8.6FantastischScore uit 121 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.6

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over H10 Ocean Suites

H10 Ocean Suites

Welkom bij ons hotel in Corralejo, perfect gelegen voor strandliefhebbers en vakantiegangers die willen genieten van een prachtig zwembad. Ontspan in het zoutwaterzwembad of maak plezier op de waterglijbanen. Met het zandstrand op slechts 550 meter afstand en 'Grandes Playas' op 3 kilometer, bieden wij de ideale locatie voor een ontspannen vakantie onder de Spaanse zon. Geniet van de uitgebreide faciliteiten en de prachtige omgeving tijdens uw verblijf bij ons.

De ligging

Ons hotel bevindt zich in het centrum van Corralejo, op ongeveer 1,5 km van de stad. De dichtstbijzijnde luchthaven, Fuerteventura (FUE), is 40 km verderop. U kunt de luchthaven bereiken met de auto in ongeveer 35 minuten, met de bus in ongeveer 1 uur en 15 minuten, of met een taxi in ongeveer 30 minuten. Het zandstrand ligt op 550 meter afstand en 'Grandes Playas' op 3 kilometer. U kunt naar het strand lopen in ongeveer 10 minuten of met de bus in ongeveer 15 minuten.

Het hotel en faciliteiten

Ons hotel beschikt over 199 kamers, een receptie die 24 uur per dag geopend is en meertalig personeel. Geniet van gratis WiFi in het hele gebouw en ontspan in de uitgestrekte tuin of op het zonneterras. Er zijn 2 zoutwaterzwembaden, een tennisbaan, tafeltennis en een multifunctioneel sportveld beschikbaar. De junior suites zijn modern en comfortabel ingericht, met balkon en airconditioning. Voor eten en drinken kunt u terecht in 2 restaurants en 4 bars, waaronder een buffetrestaurant en een à-la-carterestaurant met Italiaanse keuken. All-Inclusive gasten kunnen genieten van buffetmaaltijden, snacks, ijs en geselecteerde drankjes.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van heerlijke maaltijden in 2 restaurants, waaronder een buffetrestaurant en een à-la-carterestaurant met Italiaanse gerechten. Er zijn ook 4 bars waar u terecht kunt voor verfrissende drankjes. Voor gasten met speciale dieetwensen bieden we glutenvrije, lactosevrije, veganistische en vegetarische opties. All-Inclusive gasten kunnen genieten van buffetmaaltijden, snacks, ijs en geselecteerde lokale alcoholische en alcoholvrije drankjes gedurende de dag.

Goed om te weten

Bij ons hotel zijn parkeerplekken beschikbaar in de straat, afhankelijk van beschikbaarheid. Het hotel heeft een lift en is rolstoeltoegankelijk. Gasten kunnen fietsen huren om de omgeving te verkennen en fietsen te parkeren. Er is een 24-uurs beveiligingsdienst, autoverhuur, roomservice en een wasservice beschikbaar. Voor ouders met kinderen zijn er gezinskamers beschikbaar. Let op dat er een toeslag kan gelden voor bepaalde faciliteiten en diensten.

Faciliteiten

Adresgegevens

1 Calle de las Palmeras, 1, E-35660

Website

H10 Ocean Suites

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.