Hotel H10 Ocean Suites

Hotel H10 Ocean Suites

8.5Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 570p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.5Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang

H10 Ocean Suites ligt aan de rand van het authentieke dorp Corralejo op het Spaanse eiland Fuerteventura. Het is een kleinschalig luxe hotel dat van alle gemakken voorzien is. Door de wat afgelegen ligging is het hier aangenaam en rustig en toch sta je zo in de winkelstraten of op het strand. Een perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie op Fuerteventura. Nieuwsgierig geworden wat H10 Ocean Suites nog meer te bieden heeft? Lees dan vooral verder.

Hotel H10 Ocean Suites bestaat uit witte gebouwen met balkons en terrassen van hooguit twee verdiepingen hoog. De gebouwen zijn om vier zwembaden en een grote groene tuin heen gebouwd. De zwembaden en ligbedden worden omringd door palmbomen, wat een tropisch gevoel geeft.

Heb je zin in een verfrissende duik? De zwembaden van Hotel H10 Ocean Suites zijn gevuld met zoutwater en ruim opgezet. In de winterperiode wordt het water verwarmd. Twee zwembaden zijn ondiep en daarom prima geschikt voor kinderen om in te dobberen.

Heb je trek gekregen? Dan kun je terecht in een van de twee restaurants. Parrots Restaurant is een buffetrestaurant. Hier heb je een ruim aanbod aan verschillende gerechten. De kok staat live het eten klaar te maken. Het Italiaanse à la carte restaurant is speciaal bedoeld voor gasten die halfpension of all-inclusive hebben geboekt. Er zijn ook vier bars waar je terechtkunt voor een kop koffie, frisdrank of een cocktail in de avond.

Hotel H10 Ocean Suites wordt vooral zeer gewaardeerd door stellen. Voor kinderen is er een kinderclub en een speeltuin. Ook worden er activiteiten voor ze georganiseerd, zoals een kinderdisco. Natuurlijk is er voor de volwassenen ook het nodige te beleven. Zo vind je hier een uitgebreid entertainmentprogramma en een tennisbaan om eens een balletje te slaan. In het hele hotel kun je bovendien gebruik maken van de wifiverbinding.

Kamers

In Hotel H10 Ocean Suites zijn alleen junior suites te boeken van 35m2. Deze zijn bedoeld voor twee personen, maar het is mogelijk om met maximaal twee kinderen erbij te verblijven. Zij kunnen dan slapen op een slaapbank. De junior suites met uitzicht over het zwembad zijn net wat duurder dan de standaard junior suites. Alle kamers beschikken onder andere over een regendouche, airconditioning, kluisje en een terras of balkon. Je kunt de kamers boeken in combinatie met ontbijt, halfpension of all-inclusive.

Ligging van H10 Ocean Suites, Fuerteventura

De ligging van H10 Ocean Suites is ideaal. Het ligt aan de rand van het dorp Corralejo. Dit is een gezellige badplaats met een prachtig strand en gezellige pleintjes met terrassen en restaurants. Vanaf het hotel loop je zo het centrum in. Het strand is ongeveer 550 meter lopen.

Het hotel ligt ook aan de rand van het Corralejo Nationaal Park, een mooi park dat uit allemaal duinen bestaat. Kinderen vinden dit park ook geweldig. Voor hen vind je bovendien op nog geen kilometer afstand een uitdagend waterpark. Goed voor een dag vol waterplezier.

Wil je ook verblijven in H10 Ocean Suites? Dan kun je het beste vliegen op het vliegveld bij Puerto del Rosario. Vanaf Nederland is het rechtstreeks ongeveer vier uur en vijfenveertig minuten vliegen naar dit vliegveld op Fuerteventura.

Kun je niet wachten om een heerlijk verblijf in H10 Ocean Suites te boeken? Neem dan snel een kijkje bij de beschikbaarheid van dit hotel.

94 reviews over Hotel H10 Ocean Suites

• 8georges15-01-2020

Goed voor een weekje

Het hotel en tuin zijn in het goed onderhouden, het personeel is heel vriendelijk, rustig, geen nachtlawaai en goede matrassen. Er zijn in dit H10-hotel wel wat minpuntjes die ons niet zo vlug zouden terug doen keren : ongezellige kamer door 4 grote niet dimbare lampen boven zithoek, lichte rioleringsgeur bij gebruik lavabo's, kamer niet warmer te krijgen dan 19°C. De buffetkeuken is zoals gebruiker bij H10 steeds heel uitgebreid, goede aanvulling, maar vlees en vis in warmhoudschotels vonden we hier wel wat minder van smaak (niet zo vers). Groot verschil met het italiaans restaurant in de tuin waar je na reservatie gratis 1x/per week à la carte mag gaan eten, en waar het eten voortreffelijk is (entrecote uitmuntend). Met de vele restaurants op loopafstand kun je hier mogelijks overwegen enkel de ontbijtformule te boeken.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Charlotte13-01-2020

Heerlijk genieten hier

Mooi rustig hotel, met super vriendelijk personeel, wordt meteen geluisterd naar je wensen en er wordt snel gehandeld, zo wilde ik graag een extra deken en een waterkoker op de kamer... werd meteen geregeld! Ruime keuze in ontbijt en diner, buffet, veel keus en heerlijk! Centrale ligging, dichtbij het drukke centrum maar totaal geen last van. De zee op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Cor Kuipers en Griet Herder14-12-2019

Mooi hotel met vriendelijk personeel.

Prachtig hotel met mooie kamers .Het ontbijt was ook zeer goed alles was er te krijgen en vers. Het dinerbuffet was ook veel variatie en goed. Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Tijdens mijn verjaardag stond er een fles Cava op de kamer en de voordeur was versierd. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 6Ancorrien meijer12-11-2019

Leuk voor 1 keer

Ligt niet aan zee! Zoutwater zwembaden en ook de douches die bij het zwembad staan komt zout water uit. Ook komt er elke keer een riool lucht langs bij de zwembad bedjes. 3 x per week maar badlaken wissel. (Niet iedere dag) uit de watersprinklers komt poep water uit. Er waren kakkerlakken. Kluisje moet je betalen. En overal betaal je borg voor. Hotel ligt in het centrum en is kleinschalig wat wij prettig vonden. Levendig gezellig plaatsje. Eten was goed. Maar niet heel veel keuze. Personeel super vriendelijk. Zal er niet zo snel naar terug gaan. Prijs/kwaliteit verhouding viel tegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Esther04-10-2019

Geweldig fijn hotel!

Wat een heerlijk hotel. Wij kregen een upgrade bij aankomst. Prachtige suite gelegen aan het rustige zwembad. Mooie kamers voorzien van alle gemakken. Het personeel in het gehele complex is erg aardig. Vooral de dames aan de receptie zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Een extra pluim voor hen! Het eten en de drankjes zijn uitstekend ( wij zaten all inclusive). Eigenlijk maar 1 min punt en dat is het handdoekje leggen bij de zwembaden. ‘S ochtends tussen 7 en half 8 leggen de mensen de handdoeken al neer om vervolgens uren later pas gebruik te maken van de stoelen. Ondanks dat ik lees dat het personeel hier alles aan doet, hebben wij dit vooral niet gezien. Heel erg jammer en zeker een punt van aandacht. Verder een heerlijke vakantie gehad in een geweldig hotel!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ineke Rendering07-09-2019

Geweldig

Een fantastisch h10 hotel, ligging perfect, schoon, mooie ruime kamers, goed van eten en drinken. Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie bar en restaurant. Klein minpuntje, te weinig parasols bij het zwembad en 1 barman in de avond bij de lobby bar is weinig. Huur een auto en ga Fuerteventura ontdekken. Wij hebben genoten

Elianne van Lohuizen, RRPP, 10-09-2019

Beste Ineke Rendering,

Bedankt voor het delen van uw review, dit waarderen wij enorm!

Wat goed om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft gehad en dat u genoten heeft van onze locatie. Fijn dat het eten en onze ruime kamers u bevallen zijn. Wij zijn blij te lezen dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag voor de beste service voor onze gasten.

Wij zijn bewust van het personeel bij de lobbybar en van het aantal parasols bij het zwembad. Wij zijn bezig met het vinden van een gepaste oplossing.

Wij het het geweldige dat u genoten heeft van uw vakantie hier in H10 Ocean Suites! Wij hopen u graag ook nog eens terug te zien.

Elianne van Lohuizen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8suzanne boertien26-08-2019

Fantastische vakantie in klantvriendelijk hotel!

Wij verblijven momenteel nog in dit prachtige hotel die wij voor de eerste keer hebben beZocht. Het hotel, eten en het personeel is fantastisch! Eten is erg gevarieerd en voor ieder wat wils en erg uitgebreid; zowel het ontbijt als diner. Personeel (de bediening, schoonmaak, receptie, enz) is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, als je een vraag of mededeling hebt wordt het meteen opgelost. Wij hadden twee kakkerlakken en bij navraag meteen gif gespoten en geen last meer van gehad. Extra complimenten voor de enthousiaste animatie, vooral de meid die de aqua sporten en kinderdisco verzorgt, wat een energie en enthousiasme, top! Enig minpunt; de kamer voor een gezin/ vier personen is niet erg groot en een zitje of stoel in de kamer wordt gemist, ook de spullen opruimen is een uitdaging. Houd er ook rekening mee dat het zwembad zout water is; toch even wennen en voelt minder “fris” aan dan chloor. Het hotel is verder centraal gelegen.

Elianne, RRPP, 31-08-2019

Beste Suzanne Boertien,

Wij willen u heel erg bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, wij zijn dan ook erg blij dat u ons deze geweldige score hebt gegeven, dit doet ons erg goed!

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat u geniet van uw vakantie. Wij waarderen het enorm dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag heel hard voor de beste service voor onze gasten. Ons personeel staat altijd klaar voor eventuele vragen of opmerkingen. Ons hotel is centraal gelokaliseerd, u bent binnen een paar minuten op de hoofdstraat maar ook op het strand.

Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van de animatie die ons hotel aanbiedt. Onze collega´s van de animatie zijn altijd heel erg enthousiast, en doen hun best voor alle gasten, jong en oud. Goed om te lezen dat u en uw gezin genoten hebben van het eten dat wij aanbieden. Voor het eten maken wij gebruik van lokale en verse producten. Hierbij proberen wij variatie aan te bieden voor iedereen, fijn dat dit gelukt is.

Helaas komen er op de Canarische eilanden veel verschillende insecten voor, zo ook kakkerlakken. Wij doen ons uiterste best om dit te voorkomen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. Echter danken wij u voor uw begrip!

Wij vinden het jammer dat de afmetingen van de kamer niet aan uw verwachting heeft voldaan, echter kunt u deze afmetingen op onze website lezen. Voor eventuele extra´s op de kamer kunt u naar de receptie gaan om deze aan te vragen, de receptie zorgt er dan voor dat dit op de kamer terecht komt.

Wat betreft ons zwembad. Wij gebruiken zout water omdat dit beter is voor de omgeving, wij willen zo min mogelijk chemicaliën gebruiken.

Nogmaals, bedankt voor uw geweldige review. Wij hopen u graag nog eens te zien in H10 Ocean Suites!

Met vriendelijke groet, Elianne van Lohuizen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10van der snick Guy & Anja27-07-2019

Wij gaan terug voor de 3e keer !!!

H10 Ocean Suites, is een fantastische vakantieplek. Goed gelegen dicht tegen winkelstraat en toch rustig binnen het complex. Strand in de nabijheid. Ontzettend vriendelijk personeel. Restaurant is ook zéér goed, veel variatie voor elk wat wils. Ook pizza restaurant. Zwembad met zout water. Zowel in 2017 als 2018 verbleven. We kijken er naar uit om terug te zijn.

Beste van der snick Guy & Anja,

Enorm bedankt voor het delen van uw review!

Wat fantastisch om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie. Ons hotel is gelokaliseerd op rustige locatie, maar toch is het winkelcentrum en het strand enkele meters bij het hotel vandaan.

Ons personeel werkt elke dag ontzettend hard om alle wensen van de gast te kunnen voldoen.

Fijn dat u elke dag weer genoten heeft van ons diner, en dat u dit heeft kunnen afwisselen met ons Itiliaanse restaurant Mamma Mia.

Wij zien er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Robin & Melinda20-07-2019

Helemaal top

Goed hotel . Eten ook top. Tip huur ook een auto voor wat anders te zien!

Beste Robin & Melinda,

Bedankt voor het achterlaten van uw review, dit waarderen wij enorm!

Wat fijn dat u heeft genoten van uw vakantie en dat alles helemaal is bevallen zoals u gehoopt had! Ons personeel werkt elke dag heel hard om dit te kunnen bereiken.

Wij zien u graag nog eens terug in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Mevr. Jansen05-07-2019

Fantastische ligging in leuk stadje

Een onzettend mooi en centraal gelegen hotel. Het hotel beschikt over al gemakken van dien. Er waren voldoende bedjes bij het zwembad en het strand was op loopafstand. Daarnaast was de minibar in de kamer helemaal gevuld wat erg fijn was. Alle medewerkers waren allemaal super vriendelijk! Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is dat het diner erg gericht is op visgerechten. Wij zijn daarom ondanks all-in twee keer in het leuke stadje wezen eten.

Beste Mevrouw Jansen,

Bedankt voor het achterlaten voor uw review!

Wij zijn blij om te lezen dat het hotel u goed bevallen is en dat u genoten heeft van de locatie. Ons hotel is gelokaliseerd op rustige locatie, maar toch is het winkelcentrum en het strand enkele meters bij het hotel vandaan. Fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van de faciliteiten die onze hotelkamers bieden. Goed om te lezen dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag heel hard om de gasten van dienst te zijn.

Echter vinden wij het jammer om te lezen dat het diner niet aan uw verwachting heeft kunnen voldoen. Wij proberen onze gasten verschillende gerechten aan te bieden, zo hebben wij ook vlees en vegetarische gerechten. Echter is het niet eenvoudig om aan alle wensen van elke gast te voldoen. Wij nemen u mening mee, zo kunnen wij onszelf elke dag verbeteren.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel H10 Ocean Suites info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Nederlands, Nouvelle Cuisine, Oosters, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen