwembaden waren schoon en groot, ook hier gedateerde houten ligbedden en parasols. De ligbedden zijn wel voorzien van zachte kussens. Ligt aan de rand van Corralejo met het centrum op 10 min. lopen. Erg leuke haven met vele restaurants en cafe`s.

Puur Fuerteventura, rondrit over het eiland, gedaan en dat is een aanrader. De dierentuin is ook erg mooi en zeer ruim, je kunt erg dicht bij de dieren komen. Giraffen kunnen gevoerd worden, olifanten op 2 meter afstand, leuke shows. De massatoerisme is hier gelukkig nog niet zichtbaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10groenhof07-09-2019

Magnifiek vakantiecomplex in Corralejo!!

Schitterend vakantiecomplex!! Zeer centraal gelegen, op loopafstand centrum en haven. Super schoon appartement, en zeer ruim. Je kreeg om de 3 dagen handdoeken, maar als het eerder vies is, leg je het op de grond, krijg je vanzelf weer een nieuwe! Wij hadden logies, dus wel zelf theedoek, en keukenhanddoek, en schuursponsje meenemen. Maar je kan het ook kopen in het supermarktje op het complex. Verder zeer vriendelijke, behulpzame receptionistes, ook voor het boeken van excursies. Dit is niet duurder dan dat je het bij een verhuurbedrijf boek. Ook auto huren zeer makkelijk via receptie. Enigste minpunt die er is, is het meubilair op het balkon/terras, houten stoelen, zeer klein tafeltje voor 3 personen. Fijner zijn als ze daar klaptuinstoelen voor neerzetten. Plek genoeg voor, vanwege het ruime balkon!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Edwin en Karin24-06-2019

Fantantisch

Heerlijke vakantie achter de rug. Prachtig resort, twee grote zwembaden en een groot kinderbad. Vriendelijke mensen op resort, van de tuinman tot het personeel bij de receptie. Kamer langer behouden vertrek? geen probleem en zonder kosten. Mooi ruim opgezet, veel groen en ruime kamers met aparte slaapkamer. Wij zaten bij 2100 nrs en die kamers liggen fijn in schaduwkant vanwege ontbreken airco in kamers. Wij zaten logies en prima te doen, kleine supermarkt op complex, tussen de middag kun je prima en eenvoudig eten op complex en ‘s avonds naar centrum waar vele restaurantjes zijn, aten voor gemiddeld voor 25 tot 30 euro, hoofdgerecht en drankjes. Ga ook naar de haven, gezellig en prachtig gelegen. Tip: het is wel een familieresort met dus veel gezinnen en kinderen, dus als je echt van rust houdt, vooral overdag bij zwembad, dan moet je hier niet heengaan of ga naar strand riu hotel met taxi voor 7 euro, bij receptie vragen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Erik van de Maat24-06-2019

Goedeprijs/kwaliteit verhouding.

Super goed verblijf. Vriendelijk en meedenkend personeel. Sacha van receptie is een echte topper. Gebouwen, zwembaden en tuinen zijn goed onderhouden. Eventuele storingen worden binnen het uur na melding opgelost/verholpen. Bijna geen handdoeklegparade! Eten prima en zeer gevarieerd. 4 keer per week een thema-avond voor het dinner. Elke avond een ander soort live muziek dus een genre voor elk wat wils. Ruime, schone appartementen. Enig minpuntje waren de matrassen die eigenlijk aan vervanging toe zijn.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Nico van den Brink30-04-2019

Zeer fijn verblijf gehad in dit hotel.

Een heel prettig ontvangst. Vriendelijk personeel. Nette kamer en prachtige binnentuin met de zwembaden. Eten was er meer dan voldoende. Gevarieerd aanbod ,ook voor kinderen. Minpuntje was de temperatuur van het water in het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Erik Fraanje29-04-2019

zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een super tijd gehad . goed ontbijt ,appartement was wel wat veroudert maar functioneerde perfect. Leuke midgetgolf baan en leuk zwembad. het afstand naar het gezellige stadje is kort ,erg mooi stadje . Veel mooie winkels en eettentjes de dames bij de receptie zijn zeer behulpzaam, vooral aan Sacha hebben we veel gehad. Ze is Nederlands van huis uit en dat praat makkelijker. Maar een paar kleine puntjes werden direct opgelost. Het park is mooi aangelegd en goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Smit16-02-2019

Fantastisch, zeker nu er nieuwe matrassen zijn.

Prachtig complex met mooie grote appartementen alleen zijn de matrassen een ramp. Ze gaven aan na onze klacht te werken met dekjes die ze op het matras zouden leggen, dat bleken dekens te zijn en die waren niet afdoende. Ik heb het matras van de slaapbank op het bed gelegd en het matras achter het gordijn gezet. Gelukkig zagen we in een opslag een groot stuk schuimrubber staan dat we toen op de bank hebben gelegd, anders hadden we weken niet op de bank kunnen zitten. Op de dag van vertrek hoorden we dat alle appartementen van nieuwe matrassen werden voorzien. Voor ons te laat maar dat was het enige wat tegenviel. Personeel is heel aardig.

Gereisd met partner in februari 2019

• 1Pascal18-01-2019

Nooit meer

Waardeloos We hadden all inclusive geboekt Kregen uit plastic glazen te drinken terwijl de niet all inclusieve wel uit glas kreeg De binnen bar gaat pas om 18.00 open Eten is ook erg matig niet voir herhaling vatbaar

Gereisd met partner in januari 2019

• 9C.M Schrijn van Ewijk15-01-2019

Top echt goed

het is een heerlijke en mooie locatie

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    9Jan van Gend30-10-2018

Super

Dat het een zeer kindervriendelijk complex is, met zeer ruime kamers. Ook het personeel is super en alles word voor je gedaan, klachten ook gelijk actie daar voor. Wij zijn twee weken geweest en hadden het super naar ons zin. Minigolf op het terrein, betaalbare minimarket, zeer mooie zwembaden met goede ligbedden en een mooie tuin. winkels en oude haven op loop afstand en toch zeer rustig complex. Waterpark zeer mooi, Boot tocht gedaan naar Lanzarote. Verders genieten van wat hun te bieden hadden, zaten All-in waar wij niets over te klagen hadden. Vakantie zoals die hoort te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

16 tips over Appartement Las Marismas de Corralejo

• Claudia, 23-09-2013

Boek geen ALL IN maar logies, dan leer je de stad en de mensen ook kennen,,,hele leuke clubs waar je kunt dansen en restaurants en cafeetjes. ook leuke Hollandse barretjes Eetcafe Anno 2011 (als je toch n x Hollandse hap wil is dat een aanrader) ook de Bugaloo en de Heineken bar zijn gezellig voor een drankje

• A. Tijsse-Klasen, 19-10-2013

De door anderen genoemde restaurantjes hebben wij ook bezocht. El Sombrero, La Mama. Maar ook het restaurantje op het pleintje bij de Dino: Habana. De laatste is eenvoudig, goedkoop, maar lekker met 's avonds levende muziek.

• will_2, 16-10-2013

Advies appartement boeken maar buiten in het dorp gaan eten.

34 vragen over Appartement Las Marismas de Corralejo

• Diana, 15-08-2019

handdoekenwissel 2019

Ben benieuwd wie er onlangs is geweest en kan vertellen hoe vaak de handdoeken in je appartement worden gewisseld. Bedankt!

• Leo v., 30-07-2018

Airco in appartement

Weet iemand of er airco in de appartementen zitten, dit staat namelijk nergens vermeld.

W., 06-08-2018

Nee, er is geen airco. Wel ventilator in de slaapkamer. (Warmte valt erg mee, prima te doen zonder airco)

• Tineke, 21-06-2018

Vervoer

Wij twijfelen nog om een auto te huren. Wat is jullie advies? Is er een eventueel een goede busverbinding naar het strand bij de duinen (dunas de Correlejo)? Kun je er ook goed fietsen?

W, 06-08-2018

Er is vanuit het hotel een rechtstreekse bus naar het strand. (Ik dacht €2pp) brengt en haalt je op. Fietsen kan hier goed, maar uiteraard heel anders dan bij ons in Nederland geregeld. (Qua fietspaden)

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 15 minuten lopen, 2 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Spaans, Sushi, Thais
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht