Hotel H10 Ocean Suites

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
Hotel H10 Ocean Suites
8,4

Omschrijving
Als je op zoek bent naar een kleinschalig rustig hotel om in te ontspannen, dan is Hotel H10 Ocean Suites in Fuerteventura een goede keus. De twee zwembaden, waarvan er één een aantal activiteiten heeft, de twee restaurants en de bar zorgen voor vakantie waar je lekker niks hoeft. Het oude centrum van Corralejo is een aanrader met leuke terrassen.

Laatste review

Was erg goed hotel met prima verzorging.

luc van gils,

Animatie programma
Airco
Restaurant

70 reviews over Hotel H10 Ocean Suites in het Nederlands

Was erg goed hotel met prima verzorging.

luc van gils,
4-12-2018

Grootste plaats op Fuerteventura dus altijd iets te doen

Mooie vakantie voor in het naseizoen

Twan smets,
1-12-2018

Het is vrij winderig. Daardoor is het weer heel wisselvallig. Leuk stadje en verrassend mooie plekken op het eiland.

Topvakantie

Maayke de Jong,
19-11-2018

We waren hier in augustus voor de 2e keer. De 2e keer is ons nog beter bevallen zelfs. We hadden een betere kamer als de vorige keer. We genoten nog meer van het All Inclusive concept.

Het is gewoon een heerlijk gezellig, vriendelijk, schoon tophotel!

Fijn hotel...zeker een aanrader

San,
23-10-2018

Fijn hotel

Alles was goed

Mooie ligging, nabij de winkelstraat

geweldig! Zou zo terug gaan.

M.J. Vendelbosch,
22-10-2018

Prachtig hotel, kamers liggen om de 2 zwembaden en om een mooie tuin, veel groen doet aan als knus en vriendelijk. De kamer is netjes, ruim en schoon en modern. Hebben prima airco. Bijna alle kamers uitzicht op 1 van de 2 zwembaden of op de mooie tuin, de beneden kamers hebben wat schaduw op het terras door het balkon erboven, op de balkons dus geen schaduw, denk ik erg warm. Het buffet is gevarieerd, er is veel keus en elke dag ander thema. Vriendelijk personeel. De beide zwembaden zijn verwarmd en hebben zout water, bij het ene bad is dpaar x per dag animatie, deze was tijdens ons verblijf niet storend.

Heerlijke vakantie in super resort

Monique Boogaard,
5-10-2018

PLUS:Erg mooi en kleinschalig hotel . Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamer netjes en ruim en met uitzicht op het zwembad. Zodra er iets ontbrak en je gaf dit aan werd het meteen opgelost. Buffet goed . Eten zou warmer kunnen. Ligt in een zijstraat bij een winkelstraat waar je totaal geen last van had.

MIN: ondanks het feit dat er op de bedjes bij het zwembad stond dat je geen bedjes mocht reserveren met handdoeken, werd er niets tegen gedaan. Ook zouden er meer parasols moeten staan bij het zwembad( bv 1 parasol per 2 bedjes)

Dat je voor waterkoker moet betalen , zou standaard op kamer moeten staan.

Roken buiten op het buitenterras bij de lobby. Dat zou niet mogen.

Het afstapje in de kamer zou gemarkeerd moeten worden, nu kun je een misstap maken omdat het dezelfde kleur heeft.

Maar al met al wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker hier terug!

Top vakantie

Peter,
25-9-2018

Erg genoten, kamers top, mooie badkamer. Service/vriendelijkheid van alle medewerkers super, eten gevarieerd en goed. Mooie locatie, dicht bij het centrum maar geen last van de drukte doordat het net in een zijstraat zit. Voor kinderen misschien iets minder maar daar is dit hotel ook niet op gericht en vinden wij juist prettig (niet teveel kinderen). Zwembaden fijn dat er 2 zijn, 1 iets rustigere en 1 met een aantal activiteiten (daar heb je overigens geen last van). Enig minpuntje is het zoute water. Tip is om bus te pakken naar Parque national voor mooi strand, hier kan receptie bij helpen.

Geweldig

Roelien,
21-9-2018

Helemaal geweldig. Wij zaten op de begane grond vlakbij het zwembad. Prachtige ruime kamers en badkamer. Heel schoon. Eten all in geweldig goed. Vriendelijk personeel. Dichtbij het stadje en winkels om de hoek . Strand vlakbij.

Fantastisch hotel!

Marcel van Loon,
19-9-2018

Fantastisch hotel.Schoon,mooie grote kamer,het eten is vers en uitgebreid,goede service,vriendelijk personeel.Autoverhuur vanuit het hotel is prima geregeld,net buiten het centrum dus lekker rustige omgeving.Dicht bij verschillende stranden,het oude centrum van Corralejo is geweldig met zijn terrasjes .

Als ik een minpuntje mag geven zijn het de enorm harde bedden,maar dit is echt persoonlijk .

Genieten!

Marije,
6-9-2018

Wij verbleven vorig jaar september op basis van halfpension in dit hotel. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad. Mooie moderne uitstraling, heerlijke geur als je binnenkomt in de lobby. Vriendelijk personeel en heerlijke sangria! Zowel ontbijt als diner goed te doen (ook in het zwembadrestaurant). Auto gehuurd in de lobby, hele goede service. Mooie ruime kamer, groot balkon echter stond er teveel wind om hier van te kunnen genieten. Corralejo is echt een leuk stadje! Aanrader!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Ocean Suites in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Ocean Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.