Hotel H10 Ocean Suites

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel H10 Ocean Suites
8,5

48 reviews over Hotel H10 Ocean Suites in het Nederlands

Weinig op aan te merken. Alles in orde

BOSSAERT-VAN CAMP, 2-4-2018

Er kan weinig mislopen. zeer ruime en mooie kamers. Hadden wel liever een bad gehad. Eten is O.K. Voor de dessertfanaten is de keuze lekker en zeer groot!

Niks meer aan doen!

Stefanie, 6-3-2018

H10 Ocean Suites is een prachtig hotel! Ik ben samen met mijn vriend op dit hotel uitgekomen, omdat wij beiden graag in moderne hotels slapen. De normale suites waren groot en de badkamer was netjes. Elke dag kon je kiezen om je handdoeken en beddengoed te laten verschonen, maar wij gebruikte onze handdoeken daarom gewoon een dagje langer (i.v.m. waterverspilling op het eiland) De keuze is reuze wat betreft het eten en mocht je soms uit willen slapen kun in je na het sluiten van het ochtend buffet gewoon aanschuiven in de lunchbar. Het eten was van goede kwaliteit en er was enorm veel keuze. Via de touroperator reisleiding hebben wij ook een aantal uitjes kunnen boeken waaronder windsurfen en een eiland tour. Beide kan ik aanraden, de prijs kwaliteit was goed! De ligging is prima, we konden lopend naar een strandje in de buurt en we vonden er ook winkels als Zara en H&M en we bezochten ook nog een lokale markt.

Al met al een geweldige vakantie!

Geweldig hotel nabij het centrum en strand

Daniel, 8-2-2018

Goed: kamers zijn erg mooi, uitzicht op zwembad, aardig personeel, heerlijk eten, rustig gelegen, prijs-kwaliteit prima, rolstoelvriendelijk complex

Minder goed: soms wachtrijen voor het restaurant, te klein restaurant denk ik voor de grootte van het complex, sauna apart gelegen en helaas tegen extra kosten, cash betalen voor badhanddoeken (kon niet op de kamer geboekt worden of op onze creditcard), weinig waterdruk tijdens het douchen helaas

Super hotel!

Annet, 3-2-2018

Vorig jaar waren we hier dezelfde week.

Fijn hotel. Ruime kamers met gescheiden zit slaapgedeelte door een tv kast en opstapje.

De tv kan je draaien dus vanuit de bank of bed kijken. Elke dag een schone kamer en handdoeken wissel op jouw tijd. Eten gevarieerd, veel keuze uit vlees, vegetarisch en vis.Elke dag andere extra's. In de ochtend genoeg keuze, je kunt het zo goed nieuws bedenken of het is er.

Met een verjaardag gratis een fles champagne op de kamer. Iedereen doet zijn best om jouw vakantie geweldig te maken.

Het weer was dit jaar wat kouder en wisselvalliger dan vorig jaar, maar niks aan te doen. Ga lekker wandelen of huur een auto. Ook leen je badlakens tegen borg. Of ga tennissen, tegen borg. Je kunt mooie wandelingen maken in de natuur.

boven verwachting.

p.klaasse, 21-12-2017

zeer goed hotel, zeer vriendelijk personeel, eten zeer gevarieerd, kortom probleemloos verblijf. raad zeker aan lid te wworden van H10 club.

Een geweldige hotel op een prachtige lokatie.

Jolanda, 12-12-2017

Wat een heerlijk hotel! Een zeer gastvrij ontvangst met een drankje, een gerenoveerde kamer, schoon en netjes. Het all inclusive is echt een aanrader. Elke buffet is anders. Het personeel staat altijd vriendelijk klaar. Kortom een echte aanrader voor een onvergetelijke vakantie. All inclusive is ook van toepassing op alle cocktails, mixen en drankjes.

Het hotel is recentelijk gerenoveerd en smaakvol en industrieel ingericht.

Super fijn hotel

Gea Stoel de Vries, 23-11-2017

Heerlijk eten, mooie kamer . Alles prima verzorgd

Ik vond het fijn dat er twee zwembaden waren , zodat je kon kiezen of je animatie wilde of rust.

Medewerkers zijn erg vriendelijk !

Ik ben fanvan de H10 hotels!

Heb er nu verschillende bezocht en vind ze top!

Als ik toch puntje van kritiek mag hebben dan zou het fijn zijn als er scherpere messen waren , of een steakmes beschikbaar was voor de soorten vlees die hierom vragen.

comfortabele juniorsuites

cat, 9-10-2017

uitstekende ligging, in het centrum, buffetten zijn overzichtelijk. minder is de koffie.

Super hotel!

Familie Burgers, 18-9-2017

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De service en het eten was iedere dag weer uitstekend! Bij de receptie zijn wij heel vriendelijk ontvangen problemen werden direct voor je opgelost.

Wat wij ook leuk vonden is dat er iedere avond weer iets leuks werd georganiseerd voor jong en oud.

Wij zullen hier zeker nog eens terug komen!

Sabine L., RRPP, 19-9-2017

Beste Familie Burgers,

Als eerste wil ik u graag heel hartelijk bedanken voor het delen van uw mening op Zoover!

Wij zijn heel tevreden om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. Onze koks werken elke dag hard om al onze gasten een goede, variabele maaltijd te bieden op elk moment van de dag.

Wat fijn dat u heeft genoten van de animatie in ons hotel. Het animatieteam biedt een weids en gevarieerd programma voor alle leeftijden, er is altijd iets te doen voor jong en oud.

Wij zijn blij om te horen dat u de service van ons hotel als uitstekend heeft ervaren. Wij staan altijd voor u klaar en werken hard om het u tijdens uw vakantie zo goed mogelijk naar uw zin te maken.

Als u van plan bent zeker nog eens terug te keren in H10 Ocean Suites ****, raad ik het u aan om lid te worden van onze H10 Club. Als een club lid ontvangt u vele voordelen wanneer u verblijft in een hotel van H10, zoals bijvoorbeeld een 5% korting als u via onze website boekt. U kunt u aanmelden voor onze H10 club via onze website.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,

Sabine L.

Heerlijk!

Linda, 14-9-2017

Zeer schoon appartementencomplex, er loopt altijd een schoonmaakteam rond.

2 flinke zwembaden, waarvan er 1 drukke met een deel van de dag animatie en 1 rustige.

Het ontvangst was zeer hartelijk en uitgebreid. Sowieso is het personeel ontzettend vriendelijk, van receptie tot schoonmakers, van animatie tot restaurant personeel.

Het water in de zwembaden is zout (geen chloor), vonden wij heel fijn. Het is niet zo zout als de zee, maar je proeft het wel een beetje.

Het hotel ligt op loopafstand van het strand, winkelstraat, uitgaansgebied (haventje) en van een groot waterpretpark.

Het eten was erg goed, beste wat ik ooit als buffet in een hotel aangeboden heb gekregen. Als er een lange wachtrij is voor het diner 's avonds krijg je een gratis glaasje cava. Wij hebben echter nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten.

De kamers zijn echte suites, dat wil zeggen dat er 1 kamer is waar je als gezin slaapt, halverwege gescheiden door een kastje met een grote TV erop. Het hele hotel heeft alleen dit soort 1 kamerappartementen. Moesten wij even aan wennen.

Sabine L., RRPP, 15-9-2017

Beste Linda,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening op Zoover!

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze zwembaden. Wij beschikken inderdaad over 2 zout water zwembaden, 1 voor de animatie en een rustigere variant. Fijn dat u hiervan heeft genoten.

Het doet ons goed om te horen dat u ons hotel zeer schoon vond. Ons schoonmaakteam werkt hard om deze hoge standaard elke dag weer mogelijk te maken.

Bedankt voor uw compliment over ons personeel. Wij doen ons best om het onze gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken, van aankomst tot vertrek.

Het doet ons goed om te horen dat u heeft genoten van het eten in ons restaurant. Onze koks werken hard om onze gasten een goede en variabele maaltijd aan te bieden op elk moment van de dag.

Wat fijn dat u heeft genoten van de 35m2 ruime Junior suites in ons hotel. Wij bieden veel comfort en opslagruimte, zodat u helemaal tot rust kan komen tijdens uw vakantie.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,

Sabine L.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Ocean Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Suites in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Ocean Suites scoort een 8.54 uit 10 op basis van 48 reviews.