Hotel Arena

FamiliehotelWeer vandaag28°20°
Hotel Arena
6,8

Hotel Arena op Fuerteventura heeft ruime kamers die dagelijks een schoonmaakbeurt krijgen. Hier heb je geen overdreven luxe, maar kun je wel elke avond aanschuiven bij het buffet en overdag relaxen bij het zwembad of op het strand. De animatie zorgt voor een leuke sfeer bij jong en oud. Huur een auto om het vulkaaneiland te ontdekken.

50 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

Fijne week

Els
5-12-2018

Op het eiland zelf is niets te beleven. Kom je voor rust dan zit je hier prima! Vriendelijk personeel. Appartement prima. De slaapbank in de woonkamer is een volwaardig bed. Iedere dag ander en gevarieerd eten. Entertainer Daniel is een topper! Wel grotendeels Engelsen! Was met mijn moeder en slechts 1 ander Nederlands stel

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Waardeloos 2 sterren hotel

Sander
18-11-2018

Om deze review positief te beginnen: Het hotel is schoon, het personeel is erg vriendelijk en doet erg zijn best. De kamers zijn netjes, maar wel erg gehorig. Het hotel ligt erg afgelegen, daardoor is er weinig last van verkeer.

Helaas is het hotel verder absoluut geen 4 sterren waard. Het is een relatief klein hotel, waardoor de faciliteiten minimaal zijn. Klein en koud zwembad.

Het eten is absoluut onder de maat. Veel goedkoop vlees en goedkope salades, vaak opgewarmd van de dag ervoor. Weinig echte variatie. Wel redelijk wat keus, op de groentes na.

Het hotel wordt voornamelijk bezocht door luidruchtige Engelsen die graag onbeperkt drinken. Doordat de kamers erg gehorig zijn is slapen er niet bij. Erg leuk wanneer je van feesten houdt, maar wanneer je graag vroeg op wil staan om te gaan surfen is het een hel.

Hier kom ik nooit meer. Het kost niet veel, maar de kwaliteit is zo beroerd dat elke euro er één teveel is.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Heerlijke vakantie

C.
12-9-2018

Heerlijke vakantie gehad en vriendelijk personeel. Kamers waren erg netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Het eten was meer gebaseerd op de engelse gasten en s’ middags veel warm eten. Leuk winkelcentrum vlakbij en mocht je een keer buiten de deur willen eten, pizzeria Fabbio is een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Pedro J - Manager, DIRECTOR, 23-9-2018

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor het delen van je Arena Suite-ervaring. We zijn blij dat je een goed verblijf in het algemeen hebt gehad.

We hopen je in de toekomst nog een keer te zien

Met vriendelijke groet,

Prima, wel wat wind....

henk
13-1-2018

Een prima bestemming. De stad is ook leuk om naar toe te gaan.overal leuke restaurantjes. Wel een bestemming voor de liefhebbers van wind.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een keer, niet nog een keer

Mevr. Vreugd
29-8-2017

De ligging in Corralejo is fijn, dichtbij het strand, het waterpark en dichtbij het centrum. De huisjes worden verhuurd voor 4 personen. Ze zijn best wel fijn voor 2 personen of voor een gezin met 1 klein kind. De bedbank, waar de 2 andere personen op zouden moeten slapen is veel te klein, en staat in de huiskamer. Daardoor niet fijn omdat je geen terugtrek moment hebt. De zwembaden zijn schoon en mooi, het racen naar de bedjes is dieptriest. Om 10 uur worden deze vrij gegeven en de gasten gaan hiervoor al om 9.30 klaarzitten. Het eten is wel goed, de drankjes mogen gezonder en zeker voor kinderen mag het gezonder. De snacks zijn (droge) koekjes of droge sandwiches met kaas/ham. Entertainment is oke en het personeel aardig. Er wordt regelmatig schoongemaakt. Er lopen veel kakkerlakken maar dit komt denk ik doordat bijna alles gelijkvloers is. Wellicht hebben de appartementen op de 1e etage er geen of minder last van. Een auto huren is een aanrader; dan kun je het eiland echt goed ontdekken. Meer voor gezinnen met kinderen <11.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Zeker geen 4 sterren waard

Eric Braem
11-8-2017

De kamers waren proper, maar de badkamer was dringend aan een vernieuwing toe. Het eten was niet goed. We betaalden een supplement voor Kerst 92€ en voor Nieuwjaar 104€. Waarom dit mag je mij eens melden, we kwamen aan op 24 december, moesten wachten tot 2de shift om te eten, de dag nadien op Kerst zelf was het de rest van de dag ervoor. Nieuwjaaravond eten niets speciaal. Voor ons is het zeker geen 4 sterren waard! Het eiland zelf is prachtig, auto gehuurd en veel bezocht, mooie plekjes gezien.

Gereisd Met partner in december 2016

Prima vakantie

Manon
21-7-2017

2 weken verbleven in arena beach op basis van all inclusive. Ontbijt is goed en lekker, overige 2 maaltijden vonden wij persoonlijk tegenvallen. Voor het avond eten gingen wij altijd naar t centrum waar je op ong 25 min lopen bent. Mocht je dat te ver vinden, voor 4 euro kun je met de taxi naar t centrum. Kamers zijn goed en bedden liggen lekker. Elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Zwembad is ook goed. Arena beach is qua prijs kwaliteit verhouding een prima plek om je vakantie te vieren

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima prijs/kwaliteitverhouding, goede plek!

Laure
17-7-2017

Een fijne vakantie gehad. Veel Engelsen die gebruik maken van het all inclusive concept. Wij hebben maar 1 keer gebruik gemaakt van het ontbijt, wat erg goed verzorgd was. Nette kamers met dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum, maar kunt ook om een taxi vragen bij de receptie. Ze zijn erg klantvriendelijk. Veel lekkere (lokale) restaurantjes in het centrum(vraag ernaar bij de taxichauffeur)

Gereisd Met partner in juli 2017

geweldig tijd gehad

Nathalie en Greg
1-4-2017

hotel Arena is goed gelegen, op loopafstand van stadsstrand en Playa Grandes.mooie stranden en veel (hard)loop routes.stranden zijn 10 min lopen Centrum ligt op 15 min lopen.

Zwembad verwarming defect. hotel is mooie maar kamers verouderd, Eind 2017 gaat het hotel dicht voor grote renovatie,nieuwe zwembaden ,dakterras en alle kamers. 2 kakkerlakken (begane grond)lag niet aan viezigheid word alles aan gedaan om het schoon te houden .zoals elke dag alles schoon spuiten en sprayen. het eten is goed mag wat meer variatie in vlees en groenten,in de middag is het wat saai wel is alles vers en schoon. De animatie was Top Micha doet er alles aan om de gasten te vermaken mits je daar open voor staat sjoelen, darten .verwacht geen Turkije, gewoon ongedwongen en gezellig met interactieve shows, zelfs de bingo bekostigd hij uit de eigen pot ,gaat dagelijks prijzen kopen. Dit viel de gasten van beach ook op want die kwamen richting suite savonds.aangezien de arena suite bar veel gezelliger was.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantie

Sjors
21-3-2017

Fuerteventura is een vulkaaneiland; dus verwacht geen mooie natuur. Het eiland doet af en toe meer denken aan een maanlandschap met zwarte stranden. Hotel Arena heeft een goed ontbijt maar de lunch en het diner zijn wat minder. Het personeel is aller vriendelijkst en probeert er ondanks de onderbezetting nog iets van te maken. Het eten is nog wel eens aangebrand maar nogmaals dat komt door het personeelstekort. Het weer is in het voorjaar niet altijd zonnig, er zijn ook bewolkte dagen, gebruik die om een auto te huren en iets van het eiland te zien. De kamers zijn schoon en het bed is goed.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto, 8 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.