Hotel Gran Atlantis Bahia Real

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°22°
Hotel Gran Atlantis Bahia Real
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Atlantis Bahia Real voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Gran Atlantis Bahia Real in het Nederlands

Verdeeld..

Petra
14-6-2017

Bij aankomst zie je helaas eerst meerder vervallen bouwskelletten wat de aanblik nogal troosteloos maakt. De entree van het hotel is erg mooi en de recptieruimte/lounge ook. Ontvangst is keurig met valetparking, drankje bij de balie en kamer die smorgens om 10.00 al gereed was. Top. Mensen zijn erg vriendelijk.

Wij zaten in kamer 363. Dit is op de bovenste verdieping met vrij zicht op het zwembad.

Het balkon is ruim met fijne stoelen. De kamer zelf is klassiek van inrichting. Vergelijkbaar met bijv. Riu Palace Maspalomas (zijn wij vorig jaar geweest). De douche is erg goed. Badkamer helaas geen goed afzuigsysteem. Maar dit zijn kleine dingetjes. Het bed is erg breed en de matrassen zijn voorzien van een topper en lagen prima. Tv, minibar aanwezig. Zwembadruimte is aan de kleine kant maar er is altijd plek en er wordt niet aan stoelen reserveren gedaan en dat is echt een verademing. Heerlijk dikke kussens op de bedjes. De Spa is ook fijn al vond ik het water in alle zwembaden aan de frisse kant. Wij hadden alleen ontbijt geboekt. Dit is zeer uitgebreid en het moet heel gek zijn als je hier iets mist. Heerlijk! S'avonds gingen wij in het stadje eten. Goedkoop en lekker. In het hotel heerst rust. Daarvoor hadden wij dit hotel gekozen. Het is naar onze mening eigenlijk minder geschikt voor gezinnen of mensen die vermaak zoeken. Elke avond is er in de lounge iets van live muziek. Mooi maar niet echt gezellige animatie. Kortom wij gingen een week voor luxe/ comfort en rust en dat hebben we gekregen. Prijs / kwaliteit vind ik het wel pittig maar als je het makkelijk kunt doen gewoon gaan.

Prima hotel met goede service

Anke
1-6-2017

Genoten van 10 dagen vakantie op een heerlijk rustig plekje. Service is uitstekend. Zeer vriendelijk personeel en goede hygiëne. Kamers mooi en schoon. Prima handdoek systeem. Nergens voor hoeven bij te betalen. Alles inclusief. Nooit tekort aan ligbedden met parasols en-of windscherm gehad en bediening is top. Eten prima. Weinig in omgeving te doen maar wandeling naar stadje is goed te doen en ook taxi's rijden af en aan. Niet duur. Heerlijke vakantie bestemming voor wie lekker verwend wil worden en genieten wil van zon, zee, strand en een heerlijke wind.

ooit was het waarschijnlijk het mooiste hotel van het eiland. heden is het verouderd voor een deluxe hotel - met name de spa stelt niets voor.

de locatie is leuk - en op korte afstand van het plaatsje - voor een weekje ontspanning is het goed. boeken mee, lekker eten en rusten - verwacht niet meer.

prima hotel

laurenz1972
2-11-2014

Bahia Real is op zich een prima hotel, niet goedkoop, maar gewoon waar voor je geld. We hebben alleen in de gewone restaurants gegeten, deze zijn prima, vooral het japans restaurant is een aanrader.

Fuerteventura is verder niet veel soeps, ook de golfbanen stellen teleur.

Voor ons klopt het plaatje niet....

Carolinew
30-11-2013

We hadden hoge verwachtingen nav reviews maar toch valt het tegen.

Het hotel is mooi, ligt aan het strand en er wordt gewerkt aan nog meer strand. Ligbedden kosten 10€ pd! Kamers zijn prima, schoonmaak ook!

Het is een stil hotel, vooral ouderen. Kindvriendelijk? Er is een miniclub en mini zwembad , maar kan niet zeggen dat kinderen enthousiast worden ontvangen. Het eten valt tegen: elke avond zelfde opzet van buffet, wel elke dag ander thema dat wekelijks terugkomt. Alles in het hotel is tegen bijbetaling; ligbedden, beachclub, zitjes op de aanlegsteigers,Spa, restaurants en dat is jammer! De ligging is redelijk, supermarkt om de hoek en stadje vlakbij. Elke avond muziek.

Wij hebben het gezien en gaan niet meer terug, voor dit geld is er zoveel meer wat wel klopt. Hier klopt het net niet.... Maar dat is persoonlijk.

Fantastisch hotel!

van hoof isabelle
17-10-2013

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in bahia real vol van luxe, zalige rust en super lekker eten!

Het personeel staat altijd met een lach voor je klaar en de 5 sterren GL is zeker van toepassing.

Enige minpunt is de wel zeer rustige en afgelegen ligging van terrasjes en winkels en het moeten betalen voor ligbedjes aan het strand en de beach club, maar wie anders hier enige commentaar heeft op dit hotel zal nergens tevreden zijn!

Prachtig hotel, heerlijk eten!

familie Feys
11-8-2013

Het hotel is prachtig, zeer vriendelijk personeel. Zeer proper in het ganse hotel. Het ontbijt en diner zijn super. Alles is fijn klaargemaakt, verse producten, grote keuze. 's Morgens vers geperste vruchtensappen, gerookte zalm,.... Niet te druk aan het zwembad, altijd plaats. Minpunt is dat er in de omgeving niet veel te beleven valt. Het is een hotel voor een rustvakantie.

Prachtig resort

Janssen
14-5-2013

Luxe, zeer verzorgd, gelegen aan strand echter je kunt de zee niet in. Buiten het hotel is er niets te doen. Je dient 20 min. (prachtige wandeling via kust) te lopen voor leuk strandje en restaurantjes. Wij waren met onze dochter van 6 in de meivakantie. Nadeel voor haar: weinig nederlandse kinderen. Veel duitsers en engelsen. Buffetrestaurant erg goed met prima service. Genoeg keus en vers. 2 x per dag roomservice (schone handdoeken en 's avonds wordt bed opengeslagen) Al met al een erg mooi, rustig hotel.

Absoluut fraai hotel, vriendelijk en professioneel. Maar wat is dit eiland armoedig. Onafgebouwde en verlaten hotels en appartementen rindom. Dit is eens maar niet nog een keer

Absoluut een toppertje

Robert
17-11-2012

Wij zijn in 8 dagen over 5 eilanden gereisd en we begonnen met dit hotel 3 dagen. We waren aangenaam verrast door dit mooie hotel.

De kamers waren top en hebben een groot balkon.

Het zeezicht wil zeggen dat je op 30 meter het strand ziet vanuit je kamer en je word elke dag wakker met het geluid van de golven.

Het hotel heeft alleen laagbouw.

Het weer rond november is meestal rond de 25 graden.

Er is een prachtige spa die behoorlijk groot is. Het was in november zo rustig dat wij deze 2 uur helemaal voor ons alleen hadden! Ook hier was prachtig uitzicht op zee.

Het ontbijt is vrij ruim en er is genoeg te kiezen.

Enige nadeel is dat wifi niet werkt op deze eilanden wel vaker het geval.

Op de binnen plaatst is een fijn zwembad welke verwarmd is.

De gemiddelde leeftijd in dit hotel was rond de 40 jaar.

Nog een nadeel is dat er tegenover dit hotel een niet afgebouwd hotel ligt wat niet uit ziet. Hier heeft men verder geen last van.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Atlantis Bahia Real in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Atlantis Bahia Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.