Hotel H10 Ocean Suites

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Als je op zoek bent naar een kleinschalig rustig hotel om in te ontspannen, dan is Hotel H10 Ocean Suites in Fuerteventura een goede keus. De twee zwembaden, waarvan er één een aantal activiteiten heeft, de twee restaurants en de bar zorgen voor vakantie waar je lekker niks hoeft. Het oude centrum van Corralejo is een aanrader met leuke terrassen.

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

91 reviews over Hotel H10 Ocean Suites

• 6Ancorrien meijer12-11-2019

Leuk voor 1 keer

Ligt niet aan zee! Zoutwater zwembaden en ook de douches die bij het zwembad staan komt zout water uit. Ook komt er elke keer een riool lucht langs bij de zwembad bedjes. 3 x per week maar badlaken wissel. (Niet iedere dag) uit de watersprinklers komt poep water uit. Er waren kakkerlakken. Kluisje moet je betalen. En overal betaal je borg voor. Hotel ligt in het centrum en is kleinschalig wat wij prettig vonden. Levendig gezellig plaatsje. Eten was goed. Maar niet heel veel keuze. Personeel super vriendelijk. Zal er niet zo snel naar terug gaan. Prijs/kwaliteit verhouding viel tegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Esther04-10-2019

Geweldig fijn hotel!

Wat een heerlijk hotel. Wij kregen een upgrade bij aankomst. Prachtige suite gelegen aan het rustige zwembad. Mooie kamers voorzien van alle gemakken. Het personeel in het gehele complex is erg aardig. Vooral de dames aan de receptie zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Een extra pluim voor hen! Het eten en de drankjes zijn uitstekend ( wij zaten all inclusive). Eigenlijk maar 1 min punt en dat is het handdoekje leggen bij de zwembaden. ‘S ochtends tussen 7 en half 8 leggen de mensen de handdoeken al neer om vervolgens uren later pas gebruik te maken van de stoelen. Ondanks dat ik lees dat het personeel hier alles aan doet, hebben wij dit vooral niet gezien. Heel erg jammer en zeker een punt van aandacht. Verder een heerlijke vakantie gehad in een geweldig hotel!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ineke Rendering07-09-2019

Geweldig

Een fantastisch h10 hotel, ligging perfect, schoon, mooie ruime kamers, goed van eten en drinken. Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie bar en restaurant. Klein minpuntje, te weinig parasols bij het zwembad en 1 barman in de avond bij de lobby bar is weinig. Huur een auto en ga Fuerteventura ontdekken. Wij hebben genoten

Elianne van Lohuizen, RRPP, 10-09-2019

Beste Ineke Rendering,

Bedankt voor het delen van uw review, dit waarderen wij enorm!

Wat goed om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft gehad en dat u genoten heeft van onze locatie. Fijn dat het eten en onze ruime kamers u bevallen zijn. Wij zijn blij te lezen dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag voor de beste service voor onze gasten.

Wij zijn bewust van het personeel bij de lobbybar en van het aantal parasols bij het zwembad. Wij zijn bezig met het vinden van een gepaste oplossing.

Wij het het geweldige dat u genoten heeft van uw vakantie hier in H10 Ocean Suites! Wij hopen u graag ook nog eens terug te zien.

Elianne van Lohuizen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8suzanne boertien26-08-2019

Fantastische vakantie in klantvriendelijk hotel!

Wij verblijven momenteel nog in dit prachtige hotel die wij voor de eerste keer hebben beZocht. Het hotel, eten en het personeel is fantastisch! Eten is erg gevarieerd en voor ieder wat wils en erg uitgebreid; zowel het ontbijt als diner. Personeel (de bediening, schoonmaak, receptie, enz) is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, als je een vraag of mededeling hebt wordt het meteen opgelost. Wij hadden twee kakkerlakken en bij navraag meteen gif gespoten en geen last meer van gehad. Extra complimenten voor de enthousiaste animatie, vooral de meid die de aqua sporten en kinderdisco verzorgt, wat een energie en enthousiasme, top! Enig minpunt; de kamer voor een gezin/ vier personen is niet erg groot en een zitje of stoel in de kamer wordt gemist, ook de spullen opruimen is een uitdaging. Houd er ook rekening mee dat het zwembad zout water is; toch even wennen en voelt minder “fris” aan dan chloor. Het hotel is verder centraal gelegen.

Elianne, RRPP, 31-08-2019

Beste Suzanne Boertien,

Wij willen u heel erg bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven, wij zijn dan ook erg blij dat u ons deze geweldige score hebt gegeven, dit doet ons erg goed!

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat u geniet van uw vakantie. Wij waarderen het enorm dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag heel hard voor de beste service voor onze gasten. Ons personeel staat altijd klaar voor eventuele vragen of opmerkingen. Ons hotel is centraal gelokaliseerd, u bent binnen een paar minuten op de hoofdstraat maar ook op het strand.

Wat fijn dat u heeft kunnen genieten van de animatie die ons hotel aanbiedt. Onze collega´s van de animatie zijn altijd heel erg enthousiast, en doen hun best voor alle gasten, jong en oud. Goed om te lezen dat u en uw gezin genoten hebben van het eten dat wij aanbieden. Voor het eten maken wij gebruik van lokale en verse producten. Hierbij proberen wij variatie aan te bieden voor iedereen, fijn dat dit gelukt is.

Helaas komen er op de Canarische eilanden veel verschillende insecten voor, zo ook kakkerlakken. Wij doen ons uiterste best om dit te voorkomen, maar helaas is dit niet altijd mogelijk. Echter danken wij u voor uw begrip!

Wij vinden het jammer dat de afmetingen van de kamer niet aan uw verwachting heeft voldaan, echter kunt u deze afmetingen op onze website lezen. Voor eventuele extra´s op de kamer kunt u naar de receptie gaan om deze aan te vragen, de receptie zorgt er dan voor dat dit op de kamer terecht komt.

Wat betreft ons zwembad. Wij gebruiken zout water omdat dit beter is voor de omgeving, wij willen zo min mogelijk chemicaliën gebruiken.

Nogmaals, bedankt voor uw geweldige review. Wij hopen u graag nog eens te zien in H10 Ocean Suites!

Met vriendelijke groet, Elianne van Lohuizen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10van der snick Guy & Anja27-07-2019

Wij gaan terug voor de 3e keer !!!

H10 Ocean Suites, is een fantastische vakantieplek. Goed gelegen dicht tegen winkelstraat en toch rustig binnen het complex. Strand in de nabijheid. Ontzettend vriendelijk personeel. Restaurant is ook zéér goed, veel variatie voor elk wat wils. Ook pizza restaurant. Zwembad met zout water. Zowel in 2017 als 2018 verbleven. We kijken er naar uit om terug te zijn.

Beste van der snick Guy & Anja,

Enorm bedankt voor het delen van uw review!

Wat fantastisch om te lezen dat u genoten heeft van uw vakantie. Ons hotel is gelokaliseerd op rustige locatie, maar toch is het winkelcentrum en het strand enkele meters bij het hotel vandaan.

Ons personeel werkt elke dag ontzettend hard om alle wensen van de gast te kunnen voldoen.

Fijn dat u elke dag weer genoten heeft van ons diner, en dat u dit heeft kunnen afwisselen met ons Itiliaanse restaurant Mamma Mia.

Wij zien er naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Robin & Melinda20-07-2019

Helemaal top

Goed hotel . Eten ook top. Tip huur ook een auto voor wat anders te zien!

Beste Robin & Melinda,

Bedankt voor het achterlaten van uw review, dit waarderen wij enorm!

Wat fijn dat u heeft genoten van uw vakantie en dat alles helemaal is bevallen zoals u gehoopt had! Ons personeel werkt elke dag heel hard om dit te kunnen bereiken.

Wij zien u graag nog eens terug in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Mevr. Jansen05-07-2019

Fantastische ligging in leuk stadje

Een onzettend mooi en centraal gelegen hotel. Het hotel beschikt over al gemakken van dien. Er waren voldoende bedjes bij het zwembad en het strand was op loopafstand. Daarnaast was de minibar in de kamer helemaal gevuld wat erg fijn was. Alle medewerkers waren allemaal super vriendelijk! Het enige minpuntje wat wij hebben ervaren is dat het diner erg gericht is op visgerechten. Wij zijn daarom ondanks all-in twee keer in het leuke stadje wezen eten.

Beste Mevrouw Jansen,

Bedankt voor het achterlaten voor uw review!

Wij zijn blij om te lezen dat het hotel u goed bevallen is en dat u genoten heeft van de locatie. Ons hotel is gelokaliseerd op rustige locatie, maar toch is het winkelcentrum en het strand enkele meters bij het hotel vandaan. Fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van de faciliteiten die onze hotelkamers bieden. Goed om te lezen dat u ons personeel opmerkt, zij werken elke dag heel hard om de gasten van dienst te zijn.

Echter vinden wij het jammer om te lezen dat het diner niet aan uw verwachting heeft kunnen voldoen. Wij proberen onze gasten verschillende gerechten aan te bieden, zo hebben wij ook vlees en vegetarische gerechten. Echter is het niet eenvoudig om aan alle wensen van elke gast te voldoen. Wij nemen u mening mee, zo kunnen wij onszelf elke dag verbeteren.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in H10 Ocean Suites!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Pennings03-07-2019

Perfect.

Prachtig hotel, mooie accomodatie. Goede bediening en behulpzaam. Het hotel zag er netjes verzorgd uit.

Sophie Grobe, PR, RRPP, 21-07-2019

Beste Familie Penning,

Bedankt voor uw bezoek in ons hotel.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel, wij hopen dat u genoten heeft van uw vakantie.

Wij hopen u ook nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Martijn Swart

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yvonne P.08-06-2019

Mooi en goed hotel, klantvriendelijk.

Hotel heeft mooie kamers. Onze kamer met zwembadzicht was heerlijk, met een terras, op kleine loopafstand van zwembad, geen overlast/herrie van zwembadgangers. Genoeg ligbedden. Eten was goed, uitgebreid! Personeel is vriendelijk.

Robin, RRPP, 12-06-2019

Beste Yvonne P,

Bedankt voor het delen van uw mening van uw recente verblijf bij ons! We zijn erg blij dat u heeft genoten van uw kamer met zwembadzicht en van ons eten. Ook waarderen wij uw compliment over ons personeel.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen!

Robin Kops

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Henk18-05-2019

Goed hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn hier in de mei vakantie geweest. Hotel heeft een mooie uitstraling en ligt super centraal. De kamer was goed, schoon, met een lekkere stortdouche. Kluisje aanwezig. Mooie zwembaden met voldoende bedjes (ieder moment van de dag beschikbaar). Strandje op loopafstand. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het ontbijt was erg uitgebreid, met diverse sappen, ei kun je laten maken zoals je het hebben wilt, fruit etc. Het avondeten vonden wij niet lekker, ik zou het liefst LO hebben en dan zelf uit eten gaan. Voldoende leuke restaurantjes in de omgeving. Wat kan er beter: het verschonen van het beddengoed (volgens mij niet gedaan in de week dat we er waren) en borg betalen als je een handdoek gaat halen voor het zwembad lijkt mij niet nodig. Fijn dat je de kamer (tegen betaling) iets langer kunt aanhouden indien beschikbaar.

Robin Kops, RRPP, 20-05-2019

Beste Henk,

Enorm bedankt voor het achterlaten van uw review, we waarderen de mening van onze gasten enorm! We vinden het geweldig om te lezen dat u onze uitstraling en schone kamers opmerkt. Ook zijn we erg blij dat u heeft kunnen genieten van ons uitgebreide ontbijt. Echter, vinden we het jammer om over uw impressie van het avond eten te horen, en we zouden graag weten waarom u het niet lekker vond, dit om onszelf te kunnen verbeteren. En onze schoonmaak afdeling maakt de bedden na elke tweede dag schoon, dus ongeveer twee keer in de week.

We hopen dat we u nog een keer mogen verwelkomen in ons hotel!

Robin Kops

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

2 tips over Hotel H10 Ocean Suites

• H10 Ocean Suites, 23-08-2017

Vraag naar de sport of spa faciliteiten bij onze receptie. H10 Ocean Suites heeft een zusterhotel aan de overkant, waarvan de gasten tegen betaling gebruik van kunnen maken van deze faciliteiten!

• H10 Ocean Suites, 26-08-2017

Vindt u het bed hard? Vraag om een topper bij onze receptie. Wij hebben veel mogelijkheden om uw verblijf nog prettiger te maken!

16 vragen over Hotel H10 Ocean Suites

• Ilse Den harder, 30-12-2018

Annimatie

Is er in de avond ook iets van annimatie? Shows? Live muziek?

• Kiki, 07-10-2018

Nederlandse zender

Hallo, wij zijn benieuwd of er op de tv ook nederlandse zenders te vinden zijn. Zo ja weet iemand dan misschien ook welke? :)

• Vliet van, 21-05-2018

Gym aanwezig?

Is er een gym aanwezig in het hotel? Wij kunnen hier niets over terugvinden op de website. We doen graag wat sport in de ochtend om de rest van de dag heerlijk te kunnen relaxen. Misschien is er een ruimte met een hardloopband ? Vast bedankt voor de reacties!

Miekske, 01-06-2018

Hallo, Als het goed is kun je tegenover het hotel gebruik maken van de sport en spafaciliteiten. Kijk maar eens bij de tips op deze website.

Wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Nederlands, Nouvelle Cuisine, Oosters, Regionaal, Spaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen