Géén boekingskosten
SpanjeFuerteventuraCaleta de FusteHotels Caleta de FusteHotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort

Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort

SpanjeFuerteventuraCaleta de Fuste

8.4FantastischScore uit 67 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

67 Reviews over Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort

• 10Nathalie L.25-08-2019

Prachtig hotel, verbleven op basis van half pensioen. Over het eten helemaal niets te klagen.

Spa en Zwembaden waren heerlijk genieten waarvan 1 koud bad en kinderbad (warm) ook fantastisch onze kleine van 3 heeft genoten. Spa is de moeite waard en niet duur onze kleine mocht mee tot een bepaalde tijdsduur.

Personeel erg vriendelijk.

Ligging is lekker centraal 15 minuten ongeveer van de luchthaven dus alle andere badplaatsen met huurauto goed te bereiken.

Hotelkamer lekker schoon, mooi uitzicht op zee en zwembad op de bovenste etage met ruime balkon.

Wij komen vaker op Fuerte maar dit hotel is ons favoriet.

Tot snel ;)

JSantos, GENERAL MANAGER, 02-09-2019

Uw feedback is een essentieel onderdeel van ons vermogen om onze service te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en kom snel weer bij ons langs!

• 8Peet en Kaar04-08-2019

Zeker niet slecht

Mooi hotel van buiten. De binnenkant van het hotel vinden vonden wij geen 5 sterren waardig. Muffe gang met overal vloerbedekking. Meubilair oogt vermoeid en is sterk verouderd. De eetzaal oogt 3 sterren en het meubilair is echt aan vervanging toe. Er staan nu jaren 80 houten stoelen die gestoffeerd zijn. Eten is redelijk maar niet geweldig. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk en werken hard. De zwembaden en de tuinen zijn prachtig aangelegd. Wel is het zwembad echt ijs koud. De Spa welness is een grote plus van het hotel en echt geweldig vonden wij. Al met al een prima verblijf gehad in een goed hotel op een mooi eiland. Alleen 5 sterren is teveel van het goede en zou als 4 sterren hotel te boek horen te staan.

JSantos, GENERAL MANAGER, 16-08-2019

• 10Linda Danielse02-07-2019

Een heerlijke vakantie, vol verwennerij

Een fantastisch gastvrij hotel op een fantastisch eiland!

• 10Renee28-05-2019

Tot over 3 maanden!

Het hotel is super, kamers zijn tot in de puntjes verzorgt. Elke dag schone handdoeken en houskeeping. De zwembaden worden elke dag netjes schoongemaakt en gecheckt. Personeel was ook echt top... en het eten was heerlijk! Al me al waar voor je geld en een zorgeloze vakantie!

• 9Fam. Decker28-05-2019

Volgend jaar weer 😀👍

Super hotel met hoogstaande service. Dit is een 5* sterren hotel zoals je mag verwachten. Enige (kleine) minpuntje is het vliegverkeer boven het hotel. Het vliegveld ligt namelijk 8 km verder. Het was niet storend.

• 7Robbert29-04-2019

Falende front-office maakte een slecht begin

De reis was via touroperator geregeld, waardoor de aankomsttijd in het hotel 09:30 was. De communicatie van het front-office personeel was helaas heel slecht. “The room just needs to be made ready”, vertaalde zich letterlijk in een vijf uur lange zeer vervelende zit met een peuter (<2 jaar) na een korte nacht en zonder middagslaapje. Zeer slechte service van het hotel om geen eerdere check-in mogelijk te maken, maar helemaal kwalijk om daar vervolgens op deze manier over te communiceren (dat de check-in tijd 15:00 was, werd geloof ik bij de derde keer navragen om 13:00 bekend gemaakt, alhoewel ‘dit natuurlijk is na te lezen is in het hotel beleid’). We konden letterlijk om 15:02 de kamer in. De front-office informeerde overigens ook slecht over andere zaken, zoals de openingstijden van het restaurant (dit zou aangepast zijn naar 18:30 ipv 19:00, wat niet het geval bleek te zijn). De service in restaurant was overigens goed.

• 10Anita18-02-2019

Echt heel goed!

We werden heel hartelijk welkom geheten met een drankje. Kamer op 5e verdieping met uitzicht over zee was ruim, evenals het balkon en sfeervol ingericht. Heerlijke douche! Schilderijen op kamer en in het hele hotel waren mooi! Wij hadden incl. ontbijt en diner. Dit was in buffetvorm. Kwaliteit en aanbod heel erg goed! Mooie zwembaden! Het hotel ligt dichtbij het vliegveld. De vliegtuigen komen pal over het hotel. Wij vonden dit best mooi! Vanuit het hotel liep je gemakkelijk een brede boulevard op. Heerlijk gewandeld. Winkels en supermarkt op loopafstand. Personeel heel erg vriendelijk! Bij het ontbijt wisten ze al dat wij graag latte macchiato drinken!

• 10Philippe Neuman30-05-2017

Très bon second séjour depuis juin 2016!Resort 5*!

Comme en 2016 tout a été parfait voir mème plus ,car à notre arrivée ,nous avions déjà un acceuil personnalisé en français ,ayant prévu une très belle chambre supérieure de lux premium avec belle vue mer et calme!Comme en 2016,tout fut parfait,grande chambre terrasse ,plusieurs piscines ,digue ,belle plage ,golf en face ,shopping proche ,ou non ,promenades visites ,bonne cuisine variée ,très beau resort bien entretenu et non loin de l'aéroport,accueil partout parfait ,room service ok ,et vraiment nous sommes à nouveau enchanté et recommandons cet hotel ici!

• 10René H.24-04-2017

Super, Fantastisch.

Wij hadden volpension, als je hier over het eten een negatieve mening hebt, dan moet uw vrouw ontzettend goed kunnen koken, er was voor ieder iets wils, en vooral ruime keuze. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamer en schoon. Ligging is top aan de zee met een leuk zwembad. Het zwembad had 2 verwarmde baden en 1 koude bad. ( het koude bad is heerlijk in de zomervakantie ) Een mooi fitness ruimte met spa.

Aangezien wij tegen de avond huiswaarts gingen, mochten wij gebruik maken van de douches bij de spa. Kortom wij komen hier heel graag terug. We hebben een top vakantie gehad.

• 10Philippe15-06-2016

Tres beau resort five stars à Fuerteventura.

Hôtel de luxe très bien équipé avec de très belles chambres de bons restaurants de belles piscines chauffées séparées pour les enfants. Un bon spa.De très belles chambres. Plage de sable fin. Golf tennis et centre commercial proche. Promenade à la digue de mer.Climat excellent rafraichi par les vents de l'océan. Une très bonne destination de qualité à recommander chaleureusement. Staff multilingue et efficace. Rien à redire sur ce resort près de l'aéroport. Donc transfert rapide et de bonnes routes pour voir les alentours.

Hotel Sheraton Fuerteventura Beach Golf & Spa Resort info

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)