Géén boekingskosten
SpanjeFuerteventuraCorralejoAppartementen CorralejoAppartement Las Marismas de Corralejo

Las Marismas de Corralejo

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op Fuerteventura in Corralejo verblijf je met het hele gezin bij Las Marismas. Er zijn meerdere zwembaden, maar je kunt ook met een busje naar het strand. Hier verblijf je in een ruim appartement waar je zelf kunt koken of kies voor all-inclusive. Tip: maak een boottochtje naar Lanzarote. Het centrum van Corralejo ligt op loopafstand.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

345 Reviews over Las Marismas de Corralejo

• 9Devinia16-05-2022

Top vakantie, gaan zeker terug.

Wij hebben 2 weken heerlijk genoten van alle faciliteiten van het complex. Vanwege het all-in arrangement hebben wij elke dag gebruik gemaakt van het ontbijt, lunch en diner buffet wat heel uitgebreid was en voor iedereen voldoende afwisselend was. Personeel werkt ontzettend hard om het de gasten naar de zin te maken. Het reserveren van een ligbed bij het zwembad werd door een enkeling gedaan, maar was zeker niet nodig. Er is voldoende beschikbaarheid. Al met al rede om Las Marismas nogmaals te bezoeken.

• 9Mirjam06-05-2022

Een heerlijke week samen met mijn dochter gehad. Wij vonden alles perfect. Het appartement is groot, eten goed, heerlijk zwembad, relaxte sfeer, iedereen super aardig. Wij hadden alleen ontbijt maar hebben hier vaak ‘s avonds ook gegeten en was helemaal prima. Wij zijn kamperen gewend en dan voelt alles als luxe. Ik begrijp echt soms negatieve reacties niet en laat je hier niet toe tegenhouden. Wij zouden hier direct weer boeken en één week vonden wij te kort.

• 5Marianne13-03-2022

Voor ons niet meer

Wij hadden app op het donkerste gedeelte, kwam geen sprankje zon of licht op het terras of in het appartement. Op de fotoos wordt toch iets anders gesuggereerd. Bij receptie aangegeven dat wij hier niet tevreden mee waren. We moesten de volgende dag terugkomen. Toen waren ze volgeboekt, terwijl er op internet gewoon een reservering gemaakt kon worden. Het was ook absoluut niet vol. Koelkastdeur waar geen flessen in konden staan. Inrichting zou iets moderner mogen. Bank in de kamer zit raar. Prima schoonmaak. Heerlijk ontbijt! Zou geen hp aanraden. Ziet er erg ongezellig uit met al dat witte licht in de eetzaal. Je loopt in een kwartier naar gedeelte in het dorp waar alle leuke restaurantjes zitten. Kortom, voor ons niet meer.

• 8Natuur
  • 7Dirk14-12-2021

Prima

Weekje hier verbleven in December. Kamer is mij al met al erg meegevallen! Kamers ogen op de foto's zeer gedateerd! Ruime badkamer met een prima bad/douche. Straal in de wasbak wel erg zacht. Bank in de woonkamer is niks, maar daarentegen heb je alles in de hotelkamer wat je nodig hebt. Koelkast kan je alleen geen flessen in zetten, alleen laten liggen. Persoonlijk vind ik het eten wat tegenvallen in het hotel. Ontbijt Goed! Lunch en avond eten wat minder. Uiteindelijk met All In kan je altijd wel wat weg pakken omdat er ruime keus is, maar verwacht er niet te veel van. Uiteindelijk is de prijs daar ook naar, dat dan weer wel :) Mooi complex met 2 ruime zwembaden waarvan er 1 verwarmd is in de wintermaanden. Geen slecht hotel, maar verwacht geen top luxe.

• 8Thea10-05-2021

Heerlijke accomodatie

Mooi en schoon appartement ,grote badkamer met 2 wastafels ,Het hele park is erg mooi aangelegd mooie planten .groot zwembad en apart nog een groot rond laag bad voor de kleintjes ,speeltuintje ,winkeltje waar je broodjes en van alles kunt kopen ,sportzaaltje ,s avonds is er altijd wel iets te doen ,optreden van een arties of gewoon muziek. je loopt de straat uit en gaat links af en dan loop je zo naar de hoofdstraat toe met heel veel terrassen en eet gelegenheden.. als je een fiets hebt kun je ook naar de stranden buiten corralejo gaan er gaat ook een bus naar de RIU hotels daar zijn ook die stranden zo mooi daar .Mijn man huurt vaak een mountain bike en gaat dan heerlijk fietsen .

• 9A.M.23-10-2019

Een relaxed resort

Een heerlijke onbezorgde vakantie in een resort die voor de helft bezet was. Ruime en schone gedateerde kamers, maar alles was ruim voldoende. Bedden waren ok. Kwalitatief goed restaurant, variatie was minimaal m.u.v. de thema avonden (Spaans, Mexicaans, Aziatisch). Vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Het park was erg schoon met mooie tuinen en een leuke minigolfbaan. Zwembaden waren schoon en groot, ook hier gedateerde houten ligbedden en parasols. De ligbedden zijn wel voorzien van zachte kussens. Ligt aan de rand van Corralejo met het centrum op 10 min. lopen. Erg leuke haven met vele restaurants en cafe`s.

Puur Fuerteventura, rondrit over het eiland, gedaan en dat is een aanrader. De dierentuin is ook erg mooi en zeer ruim, je kunt erg dicht bij de dieren komen. Giraffen kunnen gevoerd worden, olifanten op 2 meter afstand, leuke shows. De massatoerisme is hier gelukkig nog niet zichtbaar.

• 10groenhof07-09-2019

Magnifiek vakantiecomplex in Corralejo!!

Schitterend vakantiecomplex!! Zeer centraal gelegen, op loopafstand centrum en haven. Super schoon appartement, en zeer ruim. Je kreeg om de 3 dagen handdoeken, maar als het eerder vies is, leg je het op de grond, krijg je vanzelf weer een nieuwe! Wij hadden logies, dus wel zelf theedoek, en keukenhanddoek, en schuursponsje meenemen. Maar je kan het ook kopen in het supermarktje op het complex. Verder zeer vriendelijke, behulpzame receptionistes, ook voor het boeken van excursies. Dit is niet duurder dan dat je het bij een verhuurbedrijf boek. Ook auto huren zeer makkelijk via receptie. Enigste minpunt die er is, is het meubilair op het balkon/terras, houten stoelen, zeer klein tafeltje voor 3 personen. Fijner zijn als ze daar klaptuinstoelen voor neerzetten. Plek genoeg voor, vanwege het ruime balkon!!

• 9Edwin en Karin24-06-2019

Fantantisch

Heerlijke vakantie achter de rug. Prachtig resort, twee grote zwembaden en een groot kinderbad. Vriendelijke mensen op resort, van de tuinman tot het personeel bij de receptie. Kamer langer behouden vertrek? geen probleem en zonder kosten. Mooi ruim opgezet, veel groen en ruime kamers met aparte slaapkamer. Wij zaten bij 2100 nrs en die kamers liggen fijn in schaduwkant vanwege ontbreken airco in kamers. Wij zaten logies en prima te doen, kleine supermarkt op complex, tussen de middag kun je prima en eenvoudig eten op complex en ‘s avonds naar centrum waar vele restaurantjes zijn, aten voor gemiddeld voor 25 tot 30 euro, hoofdgerecht en drankjes. Ga ook naar de haven, gezellig en prachtig gelegen. Tip: het is wel een familieresort met dus veel gezinnen en kinderen, dus als je echt van rust houdt, vooral overdag bij zwembad, dan moet je hier niet heengaan of ga naar strand riu hotel met taxi voor 7 euro, bij receptie vragen.

• 9Erik van de Maat24-06-2019

Goedeprijs/kwaliteit verhouding.

Super goed verblijf. Vriendelijk en meedenkend personeel. Sacha van receptie is een echte topper. Gebouwen, zwembaden en tuinen zijn goed onderhouden. Eventuele storingen worden binnen het uur na melding opgelost/verholpen. Bijna geen handdoeklegparade! Eten prima en zeer gevarieerd. 4 keer per week een thema-avond voor het dinner. Elke avond een ander soort live muziek dus een genre voor elk wat wils. Ruime, schone appartementen. Enig minpuntje waren de matrassen die eigenlijk aan vervanging toe zijn.

• 8Nico van den Brink30-04-2019

Zeer fijn verblijf gehad in dit hotel.

Een heel prettig ontvangst. Vriendelijk personeel. Nette kamer en prachtige binnentuin met de zwembaden. Eten was er meer dan voldoende. Gevarieerd aanbod ,ook voor kinderen. Minpuntje was de temperatuur van het water in het zwembad.

Appartement Las Marismas de Corralejo info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)