Hotel H10 Ocean Suites

64 reviews over Hotel H10 Ocean Suites in het Nederlands

Top vakantie

Peter
25-9-2018

Erg genoten, kamers top, mooie badkamer. Service/vriendelijkheid van alle medewerkers super, eten gevarieerd en goed. Mooie locatie, dicht bij het centrum maar geen last van de drukte doordat het net in een zijstraat zit. Voor kinderen misschien iets minder maar daar is dit hotel ook niet op gericht en vinden wij juist prettig (niet teveel kinderen). Zwembaden fijn dat er 2 zijn, 1 iets rustigere en 1 met een aantal activiteiten (daar heb je overigens geen last van). Enig minpuntje is het zoute water. Tip is om bus te pakken naar Parque national voor mooi strand, hier kan receptie bij helpen.

Geweldig

Roelien
21-9-2018

Helemaal geweldig. Wij zaten op de begane grond vlakbij het zwembad. Prachtige ruime kamers en badkamer. Heel schoon. Eten all in geweldig goed. Vriendelijk personeel. Dichtbij het stadje en winkels om de hoek . Strand vlakbij.

Fantastisch hotel!

Marcel van Loon
19-9-2018

Fantastisch hotel.Schoon,mooie grote kamer,het eten is vers en uitgebreid,goede service,vriendelijk personeel.Autoverhuur vanuit het hotel is prima geregeld,net buiten het centrum dus lekker rustige omgeving.Dicht bij verschillende stranden,het oude centrum van Corralejo is geweldig met zijn terrasjes .

Als ik een minpuntje mag geven zijn het de enorm harde bedden,maar dit is echt persoonlijk .

Genieten!

Marije
6-9-2018

Wij verbleven vorig jaar september op basis van halfpension in dit hotel. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Mooie moderne uitstraling, heerlijke geur als je binnenkomt in de lobby. Vriendelijk personeel en heerlijke sangria! Zowel ontbijt als diner goed te doen (ook in het zwembadrestaurant). Auto gehuurd in de lobby, hele goede service. Mooie ruime kamer, groot balkon echter stond er teveel wind om hier van te kunnen genieten. Corralejo is echt een leuk stadje! Aanrader!

Supervakantie in Corralejo !

H. Lambrechts
1-9-2018

Prachtig hotel ! Erg goed gelegen, vlakbij winkeltjes en restaurantjes.

De kamers zijn schoon, ruim en erg goed ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en kent je al na een paar dagen. Dan staat je bestelling al klaar voor je !

Twee mooie zwembaden, met zout water, maar daar heb je weinig last van. Er zijn genoeg ligbedjes en reserveren is verboden. Daar hebben sommige hotelgasten wat op gevonden door apart naar het ontbijt te gaan. Erg triest vind ik dat, ze ontbijten liever apart om toch maar die specifieke plaats aan het zwembad te behouden. bovendien is het nergens voor nodig, want op elk uur van de dag vind je nog een plekje. De all inclusive is geweldig. Het eten is lekker en zeer gevarieerd, vis, vlees en vegetarische gerechten. Ook veel dieetproducten zijn aanwezig. De drankjes zijn ook internationaal. De wifi werkt erg goed, overal in het hotel en is gratis.

Fijne vakantie gehad

Emile
5-8-2018

Mooi hotel met goede service.

Ook had het hotel duidelijke huisregels opgesteld maar er werd niet of nauwelijks op gecontroleerd. Bijvoorbeeld bij het diner konden de heren gewoon in korte broek en slippers aan tafel. Terwijl een lange broek gevraagd wordt. En bij de zwembaden werden er al vroeg ligbedden gereserveerd wat ook verboden was. Ook dit werd geaccepteerd. Wat af en toe jammer was omdat er te weinig ligbedden en parasols zijn voor de grote van het hotel.

De kamers zijn ruim maar wel gehorig. Zo kregen wij eerst een kamer pal boven het restaurant en entertainmentgedeelte. Maar we kregen na het melden de volgende dag een mooiere kamer die rustiger gelegen was aan de tuin. Verder de hoofdstraat met winkels en een strandje zijn op loopafstand.

We loved it

Mitzy Fontijn
28-7-2018

Super eten. Wordt wel handdoekje gelegd wat ik persoonlijk jammer vind. Kamer netjes en alles op loopafstand. Taxi naar de grandes playas 7 euro en super mooi. Aquapark vrij prijzig en niets speciaals wel school. Hotel was fijn zou er zo naar terug gaan. Kluisje 16 euro plus 10 euro borg. Handdoeken 15 euro borg per handdoek 2x per week wisselen.

Top vakantie.

Amber
28-7-2018

Heel goed hotel! Er is nu ook een a la carte restaurant geopend, zeker de moeite om hier te gaan eten. Vriendelijk personeel, goed eten en dichtbij alle winkels en het strand is maar 5 a 10 minuten lopen. Het zwembad is wel zout water, dat was voor ons een nadeel.

Super hotel!

Monique
13-7-2018

Het is een geweldig hotel met een super ligging. Aan de zijstraat van de hoofdstraat, dus rustig en toch centraal. Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel.

Het is fijn dat je - als je halfpension boekt - eventueel kan kiezen om het diner om te zetten in de lunch. Dit kan per dag worden aangepast.

Hier willen we elk jaar wel heen

ennemel
5-7-2018

Prima hotel,goed eten,aardig personeel. De kamers worden goed schoongemaakt. Het hotel ligt in een zijstraat van het centrum;dus rustig en toch heel centraal. Voor ons ideaal. Het hotel heeft twee zwembaden.

We waren hier voor de 2-de keer en willen zeker nog terug.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Suites in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.