Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°15°
7,9

Omschrijving
Op Fuerteventura in Corralejo verblijf je met het hele gezin bij Las Marismas. Er zijn meerdere zwembaden, maar je kunt ook met een busje naar het strand. Hier verblijf je in een ruim appartement waar je zelf kunt koken of kies voor all-inclusive. Tip: maak een boottochtje naar Lanzarote. Het centrum van Corralejo ligt op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Marismas de Corralejo voor je op een rij gezet:

326 reviews over Appartement Las Marismas de Corralejo in het Nederlands

Nooit meer

Pascal,
18-1-2019

Waardeloos

We hadden all inclusive geboekt

Kregen uit plastic glazen te drinken terwijl de niet all inclusieve wel uit glas kreeg

De binnen bar gaat pas om 18.00 open

Eten is ook erg matig niet voir herhaling vatbaar

Gereisd met partner in januari 2019

Top echt goed

C.M Schrijn van Ewijk,
15-1-2019

het is een heerlijke en mooie locatie

Gereisd met vrienden in december 2018

Super

Jan van Gend,
30-10-2018

Dat het een zeer kindervriendelijk complex is, met zeer ruime kamers. Ook het personeel is super en alles word voor je gedaan, klachten ook gelijk actie daar voor. Wij zijn twee weken geweest en hadden het super naar ons zin. Minigolf op het terrein, betaalbare minimarket, zeer mooie zwembaden met goede ligbedden en een mooie tuin. winkels en oude haven op loop afstand en toch zeer rustig complex. Waterpark zeer mooi, Boot tocht gedaan naar Lanzarote. Verders genieten van wat hun te bieden hadden, zaten All-in waar wij niets over te klagen hadden. Vakantie zoals die hoort te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi, rustig, verzorgd

Anke,
28-8-2018

Wij hadden alleen logies. Dit was prima. Mooi ruim appartement.. Er is een winkeltje aanwezig waar je in de ochtend broodjes kon halen. Ook ideaal voor even koud drinken of een ijsje. Een stuk goedkoper dan aan de bar als je niet all in hebt.. Dat was ideaal. Geen airco aanwezig, maar in de nacht lekker de balkon deuren open. Dat was prima te doen. Geen moment de airco gemist daardoor. Mooie zwembaden, netjes onderhouden. Schoonmaak was prima. De bus naar het strand is ideaal. Voor 2euro gehaald en gebracht. Ook als de bus vol zat, werd er een extra bus ingezet. Eten kunnen wij niet beoordelen, omdat we er niet hebben gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel prima niks mis mee .

Bedden zeer slecht harde matrassen veren in je rug stekend matras waar ikzelf op lag was helemaal stuk daar kwam ik achter nadat ik het matras omdraaide ivm rugpijn bovenkant gescheurd over zowat de hele lengte.

Als je een plekje wilt veroveren bij het zwembad moest je optijd je bed uit aangezien iedereen vooral engelsen bij het wakker worden al gelijk een plekje gaan veroveren bij het zwembad.en vervolgens het grootste gedeelte van de dag niet meer te zien zijn in de weide omtrek.

Ik hou er zelf niet zo van omdat te doen maar ja je zal wel moeten anders heb je niets sneu maar waar.

Personeel bij de balie zien je niet staan zeer onvriendelijk zeggen geen gedag niets.

Kamers zijn ruim maar worden niet echt goed schoon gemaakt .

Om de dag komen ze je kamer doen handoeken hetzelfde vegen gebeurt bijna niet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig

Monique,
14-8-2018

Prachtig complex, mooi onderhouden en schoon. Mooie zwembaden en aangelegde tuinen. Ruime appartementen, wel gedateerd maar schoon. Matrassen mogen wel vernieuwd. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Locatie ook centraal, centrum en strand op loopafstand. Super vakantie daar gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2018

Leuke accomodatie

W,
10-8-2018

Nette kamer(s), echter als je boekt voor 4 personen dan dient 1 persoon op de bank en de andere op een stretsch bed te slapen, dit is voor kinderen nog te doen maar voor volwassenen totaal niet. (slaapkamer bedden waren redelijk te doen) Het park word netjes onderhouden met veel planten en bomen. Er zijn 2 zwembaden en 1 kinderbad. Er is een kidsclub waar de kids kunnen spelen in een speeltuintje en waar ze binnen voornamelijk kunnen knutselen. Verder is er ook een midget golfbaan op het park, een fitness ruimte, een wasserette, een kleine supermarkt en een poolbar waar je kan bestellen. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, gelukkig maar want we hoorden van diverse mensen dat het all in niet heel veel voorstelde. Je kan voor redelijke prijzen uiteten gaan, er is keuze zat aan restaurants. Het hotel ligt vlakbij de hoofdweg waar van alles te beleven is. Het klimaat is er super lekker, zonnig met een lekkere wind.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

heel goed

Linda,
8-8-2018

Mooi hotel met mooie zwembaden, altijd ligstoelen voldoende. Wel veel wind. De all inclusive formule was ook zeer goed. Corralejo ook een hele leuke plaats met heel veel winkels. De watertaxi naar eilandje Los Lobos is een aanrader. Los Lobos zelf is prachtig. We willen nog weleens terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!!!!!

Drenth,
1-8-2018

Wij zijn hier van 22 juli tot 3 aug geweest...het was een geweldige vakantie, het ressort is werkelijk fantastisch..(meer dan 3 sterren waard) om de dag alles schoongemaakt, aangevuld enz enz..zeer gastvrij...wij vonden 1 ding wel nadelig en dat was de avondannimatie..dat was niet echt iets van nou we blijven hier lekker de hele avond zitten....voor de rest een dikke 10 en we komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Michel,
29-7-2018

Leuke vakantie bestemming! Prima appartement en op loopafstand naar het dorpje. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Marismas de Corralejo in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Marismas de Corralejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.