Géén boekingskosten

SpanjeFuerteventuraCorralejo

9FenomenaalScore uit 106 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 106 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

H10 Ocean Suites is een viersterrenhotel in de gezellige badplaats Corralejo op het Canarische eiland Fuerteventura. Een vakantie naar H10 Ocean Suites is ideaal voor wie op zoek is naar mooie, moderne kamers, lekker eten en prachtige zwembaden! Daarnaast zijn het strand en het centrum van Corralejo op loopafstand en hangt er een ontspannen vakantiesfeer. Wat wil je nog meer?

Andere vakantiegangers zijn over het algemeen tevreden over hun vakantie bij H10 Ocean Suites. Het hotel wordt omschreven als een heerlijke plek om tot rust te komen op Fuerteventura met vriendelijk personeel. Vooral de zwembaden. de ligging, hygiëne en service ontvangen hoge beoordelingen. Esther is in januari op vakantie geweest bij dit hotel met vrienden en heeft een fantastische vakantie achter de rug. Ze zegt: “We zijn eind januari 8 dagen naar H10 Ocean Suites geweest. Geweldig hotel, erg vriendelijk personeel en top locatie… Mooie ruime kamers, groot balkon... Eten was ook goed, erg ruime keuze, voor ieder wat wils. Zelfs het zwembad was heerlijk verwarmd. Ook een geweldig gezellige winkelstraat met voldoende terrassen. Wij komen zeker nog een keer terug, liefst vandaag nog haha!!!” H10 Ocean Suites is een populaire keuze onder allerlei soorten vakantiegangers, van stellen tot gezinnen. Zo is een anoniem gezin hier op vakantie geweest met zijn vieren. Ze zijn tevreden, maar vonden de standaard kamer wat krap voor vier personen. Ze zeggen: “Fijn weekje gehad op Fuerteventura. Mooi hotel, prima kamers en vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak en handdoekenwissel. Kamer is voor 2 personen prima, voor 4 wordt het wel krap. Centrum om de hoek van de straat, daar bevinden zich de winkels en restaurants. Strand op 10 minuten lopen, Muziekplein op 15 minuten. Eten is prima! Zelfs champagne bij het ontbijt!”

De ligging

H10 Ocean Suites ligt in het mooie Corralejo op het eiland Fuerteventura in Spanje. Het hotel heeft een ideale ligging. Het is namelijk maar 100 meter lopen naar het centrum van Corralejo. Hierdoor zijn er in de directe omgeving allerlei winkels, restaurants en bars. Daarnaast loop je vanaf het hotel zó naar het strand, wat op 300 meter afstand ligt. Kortom, alles wat je zoekt is binnen handbereik! Het vliegveld van Fuerteventura ligt op ongeveer 40 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

H10 Ocean Suites is een viersterrenhotel. Na aankomst heet het personeel je welkom bij de receptie in de lobby. In het hele hotel is gratis WiFi beschikbaar, zowel in de openbare ruimtes als op de kamers. Tijdens je vakantie bij H10 Ocean Suites geniet je van de twee zoutwater zwembaden, die verwarmd worden tijdens de winter. Neem een verfrissende duik of kom lekker tot rust op een ligbed. Rondom de zwembaden is namelijk een zonneterras, waar je gratis gebruik maakt van de ligbedden en parasols. Tegen borg is er een badhanddoekenservice beschikbaar. Naast de mooie zwembaden heeft H10 Ocean Suites veel andere sportfaciliteiten! Tennisfans leven zich uit op de tennisbaan, maar je kunt ook aerobics, aquarobics, jeu de boules en yoga beoefenen. Ook is er een multisportterrein en kan je tegen betaling biljarten. Overdag en in de avond is er een entertainmentprogramma. Dit betekent dat er soms live entertainment en shows zijn. Ook aan de kleine hotelgasten is gedacht. Er zijn twee zoutwater kinderzwembaden die verwarmd worden in de winter, een speeltuin, minidisco en miniclub. Tot slot heeft het hotel een lift en een wasruimte (tegen betaling).

De kamers

H10 Ocean Suites heeft verschillende soorten kamers. Voor ieder reisgezelschap wat wils! Alle kamers beschikken over airconditioning, gratis WiFi een telefoon en televisie. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar en een kluisje. Alle kamers hebben een privébadkamer met daarin een bad of douche, toilet en haardroger. Daarnaast hebben alle kamers een balkon of terras met zitje. Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar. Geef je interesse tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid.Het verschil in kamersDe standaard junior suites van H10 Ocean Suites zijn geschikt voor 2 tot 4 gasten. Deze kamers hebben een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Er kunnen extra bedden worden bijgeplaatst. De junior suites beschikken over alle bovenstaande faciliteiten en kunnen in sommige gevallen ook geboekt worden voor alleengebruik. Tegen een meerprijs is het mogelijk om een junior suite met zwembadzicht te boeken.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Ocean Suites op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijtbuffet inbegrepen, maar bij halfpension daarnaast ook het dinerbuffet. Bij all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. Het hotel heeft een buffetrestaurant genaamd Parrots, waar internationale gerechten geserveerd worden. Het ontbijtbuffet staat klaar van 7.30 tot 10.30 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk van 10.30 tot 12.00 uur. Het lunchbuffet is van 13.00 tot 15.00 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 22.00 uur, maar in de winter van 18.30 tot 21.30 uur. Bij een verblijf van minimaal 7 nachten op basis van all inclusive verzorging is één diner per kamer in het Italiaanse à la carte restaurant Mamma Mia inbegrepen op basis van reservering.Verder heeft H10 Ocean Suites in totaal drie bars, waar je terecht kan voor hapjes en drankjes. Koffie, thee, water, frisdrank en een selectie aan alcoholische drankjes is bij de all inclusive verzorging inbegrepen van 9.00 tot 0.00 uur, maar niet bij de andere verzorgingstypes. Verder zijn er tussen 11.00 en 18.30 uur verschillende snacks beschikbaar, die onderdeel uitmaken van de all inclusive verzorging.

All inclusive vakantie

H10 Ocean Suites is een heerlijke keuze voor een all inclusive samen, met vrienden of met het hele gezin. De ruime zwembaden, moderne kamers en centrale ligging maken het een populair hotel voor een vakantie naar Fuerteventura.

Goed om te weten

Bij inchecken moet je een borg van €100 per kamer betalen, contant of met creditcard. Bij het uitchecken krijg je dit bedrag terug, indien er niks kapot is en je volledige rekening is voldaan.Je maakt gratis gebruik van de tennisbaan, maar hou rekening met de borg van €20. Gasten worden gevraagd om nette kleding te dragen bij het diner, mannen graag in een shirt met mouwen.Honden zijn niet toegestaan bij H10 Ocean Suites.Roken is niet toegestaan in het hele hotel, zowel binnen als buiten.

Bekijk de beschikbaarheid

106 Reviews over H10 Ocean Suites

• 10Monique27-08-2022

Fantastisch hotel !

Aangenaam verrast bij aankomst van dit prachtige hotel. We kregen een upgrade van de kamer en zaten daardoor begane grond aan het zwembad. Echt superfijn ! Het hotel ligt heel centraal, om de hoek is het centrum met een leuke winkelstraat. In de avond is er niet veel te doen en het entertainment is meer voor ouderen. Mijn 19 jarige dochter werd er niet blij van :) Eten is heerlijk en gevarieerd. Mensen die hier over klagen.. sorry.. dan heb je iets teveel azijn gedronken. Wij hebben genoten van dit hotel en alles er omheen en komen zeker terug

• 8Joyce Cools23-08-2022

Top vakantie en een top locatie

Het verblijf was top geregeld , de locatie was adembenemend met een mooi uitzicht op het zwembad dus de ligging was perfect . ook niks aan te merken op het eten, was lekker gevarrieerd !,dacht nog eventjes dat Gordon Ramzey aan het koken voor ons was 😃. En bij terugkomst thuis, in Nederland een leuke kaartje van jullie 😃

• 8Iris14-08-2022

Prima

Goede ligging vlakbij de winkelstraat. Eten en drinken prima. Drankjes werden bij lunch en diner aan tafel geserveerd (merk frisdrank, geen automaat mix!). Kamers en schoonmaak ook niks over te klagen. Klein minpuntje: weinig te doen savonds en veel te weinig zitplaatsen op het terras/in de lobby. Hierdoor helaas meerdere avonden op ons balkon doorgebracht.

• 8Fam. Dallinga12-08-2022

Leuke vakantie gehad!

Net & school hotel met een ideale ligging. Het hotel ligt in een zijstraatje van het bruisende centrum, waar genoeg winkeltjes en restaurantjes zijn. Het hotel zelf was mooi, rustig en schoon met vriendelijk personeel. Kamers waren misschien wat verouderd maar goed schoongemaakt. Het eten was prima, maar niet geweldig. De snacks bij 'de snackbar' waren wel erg goed. Zwembaden waren heerlijk, 1 redelijk rustig zwembad en 1 drukker zwembad met ook een glijbaan voor de kinderen. De animatie vonden wij erg tegenvallen. Met name de shows 's avonds stelden niks voor. Meestal een ingehuurde muzikant die 1.5 uur wat muziek speelde, geen entourage. Maar in de omgeving genoeg leuke barretjes.

Wij vonden het wel enorm tegenvallen dat op de dag van vertrek om 12:00 je bandje wordt doorgeknipt. Je mag dan geen gebruik meer maken van de all inclusive formule (waar je wel voor hebt betaald). Dus als je een late vlucht hebt is dit erg zonde.

• 9Ellen07-08-2022

Heerlijk hotel maar niet veel te doen.

Heerlijk hotel, mooie kamers maar er is weinig te beleven. Weinig sfeer maar als je van rust houdt is het prima. Vlakbij gezellige winkelstraat.

Sophie, Eigenaar, 14-08-2022

Beste Ellen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de beoordeling van uw recente verblijf bij ons hier op Zoover! We zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u vooral genoten heeft van onze comfortabele kamers. Wij zijn gelegen op een zeer centrale locatie van de stad, en proberen daarom een zo ontspannen mogelijke sfeer te creëren in onze installaties. Een van onze zwembaden is volledig rustig zonder entertainment en zonder muziek, de andere biedt deze diensten echter de hele dag door. Wij zouden u graag weer verwelkomen voor een ontspannen verblijf in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Sophie Grobe Manager Public Relations

• 10Rachida Behre19-07-2022

Het hotel is prachtig , mooie zwembaden de kamers zijn perfect( wel een iets hard bed maar je kunt een topper vragen geen probleem!) Het personeel is met een woord top altijd vriendelijk, behulpzaam niks is teveel! het eten is super goed voor ieder wat wils en het is niet zo op is op ze vullen alles altijd aan. Er zijn wat kleine aandachtspuntjes: misschien een waterkokertje zodat je zelf een kopje thee kan maken en voor tieners is er weinig te doen in het hotel zelf wat geweldig zou zijn als ze een pooltafel of een ruimte creëren waar tieners samen komen zodat het makkelijker is om contact te maken. We willen iedereen hartelijk bedanken voor een geweldige tijd in dit prachtige hotel!!!!

• 9vis18-05-2022

heerlijke vakantie

heerlijke vakantie gehad! super vriendelijk personeel. onze kamer bleek achteraf toch niet zo heel goed schoon te zijn, meteen een andere kamer gekregen, perfect geregeld! kinderanimatie van Giulia, Salma en Andy in de vorm van kinderdisco was erg leuk geregeld, zelfs voor 1 of 2 kinderen ging dit gewoon door! wij zijn 4 jaar geleden ook in dit hotel geweest, echter vonden wij het ontbijtbuffet en diner in vergelijking met 4 jr geleden wel wat achteruit gegaan.

• 10Monique09-05-2022

Fantastisch hotel

H10 ocean suites is het meest fantastische hotel wat je kan treffen! Alles klopt, suites zijn supermooi, personeel heel vriendelijk en behulpzaam en het is overal brandschoon. Wij hadden half pension en hebben genoten van zoveel keuze en het lekkere eten. Nog nooit eerder een hotel getroffen die van ons op alle vlakken een 10 krijgt. Daarnaast ligt het ook op een toplocatie. Twee minuten lopen en je staat in het leuke centrum van Corralejo.

• 10Esther14-02-2022

Fantastische vakantie

We zijn eind januari 8 dgn naar H10 ocean suites geweest. Geweldig hotel erg vriendelijk personeel en Top locatie.. Mooie ruime kamers groot balkon ... Eten was ook goed erg ruime keus voor elk wat wils.. zelfs het zwembad was heerlijk verwarmd.. ook een geweldig gezellige winkelstraat met voldoende terassen. Wij komen zeker nog een keer terug, liefst vandaag nog haha!!!

• 9Fam bitter20-01-2022

Prima

Fijn weekje gehad op Fuerteventura. Mooi hotel, prima kamers en vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak, en handdoeken wissel. Kamer is voor 2 personen prima voor 4 wordt het wel krap. Centrum om de hoek van de straat, daar bevinden zich de winkels en restaurants. Strand op 10 minuten lopen, Muziekplein op 15 minuten. Eten is prima! Zelfs champagne bij het ontbijt !

Hotel H10 Ocean Suites info

Soort hotel